Balagāns, kas tiek uzdots par lielo plēsēju aizsardzības plāna apspriešanu
Pietiek lasītājs16.02.2017.
Komentāri (0)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Artis
19.02.2017. 11:00Te jau jautājums pēc būtības ir par to, vai Latvijā mūsu meža dzīvnieki pieder medniekiem un lauksaimniekiem vai visai sabiedrībai kopumā, arī pilsētniekiem? Nebiju iedomājies tādu varbūtību, ka kāds laukos dzīvojošais varētu iedomāties privatizēt meža dzīvniekus!
antons mikoss
19.02.2017. 10:46»
Lauris
Zemkopības ministrijai jau 2015.gada nogalē diezgan nepārprotami tika norādīts uz trūkumiem un kļūdām medniecības nozarē. Tika norādīts uz nepieciešamību pēc sistēmiskām izmaiņām. Dažādos formātos. Nozares pārvaldītāji gaidīja sprādzienu
Nav nekāda sprādziena. Vien Kremļa troļļu ārdīšanās.
Zemkopības ministrijai jau 2015.gada nogalē diezgan nepārprotami tika norādīts uz trūkumiem un kļūdām medniecības nozarē.....
Jā. Mūsu gadījumā ZM piesprieda iesaistītiām amatpersonām noklausīties lekcijas ētikā( latviski tikumībā). Savējie taču! Bet tas ir cits stāsts.
Te neārdās zaļie, bet gan Kremļa troļļi.
19.02.2017. 10:33»
Es
Jā kādam kaut kas būtu rūpējis tad tam pievērstu visu laiku uzmanību. Tagad vienkārši ir modē būt gejiem, lesbetēm, transeksuāļiem un zaļajiem. Eiropa tak
Zaļie ir pieklājīgi, zina likumus zina sabalansēt sabiedrības un dabas vajadzības. Izprot atšķirības dažādās zemeslodes vietās.
Troļļu uzdevums ir sēt naidu sabiedrībā. Tās ir informatīvais karš.
Antons Mikoss, "zaļais" un "latviešu nacionālists" no 1988. gada. Polis pēc pases.
Es
19.02.2017. 10:09Jā cilvēks neizprot medību butību, tad no viņa neko vairāk nevar sagaidīt kā bļaut ka viss ir slikti
Es
19.02.2017. 10:07»
ir atrauts kloāka vāks!
Par medību pieredzi un niansēm agrāk zināja samērā maz cilvēku, bet šoreiz ir citādi – informācijai ir aizvien vienkāršāk nonākt līdz visiem, kam tas rūp, līdz katram, kuru tas var uztraukt. Notika "sensitīvas informācijas noplūde", kas pēdējā laikā gadās visai bieži, izgaismojot ētiski apšaubāmas, ...
Jā kādam kaut kas būtu rūpējis tad tam pievērstu visu laiku uzmanību. Tagad vienkārši ir modē būt gejiem, lesbetēm, transeksuāļiem un zaļajiem. Eiropa tak
ir atrauts kloāka vāks!
19.02.2017. 09:58Par medību pieredzi un niansēm agrāk zināja samērā maz cilvēku, bet šoreiz ir citādi – informācijai ir aizvien vienkāršāk nonākt līdz visiem, kam tas rūp, līdz katram, kuru tas var uztraukt. Notika "sensitīvas informācijas noplūde", kas pēdējā laikā gadās visai bieži, izgaismojot ētiski apšaubāmas, bet regulāri vai plašos apmēros notikušas lietas. Visai ticami, ka tā visa rezultātā sabiedrībā ir augusi neiecietība pret noklusēto un slēpto ...un vienlaikus aug prasība pēc caurskatāmības daudzās jomās. Īpaši, ja tās tieši saistītas ar iespējamu kaitējumu kādam – ne tikai cilvēksugas būtnēm.
Medībām tas nenozīmē atmest visas tradīcijas, tomēr atsaukšanās uz tām nevar būt arguments medību "klasikas" saglabāšanai. Īpaši tāpēc, ka uz spēles ir dzīvības, par ko sabiedrībai nav vienalga. Ceru, ka detalizētāk par to runās speciālisti, bet tas varētu nozīmēt atteikšanos no putnu medībām, par ko jau labu laiku tiek aizrādīts, ka tās nav zinātniski pamatotas un nepieciešamas. Ticami, ka nāktos atsijāt arī medības "trofejām", speciāli šaušanai audzētu fazānu un briežu dārzu medības un tamlīdzīgas komercmedības, kurās dzīvnieku šaušanu nevar pamatot ar populāciju regulēšanas apsvērumiem. Tāpat "medību saimniecības" grāmatvedībai varbūt jākļūst sabiedrībai saprotamākai? Lai ir skaidrāks, cik lielā mērā nepieciešamība kontrolēt dzīvnieku skaitu ir objektīvi pamatota un cik lielā mērā tā ir mērķtiecīgi izraisīta, teiksim, izmedījot plēsējus, lai varētu pēc tam vairāk medīt mežacūkas, stirnas, staltbriežus un citus.
(Avots: Sandris Ādminis, Medību maģija un alķīmija, Satori, 3.01.2017)
Lauris
19.02.2017. 09:53Zemkopības ministrijai jau 2015.gada nogalē diezgan nepārprotami tika norādīts uz trūkumiem un kļūdām medniecības nozarē. Tika norādīts uz nepieciešamību pēc sistēmiskām izmaiņām. Dažādos formātos. Nozares pārvaldītāji gaidīja sprādzienu.
Es
19.02.2017. 09:51Visa tā mednieku būšana sāk pievērst uzmanību arvien vairāk. Nevar tā būt, ka tik primitīvā sabiedrībā, kas ir slavena ar likumpārkāpumiem kaut vai CSN jomā, mednieku lokā savācas tikai sirdšķīsti, šņabja brīvi cilvēki.
jariks
19.02.2017. 09:22Cīlvēki! Vai jūs zināt, ka laukos slazdos tiek ķertas peles un žurkas. Tas ir mūsu tautas mantojums, ko mums jāatstāj nākamajam paaudzēm. Nav vajadzīgs viņas nogalināt, jo viņas pašas regulē savu skaitu. Nekur eiropā viņas nenogalina tik barbariskā veidā.Es arī gribu būt populārs kā Mareks, tādēļ vāksim parakstus, lai aizliegtu ķert peles slazdos.
fox
19.02.2017. 08:17»
xx
Dārgais, Tev ar loģiku nav labi. Mednieks nevar būt servisa sniedzējs sabiedrībai . Par servisa sniedzējs sabiedrībai ( ne bez ārzemju spiediena) ir uzmetušies visādi zaļie draugi...
cik gadu tūkstošus indiāņi ir vilkuši skalpus? Arī likās droši vien - bija un būs. Tradīcija. Likās, būs mūžīga. Pienāca ēra, kad to vairs darīt nav ļauts.
xx
19.02.2017. 07:29»
rīdzinieks
Atkārtošu, ko kāds jau iepriekš teicis - centrālajam jautājumam jābūt nevis par mednieku apmierinātību, bet par sabiedrības apmierinātību ar mednieka kā servisa sniedzēja sabiedrībai kvalitāti
Dārgais, Tev ar loģiku nav labi. Mednieks nevar būt servisa sniedzējs sabiedrībai . Par servisa sniedzējs sabiedrībai ( ne bez ārzemju spiediena) ir uzmetušies visādi zaļie draugi .
Cik gadu tūkstošus cilvēce ir mednieki ? Pareizi, kopš ir cilvēks , ir medniecība. Ir, bija un būs.
Cik sen cilvēce zin visādas agresīvas "dzīvnieku aizsardzības" idejas ? Pusgadsimtu? Latvijā - labi ja 15 gadus, kopš Latvijas likumdošanu sāka pielāgot ES likumiem !!! Par zaļajam tēmam parunāsim , kad būs pienākusi post-zaļā ēra, un tāda pienāks drīzāk, kā dažs labs sapņo.
Riebeklitis
19.02.2017. 03:40»
rīdzinieks
lūši un vilki nav mežsaimnieku, lauksaimnieku un lopkopju īpašums. Tie ir visas mūsu sabiedrības īpašums. Arī to, kuri sēž pie datora, dejo baletu, māca bērnus skolās vai spēlē futbolu
Tavs īpašums esi Tu spogulī un ne vairāk, sēdi savā Rīgā un nesapņo. Īpašnieks
Riebeklitis
19.02.2017. 03:36»
Juris
es zinu, ka ir arī tādi mednieki kā tu; par medniekiem-kolhozniekiem jau te ļaudis līdzīgi izteicās. Tādiem, kā tu vajadzētu iestāties par tiem stingrākiem noteikumiem, par kuriem saki
Ko no sevīm iedomājies ,ko Tu dēvēvē par kolhozniniekiem tos kuri tevi baro. Sūdbambalis augstprātīgais vajadzētu Tev padzīvot uz ogām ,bet ko meslam laiku tērēt dzīvo vasals divs tevi sodīs.
Riebeklitis
19.02.2017. 03:28»
mednieks
esmu mednieks ,bet lūsi nekad nešautu,ti skaists dzīvnieks,tādam jādzīvo Latvijai būtu jālepojas ka esam tādus saglabājuši,man riebjas kad daži punclaki pufaikās lepojas ar lūša nogalēšanu,pēc kolhozu sabrukuma medniekos salīda visi kolhozu traktoristi un laukstrādnieki,vaidzētu stingrākus noteikumus...
Paklau pidar Tev šķiet ka traktorists un laukstrādnieks ir kas zemāks par tevi kuces bērns . Augstās domās esi par sevi zaļais sūds. Šķiet ka nekur pēc profesijas nediskriminē cilvēkus pidrila Tu augstprātīgais.
rīdzinieks
19.02.2017. 00:32»
.
Piekrītu tikai, ja sabiedrības daļa, kas ir saistīta,proti, mežsaimniecība, lauksaimniecība un lopkopība. Nevis pie datora sēdētāji
lūši un vilki nav mežsaimnieku, lauksaimnieku un lopkopju īpašums. Tie ir visas mūsu sabiedrības īpašums. Arī to, kuri sēž pie datora, dejo baletu, māca bērnus skolās vai spēlē futbolu.
Juris
18.02.2017. 23:53»
mednieks
esmu mednieks ,bet lūsi nekad nešautu,ti skaists dzīvnieks,tādam jādzīvo Latvijai būtu jālepojas ka esam tādus saglabājuši,man riebjas kad daži punclaki pufaikās lepojas ar lūša nogalēšanu,pēc kolhozu sabrukuma medniekos salīda visi kolhozu traktoristi un laukstrādnieki,vaidzētu stingrākus noteikumus...
es zinu, ka ir arī tādi mednieki kā tu; par medniekiem-kolhozniekiem jau te ļaudis līdzīgi izteicās. Tādiem, kā tu vajadzētu iestāties par tiem stingrākiem noteikumiem, par kuriem saki.
mednieks
18.02.2017. 23:44esmu mednieks ,bet lūsi nekad nešautu,ti skaists dzīvnieks,tādam jādzīvo Latvijai būtu jālepojas ka esam tādus saglabājuši,man riebjas kad daži punclaki pufaikās lepojas ar lūša nogalēšanu,pēc kolhozu sabrukuma medniekos salīda visi kolhozu traktoristi un laukstrādnieki,vaidzētu stingrākus noteikumus lai kas papala nekļūtu par mednieku,viens no jautājumiem būtu vai tu jebkad nogalinātu lūsi ,lāci,vāveri,rubeni,medni,sloku,zaķi,ja atbilde būtu apstiprinoša tad tādu medniekos mūža sizliegumu iestāties
:)
18.02.2017. 23:30»
Riebeklitis
Nepierakstī piekritējos visus kuri tevi nesūta uz podu savas inteliģences pēc. Baigi gribās bet nav Tavs melit
tu laikam gribēji viņus sev pierakstīt.. nav rakstāmā vietā, kur sēdi?
pelēkais
18.02.2017. 23:27»
antons mikoss
Tu maldies. Es zaļos pazīstu no 1988. g. Pazīstu to organizācijas...
nav gan.. šitos tu nepazīsti:) Bet, ja būs "odņi volki", tad tur nebūs aŗī tevis pieminēto Kremļa pārstāvju.. vienkārši "ļuģei ņebuģet". Ir marazmātiski iedomāties, ka, ja izšausi vilkus, latviešu tauta metīsies apdzīvot laukus. Vilki mūsu tautai dzīvot netraucē.
antons mikoss
18.02.2017. 23:26»
fox
pienāks laiks arī šiem zvēriņiem:) "Vērtībās apmaldījusies" Eiropa ir saskatījusi primāri šo mūsu lielo faunas pārstāvju apdraudētību
Fox
Tu nelaimīgas , anonīmais Kremļa trolli, nemelo. ES ir saskaņojusi vilku un lūšu medības agrāk un saskaņos zinātnieku un praktiķu jauno plānu un tev tur nav nekādas daļas, nožēlojamais, anonīmais gļēvuli, Kremļa troli.
Riebeklitis
18.02.2017. 23:19»
antons mikoss
Tu maldies. Es zaļos pazīstu no 1988. g. Pazīstu to organizācijas...
Tev taisnība te rēj čavkas nejēgas
Riebeklitis
18.02.2017. 23:17»
šmigā esi?
pēc statistikas tikai 26 351 gabali Latvijā.. cik valstis tu tur pieķēri klāt? tad jau dabas draugi ir 5600000000000 vismaz
Nepierakstī piekritējos visus kuri tevi nesūta uz podu savas inteliģences pēc. Baigi gribās bet nav Tavs melit
fox
18.02.2017. 23:16»
antons mikoss
Kāpēc jums vērtībās apmaldījušiem neņemt savā aizgādībā šos nabadziņus
pienāks laiks arī šiem zvēriņiem:) "Vērtībās apmaldījusies" Eiropa ir saskatījusi primāri šo mūsu lielo faunas pārstāvju apdraudētību.
antons mikoss
18.02.2017. 23:08»
Mednieks
Zaļi lasa un izrauj frāzes kuras pa prātam viņiem , loģika un fakti tāpat kā. Pētījumi viņus neinteresē, par to nevar noraut projektiņu piķi
Tu maldies. Es zaļos pazīstu no 1988. g. Pazīstu to organizācijas.
Šitie to vidū nav . Visdrīzāk tos finansē Kremlis. Pavairot plēsēju skaitu
Latvijas ārērēs, no kurām krievu okupanti padzina latviešus, sadzina sādžās daustāvenēs. Mūsu vārturi,kuru vidū nomācoši daudz komunistu un čekistu, veicinājuši tautas aizplūšanu no valsts.
Šie Kremļa troļļi pilda pavēles. Kā Žiriks saka, ka Latviju mēs ( krievi) savāksim, jo tur drīz būs "odņi volki, tam ļuģei ņebuģet".
fox
18.02.2017. 23:00»
#Mareka loģika
Nu domāts noteikti bija 20 000...
esi rupš kā zupermeiss! Pieskaiti tos visus, kas ir ne tikai tieši iesaistīti dabas aizsardzības organizācijās, viņu ģimenes, daudzos zemju un mežu īpašniekus, kas aizliedz slakteriem kāju spert uz viņu zemes, taisīt uz viņu īpašumu rēķina savu gaļas biznesu un laist iekšā komercmiesniekus no ārvalstīm, lai izķemmētu plikus mūsu mežus, laukus un pļavas no mūsu dabas vērtībām. Tos, kas turas no tādiem kā tu, pa gabalu. Tā, ka tu ar savu slaktera nodarbi un domāšanu, gribēdams nebūsi šīs zaļās valsts sabiedrības vairākuma daļa!
antons mikoss
18.02.2017. 22:43»
Kāpēc jums vērtībās apmaldījušiem neņemt savā aizgādībā šos nabadziņus:
1.21. Susuris, lielais / Glis glis
1.22. Susuris, meža / Dryomys nitedula
1.21. Susuris, lielais / Glis glis.
Pietiks intelekta?
1.22. Susuris, meža / Dryomys nitedula
.
18.02.2017. 22:41»
rīdzinieks
Atkārtošu, ko kāds jau iepriekš teicis - centrālajam jautājumam jābūt nevis par mednieku apmierinātību, bet par sabiedrības apmierinātību ar mednieka kā servisa sniedzēja sabiedrībai kvalitāti
Piekrītu tikai, ja sabiedrības daļa, kas ir saistīta,proti, mežsaimniecība, lauksaimniecība un lopkopība. Nevis pie datora sēdētāji
#Mareka loģika
18.02.2017. 22:38»
šmigā esi?
pēc statistikas tikai 26 351 gabali Latvijā.. cik valstis tu tur pieķēri klāt? tad jau dabas draugi ir 5600000000000 vismaz
Nu domāts noteikti bija 20 000.
Bet kā jau minēji tie ir 26 000.Vismaz, bet īsto skaitli mēs redzēsim pēc jauno medību apliecību maiņas.BET Tie ir tikai mednieki ar ieročiem. Pieskaiti pārējos, kas ir iesaistīti medību procesā, dzinējus, mednieku ģimenes, zemju īpašniekus, kas ar prieku slēdz medību līgumus,lai viņu zemē kāds medītu un citus cilvēkus, kas tā teikt saprot ģelu, nevis sēž pilsētā un gudri kakā.
Izrādās, ka tieši Tu neatspoguļo sabiedrības vairākuma viedokli. Nokaunies. Paldies par sapratni.
šmigā esi?
18.02.2017. 22:20»
Mednieks
Cienītais Tu esi sabiedrība bet 200000 mednieku nav kā tad tas nāk, vai ko pārpratu
pēc statistikas tikai 26 351 gabali Latvijā.. cik valstis tu tur pieķēri klāt? tad jau dabas draugi ir 5600000000000 vismaz
Riebeklitis
18.02.2017. 21:53Zaļie zagliši kad nav argumentu der fantāzija un meli, smieklīgi ka viens padibene spēj tā uzkult ūdeni un pavelk pat normālus cilvēkus . Attopieties par ko jūs cepaties viens palīgskolas absolvents viļkins publicē savas fantāzijas , nekļūstiet smieklīgi savos komentāros zilzaļie draugi.
Mednieks
18.02.2017. 21:45»
antons mikoss
Latvieši ir apdraudēta tauta. Tās pastāvēšana ir apdraudēta. Vilki un lūši nav apdraudēti. Visiem apjukuši EM vērtības iesaku lasīt...
Zaļi lasa un izrauj frāzes kuras pa prātam viņiem , loģika un fakti tāpat kā. Pētījumi viņus neinteresē, par to nevar noraut projektiņu piķi.
Mednieks
18.02.2017. 21:41»
rīdzinieks
Atkārtošu, ko kāds jau iepriekš teicis - centrālajam jautājumam jābūt nevis par mednieku apmierinātību, bet par sabiedrības apmierinātību ar mednieka kā servisa sniedzēja sabiedrībai kvalitāti
Cienītais Tu esi sabiedrība bet 200000 mednieku nav kā tad tas nāk, vai ko pārpratu.
Mednieks
18.02.2017. 21:38Viļkini ir populists un melis kura vienīgā cerība pievērst sev uzmanību ir faktu sagrozīšana pētījumu noliegšana un sabiedrības kacināšana , zākāšanās kas liecina par augsto intelektu.
rīdzinieks
18.02.2017. 21:38Atkārtošu, ko kāds jau iepriekš teicis - centrālajam jautājumam jābūt nevis par mednieku apmierinātību, bet par sabiedrības apmierinātību ar mednieka kā servisa sniedzēja sabiedrībai kvalitāti.
antons mikoss
18.02.2017. 21:37Latvieši ir apdraudēta tauta. Tās pastāvēšana ir apdraudēta. Vilki un lūši nav apdraudēti. Visiem apjukuši EM vērtības iesaku lasīt:
Īpaši aizsargājamo sugu saraksts
(Pielikums grozīts ar MK 27.07.2004. noteikumiem Nr.627)
1. Zīdītāji
1.1. Garausainis, brūnais / Plecotus auritus
1.2. Lācis, brūnais / Ursus arctos
1.3. Lidvāvere / Pteromys volans
1.4. Naktssikspārnis, bārdainais / Myotis mystacinus
1.5. Naktssikspārnis, Branta / Myotis brandtii
1.6. Naktssikspārnis, dīķa / Myotis dasycneme
1.7. Naktssikspārnis, lielais / Myotis myotis
1.8. Naktssikspārnis, Naterera / Myotis nattereri
1.9. Naktssikspārnis, ūdeņu / Myotis daubentoni
1.10. Platausis, Eiropas / Barbastella barbastellus
1.11. Pundursikspārnis / Pipistrellus pipistrellus
1.12. Ronis, pelēkais / Halichoerus grypus
1.13. Ronis, Baltijas pogainais / Phoca hispida bottnica
1.14. Sicista, meža / Sicista betulina
1.15. Sikspārnis, divkrāsainais / Vespertilio murinus
1.16. Sikspārnis, Natūza / Pipistrellus nathusii
1.17. Sikspārnis, platspārnu / Eptesicus serotinus
1.18. Sikspārnis, ziemeļu / Eptesicus nilssonii
1.19. Susuris, dārza / Eliomys quercinus
1.20. Susuris, lazdu / Muscardinus avellanarius
1.21. Susuris, lielais / Glis glis
1.22. Susuris, meža / Dryomys nitedula
1.23. Ūdrs / Lutra lutra
1.24. Vakarsikspārnis, mazais / Nyctalus leisleri
1.25. Vakarsikspārnis, rūsganais / Nyctalus noctula
1.26. Pigmejsikspārnis / Pipistrellus pygmaeus
Lasītājs ar pirmo kārtas numuru
18.02.2017. 21:31»
Lasītājs
Pēc visiem komentāriem izskatās, ka vienīgie normālie argumenti nāk no medniekiem. Neesmu mednieks, tikai parasts pilsonis, kas seko līdzi. Un atvainojiet tie kas pret medniekiem, bet šoreiz būšu mednieku pusē
it sevišķi tie par atejām un ...d
Alex
18.02.2017. 21:27»
Attiecībā uz Eiropā aizsargājamo dzīvnieku izšaušanu Latvijā
Lietas nosūtīšanai attiecīgajām starptautiskajām organizācijām pietiktu ar konkrētu pierādījumu par medību procesa uzraugošo un kontrolējošo institūciju darbinieku profesionālās nekompetences dēļ veiktu pārkāpumu un Latvijas vadošo mednieku organizāciju neprofesionālismu – 1) VMD darbinieces Gunitas...
Absolūti piekrītu šim ierosinājumam un viedoklim -"ja vadošās mednieku organizācijas neatzīst LVMI “Silava” pētnieka Dr.biol.Jāņa Ozoliņa apgalvoto par Eiropā aizsargājamo lielo plēsēju sugu barošanās un izdzīvošanas aspektiem, tad kādā veidā šobrīd notiekošā Lielo plēsēju sugu plāna ietvaros veikts jebkāds zinātniskais pētījums un tā rezultāts spēs jebkādi ietekmēt Latvijas mednieku pārstāvošās organizācijas ņemt to vērā medību procesā?"
Lasītājs
18.02.2017. 21:15Pēc visiem komentāriem izskatās, ka vienīgie normālie argumenti nāk no medniekiem. Neesmu mednieks, tikai parasts pilsonis, kas seko līdzi. Un atvainojiet tie kas pret medniekiem, bet šoreiz būšu mednieku pusē.
#Mareka loģika
18.02.2017. 21:10»
fox
uzdot tev jautājumus, pēc visa tā, kā tu te esi izsmējis un izņirgājies par cilvēkiem
Varbūt paņem un pārlasi komentārus otrreiz un ja vajag trešo un ceturto. Kur es esmu par kādu ņirgājies un izsmējis? KUR? Lūdzu iekopē.
diskusijas dalībnieks
18.02.2017. 21:04»
antons mikoss
Bet Vilkinam taču zināms. Viņš visus lamā un apgalvo, kā zinātnieki nopirkti
tam nu gan es nepiekrītu.
fox
18.02.2017. 21:00»
#Mareka loģika
Tādēļ, ka es pats esmu mednieks...
uzdot tev jautājumus, pēc visa tā, kā tu te esi izsmējis un izņirgājies par cilvēkiem?
antons mikoss
18.02.2017. 21:00»
Atvainojiet,
nav korekti! Šis jautājums, kādiem būtu jābūt datiem par lūšiem, lai Latvija pasaules acīs neizskatītos pēc briesmoņiem, tika uzdots Dr.biol.Ozoliņa kungam. Atvainojiet
Bet Vilkinam taču zināms. Viņš visus lamā un apgalvo, kā zinātnieki nopirkti.
Mani interesē ilgtspējīga, sabalansēta attīstība. Atbildes no savādnieka nav. Pārsvarā skan naida runa.
Mednieks
18.02.2017. 20:56»
!!
tauta basa paliek
Kāds medniekiem ar to sakars , vai viņi nav tautas daļa.
#Mareka loģika
18.02.2017. 20:47»
fox
kas tev teica, ka notiek apsaimniekošana nevis izsaimniekošana? savus faktus tu uz studiju esi atstiepis
Tādēļ, ka es pats esmu mednieks.
Es zinu cik man ir jāsamaksā valstij lai es varētu iet medībās.
Es zinu, kas ir jādara, lai kļūtu par mednieku un tas ir pieejams visiem cilvēkiem Latijā. Bez izņēmuma.
Es zinu kā šī sistēma funkcionē.Protams ka jau visur, ir arī kļūdas, bet nekļūdās kas neko nedara.
Es zinu kādēļ mēs medījam noteiktos apjomus attiecīgos dzīvniekus. Tas ir, lai saglabātu nemainīgu, samazinātu vai palielinātu attiecīgo dzīvnieku populāciju attiecībā pret to pie'jaujamo apjomu.
Droši uzdod jautājumus, kas tevi interesē un rada šaubas, centīšos atbildēt.
Atvainojiet,
18.02.2017. 20:41»
antons mikoss
Vilkinam
nav korekti! Šis jautājums, kādiem būtu jābūt datiem par lūšiem, lai Latvija pasaules acīs neizskatītos pēc briesmoņiem, tika uzdots Dr.biol.Ozoliņa kungam. Atvainojiet.