Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Dullais Dauka
07.09.2014. 11:20Nav taisnība par 1. Latvijas vēlēšanu kārtību! Man ir saglabājusies mana vectēva pase, kurā ir iespiesti zīmogi par piedalīšanos visās pašvaldību un Saeimas vēlēšanās. Piekrītu tam ka šodienas moderno tehnoloģiju laikmetā tā tam nevajadzētu būt un varētu atzīmēt piedalīšanos pilsoņu reģistrā. Jāpiebilst, ka pēc starptautiskajā praksē pieņemtā, pase ir tikai ceļošanas dokuments un nav uzskatāms par personas identifikācijas dokumentu valsts iekšienē!
zlojts
02.09.2014. 21:29varbūt valdība baidās ka staļiniskās vienotības režījuma izsūtītie no īrijas sāks balsot pret viņiem ...
palikušie pieticīgie pamuļķi un nelgas vienotības ierēdņi jau atbalstīs savus bosus vadoņus ...
zlojts
02.09.2014. 21:28varbūt valdība baidās ka staļiniskās vienotības režījuma izsūtītie no īrijas sāks balsot pret viņiem ...
palikušie pieticīgie pamuļķi un nelgas vienotības ierēdņi jau atbalstīs savus bosus vadoņus ...
Vienotības taurētājam
02.09.2014. 18:37»
Aizdīķa skandalistam Lotariņam
Mēs te dzīvojam, strādājam, veidojam Latviju, maksājam nodokļus un ievēlam pārstāvjus, kas izdos likumus par to, kā kopā sastrādāto naudu izlietot Latvijas un tas Tautas labā
Protams godīgumā neviens nevar pārspēt Vienotības svētuļus izlietojot naudu Latvijas , tautas un pašu labā . Ne velti svētulis poļžīdu pīļknābis nesen no bankas izzaga 500 000 eiro ,repšiks saviem žīdeliem LM uzdāvināja 67 miljonus , ko maksāsi ari tu , ari zaķis nemaksājot nodoklus noblēdīja 10 000 eiro par 4 000 eiro mēnesi tika lidostā iesaistīta no poļžīdu kanceles patriektā .
Patiešām priekštāvji izmanto naudu savai kabatai un Latvijas labā .
LS
02.09.2014. 18:21»
Piepe
Tā arī nesapratu kur problēmas cilvēkiem ir nokārtot vajadzīgās formalitātes (dokumenta atjaunošana/pilsonības iegūšana) un veikt sava pilsoņa tiesības....? Un lūdzu kāda ir īsti tā atšķība starp te iegūstamās pases cenu un kaut kur vēstniecībā (kur dokuments tiek piegādāts pa diplomātisko pasi nevis...
Cik tad maksā pase Latvijā ? Trimdā tas maksātu vismaz 10-25 X vairāk . Daudzi iedomājušies , ka ASV visi ir miljonāri ,kas var maksā tūkstošus par pasi .
Par to diplomātisko pastu nāk smiekli .Pieminēto attēlā redzamo vēstuli , kas CVK blēdībās ir piedalījusies balsošanā atnesta , ka parastu vēstuli ., kaut ierakstīta .
LS
02.09.2014. 18:12»
nesapratu?
Kas traucē autoram aizbraukt uz tuvāko vēlēšanu iecirkni un nobalsot
Vai Tu ari , ka Latvijas pilsonis varētu nobalsot , ja pasei ir nedaudz notecējis terniņš . Satversme gaantē tiesības balsot . Ari pilsonības un personas kodu var pierādīt ari bez pases , kam notecējis terminš . Vai viena diena pēc derīguma termiņa persona vairs neskaitās īsta ?
Ari Satversme nenosaka , ka pase ir prioritāte . Tur nemaz pase nav pieminēta .
krustiņsone
02.09.2014. 16:40»
Deniss
No A.Priedīša bloga šodien: Eiropas intelektuāļu aprindās ir parādījusies jauna tēma – kara tuvošanās un kara neizbēgamība. Par to nākas lasīt ar noteiktu satraukumu. Tas ir jocīgs satraukums. Tas nav tāds satraukums, kāds parasti rodas, tiekoties ar jaunu intelektuālo tēmu, teoriju, koncepciju. Tas...
Piekrītu problēmām ,bet?
Aizdīķa skandalistam Lotariņam
02.09.2014. 15:32Mēs te dzīvojam, strādājam, veidojam Latviju, maksājam nodokļus un ievēlam pārstāvjus, kas izdos likumus par to, kā kopā sastrādāto naudu izlietot Latvijas un tas Tautas labā.
Ko tu lien diriģēt maciņa izlietojumu, kurā tu neesi ielicis ne santīma naudas, ne stundas darba ?!!!!
Arājs
02.09.2014. 09:08Ir jau vēl daudz to sarkanbaltsarkano nacionaistisko pebejistisko dauņu-pideralliņu ,kuri skries balsot deliģējot valsts varu politmafijas klaniem.... Nacionalistiskie nelgas un plānpratini ar savu vergu siondromu... Tikai, ka jau savu laiku publiski pauda Aiovars Kreituss :balsojiet par ko gribat, bet pie varas būs tie, kam jābūt !!! Un ta ir reala patiesība , tikai tai vergu pasugai ar tās zooloģisko apzīmējumu "LRpilsoņi=latviesi" nav lemts to izprast... Karš posta, bet miers baro, un, galvenais ir nevis netira politka, bet gan ekonomika kas dara valsti , tās iedzīvotajus neatkarīgus un nodrosina cilveku cienīgu dzivi....
Ēdelweiss
02.09.2014. 09:01Jā, reala īstenība ir tā, ka pasules žandarms un civiliedzīvotaju slepkava ASV turās tikai uz kara rēķina. Protams, ka vinun lielakais atbalstītājs ir Latvija, jo, tiesi latviesi bija tie, kuri 1917 gada , pildot ASV plānu, palīdzeja pasailes lielakajiem noziedzniekiem Vācija sfinansētajam Ļēņinam un ASV žīdu finansētajam tricikm realizēt Krievijā brunotu valsts apvērsumu, un, pēc tam eskalēt genocīdu fiziski iznīcinot Krievija siedzīvotajus, lai nostiprinātu sarkano fasistu-komunistu noziedzīga rezīma teroru !!!! Igauņi gan nepiedalījās sajā noziegumā.... Tāpēc ari vini neatbalsta noziedzīgas alianses ASV & ANO & NATO & WolstritasbankuŽīdu agresiju pasulē un it īpasi pret Krieviju... Protams,ka latviesi atbalstīs ASV demokratiju, jo ASV ir vienīga valsts pasaule, kura veica kara noziegumu iznīcinot masveida civiliedzīvotajus ar ātombumbam Japāna.... Bet, tāds jau nir dabas likums, ka noziedznieks vienmer atradis iespēju ka atbalstit citu noziedznieku.... Tāpēc jau arī latveisi ieveisa so totalitārās valstiskās noziedzības un genocīda 4.maija rezīmu ar ta sucmansiki-policeiski-banditski-mafiozi latavisko LR pilsoņu pārvaldi, lai būtu bāze jauniem latviskiem noziegumiem... Nu, bet ja kars , tad karš... Man pie ta nav japierod pēc 17 gadiem dienesta aktīvaja PSRS armijas dalās... Un pierdze, iegūta Livāna, Ēgiptē, Afganistana lieti noderēs cīņā pret amerikānu-latvisko "demokrātiju" un tās roklaižām.... kaujas apstakļos neitralizēt adus noziegzīgas varas atbalstītajus kā PP šucmanus, VPpistus, SABistus, DPistus ir ļoti elementāri, jo visu ,so brunoto bandu formejumi nav kaujasspējīgas vioenības... Pat bez šaujamieročiem, jo, jebkurā celtneicības viekalā vai aptiekā brīvi var iegādaties pietiekami daudz vielu, kuras pareizi sakomponējot, var lieliski spridzināt, indēt, dedzināt, nemaz nerunājot par tadām elementāram lietam ka Molotova kokteilis-2 kuram pievienots terpentins un acetons... Jebkuras armijas uzdevums un funkcija ir aizsrāvēt valsti un tās iedzīvotajus no ārejā ienaidnieka...valsts kā tadas nava vairs...bet iedzīvotaju ienaidnieks nav ārejaie soēki, bet gan iekšejie=politmafijas klani ZZS, RP, Vienotiba, VL-TB/LNNK, kuri uzdodās par politiskām partijām...
horācijs
02.09.2014. 08:25Esmu Latvijas pilsonis caur un caur, bet kabatā man tikai plastikāta gabaliņš - identifikācijas karte. Ja ar to nevarēs balsot, tad tie, kas izdomāja šo dokumentu ir krāpnieki, jo man apgalvoja, ka ar to vienīgi nevaru braukt ārpus Eiropas Savienības, kurp arī netaisos. Tagad cimdari un citi lai domā, kā darīt, un ko darīt,lai valsts ierēdņu neizdarības dēļ neliegtu daaaaudziem tūkstošiem pilsoņu doties pie urnām!!! Citādi ECT garantēta un tūkstoši būs jāmaksā par diskrimināciju, pie kuras vainīga tikai valsts!!!
Fēlis
02.09.2014. 06:02Es neuzskatu, ka cilvēkiem, kuri nedzīvo un arī netaisās tuvākajā laikā dzīvot Latvijā, būtu jādod iespēja piedalīties vēlēšanās, jo viņu ieinteresētība procesos ir minimāla, līdzdalība- nulle un vēlēšanas viņiem ir līdzvērtīgas datorspēlei ar 3D elementiem. Tad lūdzu pasakiet, kāpēc viņiem būtu jālemj par manu likteni, ja viņi ne mazākā mērā neizjutīs sava balsojuma sekas?!
egrovarfs
01.09.2014. 22:33eiropas parlamentā piemēram vajadzēja būt ievēlētiem mirskim un bondaram nevis četriem vienotības darbiniekiem.
taču pēc scenārija itkā smukāk bija ka vinnē vienotība un vienotības uzpumpētā ienaidniece ždanoka ...
nevis ka vēl kaut kādi salšānas vazājas pa kājām vienotības baltajiem cilvēkie lietojot priedīša terminus ...
egrovarfs
01.09.2014. 22:32eiropas parlamentā piemēram vajadzēja būt ievēlētiem mirskim un bondaram nevis četriem vienotības darbiniekiem.
taču pēc scenārija itkā smukāk bija ka vinnē vienotība un vienotības uzpumpētā ienaidniece ždanoka ...
nevis ka vēl kaut kādi salšānas vazājas pa kājām vienotības baltajiem cilvēkie lietojot priedīša terminus ...
vilkatis
01.09.2014. 22:18»
Anonīmais Šakālis
«ASV piedalīties vēlēšanās atļauj, uzrādot braukšanas apliecību, ikvienu dokumentu, pat vēstuli, kurā ir personas vārds un adrese. Nekādus zīmogus nekur neiespiež.» — nu tāpēc arī ir tāds iznākums, ka Alberts Gors dabon 54%, bet vienalga zaudē dēļ mahinācijām Floridā! Kaut kas tāds pat Ukrainā nebija...
asv ir elektorātu sistēma nevis proporcionālā tāpēc ja kāds dabū 50 % neko nenozīmē ...
protams balsis tur vilto uz nebēdu ...
vilkatis
01.09.2014. 22:18asv ir elektorātu sistēma nevis proporcionālā tāpēc ja kāds dabū 50 % neko nenozīmē ...
protams balsis tur vilto uz nebēdu ...
rasas lāses mirdzums
01.09.2014. 22:15diezgan pareizi bet tikai ja saka nēģeris tad konsikventi būtu teikt nevis baltā rase bet gan albīnā rase ...
rasas lāses mirdzums
01.09.2014. 22:15»
Deniss
No A.Priedīša bloga šodien: Eiropas intelektuāļu aprindās ir parādījusies jauna tēma – kara tuvošanās un kara neizbēgamība. Par to nākas lasīt ar noteiktu satraukumu. Tas ir jocīgs satraukums. Tas nav tāds satraukums, kāds parasti rodas, tiekoties ar jaunu intelektuālo tēmu, teoriju, koncepciju. Tas...
diezgan pareizi bet tikai ja saka nēģeris tad konsikventi būtu teikt nevis baltā rase bet gan albīnā rase ...
Anonīmais Šakālis
01.09.2014. 21:43«ASV piedalīties vēlēšanās atļauj, uzrādot braukšanas apliecību, ikvienu dokumentu, pat vēstuli, kurā ir personas vārds un adrese. Nekādus zīmogus nekur neiespiež.» — nu tāpēc arī ir tāds iznākums, ka Alberts Gors dabon 54%, bet vienalga zaudē dēļ mahinācijām Floridā! Kaut kas tāds pat Ukrainā nebija iespējams, tur pārkāpumi bija mazāki.
Piepe
01.09.2014. 18:18Tā arī nesapratu kur problēmas cilvēkiem ir nokārtot vajadzīgās formalitātes (dokumenta atjaunošana/pilsonības iegūšana) un veikt sava pilsoņa tiesības....? Un lūdzu kāda ir īsti tā atšķība starp te iegūstamās pases cenu un kaut kur vēstniecībā (kur dokuments tiek piegādāts pa diplomātisko pasi nevis vienkārši caur pastu)? Savādāk tāda salmu kulšana vien ir. Apvainojušies un tāpēc neatjaunina? Tad jau viņiem vienalga kas notiek un no tādiem tad ar nav jēgas. Un par amīti tu ar nekļūsti tikai tāpēc ka esi tur aizbraucis un dzīvo. Tā pat eksāmeni un viss pārējais, un no tā izrietošie dokumenti. Par VDK vēsture slēpšanu gan piekrītu.
nesapratu?
01.09.2014. 18:17Kas traucē autoram aizbraukt uz tuvāko vēlēšanu iecirkni un nobalsot?
Deniss
01.09.2014. 16:56No A.Priedīša bloga šodien: Eiropas intelektuāļu aprindās ir parādījusies jauna tēma – kara tuvošanās un kara neizbēgamība. Par to nākas lasīt ar noteiktu satraukumu. Tas ir jocīgs satraukums. Tas nav tāds satraukums, kāds parasti rodas, tiekoties ar jaunu intelektuālo tēmu, teoriju, koncepciju. Tas ir cits satraukums. Pat negribas ticēt, ka tie cilvēki, kurus tu esi gadiem ilgi lasījis, tagad nopietni runā par gaidāmo karu un nepieciešamību gatavoties karam. Lasi un visu laiku gaidi, ka viņi tūlīt tūlīt atzīsies centienā mūs izjokot, jo viņu vārdi par karu nav domāti nopietni. Pēdējās dienās ir redzams, ka karu uzkurina ne tikai ASV, bet ASV ir izdevies kara uzkurināšanā ievilināt arī poļus un baltiešus. Igauņi norobežojās no kara uzkurināšanas histērijas. Par latviešu un lietuviešu norobežošanos nekas nav zināms. Tas ir ļoti drūmi un nesaprātīgi, ka baltieši aicina pie sevis izvietot NATO vienības. Tas ir naivums, kas robežojās ar debilitāti. Rezultāts ir zināms. Krievija to nepieļaus un pirmā Baltijā izvietos savu karaspēku. Par to var būt 100% pārliecība. Tas ir militāri stratēģiski loģiski. Tas ir vēsturiski loģiski. 1939.gada 1.sept. sākās karš, Latvijā PSRS savas vienības ieveda 1939.g. 29.oktobrī. Vēsture atkārtosies. Tikai ar vienu piebildi: KF Latvijā ievedīs karaspēku pirms kara sākuma. Vēsturiskā mācība ir tāda, ka ASV nevar uzticēties. Pie tam ASV nav fašistiskā Vācija. Ar ASV ģeopolitiskās ietekmes zonas jau sadalīja nelietis Gorbačovs 1989.gadā. Karš sāksies tāpēc, ka ASV vairs nevēlas ievērot minēto vienošanos, jo KF traucē tās hegemonijas nostiprināšanos. Nēģeris baltajā uzvalkā jau ievaidējās, ka Krievija sāk amerikāņiem atņemt Eiropu. Bet ne tikai Eiropas dēļ amerikāņu varas elite sāks III Pasaules karu. Iemesli ir dziļāki. Pats dziļākais iemesls – “baltās” rases demogrāfiskā katastrofa un tās nosacītā garīgā izvirtība un degradācija, iedzenot savu iracionāli alkātīgo dzīvi totālā finansiālajā un ekonomiskajā strupceļā, no kura vienīgā izeja ir vēsturiski tradicionālā terapija tādos gadījumos – karš. Baltieši, poļi atkal būs tikai aizsegs dziļāko ieganstu aizplīvurošanai, kaut gan demogrāfiskās katastrofas stimulētais prāta aptumšojums jau ir tik liels, ka dziļākos ieganstus inteliģence nav spējīga saprast.