Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā

Pievienot komentāru

Lapas:    1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

nu ko

20.03.2018. 14:53

nākamā maniaka portrets. Var jau būt, ka pats cietis, bet, to, ka viņš pats ir šiziķis - tas nu ir skaidrs.......

Atbildēt

?

20.03.2018. 09:32

pietiek.com publicē slimību vēstures?
Un es muļķe, domāju, ka tā ir ļoti slepena informācija. Bet, dokumentu zaglim, Bokim, tas nav šķērslis.

Atbildēt

?

19.03.2018. 22:31

Cik ilgi publicēs Līkumu direktora Jura Boķa no bāreņu nama IZZAGTOS dokumentus?Direktors drīkst arī zagt?
Iepriekšējos rakstos dokumenti pat ar uzvārdiem. Tas jau ir kriminālnoziegums.
Kur Bokis ņem naudu super dārgajai Rīgas advokātei?
Ko Boka meita,jauna policiste pārdevusi novadam par 3999,99 euro? Bokis zadzis uz nebēdu arī bāreņu namā. Kāpēc tas Lato Lapsam nav izpētīts?

Atbildēt

jautājums

19.03.2018. 22:13

»

kārtējie eksperti

1) Izmeklēšana to noskaidros vai melo, bet nopietni apvainojumi ir jāizmeklē...


ja kāds ir varojis šo puisi, tad kur ir likuma pielietojums?
----------------------------
1) Nezinu. Kāpēc čalis nav iedevis iesniegumu un izklāstījis lietas apstākļus? Tad arī to izmeklētu. ja jau var to klāstīt intervijās, tad kur problēma griezties policijā? Noilgums šādiem noziegumiem ir visai ilgs.
Pret direktoru par kaut ko taču ir ierosināta lieta, tad jau izmeklēšana un tiesa izvērtēs pierādījumus.
Puisis ir norādījis, ka direktors ir viņu izvarojis?
Vai čalis apgalvo intervijā , ka viņš ir izvarots, tāpēc viņam ir tiesības zagt, dedzināt un izvarot citus?
2) Izvarošana ir ļoti smags noziegums pret personu. Arī pieaugušajiem.
Izvarošanai un vardarbībai vispār nav attaisnojuma. Nekāda. Varmāka jau nevēršās pret savu pāridarītāju, bet pret citu- nevainīgu upuri, salaužot tam dzīvi. Un ko tam darīt, ari varot kādu tālāk? un tā ķēdē uz priekšu?

Atbildēt

kārtējie eksperti

19.03.2018. 21:22

»

jautājums

Ir nosliece apsūdzēt citus vai piedēvēt ticamus izskaidrojumus savai uzvedībai, kas pacientam rada konfliktus ar sabiedrību...


1) Izmeklēšana to noskaidros vai melo, bet nopietni apvainojumi ir jāizmeklē.
2) Šeit nav jautājumi par tiesībām, bet par ietekmi uz psihi.
Bet es par to pašu - ja kāds ir varojis šo puisi, tad kur ir likuma pielietojums? Jums tak ir zināms, ka mazākā daļa no izvarotajiem meklē un panāk aizstāvību un kāpēc tas ir tā?
Nu, ja neesi nevienu izvarojis, par ko satraukties?
Vai tev ir pamatoti dati? Par noteiktām grupām kur viņi kļūst par izvarotājiem? Un dati par to cik daudzi no izvarotājiem ir bijuši upuri? Un vai ir kaut kāda izpratne, kas notiek ja izvaro nenobriedušu personu?
Es tevi nespiežu turpināt. ;)

Atbildēt

Jūlijs

19.03.2018. 20:21

»

kārtējie eksperti

Mans teksts bija par vardarbības paciešanu. Par ko ir tavs


Pag, audzēkņiem ir tiesības kādu sist? Ja ir audzēkņiem, ir arī direktoram. Mums visiem cilvēkiem ir vienādas tiesības un pienākumi.
Vnk tu gribi sist citus, bet negribi, ka sit tevi un izdomā visādu hujņu, lai šādu lietu kārtību attaisnotu. Nekā nebija, ja tu pārkāp kāda cilvēka tiesības, tad esi labprātīgi atteicies no savējām un ir tikai godīgi, ja tu saņem atpakaļ to pašu, ko esi nodarījis citiem. Tikai sociopāts var domāt, ka viņam ir kaut kādas īpašas tiesības sist citus. Tā ir novirze, tā ir kroplība. Ārstēties vajag, dzert zāles.

Atbildēt

jautājums

19.03.2018. 19:46

»

kārtējie eksperti

Varošana bērnībā neatstāj sekas? Mēs tak apspriežam to pašu bērnu nama audzēkni, kas pēc tam varoja jau pats


Ir nosliece apsūdzēt citus vai piedēvēt ticamus izskaidrojumus savai uzvedībai, kas pacientam rada konfliktus ar sabiedrību.
----------------------------------------
1)Protams atstāj, ja tāds fakts ir šī konkrētā liecinieka dzīvē bijis. Bet kurš var pierādīt, ka ir bijis? Sociopāti ir izciļi meļi...
2) Bet izvarošana nedod tiesības upurim izdarīt noziegumu pret citu personu. Tad viņš pats kļūst par noziedznieku!
Katram izvarotājam ir jāatbild pēc likuma. Katram!
Un tur var būt skaidrojums, bet noziegumam nav attaisnojuma!
Un nebūt ne visi izvarotie paši kļūst par izvarotājiem-tas būs ļoti niecīgs %.
Labi. Viss. Tiesa ir -lai vērtē. Pa riņķi ejam

Atbildēt

FENIKSS

19.03.2018. 19:40

»

iekopēju

manuprāt zīmīgākos fragmentus no, acīmredzot, psihiatra ekspertīzes...


Savu iegribu apmierināšana un fizisku draudu izteikšana ir ļoti raksturīga valdošajai varai. Maksā nodokli, ja nemaksāsi, atnāks policisti!

Atbildēt

kārtējie eksperti

19.03.2018. 19:37

»

jautājums

Iepriekšējais mans komentārs bija domāts Jums


Es vienkārši esmu uzēdies. Un īpaši uz diagnozes veidotājiem.

Atbildēt

kārtējie eksperti

19.03.2018. 19:35

»

jautājums

Iepriekšējais mans komentārs bija domāts Jums


Atvainojiet, bet joprojām garām - pietiek dotajā materiālā nekas ne par psihopātu ne sociopātu nav minēts.

Atbildēt

kārtējie eksperti

19.03.2018. 19:33

»

jautājums

Tev ir skepse, bet mana loģika diktē, ka cilvēki ar normālu psihi ne varo citus, ne arī ir tikuši varoti...


Varošana bērnībā neatstāj sekas? Mēs tak apspriežam to pašu bērnu nama audzēkni, kas pēc tam varoja jau pats?

Atbildēt

jautājums

19.03.2018. 18:55

»

kārtējie eksperti

1) Vai drīzāk - diagnozē...


Iepriekšējais mans komentārs bija domāts Jums.
Es nekad neesmu šai sakarā piesaucis "psihopātisku personību", drīzāk tur ir sociopāta potenciāls...
Jūs kaut kā ļoti esat uzsēdies tieši uz "psihopātu".

Atbildēt

jautājums

19.03.2018. 18:50

Tev ir skepse, bet mana loģika diktē, ka cilvēki ar normālu psihi ne varo citus, ne arī ir tikuši varoti.
-----------------------------------------
Es piekrītu, ka cilvēki ar normālu psihi ne slepkavo, ne varo, bet es kategoriski iebilstu pret "ne arī ir tikuši varoti".
Ir kategoriski nepieņemami vainot pie notikušā nozieguma upuri! Nozieguma izdarīšanai nav sakara ar upura psihi, tikai ar uzbrucēja/varmākas fizisko pārspēku.
Upuris var būt jebkurš gan ar pilnīgi normālu psihi, gan ar traucējumiem, gan arī rīcībnespējīgs.
Piedodiet, bet Jūs kaut kur ļoti esat nomaldījies...

Atbildēt

kārtējie eksperti

19.03.2018. 17:57

»

txt

Tātad ir tiesības neciest un gāzt citam pa purnu? Par ko tad apsūdz direktoru, jo viņš tā arī izdarīja (ja izdarīja)? Tad jau katram ir tiesības, gāžam viens otram pa purnu


Mans teksts bija par vardarbības paciešanu. Par ko ir tavs?

Direktoram nav tādas pilnvaras sist audzēkņus. Ja viņam ir jāklapē bērni, tad nav jābūt tajā amatā - ir citi mierīgāki darbi.

Atbildēt

kārtējie eksperti

19.03.2018. 17:51

»

jautājums

Tikai zināšanai - tiek rēķināts, ka ~25% no visas sabiedrības sirgst ar kādu no personības traucējumiem...


1) Vai drīzāk - diagnozē.
Bet vai tomēr bija rakstīts, ka viņam ir psihopāta diagnoze, kuru Jūs uzstādījāt izlasot pietiek ziņas?

2) Un Jūs - neko neprojicējiet uz sevi? Mums katram ir sava personīgā pieredze - traumatiskai pieredzei nav ne vainas, ja tā palīdz būt cilvēkam, bet lielākajai daļai nemaz tādas sapratnes nav, kamēr paši tieši nav pieredzējuši nelaimi. Jūs neziniet par manu personīgo pieredzi un nevariet secināt vai es zinu vai nezinu par individuāliem gadījumiem. Diemžēl, es esmu redzējis šādus noziedzniekus un kā viņi par tādiem kļūst un ko dara un kā beidz dzīvi un varu vispārināt par sistēmu, kas ir pie vainas, jo ir absurdi uzvelt cilvēkam vainu, ja viņam liekas, ka visi ir pret viņu. Cilvēks ir sociāla būtne.

Vai tad ir tiesa:
1) pret bērnunama direktoru?
2) pret to, kas izvarojis šo izvarotāju?

Atbildēt

txt

19.03.2018. 17:49

»

kārtējie eksperti

Šir ir no wiki, kas definē NORMĀLU CILVĒKU VALODĀ kas ir asociālisms un no tā izriet, ka mēs varam runāt tikai par dažādiem asociālisma līmeņiem, kas piemīt arī introvertiem...


Tātad ir tiesības neciest un gāzt citam pa purnu? Par ko tad apsūdz direktoru, jo viņš tā arī izdarīja (ja izdarīja)? Tad jau katram ir tiesības, gāžam viens otram pa purnu.
Bet izskatās, ka jūs vienkārši gribat nepamatoti attaisnot devianti sociopātu.

Atbildēt

jautājums

19.03.2018. 17:14

»

kārtējie eksperti

Ja tu iepriekš iekopēji ar vārdu "iekopēju", kur tu saskati, ka asociālā personība ir tas pats, kā psihopātiska personību, kas ir zem atsevišķas definīcijas


Tikai zināšanai - tiek rēķināts, ka ~25% no visas sabiedrības sirgst ar kādu no personības traucējumiem.
--------------------------------
1)Varbūt pat vairāk, bet velns ir detaļās-traucējumu smaguma pakāpē.
Asociālā personība ir apvienojošais termins zem kura iet apakšā visi nosauktie, tai skaitā gan psihopātiska personību, gan sociopātiska persona.
2) Jūs situāciju uztverat ļoti personīgi, Jūs to projecējat uz sevi.
Es saprotu, ka Jums ir bijusi traumatiska pieredze, bet Jūs nevarat savu personīgo pieredzi vispārināt -katrs gadījums tomēr ir individuāls.
Labi,pietiek. Tiesa ir -lai vērtē!

Atbildēt

kārtējie eksperti

19.03.2018. 15:30

»

jautājums

ja neesiet gatavi pat pameklēt definīcijas - ko tas viss nozīmē...


Ja tu iepriekš iekopēji ar vārdu "iekopēju", kur tu saskati, ka asociālā personība ir tas pats, kā psihopātiska personību, kas ir zem atsevišķas definīcijas?

Tikai zināšanai - tiek rēķināts, ka ~25% no visas sabiedrības sirgst ar kādu no personības traucējumiem.

Atbildēt

kārtējie eksperti

19.03.2018. 15:21

»

jautājums

Mani patiešām interesētu šī puiša apgalvojumi...


1. Man ir diezgan specifiska interese par visu, kas tiek apmaksāts no nodokļiem.
2. Tev ir skepse, bet mana loģika diktē, ka cilvēki ar normālu psihi ne varo citus, ne arī ir tikuši varoti.
3. Ja tu neesi šo iestāžu darbinieks, tev nav jāizstrādā instrukcijas kā tām darboties - tās ir valsts iestāžu kompetencē.

Atbildēt

jautājums

19.03.2018. 13:37

»

kārtējie eksperti

Komentārs uz kuru atbildēju izskatās, ka sev bija piešķīris psihiatrijas grādu, jo pieminēja, ka tās ir psihopāta pazīmes, bet psihopāts nav asociāls, psihopātija ir daļa no antisociālas personības spektra: ASPD. Tāpēc vēlreiz - nejauksim asociālu ar antisociālu...


ja neesiet gatavi pat pameklēt definīcijas - ko tas viss nozīmē.
------------------------------
Kāpēc neesmu? Esmu! Sameklēju definīciju ar visu diagnozes kodu SLIMĪBU PROFILAKSES UN KONTROLES CENTRS/SSK-10 klasifikācija - Kodu tabulsaraksts un skaidrojumi
Specifiski personības traucējumi (F60.-)
F60.2 Asociāla personība
Tai raksturīga sociālo pienākumu ignorēšana un auksta izturēšanās pret citu jūtām. Ir krasa pretruna starp cilvēka uzvedību un vispārpieņemtām sociālām normām. Neveiksmīga pieredze, ieskaitot kriminālsodus, uzvedību mainīt nespēj. Frustrācijas panesamība ir zema, zems slieksnis attiecībā pret cita agresiju, ieskaitot vardarbību. Ir nosliece apsūdzēt citus vai piedēvēt ticamus izskaidrojumus savai uzvedībai, kas pacientam rada konfliktus ar sabiedrību.
Amorāla personība
Antisociāla personība
Disociāla personība
Psihopātiska personība
Sociopātiska personība
Nav jāiekļauj:
uzvedības traucējumi (F91.-)
emocionāli nestabila personība (F60.3)

Atbildēt

jautājums

19.03.2018. 13:28

»

kārtējie eksperti

Šir ir no wiki, kas definē NORMĀLU CILVĒKU VALODĀ kas ir asociālisms un no tā izriet, ka mēs varam runāt tikai par dažādiem asociālisma līmeņiem, kas piemīt arī introvertiem...


Mani patiešām interesētu šī puiša apgalvojumi
-----------------------------
1) Tev ir diezgan specifiska interese...
2) Lai tiesa uzklausa lieciniekus, ja tādi ir, un vērtē viņu liecību ticamību. Neko par viņiem nezinu-spriest nevaru.
Bet pret šī konkrēta liecinieka teikto es izturētos ar ļoti lielu skepsi...
3) Un ja pusaudzim ir alkohola/narko atkarība,un 15 gados pēc policijas paziņojuma vismaz ar alkoholu čalim problēmas bija, tad kur lai viņu liek? Parastas slimnīcas bērnu nodaļā? Pilnīgi noteikti viņam bija jābūt iestādē, kas kaut ko var darīt ar atkarībām.
Atkarības Latvijā parasti psihenēs ārstē, lai gan piekrītu šādiem tipiem ir nepieciešamas speciālas slēgtā tipa medicīnas iestādes. Viņš ir bīstams apkārtējiem.




Atbildēt

kārtējie eksperti

19.03.2018. 13:15

»

jautājums

Nejauksim asociālu ar antisociālu...


Komentārs uz kuru atbildēju izskatās, ka sev bija piešķīris psihiatrijas grādu, jo pieminēja, ka tās ir psihopāta pazīmes, bet psihopāts nav asociāls, psihopātija ir daļa no antisociālas personības spektra: ASPD. Tāpēc vēlreiz - nejauksim asociālu ar antisociālu.


Ja jūs neesiet medicīnas eksperti - turieties tālāk no šīs tēmas, ja neesiet gatavi pat pameklēt definīcijas - ko tas viss nozīmē.

Un ļoti slikti, ka LL ir publiskojis daļēju personas medicīnisko vēsturi, kurai vajadzētu būt privātai pat pēc ES likumiem. Un arī šī atzinumu interpretēšana ir bezjēdzīga, jo tā var būt dažāda, atkarībā no apkopotiem datiem un personām, kas ar to nodarbojas. Psihiatrija ir dabas zinātne un tai it kā vajadzētu būt precīzai, bet... visus šos atzinumus ir devuši cilvēki.

Atbildēt

kārtējie eksperti

19.03.2018. 12:58

»

Jānis

Parasts aizvainots bērns...


Es gāju tādā skolā kur bija normāli skolnieki - kas bija ne tikai agresīvi savā starpā, bet no tiem arī fiziski(!) cieta skolotāji. Gribēju no tās skolas tikt prom un gandrīz nonācu speciālajā skolā, kur bija garīgi atpalikuši utt. Un tikai tāpēc, ka uz brīdi piekritu, ka tajā nenormālajā vidē visi apkārtējie bija normāli, lai gan pirms tam gāju citās skolās un tādas drausmas nekur neredzēju. Un mana atšķirība, ka man bija zems frustrācijas līmenis un negribēju pieciest to pašu ko piecieta citi - tā ka šis ir izbaudīts uz savas ādas un daudz nevajag lai ārsti tevi nosūtītu tālāk no citiem, tikai tāpēc, ka sistēma tā strādā. Un tev nav nekādas nojausmas kā strādā bērnunami(man arī - un labi vien ka tā), kurus nemaz tik bieži nepārbauda, jo lai pārbaudītu kā tā sistēma strādā un izravētu visus tos, kuriem ar bērniem nav jāstrādā ir jāiegulda pamatīgi līdzekļi un Latvija to nevar atļauties. Ja tev ir vecāki - tev ir/bija visas iespējas ka būs ok(ar atbilstošiem vecākiem), ja tev nav - tad kā paveicas.

Atbildēt

kārtējie eksperti

19.03.2018. 12:39

»

Jānis

Parasts aizvainots bērns...


Šir ir no wiki, kas definē NORMĀLU CILVĒKU VALODĀ kas ir asociālisms un no tā izriet, ka mēs varam runāt tikai par dažādiem asociālisma līmeņiem, kas piemīt arī introvertiem:

Asociality refers to the lack of motivation to engage in social interaction, or a preference for solitary activities. Developmental psychologists use the synonyms nonsocial, unsocial, and social uninterest. Asociality is distinct from but not mutually exclusive to anti-social behaviour, in which the latter implies an active misanthropy or antagonism toward other people or the general social order. A degree of asociality is routinely observed in introverts, while extreme asociality is observed in people with a variety of clinical conditions.


Kā jau pieminēju - profesionāls žargons ir dakteru melnraksts, kas normāliem cilvēkiem nav domāts un tas žurnālistiem nav jādrukā bez papildus piezīmēm ko kas nozīmē normālu cilvēku valodā. Mēs neesam medicīnas un psihiatrijas eksperti(kuri par tādiem kļūst gadiem ilgi studējot un praktizējot darbā), bet tikai "eksperti".

"Kā ārsts ārsts ārstam"(es neesmu ārsts un tu - arī diez vai) - tavs skaidrojums arī var raksturot LL un arī tevi.

Nezinu no kura necilvēku laikmeta esi izracis, bet citur pasaulē jau sen ir sapratuši, ka kriminālsodi uzvedību nemaina. To maina audzināšana un sabiedrības ieinteresētība un palīdzēšana - tieši pēdējais ir tas, kas rada atgriezenisko saiti.

Jebkuŗa agresijas forma sabiedrībā nav pieņemama un nevienam nav jāpiecieš jebkāda agresija(izņemot ja to vēlas saņemt kā pakalpojumu par kuru maksā). Frustrācijas slieksnis pret citu agresiju nav nekāda prasme - tavi neironi šajā procesā noārdās, tāpēc visas tiesības krāmēt pa purnu.
Ja nav iespēja nodrošināt to, ka valsts aizstāv pret jebkādu agresiju, tad, diemžēl, labākais veids kā šādiem cilvēkiem likt saprast, ka viņu agresijas veids nav cilvēcīgs veids kā socializēt ir iedarbīga un tūlītēja kontragresija.



Ja sabiedrība izliekas neredzam šo cilvēku problēmas - tā ir vainīga. Pilnīgi noteikti ka šim puisim nebija iemesls būt psihenē, ja jau šis ir palaists brīvībā, tāpat kā daudziem no bērniem, kurus uz turieni sūta tiekai tāpēc, ka neko citu nevar izdomāt, tāpēc atliek tikai labot tās kļūdas, kas tika pielaistas agrāk.

Es esmu par to, ka valstij nav tiesību jaukties ģimenē - tādos jautājumos kā ģimene audzina savus bērnus, bet likumdošana paredz šādu iespēju un JA VALSTS ATŅEM VECĀKIEM BĒRNUS, TAD TĀ IR ATBILDĪGA PAR ŠO BĒRNU IZAUDZINĀŠANU - kā gala produktu un tai ir jāņemas un jāauklējas un jāpanāk lai šis puisis nonāk uz pareizā ceļa. Galu galā - tu par to maksā nodokļus! Ja valsts nespēj tikt ar šo uzdevumu galā, tad šis puisis ar savu kriminālo darbību rada daudz lielākus zaudējumus citiem nodokļu maksātājiem.

Mani patiešām interesētu šī puiša apgalvojumi par bērnu nama direktora rīcību un viņa seksuālo izmantošanu, kas izskatās ka ir atsevišķa epizode. Ja nekas no šiem netiek izmeklēts, mēs te velti deldējam klaviatūras.

Atbildēt

Jānis

19.03.2018. 10:08

»

kārtējie eksperti

Nejauksim asociālu ar antisociālu - cerams, ka tā ziņojuma sastādītāji zin atšķirības, jo cilvēki jauc ateistus un antitheistus, kur vieniem ir pie kājas vai ir vai nav Dievs, kamēr otri to noliedz...


Parasts aizvainots bērns?
Tipisks sociopāts, kurš nekad sev neuzdos jautājumu, ko es varu dot citiem, sabiedrībai, valstij. Tikai, ko es varu dabūt no citiem, no sabiedrības, no valsts. Sliktākais, ka viņš nav labojams. No nozieguma viņu attur tikai un vienīgi bailes no soda.
Cilvēkam, kam nav pieredzes ar šādiem cilvēkiem, pirms pieņemt visu viņu stāstīto par baltu patiesību, vajadzētu pakonsultēties pie zinošiem cilvēkiem vai vismaz iepazīties ar literatūru. Bet te jau no sākta gala bija uzstādījums sistēma (cilvēki, kuri attiecīgajā jomā strādā) ir slikti, ļauni, fašisti. Latvijas radio ir nodarījis lielu ļaunuu sabiedrībai nosmērējot ar dubļiem cilvēkus, kuri strādā bērnu namos, ārstniecības iestādēs u.c.

Atbildēt

jautājums

19.03.2018. 09:50

»

kārtējie eksperti

Nejauksim asociālu ar antisociālu - cerams, ka tā ziņojuma sastādītāji zin atšķirības, jo cilvēki jauc ateistus un antitheistus, kur vieniem ir pie kājas vai ir vai nav Dievs, kamēr otri to noliedz...


Nejauksim asociālu ar antisociālu
-----------------------------------------
Tur nav ko jaukt -antisociālas it tikai viens no asociālas uzvedības tipiem.
Diagnoze F60.2F60.2- Asociāla personība
Tai raksturīga sociālo pienākumu ignorēšana un auksta izturēšanās pret citu jūtām. Ir krasa pretruna starp cilvēka uzvedību un vispārpieņemtām sociālām normām. Neveiksmīga pieredze, ieskaitot kriminālsodus, uzvedību mainīt nespēj. Frustrācijas panesamība ir zema, zems slieksnis attiecībā pret cita agresiju, ieskaitot vardarbību. Ir nosliece apsūdzēt citus vai piedēvēt ticamus izskaidrojumus savai uzvedībai, kas pacientam rada konfliktus ar sabiedrību.
Amorāla personība
Antisociāla personība
Disociāla personība
Psihopātiska personība
Sociopātiska personība

Atbildēt

PIETIEK

19.03.2018. 06:55

»

Žēl

..., bet man nerāda tās bildes


Atvainojiet, tehniska kļūda - tagad viss ir salasāms.

Atbildēt

Par ko jāatvainojas?

19.03.2018. 00:14

»

qwe

Latvijas radio tā kā būtu jāatvainojas klausītājiem, bet Anstratei jāiet strādāt uz maximu


Radio deva iespēju izteikties tai pusei, kurai netika iespēja izteikties avīzēs. Tāpat kā šeit LL dod iespēju publicēties plānprātiņiem, kā AP utt. Viss ir ok.

Atbildēt

kārtējie eksperti

19.03.2018. 00:09

»

iekopēju

manuprāt zīmīgākos fragmentus no, acīmredzot, psihiatra ekspertīzes...


Nejauksim asociālu ar antisociālu - cerams, ka tā ziņojuma sastādītāji zin atšķirības, jo cilvēki jauc ateistus un antitheistus, kur vieniem ir pie kājas vai ir vai nav Dievs, kamēr otri to noliedz.

Asociāls ir cilvēks, kas nemeklē sabiedrību, bet arī īpaši nevairās. Tādi ir standarta latvieši - viensētnieki. Nekāds psihopāts tur nav - parasts aizvainots bērns. Un nevar drukāt ārstiem domātu melnrakstu.

Atbildēt

qwe

18.03.2018. 22:18

Latvijas radio tā kā būtu jāatvainojas klausītājiem, bet Anstratei jāiet strādāt uz maximu.

Atbildēt

iekopēju

18.03.2018. 19:46

manuprāt zīmīgākos fragmentus no, acīmredzot, psihiatra ekspertīzes:
"Ekspertējamai personai piemīt.... tieksme apmierināt tikai savas iegribas, sakoncentrēšanās uz sevi, orientācija uz spēka pārākumu, asociāla uzvedība, ieinteresētība izmantot citus savās interesēs, mērķos, manipulatīvas uzvedības modelis. Draudi fiziski ietekmēt medicīnisko personālu skanēja arī ekspertīzes laikā...
Kopējā nostāja interpersonālās attiecībās - cilvēki ir paredzēti, lai tos izmantotu. Rīcības veids - uzbrukums.
Tendence paust dusmu vai vardarbības uzliesmojumus arī lai pievērstu uzmanību.
...asociāla personība ar emocionālu nestabilitāti..."

Izcils psihopāta raksturojums, jeb apraksts, kā no textbook. No tādiem izaug serial killers..

Atbildēt

katram pašam sava galva

18.03.2018. 19:31

»

tiem kas nevar izlasīt

www.pietiek.com/files/12032018b/img988.jpg


Un vēl - ja LL avots saka, ka direktors ir sitis, tad ar to vien pietiek. Tas ka šis apgalvo, ka bijis seksuāli izmantots - manuprāt, ir uzmanības vērts, jo nerisinot šo problēmu cietīs tikai sabiedrība, jo vēl sliktāk par izvarošanu var būt tikai nodevība un vienaldzība.

Varbūt kādam tas var likties šokējoši, bet apsargi ir sabiedrības atkritumi ar zemāko IQ - darba specifika ir neuzskatīt citus par cilvēkiem un izturēties kā pret lopiem. Tieši apsargi ir tie, kas visvairāk zog. LL vajag pajautāt kādam lieveikalam statistiku cik apsargus ir pieķēruši un atlaiduši no darba. Varbūt mums pārējiem nav normāli bet tādam, kam nav bremzes un nav jātēlo liekuļus nav nekādu problēmu mest izsmēķus pie kretīnu kājām, jo tie neko citu nav pelnījuši ar savu izturēšanos savas sistēmas ietvaros.

Vispār, bēdīgi. Bērna vecumā katrs no mums varēja būt viņa vietā - tik maz vajag lai kļūtu par antisociālu personu, ja kāds nonāk bērnu namā, kurā nespēj nodrošināt to, kas tiem bērniem visvairāk trūkst - vecākus.

Atbildēt

tiem kas nevar izlasīt

18.03.2018. 19:09

www.pietiek.com/files/12032018b/img988.jpg
www.pietiek.com/files/12032018b/img990.jpg
www.pietiek.com/files/12032018b/img993.jpg

Atbildēt

msl

18.03.2018. 18:59

Apvienot radio un tv vienotā sabiedriskā medijā laikam bija vajadzīgs tāpēc, lai vienotiem spēkiem audzinātu jauno nākotnes cilvēku? Kurš izturētos toleranti pret jebkādām sātanisma izpausmēm?
Vecos cilvēkus, kas aiz inerces vēl klausās un skatās šos medijus, vairs nepāraudzināsiet. Bet jaunie vairākumā nemaz neinteresējas par to lsm. Pat sātaniskā mode ar miroņgalvām pat uz bērnu apģērbiem izzūd. Šis vilciens jau ir aizgājis.
Es te nevēršos pret slimiem cilvēkiem vai dabas kļūdām, kas urbanizācijas un piesārñotas vides ietekmē arvien vairojas, bet pret neveselīgu šādu parādību reklamēšanu, kas mūsu tautai galīgi nav vajadzīgs.

Atbildēt

un konfektes nemeta?

18.03.2018. 18:59

»

pensionāre

Jebkuram jārēķinās, ka daudzi sistēmas bērni vēl pirms nonākšanas bērnu namā ir pieraduši melot un manipulēt ar pieaugušajiem žēlotājiem. Rīgā, Kalnciema ielas bērnu namā tās sētnieks svētku laikā lasīja kilogramiem pa logiem izmestos augļus: banānus, mandarīnus, apelsīnus un dalījās ar mums, trūcīgajiem...


Tu nonāc pretrunās - bērni var nokļūt sistēmā tikai tad, kad nonāk bērnu namā. Pirms tam bērnam nevar būt nekādu zināšanu, kā sistēma strādā, jo viņi tajā nav bijuši. Viņi gan ātri izkož. Nezinu, ar ko tev asociējas sistēma, bet man sistēma bardaks, kurā ierēdņi kratās vaļā no atbildības, uzliekot atbildību no savas galvas uz citām.

Atbildēt

nekas tur nepaķēra

18.03.2018. 18:55

»

Pēteris

Nez kādā veidā šis "abižotais" paķēra radio blondīni


LL ir visneitrālākais žurnālists kāds vien varbūt ne tikai Latvijā... tā aizrāvušies ar citu trūkumu meklēšanu, ka savus sāk neievērot.


Valstī, kurā satraucas par to vai darbaspēka trūkuma dēļ ievest migrantus, ļauj adoptēt bērnus uz ārzemēm un pat tos, kurus neadoptē nespēj izaudzināt par cilvēkiem.

Atbildēt

Pēteris

18.03.2018. 18:36

Nez kādā veidā šis "abižotais" paķēra radio blondīni?

Atbildēt

pensionāre

18.03.2018. 17:41

Jebkuram jārēķinās, ka daudzi sistēmas bērni vēl pirms nonākšanas bērnu namā ir pieraduši melot un manipulēt ar pieaugušajiem žēlotājiem. Rīgā, Kalnciema ielas bērnu namā tās sētnieks svētku laikā lasīja kilogramiem pa logiem izmestos augļus: banānus, mandarīnus, apelsīnus un dalījās ar mums, trūcīgajiem pensionāriem.

Atbildēt

Nodokłu maksàtàju

18.03.2018. 17:06

naudas parazîte, pèrkama prostitûta no Radio, kuru apmaksà pèc pasûtîjuma. Tèmu uzdod. Var safabricèt. Aktuàlas tèmas sabiedrîbai. Satraucoßas, izklaide, prostituèśana. Rakstu safafabricèśana ir prostituèśana, valdośajiem prostituèjot žurnàlistus.

Atbildēt

kas zin kāpēc

18.03.2018. 16:56

nerāda nevienu lapu no pasniegtajiem itkā dokumentiem.

Atbildēt

leedija

18.03.2018. 16:04

#meetoo

Atbildēt

man arī

18.03.2018. 15:48

nerāda attēlus.

Atbildēt

Žēl

18.03.2018. 15:44

..., bet man nerāda tās bildes

Atbildēt

Lapas:    1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

18

Aicinājums valsts amatpersonai Kristovskim: pirms publicēt ziņas par svešām algām, atklājiet savus ikmēneša ienākumus!

FotoĢirts Valdis Kristovskis iesniedzis Saeimā priekšlikumu publicēt jebkuras valsts amatpersonas ienākumus ik mēnesi, jo no tā būšot "ieguvums sabiedrībai".
Lasīt visu...

6

„Re:Baltica” cenšas izdarīt uz spiedienu uz Sabiedrības integrācijas fondu, tam izvērtējot šīs organizācijas rīcību ar nodokļu maksātāju naudu

FotoPubliskajā telpā tiek apspriesta Re:Baltica projektu vērtēšana, kuri īstenoti ar piešķirto publisko finansējumu caur Mediju atbalsta fondu. Sabiedrības integrācijas fonds (SIF) skaidro kārtību kā notiek projektu apstiprināšana un izlietotā publiskā finansējuma uzraudzība.
Lasīt visu...

21

Mazie modulārie kodolreaktori (SMR) – sapņi un realitāte

FotoIgaunija plānojot būvēt divus līdz četrus, savukārt Polija pat 25 mazos kodolreaktorus. Presē bija pārmetumi, ka Latvija atpaliekot no kaimiņiem. Milzīga ažiotāža ap SMR tehnoloģijām un daudz cerību, taču realitāte ir tāda, kāda tā ir.
Lasīt visu...

21

“Iekļaujošas valodas ceļvedis” ir valodas manipulācija, kas deformē valodas struktūras un pasaules uztveri

FotoValsts valodas centra Latviešu valodas ekspertu komisija 2024. gada 10. aprīļa sēdē (protokola Nr. 4 4. §) izvērtēja Aigas Veckalnes apkopotos ieteikumus “Iekļaujošas valodas ceļvedis” un secināja, ka:
Lasīt visu...

21

Sāga par nogriezto ausi

FotoDomāju, visi, kas mazliet seko notikumiem pasaulē, zina, ka, aizturot aizdomās turamos par terora aktu “Crocus City Hall”, vienam no notvertajiem nogrieza ausi, iegrūžot to šim mutē. Šobrīd, kad pašmājās emocijas ir noplakušas, pievēršoties citiem asinsdarbiem uz grēcīgās zemītes, šo notikumu var mierīgāk izanalizēt. Uzreiz gribu pateikt, ka nekādu līdzjūtību pret jebkuriem teroristiem, lai kādi motīvi viņus nevadītu vai kādas sakrālas idejas šie nepaustu, es neizjūtu.
Lasīt visu...

15

Kad barbari un svoloči, ķengu portāli un vajātāju orda beigs uzbrukt sabiedriskajiem medijiem?

FotoEs zinu, mani bērni, mani jaunie draugi, mani ilggadējie žurnālista ceha biedri, arī jūs, vecās bekas no Latvijas Radio redakcionālās padomes, cik smagu profesiju, cik grūtu darbu esam izvēlējušies. Otru senāko amatu pasaulē.
Lasīt visu...

21

No strupceļa uz atdzimšanu

FotoDraugi un domubiedri! Mēs esam nacionālās atdzimšanas priekšvakarā! Un es zinu, ka daudzi šobrīd man nepiekritīs. Tik tiešām – brīžiem šķiet, ka ir sasniegts zemākais punkts valsts politikā. Tas, kā darbojas valdošie politiskie spēki, ne mazākajā mērā nepietuvojas nacionālisma pamatprincipiem. Liberālajā valsts politikā nevalda latvisks gars – šķiet, ka tajā gara nav vispār. Vien dreifējošs kuģis, ko saēd sarkanie sociālistu ķirmji un ko draud nogremdēt Austrumu skarbie vēji. Un tomēr – mēs esam nacionālās atdzimšanas priekšvakarā!
Lasīt visu...

21

Tabu jautājumi par Latvijas ekonomiku

FotoPēdējo gandrīz trīsdesmit gadu laikā Latvijas iekšzemes kopprodukts uz vienu iedzīvotāju salīdzināmajās cenās palielinājies vairāk nekā trīs reizes (runa ir par iekšzemes kopprodukta uz vienu iedzīvotāju pieaugumu, salīdzinot ar 1995. gadu. Pasaules Bankas dati). Tas ir iespaidīgs labklājības pieaugums. Taču šo sasniegumu aizēno mūsu ilgstoša atpalicība no kaimiņiem, neskatoties uz diezgan līdzīgām starta pozīcijām. Problēma nav tikai zemajos ienākumos. Kā to trāpīgi ievērojis ASV vēstnieks Latvijā, šodienas ģeopolitiskajā situācijā būtiska atpalicība no kaimiņiem arī ir nopietns drošības risks.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi Foto

Mediju diskusija Rīgas pilī atsedz līdz šim slēptās problēmas sabiedriskajos medijos

Pirmdien Rīgas pilī notikusī valsts prezidenta Edgara Rinkēviča rosinātā diskusija par sabiedrisko mediju nākotnes attīstību...

Foto

„Sabiedriskie” mediji uzsāk atklātu konfrontāciju ar Latviju

“Latvijas radio” redaktori un citi vadošie publicējuši atklāto vēstuli, kurā gaužas, ka apdraudēta vārda brīvība, ka soctīklos žurnālisti saņem...

Foto

Sabiedriskais medijs, plurālisms un demokrātija

Pirmkārt, mediji nav ceturtā vara, tā ir tā saucamā ceturtā vara. Ieskatāmies Satversmē un redzam, ka mums kā jau demokrātiskā valstī ir trīs...

Foto

Atbalstiet mūsu runas brīvību, liedzot to citiem, kuru viedoklis nav ne pareizs, ne svarīgs!

Pēdējo nedēļu laikā Latvijā ir pastiprinājušās jau agrāk novērotas tendences, kas liecina...

Foto

Prezidenta Makrona paziņojumi paver jaunas politikas iespēju

Jāsaka, ka Francijas prezidenta Makrona pēdējo nedēļu paziņojumi attiecībā uz iespējamo spēku izvietošanu Ukrainā, kā arī vārdu apmaiņa ar...

Foto

Labā un ļaunā saknes

Ādolfs Hitlers, atbildot uz žurnālista jautājumu, kāpēc viņu ievēl arvien vairāk un vairāk cilvēku, atbildēja: "Viņi mani izvēlas, jo kaut kur dziļi...

Foto

Krišjāņa Kariņa Briseles scenārija psiholoģiskā kļūda

Tieši pirms Lieldienu brīvdienām Latvijas politisko dzīvi satricināja vietējas nozīmes polittrīce – no amata atkāpās ārlietu ministrs Krišjānis Kariņš. Tas...

Foto

Nelāgi sanācis IRšiem...

Pirms kāda laiciņa rakstīju, ka abonējamais reklāmas buklets “IR” sācis interesēties par Ogres novadā nodarbinātajiem maniem domubiedriem. Tagad “sensacionālais” raksts beidzot ir iznācis...

Foto

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm. Īpaši šobrīd, kad krīžu daudzums pats jau ir pietuvojies krīzes līmenim – politiskā krīze,...

Foto

„Slikto” valodu vaininieki

Krievu valodas noturībā Latvijā vainojami nevis krievi, bet latvieši, un tā ir mūsu, nevis krievu mentalitātes īpašība, kas ar kaimiņu liek runāt viņa...

Foto

Seksuālo attiecību svārsts. Tuvojamies vīriešu ierobežošanas ekstrēmam

Tieslietu ministre Inese Lībiņa-Egnere ir rosinājusi noteikt kriminālatbildību par seksuālu uzmākšanos. “Seksuālā uzmākšanās ir cilvēka cieņas aizskaršana. Tā aptver...

Foto

Nē seksuālai vardarbībai!

Izskatās, ka ejam uz to, ka vīrietis ar sievieti varēs iepazīties un ielaisties tikai tad, ja neviens nav ar citu, ja tas notiek...