Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā

Pievienot komentāru

Lapas:    1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Armands

08.07.2012. 10:16

Raksts labs un pamācošs mūsu tautas kalpiem, bet nevajag jau tik tālu nemaz braukt- līdzīgi ir visās vakareiropas valstīs - Vācijā, Austrijā, Dānijā, Zviedrijā utt.
Tomēr mani pārsteidz tik dažādasi autores noskaņojums raksta sākumā un beigās. Sākumā tiek pārmests valdībai nepareiza politika, bet beigās tiek izteiktas cerības par to pašu nopelto valdību !
Tiek pieminēta latvieša verga daba (kam nevar nepiekrist), bet beigas autore pati kļust par vergu, jo vienkārši sabīstas no sevis un sevis teiktā.
Ko tad var gaidīt no vidusmēra cilvēka ?
Pamosties !

Atbildēt

A.Z. to X

07.05.2012. 17:10

Ne brīdi neapšaubu Latvijas skaistumu.Tikai man Latviju gribētos redzēt arī pārtikušu un tās ļaudis-laimīgus.Kanādā pārtikas sortiments ir pietiekošs.Ja tas nav tik nomācoši neaptverams kā Latvjā,tad tas ir tikai pozitīvi -tā izpaužas vietējo ražotāju aizsardzība no valsts puses.

Atbildēt

x

06.05.2012. 01:05

Dzivoju pats Kanada, laba zeme, bet autorei nevajdzetu liet smuci uz Latviju, nerunasim par nodokliem protams Kanada savos 300 gados bus sakartotaka neka Latvija 20 gados, bet Latvija ir lietas kas ir labakas neka Kanada, jus busiet parsteigti bet tie ir partikas lielveikali kur Latvija ir loti liela partikas produktu izvele salidzinot ar Kanadas un ASV veikaliem kur it tikai nedaudzu lilfirmu kas izkonkurejusi mazos razotajus partikas produkti. Brinaties bet ASV un Kanadas partikas lielveikali ir daudz nabadzigaki neka Latvija. To var teikt ari par skaisto Vecrigu kur daudz kafejnicu klubinu restoranu vasaras muzika, tas nav nekur Kanada. Kaut gan saku ka Kanada ir varena zeme bet musu zeme Latvija visskaistaka.

Atbildēt

A.Z.-Indiānim

02.05.2012. 22:39

Nevaru apsolīti sakārtot šo valsti,neesmu ne partijās,ne amatos.Varu tikai apsolīt,ka-nākamais mans raksts būs par Satversmi.Paldies visiem diskusijas dalībniekiem.

Atbildēt

A.Z.-Pensionārei

02.05.2012. 22:35

Attiecībā uz IIN ,likmes ir 10%,15% un 22%. Ļoti zemus ienākumus/Kanādas izpratnē -zemus/ ar nodokļiem neapliek vispār.Līdz 1000 CAD uz ģimeni,apmēram tā.Līdz 22000 CAD ir 10% likme,no 22000-72000-15% likme,virs 72000-22% likme.Realitātē jau cilvēki vairumā gadījumu maksā to -15% likmi.

Atbildēt

A.Z. -Pensionārei

02.05.2012. 22:21

Kanādā pensijā iet no 65 gadu vecuma.Tā kā valsts garantētā pensija nav liela,tad līdzekļus vecumdienām cilvēki uzkrāj privātajos pensiju fondos-tur pensijas lielums nav ierobežots.Privātie pensiju fondi ir arī labs investīciju avots valsts ekonomikai.

Atbildēt

A.Z.-Pensionārei

02.05.2012. 22:16

Kanādā ir jāmaksā abi nodokļi-gan IIN,gan sociālais.Abi nodokļi ir progresīvie,respektīvi,no lielākiem ienākumiem jāmaksā lielāki nodokļi,bet soc.nodoklim ir "griesti".Tas ir saistīts ar to,ka 1.līmeņa valsts pensija Kanādā max. var būt,apmēram,500 Ls.To jau pieminēju citā rakstā,par plānoto pensiju reformu un saviem priekšlikumiem tai.Soc. nodokļa uzskaites sistēma ir sarežģīta, pēc kredītpunktu sistēmas,proti,tiek uzskaitīts,cik katrs no savas iemaksātas summas ir iztērējis pabalstos,ārstiem u.c.Lai to sīkāk aprakstītu ,tur vajag atsevišķu rakstu.

Atbildēt

Indiānis

02.05.2012. 21:24

>A.Z. Paldies par saturīgo rakstu un komentāriem. Ir par ko padomāt un aizdomāties.

Redz, daži (rakstnieki, domātāji, arī ekonomisti) saka, ka nodokļi esot kā asinsrite ķermenim, citi saka, ka eļļa milzīgajam mehānismam. Nezinu, neesmu ārsts, bet kā arhitekts nodokļus saredzu savādāk.

Nodokļus un nodokļu sistēmu varētu pielīdzināt apkures, arī ventilācijas sistēmai. Tā var būt slikta kā Latvijas gadījumā un var būt ļoti laba kā Kanādā.

Bet problēma ir tajā, ka Latvijas valsts ir salīdzināma ar ēku, kuras pamati un nesošās konstrukcijas ir pirmsavārijas stāvoklī un jebkurā brīdī var notikt avārija un valsts var sabrukt. Vai ir jēga brūkošā valstī attīstīt ideālu ventilācijas jeb nodokļu sistēmu?

Es uzskatu, ka jāsakārto pamatus un jānostiprina konstrukcijas, un tad būs jēga no efektīvas nodokļu sistēmas. Ideāli būtu, ka varētu darīt visu kompleksi - varētu izmainīt vēlēšanu likumu, Satversmi, samazināt ministriju skaitu, veikt deokupāciju un dekolonizāciju, attīstīt valsts uzņēmumus, sakārtot valsts infrastruktūru, pārtraukt banku un bijušo komunistu patvaļu, būtu jāaptur zemes, mežu un īpašumu izpārdošanu ārzemniekiem. Un vēl daudz lietu.

Nekas kardināli Latvijā nemainīsies, ja būs pasaulē labākā nodokļu politika, bet viss pārējais sagrauts un nefunkcionējošs.

Atbildēt

haralds

[R] 02.05.2012. 18:35

gudrs cilvēks mācās ARĪ no citu pieredzes, bet duraks nemācās arī no savas.

Atbildēt

A.Z.-KS

02.05.2012. 18:33

Atgādinu,ka raksts ir par nodokļu politiku.Ja lasītājiem interesē,varu aprakstīt arī daudzas citas dzīves jomas.Lietas,ko pieminējāt-auto apdrošināšana un dzīvokļu īres maksa-arī ir praktiski vienīgās,kas Kanādā patiesi ir dārgas.Vismaz salīdzinājumā ar Latvijas cenām.

Atbildēt

Lamata

02.05.2012. 17:21

Daudzām ES valstīm arī par pārtikas precēm minimāls PVN, ne tikai CA.Arī Latvijā derētu samazināt PVN vismaz par maizi, pienu, gaļu, pirmās nepieciešamības precēm.Bet paaugstināt par luksus precēm.Tas PVN samazinājums par 1% derēs dārgo preču un pakalpojumu pircējiem, bet ne vairumam iedzīvotāju.Joprojām šai valstī labi būs dzīvot bagātajiem, slikti nabagajiem.

Atbildēt

Pensionāre

02.05.2012. 17:07

Man nav skaidrs, vai tad CA nav jāmaksā sociālais nodoklis?Vai arī viņiem, tāpat kā man, pensiju piešķir par nostrādātajiem gadiem, neņemot vērā ne algu, ne maksātos nodokļus?

Atbildēt

KS

02.05.2012. 16:39

Citāts ni teksta: "Nav jau tā, ka Kanādā pilnīgi nebūtu Ķīnā ražotu preču, bet to īpatsvars salīdzinājumā ar vietējo ražotāju preču klāstu ir patiesi niecīgs". Nezinu gan, kas tiek par veikaliem, kurus autore ir apmeklējusi, bet man tādus šajā valstī nav izdevies atrast. Jā, dažkārt Ķīnas preču vietā ir Indonezijā vai kādā citā Āzijas valstī ražota manta, bet ne jau Kanādā. Tas, ko Jūs redziet pa tūrista autobusa logu, neatbilst tam, kā tas ir patiesībā.

Atbildēt

KS

02.05.2012. 16:33

NĪN nodoklis Toronto aptuveni 80m2 dzīvoklim ir 2500 CAD gadā, savukārt OCTA automašīnai mēnesī aptuveni 200 CAD, rupji rēkinot latos būtu uz pusi mazāk, tātad OCTA 1200 Ls. Autore redzēja tikai to, ko gribēja redzēt, bet ēnas puses jau nevienu neinteresē, piemēram, tas, ka pakalpojumi tur ir ārkārtīgi dārgi (santehniķis prasa kā pie mums jurists, par tiem nemaz nerunājot). Labi ir tur, kur mūs nav!!! Mūžam vecā patiesība. Beidziet taču skatīties un skaust citus, aptveriet taču beidzot, cik brīnišķīga dzīve ir mums tepat LATVIJĀ!

Atbildēt

pols

02.05.2012. 15:08

Padomāsim - kāpēc mums pilnīgi viss ir visslaiktākais, kas vien iespējams?! Kāpēc mums politikā un valdībās nav normāli domājošu cilvēku? Diez vai tā ir nejaušība. Šitāds juceklis jau visām valdībām bijis izdevīgs, jo - kā citādi to izskaidrot?

Atbildēt

ko te diferencēsi

02.05.2012. 14:28

ārsts un sētnieks pelna gandrīz vienādi, mums jau čekistu veidotas algu iestrādes. 'Bezdarbnieki' bagātāki par sētniekiem un ārstiem........, jo ved kontrabandu, tirgo sigaretkus spirķikus........
Nav mums tiesu, jo čekisti godīgas tiesas atšauj, nav mums vid un muitas, jo paši noziedznieki........

Atbildēt

smart

02.05.2012. 13:09

paldies par Kanādas pieredzi.

Atbildēt

VVF

02.05.2012. 11:06

Vai tad cienītā VVF neko tādu nezināja, nevarēja padalīties ar 'kvankšķiem"? Varbūt tomēr tas nebija izdevīgi???

Atbildēt

Lelle-Diemžel

02.05.2012. 10:23

"Diemžēl savulaik tauta referendumā nobalsoja par iestāšanos ES..."

Kapēc Tu domā, ka tauta nobalsoja? Vai neesi aizdomājies kapēc Cimdars joprojām CVK vadoņa amatā, bet divi iepriekšējie zem zemes?! Vai ne tikai tāpēc, ka pārāk daudz zina?
Tauta nenobalsoja, mani visi radi un draugi balsoja "pret", arī lielā krievvalodīgo masa balja "pret", nezinu pat nevienu kas balsoja "par". Tauta nedomā ar galvu.

Atbildēt

V biedrs

02.05.2012. 10:16

Es par diferencētu nodokļu sistēmu, atkarībā no uzņēmuma lokalizācijas vietas, minēju Dombrovskim, šis atbildēja, ka sistēma nestrādāšaot. Es paprasīju: "kas nestrādās?"Nu ja VIDs nestrādās, tad protams, protams...

Atbildēt

podsolnuhs

02.05.2012. 09:04

Nu, nu vankuverā gan ferarri utt. ir manīti. Laukos gan tur ir bardaks pēc šanhajas nedaudz - kanādieši visus lūžņus pagalmos tur, kontrasts ar ASV.
A tā zeme skaista utt.

Atbildēt

AZ to AS

02.05.2012. 08:52

Stāsts nav par mašīnas cenu. Stāsts ir par vērtību sistēmu.Kanādā jebkurā pilsētā visskaistākās ,vislepnākās,vislabāk sakoptās ēkas ir nevis bagātnieku villas,bet gan-vecu ļaužu pansionāti.Reiz jau arī Latvijā atgriezīsies cilvēcība,par to esmu cieši pārliecināta,jo tā kā ir šobrīd,tā palikt nedrīkst.Atvainojiet,bet man šķiet ļoti perversi,ja 5.klases skolnieks Latvijā uz ielas skaļi lielās draugam,cik lepnā mašīnā viņš reiz brauks.Tā ir viņa vērtību sistēma,citas viņam nav.Ja liktu viņam divus teikumus uzrakstīt,tajos noteikti būtu vismaz desmit kļūdu.Tur ir par ko padomāt-vecākiem,skolotājiem,sabiedrībai.Uz kurieni ejam un -kur nonāksim,turēdamies pie filosofijas,ka dzīvē galvenais ir nauda.

Atbildēt

AS

02.05.2012. 07:32

Es tikai nevaru saprast, kas gan tur tik slikts, braukt ar dārgu auto, ja to var atļauties?

Atbildēt

Napa to TT

02.05.2012. 04:55

Negribu piekrist apgalvojumam, ka daudz izīrētaju, kas gatavi izīrēt tikai par skaidru naudu. Laikam viss atkarīgs no provinces, bet Saskatchewan un Albertā ir grūti atrast izīrētāju, kurš būtu gatavs pieņemt skaidru naudu. Mans pašreizējais izīrētājs pieļauj šādu iespēju - iekasējot par to 2% no īres cenas.

Atbildēt

vilis

02.05.2012. 04:30

Lūk,to es saprotu!Tā ir ceļošana ar atdevi,ar jēgu.Ir pati iegūst,ir citiem labumu atnes.Īsta bitīte!

Atbildēt

A.Z.-Indiānim

02.05.2012. 01:36

Visu cieņu indiāņiem-gan Latvijas,gan Kanādas. Bet-šis raksts patiešām ir par nodokļu politiku un nevis etnisko vai vēl kādu.Rakstā pieminēju tikai to,ka daudz labāk jutos tik multikulturālā vidē ,kāda tā ir Kanādā,nekā ik dienu Latvijā dzirdot ,kā tiek visādi stiepti un locīti etniskie jautājumi,bet-pēc būtības tos risināt tā arī neviens negatavojās.Etnieskie jautājumi pie mums,kā tādi nodzīti ēzeļi,uz kuriem mīl jāt dažādu rangu politiķi...

Atbildēt

Indiānis

01.05.2012. 23:10

Šajā gadījumā nav svarīgi, kas bija PSRS (kuru izveidoja Krievija, Baltkrievija un Ukraina) ģeneralisimuss un pilnīgi nerūp PSRS vēstures dalīšana posmos un gadskārtās.

Svarīgi ir tas, ka pretēji visām starptautiskajām tiesībām no PSRS kā okupētajvalsts okupētajā Latvijā gan piespiedu kārtā tika iesūtīti, gan brīvprātīgi ieradās 700 000 krievvalodīgo militār un civilokupantu.

Šiem 700 000 okupantu, arī to pēctečiem Latviju ir jāpamet un jāatgriežas atpakaļ uz etnisko dzimteni. Daļai krievu tā būs Krievija, ukraiņiem Ukraina, baltkrieviem Baltkrievija.

Latvijā drīkst palikt tikai tie sveštautieši, kuri paši vai kuru senči līdz 1940.gada 17.jūnijam bija Latvijas pilsoņi.

Ja katra tauta dzīvos savā etniskajā dzimtenē, tad pasaulē būs miers. Indiāņu zemē ielauzās vācieši, franči, angļi, spāņi, portugāļi - lija asinis un bija ilgi kara gadi līdz indiāņi tika apslaktēti un atlikušie tika sadzīti rezervātos.

Latviešiem nav jāiet indiāņu pēdās un nav jānokļūst rezervātā vai kādā entogrāfiskajā brīvdabas muzejā. Latviešiem jācīnās par savām tiesībām un jāpadzen no savas zemes slāvu okupantus.

Latviešiem nav jāiet to ceļu, ko iet Kanāda, kad tautas tiek sakausētas tautu katlā. Latvijā pēc tautu kausēšanas un integrācijas var izveidoties tikai un vienīgi latkrievu tauta. Vai latvieši to grib un latviešiem to vajag? Padomā, jo tas ir latviešu dzīvības jautājums.

Atbildēt

>>Indiānis

01.05.2012. 22:16

izskatās, ka Jūs pēdējos 20 gados mācījuši kā pagadās, bez sistēmas.
1) kad noprāga gruzīni staļins un berijs tad beidzās PSRS 1.posms - briesmīgā iosifa staļina posms,
2) Atļāva emigramtiem atgriezties, kad Erevānā gribēja iesūtīt cilvēkus no PSRS (Jums tikai krievus), tad armēņi no visas pasaules atgriezās savā galvaspilsētā, lai okupantiem nebūtu vietas.

Lūdzu rupmāk strikti nodaliet gruzīnu staļina un berija valdīšanu līdz 1953.gada vidum no ukraiņa hruščeva, krievu brežņeva un gorbačeva laikiem.
Ja Jums ir kaut mazākās iespējas domāt, tad padomājiet kāpēc reabilitēja gruznu staļina un berija laikā izsūtītos latviešus ukraiņa Hruščeva laikā, nevis 1991.gadā.
Veiksmi domāšanā un elementārās vēstures pētīšanā.

Atbildēt

reinis

01.05.2012. 22:07

Kanadā nodokļu slogs ir zemāks nekā Latvijā par 32%!!!!!

Atbildēt

smaka

01.05.2012. 18:34

Nākamgad būs jāsāk maksāt atpakaļ kredīti SVF un ES, vot tad būs apokalipse. Neaizmirstiet deklarācijās norādīt savus uzkrājumus, lai varētu no jums paņemt un samaksāt PAREX parādus.

Atbildēt

smaka

01.05.2012. 18:30

Risinājums Latvijai:

- progresīvais ienākumu nodoklis

- nodoklis uz vieglajām automašīnām x 10

Atbildēt

KGB

01.05.2012. 17:48

P.S.
Man fascinē āzemju latvieši. Viss kas ir krievisks tiek noriets. Ņenoliedzami, ir sava taisnība, ir slikti, ka te tie alieni ir tik daudz. Padomus un savus redzējumus nekautrējas bārstīt, paši gudrākie un skaistākie. Bet kā saka - gudri *irst nav malku cirst. Kur tad ir tie pastalnieki savos darbos? Lai tad sponsorē Latviskas nacionālas partijas, kuri valdībā pozīcijā sēdēs un Latviju stutēs. Kur investīcijas Latvijā ekonomikā, lai dārgie tautieši var strādāt un maizi pelnīt? Kur ir darbi? Otrpus žoga sēdēt un muldēt viena lieta.
Politiskās prostitūcijas klasika - Tautu meita klipu klap, iedejoja Latviju ES. Kas un ko no tā ieguva? Bezvīzu režīmu? Eiropas fondi?Super :)!To var pensionāriem stāstīt un Aivaram, Ainaram un Lembim, kurš nekautrējās zinātniekiem nozagt miljonus, lai nopirktu ostai jaunus krānus.
Lai kā arī negribētu teikt, bet saimniekot nemāk savā zemē, tas ir fakts. Valdība ir tautas spogulis. Tas pats bija Ulmaņlaikā.
Nav ko te šitos sviestainos rakstus likt un te murgot. Vis ir pašplūsmā, katrs pelna naudu kā māk un pirms nākamā tramadola deva tiek paņemt mutē, varbūt padomāt, ka no ļurināsanas nevienam nav labāk palicis, vismaz paēdis nav.
Kalpiem kalpu liktens

Atbildēt

Vārds

01.05.2012. 17:44

A.Z
>Kā arī ,ārkārtīgi sirsnīgā attieksme,ar kādu tiek sagaidīts ikviens ceļotājs,kurš tur ierodas.

Protams, ka sagaida, jo Kanādā ir tik lieli plašumi, kur praktiski nedzīvo cilvēki un jebkurš atbraukušais ir cerība, ka varbūt paliks ilgāk. Tā kā Kanāda vēsturiski ir multikulturāla un divvalodīga tad tas uz Latviju nekādi nav attiecināms. Mums tas būtu nāvējoši. Mazām tautām ir jābūt nacionālām citādi neizdzīvot. Jeb kā tagad pieņemts, nacionāls="starpnacionālā naida kurinātājs" un fašists

Atbildēt

Vārds

01.05.2012. 17:39

>Ir ļoti jūtama valsts attieksme, un tiek dažādi pausta nostāja, ka stipras ģimenes ir stipras valsts pamats.To veicina arī kristīgā mācība skolās, - tā nekādā ziņā nav reliģijas mācība, tā drīzāk ir ētikas un uzvedības mācība, ko bērniem tik svarīgi apgūt tieši pusaudžu vecumā.

Jā, jā protams. Tas tik vēl trūka ievilkt atkal reliģiju valsts pārvaldē.

Atbildēt

Indiānis

01.05.2012. 17:06

Un vai radikālā nacionāliste A.Z. arī uzskata, ka Tibetai jāpaliek okupētai, jo kīniešu okupantiem kopš 1959.gada, kad Ķīna okupēja Tibetu, arī sadzimuši mazbērni, kuri cenšas Tibetu padarīt ķīnisku un tādējādi iznīcina tibetiešu tautu, kultūru un tibetiešu valodu.

Latvijā ir apmēram 700 000 cilvēku - okupācijas sekas. Šie cilvēki apzināti rusificē Latviju un apzināti liek sprunguļus Latvijas ekonomikas un valsts ratos, jo okupantu mērķis ir panākt, ka Latvija atgriežas Krievijas impērijas sastāvā un viņi ir sapratuši, ka tikai nabadzīga, garīgi un morāli vāja latviešu tauta pati savā aprobežotībā un bezcerībā meklēs izeju pie krieviem.

Latviešiem 20 gadus cenšas iestāstīt, ka latviešiem nepienākas sava valsts, jo latvieši neprot saimniekot un neprot pārvaldīt savu valsti. Un tie, kuri it kā pārvalda un ir pie stūres - tie vairumā gadījumu ir Krievijas aģenti, kaut runā latviski un pat pasē pēc tautības ir latvieši.

Atbildēt

KGB

01.05.2012. 16:43

Autorei taisnība. Komentētājiem taisnība. Tikai Latvija atšķirībā no Kanādas ir virtuāla valsts, ar savu virtuālo karogu, valdību utt.. NEKĀ te nav. Te ir ES atkritumu poligons, kur vietējie vergturi ar pātagu dzenā iezemiešus. Anita, visu cieņu, bet nav korekti salīdzināt 2as nesalīdzināmas republikas, kur vienai tikai galā piekabināts - republika! Nu ir taču no tā tramadolu tvaika jāmostas, ko jūs tur rakstiet, ko murgojiet !

Atbildēt

A.Z.

01.05.2012. 16:03

Indiānim-man personīgi nepatīk tas,ka-ja vērtīgu priekšlikumu izsaka ne-latvietis,tad priekšlikums tiek 'norakts'tikai tāpēc,ka to nav izdvesis iedzimtais.Etniskā sastāva veidošanās vēsture Kanādā un Latvijā ,protams,ir ļoti atšķirīga.Tikai tas stāsts par "okupantiem"jau tāds kā sapelējis,jo-okupantiem jau pat mazbērni ir izauguši lieli un ,ja nemācēja vai negribēja viņus sūtīt uz etnisko dzimteni 90.-gadu sākumā,tad tagad nav ko vaimanāt Visu mūžu esmu bijusi ļoti radikāla nacionāliste,bet uzturoties Kanādā pietiekami ilgi,iemācijos paskatīties uz lietām no cita skatu punkta.Tāda tukša savstarpēja ķīvēšanās nevienam un nekāda labuma te nav atnesusi.

Atbildēt

Nazis

01.05.2012. 15:28

Man patīk kā Amerikā - runā veikalā katrs savā putnu valodā, pieiet pie kases, vissi kā viens runā angliski, kurš nu labāk, kurš nu sliktāk. Nebiju dzirdējis kā Latvijā - pravas kačājoša urla grib viņu valodā, lai runā , ja tas nenotiek. Amerikā turpinājums būtu šāds - ar kāju pa dirsu tādiem un tupētu Mexikā un žļembātu kaktusus. Neviens neauklējas. Tāpēc smiekli nāk, ka tiek teikts - Latvijas nacionāliķi. Jā, zem segas purot lamājas, balsot skrien PET krievu valodu, bet roku tāpatās laiza. Nav nacionālisma. Tas viss ir pupu mizas. Nākamajā referendumā būs otra valoda - krievu, jūs to vēl piedzīvosiet.

Atbildēt

Indiānis

01.05.2012. 15:23

Vai autore par starpnacionālā naida kurinātājiem uzskata tos, kuri cenšas no Latvijas padzīt krievvalodīgos okupantus un to pēctečus, kuri Latvijā salīduši laikā, kad Krievija (PSRS) veica Latvijas okupāciju?

Atbildēt

sviesc

01.05.2012. 12:27

Pateicoties SVF un Eiropas Komisijai tiek izvērsts genocīds pret Latvijas tautu. Taču nezināmu iemeslu dēļ nevienu tas nesatrauc.

Atbildēt

Diemžel

01.05.2012. 12:21

Diemžēl savulaik tauta referendumā nobalsoja par iestāšanos ES tāpēc tagad mums nav variantu. Pat benzīna cenu nosaka ES.

Atbildēt

111

01.05.2012. 12:08

Labs raksts!!! Tiesam no tam arzemju investicijam nav nekads labums, jo visa pelna pec tam aiziet uz arzemem. Jaatbalsta vietejie razotaji,lauksainieki-savejie, tikai tad mes busim partikusa valsts. Tagad tiesam ir bardaks.

Atbildēt

Fēlis

01.05.2012. 11:13

Pilnīgi piekrītu Kārlim Pēterim. Mūsu valsts pārvaldē valdošais destruktīvisms ir tik absolūts, ka pat ar neapbruņotu aci redzams, ka tiek izpildīta no ārienes uzspiesta valsts nomērdēšanas programma. Lielākā daļa no tiem, kuri vadījuši šo valsti pēdējos 20 gadus, ir pelnījuši mūža ieslodzījumu un pilnīgu mantas konfiskāciju.

Atbildēt

A.Z.

01.05.2012. 10:37

Paldies visiem raksta komentētājiem.Mans mērķis bija vispārējos vilcienos aprakstīt Kanādas nodokļu sistēmu un salīdzināt to ar Latvijas likumiem.Neesmu dzīvojusi Kanādā tik ilgi,lai izskaitļotu visas šīs valsts problēmas,protams,ka viņiem tādas ir.Raksts ir ceļotāja piezīmes,"skats no malas".Tas,kas mani Kanādā patiesi sajūsmināja ir rūpes par bērniem un veciem cilvēkiem.Kā arī ,ārkārtīgi sirsnīgā attieksme,ar kādu tiek sagaidīts ikviens ceļotājs,kurš tur ierodas.

Atbildēt

Kārlis Pēteris

01.05.2012. 09:59

Pilnīgi piekrītu visam teiktajam, tagad var ieiet portālā gudrasgalvas.lv un paskatīties, ko par šiem jautājumiem domā saeimas deputāti. It kā būtu nozombēti. Nu nevar būt cilvēki tik stulbi, man liekas, ka te ir kāda sazvērestība, par kuru mēs neko nezinām. Viņi visi atrod 101 atrunu, lai šajā rakstā paustās idejas noraidītu, turklāt nodokļu sistēma mums ir pat sliktāka, nekā Igaunijā un Lietuvā - sliktākā Eiropas savienībā. Viss ir pakārtots bagātnieku interesēm, arī jaunās nodokļu izmaiņas - procentuāla nodokļu samazināšana ir izdevīga tikai un vienīgi bagātajiem , bet nabags praktiski neko neiegūst. Es gribu dzirdēt to ierēdņu uzvārdus, kuri ieteica tieši šādas izmaiņas. Skaidrs, ka Vilks ar Dombrovski par šo nejēdzību uzņemas atbildību, bet kuri ir tie, kas šos priekšlikumus sagatavo? Latviešiem ir jādibina sociāldemokrātiska partija ar plašu pārstāvniecību bez kapitālistu un korumpētu ierēdņu līdzdalības.

Atbildēt

mo

01.05.2012. 09:41

es atsakos atbalstīt vietējos,lasi (3A) uzņēmjmus, jo nozagts ir nozagts

Atbildēt

paija

[R] 01.05.2012. 08:28

Par to nacionalo saskaņu gan varetu strīdeties. Pirmkārt vietējām tautam neviens nav prasījis vai viņi vēlejusies uzņemt baltos iekarotajus. Pie tam visi ir migranti, ta ka nebūtu iemesla kadam justies parakam. Ar visu to ir problēmas ar franču un angļu valodas izmantosanu un franciski runājošo apdzīvotā Kvebekas province sistematiski izmanto politikā lozungu par atdalīsanos no KANādas. Velakie iebrauceji pieņem kadu no valsts valodam , parasti angļu, par savejo, ta ka ar Latvijas situaciju salīdzinajums ir pilnīgi nevietā

Atbildēt

TT

01.05.2012. 08:18

Jus laikam no tada plebejiska skata punkta skatijaties, jo apgalvojums:

***
Faktiski pilnībā ir izskausta gan ēnu ekonomika, gan nelegālā nodarbinātība. Nav iedomājama situācija, kad kāds varētu nemaksāt nodokļus. Nodokļu deklarācijas katru gadu iesniedz visi, un tās tiek RŪPĪGI analizētas, līdz ar to gadījumi, kad kādam kaut vai prātā ienāktu veikt ar nodokļiem apliekamos darījumus, bet šos nodokļus nesamaksāt, vienkārši nav iespējami.
***

neatbilst patiesabi, jo CA ir loti daudz iziretaju nodoklu nemaksatju - ja kadreiz irejat kaut ko, tad varejat parliecinaties, ka ipasnieki ludz maksat skaidra nauda, un atsaucas tiesi uz nodoklu maksasanu.

Bez tam uznemumu nodoklu iekasesa CA nod.inspekcija ir looti neagresiva, pat tuvu nav tik energiska uznemumu izgerbsanas ASV IRS stila, lidz ar to daudz kas kas principa ir vai butu apliekams paliek nesamaksats.

Atbildēt

Lapas:    1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

18

Aicinājums valsts amatpersonai Kristovskim: pirms publicēt ziņas par svešām algām, atklājiet savus ikmēneša ienākumus!

FotoĢirts Valdis Kristovskis iesniedzis Saeimā priekšlikumu publicēt jebkuras valsts amatpersonas ienākumus ik mēnesi, jo no tā būšot "ieguvums sabiedrībai".
Lasīt visu...

6

„Re:Baltica” cenšas izdarīt uz spiedienu uz Sabiedrības integrācijas fondu, tam izvērtējot šīs organizācijas rīcību ar nodokļu maksātāju naudu

FotoPubliskajā telpā tiek apspriesta Re:Baltica projektu vērtēšana, kuri īstenoti ar piešķirto publisko finansējumu caur Mediju atbalsta fondu. Sabiedrības integrācijas fonds (SIF) skaidro kārtību kā notiek projektu apstiprināšana un izlietotā publiskā finansējuma uzraudzība.
Lasīt visu...

21

Mazie modulārie kodolreaktori (SMR) – sapņi un realitāte

FotoIgaunija plānojot būvēt divus līdz četrus, savukārt Polija pat 25 mazos kodolreaktorus. Presē bija pārmetumi, ka Latvija atpaliekot no kaimiņiem. Milzīga ažiotāža ap SMR tehnoloģijām un daudz cerību, taču realitāte ir tāda, kāda tā ir.
Lasīt visu...

21

“Iekļaujošas valodas ceļvedis” ir valodas manipulācija, kas deformē valodas struktūras un pasaules uztveri

FotoValsts valodas centra Latviešu valodas ekspertu komisija 2024. gada 10. aprīļa sēdē (protokola Nr. 4 4. §) izvērtēja Aigas Veckalnes apkopotos ieteikumus “Iekļaujošas valodas ceļvedis” un secināja, ka:
Lasīt visu...

21

Sāga par nogriezto ausi

FotoDomāju, visi, kas mazliet seko notikumiem pasaulē, zina, ka, aizturot aizdomās turamos par terora aktu “Crocus City Hall”, vienam no notvertajiem nogrieza ausi, iegrūžot to šim mutē. Šobrīd, kad pašmājās emocijas ir noplakušas, pievēršoties citiem asinsdarbiem uz grēcīgās zemītes, šo notikumu var mierīgāk izanalizēt. Uzreiz gribu pateikt, ka nekādu līdzjūtību pret jebkuriem teroristiem, lai kādi motīvi viņus nevadītu vai kādas sakrālas idejas šie nepaustu, es neizjūtu.
Lasīt visu...

15

Kad barbari un svoloči, ķengu portāli un vajātāju orda beigs uzbrukt sabiedriskajiem medijiem?

FotoEs zinu, mani bērni, mani jaunie draugi, mani ilggadējie žurnālista ceha biedri, arī jūs, vecās bekas no Latvijas Radio redakcionālās padomes, cik smagu profesiju, cik grūtu darbu esam izvēlējušies. Otru senāko amatu pasaulē.
Lasīt visu...

21

No strupceļa uz atdzimšanu

FotoDraugi un domubiedri! Mēs esam nacionālās atdzimšanas priekšvakarā! Un es zinu, ka daudzi šobrīd man nepiekritīs. Tik tiešām – brīžiem šķiet, ka ir sasniegts zemākais punkts valsts politikā. Tas, kā darbojas valdošie politiskie spēki, ne mazākajā mērā nepietuvojas nacionālisma pamatprincipiem. Liberālajā valsts politikā nevalda latvisks gars – šķiet, ka tajā gara nav vispār. Vien dreifējošs kuģis, ko saēd sarkanie sociālistu ķirmji un ko draud nogremdēt Austrumu skarbie vēji. Un tomēr – mēs esam nacionālās atdzimšanas priekšvakarā!
Lasīt visu...

21

Tabu jautājumi par Latvijas ekonomiku

FotoPēdējo gandrīz trīsdesmit gadu laikā Latvijas iekšzemes kopprodukts uz vienu iedzīvotāju salīdzināmajās cenās palielinājies vairāk nekā trīs reizes (runa ir par iekšzemes kopprodukta uz vienu iedzīvotāju pieaugumu, salīdzinot ar 1995. gadu. Pasaules Bankas dati). Tas ir iespaidīgs labklājības pieaugums. Taču šo sasniegumu aizēno mūsu ilgstoša atpalicība no kaimiņiem, neskatoties uz diezgan līdzīgām starta pozīcijām. Problēma nav tikai zemajos ienākumos. Kā to trāpīgi ievērojis ASV vēstnieks Latvijā, šodienas ģeopolitiskajā situācijā būtiska atpalicība no kaimiņiem arī ir nopietns drošības risks.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi Foto

Mediju diskusija Rīgas pilī atsedz līdz šim slēptās problēmas sabiedriskajos medijos

Pirmdien Rīgas pilī notikusī valsts prezidenta Edgara Rinkēviča rosinātā diskusija par sabiedrisko mediju nākotnes attīstību...

Foto

„Sabiedriskie” mediji uzsāk atklātu konfrontāciju ar Latviju

“Latvijas radio” redaktori un citi vadošie publicējuši atklāto vēstuli, kurā gaužas, ka apdraudēta vārda brīvība, ka soctīklos žurnālisti saņem...

Foto

Sabiedriskais medijs, plurālisms un demokrātija

Pirmkārt, mediji nav ceturtā vara, tā ir tā saucamā ceturtā vara. Ieskatāmies Satversmē un redzam, ka mums kā jau demokrātiskā valstī ir trīs...

Foto

Atbalstiet mūsu runas brīvību, liedzot to citiem, kuru viedoklis nav ne pareizs, ne svarīgs!

Pēdējo nedēļu laikā Latvijā ir pastiprinājušās jau agrāk novērotas tendences, kas liecina...

Foto

Prezidenta Makrona paziņojumi paver jaunas politikas iespēju

Jāsaka, ka Francijas prezidenta Makrona pēdējo nedēļu paziņojumi attiecībā uz iespējamo spēku izvietošanu Ukrainā, kā arī vārdu apmaiņa ar...

Foto

Labā un ļaunā saknes

Ādolfs Hitlers, atbildot uz žurnālista jautājumu, kāpēc viņu ievēl arvien vairāk un vairāk cilvēku, atbildēja: "Viņi mani izvēlas, jo kaut kur dziļi...

Foto

Krišjāņa Kariņa Briseles scenārija psiholoģiskā kļūda

Tieši pirms Lieldienu brīvdienām Latvijas politisko dzīvi satricināja vietējas nozīmes polittrīce – no amata atkāpās ārlietu ministrs Krišjānis Kariņš. Tas...

Foto

Nelāgi sanācis IRšiem...

Pirms kāda laiciņa rakstīju, ka abonējamais reklāmas buklets “IR” sācis interesēties par Ogres novadā nodarbinātajiem maniem domubiedriem. Tagad “sensacionālais” raksts beidzot ir iznācis...

Foto

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm. Īpaši šobrīd, kad krīžu daudzums pats jau ir pietuvojies krīzes līmenim – politiskā krīze,...

Foto

„Slikto” valodu vaininieki

Krievu valodas noturībā Latvijā vainojami nevis krievi, bet latvieši, un tā ir mūsu, nevis krievu mentalitātes īpašība, kas ar kaimiņu liek runāt viņa...

Foto

Seksuālo attiecību svārsts. Tuvojamies vīriešu ierobežošanas ekstrēmam

Tieslietu ministre Inese Lībiņa-Egnere ir rosinājusi noteikt kriminālatbildību par seksuālu uzmākšanos. “Seksuālā uzmākšanās ir cilvēka cieņas aizskaršana. Tā aptver...

Foto

Nē seksuālai vardarbībai!

Izskatās, ka ejam uz to, ka vīrietis ar sievieti varēs iepazīties un ielaisties tikai tad, ja neviens nav ar citu, ja tas notiek...