Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
njaaa
17.07.2013. 10:47»
es
Piekrītu grāmatvedim, tas nav dokuments, vai tad nesanāca pat laika sazīmēt? Kur skatās KNAB un VK?! Un vēl - vai tad par naktsmītnēm maksāja? Man liekas, ka visi taču dzīvoja skolās? Vai tad par to ņēma naudu
A ko Tu domā - par patērēto elektroenerģiju un ūdeni maksāja skolas?
TV skatitaja
13.07.2013. 17:13Dejotāji bija ok bet dziedātāji Mežaparkā nevarēja saprast kas tas par tusiņu par šitik lielu nudu, tiešām nebija ko redzēt un tv pārslēdzu uz 1000 kanaliem, žēl bet garām tik vien bija kā žurnālistu mēģinājumi iekustināt......
es
10.07.2013. 18:38Piekrītu grāmatvedim, tas nav dokuments, vai tad nesanāca pat laika sazīmēt? Kur skatās KNAB un VK?! Un vēl - vai tad par naktsmītnēm maksāja? Man liekas, ka visi taču dzīvoja skolās? Vai tad par to ņēma naudu?
Mārtiņš
10.07.2013. 15:46Vispār jau tā ir tikai koptāme.... redzēt "virsrakstu" atšifrējumus (lokālās tames) būtu interesantāk
Lato Lapsam
10.07.2013. 13:23Lūdzu noskaidr"o, Lapsas kungs, cik saņēma komponists Uģis Prauliņš par savu "Mistēriju", ko koristi lamā un sauc par "Histēriju". Un vēl - kapēc tik dārgi - 70 tūkstoši - izmaksā viena izstāde "Rīgas mākslas telpā"? Tur taču gan nekas nenotiek - tikai darbi tautas mākslas darinājumi izstādīti; kur tādas lielas izmaksas? Vai par šo naudu darbi iepirkti? Ja tā, tad kur šie darinājumi pēc tam paliks?
Ojārs
09.07.2013. 21:30Vai tas būtu jāsaprot, ka Rīgas Domes piemērs ir labs un atdarināšanas cienīgs?!
RD un VD sirdsdraudzenīte
08.07.2013. 13:06***********************************
Dziesmusvētku sadziedāšanās daļa Mežaparkā pulcē tūkstošus skatītāju un dalībnieku.
Autors: LETA, Diena
2013. gada 8. jūlijs 10:30
...(..)...
..."Nedēļas garumā Rīgā kopumā notika 62 pasākumi, no kuriem 21 bija maksas pasākums, bet 41 - bezmaksas pasākums"...
**************************************
...arī par bezmaksas pasākumu, kurus bija dota iespēja apmeklēt tuķstošu tuķstošiem, tā teikt, infrastruktūra BIJA JĀAPMAKSĀ ...tas ir tāpat, kā Rīgas lumpeņpenšu saslavētais bezmaksas sab. transports NAV par brīvu ...un tāpat, kā tās DESMITU miljonu dotācijas, kas KATRU GADU (vai pat divas reizes gadā) tiek sagrūstas "satiksmē" ...
Aivo
07.07.2013. 20:46kakalaka varēs sadalīt savējiem, kas dzied par to ka jāskrien un , ka nav mersedesa...kā arī pārējiem dīgdieņiem kas tikai saucās mākslinieki un slavenības, bet nespēj radīt neko ievērības cienīgu.
Arī
07.07.2013. 11:19»
Kurmītis
Nnnnja, man arī iekrita acīs, ka rītvakara pasākums maksās gandrīz pusmiljonu ... Tas situācijā, kad gan transports, gan dzīvošana, ēšana dalībniekiem, gan visi mārketinga izdevumi un TV translēšana, gan visi citi izdevumi ir smuki JAU uzskaitīti citās pozīcijās...
šos svētkus var iztirgot. Brīnos, kāpēc līdz šim tas nav izdarīts?
Vajag ( tas pēc EU normām tā pienāktos)izsludināt starptautisku konkursu svētku organizēšanai. Vinnētu leiši vai vēl kādi cit ārzemnieki. svētku lieledraugi tad būtu MAxima vai Kekavos putnai. TAd arī ar godu varēs lidostā nodzēst gaismu, jo valsts simtgadē Meāparka priedes tricinātu geju un lezbiešu apvienotais kopkoris
kaza
07.07.2013. 10:52»
Rīdzinieks
Tieši šādu lietu dēļ NEIEREDZU LATVIJU, un nopietni domāju par šīs zagļu,meļu,peredastu,dalbajobu apsēstās teritorijas pamešanu
mauc tik prom uz ingladešu vistas ķert, saka ka tur dikti resnas vistas , tā ka nesaskumsi un darba būs.
Ojārs
07.07.2013. 08:41Vēl viena lieta, kas man ienāca prātā šorīt klausoties LR1 Latvijas Nacionālā kultūras centra direktori - ja jau lēmēji un naudas devēji jauna stadiona un dziesmu svētku estrādes celtniecībai neatkarīgi no šo arēnu ietilpības tāpat bez problēmām katru reizi tiek aicināti apmeklēt šos pasākumus un ieņemt labākās vietas, tad cik liela ir viņu motivācija beidzot uzbūvēt ko lielāku, ietilpīgāku un līdz ar to tautai pieejamāku?
Rīdzinieks
07.07.2013. 07:43Tieši šādu lietu dēļ NEIEREDZU LATVIJU, un nopietni domāju par šīs zagļu,meļu,peredastu,dalbajobu apsēstās teritorijas pamešanu.
gaga
07.07.2013. 07:41Saprotams,ka nekas nav par velti,bet šeit tiešām izskatās ka viss sakārtots pēc Latvijas labākajām tradīcijām.Kā Dienvidu tilts,biblioteka,u.t.t.Jebkuram taču skaidrs,ka izmaksas ir stipri pārspīlētas.
piekritu Ernai
06.07.2013. 22:43Ja jau nemaksaa izpilditajiem par dziedasanu un dejosanu, tad arii autortiesibas nekadaa gadijumaa ´nevajadzeja maksat, jo sanak vieniem maksaa, citiem darbs par velti. Tas ir loti negodigi.
Erna
06.07.2013. 21:59Visiem ir kāda daļa taisnības. Ja jau var maksāt autoratlīdzību, tad vajadzētu maksāt arī dalībniekiem (naudā, baudā vai graudā), bet tādā pašā līmenī, kā autoriem (vai aranžētājiem).
Nevis, tikai "par vēdera tiesu".
Biļetes vai nu visiem pa maksu, vai pasākumus visiem - pa velti.
Mūsu dziesmas un dejas mums ir tik liela vērtība, cik katrs to izjūt un saprot pats. Tāpēc liels prieks, ka tautas čakarēšana nespēj sabojāt labo un pacilāto svētku noskaņu.
Bet pēc likuma sanāk tā, ka, tas kurš balsojis par Dziesmu un deju svēku likumu, biļetes par velti saņemt nedrīkst. Tad būs interešu konflikts.
Kurmītis
06.07.2013. 19:40Nnnnja, man arī iekrita acīs, ka rītvakara pasākums maksās gandrīz pusmiljonu ... Tas situācijā, kad gan transports, gan dzīvošana, ēšana dalībniekiem, gan visi mārketinga izdevumi un TV translēšana, gan visi citi izdevumi ir smuki JAU uzskaitīti citās pozīcijās. ...
Sanāk, ka tas pusmiljons acīmredzot aiziet honorāros ... jautājums tikai – kam ? Pašiem koristiem, cik zinu, neviens neko nemaksā ... mums tie diriģenti ir tik alkatīgi? ... jeb biļešu kontrolieri par katru savu „darbā” pavadīto minūti saņem pāris tūkstošus ??? Lūk, šito tiešām gribētos uzzināt.
Par pašiem svētkiem. Tie faktiski ir vienīgais, kas Latvijai vēl nacionāls palicis. Visu pārējo jau esam iztirgojuši un atdevuši kaimiņiem, Eiropai, Šoroša žīdu kompānijai, zviedru baņķieriem ... Tā ka tos var un vajag turpināt, kultivēt un atbalstīt un man nebūtu galīgi nekas pretī, ja par rītvakara koncertu katrs korists saņemtu pa 10 latiem ... Bet. Man galīgi negribētos, ka tos iebāž kabatā kaut kādas melbārdes un visādi uz lumpenu centību no augšas lūkojošies hermanīši un viņu piedziedātāji ...
Tā ka – Lapsa, ROC TĀLĀK !!
Papa
06.07.2013. 19:10»
tas butu super!
Tas butu vienreizejs svetku noslegums, ja visi dziedataji, kas sai svelmee dzied par velti, pieceltos un izsistu to resno valsts kampeju muulus, kas sez tur pirmajas rindas! Visi kaa viens pieceltos un paraditu, ko patiesi tauta domaa par so valdisanu 23 gadu garumaa. Tagad valsts gremdetaji sez pirmajas...
Sāc ar to, ka pati sāc dziedāt, tiec līdz Dziesmusvētkiem un tad parādi, ko māki.
Sitēja atradusies...
minna
06.07.2013. 17:13Vai negribas izskalot muti pēc gānīšanās? Nekas jau šai zemē nav ideāls, bet nevajag cilvēkiem atņemt prieku par kopābūšanu, paskatieties viņu acīs, cik lepni un laimīgi, kaut reizi 5 gados!
Ojārs
06.07.2013. 15:41»
tas butu super!
Tas butu vienreizejs svetku noslegums, ja visi dziedataji, kas sai svelmee dzied par velti, pieceltos un izsistu to resno valsts kampeju muulus, kas sez tur pirmajas rindas! Visi kaa viens pieceltos un paraditu, ko patiesi tauta domaa par so valdisanu 23 gadu garumaa. Tagad valsts gremdetaji sez pirmajas...
Palaist rokas nebūtu piedienīgi, taču uzsvilpot melodiju Solvitas runai, man šķiet būtu pasākuma stilistikai nesalīdzināmi iederīgāk.:)
tas butu super!
06.07.2013. 12:50Tas butu vienreizejs svetku noslegums, ja visi dziedataji, kas sai svelmee dzied par velti, pieceltos un izsistu to resno valsts kampeju muulus, kas sez tur pirmajas rindas! Visi kaa viens pieceltos un paraditu, ko patiesi tauta domaa par so valdisanu 23 gadu garumaa. Tagad valsts gremdetaji sez pirmajas rindas un nirdz par baskaju tautu, kas izklaidee vinus ar dziesmam. Tam jadara gals!
Pietiek izlikties un melot!
06.07.2013. 10:38Kad mediji (izņemot Pietiek com) pildīs savu žurnālistisko funkciju un izbeigs čalot par laiku, alu, šašlikiem, vīriešu trūkumu, bildināšanām un citām salkanām jūsmām, ne vārda nebilstot, kas uz saviem pleciem iznes šos svētkus un kas piepilda kabatas?
Un kā šajās dzīrēs tiek ievērots taisnīguma princips?
Visiem piemirsies, ka nedzīvojam sociālismā, kur pastāvīgi šķieda valsts resursus, lai spodrinātu vienīgās partijas spalvas un pareizo līniju.
Tagad ir vēl sliktāk. Jo dziesmu svētki ar valsts resursu palīdzību pilda rīkotāju, diriģentu un neskaitāmu privāto darboņu kabatas un maldina sabiedrību ar to, ka vara rūpējas par kultūru.
Tā nav liela māksla ar milzīgiem valsts ieguldījumiem uztaisīt kaut ko, ar ko var lielīties kā kultūras mantojumu, kuru uz saviem pleciem smagi iznes ierindas dalībnieki, nevis alkatīgie rīkotāji.
Dzīvojam kapitālismā. Tāpēc tādu saietu izdevumus jāsedz ieņēmumiem - no biļetēm, no tirgošanās, alus, šašlikiem un cita rūpaliņa...
Tad rīkotāji apgrozīs katru latu un taupīs, atteikdamies no visu dzīru pārmērībām, tajā skaitā no nesamērīgiem diriģentu, rīkotāju honorāriem.
Turklāt tas būtu arī morāli taisnīgi, jo, pirmkārt, netiktu iekasēta nauda no tiem, kam ar svētkiem nav nekāda sakara, otrkārt, tiktu izslēgta darboņu milzīgā apetīte nodokļu maksātāju naudas triekšanā, treškārt, īstenotos tāda biznesa obligāta likumība, ka tēriņi nedrīkst pārsniegt izdevumus: citādi tas veikals bankrotē.., ceturtkārt, izbeigtos nekaunīgās spekulācijas ar biļetēm...
Un tribīnes piepildītos ar īstu, nevis valsts resursu pirktu patriotismu!
Tā nav t;āme
06.07.2013. 10:31Tas ir naudas notriekšanas nodomu protokols.
Te nav nekas redzams - kam, cik, par ko!
Aptuveni skaitļi, kas noapaļoti palielināšnas virzienā.
Noslēguma dzīrēs notrieks 500 000 latu! Viss, ko tērēs vakarā un naktī jau iekļauts citās sadaļās, bet te uzreiz - pusmiljons!
Akatība un netīri darījumi!
Kur iR valsts kontrole, KNAB?
Ojārs
06.07.2013. 07:53»
Alfred
Esmu latvietis un man šādi svētki pat par velti nav vajadzīgi, kur nu vēl piemaksāt
Man nav šaubu par to, ka Dziesmu svētki ir vajadzīgi, taču man ir būtiski iebildumi pret šo naudas izšķērdēšanu - sākot no uzpūstajām tāmēm, kuras rada iespaidu, ka to sastādītāji paši nekad neko nav pelnījuši, bet tikai tērējuši, beidzot ar ieņēmumu daļu, kura gan vēl nav publicēta. Taču neadekvāti zemās pasākumu biļešu cenas un nesamērīgi lielais bezmaksas ielūgumu daudzums norāda uz to, ka par nodokļu maksātāju naudas taupīšanu šajā gadījumā neviens nav īpaši domājis.
Šis pasākums arvien vairāk sāk izskatīties kā vienas augstskolas absolventu salidojums - korporatīvais baļļuks, kurš tiek noorganizēts ik pēc pieciem gadiem uz nodokļu maksātāju rēķina.
Alfred
06.07.2013. 01:57»
čukča
man par šo tematu ir cits jautājums- cik samaksāts ir kūmiņam par viņa kangara darbiem- bet dziesmu svētki ir vajadzīgi pašiem latviešiem ,lai arī cik viņi neizmaksātu,bet vaimanātāji un gaudotāji atradīs par ko gaudot pie jebkura gadījuma,bet kūmiņam gan nevajadzētu šim temetam ķerties klāt-- bet ...
Esmu latvietis un man šādi svētki pat par velti nav vajadzīgi, kur nu vēl piemaksāt.
Ontūns Mazpusāns© (lit.pseid.)
05.07.2013. 21:59»
to:nabagiem
Nu nabagiem arī vajag kādu bezmaksas izklaidi
;)
T.i. - nevis "nabagiem" kaut kas tiek 'uzsaukts na haļavu', bet gan "ļauj" šamajiem izklaidēt "elites locekļus" bez maksas, tā sakot "sabiedriskā kārtā"?... ;)))
mana iztele stradaaa
05.07.2013. 20:13svetku dalibnieku gajiens 45 tukstosi latu! iedomajos tulit skatu.... iet ( ne brauc!!!) savam kajam svetku dalibnieki pa ielu un tukstosiem banknotes list viniem paari... make it rain! make it rain! Kaa savadak var izskaidrot si kajamiesanas gajiena superigo izmaksu - 45 tukstosi ls!!
nesaprotami lieli skaitli
05.07.2013. 20:08Izskatas, ka tas Nacinalais kungu apkalpsosanas centrs pec Dziesmu svetkiem naudaa peldesies. Jo kaa te raksta, tad uz katru pasakumu vel 10 tukstosi vismaz lieki uzrakstiti, lai labs keriens sanaktu daziem.
super
05.07.2013. 20:00Atkal sametām 4 miljonus, lai 40 tūkstoši var uzdziedāt. Kaut koncertu TV parādītu, lai tie kas par to visu maksā arī ko redz.
ilze
05.07.2013. 19:00malacis Lato, visu laiku kaads uzvaaraas uz tautas rekina... lai tik dzied un dejo..
Ojārs
05.07.2013. 17:46Mani interesē pēc būtības, no kā veidojas tas pusmiljons Noslēguma koncertam un nakts sadziedāšanās pasākumam? Apsardzes, dalībnieku transportēšanas, satiksmes drošības, brīvprātīgo darbinieku, autoratlīdzības, TV un citi izdevumi ir jau iekļauti citos tāmes izdevumu posteņos. Kādiem mērķiem vēl var vienā vakarā iztērēt gandrīz pusmiljona latu?!
Man jau nebūtu nekādu pretenziju, ja biļešu cenā būtu iekļauta ne tikai nodrukāta koncerta programma ar dziesmu tekstiem, bet arī spilvens, pleds un lietusmētelis, taču, ja to organizatori pērk par manu nodokļos nomaksāto naudu, lai vēl ērtāk šajā pasākumā justos viņu īpaši izraudzītās lūgtās personas, tad es dusmošos...
grāmatvedis
05.07.2013. 16:20Tas taču nav nekāda tāme, to varētu saukt par budžetu, ja es saviem bosiem kādreiz atļautos iesniegt šādu izmaksu atšifrējumu, domāju, ka būtu nākamajā brīdī jau būtu uz ielas, piemēram transporta pakalpojumi 5000 Ls
jaa
05.07.2013. 16:04AKa Kaka uzvarijas drosi vien krietni, iekasejot autoratlidzibu no tautas dziesmam!
birokratija maksaa dargi
05.07.2013. 15:53Interesanti ir tas, ka visi dzied un dejo bez algas - par velti, bet ir vajadzigs miljons latu?!!!
pingvīnveča
05.07.2013. 15:36»
Guntis Priede
Nu ko ta tu slēpies aiz pseidonīma "pingvīnveča" ? Ja jau tik ļoti uzbrūc lapsam ka viņš ir atklājis visas tās VIP personu šmuces - tad neslēpies, bet ieraksti savu vārdu un uzvārdu un paskatīsimies kura tad esi sarakstā un PAR KĀDIEM MIIIIIIILZĪGIEM nopelniem tad Tev pienākas brīvbiļetes...
nekur un neko neslēpju- mans uzvārds un vārds tev neko neizteiks ,jo esmu parasta pensionāre ar vidējo pensiju,bet kangari tagadējie un padomju laika man riebj un ir pretīgi - darbas gaitās ar tādiem iznāca satikties -- un kūmiņš ir tieši tāds ,par grasi pārdos ne tikai sevi...
RD un VD sirdsdraudzenīte
05.07.2013. 15:33************************************
...BRĪNIŠĶIĢI IZDEVUŠIES SVĒTKI !!! - labi, ka vismaz pagaidām tiem nav ticis klāt Sukašovs, lai tos sagandētu arī tos ar savām neškīštajām urlas roķelēm...acīmredzot, tieši tāpēc viņa vietā šo netiŗo darbiņu cenšas noridāt Lapsa ...
RD un VD sirdsdraudzenīte
05.07.2013. 15:29*********************************
...šodien "Neatkarīgajā" ir Veidemanes viedokļraksts
"Nenovēlēt suņubūdu"...kurā apcerēts aculiecinieka novērotais pils degšanas laikā, kad latvju jaunekļu bariņš:
.
"priecīgi triekdami, cits citu fotografēja uz degošās pils fona. un valodiņas bijušas apmēram tādas:"Baigi forši deg tā pils,davai,nobildē mani arī!Lai tas prezis tagad dzīvo suņubūdā,pietiek viņam uz zelta podiem sēdēt,laiks oglīti dzert -
tagad viņam oglīšu pietiks visam atlikušajam mūžam,hahahaha!"
.
LAPSA IZSKATĀS PĒC ŠO JAUNEKĻU LĪDZINIEKA - savai komercdarbībai taisnības biznesā "kupi pravdu za oģin dollar - a, prodai za ģesiķ" izmantos pat Dziesmu svētkus, sapinot ar ļeņiniskā principa interpretāciju - jāsasit sava paša valsts, lai uzvarētu revolūcija...
es
05.07.2013. 13:54»
Guntis
Mani daudz vairāk interesē, kāda ir izdevumu struktūra...
Jautāji "Cik no šiem gandrīz pusotra miljona latu tiks iztērēti norādītajiem mērķiem?"
Ja ņem vērā visas šmuces un atkatu sistēmu kas ir kliķei ierasta lieta jebkurā vietā un lietā - šīs summas vari droši izdalīt ar 2 un būs viena summa kas reāli aizgāja uz norādītajiem mērķiem, bet otra summa aizgāja pie kliķes mērkaķiem.
Guntis Priede
05.07.2013. 13:46»
pingvīnveča
Lapsas kungam derētu padomāt par valodas maiņu savā lapā- nu vismaz divvalodību ,jo draugi jau to suņu valodu ne bum---tā varētu vēl kangargrasi dabūt
Nu ko ta tu slēpies aiz pseidonīma "pingvīnveča" ? Ja jau tik ļoti uzbrūc lapsam ka viņš ir atklājis visas tās VIP personu šmuces - tad neslēpies, bet ieraksti savu vārdu un uzvārdu un paskatīsimies kura tad esi sarakstā un PAR KĀDIEM MIIIIIIILZĪGIEM nopelniem tad Tev pienākas brīvbiļetes. :)))
čukča
05.07.2013. 12:48»
...
tāda sīknauda vien sanāk
ne tev kāds prasa dziedāt ,dejot...ne arī dzīvot nabago dzīvi- pasaule ir plaša ,un tādiem Latvija un valoda neko nenozīmē un nenozīmēs...
pingvīnveča
05.07.2013. 12:43Lapsas kungam derētu padomāt par valodas maiņu savā lapā- nu vismaz divvalodību ,jo draugi jau to suņu valodu ne bum---tā varētu vēl kangargrasi dabūt..
čukča
05.07.2013. 12:37man par šo tematu ir cits jautājums- cik samaksāts ir kūmiņam par viņa kangara darbiem- bet dziesmu svētki ir vajadzīgi pašiem latviešiem ,lai arī cik viņi neizmaksātu,bet vaimanātāji un gaudotāji atradīs par ko gaudot pie jebkura gadījuma,bet kūmiņam gan nevajadzētu šim temetam ķerties klāt-- bet varbūt ir ļoti labi samaksāts, vairāk par parastajiem kangara grašiem....
Guntis
05.07.2013. 12:28Mani daudz vairāk interesē, kāda ir izdevumu struktūra:
1. Vienas dienas Noslēguma koncertam un nakts sadziedāšanās pasākumam, kas izmaksās gandrīz 480 tūkstošus latu.
2.Vienas dienas Deju lieluzvedumam un svētku dalībvnieku ballei, kas izmaksās 350 tūkstošus latu.
3.Mārketinga pakalpojumiem, digitājaiem risinājumiem un drukas darbiem, kas izmaksās 260 tūkstošus latu.
4.Atlīdzībai par papildus piesaistīto darbinieku pakalpojumiem, kas izmaksās 184 tūkstošus latu.
5.Dziesmu un deju svētku tradīciju ilgtspējas stiprināšanai, kas izmaksās 126 tūkstošus latu.
Kopā šie pieci pasākumi veido 1 miljonu 400 tūkstošus latu.
Cik no šiem gandrīz pusotra miljona latu tiks iztērēti norādītajiem mērķiem?
zose
05.07.2013. 10:56Biļešu tirgotājam 33 tūkstoši, par ko? Tur tak noplēš komisiju arī no pircējiem.