Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
to KL
14.05.2022. 17:44»
KL>Šarikovam
Kaut kas traks, cik daudz cilveku te nak lamaties un izgazt savas dusmas, ta vieta, lai uzrakstītu ko sakarīgu....Vai tiešam vairums tautas ir tik stulba ka te komentu rakstitaji
Pilnīgi piekrītu.
Kudoram ir
14.05.2022. 17:18izskalotas, nodzertas un uz nomītām pastalām izmīztas smadzenes!
Gena
14.05.2022. 17:15»
nesaprotami
vai tad Krievijas tv kanalu Zvezda drikst skatities tikai fasists skolniecins un parejie izcilibas centra pideri
Skolniecins raksti uz fasizm gan nevelk, bet russkii mir atbalstitaju gan velk...
arī Jukums
14.05.2022. 17:13»
Jukums
Es jau minēju, ka Krieviju jākastrē arī ideoloģiski - jāizskauž tā agresīvā džeržimordisma ideoloģija, kuras rezultātā ir cietušas praktiski visas apkārtējās valstis. Ja netiks galā ar šo agresīvo ideoloģiju, tad tiešām viss var būt tikai pagaidu uzvara un pamiers, nevis miers. Tāpēc jātiesā gan tie...
Kolonizēto zemju dekolonizācija-tas ir pilnīgi normāls process.Tā bijis ar visām koloniālām impērijām, un Krievija te nebūs izņēmums.
Jukums
14.05.2022. 17:09»
IM
Citi laiki! Fašistisko Vāciju uzvarēja, Krieviju uzvarēt nevar. Var atspiest, pēc laika nāks atkal. Var likt samaksāt. Vēl trakāk, arī Krievija var rēķinus samaksāt. Krievija ir pašpietiekama valsts, cerēt ka tādu var kaut kā nospiest ir absurds. Tā ka ar Krieviju ir tikai divas iespējas. Viena iespēja...
Es jau minēju, ka Krieviju jākastrē arī ideoloģiski - jāizskauž tā agresīvā džeržimordisma ideoloģija, kuras rezultātā ir cietušas praktiski visas apkārtējās valstis. Ja netiks galā ar šo agresīvo ideoloģiju, tad tiešām viss var būt tikai pagaidu uzvara un pamiers, nevis miers. Tāpēc jātiesā gan tie ideoloģijas izstrādātāji, gan izplatītāji, gan tie, kuri to pielieto. Tas russkijmirs ir jāsagrauj ideoloģiski. Piekrītu tādā ziņā, ka tas ir tāpat, kā padarīt par kaut cik normālu cilvēku radikālu musulmani - abi gadījumi ir līdzīgi. Tāpēc, strauji jau nekas nemainīsies - Krievijā jānāk jaunai paaudzei ar normāliem uzskatiem. Tomēr, man izskatās, ka Krievija tiešām sadalīsies. Nez vai tas notiks mierīgā ceļā, asiņu būs vēl ļoti daudz.
nesaprotami
14.05.2022. 17:03»
Skolnieciņš
Lielkrievu šovinisms un Pobedas kults ir drauds Latvijai un latviešu nākotnei. tvzvezda.ru/ [Zvezda ir Krievijas valstij piederošs valsts mēroga TV tīkls, kuru vada Krievijas Aizsardzības ministrija. Šis TV kanāls lieliski demonstrē Fašistiskās Krievijas (Putina Krievijas) slimīgo apmātību ar armiju...
vai tad Krievijas tv kanalu Zvezda drikst skatities tikai fasists skolniecins un parejie izcilibas centra pideri ?
labums>IM
14.05.2022. 16:26»
IM
Citi laiki! Fašistisko Vāciju uzvarēja, Krieviju uzvarēt nevar. Var atspiest, pēc laika nāks atkal. Var likt samaksāt. Vēl trakāk, arī Krievija var rēķinus samaksāt. Krievija ir pašpietiekama valsts, cerēt ka tādu var kaut kā nospiest ir absurds. Tā ka ar Krieviju ir tikai divas iespējas. Viena iespēja...
labums būs tāds, ka tad osvoboditeli drusku pierausies, un Krievija baidisies sakt karus..ar visiem citiem.
Jukums
14.05.2022. 16:24»
to Skumjais Bruņinieks
Ko nozīmē "palīdzēs krieviem atbrīvoties"? No kā atbrīvoties, no blusām, blaktīm, zvēriska naida pret visu dzīvo, no tumsonības, sodomijas, no sadisma? Teritorija ir totāli jāhumanizē, proti jāatkrievo. Lai paliek tikai tie, kas spējīgi atgriezties pie savām saknēm, atgūt cilvēku sejas un būt integrēti...
Principa pareizi teikts!
KL>Šarikovam
14.05.2022. 16:23»
Šarikovam>
Ja tev draugs pielaidis utis, tad maini draugus! Ja izgriezīsi kādam pierē zvaigzni, no utīm vaļa netiksi. Lasies uz savu rašu-ukriju kompānijā ar Pārdaugavas fallu
Kaut kas traks, cik daudz cilveku te nak lamaties un izgazt savas dusmas, ta vieta, lai uzrakstītu ko sakarīgu....Vai tiešam vairums tautas ir tik stulba ka te komentu rakstitaji?
Šarikovam>
14.05.2022. 15:49»
čekas troļiem tie huji nedod mieru
...puķins pats teica-kam mocīties, vajag capcarap. arī domāju, ka tas bars ar labu nav izmācāms.Viņi jaua paši to saprot un grib staļinu. Kā panākt lai nelien pie citiem, es nezinu. Utēm jau tikai inde...izglītot šarikovu nevar jo nevar. Izglītošanās ir aktīvs process, ja negrib , trad NEKĀ, tad vuškas...
Ja tev draugs pielaidis utis, tad maini draugus! Ja izgriezīsi kādam pierē zvaigzni, no utīm vaļa netiksi. Lasies uz savu rašu-ukriju kompānijā ar Pārdaugavas fallu!
bnf
14.05.2022. 15:44»
Skumjais Bruņinieks
Te būs dažu, no Putina kliķes miljardieru pilīm...
rinka pidars iekrajis citronu, savilcis "milakos" ministrija! Brauka pa pasauli ar viniem biznesa klases, dzivojot luksusa numuros hotelos un viss par nodoklu maksataju naudu.
Bet tas tacu tev ir normali, turpini skaitit KF amatpersonu naudu!
Pratam neaptverosi ir tava doma, ka visam pasaule ir janotiek pec pindosu noteiktiem likumiem (starp citu, LV nevar sodit nevienu pindosu par jebkuru nodarijumu, jo vini tacu ir "neaizskaramie").
Turpini laizit amurikanu dirsas!
bnf
14.05.2022. 15:36Autors, ka pindosu grantu sanemejs, atstrada pasutito temu! Nav jegas to lasit, jo ir apkopotas tezes, kas nevar but pieradamas, bet uz apgalvojuma (Kudora) balstitas! Tikpat labi varetu apgalvot, ka Latvija ir fasistiska valsts. Nepilsonu statuss,pieminekli, viss tas cakars ap krieviem un homosekiem! Atklata saeimas (dazu) deputatu naida kurinasana starp lat un rus! TV kanalu aizliegsana, komentaru aizliegsana lielakajos portalos u.t.t.
ahijenna demokratija!
bet par koduru jau sen nav nekadu iluziju, atstrada grantu! Ka jau riktigs Kangars!
pedejais joske
14.05.2022. 15:18Toties tagad var pārskatīt un saskaitīt asv ielikteņus amatos-kuri slavina demokratiju un stasta par patriotismu,bet paslaik Krievijas ieņēmumi no naftas pārdošanas kopš gada sākuma pieauguši par 50%.Un jautajums kurs pelna un runa par sankcijām , vai vini domā,pie varas varēs noturētiesja pasaulē tauta sacelsies, pat nato ar asv armiju nepietiks-padomājiet,
ss
14.05.2022. 15:07»
Skumjais Bruņinieks
Te būs dažu, no Putina kliķes miljardieru pilīm...
"Krievijā ir čuma krutāk..neviena filma nestāv klāt" paskaties šito, varbūt stāv klāt, vienīgi Tavs smadzeņu pods var uzsprāgt mēģinot kaut ko saprast.
https://www.youtube.com/watch?v qlFqUDYjhyk
Skumjais Bruņinieks
14.05.2022. 15:01Te būs dažu, no Putina kliķes miljardieru pilīm..
Bijušais premjerministrs Šuvalovs..tas,kurš homoseksuāls, bet slēpjās aiz sievas..tas, kuram Londonā īpašumi simtos miljonos skaitāmi..tas, kuram sieva lido ar personigo lidmašīnu uz Londonu, lai parādītu savu sunīti dakterim( laikam iesnas)
https://youtu.be/rbRoZyuOijk
Un vēl citu Putina lidzgaitnieku pilis
https://youtu.be/YXKKy9-ad6A
Un tagad pasakiet man lūdzu, vai šie cilvēki labprātīgi no varas atsacīsies..vai pieļaus demokrātiju un brīvas vēlēšanas..
Viņi arī pēc Putina turēsies lidz pēdējam pie savām pilīm un miljardiem.
Vienigā iespēja - izolēt Krieviju un atstāt bez ienākumiem valsti...
Un tad lai krievi paši veic eksekūciju.
Ps
Mēs visi esam skatijušies amerikāņu bojevikus..kur teroristi ieņēmuši kādu iestādi, paņēmuši gūstā ķīlniekus..terorizē valdību un uzstāda noteikumus.
Tas viss, kas pašlaik notiek pasaulē un Krievijā ir čuma krutāk..neviena filma nestāv klāt - čekistu - kleptokrātu banda ir uzurpējusi varu vislielākajā(pēc teritorijas) kodolvalstī pasaulē un paņēmusi ķīlā visu krievu tautu..
Ja filmās terosisti tik mēģina tikt pie atomieročiem un viss beigās beidzās laimīgi.tad Krievijas gadījumā ir daudz traģiskāk - tiem jau ir atomieroči.
Notiek kaut kāds prātam neaptverams realitātes šovs ..kur tiek uzspļauts atklāti uz pasaules kārtību..uz likumiem..atņem valstīm teritorijas, izraisa karus..slepkavo..un draud visai pasaules sabiedrībai.
Un ar atombumbu rokās pieprasa jaunu, sev vēlamu pasaules kārtību un sev vēlamus likumus.
to Skumjais Bruņinieks
14.05.2022. 14:41»
Skumjais Bruņinieks
Gribu mazliet vēl papildināt...
Ko nozīmē "palīdzēs krieviem atbrīvoties"? No kā atbrīvoties, no blusām, blaktīm, zvēriska naida pret visu dzīvo, no tumsonības, sodomijas, no sadisma? Teritorija ir totāli jāhumanizē, proti jāatkrievo. Lai paliek tikai tie, kas spējīgi atgriezties pie savām saknēm, atgūt cilvēku sejas un būt integrēti cilvēku sabiedrībā, pārējo dienām jābeidzas pazemes rūpnīcās, šahtās un plantācijās.
Срочно ! Польский премьер Моравецкий : Россию надо уничтожить и «русский мир» то же ! Русофобия. /youtube/
mēslam
14.05.2022. 14:27»
Čiekurs Egles dēls
Jā, pietiek.com ir noiets etaps. Pirms publicēto rakstu autoru pataloģiskās vēlmes būt ukrainskākiem par pašu lielāko ukraini, lasīju gan rakstus, gan komentārus. Pēc tam pārstāju lasīt rakstus. Tad komentārus. Tagad pat virsrakstus vairs negribas lasīt. Saturs tāds pats kā delfos, vienīgi komentēt ...
Bez jums, krievu pidrillām, šeit būs tīrāks gaiss.
Čiekurs Egles dēls
14.05.2022. 14:22Jā, pietiek.com ir noiets etaps. Pirms publicēto rakstu autoru pataloģiskās vēlmes būt ukrainskākiem par pašu lielāko ukraini, lasīju gan rakstus, gan komentārus. Pēc tam pārstāju lasīt rakstus. Tad komentārus. Tagad pat virsrakstus vairs negribas lasīt. Saturs tāds pats kā delfos, vienīgi komentēt atļauts, tad laikam visi delfu štata troļļi pārvākušies uz šejieni. Lai nu visiem ražīgas brīvdienas :)
Skumjais Bruņinieks
14.05.2022. 14:21Gribu mazliet vēl papildināt..
Pēc Putina nāves viņa radītā sistēma - kliķe gribēs turpināt valdīt, zagt un baudīt sazagtos miljardus.
Labprātīgi viņi no varas neatteiksies..tas skaidrs.
Arī pēc Krievijas sakāves uz Rietumu noteikumu - prasības..demokrātijas atjaunošanu Krievijā un brīvas vēlēšanas, viņi tam nepiekritīs.
Katram taču skaidrs..politieslodzīto atbrīvošana, demokrātija un brīvas vēlēšanas ir nāve Putina sistēmai..to viņi paši arī saprot un tam nepiekritīs nemūžam.
Viņi saprot, ka zaudēs ne tikai savus miljardus un īpašumus, bet arī brīvību un pat iespējams dzīvību.
Tad kādi ir varianti, lai Krievija atbrīvotos no šī bandītu grupējuma, kas tur par ķīlniekiem visu tautu un terorizē visu zemeslodi?
Variantu nav daudz un jāsaka atklāti, ka vispār ir tikai viens -
Jācer ir uz sankciju iedarbību un naudas trūkumu šim diktatoriskajam režīmam.
Pašlaik vēl var dzīvot uz vecās inerces rēķina..bet ar jūniju viss strauji izmainīsies.
Iestāsies īsts "akmens laikmets" Krievijā, par ko parastais krievs nemaz nenojauš.
Pietrūks pārtikas produktu..par kvalitatīvu pārtiku vispār varēs aizmirst..nebūs vairs nekādu importa preču, elektronikas, mašinu utt, bet krievi, kā zinām..paši neko nemāk ražot..Matvijenko atzinās no tribīnes, ka Krievijā nav pat pašiem savas naglas..tās importē.
Apstāsies rūpniecība, lauksaimniecība, ekonomikā gaidāms 12% kritums(lielāks, kā pēc PSRS sabrukuma)..būs milzīgs bezdarbs, ārzemju kompānijas, kas aizgājušas no Krievijas, pēc 3 mēnešiem pārstās maksāt pabalstus..būs bads, milzīga neapmierinātība..veikalu plaukti tukši, apstāsies transports(nav gultņu)..KRIEVIJĀ VASARAS BEIGĀS IESTĀSIES KRAHS.
Briedīs milzīga neapmierinātība un cilvēki izies ielās..un tas viss, cerams, pārklāsies vienlaicīgi ar naudas trūkumu no naftas un gāzes embargo - respektīvi, Putina kliķei nebūs naudas, ko maksāt represīvajiem orgāniem(zolotova gvardei, armijai, policijai).
Un šis variants - masu neapmierinātiba, sacelšanās, cilvēku iziešana ielās un vienlaicīgi tas, ka nav ar ko apspiest sacelšanos, var nostrādāt un palīdzēt krieviem atbrīvotiem no šīs bandītu valdības.
Un tad tas "krievu bunts" būs šausmīgs..to visi zina.
Cik stipra bija mīlestība pret Putinu, tik pat stiprs būs naids..gluži tā pat, kā pēc Staļina nāves.
Ir daudzas lietas, kas cilvēkiem patīk..bet vislabāk iet pie sirds cilvēkam parastajam šīs :
ATRIEBĪBA
TAISNĪBAS UZVARA
PATIESĪBAS NOSKAIDROŠANA
TAISNĪGA TIESA UN PELNĪTS SODS
Pēc Putina režīma krišanas krievi alks pēc tā visa, gluži tā pat, kā mēs pēc PSRS sabrukšanas, Atklātības un Atmodas laika kāri tvērām to, ko no mums slēpa un cerīgi gaidījām taisnības uzvaru.
Cik no tām cerībām piepildījās, tas ir jau cits stāsts.
Krievu gadījumā..tiem būs tas gods uzzināt briesmu lietas par Putinu un viņa kliķi.
Pat PSRS laikos čekisti un komunisti nesastrādāja tik daudz noziegumu, kā Putins un viņa banda.
Es par Putina un viņa kliķes izvirtībām pat nerunāju..tur briesmu lietas..pedofilija, narkotiku tirdzniecība, politiskās slepkavības..okultisma, sātanisma un dzīvnieku upurēšanas ceremonijas.. Krievijas elites pedofilu - homoseksuāļu slepenas orģijas...
Un, protams, prātam grūti aptveramā Putina un viņa sabiedroto zagšana.
Visi zina Putina Gelenžikas pili..tad, lūk - visādiem "sečiniem" un "šuvaloviem" ir kaut kas līdzīgs...
Tā pat, kā ukraiņi gāja skatīties Janukoviča(divreiz cietumā sēdējis, trīs reizes krimināli sodīts..vienreiz par "pižika" zadzību) rezidenci, krievi nākotnē varēs apskatīt Putina un viņa kliķes pilis un bagātības.
Uldis
14.05.2022. 14:10»
Krievijā viss ir zagts, no lapķām līdz kosmosa kuģim
Zinātne un krievi ir nesavienojamas lietas vismaz tuvākajos tūkstots gados
Krievi vairs pat mikroshēmas no dažādām civilizētās valstīs ražotām elektroiekārtām nevar izmantot, jo mēģinot tās izņemt, tās neizbēgami sabojās.
nu nu
14.05.2022. 14:06»
IM
Citi laiki! Fašistisko Vāciju uzvarēja, Krieviju uzvarēt nevar. Var atspiest, pēc laika nāks atkal. Var likt samaksāt. Vēl trakāk, arī Krievija var rēķinus samaksāt. Krievija ir pašpietiekama valsts, cerēt ka tādu var kaut kā nospiest ir absurds. Tā ka ar Krieviju ir tikai divas iespējas. Viena iespēja...
Vāciju uzvarēja lendlīze un sabiedrotie. 70% Vācijas aviācijas un 100% flotes karoja Rietumu frontē. Jums nav ne lendlīzes ne sabiedroto. Kas, 10 000 čurku: abhāzu un osetīnu, par jums karos? Polijas premjerministrs Mateušs Moraveckis jau paziņoja, ka krievu pasauli ir jāizbeidz un tā arī notiks. Ķīna tikai gaida piemērotu brīdi, lai atrisinātu pretenzijas pret novārdzināto krievijas pederastiju un krievenēm.
jautaajums
14.05.2022. 13:48»
Jukums
Uzvarēt, šajā gadījumā, nozīmē - atspiest Krieviju atpakaļ, novērst jebkādus Krievijas draudus citām valstīm un tautām nākotnē (pārāk gara asiņaina sliede velkas aiz Krievijas, kura nekad nav bijusi īsti normāla) un arī Krievijai likt samaksāt par nodarīto postu...
Vai tiešām karā kāds var uzvarēt?Ja nu vienīgi aitu pārvaldnieki.
IM
14.05.2022. 13:16»
Jukums
Uzvarēt, šajā gadījumā, nozīmē - atspiest Krieviju atpakaļ, novērst jebkādus Krievijas draudus citām valstīm un tautām nākotnē (pārāk gara asiņaina sliede velkas aiz Krievijas, kura nekad nav bijusi īsti normāla) un arī Krievijai likt samaksāt par nodarīto postu...
Citi laiki! Fašistisko Vāciju uzvarēja, Krieviju uzvarēt nevar. Var atspiest, pēc laika nāks atkal. Var likt samaksāt. Vēl trakāk, arī Krievija var rēķinus samaksāt. Krievija ir pašpietiekama valsts, cerēt ka tādu var kaut kā nospiest ir absurds. Tā ka ar Krieviju ir tikai divas iespējas. Viena iespēja ir stāvokli saasināt. Otra iespēja ir saspīlējumu mazināt. Ir tikai divas izvēles. Pēc jaunajām vēsmām vairs absolūti nav jāuztraucas kā Krieviju uzvarēt, bet gan jāuztraucas par to kā ar to saspīlējumu mazināt. Krievija un Putins var būt Hitlers kvadrātā, vienalga pareizais virziens ir saspīlējuma mazināšana. Jo kādu saspīlējumu ar Krieviju paši uztaisa pie tāda saspīlējuma pašiem jādzīvo. Nu aplenks ar NATO Krievijas robežas, savedīs tur parasto bruņojumu ar kaudzēm, kāds labums? Nekāds! Skaidrs ka savestās kaudzes kaut kad tiks liktas lietā. Bet sausais atlikums vienalga nebūs atkarīgs no kaudžu augstuma metros bet gan no ieroču jaudas Megatonnās. Manuprāt ar to viss būtu pateikts.
čekas troļiem tie huji nedod mieru
14.05.2022. 12:26»
?
Jūs domājat, ka Jums ir amerikā ražota anālās atveres klizma, lai būtu vieglāk ievadīt dupsī drauga fallu, tad tā ir baigā zinātne no Rietumiem, kādas nav Krievijā
...puķins pats teica-kam mocīties, vajag capcarap. arī domāju, ka tas bars ar labu nav izmācāms.Viņi jaua paši to saprot un grib staļinu. Kā panākt lai nelien pie citiem, es nezinu. Utēm jau tikai inde...izglītot šarikovu nevar jo nevar. Izglītošanās ir aktīvs process, ja negrib , trad NEKĀ, tad vuškas tiem iedod diplomu un laimīgas tikusās vaļā...ja sieviete var gribēt griezt bērniem no muguras ādas zvaigznes,,,ar ko par ko runāt.Varētu iedot viņām bidonu bērnsu...makaronu vai merekeli lai graiza...savējos sarkanos šarikovus
Jukums
14.05.2022. 12:07»
IM
Kam veca ģeopolitiska domāšana? Protams ka tas ir Jukums...
Uzvarēt, šajā gadījumā, nozīmē - atspiest Krieviju atpakaļ, novērst jebkādus Krievijas draudus citām valstīm un tautām nākotnē (pārāk gara asiņaina sliede velkas aiz Krievijas, kura nekad nav bijusi īsti normāla) un arī Krievijai likt samaksāt par nodarīto postu.
Visticamāk, samierināties ar zaudējumu Krievija nevēlēsies, ja šo Krieviju neizkastrēs militāri, ekonomiski, ideoloģiski utt, tad nākotnē tā atkal nāks laupīt slepkavot, okupēt, nodarītos zaudējumus Krievija segt nevēlēsies un nez vai ma arī spēs, tāpēc tā varētu mēģināt izvairīties no atbildības, nomainot karogu, nosaukumu un sadaloties, katra atsevišķā Krievijas daļa tad sevi arī varētu mēģināt pasludināt par cietušu pusi no kremļa bandas.
Un - Krievija jau nemaz tā skaidri nav pateikusi ko tad īsti tā vēlas - tie murgi par denacifikāciu utt ir vienkārši nožēlojami. Aiz visas šīs agresijas ir skaidri redzama tikai vēlme okupēt, laupīt, slepkavot uzspiest savu nožēlojamo russkimiru un pēc gadiem 20...30 atkal doties uz nākamo okupēšanu, slepkavošanu izlaupīšanu utt. Tas ir ceļš uz nekurieni.
Starp citu - te ir uzradies vēl viens Jukums.
?
14.05.2022. 11:49»
Krievijā viss ir zagts, no lapķām līdz kosmosa kuģim
Zinātne un krievi ir nesavienojamas lietas vismaz tuvākajos tūkstots gados
Jūs domājat, ka Jums ir amerikā ražota anālās atveres klizma, lai būtu vieglāk ievadīt dupsī drauga fallu, tad tā ir baigā zinātne no Rietumiem, kādas nav Krievijā?
Zelta miljards
14.05.2022. 11:43»
Anti colorados
Arī ļaunumam un zvērībai ir iemesli un izskaidrojumi, kāpēc neviens necenšas labot kļūdas saknē, bet imitē cīņu piegludinot sātanisma ieperinātās sekas...
Un ļoti vienalga, kā iznīcināt liekos sešus, vai noindēt, nokaut karā, pat izrēķināts, ka ātom karā labi dziļi ierakušies paliks dzīvi, jo milzīgi jaudīgu ātom bumbu nav, kādas bija PSRS laikos. Tā kā ''noslaucīs" pa virsu, bet tie, kas pazemē, pēc kāda gada izlīdīs dzīvi un veseli, kad planēta pati būs attīrījusies no radiācijas.
Krievijā viss ir zagts, no lapķām līdz kosmosa kuģim
14.05.2022. 11:37»
?
Nu i herņu sarakstīji! Kāda tur ideoloģija nacismam ar fašismu! Tikai vienas rases pārākums pār pakļauto, to aplaupot, nokaujot. Krieviem komunisms---tā ir nopietna ideoloģija-- zinātniski pamatota ar Marksa kapitālu, kā "bībeli...
Zinātne un krievi ir nesavienojamas lietas vismaz tuvākajos tūkstots gados.
Anti colorados
14.05.2022. 11:32Arī ļaunumam un zvērībai ir iemesli un izskaidrojumi, kāpēc neviens necenšas labot kļūdas saknē, bet imitē cīņu piegludinot sātanisma ieperinātās sekas.
Lūk piemērs, eiropas vērtības, kas tad ir šīs vērtības, vai cilvēku zoodārzs 1958 !!! gada Expo izstādē Briselē ar tai sekojošu tautu un kultūru sajaukšanu, ko nodēvēja par multikulturālismu un liberālismu ?
https://www.theguardian.com/world/2018/apr/16/belgium-comes-to-terms-with-human-zoos-of-its-colonial-past
?
14.05.2022. 11:31»
L.Grantiņš LRTT & H-86
Kudors pats jau nav slikts cilvēks, bet tikai ar situācijas sapratni neveicas. Kas attiecas uz Putinu un Krieviju, tad piesaukt fašismu un nacismu ir pilnīgs profānisms. Nacisms un fašisms balstās uz IDEOLOĢIJĀM, bet krievi uz rupju ordisku laupīšanu, izvarošanu un slepkavošanu. Krievi ir cilvēces deģenerātu...
Nu i herņu sarakstīji! Kāda tur ideoloģija nacismam ar fašismu! Tikai vienas rases pārākums pār pakļauto, to aplaupot, nokaujot. Krieviem komunisms---tā ir nopietna ideoloģija-- zinātniski pamatota ar Marksa kapitālu, kā "bībeli".
Jums kāda izglītība, ja vienkāršas lietas nezināt, nevarat saprast?
paklau
14.05.2022. 10:47»
Skumjais Bruņinieks
Kas attiecās uz vilktajām paralēlēm starp fašistisko Vāciju un putinisko Krieviju..Hitleru un Putinu, tad viss pārsvarā pareizi un sen jau skaidrs...
Tevi nav kas uzklausa? Tad aizej plkst.8.45 uz Saeimu, tur 9.00 visi deputāti ierodas darbā-izsaki viņiem savas domas....Ko rausties?
Skumjais Bruņinieks
14.05.2022. 10:45Kas attiecās uz vilktajām paralēlēm starp fašistisko Vāciju un putinisko Krieviju..Hitleru un Putinu, tad viss pārsvarā pareizi un sen jau skaidrs.
Ar mazu, bet svarīgu piebildi - ja salīdzina Hitleru ar Putinu, kā personības..tad tas ir kā diena pret nakti!
Hitlers bija tiešām personība.. ar visnegatīvāko zīmi, protams. Hitlers, šis slepkava un fašists, izveidoja sevi pats..no nulles radīja ideoloģiju, kustību, partiju..ar saviem spēkiem kļuva par nācijas līderi un, kas ļoti svarīgi ..demokrātiskā ceļā (vēlēšanās) ieguva varu.
Hitlers bija harizmātisks līderis ar izcili spilgtu oratora talantu, kas spēja masas hipnotizēt un iedvesmot.
Putins ir niecība.."čmo", kā krievi saka, kuru Jeļcins ar oligarhu palīdzību ielika amatā..
Putinam nav ne harismas, ne oratora talanta, ne olas..viņam pat pietrūktu dūšas ielaist sev lodi pierē.
Par to "ideoloģijas trūkumu Putina Krievijai", ko viens latentais fašists portālā piemin..varu teikt, ka ideoloģija viņiem ir ..tā ir izdomātais - " Ruskij mir" , "krievijas īpašais ceļš", "..nav tādas ukraiņu tautas, ir viena tauta - krievi"..utt.
Un laupīja, slepkavoja, izvaroja(mazākā mērā) vācu fašisti - nacisti tā pat, ka šodienu krievu orkas.
Vēlos pakavēties pie raksta pēdējā teikuma, kas visiem prātā..
"Kāds būs fināls?".
Pie šī jautājuma gribu vēl piekabināt klāt - cik ilgi ievilksies Putina krievijas agonija un cik etapos tā notiks.
Putina politiskā un fiziskā(kas ir viens un tas pats) mūža dienas( mēneši) ir skaitītas.
Putins ir tāpēc vēl dzīvs, ka Putina sistēma nav pilnībā vēl izsmēlusi visas iespējas..
Galvenokārt tās ir divas :
Ir vēl cerība, ka paugstinot kodolkara blefa likmes līdz max...līdz baltkvēlei, Rietumi nobīsies, atkāpsies un piekritīs Jaltai 2.
Otrs..ir vēl cerība, ka notiks šķelšanās ES un ASV politikā, ka ES valstis salūzīs zem Krievijas Gāzes šantāžas un augstajām cenām.
Tā ir tāda pati pēdējā cerība, kā Hitleram uz "brīnumieroci" un "Venka armiju".
Hitlers cerēja līdz beidzamajam un tā pat būs ar Putina Krieviju.
Ar Putina aiziešanu ciemos pie Kobzona un Žirinovska pa lielam nekas Krievijā nemainīsies..
PUTINA SISTĒMA BŪS DZĪVA UN GRIBĒS VALDĪT MŪŽĪGI!
Putina sistēma centīsies iemainīt Rietumiem "bālās kodes" līķīti pret savu dzīvību, brīvību, labklājību, turpināšanu nesodīti valdīt un sankciju atcelšanu.
Viņi cer, ka sliktākajā gadījumā varēs, noveļot visu vainu uz Putinu, atdot nozagto Donbasu un pat varbūt Krimu, bet panāks sankciju atcelšanu un saglabās savu stāvokli un sazagtos miljardus.
Tādas ir viņu naivās, pēdējās cerības!
Rietumiem un Ukrainai jāsaprot, ka izveidojusies ir unikāla -vēsturiska iespēja ne tikai uzvarēt Krieviju..bet pat piespiest to kapitulēt..un pats galvenais -
ATBRUŅOT KRIEVIJU, DEMILITARIZĒT!
Ir jāsaprot viena lieta..
JA NEATŅEMS TAGAD, PĒC KRIEVIJAS SAGRĀVES, MASU IZNĪCINĀŠANAS IEROČUS, TAD AGRI VAI VĒLU, ZINOT KRIEVU MENTALITĀTI UN PROPAGANDAS SAGRAUTO PSIHI, KRIEVIJĀ UZRADĪSIES JAUNS "HITLERS - PUTINS", KAS MĒĢINĀS VISU NO JAUNA.
Varu atkārtot..Putina režīms pazudīs tad, kad Krievijai beigsies līdzekļi..
Tas nozīmē..kad visa civilizetā pasaule atsacīsies no Krievijas naftas un gāzes(1-2 gadi?).
Nafta, tās produkti un gāze - tas ir vairāk, kā puse, no Krievijas budžeta ienākumiem..
Agri vai vēlu Putina sistēmai bez ienākumiem pienāks krahs..un, lai Krievija vispār paliktu uz kartes , Putina kliķei būs jānoslēdz Putina lolotais līgums - Jalta 2..tikai ar mazu piebildi - bez Krievijas, kā noteicējvalsts.
Krievija stāvēs ārā pie durvīm un gaidīs, kad to palūgs uzvarētājvalstis..Ukraina, ASV, ES un pārējās pasaules lielvaras, kas sastāda 2/3 no Pasaules kopprodukta, uz paklāja.
Galvenā Putina Krievijas problēma nav sankcijas..
Galvenā, eksistencialā problēma ir -
VISAS PASAULES ATTEIKŠNĀS ( EMBARGO) NO PUTINA KRIEVIJAS NAFTAS UN GĀZES.
SADARBOTIES AR KRIEVIJU TAGAD IR TOKSISKI, NEPIEDIENĪGI.
Nu tad lūk - Pasaules sabiedrība Jalta 2 "dīlā" piedāvās kapitulējušajai Krievijai - JŪS ATSAKIETIES NO KODOLIEROČIEM..NOMETIET TOS PIE UKRAIŅU TAUTAS KĀJĀM, KĀ NOMETĀT VĀCU FAŠISTU KAROGUS PIE STAĻINA KĀJĀM..ATSAKIETIES NO MASU IZNĪCINĀŠANAS IEROČIEM UN PASAULES SABIEDRĪBA BŪS AR MIERU ATKAL PIRKT JŪSU GĀZI.
UN, PROTAMS, DEMOKRĀTIJA VALSTĪ..BRĪVAS VĒLĒŠANAS, POLITIESLODZĪTO ATBRĪVOŠANA..SAZAGTĀS MANTAS ATDOŠANA LIKUMĪGAJAM ĪPAŠNIEKAM - KRIEVU TAUTAI.
Bet ar to vēl viss nebeigsies..vāciešiem, kā zināms, "kolektīvā grēku nožēlošana" tā uzreiz nenotika.
Vācija no fašisma un nacisma iespaida pilnīgi atbrīvojās tikai sešdesmitajos gados.
Cik ilgs laiks krieviem būs vajadzīgs..grūti pateikt... ne viena vien paaudze izaugs, lai atbrīvotos krievi no 70 gadu komunistu un 22 gadus Putina - Solovjova propagandas indes.
Vai ukraiņu tauta spēs kādreiz krieviem piedot?
piekrītu, komunisms vai sociālisms
14.05.2022. 10:38»
Kur, jūs, Kudora kungs rāvāt
To fašisma definīciju? Karam sākoties, krievi nosauca vāciešus par fašistiem un pēc kara izdomāja fašisma definīciju. Vajag paklausīties vēsturnieku Soloņinu, kurš skaidri pateica, ka Krievijā nekada fašisma nav. Tas ir komunisms
marksisms, neomarksisms...hitlers jau arī sociķis...bidons bērnss sociķi jeb asv 'demokrāti' ,makarons merekele sociķi...izcila iekārta lielzagšanai. Tā ir, runājot par fašismu novirza domu no komunisma- sociķiem.neomrksism ir seks patoloģiju popularizētājs...viss kas tautu dara tupu pēc puķina parauga-der. Ražo sadistus liekēžus darbam nederīgus , DALA TIEM DIPLOMUS... mūsu slepkavas, JO ŠITIEM ZAGĻIEM BĪSTAMI IR GUDRIE GODĪGIE STRĀDĪGIE.
Aksakals
14.05.2022. 10:32»
Kur, jūs, Kudora kungs rāvāt
To fašisma definīciju? Karam sākoties, krievi nosauca vāciešus par fašistiem un pēc kara izdomāja fašisma definīciju. Vajag paklausīties vēsturnieku Soloņinu, kurš skaidri pateica, ka Krievijā nekada fašisma nav. Tas ir komunisms
Putins un pašreizējā krievija nekādi neatbilst komunisma definīcijai. 90tajos komunisma ideoloģija transformējās impēriskā kapitālismā, ko pareizāk būtu saukt par rašismu, jeb latviski krievismu jūdisma pavadā.
Saprāts vai neprāts
14.05.2022. 10:25»
nost ar fasistu sektantu skolniecinu !
latviesu dievi ar kaskrustiem neakstas
Ja tāds nelietis kā hitlers piesavinājās ugunskrustu, kurš ir tūkstošiem gadu vecāks par nacismu, vai tas nozīmē, ka neviens to nedrīkst lietot? Hitlers ēda ar karoti, vai tas nozīmē, ka tu nelieto arī karoti ?
vispār
14.05.2022. 10:11»
Kur, jūs, Kudora kungs rāvāt
To fašisma definīciju? Karam sākoties, krievi nosauca vāciešus par fašistiem un pēc kara izdomāja fašisma definīciju. Vajag paklausīties vēsturnieku Soloņinu, kurš skaidri pateica, ka Krievijā nekada fašisma nav. Tas ir komunisms
Definīcijas un apzīmējumi laika gaitā var mainīties un gala rezultātā nebūt nekādi saistīti ar sākotnējo nosaukuma jēgu.
Juris
14.05.2022. 10:00»
Skolnieciņš
Piektdienas pēcpusdienā pie Rātsnama par neatļautu piketēšanu un citiem pārkāpumiem tika aizturēti septiņi cilvēki, tostarp Eiropas Parlamenta deputāte Tatjana Ždanoka (Latvijas Krievu savienība (LKS)), kura vēlāk tika atbrīvota
Vai tik tu atkal nemelo?
Skolnieciņš
14.05.2022. 09:57»
!
pindosu agentiem kirdik,loti labs likums
Piektdienas pēcpusdienā pie Rātsnama par neatļautu piketēšanu un citiem pārkāpumiem tika aizturēti septiņi cilvēki, tostarp Eiropas Parlamenta deputāte Tatjana Ždanoka (Latvijas Krievu savienība (LKS)), kura vēlāk tika atbrīvota.
>skolnieciņš
14.05.2022. 09:57»
Varbūt labāk sāc ko pats darīt, lai lietas labotu, ne te kleķerē garus savu domu graudu palagus....
nost ar iesalnieka kaskrusta piparkukam !
14.05.2022. 09:46»
lauķis
Rauj jupis to skolnieciņu bet kas tas kāškrusts tāds ir?Varbūt tomēr vēdiskās kultūras simbols ugunskrusts kas ir zināms no pirinejiem līdz kalifornijai
iebaz sev pakala pirinejus,kaliforniju un vel dzilak skolniecinu ar visu vina kaskrustu !
Kur, jūs, Kudora kungs rāvāt
14.05.2022. 09:44To fašisma definīciju? Karam sākoties, krievi nosauca vāciešus par fašistiem un pēc kara izdomāja fašisma definīciju. Vajag paklausīties vēsturnieku Soloņinu, kurš skaidri pateica, ka Krievijā nekada fašisma nav. Tas ir komunisms.
Skolnieciņš
14.05.2022. 09:23No 1941. gada 14. jūnijā uz Vjatlagu izsūtītajiem Latvijas vīriešiem pusgada laikā nomira 93% aizvesto. Tad 1942. gada vasarā arestēja un uz Vjatlagu atveda etniskos vāciešus. Arī viņi nomira. Kur ir piemineklis šiem nomocītajiem cilvēkiem?
Ar NEcieņu pret komunistiem, Skolnieciņš
©Skolnieciņš 1999-bezgalība :-(
Skolnieciņš® ™Skolnieciņš
Skolnieciņš
14.05.2022. 09:18»
Iedzer zāles
debilais idiot! Pat lauķis ar zemo kāmja intelektu ar tevi nekomunicē
Pareizticīgo baznīca man nepatika arī pirms kara Ukrainā. Termins ”Dieva vergs” (”Раб Божий”) ir ļoti destruktīvs, nomācošs un ož pēc viduslaikiem, kad kristīgā baznīca nesodīta veica savas zvērības. Ābramiskās reliģijas – jūdaisms, kristietība, islāms – ir pēc būtības senebreju mitoloģija un ebreju monoteisms. Ebreju cilts Dievs Jahve (Dievs Jehova) jeb Bībeles viltus Dievs Jahve jeb Korāna viltus Dievs Allāhs tiek pielūgts un godāts visās ābramiskajās reliģijās. Jūdaisma pamatgrāmatu saturs ir iekļauts gan Bībelē, gan Korānā. Kristietība ir jūdaisma sekta, bet islāms ir kristietības sekta. Kristietība izveidojās kā jūdaisma atzars, bet islāms izveidojās kā kristietības atzars. Pareizticīgo baznīca, veicot savas neģēlības, vadās pēc Bībeles. Nu nav ko brīnīties, kāpēc pareizticīgo baznīca ir tāda, kāda tā ir. Pareizticīgo baznīca ir Sātana baznīca. Kristieši ir sātanisti, bet sātanisti ir kristieši, jo abas šīs cilvēku grupas kvēli tic Sātana eksistencei. Man Bībele un kristietība nepatīk, jo tā ir snobiska, aizspriedumaina, neiecietīga, paštaisna, ļoti ortodoksāla ar īpatnēju pasaules uztveri. Kā arī Bībele un kristietība ir pārsātināta ar lielebreju šovinismu, cionismu un naidu pret politeisko reliģiju piekritējiem (daudzdievjiem jeb pagāniem). Tad jau labāk būt par godīgu un likumpaklausīgu ateistu (bezdievi), vai brīvu pagānu (daudzdievi), nekā būt par liekulīgu, glumu kristieti, kas pielūdz ebreju cilts Dievu Jahvi.
Citāts no Bībeles: «И я пришел, чтобы спасти их от руки Египтян и вывести их из той земли в хорошую и широкую землю, в землю, где течет молоко и мед, в место Хананеев, Хеттеев, Аморреи, Перизеи, Хивеи и Иевусеи »(Исход 3: 8).”.
Citāts no Bībeles: “«Я пошлю перед вами ангела и изгоню хананеев, амореев, хеттов, перизеев, евеев и иевусеев» (Исход 33: 2).”.
Citāts no Bībeles: “«Когда Господь, Бог твой, введет тебя в землю, в которую ты вступаешь, чтобы овладеть ею, и очистит многие народы до тебя: хеттов, гиргашитов , амореев, хананеев, перизитов, хивитов и Иевусеи, семь народов многочисленнее и могущественнее вас »(Второзаконие 7: 1).”.
Citāts no Bībeles: “«Только в городах этих народов, которые Господь, Бог твой, дает тебе в удел, ты не должен оставлять в живых ничего дышащего. Но ты полностью истребишь их: хеттов и амореев, хананеев и перизитов, хивитов. и иевуситов, как повелел вам Господь, Бог ваш, чтобы они не научили вас делать все свои мерзости, которые они сделали для своих богов, чтобы вы согрешили против Господа, Бога вашего »- Второзаконие 20 : 16-18″.
Citāts no Bībeles: “«И Иисус Навин сказал:« Вот как вы узнаете, что Бог живой среди вас и что Он непременно изгонит от вас хананеев, хеттов, хивитов, перизеев, гиргашитов, амореев и Иевусеи »(Иисус Навин 3:10).”.
Citāts no Bībeles: “«Вы нашли его сердце верным до вас и заключили с ним завет дать его потомкам землю Хананеев, Хеттеев, Амореев, Ферезеев, Иевусеев и Гиргашитян . И вы сдержали свое обещание, ибо вы праведны »(Неемия 9: 8).”.
Senebreju mitoloģija un ebreju monoteisms ir ābramisko reliģiju – jūdaisma, kristietības, islāma – pamats. Vārdu sakot, lielebreju šovinisms un cionisms. Ebreju cilts izkāva veselas septiņas tautas ar sektantisku fanātismu bez jebkādas nožēlas par padarīto. Tā vietā šie ebreji lepojās ar veikto genocīdu. Ebreju cilts Dievs Jahve ir vecais Velns. Šo monstru nedrīkst pielūgt, viņš ir kaitīgs cilvēcei…
Svētīgi, Skolnieciņš
©Skolnieciņš 1999-bezgalība ;-)
Skolnieciņš® ™Skolnieciņš
P.S. Gudri cilvēki vārdu “Dievs”, “Dieviete”, “Dievi”, “Dievietes” vienmēr raksta ar lielo sākumburtu jebkurā teikuma daļā. Nebūsim tik dumji kā Talmūda, Toras, Bībeles un Korāna autori!!!
bet>IM
14.05.2022. 09:13»
IM
Atvainojos! Raksts nebija par Krievijas fašismu? Es mēģināju vismaz uzrakstīt ka tas tagad nemaz nav tik būtiski, ir Krievijā fašisms vai nav tur fašisms. Ir daudz būtiskākas lietas kā filozofēšana par neaktuālām tēmām. Aizņem tikai laiku un vietu. Par to es, it kā, kā nu sanāca...
Piedošanu-tad es laikam nebiju uztvēris Jusu zemtekstu.
IM
14.05.2022. 09:07»
bet>IM
Var jau būt ka tas tā, tikai raksts jau nebija par to
Atvainojos! Raksts nebija par Krievijas fašismu? Es mēģināju vismaz uzrakstīt ka tas tagad nemaz nav tik būtiski, ir Krievijā fašisms vai nav tur fašisms. Ir daudz būtiskākas lietas kā filozofēšana par neaktuālām tēmām. Aizņem tikai laiku un vietu. Par to es, it kā, kā nu sanāca.