Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Liliana
07.12.2013. 16:35»
Un Jus nebaudaties no SIS vai SS un DD,ja ta komentejat???Es te Londonaa i to raustos,bet jus laikam LV mierigi tada veida komentejat.....????
Liliana
07.12.2013. 16:34»
monitors
Tur es tev piekrītu - Zolitūdes Maximas katastrofa ar RE un RE būvnieku piepalīdzēšanu, nu tipisks veco boļševiku gājiens. Pieļauju, ka arī Jasinsks, tas kuru atlaida, ir sastāvējis komjaunatnē, pārāk sparīgi Maximas vainu noliedza. Un kāpēc tas notika? Pircējus - proletāriešus grib sanaidot ar buržuāziju...
Kas tad to neatkaribu ar TF uztaisija-bijushie komjaunieshi un komunisti lielaka dala?PAPETIET SASTAVU!UN KAPEC VINI TO TF REVOLUCIJU TAISIJA?TAS CITS JAUTAJUMS....
Liliana
07.12.2013. 16:32»
Vieplīte-nelieša simbols
Latviešu neliešu simbols ir pietiek.com regulārais visgudrais un visu tekstu apcūkotājs Māstrikts/Kāpurķēdis, kurš vienīgais divos komentāros priecājās par krievu nāvi Maksimā. Viņš mērglīgi muldēja: „Būtu okupanti ar pēctečiem aizbraukuši uz Krieviju, nebūtu beigti Maximā”. Īsta latvieša ausij tas ...
DD neko nedara pec savas iniciativas,bet izpilda paveles,jo ta nav neatkariga bet spelta armija un tai ir pavelnieki.NEBUS PAVELE UN NEKO NEMEKLEES!!!
Liliana
07.12.2013. 16:28»
bet-JurimJ
,,Kaut arī pieredze māca ko citu,gribas ticēt E.Finka pareģojumam:"...un kad valsts prezidente būs sieviete
man rudaa lapsa patiik- tik skaisti ruda un lapsa pie tam...KAS JUMS NEPATIIK?
Edgars Rakovskis
01.12.2013. 20:09»
valdis
Vajadzētu uzrunāt arī pārējās tautības,kas te nokļuva okupācijas rezultātā.Režīms pļāva visus,krievi cieta visvairāk.Šaubos ja viņš te dzimis,gribēs nodod savu Dzimteni.Tautu starpā naida nav,vienkārši laiku pa laikam piemet pagalīti gruzdošajās oglēs.Tā nacionālā kārts ir ļoti bīstama.Ne velti mūsu...
God. Valdi,
ne rakstā, ne arī savā komentārā neesmu izdalījis un diez vai kādreiz izdalīšu tautības, jo Tevis rakstītais man šķiet pašsaprotams.
bet-JurimJ
01.12.2013. 19:51,,Kaut arī pieredze māca ko citu,gribas ticēt E.Finka pareģojumam:"...un kad valsts prezidente būs sieviete...".''
Kas teica, ka mums nevarētu būt vēl kāda prezidente sieviete? Tikai, nedod Dievs, rudo lapsu :)
es
01.12.2013. 19:45es pret PRET, vienoties vajadzēt nevis kādu tiesāt (tas lai paliek tiesnešiem), bet darīt visu iespējamo PAR -par to, lai novērstu šādu notikumu atkārtošanās riskus!
Sindema
01.12.2013. 19:11»
Piepis
Es zinu, kas būs turpmāk, jo tauta pirmdien ies pie prezidenta ar lozungiem aicināt pie valdības sataisīšanas tikai kārtīgus latviešus, jo tautai ir apnikuši šmaucēji, tāpēc tauta vairs necietīs viņus un prasīs Prezidentam ņemt vērā tautas gribu. Tauta ir atmodusies un es to jūtu pie jūras elpojot...
Ko nu te vāvuļo! Labākajā gadījumā pie preža logiem kāds bobis kaku atstās. To pašu tu novāksi, lai dabūtu buteli "ķirzakas smaida".
Deniss
01.12.2013. 18:53Jauna laba iniciatīva:http://stiklakalns.blogspot.com/2013/12/nacijas-jauna-saulaina-izvele.html
Jāzina
01.12.2013. 17:48»
krievs
Paldies. Ļoti labi ka starp latviešiem vel joprojam ir gudrie cilveki
Arī krievi dzīvo Latvijā un ir Latvijas pilsoņi. Kāpēc Tu liedz viniem dzimteni. Visi kas ir Latvijas pilsoņi ir latvieši. Neviena valsts neizceļ etnisko aspektu. Slikti skolā mācījies vai bastoji stundas?
Te palīdzība
01.12.2013. 17:43»
Ģirts.
Diezgan bezzobaina demogoģija. Tukšums. Forma ir, satura nav. Un jā, cik ilgi šajā valstī, kurā 40% nav latvieši, neuzrunās VISUS pilsoņus...
Ikviens Latvijas pilsonis ir latvietis. Ikviens Francijas pilsonis ir francūzis. Tā ka ar pilsonību viss ir kārtībā. Ja Tu gribi uzsvēŗt citu etniskumu Tu to vari darīt no rita līdz vakaram.
Deniss
01.12.2013. 17:10Pareizais teksts profesora blogā ir tāds:Pēc Zolitūdes traģēdijas Latvijas tauta saņems kārtējo dāvanu – pelēkā un negodīgā latvieša vadīto valdību. Prezidents, protams, neaicinās godīgu un gudru cilvēku, jo nesaprot, ko vispār pēcpadomju Latvijā nozīmē fenomens „godīgs un gudrs cilvēks”. Bērziņa kungam tā ir sveša parādība. Andris Piebalgs tagad būs īstais, jo visi jau aizmirsuši viņa izdarības – izglītības iestūrēšanu neoliberālisma murgos, „akadēmiskās brīvības” došanu augstskolu zaglīgajai mafijai, profesionāļu padzīšanu no ministrijas. Bērziņš var droši rīkoties, jo Latvijas tauta jau būs aizmirsusi Piebalga lielāko varoņdarbu Latvijas kriminālajā valstiskajā sistēmā – iedzīvotāju ietaupījumu izkrāpšanu bankā „Baltija”. Piebalgs visu to uzraudzīja, jo bija finansu ministrs. Diemžēl viņš ir aprobežots un nav spējīgs saprast, ka pēc tādām nelietībām turpināt tēlot politiķi ir iespējams tikai valstī, kas nav izdevusies un kuras sabiedrībā politiķu amorālisms ir norma un nāciju tādi sīkumi neinteresē.
neĢirts
01.12.2013. 15:58»
Ģirts.
Diezgan bezzobaina demogoģija. Tukšums. Forma ir, satura nav. Un jā, cik ilgi šajā valstī, kurā 40% nav latvieši, neuzrunās VISUS pilsoņus...
Arī man nav nekāda sakara ar iepriekšējo un esošo varu, pastalām un jenotiem, vai kādiem citiem mērgļiem. Ne es esmu viņus vēlējis, ne kādā citādā veidā atbalstījis esošo "bardaku" latvānijā! Atsķirībā no tevis nejūtos slepkava!
nerunā visu vārdā
01.12.2013. 14:27»
Ģirts.
Diezgan bezzobaina demogoģija. Tukšums. Forma ir, satura nav. Un jā, cik ilgi šajā valstī, kurā 40% nav latvieši, neuzrunās VISUS pilsoņus...
Maximas upuri ir uz visas sabiedrības atbildības. Tā ir attieksme, kas nogalināja cilvēkus. Un mēs visi esam ar tādu attieksmi un jūs visi to zinat.
=================
Tu esi ar tādu attieksmi. Tavi radi, draugi un paziņas.
Es neuzņemos nekādu atbildību un manā apkārtnē arī neviens, jo mums ir cita attieksme.
2 zābaki pāris
01.12.2013. 14:24»
Piepis
Es zinu, kas būs turpmāk, jo tauta pirmdien ies pie prezidenta ar lozungiem aicināt pie valdības sataisīšanas tikai kārtīgus latviešus, jo tautai ir apnikuši šmaucēji, tāpēc tauta vairs necietīs viņus un prasīs Prezidentam ņemt vērā tautas gribu. Tauta ir atmodusies un es to jūtu pie jūras elpojot...
piebalgu andris ir viens īstens latvietis, pastalnieks, arī bērziņu andris ir īstens latvietis. Abi ar komunista rūdījumu.
Piepis
01.12.2013. 12:51»
Es zinu, kas būs turpmāk, jo tauta pirmdien ies pie prezidenta ar lozungiem aicināt pie valdības sataisīšanas tikai kārtīgus latviešus, jo tautai ir apnikuši šmaucēji, tāpēc tauta vairs necietīs viņus un prasīs Prezidentam ņemt vērā tautas gribu. Tauta ir atmodusies un es to jūtu pie jūras elpojot.
Vieplīte-nelieša simbols
01.12.2013. 11:28Latviešu neliešu simbols ir pietiek.com regulārais visgudrais un visu tekstu apcūkotājs Māstrikts/Kāpurķēdis, kurš vienīgais divos komentāros priecājās par krievu nāvi Maksimā. Viņš mērglīgi muldēja: „Būtu okupanti ar pēctečiem aizbraukuši uz Krieviju, nebūtu beigti Maximā”. Īsta latvieša ausij tas laikam ir patīkami, tāpēc komentos viņu neviens nenosodīja. Arī Drošības policija tādus neķer, ja ķertu un domātu par latviešu godu, tad jau būtu noķērusi Mastriktu-kāpurķēdi.
Ģirts.
01.12.2013. 11:23Diezgan bezzobaina demogoģija. Tukšums. Forma ir, satura nav. Un jā, cik ilgi šajā valstī, kurā 40% nav latvieši, neuzrunās VISUS pilsoņus?
Kā arī, kristietība ir autoram saēdusi spriestspēju, kas būtība ir reliģijas uzdevums. Un tāpēc ir mīcīšanās uz vietas, apkārt tā arī neko nepasakot.
Varētu konkrētāk - visi mēs, kas dzīvojam šajā valstī, esam atbildīgi par to, ka būvnieki, būvinspektori, ierēdņi, komersanti nospļaujas uz cilvēkiem sev apkārt. Jo ierēdņi un būvnieki nāk no mūsu pašu vides - tādi mēs esam!!! Cietsirdīgi, vienaldzīgi, pavirši, badīgi, bezadbildīgi. Un nebrīnieties, ka notiek tas, kas notiek. Vai tad populārākais viedoklis par politiķiem/ierēdņiem/biznesu tautā nav tāds: ja mēs tur būtu, mēs darītu tiešu tā pat. Punkts. Maximas upuri ir uz visas sabiedrības atbildības. Tā ir attieksme, kas nogalināja cilvēkus. Un mēs visi esam ar tādu attieksmi un jūs visi to zinat.
Demonstratīva līdzjūtība, demonstratīva "pareizība", demonstratīva spiedelešana par to ko, kā un kur.. Jā, to mēs arī mākam. Vislabāk par visu.
valdis
01.12.2013. 05:39»
Edgars Rakovskis
Palasīju jūsu komentārus un paldies par jūsu viedokļiem! Tiesa, pārliecinājos, ka lielākā daļa nav uztvēruši pilnīgi neko no rakstītā vai arī, protams, neesmu spējis uzskatāmi uzrakstīt...
Vajadzētu uzrunāt arī pārējās tautības,kas te nokļuva okupācijas rezultātā.Režīms pļāva visus,krievi cieta visvairāk.Šaubos ja viņš te dzimis,gribēs nodod savu Dzimteni.Tautu starpā naida nav,vienkārši laiku pa laikam piemet pagalīti gruzdošajās oglēs.Tā nacionālā kārts ir ļoti bīstama.Ne velti mūsu lāpnešus laiku pa laikam paslavē un berzē rokas ka var atkal Latviju pataisīt par nacisma atdzimšanas vietu.Mums ir pietiekami resursu,lai padarītu Latviju par plaukstošu zemi.Jāņem piemērs no Vācijas atbrīvojās no nacionālsociālistikām idejām un kļuva par bagātāko Eiropas valsti.Bija sagrauta un izlaupīta.Mēs te postkomunistu vadīti muļjāmies uz vietas jau cik gadus.Kaut kas ātri jādomā lietas labā,kamēr nav par vēlu.
Edgars Rakovskis
01.12.2013. 04:09Palasīju jūsu komentārus un paldies par jūsu viedokļiem! Tiesa, pārliecinājos, ka lielākā daļa nav uztvēruši pilnīgi neko no rakstītā vai arī, protams, neesmu spējis uzskatāmi uzrakstīt.
Tomēr nedomāju, ka tā būtu tā īstā vaina, jo daži šeit pauž īstenu, raženu latvietismu tā vistiešākajā izpratnē. Ja varat man pārmest jebkādu nezināšanu, piedēvēt pūšļošanu vai, vēl labāk (izraisīja saldskābu smaidu) – tik ļoti nicinātā patērēšanas monstra algotu aizstāvēšanu – par ko mēs vispār runājam? Jūs paši redzat, apjēdzat, ko rakstāt? Ja esat tik gudri un gribat par visu varu savu žulti iespļaut man sejā – jūsu tiesības, bet būtu tikai, ja ne vīrišķīgi, tad koleģiāli un mazliet inteliģenti to darīt pamatoti. Visas šīs jūras vidū pamanīju kādu pērli – „autors aicina pagriezt otru vaigu”. Nu... nav pat, ko piebilst. Varu tikai pabrīnīties par interpretāciju un kā šī, tā daudzu citu komentētāju uztveri.
Es nevienam un nekad nespēšu ieskaidrot vai jebkā citādi likt saprast to, ko ar šo rakstu domāju, ja cilvēks ir kategorisks un savā domāšanā no azbesta. Nevienā brīdī rakstā nav runas par to, ka vainīgie šajā situācijā ir jāatstāj vai kā te tika minēts viss pārējais... Nē, man visu šo negāciju nevajag. Pataupiet to sev, ja jums tā ērtāk.
Ja tā godīgi, tad bezpalīdzība, pilnīga bezspēcība un nepieciešamība pēc līdzjūtības ir vienīgais, ko daži no jums par sevi liecina šādos komentāros. Metiet man ar akmeņiem vai jebko vēl cietāku; zākājiet, lamājiet un darāt, ko gribat, bet ir kāda nianse – no tā jau nekas nemainīsies. No viena šāda raksta, protams, nekas nemainīsies ne tik. Mainīsies tad, kad es un, ja paveiksies – kāds no jums – atrotīs piedurknes un sāks darīt to, kas viņam vislabāk sanāk. Jā, un raksta autors nodarbojas tieši ar to, kas viņam vislabāk izdodas un savā nozarē cenšas darīt, tā teikt, uz priekšu un augstāk. Niez mēle pajautāt: ko tad jūs, gudrākie un „ne-tukšdirsēji”, esat izdarījuši, lai kaut kas, nevis visas valsts, bet, pirmkārt, jūsu pašu – un tikai jūsu pašu pievārtē, mājās, jūsu ģimenē un, piedodiet - jūsu galvā un sirdī būtu mainījies un pilnveidojies? Jo tieši šāda bija raksta morāle – šaujiet nost visus vainīgos pēc kārtas – tas nemainīs pilnīgi neko, jo jūs būsiet tikuši galā ar sekām. A, kur paliek cēlonis? Un, kas pats baisākais – kas tad ir tas cēlonis?
(Piedodiet, mans mērķis nav ar saviem darbiem plātīties un es neuzskatu par vajadzīgu kaut ko šeit uzskaitīt. Par tiem šur tur var atrast diezgan izsmeļošu informāciju, ja ir vēlēšanās to noskaidrot, nevis vienkārši publiski „nokārtoties”.)
Taču šis ir neizsmeļams temats. Nevienam cilvēkam nevar palīdzēt, ja viņš pats nevēlas; nevienam nevar kaut ko darīt zināmu, ja viņš atsakās uzklausīt. Tā ir katra paša izvēle, kā dzīvot, kā domāt, rīkoties un ko uztvert par savu realitāti. Kādam šī realitāte ir ciešanas, naids, bailes, šaubas, jo „ak, dievs, kas pasaulē notiek”; citiem labas domas, darba spējas, tikums, motivācija, taisna mugura un skaidra galva, jo viņi ir lasījuši/redzējuši kaut ko vairāk par „tik drausmīgi sisto un mocīto latviešu tautas vēsturi”. Un ziniet, jūsu daudzinātā „mierīgā dzīvošana”, glaudīšana pa spalvai un (vēlreiz) katra paša morāle, inteliģence, darba tikums, (ak, vai) vērtību sistēma – šie ir divi pilnīgi atšķirīgi poli, no kuriem lielākā daļa no jums ir izvēlējusies visērtāko – ciešanu un mūžīgās bezpalīdzības polu, lādēt pārējos, tiesāt pēc taisnās tiesas un saukt pēc "ķirurga".
Ko mauro? Ej un operē, ja tas vajadzīgs! Pats nevari? Labi, visiem viss nav jāvar, bet tad ar savu personu dari jebko – visu iespējamo, lai palīdzētu tiem, kuri var attiecīgajā brīdī izdarīt to, kas vajadzīgs. Bet laikam nevar ne vienu, ne otru. Un šāds ir "sīkstais latvietis"? Sīkstais, spēcīgais un visuvarošais latvietis?
Jebkurā gadījumā šis raksts ir izraisījis ļoti daudzas diskusijas, par ko patiešām prieks. Un vēlreiz – paldies jums par komentāriem, visiem!
Domāju, ja vēl kādreiz, tad nākotnē sazināsimies tad, kad jums pašiem būs vēlēšanās pakritizēt manus darbus un iebakstīt man acī pēc pašu iniciatīvas!
Visu labu! Lai mums veicas!
monitors
01.12.2013. 01:57»
hm
Un pēc neatkarības atgūšanas vajadzēja veikt deokupāciju, dekolonizaciju un deboļševizāciju. Vecie boļševiki un viņu bērni palika pie varas - sekas acīmredzamas
Tur es tev piekrītu - Zolitūdes Maximas katastrofa ar RE un RE būvnieku piepalīdzēšanu, nu tipisks veco boļševiku gājiens. Pieļauju, ka arī Jasinsks, tas kuru atlaida, ir sastāvējis komjaunatnē, pārāk sparīgi Maximas vainu noliedza. Un kāpēc tas notika? Pircējus - proletāriešus grib sanaidot ar buržuāziju - uzņēmējiem. Un man liekas, ka arī Maximas boikota sludināšana bez veco boļševiku atbalsta diez vai sāktos. Viņi jau zina kā masas organizēt pēc Ļenina priekšrakstiem - katra izdevība jāizmanto.
Guntis
01.12.2013. 00:13Edgar, es esmu PAR, daudzi ir PAR, par to, ko Jūs minējāt.
Tāpat tagad daudzi ir PAR to, lai neapmeklētu Maximu.
Problēma ir tāda, ka daudzi domā, ka ir PRET. Bet jebkuru PRET var atrisināt ar PAR, tikai jādomā par PAR.
krievs
30.11.2013. 23:41»
latvietis
kas tā par modi uzrunāt tikai latviešus , krievi vai tad neaizgāja bojā
Paldies. Ļoti labi ka starp latviešiem vel joprojam ir gudrie cilveki.
hm
30.11.2013. 22:19»
valdis
Pietiktu ja vadošos amatos neliktu čekistus un komunistus.Viņiem bija nauda un sakari ar ko uzsākt prihvatizāciju.Rezultāts acīm redzams.Sākumā nodzirdīja ar ROYAL spirtiem ko fūrēm pilnīgi legāli veda no Vācijas.Brīvais tirgus,demokrātija.Tad par sviestmaizi sapirkās sertifikātus un likumīgi privatizēja...
Un vai prezidents Andris Bērziņš nav bijušais boļševiks/komunists un augsts okupācijas varas darbonis? Vai gados jaunais Rīgas mērs Ušakovs nav ar komunistisku un rusistisku domāšanu? Kā ar "nacionālisti" un komsomolku Žaneti Jaunzemi Grendi no NA? Pat NA līderis Roberts Zīle ir bijušais boļševiks/komunists. Un "Vienotības" Ēlerte boļševiku partijā iestājās vēl 1988.gadā, lai to grautu no iekšpuses.
Bez deboļševizācijas nekas nemainīsies! Boļševika Loskutova dēls (tas, ko padzina no KNABa) arī izauga boļševistisks un noliedza okupāciju, bet, kad spīdēja vieta Saeimā no Vienotības, tad apgrieza kažoku un savā neskaidrajā dikcijā kaut ko nesaprotamu noteica, ka okupācija laikam bija.
valdis
30.11.2013. 21:18»
hm
Un pēc neatkarības atgūšanas vajadzēja veikt deokupāciju, dekolonizaciju un deboļševizāciju. Vecie boļševiki un viņu bērni palika pie varas - sekas acīmredzamas
Pietiktu ja vadošos amatos neliktu čekistus un komunistus.Viņiem bija nauda un sakari ar ko uzsākt prihvatizāciju.Rezultāts acīm redzams.Sākumā nodzirdīja ar ROYAL spirtiem ko fūrēm pilnīgi legāli veda no Vācijas.Brīvais tirgus,demokrātija.Tad par sviestmaizi sapirkās sertifikātus un likumīgi privatizēja.Varbūt kāds var pastāstīt kur palika VEF dārgmetālu krājumi.Platīns,sudrabs nerunājot par varu.
Sindema
30.11.2013. 20:56»
Rasa
Skumji!Par līderi jāpiedzimst!Nepietiek ar izcilu matemātisku domāšanu.Ir jābūt stingram,nelokāmam mugurkaulam...
"Ja vērsi muti- izlidosi kā korķis!" Kas notiks, ja šis "korķītis" rikošetā atgriežas bosam starp acīm? "Mēs visi sekotu, ja redzētu dziļās domas segumu!" Tāpēc jau MUMS VISIEM jādomā, kā izkristalizēt sabiedrības preambulu. Tas nekas, ja vēl ir "veiksmes pasaciņas" līmenis.
>>>
30.11.2013. 20:23Vai tiešām kādam vēl ir ilūzijas, ka tas, kurš traušas pēc naudas, slavas rūpējas par to, lai viņa bērni būtu trešā tēva dēli. Idioti :))))
hm
30.11.2013. 20:10»
valdis
Ja turpināsim dzīvot pēc vecās Satversmes nekas nemainīsies.Laiku pa laikam radīsies jaunas biedrības,partijas un viss būs pa vecam.To jau pierādīja Ulmanis.Pārāk liela demokrātija šajos platuma grādos nestrādā.Tāpat kā mēģinājumi Tuvajos austrumos to ieviest.Vajadzēja pēc neatkarības atgūšanas izstrādāt...
Un pēc neatkarības atgūšanas vajadzēja veikt deokupāciju, dekolonizaciju un deboļševizāciju. Vecie boļševiki un viņu bērni palika pie varas - sekas acīmredzamas.
Sindema
30.11.2013. 20:09»
valdis
Ja turpināsim dzīvot pēc vecās Satversmes nekas nemainīsies.Laiku pa laikam radīsies jaunas biedrības,partijas un viss būs pa vecam.To jau pierādīja Ulmanis.Pārāk liela demokrātija šajos platuma grādos nestrādā.Tāpat kā mēģinājumi Tuvajos austrumos to ieviest.Vajadzēja pēc neatkarības atgūšanas izstrādāt...
Principā itkā viss pareizi skan. Bija jau tajā laikā varianti, ko VAJADZĒJA darīt, tikai tie tika atmesti, "norakti". Var taču izcelt no "vēstures putekļiem" tā laika sēžu stenogrammas, attiecīgos balsojumus, likumu un lēmumu akceptētājus u.t.t. Varbūt tas viss jau noslepenots? "Kapteinis"? Kur tad šis mūs veda un ar ko?
valdis
30.11.2013. 18:49Ja turpināsim dzīvot pēc vecās Satversmes nekas nemainīsies.Laiku pa laikam radīsies jaunas biedrības,partijas un viss būs pa vecam.To jau pierādīja Ulmanis.Pārāk liela demokrātija šajos platuma grādos nestrādā.Tāpat kā mēģinājumi Tuvajos austrumos to ieviest.Vajadzēja pēc neatkarības atgūšanas izstrādāt jaunu Satversmi.Vajadzēja visu atstāt valsts īpašunā,ļaut tikai nomāt zemi un ēkas.Bijušajiem īpašniekiem daļēji naudā kompensēt īpašumus.Tagad saceļot trako ažiotāžu par politisko atbildību vēl pazaudējām kapteini.Un sāksies atkal jauns politiskais cirks ar neprognozējamām sekām.
tieši tā
30.11.2013. 18:39jāsāk iepirkties no laviešu zemniekiem, ir kvartālu tirdziņi ir naksts tirgus, ir lieliskie Straupes produkti
Sindema
30.11.2013. 18:05»
mikstajam
Sads raksts, kurs aicina visus, tatad nevienu, ir absoluti tukss. Remdena pozitivisma uzsildita vakardienas zupa. Musu valstij ir vajadzigs kirurgs, kas izgriez augoni, nevis puslotajs kas tik saka domasim labas domas katrs. Katrai tragedijai, katrai zagsanai, katrai nelikumibai ir savs autors un izpilditajs...
"Mūsu valstij ir vajadzīgs ķirurgs, kas izgriež augoni, nevis pūšļotājs kas saka: domāsim labas domas katrs." -Snaipera trāpījums! OK! "Katrai traģēdijai, katrai zagšanai, katrai nelikumībai ir savs autors un izpildītājs, katrai!" -Šitais jau ir preambulas līmenis, ik vārds savā vietā.
latvietis
30.11.2013. 16:31kas tā par modi uzrunāt tikai latviešus , krievi vai tad neaizgāja bojā ???
atkal jau sākas naidošana lai izspruktu sveikā ar vesalu ādu bandīti ...
latvietis
30.11.2013. 16:31kas tā par modi uzrunāt tikai latviešus , krievi vai tad neaizgāja bojā ???
atkal jau sākas naidošana lai izspruktu sveikā ar vesalu ādu bandīti ...
Dethecrator
30.11.2013. 16:19Zināšanai — Edgars Rakovskis ir thrash metāla grupas RELICSEED līderis. Grupa veiksmīgi laužas pa ārzemēm (ASV, Anglija, Krievija, Eiropa), pat par spīti tam, ka dziesmas lielākoties ir latviski (pirmais albums «60 Minūtes Sapņa», tikko ierakstīts jaunais, ir vēl pāris EP). Piemēram, gabals no lirikas:
«Kas tas darbu, kurā strādādams viņš zog?
Gan savai ģimenei, gan pats sev bedri rok!
Kas tā par laimi, kuru izjūtot, tā irst?
Kas tā par dzīvi, kuru dzīvodams, viņš mirst?!
Daudz izsapņoti sapņi par vietu zem Saules!»
annamarija
30.11.2013. 15:41»
annamarija
Sasaistīji virsrakstu ar pēdējo teikumu un dabūji "nacionaļizmu", ko? Ir nu gan izskalotas smadzenes
Atvaino, Sandri, tas nebija domāts Tev...
annamarija
30.11.2013. 15:40»
Sandris R.
Dievs nedomā kā cilvēki un tāpēc Viņam tāds notikums nav nekas sevišķs kontekstā ar pasaulē notiekošo
Sasaistīji virsrakstu ar pēdējo teikumu un dabūji "nacionaļizmu", ko? Ir nu gan izskalotas smadzenes...
nja
30.11.2013. 15:08»
Juris J.
Viens Saulvedis jau mums ir bijis.Iesākumā bija E.Repše.Darbonis iekš LNNK.Bezkompromisu cīnītājs par īsteni godīgo Latviju.("Gods kalpot Latvijai!").Savulaik pat uzbrauca tautas mīlulim ar smuko frizūru.Viņš izvedīšot kampējus tīros ūdeņos.(Kā var nesolīt?!)Tikai,lai viņu nevarētu korumpēt, pūlim Repšes...
Sudraba kā finka pareģojuma iemiesojums? :) Sievišķis ar apšaubāmu reputāciju, acīmredzami vāju nervu sistēmu, turklāt parauts uz "Dievu". Saprotu, ka tas būtu katastrofāls risinājums, tomēr jautrība garantēta.
Vispār jau vislabākie zombētāji ir tie, kuri paši nozombēti - atrodas tādā vieglā transa stāvoklī. Tā līdz hitlera 3.vilnim nav tālu.
Štrunts ar duru rozā kostīmā, lai viņa blandās kā mēnessērdzīga, pastāstiet, kā paglābties no zombiju pūļiem, kuri te tūlīt pārpludinās zemi?
Zeme ir kā cietums, vai nu cel sev sētu apkārt, vai kļūsti pats par zombiju vai vismaz izliecies, ka tāds esi. Laikam tiešām jādodas uz dziļiem laukiem, kur bezceļi un bezsakari, vienkārši, lai šos murgus neredzētu. Texasā vēl to varētu, Latvijā .. ?
voloģa
30.11.2013. 15:05Ko Jūs, dzejniek, ar šito gribējāt pateikt? Kur Jūs esat redzējis kādu boikotu, vai protesta akciju? Ļurbas rullē tālāk resnu kaklu. Mazāk dzert vajag.
Tieši tā
30.11.2013. 14:59»
krišs
par atbildību. Vai nebūs šeit kā Tadžikijā; sabruka ēka, bija daudz upuru. Tiesa ilgā procesā par vainīgiem atzina: Cementu, Skrūves un Dzelzbetonu
ja klusēsim un saudzēsim lielās zivis, kuras parasti pūst un jau sen sapuvušas no galvas, tieši to arī piedzīvosim.
Jauki
30.11.2013. 14:55Dzīvosim arī tuprmāk mierā un saticībā. Tikmēr daži veikli darboņi netraucēti turpinās savu koruptīvo rūpalu. Tie turpinās mānīt vēlētājus raujoties pie varas dāsni solot bezmaksas debesu mannā, kuru apmaksā tie pasi nodokļu maksātāji no saviem nodokļiem.
Ja tiešām tauta vairs negrib piedzīvot līdzīgas nelaimes, nepietiek ar dažiem aiz restēm nonākušiem izpildītājiem. Nepieciešams izskaut visu to kopumpantu varzu, kura sasēdusies atbildīgos un labi apmaksātos amatos. Jo izspiežot kukuļus projektu attīstītāji un investori, projektētāji un celtnieki spiesti maksāt šiem pieprasīto par labvēlību, vienlaikus ietaupot uz izmaksām: algām, kvalitāti un drošību.
Rasa
30.11.2013. 14:45Skumji!Par līderi jāpiedzimst!Nepietiek ar izcilu matemātisku domāšanu.Ir jābūt stingram,nelokāmam mugurkaulam.
Latvietis grib dzīvot,strādāt savā zemē,tikai nesanāk!Ja vērsi muti-izlidosi kākorķis!
Ja liela daļa zinošu celtnieku atvērtu muti un pastāstītu kā šodien būvē,tad ,droši vien neviens negribētu ieiet jaunā veiklalā un vēl mazāka vēlēšanās būtu iegādāties superdzīvokli vai māju.
Diemžēl,Latvbijā visu nosaka varas un naudas kārie biznesmeņi un miljonāri.
Tad,lūdzu,nevainosim paši sevi(nodrāzts sauklis),ne jau tautas būvēta šī sapuvusī sistēma!
Kā rīkojas pats raksta autors?Recepte būtu lietderīga.Mēs visi sekotu,ja redzētu dziļās domas segumu!
Juris J.
30.11.2013. 13:57»
Ex-seržants> Haris
Par Sudrabu norēcos, jo prātā ienāca tas dziesmisnieks u trubadūrs Dimiters ar saviem 100 tūkts.sekotājiem. Patiesība var būt sliktāka- nožēlojams miljonāra Krūmiņa projekts
Viens Saulvedis jau mums ir bijis.Iesākumā bija E.Repše.Darbonis iekš LNNK.Bezkompromisu cīnītājs par īsteni godīgo Latviju.("Gods kalpot Latvijai!").Savulaik pat uzbrauca tautas mīlulim ar smuko frizūru.Viņš izvedīšot kampējus tīros ūdeņos.(Kā var nesolīt?!)Tikai,lai viņu nevarētu korumpēt, pūlim Repšes labā esot jāsametas pa latam.Manuprāt beigu sākums iesākās tad,kad ārstam Auderam izrādās esot "zelta rokas"...
Kaut arī pieredze māca ko citu,gribas ticēt E.Finka pareģojumam:"...un kad valsts prezidente būs sieviete...".
Neizprotama ir I.Sudrabas koķetērija ar manas dzimtās zemes Latvijas kaimiņvalsti - kapitālistisko Krieviju.
Protams tautā mīlēto dižo mūziķi (UN TIKAI) R.Paulu,kā ari miljonāru J.Krumiņu var saprast,Krievija - tas ir milzīgs produkta noieta tirgus.Tiešām "patriciešiem" nebija savējā,ko iekortelēt galvenajā valsts kontroliera amatā?Tādu,kurš ļauj dzīvot,nelec acīs un netraucē "bīdīt rebes".
imka
30.11.2013. 13:57»
mikstajam
Sads raksts, kurs aicina visus, tatad nevienu, ir absoluti tukss. Remdena pozitivisma uzsildita vakardienas zupa. Musu valstij ir vajadzigs kirurgs, kas izgriez augoni, nevis puslotajs kas tik saka domasim labas domas katrs. Katrai tragedijai, katrai zagsanai, katrai nelikumibai ir savs autors un izpilditajs...
gluži manas domas;neļausimies mūs iemidzināt, bet būsim modri un prasīgi
krišs
30.11.2013. 12:29par atbildību. Vai nebūs šeit kā Tadžikijā; sabruka ēka, bija daudz upuru. Tiesa ilgā procesā par vainīgiem atzina: Cementu, Skrūves un Dzelzbetonu.....
Keno
30.11.2013. 12:05Kāpēc PRET. Esmu PAR - par vietējo tirdziņu, vietējo Elvi, jā arī par Rimi. Esmu tikai un vienīgi PAR.
ois
30.11.2013. 12:01pec siem ieteikumiem mes jau divdesmit gadus dzivojam-cik tad maksima tev samaksaja par so rakstu
Juris J.
30.11.2013. 11:54Runcis Leopolds:"Давайте жить дружно"!
Tuvojas Ziemassvētki - lielās piedošanas laiks. Viss tiks piedots.Vai arī aizmirsts?
Ex-seržants> Haris
30.11.2013. 11:39Par Sudrabu norēcos, jo prātā ienāca tas dziesmisnieks u trubadūrs Dimiters ar saviem 100 tūkts.sekotājiem. Patiesība var būt sliktāka- nožēlojams miljonāra Krūmiņa projekts.
Par parējo piekrītu- raksta autors tukšdirsis vai ļaunāk- politmafijas noalgots iemidzinātājs.
mikstajam
30.11.2013. 11:37Sads raksts, kurs aicina visus, tatad nevienu, ir absoluti tukss. Remdena pozitivisma uzsildita vakardienas zupa. Musu valstij ir vajadzigs kirurgs, kas izgriez augoni, nevis puslotajs kas tik saka domasim labas domas katrs. Katrai tragedijai, katrai zagsanai, katrai nelikumibai ir savs autors un izpilditajs, katrai! Un tas ari jasoda, lai varetu valsts attistities, nevis domasim visi labas domas un tadaa garaa, tpuuuu!