Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Žulis Ielejozols
21.08.2017. 08:13»
Arturs Nagliņš
Viņš "nepīpē". Viņam nav jāpīpē. Viņš ir deģenerāts, un tas ir redzams bez narkotiku lietošanas. Tāds pats deģenerāts, kāds ir tas Judins. Tikai deģenerāti var izmantot metaforisko atvasinājumu par "valsts nozagšanu" nopietnā veidā. Latvieši pārvēršās par deģenerātu tautu. Ja jau juristi ir deģenerāti...
Pēc Jūsu daudzajiem komentāriem šajā portālā spriežot, Jūs esat tā deģenerātu kluba aktīvs biedrs. Kad beidzot sāksiet maksāt biedra naudu?
Arturs Nagliņš
21.08.2017. 07:30»
Arturs Strazdins
A.god.Allika kngs,ko Jūs pīpejat
Viņš "nepīpē". Viņam nav jāpīpē. Viņš ir deģenerāts, un tas ir redzams bez narkotiku lietošanas. Tāds pats deģenerāts, kāds ir tas Judins. Tikai deģenerāti var izmantot metaforisko atvasinājumu par "valsts nozagšanu" nopietnā veidā. Latvieši pārvēršās par deģenerātu tautu. Ja jau juristi ir deģenerāti, ko tad var prasīt no politiķiem, birokrātiem, komentāru žuļiem, žļuriem, deģenerātiem grantiņiem, gedroviciem, kursītēm, "neticīgajiem", kalnozoliem utt. Šis portāls ir latviešu deģenerātu klubs.
Aldis Alliks
21.08.2017. 01:28O-ho! Varu just, ka nu jau AAA (anonīmo alkoholiķu apvienībai) ir pievienojies arī kāds (kādi?) skaidrā prātā jau esošs! :)
Paldies par šiem izvilkumiem - tie mani jau ir rosinājuši uzdot pašam sev mājasdarbu, tas ir, izpētīt visu tās dienas norisi un saturu Saeimā, kad tika lemts par tās Komisijas izveidi!
Nu jau gan "viss, pietiek" man! Nu gan paiešu maliņā un vērošu Saeimas elektorāta aktivitātes šeit, mana viedokļraksta komentāru sadaļā, no manai garīgajai veselībai (tās atlikumam) puslīdz droša attāluma :)
Vēl tikai viena, vienīga piezīme no manas puses: tiem, kurus patiešām interesē, ko es "pīpēju", ko es domāju, ko es elpoju un ko es ceru (kā zināms, kamēr elpoju, ceru) - šo to var ar manu vārdu un uzvārdu kā atslēgvārdiem atrast pietiek.com publikāciju archīvā, šo to var atrast facebook.com/Aldis.Alliks, šo to arīdzan citur, virtuālajās ārēs, kalnos un ielejās.
Plašākā apjomā (tiešām brīdinu: teksta apjoms krietni pārsniegs rūdīta īsziņu sūtītāja/lasītāja un Twitter rakstītāja/lasītāja aritmētiski vidējo vienā dienā uztveramo rakstu zīmju apjomu!) manus elpojumus un cerējumus varait uzzināt un iepazīt šeitan - http://fronte.lv/2015/11/ir-jasak-domat-ka-latviesiem-latvijas-saimniekiem
N
21.08.2017. 00:20J.Ādamsons (SASKAŅA) no Saeimas stenogrammas.Tālāk. Judina kungs, jūs tomēr skaitāties jurists, bet jums (Dep. A.Judins: “Jūs skaitāties deputāts - tautas kalps!”), pirms veidojāt šo izmeklēšanas komisiju, tomēr vajadzēja painteresēties arī mazliet par vēsturi. Šā projekta pirmā daļa skan: “Par Parlamentārās izmeklēšanas komisijas par valsts nozagšanas pazīmēm...” Tā ir pirmā daļa. Jums vajadzēja paskatīties... atskatīties mazliet vēsturē. Ja mani atmiņa neviļ, 1997. vai 1998.gadā Pasaules Banka publicēja ziņojumu, ka Latvijā valsts ir nozagta. (Dep. A.Bērziņš: “Jau?!”) Par kādām pazīmēm tad šajā kontekstā jūs runājat?
Man rodas pārdomas arī par to, kā deputāti pārbaudīs pirmstiesas izmeklēšanas kvalitāti attiecīgajā kriminālprocesā. Vai deputāti ir gudrāki par prokuroriem un tiesnešiem, kas ir pieņēmuši lēmumus? Kaut gan jautājumus, kurus varētu noskaidrot parlamentārās uzraudzības kārtībā, noteikti vajadzētu uzdot - un ļoti daudz! Neskaidrību ir ļoti daudz - gan par pašas operatīvās izstrādes lietas ierosināšanu, gan par kriminālprocesa kvalitāti un visu pārējo. (Dep. I.Līdaka: “Laiks!”)
Taisnība nāc ārā
21.08.2017. 00:12A.Judins (VIENOTĪBA).
Pirmām kārtām man gribas teikt paldies Ādamsona kungam par to, ka pirms nedēļas viņam bija drosme atbalstīt komisijas izveidi. Es saprotu, ka šo nedēļu viņš ir ilgi domājis varbūt pats (Dep. J.Ādamsons: “Lasiet Satversmi, Judina kungs!”)... un līdz ar to šodien jau cits viedoklis par to, vai vajadzētu to komisiju vai ne. Es to visu saprotu un augsti vērtēju spēju izdarīt tādus secinājumus un pat apšaubīt to, par ko balsots iepriekš.
Jums ir taisnība! Parasti mēs respektējam kolēģu viedokļus un nejaucamies, kā jūs teicāt, piedāvājumos no citām frakcijām, bet šī komisija ir īpaša. Ar ko tā ir interesanta? Uzdevums ir vērtēt jautājumus, kas saistīti ar valsts nozagšanu. Ir deputāti, kas balso tāpēc, ka viņi tic, un ir deputāti, kas apkalpo. Ir cilvēki ārpus parlamenta, kuri tieši lemj, kā mums dzīvot, kā būs labāk. Un tie pastnieki nāk un šeit nolasa, ziņo, dara. Tas ir parlaments... Tas pats notiek arī citos līmeņos.
Es piekrītu arī Kūtra kunga teiktajam, ka tad, ja cilvēks ir minēts, tas vēl neko nenozīmē. Bet jāskatās arī, kāds ir konteksts. Ja, piemēram, tiem oligarhiem (pieņemsim, ka tas viss atbilst patiesībai) būtu kaut kādas dusmas saistībā ar šo cilvēku, būtu kaut kādi, varbūt pat aizvainojoši, komentāri, tas būtu citādāk. Bet viņi runā par to, ka kaimiņzemē ir projekts un mierīgi var neuztraukties: šo problēmu risinās. Es nezinu, vai tas atbilst vai neatbilst patiesībai. Bet cilvēks, kura uzvārdu piemin šādā kontekstā, strādāt un lemt par to, vai kaimiņzemei ir interese šeit vai nav... Nevar tā strādāt.
Līdz ar to, kolēģi, protams, jūs izlemsiet, kā jums patīk. Bet man ir lūgums - varbūt šoreiz nepildīsim kaut kādus pasūtījumus, balsosim tomēr par Latviju. Jo tā taču ir mūsu nākotne.
Paldies jums.
Un par deputātiem?
21.08.2017. 00:08»
sètniece :)
Ilùzijas par advokàtiem izgaisa
No saeimas stenogrammas. A.Judins (VIENOTĪBA).
Skatos, mums mainās topiki, mēs runājam par dažādiem jautājumiem, bet domāšana ir tā pati. Mums nav pietiekamu pierādījumu, lai notiesātu pārkāpējus, jo tie korumpanti nez kāpēc neiet pie notāra, lai noslēgtu savus līgumus. Mēs nevaram izveidot komisiju, jo principā mums nav pierādījumu, ka tie cilvēki, kas tur minēti... un pie tam ar nopietnām aizdomām... Viņi paši neatzīst interešu konfliktu. Līdz ar to viss ir kārtībā.
Paldies Kūtra kungam, kurš uzskaitīja vairākus pantus un būtībā apšaubīja iespēju pieņemt pareizo lēmumu... Teiksim, juridiski var sanākt nepareizi... Es piekrītu kolēģiem, kas šodien stāstīja, cik grūti būs šai komisijai strādāt, ja mēs nevaram būtībā vienoties pat par sastāvu.
Es brīnos, ka vairāki cilvēki, redzot situāciju, saprotot, ka pētījuma jautājums ir saistīts ar sarunām, ar politiķu iesaisti netīros darbos, viņu ietekmēšanu, gatavi nominēt cilvēku, par kuru ir aizdomas, lai viņš pats strādātu un pārbaudītu...
Nē, nu es saprotu - tā ir jauna tendence, pasaulē ir cilvēki, kas uzskata, ka cilvēks var sevi apžēlot... Nu tad kāpēc nevar arī attaisnot? Viss ir iespējams!
Jautājums. Kolēģi, es atvainojos, atkārtošu Kaimiņa kunga jautājumu - jūs gribat izmeklēšanu? Jūs gribat, lai taisnība nāktu ārā, vai jums to nevajag? Man šķiet, ka ne.
Aldis Alliks
20.08.2017. 23:38»
sètniece :)
Ilùzijas par advokàtiem izgaisa
Tad jau labāk būtu paklusējuse ;)))
sètniece :)
20.08.2017. 23:36Ilùzijas par advokàtiem izgaisa....
Klusèshana reizèm tieshàm ir zelts !
Aldis Alliks
20.08.2017. 23:35»
Izruna
Nevis Jāve, bet gan Jahve
Man dikti patīk Jāņa Turbada romāns "Ķēves dēls Kurbads". No turienes arī man tas niķi - rakstīt šādi :) Turklāt vācu un ebreju valodām ir vairākas kopīgas iezīmes, tostarp - "h" netiek izrunāts, tas pagarina pirms tā esošo patskani.
Pīpēju
20.08.2017. 23:30Varbūt es maldos, bet vai cilvēciņ, esi pievērsis uzmanību tam, ko tieši Alliks dara šai ne visai daudzsološajā komisijā? :))) skaidrs, ka sirsniņas visiem pilnas, bet varbūt ir vērts savu enerģiju tomēr lietderīgāk izlietot?
Aldis Alliks
20.08.2017. 23:13»
Arturs Strazdins
A.god.Allika kngs,ko Jūs pīpejat
P.P.P.S. :) Neanonīmam (cerams) un lietišķam cilvēkam nevaru neatbildēt :) "Marlboro" (nezinu precīzāku marku, veikalā parasti palūdzu "tās tievās, garās, ar kliku"). Vakar papļāpāju ar vienu lietuvieti un nolēmu, ka būs tomēr jāpaprovē tās e-cigaretes. Jo dūms bij' tik kupls kā labam kaljanam, un man pīpēt patīk tieši (tikai) dēļ dūmu pūšanas.
ticu, ticu, melo tālāk
20.08.2017. 22:50Viņam vēl par to maksās? No budžeta? Kāpēc netika rīkots konkurss? Varbūt pieteiktos gudrāki, profesionālāki, ar labāku glītrakstīšanas prasmi un nekad nepinušies un neapbrīnojoši 3 stulbus ķēmus!
Ja kāds var teikt, ka stūrī iedzīta žurka viņā izraisa apbrīnu un cieņu un bla bla bla, tad viņš ir muļķis. Ar psiholoģiskām mazohistu problēmām.
Tomēr šajā farsveidīgajā parlamentārās meklēšanās komisijā, muļķis glītrakstītāja un fasētāja lomā gan laikam ir īstā vietā. Cirks.
Aldis Alliks
20.08.2017. 21:51»
Lauku pāķis
Allik ,kad "kārtīgs vecis" Priedītis paņēma tevi "aiz olām" ,kur palika "kārtīgs vecis" Alliks....:) Lembergs nebija mazāks komuņists kā Priedītis ,bet tas tev netraucēja
P.P.S. Es nupat LŪDZU mani NEPROVOCĒT... Izlasījāt rūpīgi to manu viedokļrakstu? Jā? Tiešām?! Nu, tad, lūdzu, atbildiet uz diviem jautājumiem:
1) kurā gadā, mēnesī un datumā tika likvidēta lpsr kp?
2) kurā gadā, kaut apmēram, ir dzimis manā rakstā pieminētais Lembergs - tas, kurš NAV Aivars?
Lauku pāķis
20.08.2017. 21:43»
Aldis Alliks
"Allika pazinējs" Tu noteikti neesi. Gribi - tici. Gribi - nē. Es gļēvuļus nepazīstu
Allik ,kad "kārtīgs vecis" Priedītis paņēma tevi "aiz olām" ,kur palika "kārtīgs vecis" Alliks....:) Lembergs nebija mazāks komuņists kā Priedītis ,bet tas tev netraucēja....
Aldis Alliks
20.08.2017. 21:25P.S. Ļoti atvainojos, ja kādu aizskāru... Man igauņu un lietuviešu asinis dzimtā - bieži aizsvilstos, ja saskaros ar stulbumu, netaisnību, paviršu, virpusēju attieksmi... PIETIEK mani provocēt, lūdzu... Prātu un viedumu mums visiem, turpmākajās Saeimas vēlēšanās un it visā citā, kas skar manu tautu un manu valsti!
agents
20.08.2017. 21:24Sudraba jau pazinoja ,ka vina izmekles ,ka galveno ,kas bija tik varens ,kas deva paveli nodot sarunu materialus zurnalam . Un tas varenais sekos lidzi ar ko un kuru komisijas biedri konsultesies.
Aldis Alliks
20.08.2017. 21:13»
Otrs piemērs, Allik
"Pateicoties mazprofesionālu tiesībaizsardzības iestāžu darbinieku mazkvalitatīvajam darbam, pašlaik tiesā vētītā kriminālprocesa pirmstiesas stadijā, Aivars Lembergs nu jau daudzus gadus tiek vazāts pa tiesu kā tāds cirka lācīt’s. Vēl joprojām, nu jau deviņus gadus ..."- pirmkārt, tu esai komisijā ...
"Allika pazinējs" Tu noteikti neesi. Gribi - tici. Gribi - nē. Es gļēvuļus nepazīstu.
Otrs piemērs, Allik
20.08.2017. 21:04»
Allika pazinējs
pazīstu Alliku no viņa prmsaqķumiem advokāta darbā, kad vēl bija jauns un neprofesionāls, bet godīgs pēc velna. Vai viņš tāds palika - diez vai viņam šī sistēma ļāva tādam palikt. Bet ne par to runa...
"Pateicoties mazprofesionālu tiesībaizsardzības iestāžu darbinieku mazkvalitatīvajam darbam, pašlaik tiesā vētītā kriminālprocesa pirmstiesas stadijā, Aivars Lembergs nu jau daudzus gadus tiek vazāts pa tiesu kā tāds cirka lācīt’s. Vēl joprojām, nu jau deviņus gadus ..."- pirmkārt, tu esai komisijā kā "eksperts", tad ko tu bāz degunu citā krimināllietā? Tas ir ļoti neētiski un aplami "spīdēt" pat citu lietu.
Otrs - tu, Allik, neesi tiesīgs vērtēt KNABa izmeklētājus un prokurorus,pie tam visus, ar apkopojošiem nozemošanana vārdiem - "mazprofesionālu tiesībaizsardzības iestāžu darbinieku mazkvalitatīvajam darbam". Tas norāda, ka tu neesi audzis savā profesionalitātē un vērtēšanā, esi pārāk augstprātīgs (drīzāk pēc principa "Tiesāšnās kā ķēķī?), esi laikam labi apguvis ķēķi tiesu procesā un kā ar kāju vērt tiesu durvis?
Ir cilvēku kategorija, kuri, nosacīti" nevar iziet no sava līmeņa, kaut iegūst labu izglītību bet paliek sētnieka vai šofera domāšanas līmenī (tas neattiecas uz šoferiem vai s;ētniekiem, kuri nereti izaug par ministriem un valdības vadītājiem, bet te tas teikts salīdzinājumam tikai).
Allik, man liekas, tu neesi izaudzis līdz augsta līmeņa juristam - tads man viedoklis, ja nekļūdos.
Aldis Alliks
20.08.2017. 21:04Ir interesanti šeit, komentāru sadaļā... Anonīmo alkoholiķu - vai sazin kāpēc vēl savu identitāti slēpjošo - pulciņā... Viss, man jau pietika... Esmu sasniedzams Facebook'ā, e-pastā, telefoniski. Īsti veči (ar īstiem vārdiem un uzvārdiem) piezvanīs, sarunās tikšanos, atnāks pie manis uz biroju vai - kur nu citur sarunāsim :-/
Aldis Alliks
20.08.2017. 20:59»
Allika pazinējs
pazīstu Alliku no viņa prmsaqķumiem advokāta darbā, kad vēl bija jauns un neprofesionāls, bet godīgs pēc velna. Vai viņš tāds palika - diez vai viņam šī sistēma ļāva tādam palikt. Bet ne par to runa...
Nu, tad palieciet pie domas, ka visi, kuri padalieties Saeimas vēlēšanās, esat stulbi, kritiski nedomājoši, ēst un d***t vien spējīgi (vārdu sakot - nožēlojami) cilvēkizstrādājumi! Vai tagad palika vieglāk?! Man - nē!!! Es uzskatu, ka MANA TAUTA ir "Dieva izredzēta", nevis vēstures mēslainē aizslaukāma "dabas kļūda, pārpratums"!!!
Zelta vārdi
20.08.2017. 20:59Politisko grēku ir pastrādājusi, sargājusi, slavējusi, regulāri papildinājusi latviešu majoritāte. LR krimināli oligarhiskā valsts iekārta nav noziedzīgo iznireļu varoņdarbs, bet gan etniski kolektīvs varoņdarbs. Tāpēc „Rīdzenes sarunu” rezonanse ir masveidīga un grandioza. Rīt, parīt, aizparīt tā būs vēl grandiozāka. Katru dienu izpeld kaut kas jauns politiskā grēka diskursīvajā apsaimniekošanā, jo latviešu majoritātei šis grēks ir dzīves organiska sastāvdaļa, lepnums, panākums, dārgums, un tāpēc aprūpējams, lolojams, modificējams, analizējams, modernizējams, papildināms lielums. Šodien no majoritātes izpeldēja Alliks ar savu pielīšanu. Rīt būs cits joks, parīt atkal būs jauns prieks.
PIEKRĪTU
20.08.2017. 20:49»
ES
Jautājums šobrīd ir viens, arī pietiek.com varētu pievērsties tam nopietnāk, proti, kāpēc šobrīd netiek rosināts kriminālprocess un parlamentārā izmeklēšana par Solvitas Āboltiņas un Rinkēviča sarunu attiecībā par amatu diplomātiskajā dienestā??? Jo pēc būtības šī saruna ir identiska "Rīdzenes" sarunām...
Pilnīgi pareizi. Vienīgā atšķirība, ka Āboltiņa un Rinkēvičs ir vienotības biedri.
Allika pazinējs
20.08.2017. 20:47»
Arča
Aldi, neesmu psihologs un Jūs personīgi nepazīstu, bet rakstā ietvertā Aivara apbrīnošana liecina, ka Aivars ir Jūs pamatīgi nošarmējis. Runājat, ka
pazīstu Alliku no viņa prmsaqķumiem advokāta darbā, kad vēl bija jauns un neprofesionāls, bet godīgs pēc velna. Vai viņš tāds palika - diez vai viņam šī sistēma ļāva tādam palikt. Bet ne par to runa.
"Saeima ir bijusi, ir un paliks savu vēlētāju spogulis. Katrs vēlētājs Saeimu ievēl tikai un vienīgi pats pēc sava ģīmja un līdzības ... '_ te nu tu, Allik, iekriti aplamībās, vislielākajās aplamībās, kādas var sastapt. Vēlētājs tiek ievests transā, apmuļķots un viņš balso uz aklo savā vairumā, balso pēc "reitingiem", ja kaut ko sanāk padomāt. 1) Ievēli kaut 100 "zelta" deputātus, sistēma strādā un pakļauj un vidsi viņi tautu aizmirst nākamajā jau rītā uz brokastu laiku. 2) Pareizi teica Aldis Hermanis - vēlētājiem, lai kaut ko saprastu, būtu jābūt ar augstāko izglītību vismaz. 3) Vēlētāju likums ir tāds murgs, kas vēlētāju apstulbina ar balss "pazaudēšanu" - nebalso par mazām partijā, pazaudēsi balsi. Patiesi, tavu balsi pieskaita tavam ienaidniekam, ja nebalsosi par naudīgām, buržuju partijām, par Lemberga naudas čemodānui utt.
Allik, tu iegāji komisijā ar pilnīgu atklātu interešu konfliktu, jo esi aizstāvējis Grūtupa kantorī Šķēli, tātad, arī Lembergu un tagad tu gribi "nodibināt taisnīgu atrisinājumu".
Pilnīgs absurds un aplamības - atvaino mani, tu nedrīksti līst klāt, tur, kur tu esi bijis. Diez vai advokātu likums un ētika arī atļauj tev līst "Lemberga vētīšanas komisijā".
Aldis Alliks
20.08.2017. 20:45»
Arča
Aldi, neesmu psihologs un Jūs personīgi nepazīstu, bet rakstā ietvertā Aivara apbrīnošana liecina, ka Aivars ir Jūs pamatīgi nošarmējis. Runājat, ka
Esmu vecmodīgs cilvēks laikam - man grūti ielaisties anonīmā "sarunā"
... Uzmeklējiet mani "reālā dzīvē" (Latvija tiešām maza, mani viegli atrast). Vai vismaz Facebook'ā - lai redzu vismaz dzimumu, vecumu, izglītības līmeni, izvēlēto profesiju u.tml. Tātad - ja vēlaties kaut ko vairāk uzzināt, ja vēlaties padiskutēt par kādiem manis minētiem problēmjautājumiem vai ko pavisam ar šo manu viedokļrakstu nesaistītu apspriest, šī nebūs tā vieta. Laiku pa laikam, protams, te ieskatīšos, bet tikai dēl maniem nerimstošiem "homo sapiens" sugas izpētes centieniem.
Arča
20.08.2017. 20:26Aldi, neesmu psihologs un Jūs personīgi nepazīstu, bet rakstā ietvertā Aivara apbrīnošana liecina, ka Aivars ir Jūs pamatīgi nošarmējis. Runājat, ka
esat objektīvs.. pacentieties tāds būt vismaz pret sevi!
nu kā tā var, nu kā tā var?!
20.08.2017. 20:26»
Vai konsultē par velti?
Aldis Alliks
advokāts tak' šamais biedrs, pie tam vēl "ķēķa tiesiskuma valstī", nevis altruists.
Aldis Alliks
20.08.2017. 20:16»
taini taisītājs
Morāles gigants taisa taisni abās pusēs.Profesionālis
Nu, šis gan jau izklausās krietni artimētiski vidējā pietiek.com u.c. portālu ierakstu anonīmā komentētāja! Mana cieņa šim domu gājienam! a.A.A.
Aldis Alliks
20.08.2017. 20:13»
ALDI!
NO juMS NEVIENS NEPRASA ATTAISNOTIES! iZLASOt RAKSTU RODAS IESPAIDS,KA JŪTATIES VAINĪGS,pilnīgi lieki rakstījāt
Izlasiet, lūdzu, mana viedokļraksta virsrakstu :)
Aldis Alliks
20.08.2017. 20:04»
ALLIK
DUPSIS TU IR
Izlasīju šo skaļi, savam četrgadīgajam dēliņam - šamējais nosmējās ne pa jokam :D Paldies! ;)
ES
20.08.2017. 19:34»
Ōpaps
Ar linča tiesu te nav nekāda sakara, bet runa iet par diversiju, genocīdu, kaitniecību un faktiski jau klusi un nemanāmi veiktu valsts apvērsumu. Un tā demokrātijā ir sodāma lieta
Jautājums šobrīd ir viens, arī pietiek.com varētu pievērsties tam nopietnāk, proti, kāpēc šobrīd netiek rosināts kriminālprocess un parlamentārā izmeklēšana par Solvitas Āboltiņas un Rinkēviča sarunu attiecībā par amatu diplomātiskajā dienestā??? Jo pēc būtības šī saruna ir identiska "Rīdzenes" sarunām, tikai notikusi atklāti...
RP
20.08.2017. 18:16»
Ōpaps
Ar linča tiesu te nav nekāda sakara, bet runa iet par diversiju, genocīdu, kaitniecību un faktiski jau klusi un nemanāmi veiktu valsts apvērsumu. Un tā demokrātijā ir sodāma lieta
Laikam jāpiekrīt šim tekstam par 100%.
Bet...kurš pieprasīja Aldim Allikam publisku taisnošanos?
Ōpaps
20.08.2017. 18:07Ar linča tiesu te nav nekāda sakara, bet runa iet par diversiju, genocīdu, kaitniecību un faktiski jau klusi un nemanāmi veiktu valsts apvērsumu. Un tā demokrātijā ir sodāma lieta.
Vai konsultē par velti?
20.08.2017. 17:57Aldis Alliks*
* parlamentārās izmeklēšanas komisijas konsultants
Kika
20.08.2017. 17:29»
hmm
Lembergs, tātad, ir īsts vecis. Līdzīgi komplimenti parasti tiek bārstīti par visām kriminālās pasaules autoritātēm. Vai ir iespējama tāda lieta, kā kriminālās autoritātes ex-advokāts
Labāk butu darījis savu darbu un par Lembergu upaklusējis! Atradies noziedznieka slavinātājs.!
A.Snips
20.08.2017. 17:25
Esmu lasījis dažus Lemberga tiesu sēžu ierakstus. Tāds stipri saburzīts viņš izklausījās.
N
20.08.2017. 17:04»
Edge
"...Tad jau ir vējā i’ darbs, i’ materiāli. Vai tas kriminālprocess tomēr ir nevis uz masku šovu, uz padarbošanos vien, bet uz rezultātu orientēts – to rādīs laiks un spēkā stājies tiesas spriedums...
Jau 19.gs. Alfrēds Nobels teicis, ka jebkura demokrātija noved pie neliešu diktatūras.
Edge
20.08.2017. 16:53"...Tad jau ir vējā i’ darbs, i’ materiāli. Vai tas kriminālprocess tomēr ir nevis uz masku šovu, uz padarbošanos vien, bet uz rezultātu orientēts – to rādīs laiks un spēkā stājies tiesas spriedums."
======================================================
Demokrātiska valsts - bagāta valsts! Kā reiz Repšiks izteicās par "skolas naudu", kuru vēlētāji maksā par dermokrātiju? Lemberga tiesas prāva ilgst 8 gadus, materiālu tonnas pārcilātas, taču vēl vēl 8-iem gadiem pietiks vēl 80 aļikiem ko cilāt. Veseli strādājuši!
ALDI!
20.08.2017. 16:52NO juMS NEVIENS NEPRASA ATTAISNOTIES! iZLASOt RAKSTU RODAS IESPAIDS,KA JŪTATIES VAINĪGS,pilnīgi lieki rakstījāt.
hmm
20.08.2017. 16:41Lembergs, tātad, ir īsts vecis. Līdzīgi komplimenti parasti tiek bārstīti par visām kriminālās pasaules autoritātēm. Vai ir iespējama tāda lieta, kā kriminālās autoritātes ex-advokāts?