Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā

Pievienot komentāru

Lapas:    2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

ko te piebilst...

18.11.2021. 14:42

Baigais "guru"...varbūt der paturēt prātā to, ka procesi dabā jau tūkstošiem gadu ir cikliski un šie cikli visu laiku atkārtojas, jo nav iespējams ka veidošanās process stāv uz vietas. Un šiem "zinātniekiem" visticamāk nav ne mazākās saprašanas kā un kāpēc šie cikli veidojas. Daba pati noslaucīs no planētas virsmas dažāda veida pāridarītājus...Un vēl, dabā nekas nepazūd, mainās tikai forma...

Atbildēt

tas būs tas pareizais iemesls

16.11.2021. 23:35

taču , kamēr noteicošie lēmēji ir ar cāļa smadzenēm , toties biezu maksu , nāksies vien pieredzēt pasaules galu. Elektromobiļu projekti vien ko "vērti". Tādus saražojot , izmeši ir par 70% vairāk kā iekšdedzes dzinēju auto ražošana un to atgūt var var vien 150000 km ekspluatācijas laikā pie aprēķinātā mūža 200000 km VISPĀR ... un tad vēl akumulatoru utilizācija . Te no ekoloģijas i smakas nav.Nauda , nauda , nauda ...

Atbildēt

at bogdanovs123

16.11.2021. 16:03

»

paga paga

Noskatījos Pumped dry, bet tur iet runa par gruntsūdeņu zaudēšanu intensīvas lauksaimniecības rezultātā un naudas kārīgo lielo fermeru/kompāniju ietekme uz to. Būtība gruntsūdenu zaudēšanai ir 2 iemesli 1.Intensīvā un nepareizā lauksaimniecība, pārapdzīvotība, jo vajag vairāk un vairāk ēdamā 2. Lielās...


Taisnība, ka tā tas tiek pasniegts tajā filmā. Tomēr, to skatoties ir jāpatur prātā, ka pasaulē neviens nerunā par atmosfēras izžūšanu un lietus daudzuma samazināšanos, kas acīmredzami notiek. Tagad, padomā - Cik liela ir iespēja, ka mazāks lietus daudzums un sausāks gaiss, kurš noved pie pastiprinātas izšūšana, jo atmosfēra turpina uzņemt ūdens tvaikus, kamēr atgriež atpakaļ daudz mazāk, varētu izrādīties patiesais iemesls, kāpēc tie grunstūdeņi izzūd. Galu galā, bija laiks, kad tiem fermeriem gruntsūdeni vispār nevajadzēja lietot, lai izaudzētu pārtiku...

Tātad, pat ja tev ir daļēji taisnība, tu nevari noliegt, ka manis aprakstītie procesi varētu būt daudz lielāki spēlētāji problēmas eskalācijā, nekā grunstūdeņu lietošana kā tāda. Teicu to jau rakstā, ja pareiz atceros, un atkārtošu - veselīgā ekosistēmā ūdens izsīkšana nav iespējama, jo augu valsts itkā notver un patur virs sauzemes ūdeņus, kas nāk no jūrām. Ar laiku tiek sasniegts noteikts mitruma līmenis gaisā, kad tālāka mitruma koncentrācija vairs nenotiek. Un veselīgā cikliskumā grunts un upes nevar izžūt vispār nekad...

Atbildēt

paga paga

16.11.2021. 13:39

Noskatījos Pumped dry, bet tur iet runa par gruntsūdeņu zaudēšanu intensīvas lauksaimniecības rezultātā un naudas kārīgo lielo fermeru/kompāniju ietekme uz to. Būtība gruntsūdenu zaudēšanai ir 2 iemesli 1.Intensīvā un nepareizā lauksaimniecība, pārapdzīvotība, jo vajag vairāk un vairāk ēdamā 2. Lielās kompānijas naudas dēļ iznīcina visu sev apkāŗt, ka tik peļņa.

Atbildēt

Ome

16.11.2021. 11:38

Padomju laikos sērijā Apvārsnis bija poļu zinātnieces grāmata ''Noskalpētā zeme''. Tur viss notiekošais aprakstīts jau pirms 50 gadiem.

Atbildēt

Zaļais

16.11.2021. 11:28

»

Uldis

Tuksneši izzudīs ne no centriem, bet gan no to malām, kur arī pletīsies augu sega


Nekādi tuksneši neizzūd, bet palielinās. Sahāra plešas uz leju jau 50 gadu,jo melnie 1)nogana visu pa tīro ar kazām 2)izcērt mežus, lai uz ugunskuriem vārītu savu ikdienišķo putru.

Atbildēt

jānis 2

15.11.2021. 13:22

Labdien!

Komiski lasīt- J.Bogdanovs vs zinātnieki. Ja autoram nebūtu slimīgu ambīciju, arī zinātnieki stabili ir izteikušies pret klimatofobiju. Tikai atšķirībā no J.B.( smagākajā šo vārdu saīsinājumā), tas pamatots ar daudziem skaitļiem un faktiem. Palasi J.B!

Atbildēt

No Malas

15.11.2021. 12:09

Depopulāciju var veikt ļoti vienkārši: uz nezināmo vielu tavā ķermenī īslaicīgi iedarboties ar nezināmu signālu no tavas viedās ierīces un vielas daļiņu sablīvējums tavā asinsritē var radīt trombu - tas ir tikai minējums - izpēte būtu jāveic atbildīgiem zinātniekim - vai mums tādi ir?

Atbildēt

mācies fiziku

15.11.2021. 10:57

»

un

Asfalts uzkarst, bet melnādaiņi neabsobē saules starus


Melnā āda taču neatstaro saules starus, līdzīgi, kā baltā

Atbildēt

at bogdanovs123

14.11.2021. 22:29

»

Manuprāt

tā nav, jo ja lietus nelīst tad no jumta nekas neiztvaikos. Citā situācijā lietusūdens akumulējas gruntī un dziļākos slāņos un caur koka saknēm un vainagu nonāk atmosfērā arī tad, kad lietus nelīst stabilizējot ekosistēmu. Šī paša iemesla dēļ ir nepieciešami purvi kas kā suklī akumulē mitrumu un pakāpeniski...


Arī augu valsts kā sūklī akumulē mitrumu un nodrošina tā uzkrāšanos gan virs sauszemes, gan augsnē. Tieši tāpēc ieteicu to dokumentālo filmu )Pumped Dry), kur tiek parādīts, kā sauszeme izšūst. Un augsnes mitruma dēļ pasaule varētu iztikt arī bez purviem. Tomēr, tie ir milzīgas CO2 krātuves. Ja tā padomā, dažiem purviem ir 20 metrus dziļi un pat dziļāki slāņi, kas viss ir viens milzīgs CO2 depozitārijs.

Atbildēt

at bogdanovs123

14.11.2021. 22:25

»

👍

Rakstu izlasīju, komentārus arī - iešu stādīt kokus


Tas protams ir labi. Tomēr, problēma ir tik liela, ka bez vispasaules pieejas un masīviem apjomiem neko tas nemainīs.

Atbildēt

Manuprāt

14.11.2021. 20:26

»

motorhead 1916

Nu, standarta blokmaajas jumts peec lietus atdos atmosfeerai daudz vairaak shkjidruma, nekaa beerzs. Toties BEZ lietus shkjidrumu praktiski nepateerees, atshkjiriibaa no taa beerza... SO WHAT


tā nav, jo ja lietus nelīst tad no jumta nekas neiztvaikos. Citā situācijā lietusūdens akumulējas gruntī un dziļākos slāņos un caur koka saknēm un vainagu nonāk atmosfērā arī tad, kad lietus nelīst stabilizējot ekosistēmu. Šī paša iemesla dēļ ir nepieciešami purvi kas kā suklī akumulē mitrumu un pakāpeniski to atdod vidē caur gruntsūdeņiem un upēm.

Atbildēt

👍

14.11.2021. 17:42

Rakstu izlasīju, komentārus arī - iešu stādīt kokus.

p.s. šo pavasar jau kādus desmitus iestādīju.

Atbildēt

nu

14.11.2021. 16:03

»

Pilsonis

Autoram ir liels naivums un maldi daudzos faktos, bet viens gan ir patiesība - klimata datoru modeļi jau 80.paredzēja, ka ap 2000.gadu Himalaju ledāji izkusīs, viss Antarktīdas un Gtenlandes ledus nokusīs, un Ņujorka un tās ANO mītne pazudīs zem 15-20m ūdens. Visvairāk no tā nobijās ANO IPPC paneļa ...


tikai miljoniem gadu nav tā daba postīta, meži izcirsti tādā apmērā, kā patreiz, jo, pateicoties tehnoloģiju progresam, dienas laikā spēj nocirst tādu daudzumu, kādu visu ziemu varbūt cirta.Arī zeme nekad nav bijusi noklāta ar asfaltu tik plaši (zaļā augu masa). Tāpēc dāņi, kuri ir izpētījuši, ka asfalts uzkarstot, palielina pilsētu mikroklimatā temperatūru, pēta iespējas klāt cita veida segumus.Jo Dāniju ļoti skarbi skāra iepriekšējā gada vasaras karstums,pēc kā sekoja nebijuši plūdi.

Atbildēt

west

14.11.2021. 13:17

Paldies par labu rakstu!
Un iesaku netērēt laiku un nervus, diskutējot ar latviešu "gudreļiem". Ir taču "muļķu laiki"iestājušies, ko spilgti parāda stulbeņi Latvijas (ne tikai!") valsts valdībā un Saeimā.

Atbildēt

Uldis

14.11.2021. 12:55

»

at bogdanovs123

Diez uz kāda pamata tuksneši samazināsies, ja tagad tie turpina izplēsties un nav nekādu pazīmju, ka tas varētu mainīties


Sasilstot zemei polos, pastiprināsies iztvaikošana, kas savukārt novedīs pie nokrišņu daudzuma pieauguma uz ekvatora.
Pasaciņas domātas priekš nabagiem, bet pretīgais melnādainis, Putina kuce Obama, neskatoties uz visiem CNN, NYT WaPo un citiem dem-partijas ruporu biediem, ka ASV tūlīt applūdīs, par 12 miljoniem dolāru nopirka īpašumu tieši okeāna krastā un, kad viņš svinēja savu 60. dzimšanas dienu, milzīga daļa no 500 viesiem uz rautu salidoja ar savām lidmašīnām, izmetot atmosfērā simtus tonnu CO2.

Atbildēt

virpuļlauki arī žāvē

14.11.2021. 11:14

Šķidrā (sorry, lielie zinātnieki) Zemes iekšiene aktivizējas acīmredzot kosmisku cēloņu rezultātā (tāpēc arī "magnētisko" polu maiņas notiek neregulāri).
Ja nekas globāli nemainīsies, nākošvasara arī būs tāda sausa (maijs, jūnijs, jūlijs). Tauta jāsāk tam gatavot. Vairāk jāaudzē mazdārziņos.

Atbildēt

hm

14.11.2021. 11:02

Vispār jau polos un okeānos koki neaug... Manuprāt Zemes eksistences dažos posmos tā bijusi arī pavisam plika ...
Lai runātu par planētas piesārņošanu kaut cik objektīvi, nepieciešams būtu sastādīt kosmiskā objekta enerģijas bilanci. Tik mēs saņemam, tik atdodam, bet uzkrājas kaut kas, kas arī ir piesārņojums ...
Diemžēl cilvēks ir pārāk niecīga eksistences forma un viņam nav dotas iespējas tik dziļi iejaukties un ietekmēt kosmiskos procesus.
Ja palūkojamies uz šo klimatisko cirku, tad galvenās lomas piesavinājušies kopā ar vienīgo pareizo atbildi ... POLITIĶI!!! Zinātnieki - savā starpā sastrīdēsies , nenonākot pie vienota slēdziena.
Bezjēdzīgi turpināt aprakstit šo balagānu, kas tāpat labi pārskatāms citu prominenču un ekspertu - masu mēdiju atreferējumos.

Atbildēt

Latvija - neizdevusies valsts

14.11.2021. 10:06

»

motorhead 1916

Nu, standarta blokmaajas jumts peec lietus atdos atmosfeerai daudz vairaak shkjidruma, nekaa beerzs. Toties BEZ lietus shkjidrumu praktiski nepateerees, atshkjiriibaa no taa beerza... SO WHAT


Standarta blokmājas jums neuzceļ virszemē gruntsūdeņus, toties bērzam ir sakņu sistēma, kura, iespējams, tieši to dara.

Atbildēt

padoms

14.11.2021. 07:05

»

Mežinženieris - faktam 20:10

Koks bez CO2 un mitruma izaugt nevar! Celulozes sarežģītajā molekulā pamatā ir tikai divi galvenie ķīmiskie elementi, tie ir, ogleklis un skābeklis...


Nevajag būt papagailim un atkārtot "zinātnieku" atgremojumus.Pamēģini izaudzēt koku slēgtā burkā.Par ūdeni,gaismu un augsni gan taisnība.Augs ir pašpietiekams un pats saražo nepieciešamo skābekli un co2.kopats arī patērē.Cik saražo tik patērē.

Atbildēt

at bogdanovs123

14.11.2021. 06:40

»

Uldis

Tuksneši izzudīs ne no centriem, bet gan no to malām, kur arī pletīsies augu sega


Diez uz kāda pamata tuksneši samazināsies, ja tagad tie turpina izplēsties un nav nekādu pazīmju, ka tas varētu mainīties...

Atbildēt

jaajaa

14.11.2021. 00:24

»

at bogdanovs123

Tā ir


...ja saprotu pareizi, tad pasaulē kopumā šogad būs liela graudu raža, Indijā kviešiem laikam pat lielākā vēsturē...pagaidām...tajā pašā laikā kviešu cena decembra fjūčersiem jau ir ap 300 USD, jūnijā bija ap 200...pasaule drukā (devalvē) naudu, bet ne tādos tempos...tā ka atliek vairs tikai cerība uz to, ka tās ir tirgoņu spēles...

Atbildēt

Mežinženieris - faktam 20:10

13.11.2021. 23:19

»

fakts

Ir veikti eksperimenti ar augiem slēgtā vidē.Cik augs saražo skābekli tik arī patērē.Bez co2 augs lieliski iztiek.Arī stāsts par fotosintēzi ir meli,katrs ķīmiķis pateiks ka no sules,skābekļa un ogļskabās gāzes ne glikozi ne cieti uztaisīt nevar


Koks bez CO2 un mitruma izaugt nevar! Celulozes sarežģītajā molekulā pamatā ir tikai divi galvenie ķīmiskie elementi, tie ir, ogleklis un skābeklis.
Nav jēgas šeit aprakstīt celulozes veidošanās procesu, saules apgaismojuma iespaidā koku lapās, skujās, notiek fotosintēzes process, taču tajā procesā, kā atkritumviela paliek pāri skābeklis, kurš arī tiek izvadīts gaisā.
Tas tā ļoti vienkārši un īsi.
Kas attiecas uz mitruma regulāciju, tad meža loma un ietekme ir simtiem gadu, daudz pētīta, un tas jau sen ir tiem, kuri patiesi to grib zināt - ir zināms.
Tikai patlaban ir zinātnē tāds stāvoklis, ka var nopirkt jebkura pētījuma secinājumus tādus, kādi tie maksātājam ir vajadzīgi. Tad nu neparko nav jābrīnas - ja tiek apgalvots kaut kas pavisam aplams.
Tas jau arī ir redzams no covid pētītāju atziņām.

Atbildēt

Uldis

13.11.2021. 22:47

Zaļais kurss ir pareizs solis, lai neizniekotu resursus un mazāk piesārņotu vidi, tikai tam nav nekāda sakara ar CO2 un tam nedrīkst upurēt ekonomiku. Lai ierobežotu planētas sasilšanu, drīzāk vajag regulēt parazītu sugas, kamēr to īpatņu skaits nav sasniedzis 30 miljardus
Kā zināms, uz Glazgovu bija salidojušas 400 lidmašīnas, bet Josifam uz samitu, kur tas bija aizbraucis izgulēties, bija 83 mašīnu kortežs. Josifa palīgs Džons Keri lidinās pa pasauli personālā lidmašīnā, lai visiem stumtu, cik lielu postu nodara lidmašīnas.

Atbildēt

at bogdanovs123

13.11.2021. 22:42

»

Uldis

Kad CO2 un ūdens bija nesalīdzināmi vairāk, Grenlandē un Sahārā auga meži. Āfriku bieži sedza mākoņi un daudz lija lietus, bet tur, kur tagad mūžīgais sasalums, bija mērens klimats. Izkusīs ledāji, ūdens pārvietosies uz kokiem un ezeriem un upēm, tur, kur tagad ir tuksneši


Tur jau tā lieta, ka ūdens nepārvietosies, ja nebūs augu valsts, kas mitrinās atmosfēru. Tvaiki no jūrām un okeāniem neaizvieto to, ko dara augi. Kāpēc tas nenotiek un ir atšķirības starp šiem ūdeņiem, to nez vai cilvēki kādreiz uzzinās, jo ūdens tvaikos ir pārāk mazās daļiņās, lai to varētu izpētīt.

Atbildēt

Uldis

13.11.2021. 22:37

Kad CO2 un ūdens bija nesalīdzināmi vairāk, Grenlandē un Sahārā auga meži. Āfriku bieži sedza mākoņi un daudz lija lietus, bet tur, kur tagad mūžīgais sasalums, bija mērens klimats. Izkusīs ledāji, ūdens pārvietosies uz kokiem un ezeriem un upēm, tur, kur tagad ir tuksneši.

Atbildēt

jaajaa

13.11.2021. 21:59

...3 plusi..."Sausuma viļņu izraisīts pārtikas trūkums var nākt pār visu pasauli vienā gadā"...un tas gads tiešām ir daudz tuvāk, nekā lielākā daļa domā...un visa homo sapiens attīstība ir saistīta ar vieglāku un "lētāku" pārtikas iegūšanu...to, kas zāļu lasītājiem un peļu ēdājiem noņēma kādreiz visu laiku visai ciltij, tagad traktoram un naftai ir "pupu mizas", darbīgajam homo sapiens īpatnim paliek pārāk daudz brīva laika civilizācijas "izaugsmei un attīstībai"...un par to, ka pēdējā pietura jau ir garām, tālāk sliedes vienkārši baigsies, viņam domāt vienkārši negribas...

Atbildēt

Skomorohs

13.11.2021. 21:55

»

at bogdanovs123

Jau gribēju teikt, ka tu man patīc... Esmu viens no tiem kas neiederas tavā katalogā, kurā cilvēki sakārtoti skaidrās grupās. Esmu pārliecināts, ka pandēmija ir līdz šim lielākā krāpšana kādu pasaule ir jebkad zinājusi. Tomēr, klimata izmaiņu ziņā... CO2 un iekšdedzes dzinēji mums ir mazs un nenozīmīgs...


Vēl nenoskatījos, nets švaks. Bet par mežiem 100 proc taisnība. Planēta nekad nav skalpēta tik intensīvi. Savukārt zaļā dienaskārtība un tās ieviesēji stāv rindā uz svina vakcīnām , tāpat kā tunbergisti, genderisti un sorosīti.Tikai naivais var domāt , ka šitais beigsies bez kārtīga slaktiņa.\kaut gan nemaz nav tik traki, liberāļu, neomarksistu, baidenistu un sorosītu katrā sabiedrībā ir zem 5%. Tas nozīmē , ka veicot tīrīšanas katras valsts iekšienē, var tēmēti likvidēt to šķiru, kas pilda globālo struktūru pavēles.Turklāt nav obligāti jānogalina visi, vairums aizbēgs paši. Tā tas bija gan 1919.gadā, gan arī 1940.

Atbildēt

Haralds Kalns

13.11.2021. 21:12

Absolūti piekrītu-spilgts apliecinājums manai līdzšinējai kautrai problēmas apziņai.Toties komentāri ekselenti,kuros bērzi un agaves,jeb magones un purenes- viena klasifikācija !!!

Atbildēt

lauķis

13.11.2021. 21:10

»

at bogdanovs123

Permakultūra? Ha...


Permakultūra ir dabai draudzīga saimniekošana ar pašpietiekamām tehnoloģijām.
Par patronām pilnīgi piekrītu...

Atbildēt

at bogdanovs123

13.11.2021. 21:04

»

lauķis

Es jau tieši par to.Pagaidām nav sperti praktiski soļi lai nepiesārņotu un neizvarotu dabu.CO2 afēra nav cīņa pret piesārņojumu.Ir informācija ka Latvijas ūdeņos Nr.1 ir ibuprofēns.Kur nu vēl visi herbicīdi un pesticīdi.Es esmu permakultūras piekritējs un praktiski pierādu ka razas ir augstākas ka ...


Permakultūra? Ha!
Nemaz nezināju, ka tāda ir. Bet pagaidām neko vairāk par skaļiem apgalvojumiem par to neatradu. Un, protams, sausums nogalina jebko.

UN cilvēki patiešām izvaro dabu. Tas, ko cilvēkiem nāksies saprast ir fizikas likums - vardarbība dod dzīvību vardarbībai... Mēs turpināsim traumēt dabu līdz brīdim, kad tās cikli sabruks. Un tas būs tieši tāda vardarbība mums atpakaļ no dabas, mūsu pašu roku sastrādāta. Neticu ka cilvēki to sapratīs vēl pirms būs par vēlu. Domāju, ka labāk ir būvēt bunkuru un krāt patronas, lai aizsargātos no marodieriem... hahaha

Tikai es to domāju nopietni...

Atbildēt

lauķis

13.11.2021. 20:57

»

at bogdanovs123

Ir taisnība, ka klimats arī bez cilvēka iejaukšanās iet cauri cikliem. Par to nav nekādu šaubu. Bet ir arī aplami sacīt, ka cilvēku ietekme šo visu nepadara sliktāku, varbūt pat neatgriezenisku


Es jau tieši par to.Pagaidām nav sperti praktiski soļi lai nepiesārņotu un neizvarotu dabu.CO2 afēra nav cīņa pret piesārņojumu.Ir informācija ka Latvijas ūdeņos Nr.1 ir ibuprofēns.Kur nu vēl visi herbicīdi un pesticīdi.Es esmu permakultūras piekritējs un praktiski pierādu ka razas ir augstākas ka ķīmiskajiem latifundistiem.

Atbildēt

at bogdanovs123

13.11.2021. 20:51

»

lauķis

Dabas izvarošana,dabas piesārņošana nav tiešā saistībā ar cikliskām klimata izmaiņām,tie ir dažādi procesi


Ir taisnība, ka klimats arī bez cilvēka iejaukšanās iet cauri cikliem. Par to nav nekādu šaubu. Bet ir arī aplami sacīt, ka cilvēku ietekme šo visu nepadara sliktāku, varbūt pat neatgriezenisku...

Atbildēt

at bogdanovs123

13.11.2021. 20:49

»

lauķis

Jā,sausuma problēmu izjutu jau trešo gadu pēc kārtas


Ja tu runā nopienti, tad gribētos lai padalies ar vairāk detaļām.

Pašam ir cilvēki laukos un zinu, ka ir visādi. Sevišķi cieš un mainās lietus raksts Vidzemes Centrālajā Augstienē, kur lauki reizēm mēnešiem nedabū lietu un vienkārši nokalst..

Atbildēt

at bogdanovs123

13.11.2021. 20:47

»

fakts

Ir veikti eksperimenti ar augiem slēgtā vidē.Cik augs saražo skābekli tik arī patērē.Bez co2 augs lieliski iztiek.Arī stāsts par fotosintēzi ir meli,katrs ķīmiķis pateiks ka no sules,skābekļa un ogļskabās gāzes ne glikozi ne cieti uztaisīt nevar


Ja saki, kā nav, tad varbūt pateiksi arī, kā ir???

Turklāt, ir interesanti, ka tu saki, ka stāsts par fotosintēzi ir meli, lai gan tā joprojām ir mistērija, tāpat kā daudzas citas lietas kas ir saistītas ar dzīvību un augiem. Tas, ka ķīmiķi nespēj no saules, skābekļa un ogļskābās gāzes uztaisīt ne glikozi, ne cieti, nozīmē tikai to, ka mēs joprojām ļoti daudz ko nezinām. Un, protams, augi patērē ne tikai ūdeni un CO2. Ir arī virkne citu minerālu. Tam visam pa virsu varam uzmest to, ka neviens līdz šim nav sapratis, kas ir gaisma un kā tā ietekmē augu augšanu. Galu galā, kāpēc nepietiek tikai ar noteiktu temperatūru un visu pārējo, izņmeot gaismu, lai augi augtu. Tā ir liela mistērija joporjām. Zinātne ir tikusi tālu, tomēr nevajag to pielūgt un citēt itkā tajā nebūtu kļūdu vai aplamu pieņēmumu, kas balstīti uz nepilnīgu info.

Galu galā, pasaule joprojām dzīvo ar pilnīgi aplamu izpratni par magnētismu, magnētisko lauku un gravitāti... Skatīties twitter:
at bogdanovs123

Atbildēt

at bogdanovs123

13.11.2021. 20:39

»

Skomorohs

Latvijā nav ne politiskas ne intelektuālas elites, kas sadarbotos ar varu. Oficiālā LV ir idiotu saujiņas vadīta, nedaudzie adekvātie un kompetentie ļaudis iedzīti pagrīdē. Tāpēc cilvēkiem stāsta blēņas, kovidkulta sekotāji ļoti bieži ir arī zaļie klimata idioti


Jau gribēju teikt, ka tu man patīc... Esmu viens no tiem kas neiederas tavā katalogā, kurā cilvēki sakārtoti skaidrās grupās. Esmu pārliecināts, ka pandēmija ir līdz šim lielākā krāpšana kādu pasaule ir jebkad zinājusi. Tomēr, klimata izmaiņu ziņā... CO2 un iekšdedzes dzinēji mums ir mazs un nenozīmīgs drauds salīdzinājumā ar augu valsts bojāeju. Vai noskatījies to dokumentālo filmu, kuru ieteicu rakstā, kas apskata pieaugošā sausuma draudus pārtikas audzētājiem visā pasaulē?

Atbildēt

at bogdanovs123

13.11.2021. 20:35

»

Rakstu nelasīšu

Jo klimata pārmaiņas uz Zemes izraisa starpplanētu stāvokļa maiņas. Viss cits ir spekulācijas ekonomikas un finanšu jomā, tostarp ar mērķi samazināt planētas iedīvotāju skaitu


Es jau gribēju piedāvāt slēgt derības, ka rakstu netiki lasījis, kad ievēroju, kādu niku tu lieto komentāros...

Atbildēt

at bogdanovs123

13.11.2021. 20:32

»

Pilsonis

Autoram ir liels naivums un maldi daudzos faktos, bet viens gan ir patiesība - klimata datoru modeļi jau 80.paredzēja, ka ap 2000.gadu Himalaju ledāji izkusīs, viss Antarktīdas un Gtenlandes ledus nokusīs, un Ņujorka un tās ANO mītne pazudīs zem 15-20m ūdens. Visvairāk no tā nobijās ANO IPPC paneļa ...


Tu tā arī nepateici, kuri manis minētie fakti ir maldi. Turklāt, cilvēku skaits nekad uz pasaules nav bijis 8 miljardi (cik nu vairs palicis...), un augu valsts nekad nav bijusi iznīcināta tādos apjomos. Zinātnieki saka, ka pasaule turpina zaudēt mežus vienas Beļģijas apmērā. Tā būtu 1/8 no Apvienotās Karalistes. Tomēr, zinātnieki arī atklājuši, ka daudzas valstis, baidoties no apsūdzībām, manipulē un pat melo par zaudētajām mežu teritorijām un par apmežotajām. Tātad, reāli zaudēti varētu tik daudz vairāk mežu. Acīmredzamss, ka tādas augu valsts masas zaudējums nevar palikt bez sekām. Ekosistēmā viss ir sajūgts vienā ķēdē. Ja viens posms cieš, tad cieši visi pārējie, kaut arī ar nokavēšanos. Daudz briesmīgāk par klimata izmaiņu pārspīlēšanu ir pilnīga tās ignorēšana vai pat cīnīšanās pret trauksmes cēlējiem.

Atbildēt

Lapas:    2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

18

Aicinājums valsts amatpersonai Kristovskim: pirms publicēt ziņas par svešām algām, atklājiet savus ikmēneša ienākumus!

FotoĢirts Valdis Kristovskis iesniedzis Saeimā priekšlikumu publicēt jebkuras valsts amatpersonas ienākumus ik mēnesi, jo no tā būšot "ieguvums sabiedrībai".
Lasīt visu...

6

„Re:Baltica” cenšas izdarīt uz spiedienu uz Sabiedrības integrācijas fondu, tam izvērtējot šīs organizācijas rīcību ar nodokļu maksātāju naudu

FotoPubliskajā telpā tiek apspriesta Re:Baltica projektu vērtēšana, kuri īstenoti ar piešķirto publisko finansējumu caur Mediju atbalsta fondu. Sabiedrības integrācijas fonds (SIF) skaidro kārtību kā notiek projektu apstiprināšana un izlietotā publiskā finansējuma uzraudzība.
Lasīt visu...

21

Mazie modulārie kodolreaktori (SMR) – sapņi un realitāte

FotoIgaunija plānojot būvēt divus līdz četrus, savukārt Polija pat 25 mazos kodolreaktorus. Presē bija pārmetumi, ka Latvija atpaliekot no kaimiņiem. Milzīga ažiotāža ap SMR tehnoloģijām un daudz cerību, taču realitāte ir tāda, kāda tā ir.
Lasīt visu...

21

“Iekļaujošas valodas ceļvedis” ir valodas manipulācija, kas deformē valodas struktūras un pasaules uztveri

FotoValsts valodas centra Latviešu valodas ekspertu komisija 2024. gada 10. aprīļa sēdē (protokola Nr. 4 4. §) izvērtēja Aigas Veckalnes apkopotos ieteikumus “Iekļaujošas valodas ceļvedis” un secināja, ka:
Lasīt visu...

21

Sāga par nogriezto ausi

FotoDomāju, visi, kas mazliet seko notikumiem pasaulē, zina, ka, aizturot aizdomās turamos par terora aktu “Crocus City Hall”, vienam no notvertajiem nogrieza ausi, iegrūžot to šim mutē. Šobrīd, kad pašmājās emocijas ir noplakušas, pievēršoties citiem asinsdarbiem uz grēcīgās zemītes, šo notikumu var mierīgāk izanalizēt. Uzreiz gribu pateikt, ka nekādu līdzjūtību pret jebkuriem teroristiem, lai kādi motīvi viņus nevadītu vai kādas sakrālas idejas šie nepaustu, es neizjūtu.
Lasīt visu...

15

Kad barbari un svoloči, ķengu portāli un vajātāju orda beigs uzbrukt sabiedriskajiem medijiem?

FotoEs zinu, mani bērni, mani jaunie draugi, mani ilggadējie žurnālista ceha biedri, arī jūs, vecās bekas no Latvijas Radio redakcionālās padomes, cik smagu profesiju, cik grūtu darbu esam izvēlējušies. Otru senāko amatu pasaulē.
Lasīt visu...

21

No strupceļa uz atdzimšanu

FotoDraugi un domubiedri! Mēs esam nacionālās atdzimšanas priekšvakarā! Un es zinu, ka daudzi šobrīd man nepiekritīs. Tik tiešām – brīžiem šķiet, ka ir sasniegts zemākais punkts valsts politikā. Tas, kā darbojas valdošie politiskie spēki, ne mazākajā mērā nepietuvojas nacionālisma pamatprincipiem. Liberālajā valsts politikā nevalda latvisks gars – šķiet, ka tajā gara nav vispār. Vien dreifējošs kuģis, ko saēd sarkanie sociālistu ķirmji un ko draud nogremdēt Austrumu skarbie vēji. Un tomēr – mēs esam nacionālās atdzimšanas priekšvakarā!
Lasīt visu...

21

Tabu jautājumi par Latvijas ekonomiku

FotoPēdējo gandrīz trīsdesmit gadu laikā Latvijas iekšzemes kopprodukts uz vienu iedzīvotāju salīdzināmajās cenās palielinājies vairāk nekā trīs reizes (runa ir par iekšzemes kopprodukta uz vienu iedzīvotāju pieaugumu, salīdzinot ar 1995. gadu. Pasaules Bankas dati). Tas ir iespaidīgs labklājības pieaugums. Taču šo sasniegumu aizēno mūsu ilgstoša atpalicība no kaimiņiem, neskatoties uz diezgan līdzīgām starta pozīcijām. Problēma nav tikai zemajos ienākumos. Kā to trāpīgi ievērojis ASV vēstnieks Latvijā, šodienas ģeopolitiskajā situācijā būtiska atpalicība no kaimiņiem arī ir nopietns drošības risks.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi Foto

Mediju diskusija Rīgas pilī atsedz līdz šim slēptās problēmas sabiedriskajos medijos

Pirmdien Rīgas pilī notikusī valsts prezidenta Edgara Rinkēviča rosinātā diskusija par sabiedrisko mediju nākotnes attīstību...

Foto

„Sabiedriskie” mediji uzsāk atklātu konfrontāciju ar Latviju

“Latvijas radio” redaktori un citi vadošie publicējuši atklāto vēstuli, kurā gaužas, ka apdraudēta vārda brīvība, ka soctīklos žurnālisti saņem...

Foto

Sabiedriskais medijs, plurālisms un demokrātija

Pirmkārt, mediji nav ceturtā vara, tā ir tā saucamā ceturtā vara. Ieskatāmies Satversmē un redzam, ka mums kā jau demokrātiskā valstī ir trīs...

Foto

Atbalstiet mūsu runas brīvību, liedzot to citiem, kuru viedoklis nav ne pareizs, ne svarīgs!

Pēdējo nedēļu laikā Latvijā ir pastiprinājušās jau agrāk novērotas tendences, kas liecina...

Foto

Prezidenta Makrona paziņojumi paver jaunas politikas iespēju

Jāsaka, ka Francijas prezidenta Makrona pēdējo nedēļu paziņojumi attiecībā uz iespējamo spēku izvietošanu Ukrainā, kā arī vārdu apmaiņa ar...

Foto

Labā un ļaunā saknes

Ādolfs Hitlers, atbildot uz žurnālista jautājumu, kāpēc viņu ievēl arvien vairāk un vairāk cilvēku, atbildēja: "Viņi mani izvēlas, jo kaut kur dziļi...

Foto

Krišjāņa Kariņa Briseles scenārija psiholoģiskā kļūda

Tieši pirms Lieldienu brīvdienām Latvijas politisko dzīvi satricināja vietējas nozīmes polittrīce – no amata atkāpās ārlietu ministrs Krišjānis Kariņš. Tas...

Foto

Nelāgi sanācis IRšiem...

Pirms kāda laiciņa rakstīju, ka abonējamais reklāmas buklets “IR” sācis interesēties par Ogres novadā nodarbinātajiem maniem domubiedriem. Tagad “sensacionālais” raksts beidzot ir iznācis...

Foto

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm. Īpaši šobrīd, kad krīžu daudzums pats jau ir pietuvojies krīzes līmenim – politiskā krīze,...

Foto

„Slikto” valodu vaininieki

Krievu valodas noturībā Latvijā vainojami nevis krievi, bet latvieši, un tā ir mūsu, nevis krievu mentalitātes īpašība, kas ar kaimiņu liek runāt viņa...

Foto

Seksuālo attiecību svārsts. Tuvojamies vīriešu ierobežošanas ekstrēmam

Tieslietu ministre Inese Lībiņa-Egnere ir rosinājusi noteikt kriminālatbildību par seksuālu uzmākšanos. “Seksuālā uzmākšanās ir cilvēka cieņas aizskaršana. Tā aptver...

Foto

Nē seksuālai vardarbībai!

Izskatās, ka ejam uz to, ka vīrietis ar sievieti varēs iepazīties un ielaisties tikai tad, ja neviens nav ar citu, ja tas notiek...