Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā

Pievienot komentāru

Lapas:    5   4   3   2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Dace

27.12.2016. 22:56

»

Absurds!

Šādi domājošiem cilvēkiem nav vietas civilizētā sabiedrībā - Jums jādzīvo uz vientuļas salas bez faunas un ar minimālu floru, lai nedod Dies, kaut kas jums nepatraucētu


Tieši tā!!!! Lai visi šitie ar galvu slimie dzīvo uz vientuļas salas un rīko medības paši uz sevi! Būs i gaļa, i azarts un adrenalīns, un galvenais - par viņu slimo galvu nevienam nevainīgam dzīvniekam nebūs jāsamaksā ar savu dzīvību!

Atbildēt

Iveta Lapsa

27.12.2016. 22:07

"Mednieces" Gunitas gadījums parādīja cik nekompetenti un no Dabas attālināti ir ne vien mednieki, bet pat mednieku organizāciju vadītāji, kas pilnu muti apgalvoja, ka bez mātes var izdzīvot zaķa izmēra lūsēni. Nez vai kapeikas vietējiem cilvēkiem par stirnu piebarošanu ziemā un Dieva sajūta dzīvnieku skaita regulēšanā ļauj saukties par mednieku? Pilsētniekus vajag izslēgt no medībām. Cilvēkus ar slepkavnieciskiem instinktiem vajag izslēgt no medībām. Nenobriedušas personības nedrīkst pielaist pie medībām.

Atbildēt

Absurds!

27.12.2016. 21:56

»


Šādi domājošiem cilvēkiem nav vietas civilizētā sabiedrībā - Jums jādzīvo uz vientuļas salas bez faunas un ar minimālu floru, lai nedod Dies, kaut kas jums nepatraucētu.

Atbildēt

Ligita

27.12.2016. 21:41

Ļoti labs raksts, paldies autoram!
Tā nu sanāk, ka medniece Gunita ar savu rīcību ir pievērsusi sabiedrības uzmanību ļoti aktuālai problēmai.
Vērtīgi šai sakarā visiem labas gribas cilvēkiem parakstīties portālā ManaBalss par vilku un lūšu medību ierobežošanu, jo īpaši šo dzīvnieku nežēlīgā izšaušana būtu jāpārtrauc.

Atbildēt

Medības un politika

27.12.2016. 21:10

neaizmirsīsim, ka medības Latvijā nav tikai medības. Kā jau tv raidījumā lielīgi teica viens pieredzējis, vecs mednieku kluba vadītājs, medības ir formāts, kur tiek risinātas svarīgas valstiskas sarunas un tiek pieņemti lēmumi. Viņš pat pateica skaitu, cik viņa vadītājās medībās pieņemti valsts lēmumi. Ja pareizi atceros, pieredzes bagātais mednieks bija no Ventspils puses. Medības pie mums ir neformāla politiķu, uzņēmēju, pelēko kardinālu, koalīcijas partneru satikšanās vieta.

Atbildēt

derdz

27.12.2016. 20:51

pilniba piekritu raksta autoram.

Atbildēt

zvēru uzskaite ir fikcija

27.12.2016. 20:50

"Dzīvnieku uzskaite reāla nenotiek. Tā tiek imitēta", Jānis Baumanis, Mednieku savienības valdes priekšsēdētājs
(Zaļais stūris, radio SWH, 8.12.2016)

Atbildēt

viss jau forši

27.12.2016. 20:31

tikai viena bēda - tauta kļūst arvien informētāka

Atbildēt

bregs

27.12.2016. 20:27

»

A.K.

Nebāzīsim “visu vienā maisā”. Nogalināt un nogalināt var būt divas pilnīgi atšķirīgas lietas. Visu nosaka motīvs. Stāsts ir tikai par dažu cilvēku priekšstatiem par izpriecām. Bet šī smalkā robeža – kad medības ir nepieciešamība, bet kad – brutāla izklaide, lai paliek uz katra sirdsapziņas...


es izlasīju... Cilvēki no šīs rindkopas saprot tikai to, ka pie mums medības ir "brutāla izklaide", bet nepieciešamība pēc tām ir ziemeļu tautām... jo tieši tā tas ir pasniegts pārējā raksta daļā. Tāpēc par sirdsapziņu vajadzētu padomāt pašam autoram.

Atbildēt

mums ir forša zeme

27.12.2016. 20:25

Ārzemniekus vilina lētas medības Latvijā. Medījamie zvēri sabaroti, saaudzēti - laipni lūgti! brieži, aļņi, stirnas čum un mudž! - Baumanis pat ēterā lielījās, apkalpotāji ar mežziņu, izglītībām, kontrolētāji savēkie! Izklaide uz urrā!!!

Atbildēt

Inese

27.12.2016. 20:23

Paldies,loti labs raksts,vairak taadu!!!

Atbildēt

Edgars

27.12.2016. 20:18

viens no sakarīgākajiem rakstiem par šo tēmu, ko nācies lasīt!

Atbildēt

abrahams

27.12.2016. 20:10

Vīrieši paši atļāva sievietēm valkāt bikses,tādēļ vāvuļošana par sievieti mednieci ir pašu kļūdas neatzīšana!

Atbildēt

A.K.

27.12.2016. 20:06

»

bregs

Diemžēl autors būtiski kļūdās, savus pieņēmumus uzdodot par patiesību. Dēlēnam nepatīk nogalināt tātad medniekiem patīk? Nē, man nav nekādu tādu "nogalinātpatikšanas emociju... jā, ir prieks par labu trāpījumu, kad dzīvnieks nemokās un neaizbēg ievainots(ļoti labi palīdz labs ierocis un optika). Esmu...


Nebāzīsim “visu vienā maisā”. Nogalināt un nogalināt var būt divas pilnīgi atšķirīgas lietas. Visu nosaka motīvs. Stāsts ir tikai par dažu cilvēku priekšstatiem par izpriecām. Bet šī smalkā robeža – kad medības ir nepieciešamība, bet kad – brutāla izklaide, lai paliek uz katra sirdsapziņas.

Lūdzu pirms komentēšanas izlasīt rakstu līdz beigām.

Atbildēt

bs

27.12.2016. 20:02

Smieklīgi,kā publika novērtē tāda spečuka un ceļotāja viedokli,kurš raksta,ka Āfrikā tiek medīti tīğeri.Ainār,labāk uzraksti kā pats mēğināji Latvijā organizēt musulmaņiem rituālo liellopu kaušanu,kas ir īpaši nežēlīgs nogalināšanas veids.Labi,ka tādam plaša profila speciālistam nekas tā prātīgi nesanāk.

Atbildēt

bregs

27.12.2016. 19:49

Diemžēl autors būtiski kļūdās, savus pieņēmumus uzdodot par patiesību. Dēlēnam nepatīk nogalināt tātad medniekiem patīk? Nē, man nav nekādu tādu "nogalinātpatikšanas emociju... jā, ir prieks par labu trāpījumu, kad dzīvnieks nemokās un neaizbēg ievainots(ļoti labi palīdz labs ierocis un optika). Esmu , kā autors saka, materiāli situēts... vai tāpēc es nedrīkstu sev gaļu sagādāt pats? Man jāmaksā miesniekiem par nogalināšanu? Kāpēc? Pat, ja gribētu pirkt veikalā - kādas kvalitātes gaļu tur piedāvā? Labi, iespējams, varētu nepirkt veikalā, bet audzēt mājās... pēc kāda laika bērnu iemīļotie mājdzīvnieki arī būtu jākauj - tad tas ir humānāk?
Par pīlēm. Nevajag pēc viena gadījuma spriest par visu mednieku saimi. Mednieki jau ir tās pašas sabiedrības , kas esam mēs visi, skaitā... Un arī starp mums ir savas "melnās avis"
Vienīgais, ko nevaru saprast ir medījuma bilžu publicēšana... jo "parastai" tautai tas tiešām nav jāredz, bet tiem, kuri ir iesaistīti, nav intereses par citu nomedīto(to gan es varu apgalvot tikai par sevi)

Atbildēt

Nemednieks

27.12.2016. 19:45

»

mednieks

Ja VMD ir izsniedzis 150 atļaujas lūšu nomedīšanai, tad tā nav nogalināšana prieka pēc,bet nepieciešamība. Būtu jāsaprot ka šie plēsīgie dzīvnieki nogalina stirnas,alņus,briežus,un citus neplēsējus. Tādēļ lai viņi nesavairotos par daudz,viņi ir jāatšauj


Pilna mums tā Latvija ar lūšiem un vilkiem ne? Nav vini tik daudz, kā dati liecina. Tās 150 atļaujas ir balstītas uz statistikas datiem, kas nekad nenosaka patieso lūšu vai citu dzivnieku populāciju. Parsvarā tie dati ir uzpūsti un tiek veikti ļoti daudz pieņēmumi. Piemēram diez vai tiek ņemts vērā, ka skaits var būt daudz zemāks, ja tiek nošauta lūšu mamma, atstajot bernus nāvei. Un mednieku viedoklis parsvarā ir neobjektīvs, jo ir interešu konflikts-pleseji konkure ar jums. Tadēļ vienmēr būsiet prēt lūšiem, vilkiem un citiem plēsējiem.
Medibas nebūs mūžigi, jo lielāka daļa savaļas dzivnieku jau ir izzudisi no zemes virsmas. Cilvēcei gribot negribot bus jāpariet uz augu balstītu diētu, jo gaļas industrija ir galvenais klimatu maiņas cēlonis. Tavu paaudzi šis problēmas diez vai paspēs ietekmēt, bet jaunāku paaudzi gan.

Atbildēt

zvejnieks

27.12.2016. 19:44

»

mednieks

Ja VMD ir izsniedzis 150 atļaujas lūšu nomedīšanai, tad tā nav nogalināšana prieka pēc,bet nepieciešamība. Būtu jāsaprot ka šie plēsīgie dzīvnieki nogalina stirnas,alņus,briežus,un citus neplēsējus. Tādēļ lai viņi nesavairotos par daudz,viņi ir jāatšauj


ja jau tos "stirnas,alņus,briežus,un citus neplēsējus" tik ļoti jāsargā, ka pat jāsāk cīnīties pret viņu dabiskajiem ienaidniekiem, varbūt jāsāk ar to, ka jūs viņus pārtraucat medīt?

Atbildēt

Latvija ir medību biznesa beznodokļu zona

27.12.2016. 19:40

Mūsu valstī medības ir atsevišķa biznesa nozare. Tā pastāv kā nereģistrēta uzņēmējdarbība jau ilgstoši. Bizness tiek aizsegts ar jēdziniem „tradīcijas”, „hobijs” vai „sporta veids” pēc nepieciešamības. Shēmas augšgalā vai spēles noteicēji ir reģionu mežizstrādes vadītāji, vietnieki un speciālisti no ‘Latvijas valsts mežiem’, kuriem ir neierobežota pieeja medījamo zvēru resursiem, viņu centrālais aparāts, Zemkopības ministrijas Meža departaments, saprotams, pats Dūklavs, un iesaistītās uzraugošās institūcijas Valsts Meža dienests ar visiem saviem reģionālajiem birojiem, PVD, kā arī Mednieku savienības vadība, LATMAs personālijas

Atbildēt

dastmers

27.12.2016. 19:39

Lielakajai mednieku dalai nepatik nogalinat, bet mes to akceptejam, jo pie galas savadak nav iespejams tikt. Jaudigi ieroci un optikas tiek izmantoti lai tas notiktu atri bez liekam mokam. Ja nebutu saujamierocu meditu ari ar skepiem.
Pec autora domam sanak, ka lopkautuves strada tikai asinskari slepkavas, bet ta nemaz nav.
Tiri informacijai. lielaka dala sabiedribas katru dienu lielveikala pasuta dzivnieku slepkavibas, bet jutas balti un pukaini.

Atbildēt

:-(

27.12.2016. 19:36

»

mednieks

Ja VMD ir izsniedzis 150 atļaujas lūšu nomedīšanai, tad tā nav nogalināšana prieka pēc,bet nepieciešamība. Būtu jāsaprot ka šie plēsīgie dzīvnieki nogalina stirnas,alņus,briežus,un citus neplēsējus. Tādēļ lai viņi nesavairotos par daudz,viņi ir jāatšauj


Ja dabā kāda suga ir savairojusies vairāk nekā to prassa attiecīgā ekosistēma, vainīgi nav dzīvnieki, bet gan cilvēki. Vai tad lūši, vilki u.c. plēsēji zināmā mērā nav meža sanitāri, kas iznīcina vājos un slimos dzīvniekus?
Citās ES valstīs lūši jau kļuvuši par eksotiku.

Atbildēt

Anita Biseniece

27.12.2016. 19:32

»

Ripa

A kas tev par daļu, cik viņi savairojas


Nav tiesa. Lūšu Latvijā ir maz, viņu savrupā dzīves veida dēļ neviens īsti nezina, cik viņu ir, un nevienam viņi netraucē. VMD kungi paši ir mednieki, un es zinu vairākus mūspuses medniekus, kam , izdzirdot vai izrunājot vārdu "LŪUUSĪTIS" , tek siekalas kā kaķim, ieraugot zīlīti....Noklausieties interviju ar zoologu Vilni Skuju, ļoti laba patiesība par šo tēmu...

Atbildēt

Nemednieks

27.12.2016. 19:28

»

mednieks

Medības pastāv jau tūkstošiem gadu. Tās bija,ir un būs mūžīgi !!! Visām tām aitām,govīm,kazām,un āžiem kuri sevi dēvē par veģetāriešiem es netraucēju plūkt un ēst to zāli. Tādēļ paklusējiet lūdzu. Ne "biezajam" medniekam medības ir gaļas iegūšanas avots,ar ko barot ģimeni. p.s. Nez vai makšķernieki ...


Verdzība un sieviešu diskriminācija arī pastāvēja ļoti ilgu laiku! Vai tāpēc mums jāsaglabā šīs zvērības!? Jebšu tomēr jāattaisno sev dotais nosaukums Homo sapiens sapiens - cilvēks saprātīgais!?

Atbildēt

Sarkanā grāmata

27.12.2016. 19:26

»

mednieks

Ja VMD ir izsniedzis 150 atļaujas lūšu nomedīšanai, tad tā nav nogalināšana prieka pēc,bet nepieciešamība. Būtu jāsaprot ka šie plēsīgie dzīvnieki nogalina stirnas,alņus,briežus,un citus neplēsējus. Tādēļ lai viņi nesavairotos par daudz,viņi ir jāatšauj


Kā jau te viens komentēja, lūši ir daudzu valstu sarkanajās grāmatās! Tā vietā lai šeit viņus nošautu kompleksu mocīti indivīdi, būtu labāk palīdzējuši citām valstīm atjaunot sugu!

Atbildēt

mednieks

27.12.2016. 19:19

»

:-(

Piekrītu autoram...


Ja VMD ir izsniedzis 150 atļaujas lūšu nomedīšanai, tad tā nav nogalināšana prieka pēc,bet nepieciešamība. Būtu jāsaprot ka šie plēsīgie dzīvnieki nogalina stirnas,alņus,briežus,un citus neplēsējus. Tādēļ lai viņi nesavairotos par daudz,viņi ir jāatšauj.

Atbildēt

mednieks

27.12.2016. 19:13

Medības pastāv jau tūkstošiem gadu. Tās bija,ir un būs mūžīgi !!! Visām tām aitām,govīm,kazām,un āžiem kuri sevi dēvē par veģetāriešiem es netraucēju plūkt un ēst to zāli. Tādēļ paklusējiet lūdzu. Ne "biezajam" medniekam medības ir gaļas iegūšanas avots,ar ko barot ģimeni. p.s. Nez vai makšķernieki arī skaitās "briesmoņi"?

Atbildēt

Daina

27.12.2016. 19:09

Ainaar,shajaa rakstaa Tu izteici ljoti daudzu cilveeku viedokli,arii maneejo :) Paldies! Uzskatu,ka lieliishanaas ar liikjiem sociaalajos tiiklos,ir gariiga novirze.Tas ir raksturiigi cilveekiem ar zemu pashveerteejumu.Ja cilveeks ir vaajsh dziivee,tad vinjsh nogalina neaizsargaato un vaajaako.....

Atbildēt

:-(

27.12.2016. 19:05

Piekrītu autoram.
Stāsts par lūša mātes nomedīšanu ir katalizators, kas liecina par mūsu sabiedrības attieksmi pret mūsu mazākajiem brāļiem. Nav ētiski nogalināt prieka pēc. Vēl nožēlojamāk ir ar to lielīties, iespējams, lai slēptu savus mazvērtības kompleksus.
Diemžēl arī tie, kas no vidusšķiras nonākuši varas orbītā, parasti par prestižu lietu uzskata medības.

Atbildēt

Jānis

27.12.2016. 18:26

Sakarīgākais skatījums uz diskutēto jautājumu. Daudzmaz vispusīgs, kaut kā jau visi viedokļi, drusku subjektīvs.

Atbildēt

Katrīna

27.12.2016. 18:18

Liels paldies autoram par ļoti labo rakstu! Tomēr tā smalkā robeža, par kuru Ainārs min raksta nobeigumā, nevar palikt uz katra sirdsapziņas tā vienkāršā un izšķirošā iemesla pēc, ka DZĪVOJAM SABIEDRĪBĀ nevis uz vientuļas salas.

Atbildēt

:)

27.12.2016. 18:00

»

Mežmalis

Medības tas ir azarts un seni instinkti, un tajā visā ir kaut kas dzīvniecisks! Tieši velme nošaut zvēru, dabūt sev, dabūt gaļu, trofeju ir medību pamatā...


Es gribētu piedalīties medībās. Ne tāpēc, lai dabūtu izdzīvošanai gaļu, bet tajā lietā tiktiešām ir savdabīgs azarts - gatavošanās medībām, medības, šāvieni, dīrāšana, gaļas dalīšana.

Cita lieta ir putnu medības!!!
Esmu runājis ar medniekiem un vai nu šeit pietiek.com bija raksts vai kur citur..,neatceros, bet raksta autors bija eksperts pa to tēmu. un stāsts par to, ka 50% (man šķiet, ka bija pat vairāk) nošauto putnu netiek atrasti.
Vispirms to izlasīju un biju skeptisks par to apgalvojumu. bet tad man radās izdevība parunāt ar pīļu mednieku un, jā, tā tik tiešām esot - katra otrā pīle iekrītot niedrēs, utt un netiek atrasta!
tagad iztēlojaties - lido 10 putni un jūs piecus paņemat nomušijat un iemetat miskastē. Tas ir pīļu medības.
Jautāju tam medniekam kāpēc viņš brauc (pīlēs arī nav daudz gaļas un to gatavošana ir ķēpa), atbilde bija dīvaina - sezonas atklāšana, sestdienās nav ko darīt.
bez tā, ka puse no putniem tiek iemesti miskastē, vēl ir skrotis, ko putni apēd un iet bojā.
Putnu medības ir jāaizliedz vai arī jāievieš dārgas licences!!!

Atbildēt

Raimonds

27.12.2016. 17:40

Pie mums Zemessardzē ir 1 veģetāriešu-vegānu rota.

Atbildēt

LTV-7

27.12.2016. 17:34

rādīja filmu, kā šie biedri no http://www.lms.org.lv/biedri/ un viņu bērneļi, ar patiesu baudu velk pa tīrumu noslepkavoto alni, piesietu džipa kravas kastei...

Atbildēt

Advokāte

27.12.2016. 17:23

»

arnis

Dabiskā dzīvnieku skaita regulācija vairs nenotiek zināmu iemeslu dēļ. Jāregulē cilvēkam, jauki, ja to var apvienot ar sportu.Iebildumi būtu pret vītņstobra ieročiem ar optiku, kas var būt foršāks par dzinēju medībām ar divstobrenēm. Nepiesauciet te visādus vegānus un veģetāriešus, viņi pa lielam ir...


Diez vai Gunita ar savu "varoņdarbu" vispār ir uzskatāma par sievieti (jo sievietei pēc savas būtības un sūtības ir JĀDOD dzīvība, nevis jāatņem). Mammai un tētim ģimenē jābūt etalonam, jārāda priekšzīme un cienīt, mīlēt, nenogalināt ir mazākais, kas būtu jāiemāca, citādi izaugs absolūti degradēti cilvēki, morāli kropļi, un to jau sabiedrības spēkos vairs nebūs mainīt. Runa nav par veģetāriešiem, bet ģimenes vērtībām! Par cilvēcību! Īpaši, ja tas nav izdzīvošanas, bet amorālas izklaides jautājums!

Atbildēt

Mežmalis

27.12.2016. 17:19

»

arnis

Dabiskā dzīvnieku skaita regulācija vairs nenotiek zināmu iemeslu dēļ. Jāregulē cilvēkam, jauki, ja to var apvienot ar sportu.Iebildumi būtu pret vītņstobra ieročiem ar optiku, kas var būt foršāks par dzinēju medībām ar divstobrenēm. Nepiesauciet te visādus vegānus un veģetāriešus, viņi pa lielam ir...


Medības tas ir azarts un seni instinkti, un tajā visā ir kaut kas dzīvniecisks! Tieši velme nošaut zvēru, dabūt sev, dabūt gaļu, trofeju ir medību pamatā.
Mednieki attaisnojas, ka viņi taču rūpējas par dabu, ziemā baro, regulē skaitu, sargā sējumus..jā tas viss tā ir bet tomēr pamatā ir tā vēlme nogāzt to mamutu, būt tam varenajam un veiksmīgajam, fotografēšanas pie trofejas pieder pie šīs lielības! Es pazīstu daudzus medniekus, bet nekad neesmu dzirdējis stāstus, ka jāiet regulēt stirnu skaitu, bet visai bieži ir dzirdēti stāsti par iešanu pēc Jāņu šašlika! Dīrāt, dalīt gaļu, cept aknas izbāzt ādu tās ir medības! Kāpēc foto medības nav īstu veču iecienītas? Tāpēc ka nav šāviena trokšņa, nav laidnes atsitiena, nav zemo vibrāciju skaņas nav asiņu!

Atbildēt

Lapas:    5   4   3   2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

20

Nē seksuālai vardarbībai!

FotoIzskatās, ka ejam uz to, ka vīrietis ar sievieti varēs iepazīties un ielaisties tikai tad, ja neviens nav ar citu, ja tas notiek ar attiecīgiem noturības solījumiem un liecinieku (eparaksta) klātbūtnē. Paga, nevaru atcerēties, nebija šitāda štelle jau iepriekš izgudrota?
Lasīt visu...

21

Latvijas Pastu ved uz maksātnespēju

FotoLatvijas Pasta pašreizējā valde (Beate Krauze-Čebotare, Andris Puriņš, Jānis Kūliņš un Pēteris Lauriņš) mērķtiecīgi gremdē Latvijas Pastu.
Lasīt visu...

21

Donalds Tramps, Ādolfs Hitlers un dzīve uz muļķu kuģa

Foto2016. gadā, pēc referenduma par Lielbritānijas izstāšanos no Eiropas Savienības un Donalda Trampa uzvaras ASV prezidenta velēšanās jēdziens “post patiesība” tik bieži un enerģiski tika lietots un analizēts visā Rietumu pasaulē, ka “Oxford dictionary” to atzina par gada vārdu. 
Lasīt visu...

21

Cik nopietnas ir Latvijas spējas pretoties Krievijas agresijai?

FotoNesenais Nacionālo bruņoto spēku (NBS) paziņojums, ka “Latvijā drošības situācija ir tikpat stabila un līdzvērtīga tai, kāda ir citās NATO dalībvalstīs, kuras nerobežojas ar krieviju, piemēram, Spānijā, Francijā vai Itālijā”, tautu nevis nomierināja, bet gan lika vēl vairāk satraukties par to, kas īsti valstī tiek darīts aizsardzības spēju stiprināšanā. Tā vietā, lai mierinātu iedzīvotājus ar tukšpļāpību, Polija intensīvi bruņojas. Bet ko šajā jomā dara Latvija?
Lasīt visu...

6

Vai sabiedrība pieprasīja “cūkskandālu” un Gunāra Astras izsmiešanu?

FotoKļūdījos, domādama, ka Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomei (SEPLP) ir jelkādas iespējas teikt savu “biezo vārdu”, vērtējot sabiedrisko mediju darbību. Padomes mājaslapā varam vien iepazīties ar 14 punktiem, kas vispārīgi iezīmē padomes darba jomas. Taču pēdējie skandāli un cilvēku neizpratne par sabiedrisko mediju izpausmēm liek uzdot daudzus jautājumus.
Lasīt visu...

20

Pēc kulturālas spermas nolaišanas uz krūtīm* progresīvā kultūras ministre ir atradusi jaunu kultūras aktualitāti – iesaistīšanos kultūrā balstītas klimata rīcības draugu grupā

FotoValdība 19. marta sēdē izskatīja Kultūras ministrijas (KM) sagatavoto informatīvo ziņojumu „Par Latvijas Republikas pievienošanos Apvienoto Nāciju Organizācijas (ANO) 1992. gada 9. maija Vispārējās konvencijas par klimata pārmaiņām** Kultūrā balstītas klimata rīcības draugu grupai” un atbalstīja šo iniciatīvu.
Lasīt visu...

21

Aivars Lembergs nekādus Kremļa naratīvus nav izplatījis, toties LSM darbojas Kremļa interesēs

FotoŠī gada 19. martā portāla lsm.lv publikācijā "Lembergs vaino Latvijas valdību "Krievijas provocēšanā"; viņa teikto lūdz vērtēt Saeimas komisijā” tās autors Ģirts Zvirbulis apgalvo:
Lasīt visu...

12

Uzmācīgie IRši

FotoPagājušas vien dažas dienas, kopš rakstīju par dažādiem “ķīmiskajiem elementiem”, kas pavada „Jauno vienotību”, un kā vecajā latviešu parunā: “Kā velnu piemin, velns klāt!”
Lasīt visu...

21

Tas, ka cilvēks par nopelnīto naudu var atļauties nogalināt sava prieka pēc, ir tikai apsveicami!

FotoPazīstu Jāzepu Šnepstu (attēlā) personīgi. Jā, viņš ir kaislīgs mednieks. Dara to dekādēm, dara to profesionāli, legāli un, pats galvenais, selektīvi (atšķirībā no 90% Latvijas mednieku) kuri šauj pa visu kas kustās.
Lasīt visu...

21

Vai esi gatavs pievienoties MeriDemokrātiem?

FotoĻoti skumji, nē - sāpīgi redzēt, kā pasaule jūk prātā. Burtiski! Romas pāvests sludina politisku vājprātu, psihopātu kliķe okupējusi Kremli Krievijā, draud pasaulei ar atomieročiem (!!!), Eiropas Savienība noslīkusi ciniskā reālpolitismā - sludina demokrātiju, bet ļauj agresorvalsts Krievijas izvarotajai Ukrainai noasiņot.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi Foto

Krūšturis, spiegi un ietekmes aģenti

Kārtīgam padomju produktam ir pazīstamas anekdotes par padomju spiegu Štirlicu, kuru, pastaigājoties pa bulvāri Unter Den Linden zem Berlīnes liepām, nodod pie krūts...

Foto

Sistēmiskā "pareizuma" vieta atbrīvojas

Pēdējo mēnešu mediju refleksijas uz notikumiem politikā veido dīvainu dežavū sajūtu. Lai kā negribētos būt klišejiski banālam, jāteic, ka vēsturei ir cikliskuma...

Foto

Partnerības regulējums stāsies spēkā, tad arī korupcija noteikti mazināsies

Šodien Aizsardzības, iekšlietu un korupcijas novēršanas komisijā uzklausījām Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja (KNAB) un Sabiedrības par atklātību...

Foto

Man izteiktās apsūdzības piesegšanā ir meli

Patiesi sāpīgi bija lasīt, ka Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmijas (JVLMA) padome izsaka man neuzticību un prasa atkāpšanos. Īpaši sāpīgi –...

Foto

Tā nauda pati iekrita aploksnēs, un tā nebija mūsu nauda, un par aploksnēm mēs neko nezinām, un mūsu darbinieki bija priecīgi saņemt tik mazas algas, kā oficiāli deklarēts!

Reaģējot uz partijas Vienotība biroja bijušā darbinieka Normunda Orleāna pārmetumiem partijai, kas publicēti Latvijas medijos, Vienotība uzsver – partijā nekad nav maksātas aplokšņu algas, un tā stingri iestājas pret...

Foto

Aicinu Saeimas deputātu Smiltēnu pārcelties dzīvot uz Latgali

„Apvienotā saraksta” mēģinājums "uzkačāt" savu reitingu pirms Eiropas Parlamenta vēlēšanām izskatās vienkārši nožēlojami. Neiedziļinoties nedz manu vārdu būtībā,...

Foto

Krievijas apdraudējuma veidi Latvijai 2024. gadā

Pēdējā laikā saasinājusies diskusija par to, kādi militāri riski pastāv vai nepastāv Latvijai. Nacionālie bruņotie spēki (NBS) ir izplatījuši paziņojumu,...

Foto

„Sabiedriskā” medija paustais, ka akadēmijas vadība par kādiem pasniedzējiem ir saņēmusi sūdzības gadiem ilgi, neatbilst patiesībai

Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmija (JVLMA) ar vislielāko nopietnību attiecas...

Foto

Vai Sanitas Uplejas-Jegermanes atkāpšanās izraisīs būtiskas pārmaiņas sabiedrisko mediju politikā?

Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (SEPLP) locekles Sanitas Uplejas-Jegermanes atkāpšanās norādīja uz divām lietām. Pirmā –...

Foto

„Rail Baltica” projekta problēmu risinājums labākajās ierēdņu tradīcijās

Rail Baltica projekta problēmu risinājums labākajās ierēdņu tradīcijās. Vispirms izveidojam tematisko komisiju, kur gudri parunāt un pašausmināties....

Foto

Es atkāpjos principu dēļ

Šodien, 2024. gada 5. martā esmu iesniegusi Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomei (SEPLP) paziņojumu par amata atstāšanu pēc pašas vēlēšanās. Saskaņā ar...

Foto

Nacionālā apvienība rosina attaisnoto izdevumu slieksni palielināt līdz 1000 eiro

Nacionālā apvienība (NA) rosina palielināt gada ienākumu deklarācijā iekļaujamo attaisnoto izdevumu limitu no esošajiem 600 eiro...

Foto

Mūsu modeļa krīze

20.gadsimtā pasaule pārdzīvoja vairākas modeļu krīzes – 1917.gada revolūcija bija konservatīvisma krīze (turklāt ne tikai Krievijā), Lielā depresija bija liberālisma krīze, Aukstā kara beigas...

Foto

Pret cilvēku apkrāpšanu – moralizēšana, bet pret politiķu atdarināšanu – kriminālsods

Uzmanību piesaistīja divi ziņu virsraksti. Abi saistīti ar krāpniecību. Taču ar to atšķirību, ka vienā...

Foto

Sakāve un “viens idiots” – ielas nepārdēvēs

Latvijas Universitātes padomes loceklis Mārcis Auziņš ar Mediju atbalsta fonda finansējumu Kas jauns[i] vietnē publicējis viedokli par krievu imperiālistu Andreja Saharova,...

Foto

Nedrīkst Ropažu pašvaldības finanšu problēmas risināt uz darbinieku rēķina

Jau kādu laiku cirkulē baumas, ka tiek organizēta Ropažu novada domes esošās varas nomaiņa. Šīs runas sākās...

Foto

Vai līdz rudenim gaidāms pamiers?

Drīzumā varēs noskaidrot, cik lielā mērā ir patiesas sazvērestību teorijas attiecībā uz Zeļenska un Baidena nerakstītajām sadarbībām. Šo teoriju ticamība izgaismosies tad,...

Foto

Kā saimnieks pavēlēs, tā runāsim! Galvenais - nedomāt!

Portālā Pietiek.com kādu laiku atpakaļ atļāvos publicēt pārdomas par ASV, Izraēlu. Biju pārsteigts, cik daudzi cilvēki lasa šo...