Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
sim
10.12.2017. 15:01vai nav simboliski, ka āboltiņa uztraucas par tiem, kas pat nezin, ka ir maisos? neziņīšu saradīsies ļoti daudz, jo tā būs ērtāk atrunāties.
Žulim
28.11.2017. 17:06»
Žulis
Kādas aizkustinošas rūpes Priedīša kungs izrāda pret čekistiem! Un cik labi viņš pārzina to čekas maisu saturu! Viņš zin, ka tur iekšā ir tie gudrie latvieši un vēl tādi latvieši, kas nemaz nezina, ka ir tur iekšā, bet galveno laupītāju un tautas benžu vārdi tur nevar būt iekšā.(To var zināt tikai tāds...
priecīga ziņa: Lai gan Veselības ministrijas (VM) vēlme sakārtot slimnīcu tīklu ir saprotama, Pārgaujas novada domes priekšsēdētājs Hardijs Vents (Vienoti novadam) neatbalsta Straupes narkoloģiskās slimnīcas pakalpojumu pārcelšanu uz Strenčiem un norāda, ka tas nav novadnieku interesēs.
VB
28.11.2017. 11:10»
leonardo
Strādniekiem un zemniekiem, kuri saražoja reālās vērtības, ar 40 gadu stāžu pegan nsijas ir smieklīgi mazas. Bet komunisti priekšnieki, tiesneši, prokurori, priHvatizētāji saņem nenormāli lielas pensijas. Liepājas metalurgs bijušais šefs saņem 54 ooo mēnesī, Andris Bērziņš, kurš ne dienu bav fiziski...
"Nabagam nav ko zaudēt..."
Ir ko zaudēt, nav vēl tik traki kā raksti pie mums! Man, piem., ilgi nācās iztikt ar 3. gr. inv. pabalstu vien. Tagad ir vairāk un es negribu, ka atkal būtu mazāk, ja godīgi.
kurts
28.11.2017. 00:22»
777
Nepiekritu Prieditim. Visi ir japublice, jo cietusie vel ir dzivi
Kurš tad te taisas atriebties?Uzpirktie uz Sibiriju izsūtītie,kuriem kolaboranti atgriezuši īpašumus un maksa kontribūciju?Ārzemju dīpiši,kuriem par prieku,kolaboranti atņēma īpašumus,jumtu virs galvas tiem,kuri nebija sadarbojušies ar okupantiem un atdeva to visu dīpišiem?Vecā inteliģence,kura uzcītīgi okupantu uzdevumā kropļoja un kropļo latviešus un bija un ir latviešu pārkrievošanas un internacionalizācijas avangardā?Gudrais ķīmiķis,kurš parakstījas par savu pienākumu ziņot un nodot,kuru nemaz neinteresējot tie čekas maisi?Nav te neviena,kurš vēlētos un kuram būtu tiesības atriebties!Ir tikai gļēvuļu bars,kuram ir bail pat no savas ēnas!
leonardo
27.11.2017. 10:52»
VB
Un Jūs gribat te sabrukumu?! Kas izmaksās pensijas tad? No kā dzīvosim
Strādniekiem un zemniekiem, kuri saražoja reālās vērtības, ar 40 gadu stāžu pegan nsijas ir smieklīgi mazas. Bet komunisti priekšnieki, tiesneši, prokurori, priHvatizētāji saņem nenormāli lielas pensijas. Liepājas metalurgs bijušais šefs saņem 54 ooo mēnesī, Andris Bērziņš, kurš ne dienu bav fiziski svīdis, saņem pāris tūkstošus tikai tāpēc, ka kā bankas prezidents pats sev ieskaitīja nepieciešamos maksājumus no citu naudas. Tādu piemēru ir daudz. Nabagam nav ko zaudēt, kā tikai važas un nabadzību. Zagļus gan nevajadzētu žēlot.
Žjulis 2
26.11.2017. 18:14»
A.P. ņirga
Pēdējā laikā Žuļa vemšanu komentāros ir sācis papildināt jauns latviešu cilmes antropoīds mastodonts ar savu vemjošo pienesumu. Šo primātu var pazīt pēc kroplā latviešu šrifta
Priedīša vamšana svētdienas vakarā!
Jautājums
26.11.2017. 17:38»
777
Nepiekritu Prieditim. Visi ir japublice, jo cietusie vel ir dzivi
Vai tad tajā kartotēkā visi ierakstītie ir radījuši citiem ciešanas?
A.P. ņirga
26.11.2017. 16:42Pēdējā laikā Žuļa vemšanu komentāros ir sācis papildināt jauns latviešu cilmes antropoīds mastodonts ar savu vemjošo pienesumu. Šo primātu var pazīt pēc kroplā latviešu šrifta.
Ne, ne
26.11.2017. 16:13»
Arturs Nagliņš
Ne tikai latviešu kultūrā ir tabuizācija – pasludināšana par nepieminamu, aizliegtu. Tabuizācija ir cilvēces garīgās dzīves konstanta parādība. Pie mums pēcpadomju laikā tabu attiecas uz „okupāciju”. Tabuizācija var būt pozitīva un sociāli vajadzīga nostādne, lai nebojātu sociuma morālo stāju, sociumā...
Tas nav par Priedîti, kas vaiga sviedros turpina śtancèt padomju laiku śtampus par labo un slikto. A. P. ir atpalicis, dziłas provinces degeneràts no ćekas maisiem!
Arturs Nagliņš
26.11.2017. 11:17Ne tikai latviešu kultūrā ir tabuizācija – pasludināšana par nepieminamu, aizliegtu. Tabuizācija ir cilvēces garīgās dzīves konstanta parādība. Pie mums pēcpadomju laikā tabu attiecas uz „okupāciju”. Tabuizācija var būt pozitīva un sociāli vajadzīga nostādne, lai nebojātu sociuma morālo stāju, sociumā neievazātu perversas izpausmes u.tml. Taču tabuizācija var būt arī amorāla nostādne, lai kādas sociālās grupas interesēs realizētu noteiktu ideoloģiju, kas balstās uz vēsturiski neadekvātu, tendenciozu materiālu u.tml. „Okupācijas” tabu ir amorāla tabuizācija. Vēršanās pret amorāliem tabu prasa zināmu drosmi, nebaidīšanos nostāties pret visu sociumu jeb, kā parasti saka, „vienam nostāties pret visu tautu”. Tāda rīcība arī ir ļoti sena. Par to var lasīt Bībelē. Rainis par to raksta dienasgrāmatā, attiecinot iespēju savā taisnībā, savos uzskatos un savos vērtējumos palikt vienam pret visu latviešu tautu. „Jāzepā un viņa brāļos” ir apņemšanās „Tad iešu viens pret visu pasauli!”. Iespējams, t.s. pārejas laikmetos, kad kardināli viss mainās un klasiskās vērtības, un normas masveidā zaudē aktualitāti, tiek noklusētas un izkropļotas, droši iet „vienam pret visu pasauli” ir ļoti vajadzīgs. Tāda pozīcija kļūst dzīves nepieciešamība - cilvēka pašcieņas saglabāšanas radikāls veids.
Es arî pamatos domàju
26.11.2017. 11:09»
VB
Es, pamatos, tāpat domāju. Labs raksts visumā
Ka Priedîtis ir ćekas degeneràts. Paldies par atbalstu pret śiem komunistiskajiem nelieśiem!
VB
26.11.2017. 10:15»
NEO
trauksmes cēlājs un paszītā no LV pētniece Nagla Briselē.. Lustrācija nav pētniecība, bet sadarbības ar VDK nožēlošana un izlīgšana ar sevi un sabiedrību...
Un Jūs gribat te sabrukumu?! Kas izmaksās pensijas tad? No kā dzīvosim?
re, vēl viens drugs
26.11.2017. 08:55ir jau otrādi, tagad varbūt aizdomās turam nevainīgos. No komentāriem nobijušies, jāsmejas.
Kādā
26.11.2017. 08:48»
777
Nepiekritu Prieditim. Visi ir japublice, jo cietusie vel ir dzivi
veidā tu cieti, ja es informēju, ka Fricis slavēja Hitleru? Domā ar galvu, stulbais latvieti!
Deģenerāts Žulis-Latvietis
26.11.2017. 08:45»
MI
Tik vien kā manas peronīgās domas, bet šoreiz ar ironiju, sarkasmu, humoru un nopietni...
To es izlaidu no sava dibena.
NEO
25.11.2017. 21:48»
MI
Tik vien kā manas peronīgās domas, bet šoreiz ar ironiju, sarkasmu, humoru un nopietni...
trauksmes cēlājs un paszītā no LV pētniece Nagla Briselē.. Lustrācija nav pētniecība, bet sadarbības ar VDK nožēlošana un izlīgšana ar sevi un sabiedrību.
No lustrācijas vara baidās jo tā joprojām ir totalitāra. Ja VDK ziņotāji sāks runāt un tiks atklāti, šī pastāvošā vara var ātri sabrukt bez redzamām pazīmēm. Un tas var notikt īsā laikā. Ap 2020 gadu, kad beigsies ES fondi un Latvijas ekonomika vairs netiks sildīta. 2000 ierēdņu būs atlaisti no darba. Nemieri var kļūt nevadāmi. Politiķiem neviens vairs netic. Dzīvosim uz pulvera mucas. Daudzi no bijušiem un esošiem poltiķiem pat baidās iziet sabiedrībā. Viņi kļuvuši par neaizskaramajiem un viņu ir daudz. Visi zin viņu noziegumus.
Deģenerāts Žulis-Latvietis
25.11.2017. 21:32»
MI
Tik vien kā manas peronīgās domas, bet šoreiz ar ironiju, sarkasmu, humoru un nopietni...
Tas mans izvēmiens.
MI
25.11.2017. 20:49Tik vien kā manas peronīgās domas, bet šoreiz ar ironiju, sarkasmu, humoru un nopietni.
Redzi rakstniek tu šoreiz esi izteicies par jomu kurā redzami tev nav zināšanu vai saprašanas. Tu esi uzvārījis putru, kura ir tik vien kā izlejama žļurga. Esi sametis visu vienā katlā, pievienojis akadēmiskus terminus, diagnozes un savu žūlti, un uzdevis to pa labu esam, pats domājot, labiņš.
Bet es tam nepiekrītu. Nepiekrītu tavai diagnozei. Un tāpēc izteikšos par lietām vienkāršā veidā.
PIRMKĀRT:
Ir atšķirība starp aģentiem kuri kalpojuši okupācijas režīmam un personām kuras kalpo/rīkojas Latvijas Republikai,Satversmei.
Dabisko lietu kārtībā ir tā, ka sabiedrība vienmēr neatzīs personas kuras kalpojušas okupācijas režīmam.
Bet, sabiedrība vienmēr akceptē tās personas kuras ir rīkojušās Latvijas Republikas labumam. Neatkarīgi no viņa statusa, vai viņš ir tikai pētnieciskās žurnālistikas žurnālists, vai viņš ir tikai vienkārš trauksmes cēlājs, vai viņš ir aģents, vai viņš ir tikai parasta persona kura ir informējusi par noziedzīgu nodarījumu. Statusam šeit maza nozīme, bet nozīme ir rīcībai un rīcības mērķim.
OTRKĀRT:
Latvijas Republikas proklamēšana (fakts). Latvijas okupācijas (fakti). Neatkarības atgūšana (fakts). Lustrācija - (juridiskā nepieciešamība, bet nerealizēts. Fakts).
TREŠKĀRT:
Lustrācija, jeb pagātnes izvērtēšana, jeb Latvijas okupācijas laika izvērtēšana. Lustrācijas uzdevums nav tikai apzināt čekas ziņotājus, jeb čekas maisu atvēršana. Lustrācijas uzdevums ir akadēmiski izzināt visus okupācijas režīma darbības mehānismus, to mijiedarbību (partija, komjaunatne represīvie orgāni, utt), tajā darbojušās personas un viņu rīcību.
Manuprāt lustrācijas galvenie uzdevumi ir:
1) noskaidrot kuras personas ir saucamas pie kriminālatbildības.
2) noskaidrot kuras personas ir atstatāmas no Valsts pārvaldes un ne tikai. Atstatāmas no lēmumu pieņemšanas (atrašanos amatos) Valsts vitāli svarīgām nozarēm: drošība, ārlietas, ekonomika, finanses, izglītība (jaunatne),utt.
3) izvērtēt vesturisko mantojumu pilnā spektrā un atstāt to nākotnei (izvērtēts priekš vēstures). Dziļa jēga ir teicienā, ka bez vēstures nav nākotnes.
REZULTĀTĀ - Teikšu, ka komisija čekas maisu izvērtēšanai ir tikai mazliet no kaut kā. Valstiski pareizi būtu izveidot Okupācijas laika izvērtēšanas Institūtu, kurā zinātnieki izvērtētu okupāciju pilnā spektrā un nodotu to vēsturiskai saglabāšanai.
NOBEIGUMĀ - Filozofiksi par lustrācijas neesamību, kura ir dabiska un juridiska nepieciešamība, un par četrdesmit gadiem tuksnesī.
Tātad, Latvija pēc okupācijas ir iztikusi bez lustrācijas. Par iemesliem varam nojaust paši.
Kā būtu ja pēc okupācijas būtu notikusi lustrācija. Par to mēs varam tikai sapņot.
Četrdesmit gadi tuksnesī (tikai literāri) - tam ir dziļa jēga. Tas ir laiks kurā (apmēram) notiks dabiskā lustrācija.
Domāju, ka tuvākajos gados Latvijā nekas kardināli nemainīsies.
Domāju, ka cerība / nākotne slēpjas Jāņa Streiča intervijā NRA, kur viņš citēja "Pazudušo dēlu". Tas ir cilvēkos, kuri pasauli ir redzējuši uz sava ādas savādāk, taisnīgāk. Bet tas diemžēl nebūs tik drīz.
Par lustrāciju pēc daudziem gadu desmitiem. Viņa notiks un tā ir vēsturiska, juridiska nepieciešamība.
Vēsture ir jāizzin un jāsaglabā nākotnei. Tas ir Valsts bezierunu nosacījums, jo ja nav vēstures, tad nav arī Valsts.
Vai pēc daudziem gadiem lustrācijai būs tīri juridiskas nozīmes? Domāju, ka jā.
GRIBU CERĒT - ka ikviens dokuments, vēstures liecība, kura ir saistāma ar Latvijas okupāciju laikiem nav pazuduši, neatkarīgi no tā kuri viņus glabā, un no tiem nav pazudis pat ne komats, ne punkts.
Pats Priedītis
25.11.2017. 17:30»
Atkal
viens piemērs Priedīša Arta taisnībai par smirdoņu no latviešu puses
jau sen smird, bet viņam nav izvēles, jāturpina bezperspektīvi, nebūs vairs viņa sapņu PSRS,, smirdēt latviski.
Atkal
25.11.2017. 13:48»
Beidz murgot
debilais Priedīti. Vai tiešām nevajag sākt ārstēšanos
viens piemērs Priedīša Arta taisnībai par smirdoņu no latviešu puses!!!
Beidz murgot
25.11.2017. 12:04»
Pastalām
Nupat Mozaīkā: Latvijas antroposfēras nelaime nav tikai zagļu, neliešu, akadēmisko šarlatānu un nekaunīgu plānprātiņu lielais īpatsvars (skat. psiholoģijas doktores, profesores, akadēmiķes VVF psihiatrisko slēdzienu par Latvijas antroposfēru), kā arī iespēja viegli hipnotizēt ar visādām muļķībām tautas...
debilais Priedīti. Vai tiešām nevajag sākt ārstēšanos?
Pastalām
25.11.2017. 11:03Nupat Mozaīkā: Latvijas antroposfēras nelaime nav tikai zagļu, neliešu, akadēmisko šarlatānu un nekaunīgu plānprātiņu lielais īpatsvars (skat. psiholoģijas doktores, profesores, akadēmiķes VVF psihiatrisko slēdzienu par Latvijas antroposfēru), kā arī iespēja viegli hipnotizēt ar visādām muļķībām tautas masas, liedzot smagdomātāju biezajai kārtai ar pamatskolas, vidējās un augstākās izglītības papīriem intelektuāli pilnveidoties un saprast galveno dzīvē. Par Latvijas antroposfēras cilvēcisko nevērtību silti liecina tautas masu vieglā nesaprātīgā atsacīšanās no savas pagātnes, kas nekavējoties padara kroplu antroposfēras tagadni un neko labu nesola nākotnē. Un vai tad latviešu tagadne ir normāla un nav kropla? Nenormālību un kroplību var neredzēt tikai Dieva mentāli apskādētie melnie kangeri un kaut kādi nenosakāmas sugas primāti grantiņi, populārā portāla „Pietiek” komentāru ģēnijs latviešu plānprātiņš Žulis, kurš lieliski izmanto interneta iespējas demonstrēt viņa deģenerāta būtību un kura nekaunīgajām muļķībām nākas veltīt pārāk lielu uzmanību, jo saglabājas iespēja daļēji aprobežotajiem (VVF psihiatriskajā klasifikācijā fiksētajiem) sniegt kognitīvu palīdzību operatīvi atšķirt melīgu informāciju no patiesas informācijas. Tas nekas, ka pat Dievs nesola kaut ko saprātīgu panākt saskarē ar totāliem muļķiem. Tautai ir vienmēr jāpalīdz. Atsacīšanos dēvē par sociālo darvinismu. Psihastēniskās kaislības ap „čekas maisiem” ir tipiska nevērtīgas antroposfēras atsacīšanās no pagātnes un fanātiska vēlēšanās turpināt veģetēt kroplā tagadnē, saglabājot morālā obskurantisma permanenci.
HA
25.11.2017. 10:01čekas maisi satur informāciju kurai ir noteikta rakstura saturs - taisnība vai meli.
Atveriet maisus un dodiet iespēju katrai no pusēm sevi aizstāvēt publiski.
Kompromats, kas atrodas čekas maisos, ir patiesais iemesls korupcijas augstajam līmenim Latvijā.
I
25.11.2017. 09:50Avots priede ir atzinies.žel ka pārējiem nav tādas iekšas,lai publiski atzītu savu sadarbību ar VDK.
ferdinands
25.11.2017. 09:27»
Žulis
Kādas aizkustinošas rūpes Priedīša kungs izrāda pret čekistiem! Un cik labi viņš pārzina to čekas maisu saturu! Viņš zin, ka tur iekšā ir tie gudrie latvieši un vēl tādi latvieši, kas nemaz nezina, ka ir tur iekšā, bet galveno laupītāju un tautas benžu vārdi tur nevar būt iekšā.(To var zināt tikai tāds...
"Smieklīgs ir tas Priedīša paustais ka, „Latvieši vēlas izrēķināties ar konkrētām personām, bet nevis ar skaistās krimināli oligarhiskās valsts smirdīgajām institūcijām un bezjēdzīgo valsts iekārtu vispār.”"
tas ir nevis smieklīgs, bet neloģisks tādā mērā, ka apliecina, ka AP nav argumentu
ferdinands
25.11.2017. 09:25»
hm
Labs raksts...
ja esat mazohists, Jūs, protams, varat aizmirst un piedot, bet mēs, kas neesam mazohisti, negribam nedz aizmirst, nedz piedot
Arturs Nagliņš
25.11.2017. 08:37Vēršanās pret amorāliem tabu ("okupāciju", "čekas maisiem", LR kā zagļu mēslu bedri) prasa zināmu drosmi, nebaidīšanos nostāties pret visu sociumu jeb, kā parasti saka, „vienam nostāties pret visu tautu”. Tāda rīcība arī ir ļoti sena. Par to var lasīt Bībelē. Rainis par to raksta dienasgrāmatā, attiecinot iespēju savā taisnībā, savos uzskatos un savos vērtējumos palikt vienam pret visu latviešu tautu. „Jāzepā un viņa brāļos” ir apņemšanās „Tad iešu viens pret visu pasauli!”. Iespējams, t.s. pārejas laikmetos, kad kardināli viss mainās un klasiskās vērtības, un normas masveidā zaudē aktualitāti, tiek noklusētas un izkropļotas, droši iet „vienam pret visu pasauli” ir ļoti vajadzīgs. Tāda pozīcija kļūst dzīves nepieciešamība - cilvēka pašcieņas saglabāšanas radikāls veids.
Tu priedīt
25.11.2017. 05:03»
Letiņš
To gaida jaunatne (komentāru ģēniji) ar „atvieglotā mācību satura” obligāto septiņu klašu caurstaigāšanas „izglītību”. Šai jaunatnes daļai ir veiksmīgi iezombēts, ka visi pasaules speciālie dienesti ir labi un slikta bija vienīgi VDK. Bet vai tad viņus kāds var uzvest uz pareizā ceļa? Neticu...
neesi nekāds letiņš, bet latviešu sūdu raugs.
Visizteiktākais un tipiskākais filmvaronis
25.11.2017. 04:59»
SALENIEKS
Padomju laikos Tieslietu ministrijā visi zināja, ka biedrs Stirna ir saistīts ar KGB. Viņš draudzējās ar biedrēm Dzintru Kullu un Zigrīdu Mitu. Šovrīd biedres Zigrīdas Mitas vedekla (Mārtiņa Mita sieva) strādā Augstākā tiesā ar vēl vienu padomju laiku biedru (kuru atceras daudzi OBHES aģenti) - Andri...
varētu būt pats Bičkovičs, ja viņu pārģērbtu cara laika obrankas drēbēs, vai prokurora. Šaudīgās ačeles iegrimušas zem divpirkstu biezuma pierītes, resnais vēders, ko graznotu taisna pogu rinda, trūkst tiai zirga un zobena, melnās sotņas pavēlnieks. Bet šodienā prasmīgs demagogs ar sejā paša izspiestu laipnību un labvēlību, bet paša acis it kā skatās no melnā maisa dziļumiem. Līdzīgs visā Guļānam un Maizītim. Un kādi uzvārdi, bičos, guļajķņiks, dievmaizīte. Tīri vai mīkiņa no latviešu jaukuma. Un Endziņš. Ābols no ābeles. Pakalpiņi. Vēmiens nāk no šīs varzas.
SALENIEKS
25.11.2017. 00:13Padomju laikos Tieslietu ministrijā visi zināja, ka biedrs Stirna ir saistīts ar KGB. Viņš draudzējās ar biedrēm Dzintru Kullu un Zigrīdu Mitu. Šovrīd biedres Zigrīdas Mitas vedekla (Mārtiņa Mita sieva) strādā Augstākā tiesā ar vēl vienu padomju laiku biedru (kuru atceras daudzi OBHES aģenti) - Andri Guļānu, kurš ir Jāņa Maizīša ģimenes draugs.
Puteklis
24.11.2017. 23:04»
agents
KGB agentus nedriksteja vervet pret pilsonu gribu. Tada bija Maskavas pavele. Nevajag jaukt ar piespiesanu atzities. Prieditis to labi zina. Un sitas vina smerejums ir kada idiota pasutits . Rupji stradajiet
Nu tu, lutriņ, izcēlies! Pēc Maskavas pavēles pilsoņi "brīvprātīgi" gan loterijas biļetes pirka, gan uz Černobiļu brauca sekas likvidēt. Kaut ko tādu gvelzt ir jāmāk...
Logika gan redzama
24.11.2017. 22:04»
Piedodiet man , Priedītim
Esmu sasirdzis ar kādu kaiti. Rakstīt protu, bet manos rakstos nereti pārttrūkst loģiskās un sakarīgās domāšanas saites. Sauciet to kā gribiet, tā sanāk
Priedītis VDK darbiniekus un ziņotājus dala divās kategorijās. Pirmie labie - draugos ar zinātnisko komunismu, otri pretekļi materiālisti, zagļi prihvatizatori, kas apspēlējuši gaišos komunistus. Priedītis sevi pieskaita pie gaišajiem komunistiem.
Piedodiet man , Priedītim
24.11.2017. 21:47»
Pilnīgi piekrītu-
melnais Priedītis ir viens no tiem neliešiem, ar kura atbalstu ir uzmūķēta 4. maija repubika. A. Priedītis ar naida aptumšotu prātu latvieša idiotiskajā mentaitātē ir pret čekas maisu atvēršanu, jo arī viņa, godīgā stučītāja, vārds ir maisu dziļumos. Ne velti melno Priedīti pārņem dziļa nicinājuma naids...
Esmu sasirdzis ar kādu kaiti. Rakstīt protu, bet manos rakstos nereti pārttrūkst loģiskās un sakarīgās domāšanas saites. Sauciet to kā gribiet, tā sanāk.
Letiņš
24.11.2017. 21:33To gaida jaunatne (komentāru ģēniji) ar „atvieglotā mācību satura” obligāto septiņu klašu caurstaigāšanas „izglītību”. Šai jaunatnes daļai ir veiksmīgi iezombēts, ka visi pasaules speciālie dienesti ir labi un slikta bija vienīgi VDK. Bet vai tad viņus kāds var uzvest uz pareizā ceļa? Neticu.
agents
24.11.2017. 21:21KGB agentus nedriksteja vervet pret pilsonu gribu. Tada bija Maskavas pavele. Nevajag jaukt ar piespiesanu atzities. Prieditis to labi zina. Un sitas vina smerejums ir kada idiota pasutits . Rupji stradajiet !
Jānīc
24.11.2017. 21:03»
VDK izpētes komisija ne reizi vien ir teikusi par PSRS komunistiskās partijas, tajā skaitā tās struktūrvienības - Latvijas komunistiskās partijas - atbildību par PSRS totalitārā okupācijas režīma laikā veikto represiju un cilvēku izspiegošanas iecerēšanu, vadību, organizēšanu un atbalstīšanu, norādot arī uz LPSR Ministru padomes, tiesu, prokuratūras, citu iestāžu atbildību. utt. utjpr. VDK bija izpildorgāns. Aģenti - zemākais slānis. https://twitter.com/VDKkomisija/status/932915236541227009
Iesaku palasīt publiski pieejamos pētījumus, kas aptver sistēmu kopumā, nevis tikai koncentrēties uz niecīgu materiālu daļu, kas ir VDK kartotēka.
https://www.lu.lv/vdkkomisija/publikacijas/zinatniskas/
Maizītis izdomā jaunus un jaunus ieganstus (un politiķi dzied līdzi), lai nepieļautu piekļuvei aģentu kartotēkai un ziņojumu datubāzei Delta, jo Latvijas specdienesti pārņēma gan daļu VDK darbinieku, gan daļu VDK aģentu. Tik atzīt to publiski baidās.
Un vispār, kādā sakarā jāsargā jau neesošas totalitāras valsts aģenti, kas strādāja okupācijas varai? Nopublicēt to sarakstu un miers - varēs pāršķirt vienreiz to vēstures lapu un dzīvot tālāk.
Žulis
24.11.2017. 20:48Kādas aizkustinošas rūpes Priedīša kungs izrāda pret čekistiem! Un cik labi viņš pārzina to čekas maisu saturu! Viņš zin, ka tur iekšā ir tie gudrie latvieši un vēl tādi latvieši, kas nemaz nezina, ka ir tur iekšā, bet galveno laupītāju un tautas benžu vārdi tur nevar būt iekšā.(To var zināt tikai tāds, kurš pats ir piedalījies tā maisu satura šķirošanā)Tāpēc viņā pauž, ka tā „čekas maisu” atvēršana būtu ņirgāšanās par tiem gudrajiem latviešiem.
UN kādu apokaliptisku ainu viņš zīmē ‘’čekas maisu” atvēršanas gadījumā! Sociuma uzbudinājumi, nekontrolēts naids, sociālais afekts, saprāta zudums.. Vienvārdsakot, zeme atvērsies un aprīs visu latviešu tautu naida liesmās. Lai pastiprinātu iecerēto efektu, viņš nekautrējas VDK dokumentu izpētes komisiju iztēlot par kaut kādu atriebības pārņemtu psihopātu bariņu.
Protams, galvenā viltība, kas iestrādāta šajā rakstā ir mēģinājums čekas aģentus sasaistīt kopā ar tiem, kas sniedz operatīvo informāciju valsts drošību un kārtību uzraugošām iestādēm patriotisku un pilsonisku motīvu vadīti. Priedīša kungs ir izdomājis ka te varētu izmantot kopēju apzīmējumu – „avoti”. Tas ir apmēram tā pat, kā kad kāds censtos sasaistīt kopā cilvēka slepkavu un ārstu – ķirurgu, nosaucot tos abus vienā vārdā, piemēram, par „cilvēku griezējiem” un pēc tam, cildinot ārsta darbu, pie viena „attaisnotu” arī slepkavu. Vienīgi padomju propagandas filmās cilvēki darbam čekā pieteicās kristaltīru,nesavtīgu motīvu vadīti!
Smieklīgs ir tas Priedīša paustais ka, „Latvieši vēlas izrēķināties ar konkrētām personām, bet nevis ar skaistās krimināli oligarhiskās valsts smirdīgajām institūcijām un bezjēdzīgo valsts iekārtu vispār.” No kā tad šī valsts iekārta un tās „smirdīgās institūcijas” sastāv un kas ir to radītāji, ja ne atsevišķas, konkrētas personas? Tieši čekas maisu savlaicīga neatvēršana jau deva iespēju šīm konkrētajām personām izveidot šo valsts iekārtu ar tām „smirdīgajām institūcijām”! Vai var izjaukt mūri, neaiztiekot atsevišķus ķieģeļus, no kā mūris uzcelts? Vai var pārcirst ķēdi , nevēršoties ne pret vienu atsevišķu ķēdes posmu? Vienreiz jau latvieši tā tika apmuļķoti, kad , nevēršoties pret konkrētām personām, notika tā sauktā dziesmotā revolūcija. Vai Priedīša kungs cer to panākt vēlreiz?
Pilnīgi piekrītu-
24.11.2017. 20:00»
hm
Labs raksts...
melnais Priedītis ir viens no tiem neliešiem, ar kura atbalstu ir uzmūķēta 4. maija repubika. A. Priedītis ar naida aptumšotu prātu latvieša idiotiskajā mentaitātē ir pret čekas maisu atvēršanu, jo arī viņa, godīgā stučītāja, vārds ir maisu dziļumos. Ne velti melno Priedīti pārņem dziļa nicinājuma naids un, nesagaidot lustrācijas likumdošanu, kas sniegs katrai godīgā ziņotāja personai iespēju nožēlot savu rīcību, izstāstīt savus nodarījumus, Priedītis pats ir gatavs pubiski atzīties, apsteidzot citus VDK neliešu neliešus. Tas ir labi. Viss melnā Priedīša raksts pierāda viņa visjaukākos nodomus piedalīties totalitārās valsts PSRS vēsturiski antropooģiskai norakšanai vēstures mēslainā. Apsveicamair melnā Priedīša vēlme iziet smago lustrācijas procesu un no nelieša kļūt ar cilvēku.
Ko domā Solvita?
24.11.2017. 19:16»
Ciniķis
"Uz tik negodīga fona godīguma etalons kļūst cits rakstā citētais viedoklis: „Taču jāņem vērā, ka aģentu kartotēkās varam atrast cilvēkus, kuri nemaz nezina, ka viņi tur ir, kuri patiesībā nekad nav sadarbojušies ar čeku. Tādēļ šīs informācijas publiskošana pieļaujama tikai pēc ekspertu izstrādātas ...
Var iedomāties: "Mēs musināsim un terorizēsim Kangera komisiju, ko jau dara mūsu maizītis, tai neļausim neko darīt un beidzot pateiksimm attaisnojumu - komisija neko neizdarīja, neprata, nebija spējīga, neizpildīja doto darbu un tml., mēs nevaram pubblicēt "maisu" saturu, vainīgs Kangeris un Co"- tā izskatās.
Te Arturs blefo, stipri, ļoti
24.11.2017. 19:09»
"Mēs nevaram izmeklēt katra cilvēka likteni, nespējam noteikt, kurš piekrita brīvprātīgi, kurš piespiedu kārtā,” teica izpētes komisijas vadītājs”.Uz tik negodīga fona godīguma etalons kļūst cits rakstā citētais viedoklis ... "- proti Solvitas Āboltiņas.
Artur, te nu tu blefo tik stipri, ka kauns, ka tevi pazīstu. Kangeris ir ļoti akurāts un precīzs, saka ļoti pareizi. Uz kādu pierādījumu pamata tu saki, ka tā nav un savā komentāra sev apmētā ar dubļiem kārtējo latvieti, godīgu cilvēku un ja sāc pielietot latviskos lamu vārdus, līdz ko tavs raksts zaudē tava raksta satura patieso jēgu, kurā daudz ko aprasakti pareizi.
Nekļūsti smieklīgs un mazvērtīgs!
Ciniķis
24.11.2017. 18:57"Uz tik negodīga fona godīguma etalons kļūst cits rakstā citētais viedoklis: „Taču jāņem vērā, ka aģentu kartotēkās varam atrast cilvēkus, kuri nemaz nezina, ka viņi tur ir, kuri patiesībā nekad nav sadarbojušies ar čeku. Tādēļ šīs informācijas publiskošana pieļaujama tikai pēc ekspertu izstrādātas metodoloģijas un tieši šim mērķim tika radīta izpētes komisija,” atgādina Nacionālās drošības komisijas vadītāja un “Vienotības” frakcijas priekšsēdētāja Solvita Āboltiņa.” - tas ir viņas, āĀltiņas dumjības kalngals. Neko tādu dumjāku viņa nekad nav teikusi - tā teiktu Māris Kučinskis kā par Zariņu, ka jānoņem uzrakst MK - "viens likums, katram kriminālajam grupējumam sava taisnība, ak nē - viena taisnība.
SOLVITA ĀBOLTIŅA jau nojūgusies?
hm
24.11.2017. 18:54Labs raksts.
Kad mācījos, mums katrā grupā bija viens informators. Visi zinājām, kurš. Dažkārt, pārrunājām pat gadījumus, kur informators grupas biedriem iesaka nerunāt viņa klātbūtnē neko tādu, par ko nāktos ziņot.
Domāju, arī viņi ne īpaši komfortabli jutās starp vienaudžiem.Protams, tai laikā attiecībā pret ziņotājiem bija negatīva attieksme.
Taču pagājuši turpat 30 gadi! Aug otrā paaudze, bērnu bērni!
Vai šodien man kāds ienaids pret tolaiku "avotiem"? Iepazīstot dzīvi visā daudzveidībā, nākas secināt, ka nevar no tūkstošiem nelietībām izcelt vienu sīku nelietību un mūžīgi turēt atmiņā no paaudzes paaudzē.
Ja kāds to nespēj, jāvēršas pie ārsta. Un cilvēciskas izpratnes līmenī Jarinovskas un & kantorim , pirmkārt, derētu pieprasīt psihoterapeita vai neirologa izziņu.