Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Pionieris
03.06.2013. 18:10»
L.Grantiņš LRTT & H-86
Izvēle vienmēr ir dota un ir arī šoreiz;balsot par VL! Tie, kuri norej VL!, ir mūsu ienaidnieki. Nevar vainot nebūšanās tos, kas nekad nav bijuši pie varas.Tu, Nātre, visu to labi saproti. Tu esi provokators, tāds pats kā Lato
Visu tev cieņu Linard, par drosmi cīņai pret čeku, bet pāris lietas, kuras godu nedara:
1) http://neliesi.info/beslans-abdulmuslimovs-nopircis-partiju-%c2%abvisu-latvijai%c2%bb/
2)http://neliesi.info/cik-atri-izcakst-nacionalu-principi-un-stingra-staja/
3)http://neliesi.info/raivis-dzintars-un-jevgenijs-osipovs/
Arī pats esi tautastribunālā cepis par šo pret Raivi ar soda "komplektu" bonusā, tad nu saki man, kas ir tas, kas licis tev kardināli apmest kažoku???
Pionieris
03.06.2013. 17:31Tas bija lēts cirks, kur Nilsu ievēlēja pa lielam aziātu govis un latvānijas latviskie barāni ;D! Turklāt - no pašu makiem! Lēti, banāli, bet IR !
Man neviltots prieks kā apdirsās (piedodiet par nepieklājību) tā švabra Ēlerte no izdzimteņu brigādes Vienotības ;D! Arī Zatleru Valdis palika sausā un likumsakarīgi, jo Sprūdži, Ķūļi un citi brīnumi nolaida podā partiju.
VL! bija daiļā Broka, ok, balss patīkama un dizains, lai ar nav pirmā svaiguma, bet mīcāma ;D .Nav slikti, tas nekas, ka zaudēja, sievišķis turējās braši. Bet nu Nilsu informatīvā vidē stutēja vareni krievu naudiņa, Rīdzenieku naivuļu naudiņa un sapirktie mediji.
Bet Lato, tu nedaudz šauj garām - VL! nav pie šprices vēl tikuši, nav teikšanas, bet šī iespeja ir jādod. Protams, Raivmi Dzintaram ir jāapsēžas un jāpadomā, kas svarīgāk ir - cīnīties pret abortiem, lai bērnunami pilnāki vai cīnīties, lai atjaunotu ražošanu, izglītību un zinātni - 3 lietas, bez kurām Latvija būs pazudusi un visai drīz..Saeimas vēlēšanas VL! ir kritiski svarīgas, jo, ja palaidīs vējā savu pozīciju un iespēju, tur nekas nebūs, jo Vienotībai un ākstiem no ZRP būs grūti ko izdarīt. VL! ir visas iespējas...ja pietiks prāta. Un, vai pietiks, šaubas rada, ka partijas biedros tika uzņemts tāds prokremlisks "patriots", kurš nemāk 3 vārdus latviski, bet pacienās izsalkušos tūdalpastalniekus ar gardajām desiņām un šprotēm.Ir arī citi šedevri..bet lai nu paliek, ko tur daudz. Balsot balsošanas pēc nav jābalso, ja nav par ko ir pilnīga taisnība. Bet jāatceras, ka 300-400k latieši, kuri devušies bēgļu gaitās pieplusotu kādai partijai (99% nebūtu SC),būtu interesants iznākums gaidāmajās Saeimas vēlēšanās.
Mazāk latviešu Latvijā, vieglāka dzīve SC, ZZS ar Puzes pāķi priekšgalā, genocīdu pret latviešiem no sātanistu apvienībā Vienotībā.
Tribunāls
01.06.2013. 18:41»
L.Grantiņš LRTT & H-86
Nav jau sīkāk jāargumentē, bet atbildei, ja tādu sniedz,ir jābūt pēc būtības. Cik reizes jūs balsojāt, un vai vispār jūs balsojāt par VL!, nav TĒMA. Tēma ir, ka VL! nekad nav bijusi pie teikšanas un tāpēc teikt apvainojumus uz viņu var "ēzelis" vai provokators. Ēzelis jūs noteikti neesiet...
Grantiņ, tautas nodevēj! Spriedums Tev jau ir apstiprināts. Un neceri paglabties ārzemēs.
Nātre
01.06.2013. 18:20»
L.Grantiņš LRTT & H-86
Nav jau sīkāk jāargumentē, bet atbildei, ja tādu sniedz,ir jābūt pēc būtības. Cik reizes jūs balsojāt, un vai vispār jūs balsojāt par VL!, nav TĒMA. Tēma ir, ka VL! nekad nav bijusi pie teikšanas un tāpēc teikt apvainojumus uz viņu var "ēzelis" vai provokators. Ēzelis jūs noteikti neesiet...
God. Grantiņ!
NA daļēji ir pie "teikšanas" valstī šobrīd,bet ne ministri,ne deputāti nav sevi pierādījuši kā prasmīgi profesionāļi,par ko man patiesi sāp sirds.
Savā pilsētā par NA nevaru balsot, jo viņiem un SC ir visvājākie saraksti un programmas. Iepazīstot NA vietējo sarakstu,nezinu,ko darīt - raudāt vai smieties.
Bet Rīgā ... ir jādodas un jābalso par NA obligāti,obligāti, jo Igaunija un Lietuva ir vienīgās bijušās republikas,kuras pratušas stāvēt pretī svešinieku tīkojumiem pēc varas.
Liekulības tirgus
01.06.2013. 18:04»
garāmejot
Tieši tā arī ir bijusi burvju nūjiņa, kas bāleliņu partijām un politiķiem ļauj melot, zagt un šeptēties uz nebēdu, bet kritiskā brīdī (respektīvi, risks tikt nostumtam no siles) izspēlēt trumpja kārti...
Piekrītu tavam viedoklim 100%
L.Grantiņš LRTT & H-86
01.06.2013. 16:34»
Nātre
God. Grantiņ...
Nav jau sīkāk jāargumentē, bet atbildei, ja tādu sniedz,ir jābūt pēc būtības. Cik reizes jūs balsojāt, un vai vispār jūs balsojāt par VL!, nav TĒMA. Tēma ir, ka VL! nekad nav bijusi pie teikšanas un tāpēc teikt apvainojumus uz viņu var "ēzelis" vai provokators. Ēzelis jūs noteikti neesiet... .
Nātre
01.06.2013. 16:11»
L.Grantiņš LRTT & H-86
Izvēle vienmēr ir dota un ir arī šoreiz;balsot par VL! Tie, kuri norej VL!, ir mūsu ienaidnieki. Nevar vainot nebūšanās tos, kas nekad nav bijuši pie varas.Tu, Nātre, visu to labi saproti. Tu esi provokators, tāds pats kā Lato
God. Grantiņ!
Jūs tā vienkārši mētājaties ar apvainojumiem. Ļoti mīlu mūsu daudzcietušo Tēvzemi,kuru nekad neatstāšu. Divas reizes esmu balsojusi par nacionāļiem,bet,diemžēl,velti. Neargumentēšu sīkāk,bet valsts liktenis jālemj godprātīgiem,patriotiskiem PROFESIONĀĻIEM. Tāpat mums,vēlētājiem jābūt patriotiski,loģiski,mērķtiecīgi,gudri lemtspējīgiem,nevis tikai balstoties uz emocijām.
L.Grantiņš LRTT & H-86
01.06.2013. 15:33»
Nātre
Lato,esmu tādā pašā situācijā,lai gan dzīvoju citā pilsētā
Izvēle vienmēr ir dota un ir arī šoreiz;balsot par VL! Tie, kuri norej VL!, ir mūsu ienaidnieki. Nevar vainot nebūšanās tos, kas nekad nav bijuši pie varas.Tu, Nātre, visu to labi saproti. Tu esi provokators, tāds pats kā Lato.
Ontūns Mazpusāns© (lit.pseid.)
01.06.2013. 15:11»
Nātre
Lato,esmu tādā pašā situācijā,lai gan dzīvoju citā pilsētā
"Ir niknuma un bezspēcības sajūta. Ko darīsim ...?"
=========
Par klusēšanu kā BOIKOTU.
Klusēt var dažādi.
Var klusēt un nemelot.
Var klusēt un neteikt taisnību.
Var klusēt un tādējādi piekrist un atbalstīt.
BET - var klusēt un tādā veidā pilnībā BOIKOTĒT un IGNORĒT tos, kuri nerīkojas kā draugi, vai pat vispār kā Normāli Cilvēki.
BOIKOTS ir viens no nevardarbīgās pretošanās visiedarbīgākajiem ieročiem, kuru veiksmīgi savulaik lika lietā Mohandass Karamčands Gandijs / Mahatma Gandijs.
***
"Liekot lietā BOIKOTA klusēšanu, vienlaikus nedrīkst aizmirst, ka BOIKOTA tālākais mērķis ir nodrošināt tādu iespējamo sadarbošanos arī ar pašreizējo pretinieku, kas saskaņota ar patiesību un taisnīgumu.
BOIKOTA būtība tiecas likvidēt ļaunumu un pretišķības kā cēloņus un sekas, taču ne pašus pretiniekus, kā tas ir vardarbīgas pretošanās gadījumā.
BOIKOTS ir nevardarbīga metode, kas sabiedrisko domu noskaņo pret ļaunumu, kas tiek vērsts pret sabiedrības harmonisku pastāvēšanu.
BOIKOTS ir protests arī pret neapzinātu vai negribētu piedalīšanos ļaunumā.
BOIKOTS ir centiens pamodināt tautu līdz pakāpei, kad tā PĀRTRAUC jebkuru sadarbību ar SISTĒMU, kura aiz sevis slēpj ļaunu, merkantilu nodomu, kurš ir postošs sabiedrībai un valstij kopumā.
BOIKOTS pret uz sabiedrību vērstu ļaunumu ir tikpat svarīga pilsoniska rīcība kā sadarbošanās ar labo un taisnīgo.
BOIKOTS nav vienkārši klusēšana, BOIKOTS ir IGNORĒJOŠA klusēšana, atsakoties sadarboties ar tiem, kuru rīcība ir ļauna pret sabiedrību, tātad - atsakoties sadarboties ar valsts varu kā ļaunuma SISTĒMU = pilnībā BOIKOTĒJOT un IGNORĒJOT valsti kopumā."
(Izmantots Mahatma Gadndija pausto tēžu apkopojums.)
*****
Ir sacīts: "Domā līdzi!!!"... ;)
oriģinālversija "O.M.© blogā":
http://ontuns-m.blogs.lv/?p=15940
u.c.
Muļķu Zeme, XXI gadsimts.
Nātre
01.06.2013. 14:38Lato,esmu tādā pašā situācijā,lai gan dzīvoju citā pilsētā.
Vienmēr esmu pildījusi savu pilsoņa pienākumu. Taču nebalsoju par 11.Saeimu un nedaru to šodien,jo NAV PAR KO. Ir niknuma un bezspēcības sajūta. Ko darīsim ...?
Mm
01.06.2013. 12:07Vakar Volands Apollo {pie VVF} teica, ka nav ko iet uz vēlēšanām. Šorīt nāca smuki sapucējies no vēlēšanu iecirkņa, laipni sarunājoties ar kādu dāmu krieviski.
ej ka tu
01.06.2013. 11:47»
L.Grantiņš LRTT & H-86
LRTT jau rakstīja;ja sit pa visiem vienādi, tad izdzīvo lielākais- stiprākais(SC). LRTT bija arī skaidrs, ka Lato tādu rakstu uzrakstīs pirms vēlēšanām. Raksts viscaur antilatvisks. Apvainot VL!, kuri vēl nav bijuši pie valdības grožiem, ir noziedzīgs. Lato Lapsa ir slēpts krievžīdu provokators, kurš...
ārstējies, slimiķi.
L.Grantiņš LRTT & H-86
01.06.2013. 10:54LRTT jau rakstīja;ja sit pa visiem vienādi, tad izdzīvo lielākais- stiprākais(SC). LRTT bija arī skaidrs, ka Lato tādu rakstu uzrakstīs pirms vēlēšanām. Raksts viscaur antilatvisks. Apvainot VL!, kuri vēl nav bijuši pie valdības grožiem, ir noziedzīgs. Lato Lapsa ir slēpts krievžīdu provokators, kurš tiks tiesāts par genocīu pret latviešu tautu. Gan jau naivie arī "pamodīsies".http://tautastribunals.eu/?p=14035
Troll
01.06.2013. 07:30Par suņa kaku - nē! Lai viņš savāc savus koškas un iet uz mājām.
Sieri ir dažādi. Ir tādi, kam jānostāv un jānopelē.
LZS ir mazākais siers. Pēc lieluma arī. Ja Hūtītis būtu Rīgas mērs, mums būtu pavisam cita Rīga. Ja premjers - pavisam cita Latvija. (Bet raksturs viņam nejauks, privāti negribas pat tuvoties.) Nesapratu pēdējo balsojumu pret valodu bērnudārzos.
VL! un Brokai nevar pārmest, ko savulaik baķkas, birki un tiem līdzīgie sastrādājuši. Vai Krasts ir tas, ko Lielais Vilis nosauca par Utuvanagu? Tas ir prom, tāpat pārējie vecie ēzeļi, bet no jauniem kumeļiem labi zirgi var izaugt.
Abiem "sieriņiem" par sliktu - ka nenogatavojās un nenāca ar kopīgu sarakstu.
garāmejot
01.06.2013. 01:13Tieši tā arī ir bijusi burvju nūjiņa, kas bāleliņu partijām un politiķiem ļauj melot, zagt un šeptēties uz nebēdu, bet kritiskā brīdī (respektīvi, risks tikt nostumtam no siles) izspēlēt trumpja kārti
JŪS TAČU NEGRIBAT, LAI ATGRIEŽAS MISTERS DŽONSS! (Orvels, Dzīvnieku ferma)
Un - bingo - atnāk, iebalso atkal.
Un tā jau gadus 20. Tā ka šoreiz nē, paldies, ja man piedāvā četrus smirdīgus sieriņus un vienu kaku, es saku EJIET KA, LŪDZU, D*RST JŪS VISI.
Pārējiem (tā sauktajiem apzinīgajiem) veiksmi izvēlē, kas no piedāvātā sortimenta smird mazāk vai ir pat (kā apgalvo) ēdams, ja tā ļoti piespiežas, un iet gulēt gandarīti ar izpildītu pilsonisko pienākumu un nodrošinātu saulainu dzīvīti tuvākajā nākotnē kādam kārtējam parazītu komplektam.
Dženisa
31.05.2013. 20:23Es arī pēdējā laikā šaubījos, iet vai neiet uz vēlēšanām, jo vilšanās ir liela, bet, šodien saņemot Lindermana reklāmu, bija skaidrs, ka latviešiem tomēr jāiet savu bērnu un valodas dēļ.
Laicis
31.05.2013. 18:44Pilnīgi piekrītu autoram. Pirmo reizi savā dzīvē neiešu uz vēlēšanām.Negribu vairs sevi pazemot ar savu lēmumu , kam nav nekādas nozīmes. Mēs esam balsojuši par partijām , kas valsti un tautu , it kā likumīgi , ir iedzinuši parādu jūgā. Viens feldfēbelis ar savu lēmumu tautai uzlika miljardu lielu parādu. Nākamie antiņi šeptē tik pat nekaunīgi. Te iegāž AirBaltic desmitiem miljonus , te izšeptē Hipotēku banku , te gatavi guldīt izzagtā Metalurgā , u.t.t. Un mums par to ir jāmaksā. Man reizēm liekas , ka valdoso partiju vienīgais uzdevums ir iedzīt valsti un tautu parādos.
Ilze cita
31.05.2013. 17:46»
Vasīlijs
Un vēl
žēl nesaprati. Man ļoti patika raksts. esmu tieši tādas pašas izvēles priekšā, zinu par ko ne, bet šaubos par ko jā, bet liekas, ka es ar varētu pelējušu sieru izvēlēties.
Andris
31.05.2013. 15:15Liels paldies pietiek kamp par viņu darbu. Tie ir vienīgie kas būtu jālaiž pie varas, jo ir zinoši un bezbailīgi.
Ļoti bēdīgi ,ka latvieši nespēj vienoties par kopēju platformu.
Janks
31.05.2013. 15:02Ja tā negribas balsot, aizej piereģistrējies, bet biļetenu neaizpildi un urnā neiesvied...
:D:D:D Onslovs, vari saukt arī par Boldriku.
31.05.2013. 14:10»
Vasīlijs
Un vēl
Nu, tad tik uz priekšu, rij kakas iekšā, gan jau nenosprāgsi. Sūdu rijējs ir zābaklaizītājs tā vispārākajā pakāpē, tā teikt level 999.
Toms
31.05.2013. 13:02OK. Bet tā arī nesaprotu, kas neapmierinātajai publikai traucē vai nu pašiem izveidot savu partiju, vai iesaistīties jau eksistējošas politiskas apvienības darbā?
George
31.05.2013. 10:42»
Vasīlijs
Un vēl
Jā - brauc uz Talsiem vai Mazpisāniem.... vai vismaz Kombuļiem.
Tak tā politmaifija ir visur iespraukusies
es
31.05.2013. 10:33Izlasot pēdējo rindkopu, tā arī nesapratu, vai Mr.Lapsa ies vēlēt? Uzskatu, ka tiem, kas nav balsojuši, nav tiesību pēc tam arī kādu kritizēt!
rita
31.05.2013. 07:02Nekas nav apslēpts,kas netiks atklāts,un nekas nav nezināms,kas nenāks gaismā.Lai gudrības atziņa pavada ikvienu vēlētāju-kuru tautas kalpu izsvītrot,kuru atstāt.Jums,LL,vēlu izturību un-nekad nepadoties!
Ex-seržnats
31.05.2013. 06:08»
Vasīlijs
Jaaaa, Lapsas kungs, es domāju, kā jŪS esāt cilvēks, bet izrādas
Nepārsteidzies Vasja.Pagaidam ielu nosaukumi vēl vienā valodā. Ta kā nav izpildījis.
prusaki sasparojušies
31.05.2013. 05:33Pēc tik ilga laika visi sasparojušies mainīt sistēmu un jau na VL aicina lasīties baros ,pūļos.Bija cilvēki kas zināja to jau 1917.g. un centās saglabāt tautu (kāpēc nelieti kalpaku novāca?).Kauns,kauns jaunā tauta !
noguldījums
30.05.2013. 23:33Es jūtos tāpat. Katram kandidātam kāda vaina...Arī apsveru domu vispār neiet un nebalsot. Taču...ja arī to darīšu, tad nekad nebalsošu par Vienotību. Nekad mūžā. Laikam nekad tā neesmu vīlies kā ar šo partiju...
istais lotvetis
30.05.2013. 22:35Да уж Лисичкин,я думал что ты умнее а ты как и все озабоченные нацики туда же......Жаль
paija
30.05.2013. 22:15Nepārzinu tik labi Rīgas kandidatus, bet uzskatu par nepieļaujamu cilvēku pat ienaidnieku salīdzināsanu ar suņu kakām, puvekļiem.Man tadi raksti drīzak izraisa riebumu pret autoru . Diez vai Latvijā ir cilvēks , kas Lapsam liktos cienīgs kļut par deputatu
Erna
30.05.2013. 22:00»
Bijušais kolēģis
Klau, smerdeli Lapsa! Man bija tas "gods" Smilšu ielā (senā Dienas redakcijas atrašanās vietā) redzēt Tavu aprobežotību "cīņā" ar Sarmīti un Paulu! Zini, Tu esi vēl stulbāks un citu viedokli nepieņemošs kā Sarmītes un Paula triumvirāts! P.S. Tu, nelieti, man esi parādā par to, ka kādā no savām samazgām...
... bijušajam kolēģim trāpījusies trifele ?
Vasīlijs
30.05.2013. 21:36Un vēl -
normāls cilvēks izvēlētos citu veikalu vai, ja tāda nav - kādu dienu neēst, jo no "nesvaigiem" produktiem var arī nomirt, bet no "kakas" - nē
Vasīlijs
30.05.2013. 21:32Jaaaa, Lapsas kungs, es domāju, kā jŪS esāt cilvēks, bet izrādas...
Kādam jābūt idiotam, lai politiķi apvainot solīta izpildē.
Tvaika 2 gaida jŪS.
1905
30.05.2013. 19:11»
Bijušais kolēģis
Klau, smerdeli Lapsa! Man bija tas "gods" Smilšu ielā (senā Dienas redakcijas atrašanās vietā) redzēt Tavu aprobežotību "cīņā" ar Sarmīti un Paulu! Zini, Tu esi vēl stulbāks un citu viedokli nepieņemošs kā Sarmītes un Paula triumvirāts! P.S. Tu, nelieti, man esi parādā par to, ka kādā no savām samazgām...
izsaku visdziļāko līdzjūtību...
Nikns aborigēns
30.05.2013. 19:03...moka aizdomas un ļauni murgi attiecībā uz vēlēšanu viltošanu...
Vai kāds varētu padalīties ar iepriekšējo gadu vēlēšanu komisijas dalībnieka pieredzi?
Kā var pārbaudīt, ka neesmu atzīmēts sarakstos kā nobalsojis?
Ontūns Mazpusāns© (lit.pseid.)
30.05.2013. 18:01
Medija ziņa: "Latvijas vēlētājam pašreizējā varas ekspluatēšanas SISTĒMĀ ir ticis atvēlēts nožēlojams liktenis un uzspiests "pilsoniski patriotisks pienākums" būt par muļķi visās iespējamās kombinācijās. Nobalso par "tiem pašiem vecajiem" - muļķis: ko tad cerēji mainīt, ja balso par tiem pašiem "lielkretīniem", kuri jau iepriekš pie varas un "siles" bija. Par "jaunajiem" (t.i. - "pārgrupētiem" vecajiem) politbiznesa projektiem - muļķis, jo riskē tikt pie vēl "lielākiem kretīniem". Par sīkpartijām, kuras nekad nav tikušas un netiks saeimas vai pašvaldību "tautas kalpos" - muļķis: iemeti savu balsi miskastē. Neej balsot vispār, BOIKOTĒJOT gan šo SILES "valsti" un pseido "de(R)mokrātijas" SISTĒMU, gan tajā valdošo "politbiznesmeņu" saorganizēto kārtējo "vēlēšanu" farsu ar tam sekojošu "pareizo" rezultātu "saskaitīšanu" - savu "muļķu pienākumu" izpildījušie "apzinīgie pozitīvisti" un tamlīdzīgi "savas valsts patrEJoti" tik pat "apzinīgi" centīsies tevi nodēvēt par "muļķi": palaidi garām savu iespēju būt par muļķi "aktīvajā variantā" - kā "pozitīvisma" un tamlīdzīgu priekšvēlēšanu kampaņu apstulbinātam zombijam nobalsojot par "mazāko ļaunumu"..." (pamatcit.aut.: "dw", komentārs L. Čigānes publikācijai "Kas laimes lācim vēderā?", l/r "diena", 30.09.2006.)
-----
MZ vēlētājs = muļķis (bez variantiem)?...
( MZ = Muļķu Zeme, bez komentāriem )
( Iz “Ontūna M.© arChīva” )
'Briest' ATKAL "spēle vienos vārtos",
Kad mandātus sev 'biedri kārtos',
Pēc Muļķu Zemes "likumpantiem" ~
Bez (?...) izvēles un variantiem:
"Par vecie blēžiem balsot = dumji!
Uz jauniem 'rīmām' cerēt = skumji!!
BET - "mazāks ļaunums" jāizvēlas!!!
(No tiem, kas "valstī" 'kruķī ģēlas'...)
Ar "tukšām aploksnēm" = 'nav iekšā' ~
Tās, "balsis skaitot", 'paņems priekšā':
NAV svarīgi, kā kurš "prot" (?...) 'spēlēt',
Bet - tas, CIK "vaukšķu" aizskries "vēlēt".
Jo - "urnu FARSS" 'pa foršo rullē',
Ja "elektorāts" NAV 'pa nullēm':
Pie urnām neiet vispār = trakums ~
Var "kvorums" nesanākt, bet - vakuums!!!..."
...
( pilna versija = "O.M.© blogā":
http://ontuns-m.blogs.lv/?p=6188 )
...
Var 'mētāt muļķi', prātā vāju,
Un ATKAL pildīt "pagastmāju",
Ar kretīniem, kas "balsis" gaida,
Un - nicīgi par muļķiem smaida.
Vai arī - "DOMĀT līdz!!!", KO darīt,
Lai tā, kā vakar, nav vairs parīt:
Šī = MUĻĶU "spēle vienos vārtos" ~
Priekš 'biedriem, kas (SEV) SILI kārtos'.
=====
'ANNO' ~ 09. 2006. / 05. 2008. (neilgi pirms kārtējā "vēlēšanu" FARSA)
u.c.
P.S. Visi "O.M.© arChīvā" fiksētie notikumi ir ienākušies vienīgi Lielp!sānu Pilsoniski Suverēnajā Republikā (LPSR), Ontūna Mazpusāna jurisdikcijā. Visas tēmas, pieminētie personāži, apstākļi u.t.t. ir visīstākie izdomājumi. Interesentiem (t.sk. - privāti) & lietišķai saziņai: http://ontuns-m.blogs.lv .
Muļķu Zeme, XXI gadsimts.
Bijušais kolēģis
30.05.2013. 18:00Klau, smerdeli Lapsa! Man bija tas "gods" Smilšu ielā (senā Dienas redakcijas atrašanās vietā) redzēt Tavu aprobežotību "cīņā" ar Sarmīti un Paulu! Zini, Tu esi vēl stulbāks un citu viedokli nepieņemošs kā Sarmītes un Paula triumvirāts! P.S. Tu, nelieti, man esi parādā par to, ka kādā no savām samazgām mani pielīdzināji tādiem, kuru dēļ "... Latvija nekad nebūtu kļuvusi brīva...". Gaidu tikšanos ar Tevi, lai Tu varētu atklāti un drošsirdīgi iespļaut man sejā! Savu vārdu un uzvārdu nepievienoju tikai citu dēļ, bet pie tikšanās atpazīsi tāpat! P.P.S. Neesmu nevienā partijā un nekalpoju nevienam oligarham.