Priekšlikumi likumprojektam „Grozījumi Seksuālās un reproduktīvās veselības likumā" par mākslīgu grūtniecības pārtraukšanu
12.Saeimas deputāti*21.01.2015.
Komentāri (0)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
23.02.2015. 12:10
»
dafmars
godīgi neviens par abortu nebēdājas un nav nekāda pēcaborta sindroma...
dumš kā zābaks.
nevajag tik daudz dzert
13.02.2015. 17:51»
zivs
....ja aizligs tad bus kaktu aborti un tas nozimee nudien daudz ko!!!! Shausmas!!! Visu ko aizliedz tam tulit rodas vietaa jauni veidi un nelegaali....bet nekur tas diemzhel nepazud un neviens to apkarot nevares!! Skumji ka Latvijaa ir taaun nekadi neviens nemacas no valstim kur daudz shadu jautajumu...
stulbene ar niku zivs nav izlasījusi rakstu un nezin par ko ir runa
zivs
11.02.2015. 22:58»
Krista
Nu tad lai arī pats aug - bez sievietes miesas un dvēseles...
....ja aizligs tad bus kaktu aborti un tas nozimee nudien daudz ko!!!! Shausmas!!! Visu ko aizliedz tam tulit rodas vietaa jauni veidi un nelegaali....bet nekur tas diemzhel nepazud un neviens to apkarot nevares!! Skumji ka Latvijaa ir taaun nekadi neviens nemacas no valstim kur daudz shadu jautajumu ir sakartotu un cilvekiem ir vienkarshaka dzive. Tas saucas Latvija ir demokratiska Valsts. Nu ka tad?.. briesmu lietas. Vai kaktu aborti bus pareizais variants domajiet abortus mazak taisis????
cilvēknīdējai
08.02.2015. 18:32»
:D
Debīlais vaisliniek, sieviete nav nekāda bērnu ražotne. Ir arī sievietes, kam ir kādas citas intereses. Nu tev laikam tāda primitīvāka un stulbāka mātīte gadījusies, spiež tik visu ārā
debīlā kuce, tavas vienīgās intereses varētu būt tikai izkārnījumu ražošana, ja tavām debīlajām smadzenēm nepielec, ka bez bērniem ne tauta, ne cilvēce nevar turpināties un mirst.
:D
05.02.2015. 16:17»
tālāk no tādām
Ja sieviete nevēlas bērnus, tad lai vīrietis triec tādu ālavu ratā, kam tāda vajadzīga
Debīlais vaisliniek, sieviete nav nekāda bērnu ražotne. Ir arī sievietes, kam ir kādas citas intereses. Nu tev laikam tāda primitīvāka un stulbāka mātīte gadījusies, spiež tik visu ārā.
Aborta veicēja
05.02.2015. 16:15Es tam Parādniekam par to mātes vārda lietošanu būtu spējīga olas nogriezt.
Viss
05.02.2015. 13:24»
Pēcaborta sindroms
Viņš to nav izdomājis. Ja tas skar sievieti, tad tas ir nopietni. Tas var skart arī vīrieti, starp citu. "Nav tādas sievietes, uz kuru aborts neatstāj nekādu ietekmi. Grūtniecība jebkurā gadījumā ir un paliek pieredze, kuru tā ir guvusi savā dzīvē. Lai gan fiziskie efekti var būt nelieli, psiholoģiskie...
Ja sieviete grib abortu, tad viņa grib un tas NOTIKS!!! Citi lai nebāž tur savus garos degunus.
X
05.02.2015. 13:22»
Paija
Esmu abām rokām par dzīvībiņu nenogalināšanu...
Beidz siekalaini čīkstēt, vēmiens nāk.
māte
01.02.2015. 08:44Svarīgi arī, lai nebūtu kā Čaušesku gadījumā, kad abortus aizliedza, bērni tika dzemdēti, atstāti bērnu namos, bet tur neviens viņus nekopa, dienām neapmeklēja, rezultātā, daudz bāreņu kļuva par invalīdiem.
māte
01.02.2015. 08:41Es neesmu sajūsmā par abortiem un sliecos būt pret tiem politiski, taču atcerēsimies, ka Latvijā abortu laikam var veikt tikai līdz 12 nedēļai un šajā vecumā embrijs ir knapi pārvērties par augli un ir mikroskopisks. Sonogramma uzrāda pupas izskata auglīti. Protams, tas ir cilvēkveidīgs, bet te jau var diskutēt mūžīgi. Arī vēl tas, ka līdz 3, mēnesim ir diezgan augsts spontānā aborta procents. Grūtniecības pirmie trīs mēneši vispār ir, kā teikt, Dieva / Laimas rokās. Te cilvēks nemaz daudz ko nevar ietekmēt.
Un par vīrieša lomu - jāprasa atbildība, jo pie mums sekuālās attiecības ir ļoti vaļīgas. Rietumvalstīs tiem, kas nemaksā alimentus, valsts ņem pa taisno no konta naudu, ņem nost auto vadītāja tiesības, ņem nost biznesa licences, un beigās var arī cietums draudēt. Protams, ir tādi, kur ir nelaime un cilvēki ir maznodrošināti, bet principā vīrietim ir jāatbild par savu rīcību. Un ne jau tā nieka alimentu nauda ko glābs.... ar bērnu visgrūtāk ir tieši darbs, laiks, nervi.
māte
01.02.2015. 08:36»
Inga
Visskumjākais un arī šausmīgākais šajās cīņās par abortu aizliegumu ir tas, ka "gudrie" likumdevēji abortus nespēj atšķirt no t.s. missed abortion", kas ir neizdevusies grūtniecība, kā rezultātā sievietei,kura vēlas bērniņu, bet kurai grūtniecība nav noritējusi veiksmīgi, tagad, jau pēc tiem normatīvo...
Man ir bijis šis "missed" spontānais aborts un tas ir šausmīgi, faktiski gandrīz tikpat smagi kā dzemdības, turklāt ilgst dienām. Un tur būtu liela problēma, jo auglis palika ilgu laiku, sirds vairs nepukstēja un ārsti to manīja, bet neko tur nevarēja padarīt... beigās pats process noritēja ļoti neparedzami un sāpīgi (faktiski beidzās tikai pāris nedēļas vēlāk), tur var arī veikt operāciju, taču ļauj visam dabiski notikt. Tas ir vēl jautājums, ko darīt. Tas ir reti gan.
dreebe
27.01.2015. 19:13Vai nav vienkāršāk pa priekšu ar likumu kastrēt tos, kam nepareizas domas galvā? Vienreiz izkastrē, un tad n`buš sievietēm aborti jātaisa
Pēcaborta sindroms
27.01.2015. 11:37»
dafmars
godīgi neviens par abortu nebēdājas un nav nekāda pēcaborta sindroma...
Viņš to nav izdomājis. Ja tas skar sievieti, tad tas ir nopietni. Tas var skart arī vīrieti, starp citu. "Nav tādas sievietes, uz kuru aborts neatstāj nekādu ietekmi. Grūtniecība jebkurā gadījumā ir un paliek pieredze, kuru tā ir guvusi savā dzīvē. Lai gan fiziskie efekti var būt nelieli, psiholoģiskie un sociālie aborta efekti ir daudz lielāki. Pēc Aborta Sindroms (jeb PAS) tiek negribīgi atzīts kā slimība, kas var ietekmēt sievietes, kuras veikušas abortu. Savā būtībā tas ir pēc traumatiskā stresa sindroms. PAS var variēties no uztraukuma un depresijas līdz pat dziļai traumai. Vairāk:
www.krizescentrs.lv/pecaborta-sindroms/kas-ir-pas
Ir informācija
27.01.2015. 11:31»
Nu ja
"no valsts puses tiek pilnībā ignorēts pēcaborta sindroms, ar ko saskaras teju ikviena māmiņa, kura izdarījusi abortu...
Ir pieejama informācija par pēcaborta sindromu, par ko runā parādnieks. Piemēram http://www.krizescentrs.lv/pecaborta-sindroms/kas-ir-pas
tālāk no tādām
26.01.2015. 23:10»
Sieviete
Likumprojektā nekur neredzu vīrieša atbildību, it kā tas bērns rodas tikai sievietei no zila gaisa. Ja sodat sievieti, tad sodīt vajag pirmkārt vīrieti: ja sieviete nolemj saglabāt nevēlamu bērnu, tad vīrietis tos abus uztur līdz bērna 18.gadiem. Vīrieši nedrīks balsot par šādu likumus, tas ir neētiski...
Ja sieviete nevēlas bērnus, tad lai vīrietis triec tādu ālavu ratā, kam tāda vajadzīga!
Sieviete
26.01.2015. 21:26Likumprojektā nekur neredzu vīrieša atbildību, it kā tas bērns rodas tikai sievietei no zila gaisa. Ja sodat sievieti, tad sodīt vajag pirmkārt vīrieti: ja sieviete nolemj saglabāt nevēlamu bērnu, tad vīrietis tos abus uztur līdz bērna 18.gadiem. Vīrieši nedrīks balsot par šādu likumus, tas ir neētiski.
Vīrietis guvis tikai baudu, bet sievieti pie kauna staba liek. Liksim vīrieti pie kauna staba un apliksim ar finanšu grožiem tā, lai vairs negribētos taisīt bērnus, ja sieviete to nevēlas!
aradhana
26.01.2015. 15:14»
Inga
Visskumjākais un arī šausmīgākais šajās cīņās par abortu aizliegumu ir tas, ka "gudrie" likumdevēji abortus nespēj atšķirt no t.s. missed abortion", kas ir neizdevusies grūtniecība, kā rezultātā sievietei,kura vēlas bērniņu, bet kurai grūtniecība nav noritējusi veiksmīgi, tagad, jau pēc tiem normatīvo...
Protams, šajā gadījumā nebūtu jāsaskaras ar morālu nosodījumu vai citiem šķēršļiem. Taču, acīmredzot, viens no aspektiem, par kuriem politiķi spiesti domāt, ir - kā nodrošināties, lai zem šī ''missed'' patiesībā netiktu maskēts kaut kas cits. Tas, ka ginekologs, kurš konsultē un aborta veicējs nedrīkst būt viena un tā pati persona, lielā mērā varētu novērst gadījumus, kad vesels papīros tiek ierakstīts kā slims.
Inga
25.01.2015. 22:11Visskumjākais un arī šausmīgākais šajās cīņās par abortu aizliegumu ir tas, ka "gudrie" likumdevēji abortus nespēj atšķirt no t.s. missed abortion", kas ir neizdevusies grūtniecība, kā rezultātā sievietei,kura vēlas bērniņu, bet kurai grūtniecība nav noritējusi veiksmīgi, tagad, jau pēc tiem normatīvo aktu grozījumiem, kas jau stājušies spēkā, nākas saskarties ar nesaprotamiem un neloģiskiem šķēršļiem. Piemēram, ir ierobežots ārstu loks, kas drīkst palīdzēt šādā situācijā nevis ar "skrāpi", bet ar medikamentiem,kas būtu mazāk traumējoši, turklāt medkamentus valsts neapmaksā, lai arī likums paredz neveiksmīgas grūtniecības gadījumā bezmaksas palīdzību...Saukļi it kā skaisti, bet ideju realizācija nevedina uz domām, ka patiesi tiek domāts par grūtniecību visos tās apspektos.
www
24.01.2015. 21:23MOZAIKAI draudzīgā feministu grupējuma "Marta" naidpilnā attieksme pret mūsu sievietēm-mātēm: http://goo.gl/9WTKmk
Tas vairs nav sievietes ķermenis
24.01.2015. 21:20»
Manuprāt
Labāk šis lišķīgais cilvēks būtu domājis, vai viņam bērnībā deva vitamīnus un vai viņam, nav abortējušas smadzenes, ka tās ir jāārstē...
Nožēlojama ir bērnu slepkavošanas ideologu feministu nostāja: "Auglis ir tikai daļa no grūtnieces ķermeņa".
Katrai ķermeņa daļai ir tas pats ģenētiskais kods, kā pārējām ķermeņa daļām; nedzimušā bērna ģenētiskais kods atšķiras no viņa mātes koda.
- Bērns var nomirt un māte palikt dzīva, vai māte var nomirt un bērns palikt dzīvs, kas pierāda to, tie ir divi atsevišķi indivīdi.
- Būt kaut kur iekšā nav tas pats kā būt daļai no kaut kā.
- Cilvēkus nedrīkst nogalināt viņu dzīvesvietas dēļ.
- Ir pilnīgi pamatots iemesls uzskatīt, ka embrijiem ir tādas pat tiesības kā nevarīgām un neaizsargātām personām.
Govans
24.01.2015. 21:20profesionali interesanti vai jaunas maminas ka maminu pabalsta sanemejs raivisdzintars ari sastopas ar pecaborta sindromu ... .
aradhana
24.01.2015. 21:17»
Manuprāt
Labāk šis lišķīgais cilvēks būtu domājis, vai viņam bērnībā deva vitamīnus un vai viņam, nav abortējušas smadzenes, ka tās ir jāārstē...
Kādreiz Ķīnā tika kropļotas meiteņu pēdas - tā ''nebija vīriešu darīšana''. Un nežēlīgā meiteņu apgraizīšana, kas joprojām pastāv daudzās Āfrikas valstīs arī ''nav vīriešu darīšana''...
Govans
24.01.2015. 21:17»
Kuce
man bija divi aborti.Pēc tam normālas dzemdības.nekādu pēcaborta sindromu
profesionali interesanti vai jaunas maminas ka maminu pabalsta sanemejs raivisdzintars ari sastopas ar pecaborta sindromu ...
jons
24.01.2015. 18:30»
Manuprāt
Labāk šis lišķīgais cilvēks būtu domājis, vai viņam bērnībā deva vitamīnus un vai viņam, nav abortējušas smadzenes, ka tās ir jāārstē...
nu gan shis komentetajs ir pilnigs nezinatajs un rupeklis.daudzi ir specigi seit klikskinat klaviaturu bet skaust aprunat un tuksi muldet...lai ari esi neredzams un vis ir paslepts..kaunies par sevi lai kas tu butu.
JONS
24.01.2015. 18:27»
Kuce
man bija divi aborti.Pēc tam normālas dzemdības.nekādu pēcaborta sindromu
ok.Bet tas bij tikai tev.Domajam ari par citiem.
Kuce
24.01.2015. 17:46»
Nu ja
"no valsts puses tiek pilnībā ignorēts pēcaborta sindroms, ar ko saskaras teju ikviena māmiņa, kura izdarījusi abortu...
man bija divi aborti.Pēc tam normālas dzemdības.nekādu pēcaborta sindromu.
Di*sa
24.01.2015. 17:42»
Stroncijs
...
Nu,brāl,valodas jāmācās.Un nav ko lepoties ar nezināšanu.Es gan priecājos par šo raidījumu.Inteliģents vadītās.ļoti laba valoda!Prieks.Arī mani bērni,to redzot un dzirdot,ātrāk apgūs krievu valodu.Valoda nav vainīga,ka to kāds nezin!
Manuprāt
24.01.2015. 15:00Labāk šis lišķīgais cilvēks būtu domājis, vai viņam bērnībā deva vitamīnus un vai viņam, nav abortējušas smadzenes, ka tās ir jāārstē?
Te neraksta nekāds prokrieviskais Krimas, Ukrainas iekarošanas teroristu atbalstītājs, bet Latvijas patriots.
Vīrietim vajag bāzt savus pirkstus tur, kur vajag, nevis sieviešu lietās. Lai runā sievietes pašas, tās ir viņu tiesības.
Parādniek, paklusē. Ej projām no Saeimas, jo ātrāk, jo labāk.
zini ko
24.01.2015. 14:53»
viedoklis
Man riebj sis tips. Deputats ar tik lieliem paradiem nekad nedrikstetu atrasties Saeimaa! Glums paslabuma mekletajs, kas telo, ka dara kaut ko tautas labaa. Vienigais ko vina f... smadzenes ir spejigas izdomat ir sii abortu lieta. Tas jau saprotams, jo domaa par to, kas ir hobijs
Nevar nepiekrist "VIDEDOKLIM". Viņš, Parādnieks, tautas labā nav pakustinājis pat mazo pirkstiņu u negaidiet.
Manuporāt, šadus cilvēciņus vajadzētu turēt 101 km attālumā no Saeimas.
viedoklis
24.01.2015. 10:57Man riebj sis tips. Deputats ar tik lieliem paradiem nekad nedrikstetu atrasties Saeimaa! Glums paslabuma mekletajs, kas telo, ka dara kaut ko tautas labaa. Vienigais ko vina f... smadzenes ir spejigas izdomat ir sii abortu lieta. Tas jau saprotams, jo domaa par to, kas ir hobijs.
dafmara stulbā muterīte
24.01.2015. 02:16»
dafmars
godīgi neviens par abortu nebēdājas un nav nekāda pēcaborta sindroma...
neabortēja šo, nebija naudas, vai kas
Nu ja
24.01.2015. 00:56»
Bubinduss
Tev bija aborts. Tā liekas, ka esi laimīgs. Jā? Ja vairāk ka divas dienas esi laimīgs, tad no tevis ko slēpj, tā senā ticējumā. Man aizdomas , ka no tevis arī slēpj ko ļoti būtisku. Redzi, dažreiz aborta laikā kopā ar augli tiek iz-abortētas smadzenes. Nav superliels retums , bet dažreiz gadās. ...
Bubinduss, aborts bija gadus 10 atpakaļ - un jā, tik tiešām viss ir ok. Nav ko klausīties, ko vecas teikas stāsta - savādāk sāk likties, ka ar smadzenēm te viss nav kārtībā tev pašam :)
dafmars
24.01.2015. 00:41godīgi neviens par abortu nebēdājas un nav nekāda pēcaborta sindroma ...
parādnieks grib izdomāt kādu sindromu uzspiest to sievietēm un tad nākt prasīt piķi lai glābtu sievietes no neeksistējoša sindroma ...
kur gan tas jau ir redzēts ??? aaaa pareizi ar tā saukto okupācijas un krievi nāk nebeidzamo dzintariešu doktora farsa komēdiju maraton\a ...
dafmars
24.01.2015. 00:40»
fakts
Nožēlojama ir bērnu slepkavošanas ideologu feministu nostāja: "Auglis ir tikai daļa no grūtnieces ķermeņa...
godīgi neviens par abortu nebēdājas un nav nekāda pēcaborta sindroma ...
parādnieks grib izdomāt kādu sindromu uzspiest to sievietēm un tad nākt prasīt piķi lai glābtu sievietes no neeksistējoša sindroma ...
kur gan tas jau ir redzēts ??? aaaa pareizi ar tā saukto okupācijas un krievi nāk nebeidzamo dzintariešu doktora farsa komēdiju maraton\a ...
Bubinduss
24.01.2015. 00:34»
Nu ja
"no valsts puses tiek pilnībā ignorēts pēcaborta sindroms, ar ko saskaras teju ikviena māmiņa, kura izdarījusi abortu...
Tev bija aborts. Tā liekas, ka esi laimīgs. Jā? Ja vairāk ka divas dienas esi laimīgs, tad no tevis ko slēpj, tā senā ticējumā. Man aizdomas , ka no tevis arī slēpj ko ļoti būtisku. Redzi, dažreiz aborta laikā kopā ar augli tiek iz-abortētas smadzenes. Nav superliels retums , bet dažreiz gadās. Nu, ja vairāk kā divas dienas kopš aborta pagājušas un nu ja joprojām laimīgs?
Nu ja
23.01.2015. 21:39"no valsts puses tiek pilnībā ignorēts pēcaborta sindroms, ar ko saskaras teju ikviena māmiņa, kura izdarījusi abortu"
No kurienes Parādnieks šādu informāciju par pēcaborta sindromu izvilcis? Neizskatās, ka būtu minējis kādus konkrētus pētījumus vai pats veicis aptauju sieviešu vidū. Man ir bijis aborts un nekāds pēcaborta sindroms nebija - es laikam tāds superliels retums, ja?
piekrītu,
23.01.2015. 21:00»
fakts
Bērns, kopš ieņemšanas brīža nav sievietes īpašums, bet cilvēks ar dvēseli un miesu un savām cilvēktiesībām
jo sievietes ziņā ir izvēlēties veidu, kā seksu padarīt "drošu". Ja tas nav bijis aktuāli pirms tuvības, tad pēc tās - jā, tas jau ir DIVU CILVĒKU izlemšanas jautājums, nevis tikai viena. Bet to jau pārāk grūti ir saprast homo latviensis vulgaris.
Anna
23.01.2015. 20:15»
Krista
Nu tad lai arī pats aug - bez sievietes miesas un dvēseles...
Nokaunieties, šis te, lūk, neesot bērns: https://pbs.twimg.com/media/B791H4qCIAEMP1E.jpg
Slepkavotāji, tā ir jūsu mentalitēte.
Krista
23.01.2015. 15:27»
fakts
Bērns, kopš ieņemšanas brīža nav sievietes īpašums, bet cilvēks ar dvēseli un miesu un savām cilvēktiesībām
Nu tad lai arī pats aug - bez sievietes miesas un dvēseles.
Esam taču prātīgi - bērs ir tad, kad piedzimst. Pirms dzimšanas tas ir auglis - šūnu, gēnu komplekts. Tikai sieviete var pieņemt lēmumu par to, vai ļaut savā ķermenī attīstīties auglim. Ja sieviete pieņem lēmumu, ka auglim nevajag attīstīties- tad viņa iet uz operāciju - abortu. Un aborta laikā auglis nekliedz un nesauc mammu - tās ir trako, melanholisko sieviešu pasakas. Kaut arī auglim - kā jebkuram dzīvajam organismam ir sirds, smadzenes un citas sastāvdaļas, tas tomēr ir tikai auglis - un tajā attīstības stadijā tas vēl neko nesaprot un nevar neko vēlēties vai nevēlēties. Tā kā izlaidīsim lūdzu nevajadzīgās emocijas. Gribētu arī pateikt, ka negribētam bērnam dzīves laikā sāpēs daudz vairāk, nekā nedzimušam auglim.
fakts
23.01.2015. 11:17Nožēlojama ir bērnu slepkavošanas ideologu feministu nostāja: "Auglis ir tikai daļa no grūtnieces ķermeņa".
Katrai ķermeņa daļai ir tas pats ģenētiskais kods, kā pārējām ķermeņa daļām; nedzimušā bērna ģenētiskais kods atšķiras no viņa mātes koda.
- Bērns var nomirt un māte palikt dzīva, vai māte var nomirt un bērns palikt dzīvs, kas pierāda to, tie ir divi atsevišķi indivīdi.
- Būt kaut kur iekšā nav tas pats kā būt daļai no kaut kā.
- Cilvēkus nedrīkst nogalināt viņu dzīvesvietas dēļ.
- Ir pilnīgi pamatots iemesls uzskatīt, ka embrijiem ir tādas pat tiesības kā nevarīgām un neaizsargātām personām.
D.
23.01.2015. 10:06»
gedrmis
pareizi bērns ir mūsu kopīpašums un visai publikai pieder domājamā daļā no bērna gabals bet parādnieks ir mūsu iecelts pārvaldnieks droši
Latviešu dzērāju bērns Dabas bērns/Žulis joprojām ir lieliskā formā un pievemj visus komentārus ar savu latvisko stulbumu/talantu kā jau mežonim pienākās. Kāda laimīga tauta, kurai ir tādi vēmēji.Arī portāls var būt laimīgs - aktivitāte liela un reklāmu te var ievietot.Cūka Dabas bērns ir pelnījis portāla algu.
gedrmis
23.01.2015. 03:34pareizi bērns ir mūsu kopīpašums un visai publikai pieder domājamā daļā no bērna gabals bet parādnieks ir mūsu iecelts pārvaldnieks droši ...
gedrmis
23.01.2015. 03:33»
fakts
Bērns, kopš ieņemšanas brīža nav sievietes īpašums, bet cilvēks ar dvēseli un miesu un savām cilvēktiesībām
pareizi bērns ir mūsu kopīpašums un visai publikai pieder domājamā daļā no bērna gabals bet parādnieks ir mūsu iecelts pārvaldnieks droši ...
Evija Avotiņa
23.01.2015. 01:08»
xxx2
Šie deputāti tiešām ir galvu saspieduši! Citu šeit neko nevar pateikt...
Pajautājiet sievietēm, kas abortējušas bērnus, kas ar viņām notiek! Vai mēs, pieaugušie, varat pieņemt domu, ka mūsu vecāki no mums atsakās? Vai mēs spējam atteikties no saviem piedzimušajiem bērniem? Tie, kurus mēs nogalinām, kuru nogalināšanu atbalstām, esam mēs paši un mūsu bērni. Vai mēs to tiešām gribam?
Paija
23.01.2015. 01:02Esmu abām rokām par dzīvībiņu nenogalināšanu.
Aborts = nāves grēks. Ikviena saprātīga sieviete ar skumjām visu mūžu domās par savu smago lēmumu -noziegumu.
Mazais, nedzimušais bērniņš kliedz: " Māmiņ, nenogalini mani!"
Ir, protams, dzīvē smagi noziegumi, vardarbība, dubultnoziegumi pret sievietes miesu (izvarošana, kā rezultātā rodas dzīvība) ar psiholoģiski smagām sekām, ...un tad tiek pieņemts smags lēmums...
bumbeross
22.01.2015. 22:58Dārgie drraugi! Šos jautājumus visos laikos kāds ir vēlējies reglamentēt! Pat sv. Augustīns jau kaut ko murgoja par šo tēmu. Nu mums ir pašiem savs augustīns- caurkritis uzņēmējs un kaktu feldšeris!!! Pēdējais laiks viņu sūtīt di_st!!!
aradhana
22.01.2015. 22:23Reiz pie kāda Austrumu Skolotāja atnāca zaglis, kurš teica, ka vēlas kļūt par viņa mācekli. Zaglis sūrojās, ka visi, pie kuriem viņš vērsies iepriekš, viņu atraidījuši - lai vispirms beidzot zagt, tad arī lai nākot.
Šis skolotājs, atšķirībā no iepriekšējiem, sacīja zaglim - jā, tu vari turpināt zagt - tikai ik reizi, kad to dari, apzinies sevi, esi mpodrs un klātesošs!
Pēc kāda laika zaglis atkal atnāca pie skolotāja un, pavisam apmulsis, atzinās, ka vairs nespēj zagt - jo cilvēkam, kurš sevi apzinās, tas vairs nav iespējams.
Tieši tāpat, arī piedāvāto likuma grozījumu mērķis ir vismaz mēģināt panākt, lai sieviete kļūst apzināta - apzinās savu ķermeni kā Dzīvības likuma daļu, nevis aklu mehānismu, apzinās mazuli savā klēpī kā dzīvu būtni, apzinās sevi kā Dzīvības devēju, kurai ir pretdabiski nonāvēt.
Izsķirties par abortu var arī apzināta sieviete - piemēram, ja zināms, ka bērniņš piedzims bez galvas smadzenēm vai ka grūtniecības turpināšana nozīmē neizbēgamu letālu iznākumu pašai mātei. Bet apzināta sieviete NEKAD nevar būt feministe. Feminisms mūsdienās kļuvis par gaužām ienesīgu biznesu - tāpēc arī liberasti tā trako.
Zetai
22.01.2015. 15:51»
Zeta
Pilnībā piekrītu!Parādnieks &Co grib atgriezties viduslaikos. Piespiest iznēsāt un dzemdēt negribētu bērnu ir vardarbība pret sievieti.Domāju, ka šo murgu nepieņems
Bērnu slepkavošanas aizstāvēšana ir aicinājums uz noziegumu un demagoģija par vardarbība pret sievieti ir augstākā mērā amorāla un nelietīga.