Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
ko autors pīpē???
21.11.2013. 14:59Vai zvēraudzētavu īpašniekus nosodīja? Ticīgos? Vai arī viņam aizdomas, ka visi zvēraudzētavu īpašnieki ir kristieši un arī visi Saeimas deputāti, kas ar likuma spēku varētu ko darīt lietas labā - liekulīgie ticīgie, kas tikai liekulīgus vārdus runā? Lai ko autors nepīpētu, iesaku atmest... Varbūt tas palīdzēs sākt rakstīt saprotamāk.
Arvis
21.11.2013. 08:03raksta autors,vairākās ,sava murga,vietās,izsakās zaimojoši par Kristu ,ka grib sastapties ar tā Kunga karapulkiem!Dievs mums pavēlēja valdīt un pārtikt no dzīvnieku valsts un no visa tā,kas ir uz zemes,a šitas jampampiņš salīdzina kautkādu tur ūdeli,ar paša Dieva vārdu!!!
Dieva vietnieks zemes virsū
04.11.2013. 19:37Kurš var tā skaidri pateikt kas ir kristīgās vērtības?
Indulgenču tirgošana ko kristīgā baznīca praktizēja ilgstošā laikā un ar ko kristīgā baznīca nodeva Dieva dotās vērtības, tikai tāpēc, lai saraustu vairāk bagātību, apmuļķojot un aplaupot nabagos.
Krusta kari kuri bija plašākie un asiņainākie tajā laikā un kam rīkojumu tos sākt deva pats pāvests?
Izcilāko sava laika cilvēku, kā piemēram, Džordano Bruno, Žanna Darka un daudzi citi skaitā daudzi tukstoši, kurus kristīgā baznīca sadedzināja uz sārta vai nodeva bezgalīgajām inkvizīcijas mocībām.
Pedofīlisms, kas īpaši populārs ir tieši kristīgās ticības sludinātāju (mācītāju) starpā?
utt, utt....
Neapšaubu ka kristiešu starpā ir arī daudz, daudz izcili labu cilvēku. Un tomēr vai mums vajag ideālas Latvijas tēlu un Satversmi sasaistīt ar organizāciju, kura joprojām turpina daudzos jautājumos maldināt un apkrāpt ļaudis un Dieva vārdā daudz, daudz šmuces ir jau sataisījusi? Vai Latviju sasaistot ar visām šim pastrādātajām briesmam un cūcibām, mēs tai neuzkrausim grēku nastu ko Latvija tomēr nebūtu pelnījusi?
Uldis Sēne
03.11.2013. 12:05Faktiski, kristiešiem ubagu un urlu bari visapkārt ir nepieciešami kā gaiss ko elpot, jo sirds dziļumos viņi skaidri apzinās, ka pie vispārējas sakarīgas kārtības un harmonijas vairs nevarēs pozēties kā vienīgie krietnie, pareizie un labiņie uz vispārējā fona. Tāpēc arī viņi tikpat kā neko nedara pasaules sakārtošanas labā. Viss, ko viņi dara - izdala sviestmaizes ar tēju un bībeles ar humpalām.
123
01.11.2013. 22:23»
m
Dzimtbūšanas un vācu baronu šausmu un skumju stāsti pārsvarā nāk no krievu laika (kas sākās ar Pēteri un Ivanu Bargo). Arī stāsts par 700 gadu verdzību ir 20.gs. sākumā izveidojies mīts, kas lielā mērā balstās idejās, kuras 18.gs. iedvesmoja impēriskās Krievijas juristi, kad vajadzēja pamatot savas ...
it seviški, jo tādu vāciešu nebija pirms 700 gadiem, tāpat kā latviešu. Un neaizmirsīm, ka Latvijā ir cik bijušo Hanzas pilsētu? 8! Kuras pēc definīcijas bija brīvpilsētas, un nekādas verdzības te nebija. Un tie paši baroni zemi nomāja... tapēc zemes reforma bija tik grandioza pirmās brīvvalsts sākumā, ka to zemi varēja dalīt ...
novus ordo seclorum
01.11.2013. 20:24m 01.11.2013. 11:29 rakstīja
Autor, Jums ir vājas zināšanas par vēsturi. Lībiešu, zemgaļu, kuršu, letgaļu u.c. tagadējo Latvijas teritoriju apdzīvojušām ciltīm (jeb latviešu senčiem) IZPRATNE PAR GODĪGUMU UN TAISNĪGUMU BIJA DIEZGAN BAISA. Kaimiņu pilis (ciemi) atradās pastāvīgā karadarbībā, ko uz laiku iegrožoja kāds spēcīgāks un veiksmīgāks karavadonis, pakļaudams tuvējo apvidu.
TĀDS JAUTĀJUMS KĀ VISPĀRĒJS GODĪGUMS UN TAISNĪGUMS, KAS BALSTĪTS CILVĒKĀ KĀ AUGSTĀKAJĀ VĒRTĪBĀ, NEPASTĀVĒJA.
m 01.11.2013. 11:53 rakstīja
Zeme nemaz tik ļoti netika atņemta. Situācija bija kaut kādā mērā līdzīga šodienas EU - mēs tagad esam Eiropas Savienības vasaļvalsts, bet reālā vara šeit uz vietas tik vai tā pieder mums. Un tā arī toreiz bija - zeme praktiski bija un palika vietējo cilšu īpašumā, tikai bija jāmaksā nodevas bīskapijai. Starp citu, zmes īpašuma jēdziens šodien ir atšķirīgs no toreizējā. Piem., vēl 17.gs. bija kuršu ķoniņi ar savām bruņotām militārām vienībām.
Un pie reizes pārdomām retorisks jautājums par tā saucamo senlatviešu morāli - kāda tā bija patiesībā? Ņemot vērā, ka sadarbība spēcīgāka bija nevis savā starpā, bet gan ar nīstajiem svešticīgajiem vāciešiem.
m 01.11.2013. 12:07 rakstīja
Nevajag kristīgās vērtības degradēt kā cīņu pret homoseksuālistiem.
Bez šīs frāzes iekļaušanas vai neiekļaušanas tāpat ir skaidrs, ka perverti (lai ko ar tiem saprastu) atkarībā no savas aktivitātes aizstāv vai uzspiež savas vērtības.
--------------------------------------
Izskatās, ka komentētājs ar niku „m” vēstures zināšanas pasmēlies tikai kristīgo baznīctēvu sprediķos un lielvācu krustnešu atvašu nacistu baltbaronu vai lielkrievu šovinistu murgos par baltiem un latviešiem.
Tā tiesību vēstures pētnieks J.Lazdiņš , kurš pētījis un detalizēti analizējis gan vēstures avotus par paražu tiesībām Latvijas teritorijā 12. – 14.gs., gan Livonijas tiesību avotu krimināltiesiskās normas, īpašumtiesības, ģimenes un laulības attiecības, mantošanas kārtību, tiesas procesu, raksta par fenomenu BALTU UN LĪVU PARAŽU TIESĪBĀS - TAJĀS NEBIJA KĀRTU PARTIKULĀRISMA, uz kura pamata tolaik veidojās tiesības Rietumeiropā. Tāpēc arī sākotnēji vācu pierakstītās VIETĒJĀS TIESĪBAS IR IEZEMIEŠU, VISU ĻAUŽU TIESĪBAS.
Ja 12. – 13.gs. BALTU paražu tiesībās nebija cilvēku dalīšanas kārtās, tad tās bija daudz GODĪGĀKAS un TAISNĪGĀKAS, nekā krustnešu uzspiestās BĪBELES jeb KANONISKĀS un kungu-vasaļu LĒŅU jeb ZEMES pārvaldīšanas tiesības. Pēc 14.gs. vidus BALTU paražu tiesības tiesās vairs netika lietotas, dominēja “Vispārējās Livonijas Zemnieku tiesības”, kas atspoguļoja dzimtbūšanas procesu.
BALTU paražu tiesības atspoguļoja arī senlatviešu morāli - daudz GODĪGĀKU un TAISNĪGĀKU, nekā krustnešu uzspiesto „kristīgo vērtību” liekulību un divkosību.
No vienas puses, kristietība sludina baušļus, cilvēkmīlestību un piedošanu, no otras puses, kanibālismu un disharmoniju Jēzus vārdiem– „Bet Jēzus tiem sacīja: "Patiesi, patiesi Es jums saku: ja jūs neēdat Cilvēka Dēla miesu un nedzerat Viņa asinis, jums dzīvības nav sevī.” (Jāņa evaņģēlijs, 6, 53).
Tā izpaužas kristietības kā jebkura moteisma duālisms, kas ir pretdabisks pats par sevi.
Jo dabā un visumā nav pretstatu, duālisma jeb bipolārisma, parādības harmoniski papildina un nomaina viena otru, kā vienota, harmoniska kopība.
Andris
01.11.2013. 19:06»
Janks
ja autors būtu sieviete varētu "norakstīt" uz PMS, bet tā - tāds vienvirziena skatījums garnēts aŗ surogātvārdiņiem - laikam, lai masām tuvāk
Kā šķietās tad "masām" tas murgojums nepavisam nepatīk.
Janks
01.11.2013. 17:24ja autors būtu sieviete varētu "norakstīt" uz PMS, bet tā - tāds vienvirziena skatījums garnēts aŗ surogātvārdiņiem - laikam, lai masām tuvāk...
LSD
01.11.2013. 15:34Ļoti patika salīdzinājums kažokzvēru biznesam ar ieročiem un pedofiliem. Un piebilde, ka daudziem tāpat nedaleks - šajā brīdī likās, ka es pats šo rakstu būtu rakstījis. Jo gan riebums pret kažokzvēru biznesmeņiem, gan novērojums, ka vidējais bļauris ir vienkārši daudz par stulbu, lai tādus saliktus teikumus (līdz ar to arī salīdzinājuma būtību) saprastu. Paldies autoram. Pirmkārt par to, ka ir domājošs cilvēks.
m
01.11.2013. 11:33»
paija
Kada reālā vara te bija latviesiem , cik zemes piedereja latviešiem un cik vacu baroniem ? Par dzimtbūšanu neko neesi dzirdejis? Mūsu senči noteikti bija vainīgi,ka vispar pastāvēja un bija ieņemusi tadu zemes pleķiti,kas kārojās kaimiņiem, gan vaciem, gan krieviem ,kuriem noteikti morale bija augstaka...
Dzimtbūšanas un vācu baronu šausmu un skumju stāsti pārsvarā nāk no krievu laika (kas sākās ar Pēteri un Ivanu Bargo). Arī stāsts par 700 gadu verdzību ir 20.gs. sākumā izveidojies mīts, kas lielā mērā balstās idejās, kuras 18.gs. iedvesmoja impēriskās Krievijas juristi, kad vajadzēja pamatot savas tiesības uz Livonijas zemēm.
Es neaizstāvu vāciešus, nedz arī atbalstu veidu kā tika izveidota Livonijas valsts, bet esmu tikai par godīgu patiesību.
paija
01.11.2013. 11:11»
m
Zeme nemaz tik ļoti netika atņemta. Situācija bija kaut kādā mērā līdzīga šodienas EU - mēs tagad esam Eiropas Savienības vasaļvalsts, bet reālā vara šeit uz vietas tik vai tā pieder mums. Un tā arī toreiz bija - zeme praktiski bija un palika vietējo cilšu īpašumā, tikai bija jāmaksā nodevas bīskapijai...
Kada reālā vara te bija latviesiem , cik zemes piedereja latviešiem un cik vacu baroniem ? Par dzimtbūšanu neko neesi dzirdejis? Mūsu senči noteikti bija vainīgi,ka vispar pastāvēja un bija ieņemusi tadu zemes pleķiti,kas kārojās kaimiņiem, gan vaciem, gan krieviem ,kuriem noteikti morale bija augstaka un tapec bija pamats te iebrukt un atnest savu augstāko morali un tā līdz mūsdienam
m
01.11.2013. 11:07»
zemnieks
grib kāds pagāns vai ne, kristiešu Latvijā joprojām ir pārsvars. Ja preambulā neminēs kristīgās vērtības, tad droši var teikt, atkal kārtējie mazākuma pārstāvji, pagāni, homoseksuālisti u. c. uzspiež savas perversās prasības
Nevajag kristīgās vērtības degradēt kā cīņu pret homoseksuālistiem.
Bez šīs frāzes iekļaušanas vai neiekļaušanas tāpat ir skaidrs, ka perverti (lai ko ar tiem saprastu) atkarībā no savas aktivitātes aizstāv vai uzspiež savas vērtības.
m
01.11.2013. 10:53»
paija
Par kadu godīgumu un taisnīgumu te stāsti,ja reizē ar kristīgas ticības ieviesanu,kas kā visur bija aizsegs vietējo aplaupīsanai un pakļausanai, tika atņemta zeme vietejam ciltīm un sadalīta iekarotajiem , bet cilveki tika pakļauti iekarotājiem verdzībai līdzīga stavokli,bet macītaji sakumā bija ...
Zeme nemaz tik ļoti netika atņemta. Situācija bija kaut kādā mērā līdzīga šodienas EU - mēs tagad esam Eiropas Savienības vasaļvalsts, bet reālā vara šeit uz vietas tik vai tā pieder mums. Un tā arī toreiz bija - zeme praktiski bija un palika vietējo cilšu īpašumā, tikai bija jāmaksā nodevas bīskapijai. Starp citu, zmes īpašuma jēdziens šodien ir atšķirīgs no toreizējā. Piem., vēl 17.gs. bija kuršu ķoniņi ar savām bruņotām militārām vienībām.
Bet par to izlaupīšanu. Vācieši (un Igaunijā arī dāņi) paši bez vietējo fundamentāla atbalsta neko te nespēja izdarīt. Respektīvi visi pārmetumi, ko šodien veltam krustnešiem, faktiski ir jāvelta vismaz tādā pat mērā mūsu senčiem, jo ar viņu rokām tas tikai paveikts.
Un pie reizes pārdomām retorisks jautājums par tā saucamo senlatviešu morāli - kāda tā bija patiesībā? Ņemot vērā, ka sadarbība spēcīgāka bija nevis savā starpā, bet gan ar nīstajiem svešticīgajiem vāciešiem.
paija
01.11.2013. 10:48»
zemnieks
grib kāds pagāns vai ne, kristiešu Latvijā joprojām ir pārsvars. Ja preambulā neminēs kristīgās vērtības, tad droši var teikt, atkal kārtējie mazākuma pārstāvji, pagāni, homoseksuālisti u. c. uzspiež savas perversās prasības
Homoseksualistu apkarošana gan nav nekāda ekskluzīva kristiesu vārtība, to pašu dara islamisti, komunisti un nacisti ,pie tam daudz niknāk, liekot cietumos. Patiesībā nezinu nevienu vertību,uz kuru kristiešiem būtu monopols
m
01.11.2013. 10:43Un vēl, autor, Jums galīgi nav skaidri kristīgās baznīcas darbības principi. Tie pirmkārt ir vērsti uz cilvēku iekšēju pilnveidošanu tā, lai cilvēki paši labprātīgi pieņemtu tādus lēmumus un rīkotos tā, ka tas ir taisnīgi, godīgi, žēlsirdīgi utt. Jo valsti un sabiedrību veido cilvēki, un tieši no katra personiskās līdzdalības un attieksmes ir atkarīgs kāda ir un būs mūsu sabiedrība.
Katram cilvēkam, vienalga kādam sabiedrības slānim būtu pieskaitāms, gadās sastapties ar situācijām, kuras prasa morālu izšķiršanos kaut vai sīkumos. Ideāli būtu, lai cilvēki bez ārējas kontroles, izvēlētos pareizo (morālo) ceļu. Un jo lielāks būs šādu lēmumu un rīcības īpatsvars, jo patīkamākā sabiedrībā dzīvosim.
paija
01.11.2013. 10:41»
m
Autor, Jums ir vājas zināšanas par vēsturi. Lībiešu, zemgaļu, kuršu, letgaļu u.c. tagadējo Latvijas teritoriju apdzīvojušām ciltīm (jeb latviešu senčiem) izpratne par godīgumu un taisnīgumu bija diezgan baisa. Kaimiņu pilis (ciemi) atradās pastāvīgā karadarbībā, ko uz laiku iegrožoja kāds spēcīgāks ...
Par kadu godīgumu un taisnīgumu te stāsti,ja reizē ar kristīgas ticības ieviesanu,kas kā visur bija aizsegs vietējo aplaupīsanai un pakļausanai, tika atņemta zeme vietejam ciltīm un sadalīta iekarotajiem , bet cilveki tika pakļauti iekarotājiem verdzībai līdzīga stavokli,bet macītaji sakumā bija tikai vaciesi un sludinaja paklausību jaunajiem kungiem ,. Vietejiem tiešam tika atņentas tiesības karot, tadas bija tikai vaciesiem. Ej zinu kur ar savu verdzisko vestures izpratni
m
01.11.2013. 10:29Autor, Jums ir vājas zināšanas par vēsturi. Lībiešu, zemgaļu, kuršu, letgaļu u.c. tagadējo Latvijas teritoriju apdzīvojušām ciltīm (jeb latviešu senčiem) izpratne par godīgumu un taisnīgumu bija diezgan baisa. Kaimiņu pilis (ciemi) atradās pastāvīgā karadarbībā, ko uz laiku iegrožoja kāds spēcīgāks un veiksmīgāks karavadonis, pakļaudams tuvējo apvidu. Tāds jautājums kā vispārējs godīgums un taisnīgums, kas balstīts cilvēkā kā augstākajā vērtībā, nepastāvēja. Lai arī kā kristīgā ticība tika te ieviesta, tomēr tās rezultātā izveidojās viena būtiska atšķirība no agrākā dzīvesveida - bija aizliegts uzbrukt, nogalināt un laupīt savējos (kristietību pieņēmušos), pat ja reālas draudzīgas vai citas saites nebija. Un pašu Kristus ticību reāli te ieviesa daudz vairāk paši latvju senči nekā vācieši - visos karagājienos vairums bija vietējo cilšu sabiedrotie. Tā, piemēram, slavenais Viestards pēc pārdesmit gadus pirms Saules kaujas pats paglāba Rīgas bīskapiju no lietuviešu karaspēka, jo leišus viņš ienīda vēl vairāk nekā vāciešus.
zemnieks
01.11.2013. 10:07grib kāds pagāns vai ne, kristiešu Latvijā joprojām ir pārsvars. Ja preambulā neminēs kristīgās vērtības, tad droši var teikt, atkal kārtējie mazākuma pārstāvji, pagāni, homoseksuālisti u. c. uzspiež savas perversās prasības
paija
01.11.2013. 09:59Piekrītu,ka kristīgās vertības nebūtu ieslēdzamas preambulā, bet pamatojumu gan gribējas sakarīgāku. Sēne te iebāzis savu iemīļoto temu par ūdelēm , bet nezinu kāds tur sakars keistiešiem,jo tās iesāka audzēt padomju laikā un ne jau kristieši . Priedīša piesauksana arī pilnīgi nevietā- varbūt
Sēne atbalsta komunistiskās vai nacistiskās vertības, kuras sludina Priedītis ?
katoliete
01.11.2013. 09:30Kāds ir ši savārstījuma mēķis. Ka valstī ir slikti redz arī nekristieši un kristieši. Varēt pārmest kapēc latvijas senču ticības tradīcijās dzīvojošie neko nedara, vai budisti, vai krišnaīti, tas kā iet šai valstī ir visu mūsu kopā "nopelns" mēs visi esam ļāvuši izzagt šo valsti, piesmiet mūsu cerības.
Nezinu vai līdzēs gaļu neēdu, kažokzvēru audzēšanu neatbalstu, ādas kurpju nav. Esmu daudz piedalīusies protestos, taču tieši tapēc ka baznīca ir atdalīta no valsts, neesmu tajos afišējusi ka esmu katoliete. Lai gan uzskatu ka atgriešanās pie Dieva ir tas mums visvairāk pietrūkst. Varbūt vispārējais ateisms un tas ka nav bail ne no kā( t.sk. sirdsapziņas) ir viens no iemesliem ka mums iet tā kā iet. Ar ateisismu es domāju vispārējo neticību. Jo patiesībā jau ticīgo ir stipri maz- budistu, dievturu, musulmaņu, krišnaītu u.c. Lai piedot tie ko neminēju.Neticu ka raksta autors īpaši orientējās baltu vai lībiešu senču ticības lietās. Vai tiešām raksta autors pašlaik baro veļus( ja viņš zin šī rituāla nozīmi.
N.Māstrihts
01.11.2013. 08:16»
N.Māstrihts
Kristiešu līgšanu namiem valsts jau labu laiku uzlikusi nodokļus un tie jāatpelna ar ticīgo "savaņģošanu", kuri tagad labprātīgi baros ganās pa ielām, jau biežāk pievēršot skatienus šīem namiem, jo valsts tiek izzagta un valsts kase tukša, pilna ar aizņēmumu parādzīmēm, nauda tiek izņemta no apgrozības...
Kristiešu lūgšanu namiem valsts jau labu laiku uzlikusi nodokļus un tie jāatpelna ar ticīgo "savaņģošanu", kuri tagad labprātīgi baros ganās pa ielām, jau biežāk pievēršot skatienus šīem namiem, jo valsts tiek izzagta un valsts kase tukša, pilna ar aizņēmumu parādzīmēm, nauda tiek izņemta no apgrozības un nenonāk „ticīgo kabatās”. Nabadzība liek meklēt Dieva atbalstu savās grūtībās.
Tādējādi kartelis baznīca-valsts grib ar preambulu taisīt biznesu, jau skolās ieviešot kristīgo mācību, kas paģēr 10% daļu no ienākumiem ziedot Dievam t.i. svētajiem tēviem.
Lielākie ienākumi tomēr baznīcai nav no ziedojumiem dievkalpojumu laikā, bet gan baznīckungiem apstrādājot vecus cilvēkus, kas ar labu mantojumu bezpalīdzīgu guļ mājās, izkrāpjot no tiem mantošanas tiesības par nenozīgmīu aprūpi "nokopšanā” .."Mani bērni ir Anglijā"
N.Māstrihts
01.11.2013. 08:14Kristiešu līgšanu namiem valsts jau labu laiku uzlikusi nodokļus un tie jāatpelna ar ticīgo "savaņģošanu", kuri tagad labprātīgi baros ganās pa ielām, jau biežāk pievēršot skatienus šīem namiem, jo valsts tiek izzagta un valsts kase tukša, pilna ar aizņēmumu parādzīmēm, nauda tiek izņemta no apgrozības un nenonāk „ticīgo kabatās”. Nabadzība liek meklēt Dieva atbalstu savās grūtībās.
Tādējādi kartelis baznīca-valsts grib ar preambulu taisīu biznesu, jau skolās ieviešot kristīgo mācību, kas paģēr 10% daļu no ienākumiem ziedot Dievam t.i. svētajiem tēviem.
Lielākie ienākumi tomār baznīcai nav no ziedojumiem dievkalpojumu laikā, bet gan baznīckungiem apstrādājot vecus cilvēkus, kas ar labu mantojumu bezpalīdzīgu guļ mājās, izkrāpjot no tiem mantošanas tiesības par nenozīgmīu aprūpi "nokopšanā” .."Mani bērni ir Anglijā"