Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
!
01.10.2016. 00:31»
? ??
Makulatura viss raksts. Meli,meli un velreiz meli ! Visus kadrus (lemejvara un izpildvara) sagatavoja krievu okupacijas vara,un turpina Kremlis to darit,totali kontrolejot visu. Nav Latvija nedz rietumu laundaru,nedz ASV amerikanu okupantu,bet gan ir pilna Riga un Latvija krievu okupantu,agresiva krievu...
iedzer balderianus un validona tableti zem meles.pirmdien noteikti uz psiheni stacionara,jo tevi ambolatoriska arstesana diez vai glabs.
? ??
30.09.2016. 18:28Makulatura viss raksts. Meli,meli un velreiz meli ! Visus kadrus (lemejvara un izpildvara) sagatavoja krievu okupacijas vara,un turpina Kremlis to darit,totali kontrolejot visu. Nav Latvija nedz rietumu laundaru,nedz ASV amerikanu okupantu,bet gan ir pilna Riga un Latvija krievu okupantu,agresiva krievu iebrucejtauta,kas aprij,izlaupa un apzog latviesu tautu,apsplauda visu latvisko.
Tie arzemju (rietumu) prezidenti (Freiberga & SAB direktors Filbijs no Anglijas & izcilibas centrs Nato) bija un ir Kremla ielikteni (agenti),gluzi tadi pasi ka tu biedr Priedit = Re kā 30.09.2016. 15:52
Krievs=Velns.
Sitie raksti,tavi,biedr Priede, to Valstu izlukdienestiem,kam rup Cilvektiesibas un Starptautiskie likumi,ir ka pilei udens liets uz galvas. Ja x stunda nepaspesi aizlaisties uz Maskavu,esmu parliecinats,ka tiksi pakarts esafota,ar tiesas Spriedumu protams,likumigu pamatotu un obligatu !
Re kā
30.09.2016. 14:52Juvenālā debilisma diktatūra un idiotisma ikdiena. Latvijā „perestroika” visdažādāko procesu priekšgalā izvirzīja jauniešus. Tas notika apzināti. Tā bija apzināti atbalstīta tendence. Tādai apzinātai tendencei bija vairāki iemesli. No vienas puses vēlēšanās atbrīvoties no padomju laika „vecajiem” kadriem, lai jaunu dzīvi sāktu ar jaunu nomenklatūru. No otras puses latviešu „vecie” kadri paši kautrīgi nogāja malā, godīgi apzinoties savu nepiemērotību kapitālisma iekārtā. Viņi naivi cerēja, ka gaišā un patriotiskā latviešu jaunatne ātri panāks mīļās latviešu valsts uzplaukumu. Pirmajā laikā priekšgalā izvirzījās jaunieši ar padomju laika izglītību, padomju laika „spēles noteikumu” izpratni. Tie bija jaunieši, kuri bija pa īstam studējuši, lasījuši grāmatas un saprata profesionālās kompetences vērtību. Tā bija samērā saprātīga jaunatne, kuras morālo stāju reglamentēja zināma sociālās un nacionālās atbildības sajūta. Diemžēl šos jauniešus darbam gatavoja Rietumu instruktori, mācot kapitālisma celtniecību vienas nakts laikā un solot kļūt bagātiem otrā rītā uz brokastu laiku. Rietumu instruktoru pamācībās graujoša loma bija ideālisma un ideālistu necienīgajai interpretācijai, pamācot Latvijā pie valsts varas un sabiedrības mantas izlaupīšanas pielaist tikai alkātīgus pragmātiķus bez ideālisma un patriotisma noslieksmēm. Tādējādi padomju laika morālais mantojums sāka strauji izzust latviešu jauniešos, un viņu garīgajā stājā uzplauka jaunajai dzīvei piemērotas kaislības – blēdīgums, nelietības, zagšana. Tagad jau labu laiku iniciatīvu ir pārņemusi pēcpadomju laika jaunieši. Viņi nav studējuši, lasījuši grāmatas, nav izjutuši īstu attieksmi pret profesionālo kompetenci. Viņu smadzenēs ir iezombēts neoliberālais postmodernisms. Viņi nepazīst morālās konsekvences nepieciešamību, morālo atbildību. Tā vietā viņu darbību un uzvedību nosaka totāla visatļautība – „plurālisms”, „demokrātija”. Jaunajai dzīvei piemēroto kaislību kolekcija (blēdīgums, nelietība, zagšana) ir papildinājusies ar stulbumu, ko sekmē etnosa tradicionālā ģenētiski determinētā cilvēciskā iezīme. Tāpēc strauji vairojās tas, ko jāsauc par juvenālo debilismu. Šis process ir vienots ar „balto” cilvēku bojāeju. Tāpēc tas progresēs arī turpmāk, un būsim progresējoša regresa liecinieki. Pareizi saka latviešu antropolops: (satori.lv): „Mans skaidrojums ir tāds, ka 80. gados aizsāktais intelektuālā postmodernisma virziens ar plurāliem viedokļiem un dažādām patiesībām šobrīd ir nonācis ikdienas līmenī – ikdienas cilvēki ir sapratuši, ka viss, ko viņiem saka, ir tikai ideoloģija. Rezultātā neatkarīgi no tā, cik dulla ir tava ideja, tai ir tiesības pastāvēt uz tiem pašiem pamatiem, uz kuriem stāv jebkura vairāk vai mazāk pamatota ideja, un šajā paradigmā nav iespējams strīdēties, jo viss ir ideoloģija. Tas arī varbūt izskaidro to, ka mūsdienās ir ļoti liela tolerance pret visādiem brīnumiem”.
? ? ?
30.09.2016. 08:17Kad tiks uzsakta Latvijas atbrivosana no Krievijas krievu okupantiem,staiguliem un krievu klaidonam ? Latvijas latviesi,ir minoritate. Krievi te visu tik aprij,izog un aplaupa. Nevienu okupantu no ASV,es te neesmu sastapis,bet gan Rigas un citu lielo pilsetu Latvijas ielas,ir pilnas krievu tautas (kam kabata Latvijas Pase). Krievs=Velns.
Dovres vecis
29.09.2016. 10:08"Sagrāva","sagrāva"-nodzērušos strādnieku-zagļu paradīzi,kuru vadīja slepkavas deģenerāti.
kaķa smiekli
28.09.2016. 20:01»
Jānis
Vislabāk par Krieviju ir uzrakstījis Vilis Vītols grāmatā "Pārdomas par Krieviju." Ja kāds patiesi grib kaut ko saprast, kas ar viņu Latvijā ir noticis, iesaku izlasīt šo grāmatu
Ko gan Argdentīnas pilsonis zina par Krieviju?
ļoti interesants raksts
28.09.2016. 15:27Paldies par interesanto rakstu- šādi uzstādot jautājumus, tas liek aizdomāties.
ebreji
28.09.2016. 06:46Jūs te varat muldēt cik tik gribat,mēs kārtosim "lietas" kā mēs gribēsim......
Edge
27.09.2016. 20:19" Mūsu Eiropas Savienība, vismaz daļēji, saskaras ar eksistenciālu krīzi. "
Eiropas Komisijas priekšsēdētāja Žana Kloda Junkera runa par stāvokli Eiropas Savienībā 2016. gada 14. septembrī.
Stāvoklis Savienībā — 2016. gads: Ceļā uz labāku Eiropu — Eiropu, kas aizsargā, dod iespējas un aizstāv.
====================================================
Par katru Putina izteicienu ziņo un diskutē ne tikai Delfi, bet par Žaņa Kloda Junkera brīdinājumiem - ......Briest vēl viens sabrukums, taču letiņi uzvedās kā saprātu un atmiņu zaudējuši.
Edge
27.09.2016. 14:50»
Neiedziļinoties detaļās
Nedaudz sajaucu detaļas. Būtību tas nemaina - rekur arī video
Būtību tas nevar izmainīt - tikai attieksmi un cilvēku rīcību pēc kraha.
Varēja arī Livoniju reformēt, taču tā sagruva. Varēja Krievijas impēriju reformēt, taču tā sagruva. 18.novembra republika arī pagātnē, gluži kā LPSR. Var būt labāk ko jaunu uzcelt, pirms veco sagraut - kā citējot Ž.Ruso, aicināja Francijas prezidents Miterāns b. Gorbačovu 1989.gadā.
"Krahs sākas galvā," izteicās prof.Prebraženskis, kurš, diemžēl, arī nedaudz sajauca detaļas radīšanas procesā. Normāli, gadās....Nenormāli, ja no vēstures kļūdām nemācas...
Neiedziļinoties detaļās
27.09.2016. 14:15»
Neiedziļinoties detaļās
Runājot par rādītājiem. Varbūt šis nav galvenais, bet tomēr...
Nedaudz sajaucu detaļas. Būtību tas nemaina - rekur arī video
https://www.youtube.com/watch?v=I3msxg0WEsM
Neiedziļinoties detaļās
27.09.2016. 14:09Runājot par rādītājiem. Varbūt šis nav galvenais, bet tomēr...
Vakar sporta studijā viesojās izcilais latviešu vilejbolists Raimonds Vilde. Tur tika parādīti unikāli iepriekš nekur nerādīti LPSR laiku kadri, kā latvieši savulaik uzvarēja PSRS olimpiādē. Pēc video sižeta vadītājs Raimondam jautāja, kurā brīdī notika velejbola krahs Latvijā. Raimonds atbildēja "kad mainījās valstis" :)
Parasti prievīšu patrioti - bauri, to laiku sauc par neatkarības atgūšanu.
Saprotu Raimondu. Kā tas skanētu ja viņš atbildētu ka krahs Latvijas voleibolā iestājās līdz ar "neatkarības" atgūšanu.
Tas krahi līdz ar neatkarības atgūšanu notika daudzās jomās. Pie tam daudzas jomas vienkārši izzudušas, tā kā tas vienmēr notiek kolonizētās bauru valstīs
nu un
27.09.2016. 14:06»
tikai nevajag
Rindas pēc maizes BIJA, tiesa ne tik garas kā pēc desas vai gaļas
vai tad pašreiz rindu NAV?
lidojiet balozi
27.09.2016. 12:58LPSR laika putraimi bija tik lieti,ka dekorativo balozu turetajiem nebija problemu nopirkt baribu saviem milajiem putniem.pec 1991 gada brivaja latvija dekorativo balosu turetaju skaits katastrofali samazinajas,jo balozu partika,putraimi un graudi kluva neiedomajami dargi.majas balozi brivaja latvija parsvara kluva par ielas putniem bez baribas un saparojas ar ielas baloziem.tapec sorositiem un dzintarjugendam nevajag liet udeni un melot vismaz saja portala,bet sedet sovos sorositu delfapolonetos.
to tikai nevajag
27.09.2016. 12:43Brezneva laika LPSR ar maizi baroja majlopus !tapec nedzen te sorosa propogandu.
viennozimigi
27.09.2016. 12:41»
Atbrivotajs
Vai Prieditis nav stalinists=putinists? Gaida krievu tankus? Aiz Zilupes pilns ar viniem . Var parskriet robezu un bucot uz nebedu
Prieditis nav sorosits un vins neskatas asv tv propogandas kanalus !
27.09.2016. 12:26
»
hm
Ko nozīmēja sagraut PSRS? Tas nozīmē, ka visu pirms tika sagrauta Baltijas rūpniecība, kā to laiku modernākā savienībā...
PSRS varbūt tā arī bija modernākā, bet pasaulē neglābjami atpalikusi un bez milzu investīcijām pastāvēt nespējīga.
tikai nevajag
27.09.2016. 12:23»
1
komunisms nav bijis nekad ,nekur pasaule.tev varbut nepatik PSRS laika attistitais socialisms.rindas pec maizes nekad nebija LPSR laika.iznemums bija paris gadi hruscova laika,kad kukuruzas audzesanas kampanas laika bija problemas ar baltmaizes iegadi,bet tad skolniekiem baltmaizi par velti deva skola...
Rindas pēc maizes BIJA, tiesa ne tik garas kā pēc desas vai gaļas!
lauķis
27.09.2016. 11:37»
Atbrivotajs
Vai Prieditis nav stalinists=putinists? Gaida krievu tankus? Aiz Zilupes pilns ar viniem . Var parskriet robezu un bucot uz nebedu
Bet , vai tik jūs nav Briselists vai izcilības centrists?
Lai saprastu ka PSRS sagraušana bija noziegums ir vajadzīgas smadzenes.Vēl ļaunāks noziegums bija ES izveide, bet ES ir PSRS ideoloģiskā mantiniece.
Jā , grūtgalvjiem atgādināšu ka 1917.gada apvērsums un PSRS izveide arī bija noziedzīga.
Atbrivotajs
27.09.2016. 09:38Vai Prieditis nav stalinists=putinists? Gaida krievu tankus? Aiz Zilupes pilns ar viniem . Var parskriet robezu un bucot uz nebedu.
hm
27.09.2016. 09:26Ko nozīmēja sagraut PSRS? Tas nozīmē, ka visu pirms tika sagrauta Baltijas rūpniecība, kā to laiku modernākā savienībā.
VEF,RRR,RVR,RER, RAF, būvējamā robotu rūpnīca ... kā pirmais tai laikā tika sagrauts Salaspils kodolreaktors. Pat neskatoties uz to, ka pētījumi tika veikti tautsaimniecības interesēs. Zināšanas ir bīstamas!
To vietā tautai tika piegādātas šokolādītes Snikers un Bounty, kā arī margarīns Rama.
Bet priviliģētākai daļai tika nodrošinātas labas algas (pat Rietumu bezdarbnieka līmenī!) un atļauja zagt.
1
27.09.2016. 09:24»
John Doe
Pilniigs idiots tas priediitis. Suuda grafomaans. Ir izaugusi vesela paaudze, kas nav piedzivojusi saulaino komunismu, rindas peec maizes un komunisma ideologijas stulbumu. Ir izaugusi paaudze, kas celo pa pasauli, macas un dzivo kopa ar citiem pasaules jaunieshiem. Izaugusi paaudze, kas ir atverta ...
komunisms nav bijis nekad ,nekur pasaule.tev varbut nepatik PSRS laika attistitais socialisms.rindas pec maizes nekad nebija LPSR laika.iznemums bija paris gadi hruscova laika,kad kukuruzas audzesanas kampanas laika bija problemas ar baltmaizes iegadi,bet tad skolniekiem baltmaizi par velti deva skola.
VB
27.09.2016. 08:21»
tā
Arī tagad, pat minimālās algas sanēmējam, nav nekādu problēmu noīrēt kādu puspagraba ūķi ar ateju pagalmā. Arī darbu dabūt nav nekādu problēmu
Bet cik no tiem, kas stāvēja rokās sadevušies pa ts Baltijas ceļu, dzīvija ūķos un cik tieši par tādu dzīvošanu sapņoja?!
?
27.09.2016. 04:53»
deniss
Neaizmirsīsim, ka PSRS okupēja Latviju un PSRS pret latviešu tautu pastrādāja genocīdu
dombrovskis un latviesu ieredni ir izdzinusi vismaz 300 000 latviesus no Dzimtenes !
?
27.09.2016. 04:51»
deniss
Neaizmirsīsim, ka PSRS okupēja Latviju un PSRS pret latviešu tautu pastrādāja genocīdu
latvijas algotni okupe Iraku un Afganistanu kops 2003 gada !latvijas iedzivotaju skaits katastrofali samazinas kops 1990 gada .
John Doe
26.09.2016. 23:00Aa, mazliet zheel par vecaakiem, kas auga un piemerojaas vienai sistemai, bet kura hops - un pagriezaas kaajaam gaisaa. Bet nu labi beerni paruupeejas par labiem vecaakiem. Ja nu ar to ir problemas, tad kaut kas nogajis greizi audzinaashanaa.
John Doe
26.09.2016. 22:53Pilniigs idiots tas priediitis. Suuda grafomaans. Ir izaugusi vesela paaudze, kas nav piedzivojusi saulaino komunismu, rindas peec maizes un komunisma ideologijas stulbumu. Ir izaugusi paaudze, kas celo pa pasauli, macas un dzivo kopa ar citiem pasaules jaunieshiem. Izaugusi paaudze, kas ir atverta citam tautam, kulturam un vertibam. Paaudze, kas iedvesmojas no labakajiem sasniegumiem. Prieditis var pirst diivaanaa, bet atpakaljcelja nav - mums nevajag ne ideologus, ne partijas kuratorus, ne uzraugus, ne karjeru komunistiskaja partija. Ej dir$t, kropli.
Edge
26.09.2016. 22:34»
deniss
Neaizmirsīsim, ka PSRS okupēja Latviju un PSRS pret latviešu tautu pastrādāja genocīdu
"Tobrīd, 1990.gada 4.maijā, deviņi no desmit latviešiem cerēja, ka neatkarība pati par sevi atrisinās visas problēmas."
Aivars Kļavis, rakstnieks, publicists:4.maija brīvības un neatkarības sajūsma. Kur tā pazaudēta?
(LVportals,02.05.2014.)
====================================================
Būtu labi, jas LPSR/PSRS laikā radušās problēmas ar migrāciju, demogrāfiju un labklājību atrisinātos pašas no sevis pēc tā sagruvuma. Reāli Latvijas sabiedrības problēmas tikai saasinās un saasinās.
Edge
26.09.2016. 22:27»
deniss
tev žēl, ka deģenerāts staļins un krievu okupanti izsūtīja tikai latviešu tautas mazāko daļu? tev patiktu, ja mēsls staļins un krievu okupanti būtu apšāvuši visus latviešus...
Vietējie staļini un hitleri turpināja savu darbošanos arī pēc 1991.g.21.augusta:
"....Latvijas iedzīvotāju skaits tikai ceturtdaļgadsimta laikā ir samazinājies par 700 tūkstošiem cilvēku. Tikai ceturtdaļgadsimta laikā."
LU profesors, Latvijas Zinātņu akadēmijas akadēmiķis, demogrāfs Pēteris Zvidriņš
(NRA, 26.06.2014.)
deniss
26.09.2016. 21:48»
derdz
1. un kā ar vācu jūgu, kura ilga simtiem gadu...
tev žēl, ka deģenerāts staļins un krievu okupanti izsūtīja tikai latviešu tautas mazāko daļu? tev patiktu, ja mēsls staļins un krievu okupanti būtu apšāvuši visus latviešus?
tā kā tu iepini komentārā vācu jūga, tad atgādinu, ka krievi dzīvoja 300 gadus zem mongoļu-tatāru jūga.
Un, ja piemini Ameriku - tad atgādinu, ka Amerika 1919.gadā Latvijai piegādāja ieročus. Pateicoties tam 1920.gadā LAtvijas armija sakāva Krievijas armiju. krievi bēga asti kājstarpē iespieduši!
Nodoklis
26.09.2016. 21:34»
xx
piekrītu pilnīgi
Ārprāts. Dzīvoklis un darbs!!! Tu vispār esi dzīvojis tajos laikos! Ja Tu domā pierakstu pie savas mammas dzīvoklī, tad jā , ja domā algu ar iekodēti zagšanu savā darba vietā, tad jā
Jānis
26.09.2016. 20:37Vislabāk par Krieviju ir uzrakstījis Vilis Vītols grāmatā "Pārdomas par Krieviju." Ja kāds patiesi grib kaut ko saprast, kas ar viņu Latvijā ir noticis, iesaku izlasīt šo grāmatu.
derdz
26.09.2016. 20:32»
deniss
Neaizmirsīsim, ka PSRS okupēja Latviju un PSRS pret latviešu tautu pastrādāja genocīdu
1. un kā ar vācu jūgu, kura ilga simtiem gadu?
2. jautājums, kāpēc tā laika krievu elite ( Staļins un viņa komanda ) neiznīcināja visus dzīvojušos Baltijā un citu valstu, ja viņiem bija visas iespējas, vara, tehnika, utt.( tāpat kā angļi kolonizēja Ameriku), bet izsūtīja tikai mazāko daļu???
3. un tajā mazākajā daļā bija pietiekoši cilvēku nevainīgu nepiekā grēkojuši
derdz
26.09.2016. 20:28»
Bū
Un ko mēs redzams Ķīnā, tautas pārticību? Kāpēc ķīnieši bēg pa visu pasauli, ja tur tik jauka dzīve? Pat Latvijā gatavi dzīvot, kur "dominē" ASV un viss ir slikti, ne tā kā padumjajos laikos. Jūs Ķīnā esiet bijis? Ja būtu bijis, tad šādas muļķības par Ķīnas "lielisko" piemēru, pat nepieminētu...
kāpēc angļi, franči, spāņi, portugāļi tā skrēja uz Ameriku, ka viņi kļuva dominanti un indiāņi pamatiedzīvotāji ar vien mazāk palika un paliek, lūk, mūsdienās tas varētu izpausties citā formā!
deniss
26.09.2016. 20:25Neaizmirsīsim, ka PSRS okupēja Latviju un PSRS pret latviešu tautu pastrādāja genocīdu.
Dzīve zem krievu okupanta bija smaga un necilvēcīga. Labi, ka PSRS sabruka un vairs pie varas nav krievu okupanti.
tā
26.09.2016. 19:58»
xx
piekrītu pilnīgi
Arī tagad, pat minimālās algas sanēmējam, nav nekādu problēmu noīrēt kādu puspagraba ūķi ar ateju pagalmā. Arī darbu dabūt nav nekādu problēmu.
xx
26.09.2016. 19:16»
Neiedziļinoties detaļās
1) "mums ir tiesības ietekmēt ES lēmumus...
piekrītu pilnīgi
tad dzivoklis labāks vai sliktaks bija katram un darbs bija - izvēlies
bērni mācījas to kas patika vai padevās nevis kur var nopelnīt
aa
26.09.2016. 19:12»
Bū
Neiedziļinoties detaļās, paskatīsimies uz vidējo dzīves ilgumu, kāpēc tas Latvijā kopš padumjās impērijas izbeigšanās ir būtiski pieaudzis, ja viss tik slikti? Paši sakiet, ka nabagi 44%, labi, tātad 56% nav nabagi, loģiski. Bet padumjā impērijā nabagi bija 99%, tas, kas toreiz bija "vidējs dzīves līmenis...
toreiz pieticīgi dzīvoja tie, kas nešeftēja un nezaga, tagad tas pats
asv koloniala valsts
26.09.2016. 18:46»
Bū
Nu nebūtu PSRS sabrucis, bet "reformēts", un? Kāds būtu "reformu" rezultāts mēs visi varam redzēt tagadējās Krievijas izskatā. Nevajag fantazēt, atliek tikai salīdzināt reālos piemērus. Jo notikt var tikai tas, kas ir reāli noticis. Pārējais ir utopija un vēlmju domāšana. Nezin kāpēc nav redzamas straumes...
asv dzivo uz visas pasaules rekina,uspiezot visai pasaulei nevertigo papira usd.nu bet Priedisa kungam vajadzetu izpetit,uz ko asv panema agentu gorbacovu,vai uz vina radinieku sadarbibu ar vacu hitleriskajiem iebrucejiem Lielaja tevijas kara !
Neiedziļinoties detaļās
26.09.2016. 18:17»
Neiedziļinoties detaļās
Jā varbūt tas viss tā ir. Jāsalīdzina rādītāji, nejau viens vai divi, lai to visu izmērīt...
Tie kas izzog budžetu tukšu, jebkurā gadījumā bļaus cik tad bija slikti un cik tagad labi. Lai nekas nemainītos.
Tie kuru lēmumu rezultātā ir sasniegti daudzi šī brīža rādītaji arī neko negrib mainīt, jo viņiem faktiski jāsēž aiz restēm
Neiedziļinoties detaļās
26.09.2016. 18:15»
Bū
Neiedziļinoties detaļās, paskatīsimies uz vidējo dzīves ilgumu, kāpēc tas Latvijā kopš padumjās impērijas izbeigšanās ir būtiski pieaudzis, ja viss tik slikti? Paši sakiet, ka nabagi 44%, labi, tātad 56% nav nabagi, loģiski. Bet padumjā impērijā nabagi bija 99%, tas, kas toreiz bija "vidējs dzīves līmenis...
Jā varbūt tas viss tā ir. Jāsalīdzina rādītāji, nejau viens vai divi, lai to visu izmērīt.
Skatoties arī ko nozīmē labāk? Skatīties plazmas TV, sēdēt soc tīklos, braukt ar mersi. Dzīvot savā privātmājā?
Bet ja privātmāja ir kredītā uz visu dzīvi. Nu nezinu, te ir jādiskutē. Vienam iepirkties bez limita ir pats svarīgakais, citam pilnīgi kautkas cits
Kurts Knuts
26.09.2016. 18:14KĀ VIENMĒR SAKARĪGI UN IZSVĒRTI,bet deļfos,tvopoļnetos ir bijis prāts-ļoti šaubos.
Bū
26.09.2016. 18:08»
Neiedziļinoties detaļās
1) "mums ir tiesības ietekmēt ES lēmumus...
Neiedziļinoties detaļās, paskatīsimies uz vidējo dzīves ilgumu, kāpēc tas Latvijā kopš padumjās impērijas izbeigšanās ir būtiski pieaudzis, ja viss tik slikti? Paši sakiet, ka nabagi 44%, labi, tātad 56% nav nabagi, loģiski. Bet padumjā impērijā nabagi bija 99%, tas, kas toreiz bija "vidējs dzīves līmenis", tagad ir pamats saņemt sociālo palīdzību no pašvaldības kā nabagam. Toreiz inženieris dzīvoja sūdīgāk kā tagad daudzi nabagi.
Bū
26.09.2016. 18:03»
Andrievs
Pasaule ir tik jauki iekārtota, ka katrai parādībai var atras pretmetu vai simetrisku spoguļatēlu. Un tad, aplūkojot tādu pretmetu, var izdarīt secinājumu arī par pirmās parādības vērtējumu...
Un ko mēs redzams Ķīnā, tautas pārticību? Kāpēc ķīnieši bēg pa visu pasauli, ja tur tik jauka dzīve? Pat Latvijā gatavi dzīvot, kur "dominē" ASV un viss ir slikti, ne tā kā padumjajos laikos. Jūs Ķīnā esiet bijis? Ja būtu bijis, tad šādas muļķības par Ķīnas "lielisko" piemēru, pat nepieminētu.
Bū
26.09.2016. 18:00Nu nebūtu PSRS sabrucis, bet "reformēts", un? Kāds būtu "reformu" rezultāts mēs visi varam redzēt tagadējās Krievijas izskatā. Nevajag fantazēt, atliek tikai salīdzināt reālos piemērus. Jo notikt var tikai tas, kas ir reāli noticis. Pārējais ir utopija un vēlmju domāšana. Nezin kāpēc nav redzamas straumes ar gribētājiem no Latvijas pārcelties uz Krieviju, gluži otrādi, Krievijas iedzīvotāji meklē iespējas emigrēt uz citām valstīm un pat varas elitei pietuvināto bērni dzīvo ārpus Krievijas. "Sliktā" ASV dominēja Rietumeiropā visu Auksto karu, PSRS dominēja Varšavas blokā. Kur bija dzīves līmenis augstāks? Kurā virzienā rāpās pāri Berlīnes mūrim?
Neiedziļinoties detaļās
26.09.2016. 17:36»
anon
Pirmkārt, ASV hegemonija, ņemot vērā citas alternatīvas, ir ļoti pat laba. Veiksmīga, bagāta, spēcīga valsts uzspiež citiem tos principus, kas padarīja to par tik lielisku valsti. Brīnišķīgi, lai arī nedaudz pazemojoši, ka paši nesaprotam, kas jādara. Turklāt, ES nemaz tik brīvi nepakļaujas ASV vēlmēm...
1) "mums ir tiesības ietekmēt ES lēmumus"
Lūk vācieši par tādiem kā tu pasmejas, parādot kā tās ietekmēšanas iespējas izskatās reālajā dzīvē.
https://www.youtube.com/watch?v=Ftl24tTfmyY
+ https://www.youtube.com/watch?v=XJF9KIeTfBQ
+ Kautgan nepieminējāt, zinu tādus kā jūs. Teiksiet arī, ka prese ir neatkarīga - lūk vācieši smalki vēlreiz pasmejas par jums
https://www.youtube.com/watch?v=OzyM_dCo0lo
2) "Latvijā dzīves līmenis ir daudz augstāks nekā LPSR"
Man nav nekādu šaubu, ka tie kas ar kangaru palīdzību uz tautas vajadzību rēķina katru dienu no budžeta pārpumpē naudu savās kabatās - dzīvo ļoti labi. Cik ta tādu ir? 15% max
Absolūti lielāka daļā cilvēku faktiski ir nabagi. To pat parāda EUROSTAT statistika - 44%.
Lai salīdzinātu jāskatās konkrētus rādītajus. Ekonomiskā izaugsme? Nu un tas nav galvenais. Pēc kraha var būt 20 gadus izaugsme un tik un tā divas reizes atpalikt svarīgos rādītajos. Ar šo var manipulēt.
Agrāk piemēram ja uz ielas parādījās kāds bomzis, tad policisti to redzot uzreiz sāka noskaidrot kas par lietu, kā tā, kas notika. Tagad? Ar šo rādītaju daudz grūtāk manipulēt
orgānu donoram
26.09.2016. 17:14»
anon
Pirmkārt, ASV hegemonija, ņemot vērā citas alternatīvas, ir ļoti pat laba. Veiksmīga, bagāta, spēcīga valsts uzspiež citiem tos principus, kas padarīja to par tik lielisku valsti. Brīnišķīgi, lai arī nedaudz pazemojoši, ka paši nesaprotam, kas jādara. Turklāt, ES nemaz tik brīvi nepakļaujas ASV vēlmēm...
Izrādās, ka tu esi pašas pirmās pārdevis savas vienrievu smadzenes 3. šķiras subproduktos. Tad jau labāk tu būtu pārdevis savu mēli, kura tev ir nodilusi galīgi plāna, ilgtspējīgi trinoties gar tavu āmurikāņu saimnieku celulīta izkropļotajām pakaļām.