Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Liliana UK
02.04.2014. 18:06»
tā gan
Temīdaizobens bargs gan, bet acis aizsietas. Vienā rokā svari,bet otrā-zobens bargs. Bet ko tas palīdz -temīdai acis ir aizsietas.Jautājums- kāds labums no tādas temīdas
CIK TAD JUSEJO TUR PALIKA????
Liliana UK
02.04.2014. 18:05ES DOMAJU,KA LV VISS VEL PRIEKSHAA,JA KAS NEZIN....NAV KO STASTIT
tā gan
12.03.2014. 21:12»
N.Māstrihts
Patiesības nav. Katram sava. Visi vado/ni maldina.Patiesību var noskaidrot ar zināšanām un dedukcijas ceļā, pielietojot loģiku. Patiesība ir vienkārša. Tik vienkārša, ka parasti pie tās nenonāk
'Patiesība ir viena. Taisnība ir katram sava
tā gan
12.03.2014. 21:08»
Pilsonis
Pievienojos L.Lapsas kunga viedoklim, ka Latviju mēs spesim nosargāt visi kopā Latvijā dzīvojošie, neatkarīgi no tautības, bet aiz pārliecības un vēlmes aizstāvet savu valsti, savu Dzimteni...
Temīdaizobens bargs gan, bet acis aizsietas. Vienā rokā svari,bet otrā-zobens bargs. Bet ko tas palīdz -temīdai acis ir aizsietas.Jautājums- kāds labums no tādas temīdas?
Vaards
12.03.2014. 03:54»
labus
diemžēl, Jūs esat muļķis, ja vispār piedalāties neko neizšķirošās, tautu muļķojošās "vēlēšanās
Kalp, muti ciet!
labus
10.03.2014. 23:12diemžēl, Jūs esat muļķis, ja vispār piedalāties neko neizšķirošās, tautu muļķojošās "vēlēšanās"
Normunds Vīrs
10.03.2014. 22:22Visi kari, arī tā saucamie pilsoņu, vienmēr bijuši kādu nelietīgu finansiālu interešu vadīti un vienmēr jāmeklē šī kara "labticīgie ieguvēji." Dažreiz pārsteidz, ka tieši izsludinātie upuri ir vislielākie ieguvēji kara beigās.Vara joprojām pieder naudai un režisori saimnieku uzdevumā piemeklē aktierus,galveno lomu tēlotājus un tautu masu skatiem.Mēs esam uzauguši uz pasakām par labā un ļaunā savstarpējo cīņu no bērnības un pieaugušiem mums to mēģina iestāstīt baznīca,kinofilmas,politiķi. Ko tur brīnīties ja vairākums pēc tā visa tic ka pasaule ir cīņa starp ASV un Krieviju,balto un melno, O-Bamu un Putinu. "Aukstā kara" laikā PSRS no briesmīgajiem ASV un Kanādas kapitālistiem iepirka par zeltu kviešu graudus.
Cits Aleksis
08.03.2014. 17:41Skatos, ka jums Latvija ir tikai viens gudrais N.Māstrihts, parejie mulki un korketaji.
Pilsonis
08.03.2014. 14:55»
N.Māstrihts
Tas ir nihilisms, kas neatzīst attīstību un realitāti šodien...
Labi, ka Jūs neesat fiziķis.... :) Labāk mēs katrs darīsim savu darbu, un darīsim to labi. Bet fizika, lai paliek fiziķu ziņā ;)
N.Māstrihts
08.03.2014. 11:38»
Pilsonis
Pievienojos L.Lapsas kunga viedoklim, ka Latviju mēs spesim nosargāt visi kopā Latvijā dzīvojošie, neatkarīgi no tautības, bet aiz pārliecības un vēlmes aizstāvet savu valsti, savu Dzimteni...
Tas ir nihilisms, kas neatzīst attīstību un realitāti šodien.
Tā ir ezotērika pieļāvuma formā.
Cerūbas, kas ved uz nabadzību un iznīcību. Realitāte ir cita - krīze un attīstība laika paātrinājumā, ja es būtu fiziķis, izdomātu formulu. Krīzes un attīstības paatŗinājumu nodrošina jaunās tehnoloģijas - Internet un mobilie sakari.
Šis kopums noved pie undividuākitātes krīzes un attīstības jaunā, neparedzamā stadijā un katru dienu no jauna. Kas pielāgos, neslimo un nenomirst tik ātri.. un jauns.
N.Māstrihts
08.03.2014. 11:27»
Pilsonis
Paldies par godīgu atbildi! Ir interpretācija balstīta uz viedikļu dažādību - mainīgs lielums, un fakti - nemainīgs lielums. Viedokļi var mainīt, precizēt vai papildināt, bet notikumi ir neizmaināmi. Tadēļ iesaku balstīt savus viedokļus uz faktiem, nevis pieņemumiem...
Ā, jā, Obama un un Merkele nemelo, viņiem nav noslēpumu. SVF, aizliedzot amatpersonām sarunāties ar žurnālistiem, nemanipulē un nemelo. Nav Briselei nakādu noslēpumu. VNK Nav!
Visi cienītais, saskaņā ar Karamākslas likumiem maldina, vienādi maldina visus un visur - ar valsts noslēpumu - sabiedrību utt.
Sabiedrībā izmet melīgu informāciju savā labā, mediju kari. Medijus apmaksā kā propagandas aktīvus.
Kas ir fakti? Tie, ko apstiprina amatpersonas, tiesa un mediji?
Pieņemts, ka strāva plūst no plusa uz mīnusu, Tas ir fakts? Nē. jo notiek patiesībā pretēji. Beidziet mānīt sevi un citus, viss ir manipulācija.
Kamēr nav apkopita spiegu informācija, pie faktiem nenonāk. Tās ir puspatiesības, arī spiegus maldina..
Fakts ir tad, kad kāds ir uzvarējis un sakautie uzvaru atzīst. Fakts ir tas, ka to, kas uzvarējis, nav kam tiesāt.
Pilsonis
08.03.2014. 11:22Pievienojos L.Lapsas kunga viedoklim, ka Latviju mēs spesim nosargāt visi kopā Latvijā dzīvojošie, neatkarīgi no tautības, bet aiz pārliecības un vēlmes aizstāvet savu valsti, savu Dzimteni.
Man nav pretenzīju pret krieviem, ukraiņiem, baltkrieviem, ebrejiem un citu tautību cilvēkiem Latvijā. Bet man ir pretenzijas pret politiķiem, kuri izmanto svētkus un rīko masu pasākumus zīmīgos datumos, kas sanaido Latvijā dzīvojošus cilvēkus. Bet no otras puses aizver acis uz korupciju, tautas nabadzību un vajadzības nodrošinat visiem cilvēkiem Latvijā cienīgu dzīvi visa mūža garumā. Šie politiķi atbalstot korupciju, atbalsta pašvaldūbu, valsts budžetu izzagšanu, nereti paši tajā piedaloties.
Ja mēs katrs nemainīsim savu vertību skalu un apziņu, politiķi, kuri pieņem valstiski savrībus lēmumus un ir pie ieņēmumu sadales to paši nemais jo vairāk, jo viņus apmierina esošā kartība - bezatbildība un visatļautība, pie varas esošo nesodāmība un lietu sakartošana, nedomājot par temīdas bargo zobenu.
Pilsonis
08.03.2014. 11:01»
N.Māstrihts
Patiesības nav. Katram sava. Visi vado/ni maldina.Patiesību var noskaidrot ar zināšanām un dedukcijas ceļā, pielietojot loģiku. Patiesība ir vienkārša. Tik vienkārša, ka parasti pie tās nenonāk
Paldies par godīgu atbildi! Ir interpretācija balstīta uz viedikļu dažādību - mainīgs lielums, un fakti - nemainīgs lielums. Viedokļi var mainīt, precizēt vai papildināt, bet notikumi ir neizmaināmi. Tadēļ iesaku balstīt savus viedokļus uz faktiem, nevis pieņemumiem.
Vai tad jebkuram cilvēkam pie pilna prāta un apziņas, nav skaidrs, ka Putins publiski un ciniski melo visai sasaulei par to ka tie nav Krievijas armijas karavīri Ukrainā. Protams, daļa no tiem ir vietējie, bet lielākā daļa no tiem ir Krievijas armijas labi apruņoti zaldāti ar savu smago kara tehniku. Noņemtas atšķirības zīmes - emblēmas un uzpleči nemaina lietas būtību par Krievijas armijas karaspēka masveida izvietošanu Ukrainā pirms gaidāmā balsojuma. Tas ir fakts. Parējais ir interpretācija, pieņēmumi un viedokļu dažādība.
N.Māstrihts
08.03.2014. 10:20»
Nomalis
Ieskats notikumos Ukrainā no cilvēka, kas reāli tajos piedalās un mēģina saglābt to, ko vēl iespējms saglābt
Stulbi ir runāt par kaut kā saglabāšanu, auksto karu, fašismu, demokrātiju un medijiem - ar šiem murgiem baro tautas, lai tās neredz patiesos cēloņus - karo divas impērijas Briseles un Maskavas.
Kažociņš jau atzinis, ko paudu iepriekš pirms viņa - Maskavai svarīga ir Ukraina. Ja Maskava pakļausies Bieseles, ASV un SVF spiedienam, to sagaida Ukrainas liktenis - izzagšana un pakļaušana ar parādiem tā, kā tas notiek ar Grieķiju un Latviju.
N.Māstrihts
08.03.2014. 09:04Ha-ha-ha. Sūtiet gaļu un šprotes, augstākā labuma kviešu miltus no Latvijas zeltītām ārēm Krievijas armijai. Labi daudz gaļas un šprotu, augstākā labuma kviešu miltus par naudu, ko Krievija gūst, pārdodot gāzi Latvijā un Vācijā!
Krievijas impērija (SNG) cīnās pret Briseles ES impēriju (Vācija, ASV, NATO, SVF, izmantojot pakļautās un izzagtās valstis kā Latvija).
Rīt atkal lidos Krievijas miera baloži gar Latvijas robežām un SC rīkos lielo piketu krievu valodas sakarā!
Nomalis
08.03.2014. 08:45Ieskats notikumos Ukrainā no cilvēka, kas reāli tajos piedalās un mēģina saglābt to, ko vēl iespējms saglābt:
http://www.youtube.com/watch?v=o_3-4H9BABI
jurss
07.03.2014. 22:40CNN прерывает ефир- после того как приглашонние гости говарят что украина сеичас не хочет не в евросоюз не в росию !А хотят строить своё независимое государство ! КИЕВ МАИДАН
http://rutube.ru/video/f96c3cb85f3748b2264c5afb8cbdb658/?bmstart=0
bljee
07.03.2014. 19:19http://www.ntv.ru/novosti/853957/
min 2:40 . viņi paši pasaka- KARŠ IR PRIEKŠĀ...
Uz savu galvu tā NEPLĀTĀS
N.Māstrihts
07.03.2014. 17:38»
Pilsonis
Jūs te ar pieņemumiem žonglējiet, bet es tikai ar faktiem. Vai ir starpība
Patiesības nav. Katram sava. Visi vado/ni maldina.Patiesību var noskaidrot ar zināšanām un dedukcijas ceļā, pielietojot loģiku. Patiesība ir vienkārša. Tik vienkārša, ka parasti pie tās nenonāk.
Pilsonis
07.03.2014. 16:29»
N.Māstrihts
Līdzīgi Latvijai arī Ukrainai ES un ASV proponēja, ka būs neatkarīgas, suverēnas valstis, akcentus liekot uz labējām partijām, vēēlāk apzināti apmānot, iesaistot NATO, ES un izzogot, pakļaujot parādos...
Jūs te ar pieņemumiem žonglējiet, bet es tikai ar faktiem. Vai ir starpība? :)
N.Māstrihts
07.03.2014. 15:37»
Pilsonis
Президент РФ Владимир Путин считает, что Россия и США не должны жертвовать российско-американскими отношениями из-за отдельных международных проблем, пусть и очень важных...
Līdzīgi Latvijai arī Ukrainai ES un ASV proponēja, ka būs neatkarīgas, suverēnas valstis, akcentus liekot uz labējām partijām, vēēlāk apzināti apmānot, iesaistot NATO, ES un izzogot, pakļaujot parādos.
ASV, Brisele aktivizēja Ukrainā labējos oligarhus, izraisot maidanu. Kad maidans nepieņēmās spēkā, uz protestētājiem šāva ASV un labējo oligarhu šāvēji, lai iestātos lielāks haoss un gāztu Kremlim paklausīgo Janukoviču, kas arī izdevās. Bet atbildei Krievija ieņēma Krimu.
ASV un Brisele šobrīd tai paklausīgam Ukrainas premjeram Arseņijam Jaceņukam, kas ir jau vizītē ES un tiekas ar Merkeli, mēģina "ieglaust" 11 miljardus aizdevumu no ES un SVF.. vai 10 miljardus no ES un 11 miljardus no SVF - jau iedzenot Ukrainu dziļos parādos, kas neizdevās uzreiz ar Janukoviču.
Ja Krievija nepretosies, to sagaida Ukrainas un Latvijas liktenis. ES, Briseles, Vācijas un ASV, SVF okupācija.
Maidanam ASV jau aktīvi gatavojās olimpisko spēļu laikā, kad NATO kuģi tika ievesti Melnajā jūrā.
Pilsonis
07.03.2014. 13:16Президент РФ Владимир Путин считает, что Россия и США не должны жертвовать российско-американскими отношениями из-за отдельных международных проблем, пусть и очень важных.
Об этом он заявил в телефонном разговоре с президентом США Бараком Обамой, во время которого обсуждалась ситуация в Украине.
Bez liekiem komentāriem, vien neliels ieskats vēsturē.
Molotova—Ribentropa pakts, pazīstams arī kā Hitlera—Staļina pakts, Ribentropa—Molotova pakts, Nacistu—Padomju pakts, kura oficiālais nosaukums bija Neuzbrukšanas līgums starp Vāciju un PSRS (krievu: Договор о ненападении между Германией и Советским Союзом, vācu: Deutsch-sowjetischer Nichtangriffspakt), bija neuzbrukšanas līgums starp Vāciju un PSRS. To 1939. gada 23. augustā Maskavā parakstīja PSRS Ārlietu tautas komisārs Vjačeslavs Molotovs un Vācijas Ārlietu ministrs Joahims fon Ribentrops.
Pakts garantēja PSRS neitralitāti kara gadījumā starp Vāciju un Poliju vai Rietumu sabiedrotajām valstīm. 1940. gada 28. septembrī pakts tika papildināts ar draudzības līgumu starp PSRS un Trešo reihu, kas mainīja ietekmes zonu robežas. Vācija ieguva Ļubļinas un Varšavas apgabalus, bet PSRS, samaksājot naudas kompensāciju, Lietuvu. Mierīgā ceļā tika okupēta Latvija un Igaunija. Somija sīvi pretojoties nosargāja savu neatkarību. Neuzbrukšanas un draudzības līgumi bija spēkā līdz 1941. gada 22. jūnijam, kad Vācija uzbruka PSRS. Šī pusotra gada laikā PSRS bija aktīva Vācijas sabiedrotā nodrošinot to ar stratēģisko aizmuguri kara vešanai pret Rietumiem un piegādājot karam nepieciešamās izejvielas.
N.Māstrihts
07.03.2014. 13:06Līdzīgi Latvijai arī Ukrainai ES un ASV proponēja, ka būs neatkarīgas, suverēnas valstis, apmānot, iesaistot NATO, ES un izzogot, pakļaujot parādos.
ASV, Brisele aktivizēja Ukrainā labējos oligarhus, izraisot maidanu. Kad maidans nepieņēmās spēkā, uz protestētājiem šāva ASV un labējo oligarhu šāvēji, lai iestātos lielāks haoss un gāztu Kremlim paklausīgo Janukoviču, kas arī izdevās. Bet atbildei Krievija ieņēma Krimu.
ASV un Brisele šobrīd tai paklausģam Ukrainas premjeram Arseņijam Jaceņukam, kas ir jau vizītē ES un tiekas ar Merkeli, mēģina "ieglaust" 11 miljardus aizdevumu no ES un SVF.. vai 10 miljardus no ES un 11 miljardus no SVF - jau iedzenot parādos, kas neizdevās ar Janukoviču.
Ja Krievija nepretosies, to sagaida Ukrainas un Latvijas liktenis. ES, Briseles, Vācijas un ASV, SVF okupācija.
Maidanam ASV jau aktīvi gatavojās olimpisko spēļu laikā, kad NATO kuģi tika ievesti Melnajā jūrā.
Jozis
07.03.2014. 12:02Lasi vai klausies cik gribi,tāpat nekas īsti skaidrs nepaliek,jo iespējami melo kā vieni,tā otri.Katram savas intereses,vai pat bizness.
Tiffany
07.03.2014. 09:12Mani interesē viens- ja jau pašlaik Ukrainā nav leģitīmas varas, kam tad Starpt.valūta fonds aizdod 11 miljardus.
Nav jau trakie kas izsviež naudu nezin kam.
Tikmēr
06.03.2014. 23:38Pēc garām un kaismīgām debatēm, kurās savu viedokli par Krievijas militāro intervenci Ukrainā pauda vairāk nekā 20 politiķi, Saeima ceturtdien pieņēma lēmumu, kurā nosodīta Krievijas agresija Ukrainā.
"Par" lēmuma pieņemšanu nobalsoja 65 deputāti , bet "pret" 28 parlamentārieši. Balsojumā nepiedalījās divi deputāti - Artis Pabriks no "Vienotības" un Rihards Eigims no ZZS. Visi 28 "pret" nobalsojušie deputāti ir no "Saskaņas centra".
Piekrītu paijai!
06.03.2014. 23:30»
paija
Ukrainā tiem,kas norauj Ukrainas karogus, nebija Ukrainas pilsonības vai balsstiesības ? Blefs
+++
Nav divkopienu valsts, jo latvieši ir pamatnācija, kā arī tādi, kuri savu ērtību dēļ fiziski dzīvo Latvijā, bet mentāli - Padomju Savienībā, - domājot, ka šādi varēs veģetēt.
Pilsonis
06.03.2014. 22:15»
paija
Ukrainā tiem,kas norauj Ukrainas karogus, nebija Ukrainas pilsonības vai balsstiesības ? Blefs
Konkrētais komentārs attiecināms tikai uz Latviju.
gan jau maskavā arī būs maidana
06.03.2014. 22:03kas jefiņiem pielēķs, kur krievijas nauda...........
krimis
06.03.2014. 20:30»
Aivars2
Es domāju, ka vienīgi Latvijā gadās pa kādam izcili stulbam cilvvēkam, bet šis igaunis, kurš sarunā ar Eštoni izsaka varbūtību, ka Maidanieši paši ir nošāvuši 80 savus biedrus ir kronis visam
jā igaunis jūs iegāza jo raskoļījās bet svētas lietas labat kāpēc dažus nenošaut tā tak rusofobija tomēr ...
mazgudrais
06.03.2014. 20:17»
Aivars2
Es domāju, ka vienīgi Latvijā gadās pa kādam izcili stulbam cilvvēkam, bet šis igaunis, kurš sarunā ar Eštoni izsaka varbūtību, ka Maidanieši paši ir nošāvuši 80 savus biedrus ir kronis visam
katrā ziņā šaušana visneizdevīgākā bija janukovičam,
fakts
06.03.2014. 19:56»
Hermanis
Jūs te varat zākāties un apsaukāties kā vien tīk, BET, noteikumus pašlaik diktē Krievija zinot, ka Eiropā neviens pretīm nerunās. Nevienam Eiropā neinteresē Ukraiņu tauta, lai arī cik tas ir ciniski, un man nepieņemami. Šoreiz tā ir realitāte. Varat bruņot Latgali, varat ieviest sankcijas, ja pienāks...
Nu,vai tad kāds to apstrīd? Divas ciniskas lielvaras močī visu pasauli !
paija
06.03.2014. 17:55»
Pilsonis
Stratēģiska kļuda bija nepiešķirt pilsonību visiem Latvijā un neatkarības brīdi dzīvojošiem un dzimušiem krieviem, ar to faktiski izveidojot divkopienu valsti. Liedzot krieviski runājošiem piedalīties vēlēšanās, kandidēt, ceļot ar Latvijas pilsoņa pasi u.c. latviešiem dotas prieksrocības, kontekstā ...
Ukrainā tiem,kas norauj Ukrainas karogus, nebija Ukrainas pilsonības vai balsstiesības ? Blefs.
Sindema
06.03.2014. 15:38»
N.Māstrihts
Nē, tur varēja būt vismaz 3 virzieni...
Kādā krāsu sistēmā "sapņo"? PAL vai SECAM?
precizējums
06.03.2014. 14:42»
Aivars2
Es domāju, ka vienīgi Latvijā gadās pa kādam izcili stulbam cilvvēkam, bet šis igaunis, kurš sarunā ar Eštoni izsaka varbūtību, ka Maidanieši paši ir nošāvuši 80 savus biedrus ir kronis visam
pa kādam izcili s. politiķim
Aivars2
06.03.2014. 14:13Es domāju, ka vienīgi Latvijā gadās pa kādam izcili stulbam cilvvēkam, bet šis igaunis, kurš sarunā ar Eštoni izsaka varbūtību, ka Maidanieši paši ir nošāvuši 80 savus biedrus ir kronis visam.
N.Māstrihts
06.03.2014. 13:24»
Nu gan sasmīdināji
Ar to domāji SC vadītāja N.Ušakova ekonomisko rosību galvaspilsētā ar GKR vadītāju A.Ameriku
Par ko, muļķi, smejies?
UŠakovs un Elksniņš, Urbanovičs ir ideāli ģenerāli Kremļa rokās - pareizi, nekļūdīgi realizējot Kremļa stratēģiju un taktiku.
Varturi seko pa pēdām, brīnās un regulāri tiek pārsteigti nesagatavoti, jo ir idioti un kleptomāni, meklējot, ko ienaidniekam nozagt savā labā. Šādi stulbeņi šodien sēž varas amatos.
N.Māstrihts
06.03.2014. 13:18»
Pilsonis
Stratēģiska kļuda bija nepiešķirt pilsonību visiem Latvijā un neatkarības brīdi dzīvojošiem un dzimušiem krieviem, ar to faktiski izveidojot divkopienu valsti. Liedzot krieviski runājošiem piedalīties vēlēšanās, kandidēt, ceļot ar Latvijas pilsoņa pasi u.c. latviešiem dotas prieksrocības, kontekstā ...
Nē, tur varēja būt vismaz 3 virzieni.
Noziedznieks Repše (LNKK) ar noziedznieku Godmani (LNKK)vagoniem naudu aizsūtīja uz Krievijas robežu (rubļus).Vajadzēja ar šiem rubļiem samaksāt aizbraucošajiem krieviem uz Krieviju.
Otrs virziens bija, iestājoties NATO, bet noslēdzot arī līgumu ar Krieviju un SNG, neiestājoties ES, kas ir ASV un SVF zagļu projekts, panākt, ka Krievija izved zināmu skaitu krievu uz Krieviju tā, kā savulaik darīja Vācija.
Trešais virziens bija ar likumu panākt, ka okupācijas laikā ievestie civilie no PSRS saņem uzturēšanās atļaujas, pašiem parakstoties, ka nepretendēs ne viņi, ne pēcnācēji uz pilsonību un padarīt viņus lojālus ar zināmām privilēģijām.
Bet realitātē strādāja citas likumsakarības.Vēstures. Neviena valsts nekad nav izvairījusies no tām - pēc totalitārisma, ja seko demokrātija, iepriekšējie varturi raksta likumus un izzog valsti, kā tas ir Latvijā. Šīs zagšanas rezultātā nekādu citu variantu neatlika. Turklāt par nelaimi Latvijā sāka strādāt ASV projekts - ES - iznīcinot valstis ar eirzonu, atsavinot zelta rezerves - ASV un Vācijas tirgus intereēs.
Komunisti ar LNNK/NA/TB šķēla un joprojām šķeļ sabiedrību, lai būtu pie varas, kur atrodas šodien, cerot, ka Krievija neuzbruks Latvijai, jo šeit ir daudz krievvalodīgo, šos padarot par ķīlniekiem.
Bet ar laiku izveidojās SC ar stratēģisko centru Kremlī un esam, kur esam.
Tagad komunisti - Lembergs,Berzins, Āboltiņa u.c. žurkas un zagļi plāno pirkt, šķiet, tanketes no Anglijas 70 milj. vērtībā, gatavojas ieviest obligāto karadienestu un tanketēs sasēdināt krievvalodīgos, lai karo pret Krieviju, ja tā uzbruks.
Šis plāns jau sen gulēja putekļainos plauktos, atbrīvojot Latvijas āres no civiliem, gatavojoties galvenajam karam starp NATO un Krieviju - tādēļ Baltijas jūrā nav lielo NATO karakuģu.Rsam šim karam pietuvojušies tik tuvu, kā vēl nekad.
Saskaņā ar karamākslas likumiem ir deviņas zemes, kurās strādā noteiktas likumības. Pašlaik Latvija ir caurstaigājamā zeme ar savām likumībām, pēc kurām nestrādā un tās ignorē varturi - noziedznieki, nerēķinoties ar tautu.
Rūķis
06.03.2014. 11:06»
Hermanis
Jūs te varat zākāties un apsaukāties kā vien tīk, BET, noteikumus pašlaik diktē Krievija zinot, ka Eiropā neviens pretīm nerunās. Nevienam Eiropā neinteresē Ukraiņu tauta, lai arī cik tas ir ciniski, un man nepieņemami. Šoreiz tā ir realitāte. Varat bruņot Latgali, varat ieviest sankcijas, ja pienāks...
Priecājos pēc visas informatīvās drazas, ko nākas lasīt un dzirdēt ik dienas Ukrainas notikumu sakarā,lasīt patiesu, neitrālu un situācijai lielā mērā atbilstošu viedokli. Pilnīgi piekrītu. NEVIENAM no lielajiem spēlētājiem neinteresē nekāda Ukrainas tauta un vēl jo mazāk kaut kādas cilvēktiesības. Strīds ir par naudu un par lielu naudu, tās sadali. Īsi sakot, kādi grupējumi tiks pie siles, pie tādas siles, kādas mūsu varasvīriem pat sapņos nerādās.
Andris
06.03.2014. 11:03Kurš te murgo nekaunīgi par Krievijas tagadējo varenību ? Jāsmejās...
http://www.youtube.com/watch?v=RxW8rIl7LM8&feature=player_detailpage#t=264
Šī tuācija Ukrainā un pie mums ,ja runājam par bijušo komunistu alkatību un idiotismu, ir identiska.
Par nākotni Krievijas :
http://www.youtube.com/watch?v=Il9lmjLhF1g
Un kā pie mums ?.... cilvēki izbrauc ...
Hermanis
06.03.2014. 10:52Jūs te varat zākāties un apsaukāties kā vien tīk, BET, noteikumus pašlaik diktē Krievija zinot, ka Eiropā neviens pretīm nerunās. Nevienam Eiropā neinteresē Ukraiņu tauta, lai arī cik tas ir ciniski, un man nepieņemami. Šoreiz tā ir realitāte. Varat bruņot Latgali, varat ieviest sankcijas, ja pienāks X stunda, tas nelīdzēs. No mūsu varas pārstāvjiem nu nemaz nekadas diplomātijas neredz. Kāpēc Straujuma, vai Bērziņš nevarētu pazvanīt savam sadraudzības partnerim Merkelei un pajautāt, ko un kā mēs (kopā) varam darīt lai ierobežotu agresiju? Varētu būt interesanta atbilde. Krievi perfekti izmanto situāciju. Kāpēc Janukovičs manā skatījumā ir vienīgais leģitīmais pārstāvis? Tāpēc, ka pagaidām tikai Krievi ir izmantojuši iespēju atsaukties uz leģimitāti. Tad kad Eiropa un Amerika tik tiešām reāli samaksās, ne tikai solīs, tad arī pašreizējais Ukrainas parlaments tiks atzīts kā leģitīms spēks. Pašreiz ir tikai solījumi un varianti, bet darbību veic tikai Krievi pamatojoties uz Janukoviča leģimitāti. Kamēr Eiropa un Amerika nebūs pārliecināta, ka šis parlaments ir spējīgs saturēt varu un atgriezt naudu, nekāda palīdzība netiks sniegta. Tātad, jautājums par parlamenta leģimitāti ir atklāts.
Nu gan sasmīdināji
06.03.2014. 10:49»
N.Māstrihts
Lai gan SC ir mani ienaidnieki, jo ir okupanti, apsveicu viņus ar izcilu taktiku un stratēģiju pret Latvijas varturiem - idiotiem un kleptomāniem
Ar to domāji SC vadītāja N.Ušakova ekonomisko rosību galvaspilsētā ar GKR vadītāju A.Ameriku? :)
Pilsonis
06.03.2014. 10:41»
N.Māstrihts
Lai gan SC ir mani ienaidnieki, jo ir okupanti, apsveicu viņus ar izcilu taktiku un stratēģiju pret Latvijas varturiem - idiotiem un kleptomāniem
Stratēģiska kļuda bija nepiešķirt pilsonību visiem Latvijā un neatkarības brīdi dzīvojošiem un dzimušiem krieviem, ar to faktiski izveidojot divkopienu valsti. Liedzot krieviski runājošiem piedalīties vēlēšanās, kandidēt, ceļot ar Latvijas pilsoņa pasi u.c. latviešiem dotas prieksrocības, kontekstā ar apsolīto uz barikādēm vienlīdzību, Latvijas krieviem bija passaprotams pazemojums, kas atbalsojies viņu bērnos un mazbērnos, kuri uztur šo domu un garu pie zīmīga pieminekļa 9.maijā, kaut gan nav piedzīvojuši ne PSRS, ne LPSR, ne uzvaru Otrā pasaules karā.
Iepriekš Krievija pati bija vāja ekonomiski un militāri, lai apdraudētu Latviju, un Latvijas krievu ietekme nebūtu radījusi tik lielus iekšpolitiskus draudus, jo tie bija sadrumstaloti un vāji organizēti. Tiem nebija ideloģiskā ienaidnieka un krievi balsotu vairāk valstiski un ekonomiski. Šobrīd situācija ir mainījusies un vēlēšanas ir izteikti etniskas un divkopienu.
Ja valstsvīri turpinās tādā pašā garā, tostarp nedomājot par visu iedzīvotāju labklājību un turpinot nevienlīdzības politiku un noslāņošanos, kad bagāti ir nesodāmi un kļūst vēl bagātāki, bet nabagi neaizsargāti un vēl nabadzīgāki, agri vai vēlu mēs nonāksim Latvijā pie valdības, kura būs neprognozējama, nelojāla pilsoņiem un bīstama Latvijas neatkarībai kopumā. SC atkārtota uzvara Rīgā tam apliecinājums.
Jādomā par priekšnosacījumiem politisko spēku konsolidācijai. Latvijai vajadzīga nevis etniska, bet ekonomiska sāncensība starp ideālā divām lielām partijām. Oligarhu kabatu partiju esamība un sakabe ar etniski izteiktām partijām ir ļoti bīstama Latvijas ekonomiskās attīstības un nacionālās drošības izpratnē.
Par cīņu skaitļos
06.03.2014. 10:00Ukrainas gadījums ir unikāls ar to, ka vienkopus sasumējušās ekonomiskās un ģeopolitiskās intereses. Gāzes tranzīts no Krievijas uz ES ekonomiski un NATO un NVS karaspēka izvietojums buferzonā starp ES un Krieviju ģeopolitiski.
N.Māstrihts
06.03.2014. 09:54»
Par cīņu skaitļos
Krievijas ekonomiskās interes acīmredzami neaprobežojas ar Krimu. Galvenais mērķis varētu būt par jebkuru cenu nostiprināties reģionā nogriežot Ukrainai pieeju Melnai jūrai un citiem stratēģiski svarīgiem militāriem un ekonomiskās infrastruktūras objektiem. Vēlāk tas dotu Krievijai iespēju visādos veidos...
Lai gan SC ir mani ienaidnieki, jo ir okupanti, apsveicu viņus ar izcilu taktiku un stratēģiju pret Latvijas varturiem - idiotiem un kleptomāniem.