Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā

Pievienot komentāru

Lapas:    1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Visiem jau ir skaidrs

01.11.2015. 10:28

Visiem jau viss ir skaidrs. Koncernam Roche un Belēvičam jau sen ir kopīgs bizness, tagad grib vēl vienu. Sākumā mēģināja "noskaldīt" Latvijas Infektoloģijas Centru no RAKUS, kur ir plānots iekārtot daļu no patoloģijas laboratoriju. Šajā kompānija vietu atrada arī dr. Štrumfa, kura izcili māk diskreditēt patoloģiju.

Atbildēt

neticami

31.10.2015. 16:48

Tik mantkarigs un uz vieniem vartiem spelejoss ministrs sen nav redzets! Un vinam nekad nav interesu konflikta, kas jau paliek paradoksali smiekligi. Karalis ir kails - ne visi atsakas to redzet! Kurs bus sis mazais zens, kas pateiks to skali??

Atbildēt

Tā jau ir un pat vairāk

31.10.2015. 10:20

»

Stradiņa slimnīcas ārsts

Strādāju Stradiņa slimnīcā ilgi, tiešām mūsu slimnīca ir viena no labākajām Latvijā un Eiropā...


Patologi no RAKUS skatās daudz materiālu no Stradiņa slimnīcas- sanāk gandrīz puse no visas Stradiņa slimnīcas Patoloģijas Institūta materiāla-uroloģija, ginekoloģija, gastroenteroloģija, arī daļu no pulmonoloģijas un piena dziedzera patoloģijas.

Atbildēt

Itogs

30.10.2015. 13:47

»

ES

Vai Dombrovskis in citi ES komisari ir lietas kursa par so reformu


Vispār jau nav īsti pareizi šo šaher-maher saukt par reformu. Drīzāk tas bija iecerēts kā tāds projektiņš, kā apgūt naudu un saņemt gūt no tā privātu profitu tieši vai pastarpināti. Brīnums, ka tas tika pamanīts, varēja noiet viss klusi un pa smuko.

Atbildēt

ES

30.10.2015. 08:24

Vai Dombrovskis in citi ES komisari ir lietas kursa par so reformu?

Atbildēt

Maša

29.10.2015. 21:37

»

Dace

Vieta, kur glabāt līķus...izklausās briesmīgi, bet patanatomijas nodaļa vienmēr ar to asociējusies...parastam cilvēkam, bet ne nozares zinātājam. Varbūt Beļēviča kungs ar tā domā? :-) Nē...viņš domā par biznesu un savu kabatu...nevis par cilvēku - pacientu. Ja jau gribēja pacientiem likt maksāt pašiem...


Ja ģimene ir mazs -mikroskopisks valsts elements. Vai mēs skaitām naudu kad vajag ārstēt savus bērnus? Vai mēs skaitām naudu par zālēm? Mēs priecājamies kad viņi ir veseli.Taisīt naudu uz citu nelaimes ir tik pat perversi kā atpelnīt izdoto naudu par sava bērna ārstēšanu pārdodod viņa nieri.... Jautājums - ko valsts par to domā...

Atbildēt

Dace

29.10.2015. 21:17

»

Maša

Patoloģija nav vieta kura uzglabā līķus! Tā ir viena no medicīnas fundamentālām discplīnām ar stabīlu vietu gan diagnostiskajā gan pētnieciskajā jomā. Ir nepieciešamas pastāvīgas investīcijas gan apkopjot aparatūru, gan izmantojot esošās metodikas, gan standartizējot jaunās. Slimnīcu administrācijām...


Vieta, kur glabāt līķus...izklausās briesmīgi, bet patanatomijas nodaļa vienmēr ar to asociējusies...parastam cilvēkam, bet ne nozares zinātājam. Varbūt Beļēviča kungs ar tā domā? :-) Nē...viņš domā par biznesu un savu kabatu...nevis par cilvēku - pacientu. Ja jau gribēja pacientiem likt maksāt pašiem par ārstēšanos, ja kādreiz bijusi lieka naudiņa un tie ir spējuši samaksāt par izmeklējumu...kauna nav!!! Vispār kauna nav!!! Un pēc tam taisnojas-acīs skatoties melo un saka, ka mēs duraki - nepareizi sapratuši! Ķēries pie nākamā nedarba-nīcinās patoloģiju! Un tad taisnosies...ka mēs atkal idioti, nepareizi sapratām... Šim kungam ar steigu jāiet tur, no kurienes viņš ir nācis!!! Medicīna nav bizness!!!

Atbildēt

ārsts no Latgales

29.10.2015. 18:42

Es pilnībā ( arī lielākā daļa no maniem kolēģiem Latgalē) atbalsta, lai attīstās patoloģija, attīstās valsts jau esoši centri, kuriem ir pieredze un tradīcijas, un papildus līdzekļi ir jāinvestē šājās iestādēs.
Piemēram, mēs cieši sadarbojamies ar RAKUS Patoloģijas Centru, nosūtām arī preparātus konsultācijām. Vienmēr atbildes ir labā līmenī.
Ierosinu-jāveršas at atklātu vēstuli uz Eiropas komisiju, Eiropas Padomi un Eiropas konkurences komiteju!!!

Atbildēt

par latvijas patoloģijas attīstību

29.10.2015. 18:34

»

Maša

Patoloģija nav vieta kura uzglabā līķus! Tā ir viena no medicīnas fundamentālām discplīnām ar stabīlu vietu gan diagnostiskajā gan pētnieciskajā jomā. Ir nepieciešamas pastāvīgas investīcijas gan apkopjot aparatūru, gan izmantojot esošās metodikas, gan standartizējot jaunās. Slimnīcu administrācijām...


Maša, pilnīgi piekrīti. Patoloģija ir viena no būtiskajām medicīnas, it īpaši onkoloģijas nozarē. Visa moderna ļaundabīgo audzēju diagnostika un ārstēšana balstās uz patoloģijas izmeklējumiem. Valstij JāINVESTē JAU ESOšāJāS PATOLOģIJAS IESTāDēS-piemērām, RAKUS Patoloģijas Centrā un P. Stradiņu Patoloģijas institūtā.
RAKUS Patoloģijas Centrā tiek izmeklēti 80% no visiem Latvijas onkoloģiskajiem pacientiem, GAN NO RiGAS, GAN NO VISAS LATVIJAS. RAKUS Patoloģijas Centrs pašlaik ir vienīgā valsts akreditēta patoloģijas iestāde atbilstoši ISO standartiem (P. Stradiņa slimnīcas Patoloģijas Institūts nav akreditēti atbilstoši ISO standartiem).

Atbildēt

Maša

29.10.2015. 17:39

Patoloģija nav vieta kura uzglabā līķus! Tā ir viena no medicīnas fundamentālām discplīnām ar stabīlu vietu gan diagnostiskajā gan pētnieciskajā jomā. Ir nepieciešamas pastāvīgas investīcijas gan apkopjot aparatūru, gan izmantojot esošās metodikas, gan standartizējot jaunās. Slimnīcu administrācijām izpratne par to aprobežojas MF 2 kursa studentu līmenī- Stradiņu KUS tas novērtējams kā 2+ un RAKUS 3- pēc piecu baļļu sistēmas :). Patstāvīgi tiek norādīts par kvotām, līddzekļu pārtērēšanu par pamatu ņemot vairākus gadu vecas izmaksas un salīdzinot tās ar tagadējām, bet pasaulē diagnostiskās vadlīnijas patstāvīgi tiek papildinātas vai arī izstrādātas no jauna. Bez tām bieži nav iespējam mūsdienīga terapija.Pašlaik problēmu patoloģijā ir vairāk kā pietiekoši. Jaunas laboratorijas iespejama parādīšanās tika uztverta arī pozitīvi, bet kā jau pie mums ierasts- daudzas labas idejas tiek sačakarētas neatgriezeniski: viss notieks slepus baumu līmenī, saskatāmi ir interešu konflikti, nav diskusijas ar nozaru speciālistiem, apejot konkurences apstākļus uzreiz nokļūst priviliģetā statusā, investīcijas ir neadekvāti augstas salīdzinot, ja tās būtu veiktas jau esošā un funkcionējošā infrastruktūrā.

Atbildēt

ārsts no RAKUS

29.10.2015. 14:18

Jā, Stradiņos ir problēmas ar patoloģisko diagnostiku. Diagnozes pacientiem bieži vien ir nepabeigtas - nav precīzi norādīta audzēja morfoloģija, bez kuras ir bieži neiespējami pacientam nozīmēt ķīmijterapiju. Pats esmu šādus pacientus sanēmis no Stradiņu slimnīcas ar šādām diagnozēm. Tad es konaktējos ar patologiem no mūsu Patoloģijas centra un viņi izdara līdz galam. Nekad nav atteikuši. Nevaru saprast, kāpēc tā, jo man nav arī īstas izpratnes par patologu darbu, bet šāda situācija ir nereta un nesaprotama. No malas esmu dzirdējis, ka Stradiņu slimnīcas administrācija pilnīgi nenodrošinot Patoloģijas institūtu ar nepieciešamajiem līdzekļiem papildus metodikām. Nezinu, bet būtu kādam jānoskaidro un jāceļ tas gasimā, jo cietēji jau ir pacienti.
Runājot par RAKUS Ptoloģijas cetntru - mums, gan LOC ārstiem, gan slimnīcas nodaļu ārstiem vienmēr ir iespēja sazināties ar patologiem, pie tam mums ir tagad izveidota datorsistēma, kura ļauj iegūt papildus informāciju par pacietam veiktajām manip[ulācijām, analīzēm, operāciju aprakstiem. Strādāt nav viegli, bet cilvēki cenšas, ir atsaucīgi un sava aroda profesionāļi. Paldies viņiem par to!

Atbildēt

dakteris no RAKUS

29.10.2015. 14:08

»

Stradiņa slimnīcas ārsts

Strādāju Stradiņa slimnīcā ilgi, tiešām mūsu slimnīca ir viena no labākajām Latvijā un Eiropā...


Stradiņi paši sūta, jo tur nav kam atbildēt šo materiālu.

Atbildēt

patriots

29.10.2015. 12:49

Kāpēc KNAB nerīkojas?

Atbildēt

Taisnība

29.10.2015. 11:45

»

Stradiņa slimnīcas ārsts

Strādāju Stradiņa slimnīcā ilgi, tiešām mūsu slimnīca ir viena no labākajām Latvijā un Eiropā...


Protams! Visi gudrie patologi strādā RAKUSā, Jums par diemžēlu. Pie viņiem brauc konsultēt preparātus arī no visas Latvijas. Stradiņos ir tikai teorijas profesore ar lielām ambīcijām uz referento statusu.

Atbildēt

Stradiņa slimnīcas ārsts

29.10.2015. 08:25

Strādāju Stradiņa slimnīcā ilgi, tiešām mūsu slimnīca ir viena no labākajām Latvijā un Eiropā.
Bet patoloģija...Te kāds lamāja RAKUS,LOC, privātās iestādes...
Bet mums patologa slēdzienus ginekoloģijā un gastroenteroloģijā (dzirdēju, ka arī vēl kaut ko) RAKSTA patologi no RAKUS, tātad Stradiņi paši tur sūta materiālu vai kā?

Atbildēt

mediķis

27.10.2015. 13:31

ārprāts! Veidot privāto firmu, lai iznicinātu valsts iestādes! Bet, kas gan no ārstiem patoloģijas nozares speciālistiem ir piekritis piedalīties šajā afērā un rakstīt laboratorijas darbības plānus?

Atbildēt

Negausība piebeigs freieri

26.10.2015. 19:09

Cik ētiska ir zālu ražotāja (kas izplata onkologiskos medikamentus) iesaistīšanās vēža diagnostikas procesā? Pie kam Belēviča aptieka gadiem palīdz pildīt Roche pārstāvniecībai plānu, realizējot Roche medikamentus citos dārgākos tirgos. Seni biznesa partneri. Tagad gatavo sev biznesa plānu, kad izmetīs no VM un Roche? Ne velti aptiekai un lieltirgotavai viens nosaukums, lai jauktu pēdas. Kad tā dranka aktivitātēm beidzot tiks pielikts punkts?

Atbildēt

STRAUJUMAI

26.10.2015. 18:35

KAPEC MUZDIEMN VM IR MINISTRI,KURI TIK SASHEEMO SAVUS BIZNESUS UN OTKATU SH.??????????

Atbildēt

Zosens

26.10.2015. 16:37

»

hi hi

jā jā,visiem jāpaliek un jāšaņem valsts pasūtījums,kas ļauj strādāt ar 30% peļņu


Ta jau nav Gluzi. Ir daudz kas jamaina un daudz problemu saja nozare. Jautajums -Vai to darit valsts laba un vai tiesam valsts kopuma vajadzigs, LAI visa nozare klust privata.

Atbildēt

hi hi

26.10.2015. 15:59

»

Zosens

IZLASIET RAKSTU, LŪDZU, vēlreiz!!! IR PLĀNOTS APVIENOT UN REORGANIZĒT VALSTS IESTĀDES, radot privātu laboratoriju, piesaistot ROCHE firmas finansējumu...


jā jā,visiem jāpaliek un jāšaņem valsts pasūtījums,kas ļauj strādāt ar 30% peļņu!

Atbildēt

Nete

26.10.2015. 15:59

»

Domātājs

Belēvičs ir īstā vietā - tādā amatā, kurā var grozīt, sagrozīt, izveidot visu sevam biznesam, saviem biznesa kolēģiem par labu. Par labu - tas nozīmē - pildīt savu, un tikai savu naudas maku, nevis rūpēties par ierindas nodokļu maksātāju, par viņa veselību u.t.t...


"Šī ir kārtējā reforma sev - ir zināms, ka viņam ar ROSHE ir kopīgs SAULES APTIEKU bizness. Kādēļ apstāties? Paņems patoloģiju."
Ja tā ir taisnība, tad lieta ir pat ļoti FISHY!!

Atbildēt

Zosens

26.10.2015. 14:53

»

es

Lejam ,kas strādā RAKUS kā zinātniskais direktors pieder Gastro un minētā Akadēmiskā audu vai kā tur laboratorija,kas atrodas Linezerā


IZLASIET RAKSTU, LŪDZU, vēlreiz!!! IR PLĀNOTS APVIENOT UN REORGANIZĒT VALSTS IESTĀDES, radot privātu laboratoriju, piesaistot ROCHE firmas finansējumu.
Tur tak ir problēma!!!!! GRIB REORGANIZĒT VALSTS IESTĀDES!!!
Viss būtu OK, ja firma Roche dibinātu savu privātu laboratoriju, nemēģinot iznīcināt valsts laboratorijas.
Lai notiek brīvā konkurence-privātā Roche laboratorija, Akadēmiskā histoloģijas laboratorija, E. Gulbja laboratorija u.c., bet valsts tad centriem ir jāpaliek. Vienmēr vajag būt konkurencei, bet tai jābūt atklātai, neviss slēptai.
Jā, Latvijā ir privātās patoloģijas laboratorijas ( un tas nav tikai Leja un akadēmiskā hisotloģijas laboratorija), bet visas viņas konkurē tirgū, piedāvājot dažādus pakalpojumus. Šīs privātās laboratorijas taču nereorganizē un nepievienot sev valsts slimnīcu laboratorijas?

Atbildēt

es

26.10.2015. 14:44

»

zosens

Problēma jau nav operācijas un ārstēšana, tā jau pavisam cita tēma...


Lejam ,kas strādā RAKUS kā zinātniskais direktors pieder Gastro un minētā Akadēmiskā audu vai kā tur laboratorija,kas atrodas Linezerā.

Atbildēt

Gaiļezers ķirurgs

26.10.2015. 14:43

»

zoss

Nekas drausmīgāks par LOC un RAKUS vispār nevar būt. Aploksnes un ļoti zema kvalitāte. Un Lejas privātais bizness pa vidu. PSRS asiņu testi uz guarksveķu bāzes maksāja 1000 gab 8 rubļi. Leja uztaisīja, ka katrs maksā 5 lati. Peļņa baigā. Operāciju kvalitāte zema, rindas uz elementārām onkoloģiskām operācijām...


Gaiļezers klīnikā, kas ir RAKUS sastāvā ir sava klīniskā laboratorija, kas veic visas analīzes un laboratorijas preces tiek iepirktas atbilstoši publiskajiem iepirkumiem. Ja jūs gribāt nopirkt paši analīzes trauku, tad viens trauks maksās līdz 0.5Eur.
Kur Jūs ņemat 5 lati? (tagad vispār Latvijā ir Euro), vai Jūs rakstāt no pagātnes?...Laiks mosties.. Un vispār jau lielākā daļa laboratoriju traukus dod par velti. Tas pats ir privātajā E.Gulbja laboratorija-aizejiet, tur trauki par brīvu!!!

Atbildēt

Audu izmeklēšana

26.10.2015. 14:41

Vispirms vajadzētu saprast, ka, nosūtot audus morfoloģiskai izmeklēšanai, iepriekš nevar zināt ir vēzis vai nav ... Interesanti, kā tajā jaunajā laboratorijā nonāks prognozējami un atlasīti vēža audu paraugi? Kas strādās ar citām diagnozēm un audu paraugiem,kas nav vēzis?? Vai dublēsim visus morfoloģiskos izmeklējumu?? Vai ārstu un laborantu pietiks, lai pareizinātu to skaitu ar 2? Vai Nacionālā references laboratorija LIC jau nav piemērs absolūti nevajadzīgām ambiciozām laboratorijām tik mazā valstī kā Latvija?

Atbildēt

zosens

26.10.2015. 14:33

»

zoss

Nekas drausmīgāks par LOC un RAKUS vispār nevar būt. Aploksnes un ļoti zema kvalitāte. Un Lejas privātais bizness pa vidu. PSRS asiņu testi uz guarksveķu bāzes maksāja 1000 gab 8 rubļi. Leja uztaisīja, ka katrs maksā 5 lati. Peļņa baigā. Operāciju kvalitāte zema, rindas uz elementārām onkoloģiskām operācijām...


Problēma jau nav operācijas un ārstēšana, tā jau pavisam cita tēma.
Raksts ir par patoloģijas laboratoriju. Rindas jau atkarīgas no valsts finansējuma, nevis no LOC un RAKUS. Un vispār kāds sakars ar Leju? Cik zināms (var būt arī varu kļūdīties) visas klīniskās analīzes RAKUS veic pati sava laboratorija-kas atrodas LOC un Gaiļezers, kā arī Gulbja un Centrālā laborarija?

Par operāciju kvalitāti? Jūs esat ķirurgs? Ja, tas tā ir-Jūs esat drošs, ka operējāt labāk par ķirurģiem RAKUS?

Atbildēt

Ilze

26.10.2015. 14:17

»

zoss

Nekas drausmīgāks par LOC un RAKUS vispār nevar būt. Aploksnes un ļoti zema kvalitāte. Un Lejas privātais bizness pa vidu. PSRS asiņu testi uz guarksveķu bāzes maksāja 1000 gab 8 rubļi. Leja uztaisīja, ka katrs maksā 5 lati. Peļņa baigā. Operāciju kvalitāte zema, rindas uz elementārām onkoloģiskām operācijām...


Nu tagad vairs rindā varēsi nestāvēt. Privātie paņems tevi uzreiz un izoperēs...par četrkāršu maksu...Un kāda starpība - Leja vai Belevičs? Onkoloģiskā operācijas nemēdz būt elementāras...
Ko Tev Karele izēdusi? Mēnesi atbildi gaidīji vai neuzrakstīja gana labu atbildi Tev?

Atbildēt

zoss

26.10.2015. 14:11

Nekas drausmīgāks par LOC un RAKUS vispār nevar būt. Aploksnes un ļoti zema kvalitāte. Un Lejas privātais bizness pa vidu. PSRS asiņu testi uz guarksveķu bāzes maksāja 1000 gab 8 rubļi. Leja uztaisīja, ka katrs maksā 5 lati. Peļņa baigā. Operāciju kvalitāte zema, rindas uz elementārām onkoloģiskām operācijām. Slimnieks iestājas rindā ar pirmo stadiju, kad rinda pienāk, ir jau 4. stadija. Tā blondā Karele ir dumja un ambicioza patoloģe.

Atbildēt

ārsts

26.10.2015. 13:54

»

Loģika

Tak dibināt grib privātu laboratoriju, nevis valsts centru un ar Stradiņu vietējo ārstu vadībā...Cik Jūs gaidāt atbildes?? Mēnesi


O, Malacis! Taisnība - tie paši jau tur vien ārsti strādās...tātad atbildes tāpat - pēc mēneša...un kvalitāte tāda pati kā Stradiņos - ne tā labākā.
Te prasās pēc KNAB apskates, lai painteresējas par izveīgumu valstij no šāda privātā biznesa.

Atbildēt

Loģika

26.10.2015. 13:47

»

Saša

šāda ideja nemaz nav slikta,jo pat Stradiņos uz citoloģijas atbildēm jāgaida pet mēnesis,lai pēc operācijas varētu uzstādīt precīzu diagnozi. Privātās laboratorijās ir apšaubāma kvalitāte. Tikai ja šis nav iemesls Rozentāles LIC atdzimšnai un šo pusprivāto biznesu un ievērojamo naudas plūsmu nodot "...


Tak dibināt grib privātu laboratoriju, nevis valsts centru un ar Stradiņu vietējo ārstu vadībā...Cik Jūs gaidāt atbildes?? Mēnesi?
Un cik gaidīsiet atbildes jaunajā privātajā laboratorijā, kuru vadīs tie, kas deva atbildes pēc mēnešā?

Atbildēt

patoloģijas ārsts

26.10.2015. 13:43

»

Domātājs

Belēvičs ir īstā vietā - tādā amatā, kurā var grozīt, sagrozīt, izveidot visu sevam biznesam, saviem biznesa kolēģiem par labu. Par labu - tas nozīmē - pildīt savu, un tikai savu naudas maku, nevis rūpēties par ierindas nodokļu maksātāju, par viņa veselību u.t.t...


Piekrītu domātājam. Lielākajās Universitātes slimnīcās-RAKUS Patoloģijas Centrā un P. Stradiņa KUS Patoloģijas Institūtā, kas izmeklē ap 45% no visas LR materiālā (vadošais nozarē ir RAKUS-ap 30%, P.Stradiņa slimnīca ap 15)%, ikdienā izmeklē daudz materiālu. Vēl, jo vairāk, tad kad beidzas visādas valsts kvotas, patoloģijas nodaļas turpina izmeklēt visu pacientu materiālu, respektīvi, strādā ar zaudējumiem, lai noteiktu diagnozi.
Padomājiet, kas būs ja viss būs privāti-Jūs ārstēsieties slimnīcā, Jums veiks operāciju, nosūtīs materiālu uz patoloģijas laboratoriju....Bet Jums tur pateiks-kvotas beigušas, mēs materiālu neņemsim, vai arī samaksājiem laboratorijai par visiem izmeklējumiem pēc cenrāžā....

Atbildēt

Domātājs

26.10.2015. 13:08

Belēvičs ir īstā vietā - tādā amatā, kurā var grozīt, sagrozīt, izveidot visu sevam biznesam, saviem biznesa kolēģiem par labu. Par labu - tas nozīmē - pildīt savu, un tikai savu naudas maku, nevis rūpēties par ierindas nodokļu maksātāju, par viņa veselību u.t.t..
Šī ir kārtējā reforma sev - ir zināms, ka viņam ar ROSHE ir kopīgs SAULES APTIEKU bizness. Kādēļ apstāties? Paņems patoloģiju.
Nav saprotams, kādēļ neviens negrib ieguldīt naudu jau izveidotā sistēmā-RAKUS Patoloģijas centrā vai RSU Patoloģijas institūtā, kuros viss ir! Tikai tie milioni un būs vēl labāk!! Nevis tasīt privāto biznesu, akreditēt laboratoriju, pirkt aparatūru...Un galu galā, kurš tur ies strādāt? Jo ieguldītā nauda jau būs jāatpelna - tas nozīmē, ka strādājošajiem tur maksās santīmus par milzīgu darba apjomu....un tāda atbildība - uzlikt pacientam onkoloģisku diagnozi nav pirtī pačurāt...
Viegli jau ir visu izpostīt, bet pacientam labums no tā nekāds.

Atbildēt

Jums taisnība. Publicista k-gs

26.10.2015. 09:51

»

Publicists

Var atpazīt autoru - tas tak Pēteris


Vampīrs Pēteris Apinis vērpj veļu laika intrigu, noslēpies aiz "Pietiek lasītājs".

Atbildēt

Publicists

26.10.2015. 08:31

Var atpazīt autoru - tas tak Pēteris!

Atbildēt

Ārsts

26.10.2015. 08:09

Austrumu slimnīcā uz atbildi nav jāgaida mēnesis. Ja aprakstītais atbilst patiesībai, tad izskatās gan, ka tā ekselence un tamlīdzīgi ir tikai dūmu aizsegs, bet projekta pamatā varētu būt vēža audu biobanka - audu paraugi, ar kuriem var, atvainojiet, "taisīt labu biznesu". 80-90% LV onkoloģisko slimnieku tiek ārstēti un operēti Austrumu slimnīcā. Austrumu slimnīca ar LU atbalstu gribēja veidot zinātniski orientētu biobanku, savukārt pa valsti klīda vismaz pāris projekti ar biznesa ievirzi. Izskatās, ka viens no tiem, kuru virzīja Roche, ir saņēmis politisku atbalstu. Jautājums - kam tas ir izdevīgi? Kādi būs spēles noteikumi? Vai slimnīcām (arī Austrumu slimnīcai!) jaundibināmās iestādes pakalpojumi turpmāk nebūs jāpērk par bargu naudu?

Atbildēt

kā tad!

25.10.2015. 23:45

“Audzēju audu diagnostikas IZCILĪBAS centrs” un vēl ar laboratoriju – tik izcili šizoīdas parazītidejas kreācija ir pa spēkam tikai ļoti ekscentriskām personībām, kurām Dr. priekšā.
Lūdzu, atbrīvojiet visu Veselības ministrijas aparātu, jo ģeniālais un vētrainais Dr. Belēvičs pats vienpersoniski ar visu tiks galā!

Atbildēt

no malas

25.10.2015. 23:34

Ļaundabīgu audzēju diagnostikā un patoloģijas dienestam ir nepieciešama nepārtraukta attīstība un papildu līdzekļu piesaiste.(c)
-----
Būsim korekti-nepieciešams materiāls (izpētes objekts), un ne tikai šim projektam, bet arī medicīnas studentu apmācībai. Acīmredzot, tāpēc atkal kāds grib preparēt likumu «Par miruša cilvēka ķermeņa aizsardzību un cilvēka audu un orgānu izmantošanu medicīnā» , kurš nosaka kārtību, kādā dzīva vai miruša cilvēka ķermeņa audus un šūnas, un orgānus var izmantot zinātniskiem pētījumiem un mācību mērķiem, transplantācijai, ārstniecisku preparātu un bioprotēžu izgatavošanai.

Atbildēt

Šljahtici -

25.10.2015. 19:30

Belevičs,Urbanovičs,Klimovičs.

Atbildēt

??!

25.10.2015. 18:41

Aļo!! Pietiek!!
Jūs varbūt paši laiku pagriežat kā vajag. Citādi es te skatos ka komentēju "pa vecam".
Par "depešņikiem" tepat blkus ierēcat un pamatoti. Bet paši namaz neesat labāki.

Atbildēt

??!

25.10.2015. 18:28

Nesaprotu portāla satraukumu par ministra darbību. Jā, kādreiz bija nodaļas, palātas, bloki. Es to no saviem laikiem atceros, to visu sauca savādāk. Tagad modē "centri". Kādreiz nosauks vēl kaut kā.Tagad ir "centri".
Portāls šūmējas ka politiķi un birokrāti neko nedara. Var piekrist. Tagad kaut ko taisās darīt. Atkal slikti! Tad ko? Darīt vai nē? Vai arī kādam zūd priekšnieka vai locekļa krēsls? Tad tā arī pasakiet, ko veltīgi gvelzt blēņas.

Atbildēt

:)))

25.10.2015. 18:13

izcilības centrs... ar centriem nepietiek...

Atbildēt

hmmm...

25.10.2015. 17:37

izcilības centra izveidi.....

Atbildēt

Saša

25.10.2015. 17:36

Tas mēsls nildē ie viens no tiem latvāņu viepļiem par ko rakstīja "Kreics"...

Atbildēt

Saša

25.10.2015. 17:15

šāda ideja nemaz nav slikta,jo pat Stradiņos uz citoloģijas atbildēm jāgaida pet mēnesis,lai pēc operācijas varētu uzstādīt precīzu diagnozi. Privātās laboratorijās ir apšaubāma kvalitāte. Tikai ja šis nav iemesls Rozentāles LIC atdzimšnai un šo pusprivāto biznesu un ievērojamo naudas plūsmu nodot "uzticama" cilvēka kontrolē, Edmunds Krastiņš jūt ar apenēm,kur būs nauda.

Atbildēt

Lapas:    1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

21

Cīņā pret nomelnošanu un nevajadzīgām intrigām – Mūzikas akadēmijas skandāla aizkulises

FotoVēlos padalīties ar sajūtām un lieliem novērojumiem par to, kas notiek, - par reālo situāciju Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmijas (JVLMA) skandālā un to. kā jūtas studenti un arī nesenie/senie katedras absolventi
Lasīt visu...

21

Krievijas aktivitātes var uzskatīt par šokējoši efektīvām, un Latvijas „sabiedrisko” mediju mērķtiecīgā kampaņa par krievu valodu šobrīd jāskata šajā kontekstā

FotoDrošības eksperti vienbalsīgi norāda uz to, ka pēc kara sākuma Krievijas izlūkošanas un hibrīdoperāciju mērogs Eiropā ir krasi pieaudzis, ieskaitot operācijas, kuru agresivitāte ziņā pārspēj aukstā kara līmeni, - tādas kā sabotāžas, fiziskas provokācijas un tamlīdzīgi.
Lasīt visu...

21

Sankciju patiesais labums: Apvienotā saraksta plāns aizvērt ostas varētu arī nebūt nejaušs

FotoDeklarētais mērķis - atbalsts Ukrainai Latvijas ostu paralizēšanai - šķiet šizofrēnisks, jo kā gan tas saskan ar to, ka Ukraina pati joprojām saņem naudu no Krievijas un ļauj Krievijai transportēt gāzi caur Ukrainas teritoriju, bet neviens latvju bāleliņš par to pat nav iepīkstējies ES parlamentā?
Lasīt visu...

21

Priekšlikums ir tikai par mūsu nodokļu maksātāju segtajām atlīdzībām

FotoAtsaucoties uz 2024. gada 18. aprīļa publikāciju "Aicinājums valsts amatpersonai Kristovskim: pirms publicēt ziņas par svešām algām, atklājiet savus ikmēneša ienākumus!" vietnē, informēju, ka saskaņā ar spēkā esošo likumu algu publiskošanas lietā Saeimas deputāti rāda priekšzīmi un Saeima Ģirta Valda Kristovska kā tautas priekšstāvja atlīdzību - tāpat kā visu citu tautas priekšstāvju Saeimā atlīdzības - publicē katru mēnesi internetā.
Lasīt visu...

18

Aicinājums valsts amatpersonai Kristovskim: pirms publicēt ziņas par svešām algām, atklājiet savus ikmēneša ienākumus!

FotoĢirts Valdis Kristovskis iesniedzis Saeimā priekšlikumu publicēt jebkuras valsts amatpersonas ienākumus ik mēnesi, jo no tā būšot "ieguvums sabiedrībai".
Lasīt visu...

6

„Re:Baltica” cenšas izdarīt uz spiedienu uz Sabiedrības integrācijas fondu, tam izvērtējot šīs organizācijas rīcību ar nodokļu maksātāju naudu

FotoPubliskajā telpā tiek apspriesta Re:Baltica projektu vērtēšana, kuri īstenoti ar piešķirto publisko finansējumu caur Mediju atbalsta fondu. Sabiedrības integrācijas fonds (SIF) skaidro kārtību kā notiek projektu apstiprināšana un izlietotā publiskā finansējuma uzraudzība.
Lasīt visu...

21

Mazie modulārie kodolreaktori (SMR) – sapņi un realitāte

FotoIgaunija plānojot būvēt divus līdz četrus, savukārt Polija pat 25 mazos kodolreaktorus. Presē bija pārmetumi, ka Latvija atpaliekot no kaimiņiem. Milzīga ažiotāža ap SMR tehnoloģijām un daudz cerību, taču realitāte ir tāda, kāda tā ir.
Lasīt visu...

21

“Iekļaujošas valodas ceļvedis” ir valodas manipulācija, kas deformē valodas struktūras un pasaules uztveri

FotoValsts valodas centra Latviešu valodas ekspertu komisija 2024. gada 10. aprīļa sēdē (protokola Nr. 4 4. §) izvērtēja Aigas Veckalnes apkopotos ieteikumus “Iekļaujošas valodas ceļvedis” un secināja, ka:
Lasīt visu...

21

Sāga par nogriezto ausi

FotoDomāju, visi, kas mazliet seko notikumiem pasaulē, zina, ka, aizturot aizdomās turamos par terora aktu “Crocus City Hall”, vienam no notvertajiem nogrieza ausi, iegrūžot to šim mutē. Šobrīd, kad pašmājās emocijas ir noplakušas, pievēršoties citiem asinsdarbiem uz grēcīgās zemītes, šo notikumu var mierīgāk izanalizēt. Uzreiz gribu pateikt, ka nekādu līdzjūtību pret jebkuriem teroristiem, lai kādi motīvi viņus nevadītu vai kādas sakrālas idejas šie nepaustu, es neizjūtu.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi Foto

Kad barbari un svoloči, ķengu portāli un vajātāju orda beigs uzbrukt sabiedriskajiem medijiem?

Es zinu, mani bērni, mani jaunie draugi, mani ilggadējie žurnālista ceha biedri, arī...

Foto

No strupceļa uz atdzimšanu

Draugi un domubiedri! Mēs esam nacionālās atdzimšanas priekšvakarā! Un es zinu, ka daudzi šobrīd man nepiekritīs. Tik tiešām – brīžiem šķiet, ka...

Foto

Tabu jautājumi par Latvijas ekonomiku

Pēdējo gandrīz trīsdesmit gadu laikā Latvijas iekšzemes kopprodukts uz vienu iedzīvotāju salīdzināmajās cenās palielinājies vairāk nekā trīs reizes (runa ir par...

Foto

Mediju diskusija Rīgas pilī atsedz līdz šim slēptās problēmas sabiedriskajos medijos

Pirmdien Rīgas pilī notikusī valsts prezidenta Edgara Rinkēviča rosinātā diskusija par sabiedrisko mediju nākotnes attīstību...

Foto

„Sabiedriskie” mediji uzsāk atklātu konfrontāciju ar Latviju

“Latvijas radio” redaktori un citi vadošie publicējuši atklāto vēstuli, kurā gaužas, ka apdraudēta vārda brīvība, ka soctīklos žurnālisti saņem...

Foto

Sabiedriskais medijs, plurālisms un demokrātija

Pirmkārt, mediji nav ceturtā vara, tā ir tā saucamā ceturtā vara. Ieskatāmies Satversmē un redzam, ka mums kā jau demokrātiskā valstī ir trīs...

Foto

Atbalstiet mūsu runas brīvību, liedzot to citiem, kuru viedoklis nav ne pareizs, ne svarīgs!

Pēdējo nedēļu laikā Latvijā ir pastiprinājušās jau agrāk novērotas tendences, kas liecina...

Foto

Prezidenta Makrona paziņojumi paver jaunas politikas iespēju

Jāsaka, ka Francijas prezidenta Makrona pēdējo nedēļu paziņojumi attiecībā uz iespējamo spēku izvietošanu Ukrainā, kā arī vārdu apmaiņa ar...

Foto

Labā un ļaunā saknes

Ādolfs Hitlers, atbildot uz žurnālista jautājumu, kāpēc viņu ievēl arvien vairāk un vairāk cilvēku, atbildēja: "Viņi mani izvēlas, jo kaut kur dziļi...

Foto

Krišjāņa Kariņa Briseles scenārija psiholoģiskā kļūda

Tieši pirms Lieldienu brīvdienām Latvijas politisko dzīvi satricināja vietējas nozīmes polittrīce – no amata atkāpās ārlietu ministrs Krišjānis Kariņš. Tas...

Foto

Nelāgi sanācis IRšiem...

Pirms kāda laiciņa rakstīju, ka abonējamais reklāmas buklets “IR” sācis interesēties par Ogres novadā nodarbinātajiem maniem domubiedriem. Tagad “sensacionālais” raksts beidzot ir iznācis...

Foto

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm. Īpaši šobrīd, kad krīžu daudzums pats jau ir pietuvojies krīzes līmenim – politiskā krīze,...

Foto

„Slikto” valodu vaininieki

Krievu valodas noturībā Latvijā vainojami nevis krievi, bet latvieši, un tā ir mūsu, nevis krievu mentalitātes īpašība, kas ar kaimiņu liek runāt viņa...

Foto

Seksuālo attiecību svārsts. Tuvojamies vīriešu ierobežošanas ekstrēmam

Tieslietu ministre Inese Lībiņa-Egnere ir rosinājusi noteikt kriminālatbildību par seksuālu uzmākšanos. “Seksuālā uzmākšanās ir cilvēka cieņas aizskaršana. Tā aptver...

Foto

Nē seksuālai vardarbībai!

Izskatās, ka ejam uz to, ka vīrietis ar sievieti varēs iepazīties un ielaisties tikai tad, ja neviens nav ar citu, ja tas notiek...