Vēstule Latvijas žurnālistiem
Atis Apinis, LR pilsonis un apvienības Ražots Latvijā valdes priekšsēdētājs13.06.2011.
Komentāri (0)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
sandrababy20
17.10.2011. 20:11
([email protected])
Sveiki,
Kā jums klājas? ceru, ka labi un labāko veselību. Mans vārds ir Miss Sandra, es gribētu, lai jūs atbildētu man i ir svarīga lieta, lai disku ar jums.. Tiklīdz es dzirdēt no jums, es jums nosūtīsim mana bilde, un arī ļauj jums zināt vairāk par mani. Es ceru dzirdēt no jums drīz.
Aprūpe Miss Sandra.
([email protected])
]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]
( [email protected] )
Hello,
How are you? hope fine and in best of health. My name is Miss Sandra.,i will like you to reply me for i have an important thing to discus with you. As soon as i hear from you, i will send you my picture and also let you know more about me. I look forward to hear from you soon.
Care of Miss Sandra.
( [email protected] )
ARĀJS
19.06.2011. 17:27Atim Apinim jau nu gan vajadzētu apjegt, ka lai šinī valstiskajā potnogrāfijā kuru nepamatoti lepni dēve par latvijas Republiku, lai ko izmainītu, vajaga balsot ar biedra Kalašņikova izstrādāto sistemu pēc atlases principa. Vēl nekad neviens noziedznieks nav labprātīgi atteicies no iespējas nesodīti gūt nlabumus, vel neviens noziedzīgais režīms, ne Hitlera, na Staļina, nav labprātīgi atteicies no varas. tad kāpēc mānīt coilvekus un dodt tiem cerību, ka pēc velēšanām 20 gadu ilgais genocīds, nacisms uyn totalitārisms izzufīs ? To taču nepieļaus sarkanbaltsarkanie nacistiskie dauņi-pidralliņi !
fiksais
19.06.2011. 11:32Veco partiju programmas pēc vēlēšanām nestrādā, tās kalpo tikai vēlētāju apmānīšanai, tāpēc nav diez ko prātīgi tās vispār lasīt un kāpt 10 reizes uz tā paša grābekļa, balsojot par vecajiem.
Dagnija-Uldoxam
19.06.2011. 10:50Ja nevar rakstīt pēc goda prāta, tad jāizvēlas cita profesija. Bet - uzņemties kodēt cilvēku apziņu par lielu naudu un "analītiski" vīterot par nelietīgām lietām - tas ir vairāk nekā nožēlojami. Oligarhu iztapoņas, kas rakstīs pret savu VALSTI, pret savu tēvu un māti, ja vien krietni maksās. Kas tā ir par psihisku kaiti?
Vakar un šodien pa visiem iespējamiem plašsaziņas līdzekļu kanāliem latvjos atkal kodē aizbraukšanas ideju - šoreiz ar to, kur nu katrs latvis vēlētos dzīvot. Jā, kā lielākie nabagi un muļķi latvji vēlētos dzīvot Zviedrijā! Visādām "socioloģiskajām aģentūrām" kāds naudas vecis pastellē "pētījumu", kurā nepieciešami tādi un tādi cipari, "aģentūras" arī ciparus sabīda un plašsaziņas līdzekļi tiražē - turklāt vairākas dienas pēc kārtas! Nespēju iedomāties, ka kāds no Latvijas žurnālistiem uzrakstītu un pa visiem kanāliem tiražētos pētījums par godprātīgiem, darbīgiem, enerģiskiem, izglītotiem, radošiem utt. Latvijas cilvēkiem, kurus nemoka ne psihopātiska alkatība, ne skaudība, bet kas dara savu darbu un dod labumu visai sabiedrībai un valstij. Šo ļaužu Latvijā ir vairākums. Bet par viņiem reportieru un t.s. "žurnālistu" saimnieki neļauj rakstīt! Bet, ja jau neļauj, tad savu valsti (un sevi pašu!)kārtīgi apspļaudīsim. Vai tā?
Udox
18.06.2011. 23:05Atis Apinis - esmu lasījis mazo partiju programmas. Piedodiet, ja viņi tiks pie varas un to realizēs, laimīgi būs visi, kuri būs aizmukuši no Latvijas, bet tas totālais idiotisms, kas pēc tam iestāsies, mums pašlaik pat sapņos nerādās. Jūs palasiet mazo partiju idejas - tur līdz nacismam tikai pāris soļi, ko nav grūti izdarīt, tiekot pie varas.
Udox
18.06.2011. 23:03Dagnija - šie teksti par analītisko žurnālisti ir tik liels bleķis, cik vien to var iedomāties. Visi runā par analītisko žurnālistiku, bet par to, kā top 90 procenti un vēl vairāk šādu analītisko rakstu, nezin kāpēc negrib runāt. Ja kāds žurnālists uzcep patiesi neatkarīgi analītisko rakstu - žetons viņam, bet tas ir ļoti ilgs darbs, redaktors viņam parasti par tam nedos laiku, un, ja arī dos, par saņemtajiem latiem žurnālists noteikti neizdzīvos. Bet ir otrs ceļš, kurā rodas lielākā daļa analītisko rakstu - kāda partija nopērk informāciju, iedod žurnālistam un rodas labs raksts. Mēs visi - vau, super, redz, kā tas patiesībā bija. Bet to patiesību, kas apakšā, neuzzināsim. VArbūt pat nevēlēsimies to zināt.
Muldēt, Dagnija, es jau cenšos. Tikai neko vairāk par pieņēmumiem bez informācijas no politisko spēku puses parasts žurnālists izteikt nevar. Tur arī analītiskā puse paliek. Lai pārējā publika varētu ņirgāties - muļķa žurnālisti, analītiski domāt neprot.
Udox
18.06.2011. 22:58Man ir apnikuši šie nožēlojamie teksti komentāros, un tagad arī tāds pats raksts uzcepts. Cilvēki mīļie, jūsu problēma ir tāda, ka neko jaunu jūs nespējat izdomāt, jūs pat neesam gatavi to pašu veco pārcept labākā formātā un tāpēc nezin kāpēc cerat, ka nāks Saulvedis un izvedīs jūs saulītē. Un kad žurnālisti atnāk un pasaka - Vecais, tas Saulvedis tik Melnā Bruņinieka pakalpiņš, vedīs, kur šis teiks, visi mauro uz žurnālistu - ak tu tāds, nekam netici, neko jaunu neredzi. Bet nekā jauna nav. Ticiet man - ja kas jauns parādīsies, visi neatkarīgi žurnālisti ne tikai bļaus, bet vēl centīsies visu Latvijai ar pirkstu parādīt, kas ir tas jaunais.
Snauda
18.06.2011. 17:29Piemēri par neprofesionāliem rakstītājiem sastopami vai uz katra soļa. Šodien portālā Diena - atkal viens un tas pats - nespēja uzlikt virsrakstu tam, ko skricelē. Ja izlasa rakstu, izrādās, ka tur runa nav par Ivetu Griguli kā Valsts prezidenta kandidāti, bet par cilvēku aktivitātēm, rakstot vēstules Saeimai. Virsraksti varētu būt -"Saeima saņem iedzīvotāju vēstules", "Ko tik visu neraksta Saeimai", "Sabiedrība aktīvi korespondē ar Saeimu" vai tml. Interesanti būtu uzzināt, vai šim izdevumam ir arī kāds atbildīgais redaktors, kas pārlūko rakstīto, pirms tas nonāk atklātībā? Vai visi šai portālā vienkārši dzen velnu?
Laikam tiešām jāsāk ar to, ka vispirms pakalpība oligarhiem jāizdzen no pakļāvīgiem, sutkveidīgiem "žurnālistiem". Vai arī jāsāk tiesu darbi ar "žurnālistiem" - par lasītāju maldināšanu.
Jaffa
18.06.2011. 16:58Kādreiz kāda žurnāliste man teica:"Ja tu tik daudz zinātu cik es,tu tik gudri nerunātu!"Padomāju:"Tu sū...dīgi strādā,meiten..."
"Propogandas trokšņošana...":(Kaltenbrunners Šellenbergam (17 pavasara mirkļi.))Vienīgais info avots elektorātam-priekšvēlēšanu reklāmas.Diemžēl...(Smuka frizūra,skaistas dziesmas,stiprs vīrs u.t.t.)
Aivars
18.06.2011. 14:18Pilnigi piekritu Dagnijai. Paldies,Jus man izravat vardus no mutes. pilniba manas domas.Zurnalisti nodara loti daudz launuma musu valsti.Ir skaidri redzamas kam vini kalpo. Skumji,ka nav profesionalu nenoperkamu zurnalistu Latvija. Vai pareizak-vinu ir loti maz. Bedigs ari fakts,ka sejas un intervijas ir vienadas visos medijos. Un faktiski nav ko skatities un ari klausities. Es labprat uzklausu man pazistamus gudrus cilvekus,medikus,pedagogus, lauksaimniekus un izdaru pats savus secinajumus.
Nika
18.06.2011. 13:28Žurnālistu angažētība pilnīgi jūtama.Daudzreiz,skaties un domā- nu kā tā var melot, kā tā var sagrozīt faktus,sniegt melīgu informāciju; par valsti, valsts varu runāt ar tādu nicinājumu, naidu?! Un visam tam pāri,vīpsnāšana, tīksmināšanās ap sevi/narcisisms/, pārgudrība.
Paies daži gadi,pašiem būs kauns skatīties.
Tomēr es nesaku, ka tādi ir visi, bet tomēr- lielākā daļa.
Lora - Atim Apinim
17.06.2011. 10:40Piekrītu, ka mediju vara un loma viedokļa veidošanā ir milzīga, ne velti mediji tiek uzskatīti par 4.varu.
Nepiekrītu, ka Latvijā ir tikai štruntīgi žurnālisti, kas producē nenoteiktību un neticību pārmaiņām.Iespējams, ka nezini, bet pēc teorijas normāls medija uzdevums = ziņas nodošana auditorijai. Auditorijas uzdevums = ziņas uztvere un VĒRTĒŠANA jeb ANALĪZE, DOMĀŠANA par sadzirdēto/ redzēto/ lasīto!
21.gs. mediji vairumā stāv tālu no šīs teorijas, jo 1) tie ir komercprodukti 2) primāra ir sensacionālas info sniegšana.
LTV ne tuvu nav vienīgais medijs, ko skatās Latvijas sabiedrība un domāju, ka arī Tu pats.Un arī LTV ir labi raidījumi un strādā spēcīgi žurnālisti.
Tev kā partijas "Ražots Latvijā" vienam no reģionālajiem līderiem vajadzētu gan padomāt, vai turpināt Šķēles, Šlesera un pārējo garā piekopt publisko uzstāšanos veidu - runāju par 1, sev izdevīgu un no konteksta izrautu aspektu,visu pārējo vnk. noklusēju vai ignorēju kā mazsvarīgu.
Vēl jo vairāk šādu nekritisku skatu Tev būtu jāizskauž arī dēļ tā, ka lai arī sen, bet esi studējis jurisprudenci. Tas nozīmē, kritiskajai domāšanai un spējai apkopot visus argumentus Tev vajadzētu piemist;)
Ja reiz esi par pārmaiņām, tad runā par patiesību visā tās košumā un nedrebi, ka tā nav ne balta, ne pūkaina!
Latvijā pietiek gan naivu, gan domājošu cilvēku. Nevar prasīt, lai ofšoros reģistrētu mediju izpildaparāts - žurnālisti - vēstītu par savai politiskajai aizmugurei neizdevīgiem faktiem. LTV, protams, skaitās sabiedriskais medijs un ar ofšoriem nav saistīts, bet to vada politiski vēlēta padome un LTV direktors spēlē tradicionālās komercmediju spēlītes.
Bez tam būtu jāatceras, ka šaubas ir dabiska notiekošo procesu VĒRTĒŠANAS UN ANALĪZES sastāvdaļa. Tādēļ jo kritiskāk ir jāraugās uz tiem medijiem, kas piekopj kara mākslas tradīcijas : "Uz priekšu, par jauno,nezināmo!"
Ar to vēlējos teikt,ka pietiekams daudzums cilvēku saprot, ka medija uzdevums nav gatavu atbilžu iebarošana ne informācijas, ne reklāmu veidā :)
Vēlot kritisku domāšanu, gatavojoties 11.Saeimas vēlēšanām!
kin-dza-dza
17.06.2011. 09:57"Man kā TV skatītājam un LR pilsonim rodas jautājums - vai paši žurnālisti grib pārmaiņas?"
HAĶEĶ ŅE VREDNO - tikai GALĪGI TUKŠI - pietiek jau to muļķubaru, kas pēc pēdējiem kumēdiņiem saskrūvējušies līdz "tālāk jau nav kur "
- ne no kādām gribēšanām, sajūsmas pilnas vāvuļošanām vai balsošanām kas atkarīgs - ir TIKAI VIENS KRITĒRIJS - reala ATBILDĪBA vai politiska NEatbildība - kamēr katrs kakkumaiss būs mierīgs par to, ka REĀLAS ATBILDĪBAS NAVA, NEKAS NEKAD NEMAINĪSIES.
kantoris
16.06.2011. 21:47to ka nekas nemainīsies, tas ir pilnīgs bleķis....jau dažu nedēļu laikā situācija mainās ne pa dienām bet pa stundām - jau ir palaisti apritē praktiski visi bremzētie likumprojekti saistībā ar tiesiskumu, vilnītis no sēdekļa ir izlidojis nepilnas diennakts laikā, muižniece ir atstādināta no lēmumu pieņemšanas, rindā ir citi lēmumi.....vai tas būtu iespējams, ja zatlers nebūtu pieņēmis vēsturisko lēmumu?....nav pat nepieciešams lai saeimā tiktu ievēlēti jauni spēki un pilnīgi citi deputāti - arī nelielas izmaiņas būs ļoti pozitīvs faktors....bet pats galvenais, deputāti ir sapratuši, ka beidzot ir ieslēgts sarkanais signāls un kā saka no kņazi v grjazi var nonākt vienā vakarā....es esmu pozitīvi noskaņots un pārliecināts, ka viss ir uz labu.....
reāli
15.06.2011. 18:14Ko jūs te purkšķat-kā ebreji teiks tā jūs visu darīsiet un rakstīsiet.
zaķīte
15.06.2011. 17:32Latvijas tv neskatos jau gadu Latvijas presi nelasu - izņēmums ir Latvijas portāli - bet arī tur, kā atver - visur priekšā vienas un tās pašas sejas - šķiet, ka žurnālistiem ir viens mērķis - rosināt un stiprināt mazohistisku noskaņojumu sabiedrībā. Patiesībā lielāka daļa no tiem, kuru verbālo caureju cītīgi atreferē visi portāli trīsreiz dienā, būtu pelnījuši tikai un vienīgi absolūti ignoranci un nosodījumu. Bet naudas vara dara savu un žurnālisti, muguras saliekuši, katru dienu skrien pie vieniem un tiem pašiem nocenotajiem praviešiem.
Dagnija
15.06.2011. 15:45Esmu jau šad tad iekomentējusi, ka Latvijas žurnālisti ir lielākā mūsu valsts nelaime. Vispirmāmkārtām, nelaime saistās ar viņu profesionālo neizglītotību. Par analītisko žurnālistiku aizmirsīsim. Tādas Latvijā vairs pēdējos gados nav. Nu jau ir jārunā tikai par elementārām lietām. Katru dienu var sastapties ar neskaitāmiem piemēriem, kad t.s. žurnālists nav spējīgs atreferēt kādu rakstu, kāda runātāja teikto, nav spējīgs ne dzirdēt, ne uzmanīgi lasīt. Piemēram, šodienas Dienas portālā - A.Grūtupa intervijas atreferējumam likts virsraksts "Bērziņš trīsreiz gudrāks par Zatleru", kur runāts par to, ka Bērziņš ir trīsreiz gudrāks par Zatleru ekonomiskajos un finansu jautājumos! Neprasme "uzlikt" atbilstīgu virsrakstu savam "sacerējumam" ir vispār graujoša! Iespējams, ka tā pat nav profesionalitātes problēma, cik prasta provokācija! Pa ausu galam kaut kas dzirdēts, pa pusei saprasts, pa pusei ne - bet kaut kāds šņāpājums uzreiz ir gatavs. Lasītāji tiek maldināti, bet intervējamie vai atreferējamās personas - aptašķītas ar dubļiem.
Otrāmkārtām, rakstītāji ārkārtīgi nopūlas iztapt savu maizes tēvu politiskajām un finansiālajām ambīcijām. Tik ļoti nopūlas, ka zaudē goda prātu un pašcieņu. Piemērs - Atkarīgās Rīta Avīzes redaktrises Daukštes kundzes šokējošās izteikas 28. maija vakarā. Kauns mums, kas skatījāmies TV, kur kundzes telefonsarunu noraidīja, bija liels. Nauda, amats - tie ir tie trumpji, kā vārdā t.s. latvju žurnālisti izvārtīsies pat mēslos.
Maizes tēvi liek pret Latvijas valsti lielākoties izturēties ar nicinājumu. Tāpēc arī t.s. žurnālistu teksteļos netrūkst vaimanu, žēlošanos, raudu un ķengu par to, cik slikta ir mūsu valsts! Bet valsts taču esam mēs paši, visi kopā. Ja kādam no maizes tēviem slikta šķiet valdība, tad tak VALSTS - mēs visi kopā - neesam pie tā vainīgi. Pirms kāda laika TV reportieri bija pamanījušies, runā ko runādams par Latviju - rādīt bomžu vai vecu un nevarīgu cilvēku bildes. Pēdējā laikā tomēr rāda arī pieklājīgi ģērbtu publiku, kas galvenokārt staigā pa Rīgas ielām vai mazpilsētās. Un tad vēl tā aizbraukšanas propaganda! Kas to apmaksāja kā TV visiem kanāliem, tā portāliem un laikrakstiem???? Nav taču brīnums, ka ārzemnieki šokēti par to, kas atspoguļojas mūsu plašsaziņas līdzekļos.
Paldies par rakstu! Tas patiešām vietā. Jāsāk būs kaut kādā veidā ignorēt tos masu medijus, kas tā pūlas - noteiktu maksājumu dēļ - nomelnot mūsu valsti (arī de facto, kur Ilze Nagla ar obligāto smīnu uz lūpām meklē un meklē visādas kaites, nelabumus, lai to vārdā nomelnotu neko citu kā VALSTI - resp., tos, kas Latvijā dzīvojam, pašu tai skaitā).
andris
15.06.2011. 10:38glumikis tomsons- narciss- domburs- politiska prostitute-veidemane--- un tttt
nana to Latvijas Radio
15.06.2011. 05:18Kātad Tomsons!Nespēj nevienu sakarīgu domu izteikt, ja netiks slavinātas partijas -Vienotība un TP. Šo partiju rupors. Nav Latvijas radio sen jau augstas raudzes žurnālistu, kas var uz visu notiekošo paskatīties no malas un izvērtēt. Diemžēl, kas maksā, tā dziesmu dzied. Labāk lai cilvēki lasa grāmatas un tiekas savā starpā, būs vairāk jēgas un info.
Paija -Atim Apinim
14.06.2011. 23:38Un kas jums liedz samesties un nopirkt raidlaiku? Žēl naudas ? Esat taču visi miljonāri ar V.Tamužu priekšgalā.
Tikai nesakiet, ka esat naivi un nezinat, ka pārsvarā lielo mediju vara pieder oligarhiem.
Amatus un varu gribat, bet naudu izdot vēlēšanām negribat.
!!!!!
14.06.2011. 20:08Es uzskatu, ja cilvēku ATLAIŽ no darba, atpakaļ parasti neņem, jo slikti strādājis. Tāpat būtu jābūt ar saeimu, jo savādāk ir taisnība žurnālistiem, jo tiešām NEKAS nemainīsies, jo jāvēl tie paši, ko atlaiž. Nu tas taču nav normāli, vēlēšanu sistēma arī tāda, ka nevari nobalsot PAR CILVĒKU.
Tagad ir tā, par slikti darītu darbu tie mūdži vēl saņems tūkstošos mērāmas kompensācijas, lai atkal tūlīt tiktu ievēlēti pie siles. Arī tas nav normāli.Tas nozīmē, ka mēs viņus padarām vēl bagātākus. Vai nebūtu laiks arī tur ko pamainīt, savādāk tas viņu ''personīgais'' kārtības rullis ir tāds uz vienu pusi tendēts: cik, kam, par ko (par neko)....vispār automātiski maksājam (un daudz), pretī neprasot atbildību pilnīgi nekādu, var arī pat nestrādāt, tikai atrasties pie siles.
Es labprātāk gribētu prezidentālu republikas pārvaldīšanu, bet nupat arī tas vairs nav iespējams, jo tirliņā, ko ievēlēja , man grūti saskatīt prezidentu.
hmm
14.06.2011. 17:44Ak mazajām partijām neļauj izsisties? Tiešām? Un kā tas, lūdzu, izpaužas? Vēlētājiem 'vienkārši un brutāli' aizliedz par tām balsot, atņem vēlēšanu zīmes vai kā citādi? :D
Nez, autoram nešķiet, ka iesākumā cilvēkiem būtu vismaz jāapjēdz nebalsot par tiem, kuri viņus krāpj un apzog?
Tā ka pasivitāte un stulbums tomēr ir dažādas lietas!
Atis Apinis
14.06.2011. 16:48Cien.komentētāji !
Mazpartijas nevar izsisties tādēļ,ka viņām vienkārši un brutāli neļauj izsisties.
Centrālie mediji ir atkarīgi un tur neparādīsies neviens raksts , kurā ir kaut vai pieminēts kādas jaunās partijas nosaukums.
Par ko brīnos - cilvēku pasivitāte un nolemtības sajūta Latvijā ir vienkārši apbrīnojama.
Varbūt nemaz neesam pelnījuši neatkarīgu un savu valsti, ja tik ļoti nemākam izmantot šo brīvību un neatkarību ?
Mūsu apvienībā nav t.s.politiķu, mēs esam parasti Latvijas ražotāji un uzņēmēji ....
Mums vienkārši sāp sirds par to kas notiek un 20 gadus mēs gaidījām . Nesagaidījām. Tagad ejam paši.
P.S.
Paldies portālam, ka publicēja šo vēstuli , tā bija vairāk domāta kā uzruna žurnālistiem.
P.S.S.
Kritika tiek ņemta vērā.
Ar cieņu
Atis Apinis
BBC
14.06.2011. 16:25Piemērs- Gruzija.
Bija ļoti korumpēta valsts (apmēram Krievijas līmenī 150. vieta pasaulē).
Tagad - atlaida 95% policistu un pieņēma darbā citus. Ar organiz. noziedzību - iesēdināja cietumā galvenos izņemot vienu 85 gadus vecu.
Rezultāts - korupcija Skandināvijas līmenī
JA BŪS POLITISKĀ VĒLME , REZULTĀTI ARĪ LATVIJĀ BŪS.
ieva
14.06.2011. 15:50Piekrītu, ka daļu enerģijas varētu novirzīt arī aicinot cilvēkus iet politikā un mainīt, nevis tikai uzsvērt to, ka nekas tāpat nemainīsies. Bet, ja atceras, ka katrā Latvijas iedzīvotājā mīt mazs oligarhs, tad neiesaistīšanās var norādīt arī uz to, ka nav jau tādu daudz, kuriem nav neviena melnuma aiz naga.Ja arī tādi uzrastos, tad tiem aizrādītu par pārlieku paštaisnumu un atrautību no dzīves realitātes.
Dace
14.06.2011. 14:44Parakstos zem šī raksta un pilnīgi piekrītu.LTV1 ar savu Gailīti un viņa pieaicinātiem ekspertiem piektdienas vakaros iedzen pesimismā uz visu nedēļu cilvēkus un tā katru 100 pantu un katru nedēļu Vai tiešām LTV 1 nav labāka raidījumu vadītāja? Vienīgā cerība TV 3 Un vēl vai tiešām mums karreiz jāskatās oērkamajās Daukštes,Paidera, un tā trešā tuklā dāma no viņu kompānijas murmulēšana kur jau ieprieš zini ko viņi teiks.
ha,ha,ha...
14.06.2011. 11:55Es personīgi netaisos piedelīties nekādā balagānā, ko te dēvē par vēlēšanām. Jo neatbalstu un neatbalstīšu arī turpmāk nevienu pajoliņu, kurš uztaisās par baigo politiķi, bet ideja ir tikai vienā: droša un bezizmēra nauda iespējama nedarot neko. Vai gandrīz neko.
žurnālisti, atveriet acis!
14.06.2011. 09:23par to" padies " abiem valžiem 14.06.2011 09:02
Zatleram Saeima neiedeva aploksni /preža krēslu / , tādēļ Saeimai "` nogrieza ``100 galvas
Jūs, abi VALŽI, izdzināt trimdā 400 000 cilvēkus un sakāt, ka neesat pastrādājuši neko noziedzīgu??? Ne Hitlers, ne Staļins tik daudz nesamazināja latviešu skaitu tēvzemē
Un tas nav noziegums -valsts izzagta, tauta iedzīta nabadzībā, ka vairs nevar atļauties pat ikdienas nepieciešamās li
Vai paša Dzintara Zaķa(JL) "par" balsojumi par pensiju pat zem iztikas minimuma samazināšanu par 10% un 70%,vecāku un ģimenes valsts pabalstu samazināšanu par 10%,ignorējot Satversmi un Saeimas Juridiskās komisijas atzinumu,kā arī par algu griestu atcelšanu padomniekiem pērn, ir uzskatāmi par cēlu rīcību?
Noziegumu ar Saeimas atlaišanu ir sastrādājis pats Zatlers. Zatlers šo vairāksēriju cirka izrādi ir iecerējis kā savas priekšvēlēšanu kampaņas elementu un dara to, izmantojot valsts resursus, jo jau tagad zināms, ka referendums un ārkārtas vēlēšanas izmaksās vairākus miljonus, taču valsts ekonomikai nodarītie kopējie zaudējumi sasniegs simtus miljonu
Mo
14.06.2011. 09:11Sauksim šos ekspertus vārdos - Elita Veidemane (Neatkarīgā), Aigars Freimanis (Latvijas fakti), ir vēl kāds?
Dainis
14.06.2011. 09:10Lai notiktu pārmaiņas, ir jāievēl Saeimā jauns politiskais spēks un vecajiem jāatņem sazagtais.
x
14.06.2011. 09:01Kur nav taisnība??? Būs vēl sliktāk jo šis pasākums būs izdevīgs tikai Lembim un SC .Viņi vienkārši dabūs vēl dažas vietas klāt Varbūt vēl kādu ministru. Peņdžas taču lembi ieraugot čurā cukurūdeni . sIEVASMĀTEI NEKĀDI NEVARU IESKAIDROT vienalga viņai viņš patīkot, neko neklausa
pēcis
14.06.2011. 08:44žurnālistiem vajadzētu pilnībā atteikties no oligarhu intervēšanas, ja viņi kaut ko vēlas sacīt, lai par salaupīto naudu pērk raidlaiku un runā līdz apnikumam.
Janka
14.06.2011. 08:03Bet tad jau būs jārunā par ekonomiku, bezdarbu un tautas aizbraukšanu no valsts, bet pie visa tā ir vainīga "vienotības" politika un personīgi Dombrovskis, tāpēc labāk pagaidīt, kas būs nākošajā valdība un tad gan varēs Dombrovski & Co lamāt no visas sirds...
Ice
14.06.2011. 07:53Grūti ko iebilst autoram. Mediji veido sabiedrības pasaules uzskatu, arī caur politiķu un dažādu ekspertu mutēm. Mediji nav kāds īpašs izņēmums vai saliņa mūsu sabiedrībā. Kādi esam mēs, tādi ir mūsu žurnālisti.
Domāšanas maiņa - tas ir grūts un ilgstošs process. Celmlaužiem būtu jābūt inteliģencei un medijiem. Tagad notiek kņada ap 3 ietekmīgiem cilvēkiem, kuri ir viens no augoņiem uz Latvijas miesas,bet ne pats lielākais. Lielākais ir mūsu degradētās vērtības un tikumi. Varbūt jābeidz piesaukt Rietumeiropas vērtības,kuras arī ir degradējušās, un ar pilnu sparu ienākušas Latvijā pēdējos 20 gados.
Pilnīgi piekrītu, ka pats galvenais tagad visdažādākajos veidos paust klasisko vērību un tikumisko principu nepieciešamību godīgas politikas pamatā un saskarsmē sabiedrībā. Jābeidz apspēlēt šķiest laiku nevajadzīgām faktiņiem un prognozēm, bet plaši atspoguļot,katru pozitīvu un progresīvu viedokli un darbību.
Medijiem ir tā iespēja izglītot cilvēkus. Ir taču mums arī gudri un neatkarīgi mediji. Viņiem vajadzētu analizēt partiju programmas,viedokļus...,par pamatu ņemot vērtības un tikumus, kas pēc tam jāiedzīvina godīgas politikas pamatā praktiskajā darbībā.
Ārkārtas vēlēšanās visu nemainīsim, bet atbilstīgi rīkojoties, asniņus izaudzēsim gan. Ir visas iespējas vecos bukus izsvītrot no sarakstiem vai labāk - nebalsot par vecajām partijām.
ek
14.06.2011. 07:26Privātie mēdiji Latvijā pieder oligarhiem. Punkts. Kaut cik lasāmi ir privātie mēdiji, kas pieder internacionālām apvienībām, piemēram delfi. Kaut cik skatāma ir valsts TV, lai arī tur caur nopirkto politiku oligarhiem ir ietekme. Bet privātajos mēdijos oligarhiem ir nevis ietekme, bet 100% noteikšana. Līdz ar to, es nezinu, pie kādiem žurnālistiem te vērsties.
Ilona
14.06.2011. 07:18Tā nu gan ir taisnība - žurnālisti un eksperti nekaunīgi diendienā apgalvo,ka mums nav iespējams neko mainīt un jādzīvo vien tāpat tālāk.Tas nosit tautas garu un dzen pesimismā!
nana
14.06.2011. 04:38Mani interesē netikai LTV1 žurnālisti, bet vaiāk satauc LR 1 žurnālisti, jo radio klausās vairāk cilvēku nekā TV, un tur tiešām izskan klaja demagoģija. Esmu vairākkārt dzirdējusi tiešaraidēs, ko saka konkrētais cilvēks, bet kad to vēlāk pārstāsta žurnālists, tad mati ceļas stāvus. Pat acis nemirkšķinot melo. LR darbība būtu steidzami jāizskata, jo tie ir mani nodokļi par kuriem uztur. pēdējais piliens bija mītiņa(pie Saeimas nama) atspoguļošana, kad teica, ka tur labi ja 100 cilvēku esot, bet TV gan bija redzamas milzīgas masas, nevis 100 cilvēki.Un klausās laukos cilvēks, kas notiek Latvijā, un viņam rodas pilnīgi ačgārna uztvere, un tad brīnās, ko ievēl Saeimā.
Guntis
14.06.2011. 03:24Taa gan, shii 'nekas nemainiisies' politikas iedveshana naak no daudziem zhurnaalistiem un politikas 'ekspertiem'.
Solvita
13.06.2011. 23:57Patiesībā, jau iepriekšējo vēlēšanu bēdīgais rezultāts ir uz LTV 1 sirdsapziņas, jo tieši TV aktīvi aģitēja balsot par vecajiem un visiem zināmajiem oligarhiem.
Visas 7 žurnālistu nodēvētās "sīkpartijas" varētu pieprasīt zaudējumu atlīdzināšanu no LTV 1 un LNT.
Paija
13.06.2011. 23:15ļoti nesimpātiska bija jūsu partijas potenciālā MP kandidāta Viestura Tamuža intervija, pēc kuras spriežot, viņš pieļauj šmaukšanos un "sāņus gājienus" savā biznesa.
Pilnīgi garām bija tas, ka jūs spekulējāt ar V.Tamuža sexualitāti, ka viņš kaut kādā blondīņu balsojumā ieguvis pirmo vietu kā sexīgākais no visiem dažādu partiju MP kandidātiem un to portālos reklamējāt. Tas bija lēts un nožēlojams PR gājiens ar V.Tamuža sexualitāti , daudzi riebumā novērsās no jūsu partijas. Jūs laikam sajaucāt kaut ko būtisku , vēlēšanas tomēr nav blondīņu gājiens pa Rīgas ielām :-(
Jūsu partijas programma neko daudz neatšķīrās no citu partiju programmām.
Anonīmais Šakālis
13.06.2011. 23:02Nu baisi, Klukluksklans iesaistījies priekšvēlēšanu disputos.
Apiņa kungam
13.06.2011. 22:36Bet varbūt ir laiks godīgiem latviešu uzņēmējiem ,kas nav neko prihvatizējuši kā Lembis , Berķis, Šķēle ,Šlesis utt - ņemt iniciatīvu beidzot savās rokās un sākt aktīvi finansēt jaunrades procesu politikā , nevis ļauties pašplūsmai!