Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Vārds
16.03.2014. 03:38»
Viedoklis
Iesaku NA izvertēt, vai kāds nāks palīgā atpestīt mūsu valsti no tā, kur paši pie pilna prāta un skaidras apziņas būsim ieķēpājušies...
Un kā ar tiem kas aizstāvēja Interfronti?
Mīkla
13.03.2014. 23:15»
bilde
vai mazajam resnitim dzintaram bilde ir pilnigi pareiza neonacista galvaskausa forma.vienmer ignajam cilinskim ari vajadzetu nodzit matus pa pliko ,lai varetu salidzinat
Kādā uniformā tērptos un kam zvērētu savu uzticību bildē redzamie kungi ja tos ar "laika mašīnu" pārnestu 1942.gadā?
bilde
13.03.2014. 18:01vai mazajam resnitim dzintaram bilde ir pilnigi pareiza neonacista galvaskausa forma.vienmer ignajam cilinskim ari vajadzetu nodzit matus pa pliko ,lai varetu salidzinat.
diemžēl
13.03.2014. 12:36»
Lindermanis
Stulbiem radījumiem nepatīk, ka kāds latvietis godina tos, kas cīnijās pret padomju izdzimteņiem
tālāk par prastu lamāšanos un naida kurināšanu, aizvainojot citu tautību līdzcilvēkus, abu pušu ultranacionālisti netiek. ko var no tādiem gaidīt un sagaidīt. neko labu un lietderīgu. tikai galvassāpes un tiem nonākot pie varas totalitārismu un politiski motivētas slepkavības.
Lindermanis
13.03.2014. 11:52Stulbiem radījumiem nepatīk, ka kāds latvietis godina tos, kas cīnijās pret padomju izdzimteņiem.
dabas draudzene
12.03.2014. 16:36»
hhh
Cilinskis malacis. Izmeta antonovu. Vajadzēja izmest arī bisenieku
Tak sen jau ir izmests
Vidzemes šakālis
12.03.2014. 13:29»
Viedoklis
Iesaku NA izvertēt, vai kāds nāks palīgā atpestīt mūsu valsti no tā, kur paši pie pilna prāta un skaidras apziņas būsim ieķēpājušies...
Ha-ha-ha. Nākt klajā ar paziņojumiem, mudināt, veicināt, izskatīt, piedāvāt..patriotisms..NA/VL/LNNK ir politiski līķi, jo nodevuši latviešu tautas intereses visos veidos, DP un ZZS, Vienotības, SC pakalpiņi..ne ar ko neatšķiras no iepriekšminētiem - fašisti, kas iznīcina latviešu tautu.
Daži no tiem ir citādi - drosmīgāki, kas gatavi sevi izcelt 16. martā, atbalstot upurus - latviešu leģionārus, kas rāda lielvarām baļķi to acīs, kas lielvarām un LV varturiem ārkārtīgi nepatīk, jo ir fašisti no koministu laikiem. Komunisti ir tie paši fašisti.
Viedoklis
12.03.2014. 12:07Iesaku NA izvertēt, vai kāds nāks palīgā atpestīt mūsu valsti no tā, kur paši pie pilna prāta un skaidras apziņas būsim ieķēpājušies.
Iesaku NA aizdomāties, cik daudz no tiem cilvēkiem, kuri neatkarības atgūšanas brīdī plecu pie pleca stāvēja kopā (neatkarīgi no tautības) uz barikādēm, tagad atkal nāktu uz barikādēm aizstāvēt Latvijas suverenitāti un neatkarību?
Iesaku NA nākt klajā ar priekšlikumiem, ka labot situāciju, lai labotu kļūdu melojot uz barikādēm citu tautību Latvijas iedzīvotājiem par vienlīdzību suverēnā un neatkarīgā Latvijas Republikā.
Iesaku NA kļūt valstiski atbildīgai un vairāk domāt par visas Latvijas iedzīvotāju saliedētību un nacionālās ekonomikas stiprināšanu, kas ir pamats un priekšnosacījums valsts suverenitātei un neatkarībai.
Viedoklis
12.03.2014. 11:49Iesaku NA noskatīties šo rullīti
https://www.youtube.com/watch?v=vM8JvDH5NwI
un aizdomāties, vai NATO tiešām bija gatava militāri aizstāvēt no agresijas Gruziju un šobrīd Ukrainu, ka arī citas Krievijas pierobežas buferzonas valstis, iesaistoties karā ar Krieviju? Līdz šim ES un ASV aprobežojusies ar īslaicīgām diplomātiskām laipnībām un īslaicīgiem ekonomiskiem draudiem. Protams, ja 5 paragrāfs tiktu ignorēts, NATO kā militāra organizacija Eiropā ātri sabruktu. Neviens nefinansēs praktiski nepielietojamu militāru organizāciju. Ir jāsaprot, ka karot kādā un ar kādu no nelielām valstīm nav viens un tas pats, kas iesaistīties kara darbībā ar kādu no kodollielvalstīm, un īpaši ar tik spēcīgu un neprognozējamu, kāda ir Krievija. Un Krievija to ļoti labi saprot un apzinās demonstrējot visai pasaulei savu militāro spēku, vienlaikus pārbaudot savu kaujas gatavību - zaldātus, komandierus un militāro tehniku. Arī ekonomiski un militāri spēcīga lielvara Ķīna to atzinīgi novērtējusi atbalstot Krievijas pozīciju.
Pavērtējot mūsu NA brašuļu izaicinošas nacionālistiskās izpausmes kontekstā ar mūsu militāro realitāti un iespējām, ta vien gribas katram NA vadonim uzgazt auksta ūdens spaini uz galvas un pateikt - attopieties reiz un domājiet valstiski, pragmatiski un tālredzīgi.
Patriotismam ir jākalpo valsts stiprināšanai, nevis situācijas eskalēšanai. NA valdības ministru demonstratīva piedalīšanas 16. marta pasākumos neko nevienam nepierādīs, tikai sabojās Latvijas tēlu ar iespēju nelabvēļiem vilkt paralēles ar fašisma attaisnošanu un tā atbalstīšanu. Vai Latvijai ir vajadzīgs tāds valsts tēls un sarežģījumi sarunām par ekonomiskiem jautājumiem, tostarp ar Krieviju, no kuras esam enerģētiski atkarīgi?
Aicinu NA vadību izvērtēt visus riskus un būt paškritiskai. Aicinu pārstāt tēlot diženus nacionālpatriotus, bet domāt, kā mierīgi un bez liekas izrādīšanās stiprināt Latviju ekonomiski - pieteikt karu korupcijai un nodrošināt visiem valsts iedzīvotājiem cienīgu dzīvi, nešķirojot esošos Latvijas iedzīvotājus pēc nacionālās piederības.
Vidzemes šakālis
12.03.2014. 08:44»
maidans
Nemurgo. Saskaņai jānonāk valdībā un pēc tam kaut ūdens plūdi. Ar to arī sāksies Latvijas oligofrēnijas sabrukums. Nelaist urbanovičus un ušakovus pie siles ir izdevīgi tikai padomju nomenklatūrai un pašiem ušakoviem. Vieni zog valsti, otri Rīgu. Ideāli sastrādājušies
Nelaist urbanovičus un ušakovus pie siles ir izdevīgi tikai padomju nomenklatūrai un pašiem ušakoviem.
==================================================
Viņi visi ir latviešu tautas ienaidnieki - tā pati oligarhija, kas izaugusi no padomju nomenklatūras, kas joprojām pie varas augstskolās, partijās un Saeimā, pašvaldībās, citās iestādēs, VP amatā.
Ne ar ko neatšķiras SC no Vienotības un NA/TB, LNNK..
Jautājums ir globāls - valsts noslēpuma pielaide, ko iegūtu vai neiegūtu SC. Ja SC to iegūst, tad šo noslēpumu izmanto Krievijas Kremlis un Putins.
SC un citi to zin, bet neviens nezin, ko perina Kremlī. Kā maldināt un apspēlēt debīlos LV varturus, kas ministru krēslos bīda aizvien lielākus diletantus, kas izaudzināti pašu partijās, iedrošināti stāties amatos - Cilinskis, Broka, Matīss, V.Dombrovskis, Repše, Vj. Dombrovskis, Ķīlis, Viņķele, Circene, Rinkēvičs, Pabriks u.c., tie ir bezsmadzeņu radījumi, kas prot uzstāties vienīgi medijos, notēlot sevi kā kompetentus.
maidans
11.03.2014. 23:05»
Vidzemes šakālis
Var jau pretoties, bet nav iespējams pretoties pret pie varas esošo labēOpartiju politikai - darīt visu, lai SC nonāktu valdībā, vairumam balsojot par SC vai Kremlim uzticīgu kopēju veidojumu citas partijas, ko nav problēmu uztaisīt pat Kremļa naudu, veidolā. Apvienojumā - PCTVL, SC, Osipova un Dzintara...
Nemurgo. Saskaņai jānonāk valdībā un pēc tam kaut ūdens plūdi. Ar to arī sāksies Latvijas oligofrēnijas sabrukums. Nelaist urbanovičus un ušakovus pie siles ir izdevīgi tikai padomju nomenklatūrai un pašiem ušakoviem. Vieni zog valsti, otri Rīgu. Ideāli sastrādājušies.
hhh
11.03.2014. 22:59»
konkreti
ko analfabets sisis vijolkaja un neonacists cilinskis sededami ministru kreslos ir paveikusi
Cilinskis malacis. Izmeta antonovu. Vajadzēja izmest arī bisenieku.
konkreti
11.03.2014. 21:00ko analfabets sisis vijolkaja un neonacists cilinskis sededami ministru kreslos ir paveikusi ?
mulku zeme
11.03.2014. 20:58latvija ministri ir vai nu analfabeti bez izglitibas vai neonacisti.vai ari tresaja varianta abi gadijumi kopa.
Slucis
11.03.2014. 20:46Компромат на Цилинсково, единство душит сильных конкурентов.
http://www.delfi.lv/news/national/politics/antonovs-tiesasies-par-atlaisanu-vaino-cilinski-iztapiba-uznemejiem.d?id=44290299
Viedoklis
11.03.2014. 13:40»
zik
Straujuma ar Berzinhs nav nekadi atlaideji,Cilinskis nedreb par kreslu,vinam patriotismis ir goda lieta,ka katram Latvijas pilsonim,bet jusu 23.g.izzadzejus,mes tauta padzisim ka Ukraina,pec tam paskatisimies Jusu greznas villas iekshpuse,lai nesanaktu ka Ukraina,savus nelikumigi piesavinatos lidzeklus...
Ukrainas ultranacionālā Euromaidana spārna darbība ļauj Krievijai pamatot savu klātbūtni Krimā un citviet Ukrainā.
Nedod Dievs, bet ja Latvijas robežu šķērsotu Krievijas karaspēks, tad tas būtu 100% Latvijas nacionālistu nopelns un ilggadējās darbošanās loģisks iznākums.
Un plaši apmeklētās no jauniešu puses politiskās akcijas pie Uzvaras pieminekļa ir šo valsts ultranacionāli noskaņoto pseidopatriotu darbības rezultāts.
Ja valstī pēc kopīgi atkarotas uz barikādēm neatkarības sadala divās nometnēs, no kurām viena ir īstenie, bet pārējie ir otrās šķiras cilvēki. Ja šiem cilvēkiem piešķir citādas pases un attiecīgi iespējās, liedz piedalīties vēlēšanās, tad par ko brīnamies, ka krievi sauc palīgā Krieviju....
zik
11.03.2014. 12:35Straujuma ar Berzinhs nav nekadi atlaideji,Cilinskis nedreb par kreslu,vinam patriotismis ir goda lieta,ka katram Latvijas pilsonim,bet jusu 23.g.izzadzejus,mes tauta padzisim ka Ukraina,pec tam paskatisimies Jusu greznas villas iekshpuse,lai nesanaktu ka Ukraina,savus nelikumigi piesavinatos lidzeklus,parskaitiet valsts budzeta.
Vidzemes šakālis
11.03.2014. 12:27»
SS
Aizmirsti! SC nekad nebūs valdībā
Var jau pretoties, bet nav iespējams pretoties pret pie varas esošo labēOpartiju politikai - darīt visu, lai SC nonāktu valdībā, vairumam balsojot par SC vai Kremlim uzticīgu kopēju veidojumu citas partijas, ko nav problēmu uztaisīt pat Kremļa naudu, veidolā. Apvienojumā - PCTVL, SC, Osipova un Dzintara midzenis. Visus šos pasākumus ilgstoši koordinējot DP un SAB - arī leģionāru pasākumus. Labējās partijas dara visu, lai tauta balsotu par SC.
Jaunais krievu politiskais veidojums tikpat slepeni, kā līdz šim, organizēs tautu, līdz Kremļa partija nonāks pie varas ar pieeju valsts noslēpumam.
Urbanovičs būs SAB vadītājs, Ušakovs DP vadītājs, Ždanoka izglītības ministre. R.Dzintars Valsts policijas šefs..
Sarkanā komuniste Čepāne un žods Levits JAU, NEPRASOT LATVIEŠU TAUTAI, IESLĒGUŠI SATVERSMES PREAMBULĀ NOSACĪJUMUS, KAS IZDEVĪGI KRIEVIEM - LATVIEŠU VALODAI ATŅEMOT VALSTSNĀCIJAS VALODAS STATUSU - ĻAUJOT KRIEVU VALODAI KĻŪT PAR OTRU VALSTS VALODU SASKaņĀ AR SLEPENĀM ES REGULĀM..
SS
11.03.2014. 11:58»
Vidzemes šakālis
Trešdaļa Latvijas domā, ka ir pamats Latviju pievienot Krievijai
Aizmirsti! SC nekad nebūs valdībā!
Kabanovs
11.03.2014. 11:57Ja Cilinski noņems no ministra amata dēļ piedalīšanās 16. marta pasakumā, tad tas būs tikai apliecinājums tam, cik nožēlojama ir valdošas koalīcijas partneru morāle. Nolaisties līdz padomju okupantu līmenism, var tikai garīgi traumēti radījumi.
tt
11.03.2014. 11:46»
Slucis
Цилинскис - молодец. Человек с убеждениями, а таких в Латвии мало. Теперь понимаю почему за него голосовал Лапса. Идейный человек...
lapsa balso, par ko orgāni liek
N.Māstrihts
11.03.2014. 10:56»
N.Māstrihts
Piekrītu. Ja šie leģionari vairs negribētu "atzīmēties" pie pieminekļa 16. martā, tos DP un SAB Krievijas interesēs pierunātu un visu noorganizētu..kā līdz šim
Dzintars ar Osipovu arī būs 16. martā pie pieminekļa.Tā paredz DP, kas šos organizē.
N.Māstrihts
11.03.2014. 10:37»
Kirbis
Cilinskim, līdzīgi kā jebkuram citam "varā ietilpstošajam" ir reta uiespēja pacelt sevi cieņas augstumos, ja vien pietiktu prātiņa, kā reāli pienācīgi atrisināt 16.marta jautājumu, lai tādejādi reiz pa visānm reizēm izbeigto šo ikgadējo valsts tēla apliešanas ar samazgām pasākumu. Tas, kas pie Mildas...
Piekrītu. Ja šie leģionari vairs negribētu "atzīmēties" pie pieminekļa 16. martā, tos DP un SAB Krievijas interesēs pierunātu un visu noorganizētu..kā līdz šim.
Kirbis
11.03.2014. 10:20Cilinskim, līdzīgi kā jebkuram citam "varā ietilpstošajam" ir reta uiespēja pacelt sevi cieņas augstumos, ja vien pietiktu prātiņa, kā reāli pienācīgi atrisināt 16.marta jautājumu, lai tādejādi reiz pa visānm reizēm izbeigto šo ikgadējo valsts tēla apliešanas ar samazgām pasākumu. Tas, kas pie Mildas ik gadus notiek, ir prasta uz sabiedrības šķelšanu orietēta provokācija, kam ar piemiņas izrādīšanu kā tādu sen jau vairs nav nekādu sakara. Ja vien neskaita to, ka bezkaunīgi, "acu aizmālēšanas" nolūkā šim farsam tiek piesasitīti šiem skarbu likteni izbaudījušie vecīši - butaforiju lomai, aiz kuru muguras izspēlēt savu pretīgo demagoģiju. Teiktais attiecas uz abām šajā farsā iesaistīto demagogu pusēm.
Vidzemes šakālis
11.03.2014. 08:49»
Zemnieks
Politikas kuluāros šaurā lokā jau vairākas nedēļas apspriestais, ka vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministra Eināra Cilinska (Nacionālā apvienība) darbība dažos aspektos, piemēram, kavēšanās veikt izmaiņas Rīgas un Ventspils brīvostu valdēs, neapmierina ne paša partijas spici, ne atsevišķus...
Trešdaļa Latvijas domā, ka ir pamats Latviju pievienot Krievijai.
Būs lētāks benzīns un gāze.
Likvidētu eiro un Latvijas parādus.
Dzēstu privātpersonu parādus rietumu bankām, latvieši varētu atgriezties.
Drīz visus šos labumus solīs SC pēc Kremļa scenārija.
Vidzemes šakālis
11.03.2014. 08:36»
Viedoklis
Štrunts par to amatu. Zaudēs amatu šitais NA biedrs, atnāks vietā cits. Ministrija bez ministra nepaliks...
Daži no NA liek uz tumasa pārņemtiem galējiem naciķiem. Citi uz SC, citi kā B.Broka uz krievvalodīgiem. Tā pamazām 5% silei un Briseles kāpostiem, kas tiek audzēti mākslīgi un izdālāti pa draugam.
hugo diegs
11.03.2014. 06:51par Antāni skaidrs, bet ko Bukane dara V-pils ostā? Nav tā kā manīta starp V biedriem, bet cik zināms, joprojām silda rokas pie Lemberga pavarda
Zemnieks
11.03.2014. 00:46Politikas kuluāros šaurā lokā jau vairākas nedēļas apspriestais, ka vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministra Eināra Cilinska (Nacionālā apvienība) darbība dažos aspektos, piemēram, kavēšanās veikt izmaiņas Rīgas un Ventspils brīvostu valdēs, neapmierina ne paša partijas spici, ne atsevišķus koalīcijas partnerus, pēdējās dienās sasaistīta ar viņa lēmumu piedalīties 16. marta leģionāru atceres pasākumos Rīgā, lai gan iespēja izmantot šo kā ieganstu Cilinska demisijai tika apspriesta vēl labu laiku pirms Krievijas agresijas Ukrainā.
Garākais teikums ever! ;D
bet cienu NA un Cilinski!
Slucis
10.03.2014. 20:57Цилинскис - молодец. Человек с убеждениями, а таких в Латвии мало. Теперь понимаю почему за него голосовал Лапса. Идейный человек.
А Единство постеснялось бы, никаких убеждений у них нет. И нашим и вашим.
"Позиция правительства заключается в том, что не нужно участвовать в шествиях, которые можно трактовать как поддержку фашизма или, с другой стороны, в другую дату — как поддержку коммунизма", — сказала Страюума.
Лидер VL-ТБ/ДННЛ Райвис Дзинтарс сообщил, что партия не будет принимать никаких политических решений, не будет рекомендовать или запрещать своим членам участвовать в мероприятиях у памятника Свободы.
Он подчеркнул, что "почести солдатам — более высокая категория, чем должность, и так же это воспринимает и Эйнар Цилинскис."
;)
10.03.2014. 20:55»
:)
Par kuru patriotismu tu runā...
Par SC balso tie latvieši, kurus ar savu valdīšanu pievīluši pašu latvieši. Problēma nav patriotisma trūkumā, bet tautas apātijā un neticībā, ka ir godprātīgi politiķi, kuriem Latvija, kā neatkarīga un pārtikusi valsts, rūp vairāk par personīgo kabatu. NA ar savām iniciatīvām un ultimātiem spēlē uz publiku, un reāli necīnās pret negodprātīgu politiku un korumpētiem politiķiem. Esmu par tādu patriotismu, kas neaprobežojas ar cīņu par nacionālo elektorātu pirms kārtējām pašvaldību vai saeimas vēlēšanām.
mazgudrais
10.03.2014. 20:07»
tādi esam
Piekrītu Jūsu viedoklim, bet daudzi plānprātiņi nav spējīgi saprast to, par ko Jūs runājat, vai negrib to darīt...
nu un, ka izbazūnēs? maz ko tie plānprāši bazūnē?
Kirbis
10.03.2014. 19:24Cilinska stiepšanās un staipīšanās ap 16. martu ir smieklīga.
Tāpat visiem skaidrs, ka šie leģionāri ir upuri, kurus izmanto visi, kam nav slinkums.
Arī tādu komunistu iznereļu kā Straujuma pozicija tiek atklāta.
Varturi pat bikes pielikuši, ka 16. marts neizvēršas par maidanu, kad līdzīgi tauta vērsās pret oligarhiem.
Lembergs arī bikes pielicis.
:)
10.03.2014. 19:18»
Viedoklis
Katrs saskata to, ko grib, vai spēj saskatīt. Latviešu vīrietim jādomā par savu ģimeni un valsti ilgtermiņā. No tā, ka daži īpatņi skraidīs apkart skandinot, labāk un drošāk dzīvot nesāksim. Tieši otrādi, noteikti tiskim pakļauti vēl lielākām briesmām. Būsim reālisti un vērtēsim lietas ar skaidru un...
Par kuru patriotismu tu runā?
Pa to kur lielākā daļa, pat latviešu balso pa SC?
Latvietim patriotisms ir miris.
Par ekonomiku varam domāt, un likt Eiropas parlamentā ekonomiski domājošus, bet tikmēr krievi liek cilvēkus, kuri grib apiet Latvijas likumus un panākt lai Eiropa atzīst par negodīgu vēlēšanas, kur nolēmām, ka krievu valodai nevajag būt mūsu valsts valodai, vai Tos krievus, kuri nopērk īpašumus Latvija pataisītu pa šīs valsts pilsoņiem.(parasti tie būs kādi biezie, kuri tad varēs samēŗā legāli atbalstīt SC vai PCTVL)
ha
10.03.2014. 18:27»
!!!
ZZS- Latvijas kangari
Nē komunisti, kurus Atmodas laikā nepielika pie sienas.
moins
10.03.2014. 18:24»
nodevēju apvienība
NA ir vieglas uzvedības partija, konkrētu interešu radīta, rezerves ritenis, jo neviens nacionāli domājošs cilvēks pat delīrija murgos nevarētu iedomāties sadarboties ar zzs, kurā pilns ar sarkano padomju nomenklatūru, kur nu vēl pildītu kaut kāda komjaunieša puzes pāķa iegribas...
Izskatās, ka Cilinskis ir vienīgais no NA, kurš neklanās konjunktūrai.
Viedoklis
10.03.2014. 17:55»
čiepa > viedoklim
Latviešu vīriešu gļēvulība ir mūsu lāsts. Pretīgi lasīt tavus spriedelējumus
Katrs saskata to, ko grib, vai spēj saskatīt. Latviešu vīrietim jādomā par savu ģimeni un valsti ilgtermiņā. No tā, ka daži īpatņi skraidīs apkart skandinot, labāk un drošāk dzīvot nesāksim. Tieši otrādi, noteikti tiskim pakļauti vēl lielākām briesmām. Būsim reālisti un vērtēsim lietas ar skaidru un vēsu prātu. NA labāk būtu domājusi par ekonomiku un cīņu ar korupciju, jo visās valdībās bijusi un Rīgas pašvaldību vadījusi. Bez uzkrātiem līdzekļiem mēs būsim ar prievīti un pliku pēcpusīti. Ar to vien nosargāt savu valodu, kultūru, valsti un tautu neiespējami. Ja kāds domā, ka pietiek vien ar lozungiem par neatkarību, tad mēs turpat vien paliksim, kur jau esam, un tas ir labākajā gadījumā. Vajag domāt valstiski un patriotiski, nevis mietpilsoniski un sekli. Visiem jauku vakaru!
tādi esam
10.03.2014. 17:33»
Viedoklis
Štrunts par to amatu. Zaudēs amatu šitais NA biedrs, atnāks vietā cits. Ministrija bez ministra nepaliks...
Piekrītu Jūsu viedoklim, bet daudzi plānprātiņi nav spējīgi saprast to, par ko Jūs runājat, vai negrib to darīt.
Ja Cilinskis, kurš būtībā ir godīgs cilvēks (atšķirībā no NA spices) grib tikt prom no ministra amata, tad to vajadzēja darīt savādāk.
Pretējā gadījumā Krievija un mūsu koreni izbazūnēs pa visu pasauli, ka Latvijas valdība atbalsta "fašistus".Rietumu politiķi nepārzina mūsu vēsturi un var tikt maldināti.
man
10.03.2014. 17:22personīgi arī nav pieņemami, ka ministrs klanās Lembergam- tas redzams pat ar neapbruņotu aci, tāpēc neskumšu, ja Straujuma pieprasīs viņa demisiju.
čiepa > viedoklim
10.03.2014. 16:53Latviešu vīriešu gļēvulība ir mūsu lāsts. Pretīgi lasīt tavus spriedelējumus.
Piradzins
10.03.2014. 15:24Savstarpēji nesadalīta "pīrādziņa" dēļ taisās sev un tautai uz galvas uzgāzt reālus "mēslus" ! Ar kuru galu domājat, Kungi ?!?!?!
nodevēju apvienība
10.03.2014. 13:57NA ir vieglas uzvedības partija, konkrētu interešu radīta, rezerves ritenis, jo neviens nacionāli domājošs cilvēks pat delīrija murgos nevarētu iedomāties sadarboties ar zzs, kurā pilns ar sarkano padomju nomenklatūru, kur nu vēl pildītu kaut kāda komjaunieša puzes pāķa iegribas.
Viedoklis
10.03.2014. 13:00»
Latvietis
... tie bija leģionāri, kas rāpoja pa ierakumiem, tā kā viedoklītis tāds sarkans izrādās
Vai tad noliedzu, ka leģionāri gāja bojā ne ierakumos? Vieni bija hitleriskās Vācijas ierakumu pusē, citi sarkanās armijas ierakumos. Manā vērtējumā abas armijas bija iekarotāju armijas un izcelt kadu no viņām Latvijai par godu nevajadzētu. Brāļu kapi, Lestenes kapi un citās karavīru atdusas vietas ir tam ierīkotas un domātas, lai tur atcerētos kritušos karavīrus un piemiņai noliktu ziedus. Brīvības un Uzvaras pieminekļus nevajadzētu pārvērst par pielūgsmes vietām, kur taisīt lielo politiku gan no NA, gan no SC politisko partiju (apvienību) puses. Ar to es domāju valdības un pašvaldības vadību un deputātus, kuri piedalās un organizē šos politiski motivētus pasākumus. Ja tos apmekleti tikai kara veterāni un viņu radi, kāds interesents no malas, tad ne 16. marts, ne 9. maijs nebūtu tik apmeklēti un latviešus ar Latvijā dzīvojošiem krieviem naidojoši.
Latvietis
10.03.2014. 12:35»
Viedoklis
Krievijas karaspēkam šķērsojot Latvijas robežu NA nerāpuļi pirmie aizlaidīsies pie saviem draugiem - vecās trimdas brāļiem un māsām, kā tas notika 1940.gadā, bet tautai, ja tā pretosies karaspēkam, tiešām būs jārāpo pa ierakumiem aizstāvot savu Dzimteni Latviju, lai nedabūtu nejaušu lodi pierē...
... tie bija leģionāri, kas rāpoja pa ierakumiem, tā kā viedoklītis tāds sarkans izrādās ...
Viedoklis
10.03.2014. 12:26»
m
Patiesībā ir tieši otrādi. Kremlistiem un visiem citiem ienaidniekiem to tik vien vajag kā mūsējo rāpošanu un klanīšanos pie katra pirksta mājiena. Ar iebiedētu tautu vieglāk manipulēt
Ir reizes, kad labāk paklusēt. Atkartošos, ka lepoties ar leģionāriem, kuri karojuši hitleriskās Vacijas pusē nevajadzētu. Ja ir vēlēšanas, tad ir Lestene, kur to klusi ar ziediem pieminēt, bet ne rīkot politiskās akcijas pie Brīvības pieminekļa, un īpaši šājā Ukrainai grūtajā laikā.
Viedoklis
10.03.2014. 12:21Lūdzu mani nepārprast, jo nekādā veidā negribu aizvainot kādu no Latvijas patiesiem patriotiem, kuri nešaubīgi ir arī NA rindās. Bet mana reakcija uz notiekošo ir ne bez pamata, jo daudzi "cīnītāji" aizlaidās uz ārvalstīm. Un daudzi no tiem un viņu pēcteči turpina vicināt Nacionālo karogu no tālienes labi tur iekārtojušies. Un tādu padomdevēju un iedvesmotāju NA netrūkst.
m
10.03.2014. 12:16»
Viedoklis
Štrunts par to amatu. Zaudēs amatu šitais NA biedrs, atnāks vietā cits. Ministrija bez ministra nepaliks...
Patiesībā ir tieši otrādi. Kremlistiem un visiem citiem ienaidniekiem to tik vien vajag kā mūsējo rāpošanu un klanīšanos pie katra pirksta mājiena. Ar iebiedētu tautu vieglāk manipulēt.
Viedoklis
10.03.2014. 12:04»
gunča viedoklim
vēl zemak nevari noliekties? Pamēģini rāpot
Krievijas karaspēkam šķērsojot Latvijas robežu NA nerāpuļi pirmie aizlaidīsies pie saviem draugiem - vecās trimdas brāļiem un māsām, kā tas notika 1940.gadā, bet tautai, ja tā pretosies karaspēkam, tiešām būs jārāpo pa ierakumiem aizstāvot savu Dzimteni Latviju, lai nedabūtu nejaušu lodi pierē.
Viedoklis
10.03.2014. 11:53Štrunts par to amatu. Zaudēs amatu šitais NA biedrs, atnāks vietā cits. Ministrija bez ministra nepaliks.
Prātam neaptverams ir cits, ka NA zinot situācijas nopietnību Ukrainā un Krievijas vēlmi aizsargāt savus krieviski runājošus tautiešus tuvējās kaimiņvalstīs, turpina spēlēt neapdomīgu un izaicinošu naciķiem raksturīgu priekšvēlēšanu kariņu bez reāla spēka seguma. Un Eiropai būs grūti starptautiski oponēt Krievijai, ja leģionārus, kuri karojuši Hitleriskās Vācijas pusē, tagad ar ziediem pie Brīvības pieminekļa Rīgā godina Latvijas Republikas ministrs un parlamenta deputāti. Šobrīd Krievijai ļoti izdevīgi gūt pierādījumus tam ko var saistīt ar fašisma atdzimšanu, kurā tā ne mirkli nekavēsies vainot un kauninat visas pasaules priekšā Latviju. Otrs būtisks aspekts, ka Ukrainai un Maidanai, kuru Krievija visos iespējamos veidos caur saviem masu saziņas līdzekļiem vaino fašisma atzimšanā un krieviski runājošo Ukrainā apspiešanā, tagad būs attaisnojums iebrukumumam Krimā. Krievu acīm tas tiks parādīts kā cīņa ar fašismu ne tikai Ukrainā, bet citviet Eiropā un konkrēti vienā no ES dalībvalstīm Latvijā.
Tas ko dara NA patiesībā ir drauds Latvijas valsts drošībai un neatkarībai. Ja būs jalūdz ASV un ES palīdzība no iespējamās Krievijas intervences, mums nešaubīgi atgādinās par mūsu pašu neapdomīgu un izaicinošu rīcību...