Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Biški piebremzē ar savu pederstiju,
24.12.2018. 15:45»
patiesība kož acīs
nu nekas, vismaz dupsī dabūja - labam ceļavējam uz Fāterlandi...
ja negribi torpēdu sagaidīt, gaili! Tu saproti labi, kas ir torpēda!
patiesība kož acīs
24.12.2018. 15:44»
balinātājs acīs
Vai var sagaidīt adekvātas atbildes un reakciju, ja jautājumi pamatā noformulēti aizskarošā formā...
tak politiskajā apritē esošais āžu tēvs zin, kāda ir patiesība - ka kādreiz sava dirsa bija svarīgāka par grupas domubiedriem, kurus viņš nostučīja un pārdeva par izbraukšanas atļauju uz VFR.
tāds piders ir pretīgāks par tiem čekas aģentiem, kuri atzinās- jā, stučīju, salūzu....piedodiet cilvēki..
a nevis te tēlo nepārplēšamu gondonu, sēž Vācijā, baidās no tiesas Latvijā un šķidri dirš - par žīdiem, hazāriem, karātavām un visādu citādu šizofrēniķa tuftu.
ja kāds jākar - tad šito Jūdasu pašu pirmo.
Tak kauna tam āzim nav galīgi- pats visu ko varēja nodot, nodeva un tēlo te politikāni .
PIETIEK
24.12.2018. 15:41»
Nu
Taisiet arī VI daļu - par sarkanajiem baroniem, kas piesavinājušies tūkstošus hektāru zemes. Viens tur jau rēgojas - izskatās pēc motosportista un OIK saņēmēja radagabala
Kuru Jūs domājat?
balinātājs acīs
24.12.2018. 15:28»
patiesība kož acīs
nu nekas, vismaz dupsī dabūja - labam ceļavējam uz Fāterlandi...
Vai var sagaidīt adekvātas atbildes un reakciju, ja jautājumi pamatā noformulēti aizskarošā formā?
Psiholoģiski potenciālais atbildētājs nonāk aizsardzības pozīcijā (uzbrukums-stress-pretuzbrukums) pirms saruna turpinās. Elementāra psiholoģija.
Netop skaidrs, vai intervētājs patiešām kaut ko vēlas uzzināt vai provocē nelīdzsvarotību, lai atkārtoti gūtu apstiprinājumu savai pārliecībai par tēmu.
patiesība kož acīs
24.12.2018. 15:25»
L.Grantiņš H-86
Par šo: https://tautastribunals.eu/?p 47972
āžu tēv,,,beidz te turpināt dzīt savas šizofrēniskās interneta lapaeles propagandu , bet - tā esi "politiskajā apritē" atbildi konkrēti, jo " tauta grib zināt " :
1) vai beidzot atdzīsti, ka uzstājies LPSR televīzijā čekas pavadā un nolasīji čekistu sagatavotu paziņojumu- "savai tautai" ?
2) vai centrālcietumā tev kriminālisti ielika dupsī un kļuvi par petuhu jeb gaili - tādēļ tu piekriti sadarboties ar KGB ?
3) vai vari nopublicēt savas televīzijas runas tekstu?
4) vai vari ielikt savā lapelē arī televīzijas video gabalu - par savu nesalaužamo uzstāšanos LPSR televīzijā?
5) vai esi ārstējies durkā jeb trako namā , kā arī cik reizes?
6) vai Centrālcietumā pierakstīšanos jeb - tā saucamo pripisku izgāji,- vai uzreiz nokļuvi pie apbižotajiem??
7) pie kura galda sēdēji, vai tevi tur nolaida (opustilji) un uzreiz nokļuvi pie parašas??
Kpa
24.12.2018. 15:16»
Kpa
Alternatīvi- salīdzināt rokrakstus. Izskanējis viedoklis, ka savervētie paši tās kartiņas aizpildījuši. Šo pārbaudi gan vieglāk būtu realizēt individuāli, ņemot vērā skaitu, un rezultātus darīt zināmus visiem
Interesanti, ka grafoloģija pievienota "orākulismam", spriežot pēc tēmas atrašanās vietas portālā. Tad jau arī fiziognomiku turpat var iemest.
https://www.delfi.lv/orakuls/ezoterika-un-zinatne/47314135_ko-par-tevi-stasta-rokraksts-ieskats-grafologijas-noslepumos
patiesība kož acīs
24.12.2018. 15:15»
Diemžēl judasa graši nebija ceļš uz Vāciju
Tā bija, manuprāt, VDK un CIP politika - uztaisīt H86 grupu no cilvēkiem, kam putniņi galvā. Kad tā lieta aizgāja, bija plānots viņus izsūtīt uz Vāciju, kas ari notika, izolējot no vietējās sabiedrības. Tikām H86 kustībai pieslēdz VDK cilvēkus un to kontrolēja un vadīja ceļā uz kopēju cionistu VDK, ...
nu nekas, vismaz dupsī dabūja - labam ceļavējam uz Fāterlandi:))
Grantiņ, a tak vēl konkrētu atbildi :
1) vai pierakstīšanos jeb tā saucamo propisku izgājivai nokļuvi pie apbižotajiem??
2) pie kura galda sēdēji, vai tevi tur nolaid (opustilji) un uzreiz nokļuvi pie parašas??
reptilis
24.12.2018. 15:02»
west
Jā! Kāpēc? Tāpēc, ka latviešu genofonds ir tā izvarots, kā nevienai tautai pasaulē! Palikuši bailīgie, stukači, pielīdēji un daži, kam paveicies izdzīvot...
Nu,nav tik bezcerīgi...citiem nav labāk.Kā ir Krievijā...Baltkrievijā...Ukrainā..u.t.t.??? - vispār vāks!
Nu
24.12.2018. 15:00Taisiet arī VI daļu - par sarkanajiem baroniem, kas piesavinājušies tūkstošus hektāru zemes. Viens tur jau rēgojas - izskatās pēc motosportista un OIK saņēmēja radagabala.
Kpa
24.12.2018. 14:59»
Pomeranču Vainadziņš
Dikti pietrūkst vervējamā personāža paraksta uz tās lapeles - kā apliecinājuma, ka savervēšanas fakts patiešām ir noticis...
Alternatīvi- salīdzināt rokrakstus. Izskanējis viedoklis, ka savervētie paši tās kartiņas aizpildījuši. Šo pārbaudi gan vieglāk būtu realizēt individuāli, ņemot vērā skaitu, un rezultātus darīt zināmus visiem.
Diemžēl judasa graši nebija ceļš uz Vāciju
24.12.2018. 14:58»
patiesība kož acīs
Klau, āžu tēv,,,beidz te dzīt savas šizofrēniskā interneta lapaeles propagandu , bet atbildi konkrēti...
Tā bija, manuprāt, VDK un CIP politika - uztaisīt H86 grupu no cilvēkiem, kam putniņi galvā. Kad tā lieta aizgāja, bija plānots viņus izsūtīt uz Vāciju, kas ari notika, izolējot no vietējās sabiedrības. Tikām H86 kustībai pieslēdz VDK cilvēkus un to kontrolēja un vadīja ceļā uz kopēju cionistu VDK, CIP, PBLA plānu, kas arī realizējies.
Manuprāt L. G., cilvēks ar putniņiem galvā, noticēja savai neatkārtojamai misijai un no šīs pārliecības nav ticis vaļā. VDK virsnieks, noziedznieks, iesvieda viņu pie kriminālistiem nosišanai - ka nosišanai, tas ir pierādīts. Tur viņu pat aizstāvēja, bet cilvēks sevi identificēja par politisko mesiju. Tiem, kas aizstāvēja, cietuma pārvalde piedraudēja ar nosišanu. Tad viņu pārcēla uz citu zonu. Liecības ir pārliecinošas, ka tur viņš tika nežēlīgi sists un spīdzināts. Tas, ko viņš raksta, ka izdzīvojis, pateicoties Dievam, ir taisnība. Pēc spīdzināšanas pat tuvinieki viņu neatpazina. Tālākais līdz TV uzstāšanās ir tumša bilde. Ja L. G. sāktu atklāt patiesību, tas tiešām dotu sabiedrībai daudz vairāk. Tagad viņš tēlo beigtu politisko haizivi.
Pomeranču Vainadziņš
24.12.2018. 14:50Dikti pietrūkst vervējamā personāža paraksta uz tās lapeles - kā apliecinājuma, ka savervēšanas fakts patiešām ir noticis.
Tagad tikpat labi šīs lapeles var būt tāds kā vienpusiskas gribēšanas apliecinājums, par kuru attiecīgais personāžs varētu būt palicis nezinošs. Kā senā anekdotē, kad čalis pirmajā randiņā esot pamanījies nomest aš piecus kokus. Uz jautājumu: "A kā tad meitene?" godīgi atbildēja: "Neatnāca!"
Edge
24.12.2018. 14:48»
west
Jā! Kāpēc? Tāpēc, ka latviešu genofonds ir tā izvarots, kā nevienai tautai pasaulē! Palikuši bailīgie, stukači, pielīdēji un daži, kam paveicies izdzīvot...
Nu un? Nākamgad 4.maijs joprojām būs svētku brīvdiena, tāpēc nav iemesla vaimanāt un "bāreņu tautas" sindromu uzturēt. To jau "vecajiem čekistiem, komunistiem, kolaboracionistiem, maskētiem latviešu nāvīgiem ienaidniekiem, izvirtuļiem, krievijas ağentiem, sponsorantiem u.c.neiešiem" gribas panākt.
Nezinu, kas esi un man nevajg zinàt!
24.12.2018. 14:44»
patiesība kož acīs
Klau, āžu tēv,,,beidz te dzīt savas šizofrēniskā interneta lapaeles propagandu , bet atbildi konkrēti...
Bet es redzu, ka tas lohs L.G., kurš tukštiršanā aizskārias arī tevi un tev nav miera. Debilais Esības likuma izgudrotājs daudzus nepamatoti nomelnojis. Tas nav piedodami, jo nomelnošana ir VDK stils. Tādēļ piekrītu, ka tavi jautājumi ir precīzi un atbilst prasībām pret "apritē politikā esošo", kā viņš pats sevi raksturo - L. Grantiņu H86. Man nezūd pārliecība, ka viņš neatbildēs, jo viņam putniņi galvā. Bet, ja viņš lien publiskā vidē, viņam jāatbild!
patiesība kož acīs
24.12.2018. 14:19»
L.Grantiņš H-86
Par šo: https://tautastribunals.eu/?p 47972
Klau, āžu tēv,,,beidz te dzīt savas šizofrēniskā interneta lapaeles propagandu , bet atbildi konkrēti :
1) vai beidzot atdzīsti, ka uzstājie LPSR televīzijā čekas pabadā un nolasīji čekistu sagatavotu paziņojumu- "savai tautai" ?
2) vai centrālcietumā tev kriminālisti ielika dupsī un tādēļ tu piekriti sadarboties ar čeku ?
3) vai vari nopulblicēt savas runas tekstu?
4) vai vari ielikt savā lapelē video- ar savu nesalaužamo uzstāšanos LPSR televīzijā?
5) vai esi ārstējies durkā jeb trako māmā , kā arī cik reizies?
āžu tēv, beidz tur muldēt par karātavām, bet laiks atbildēt- vai sava dirsa tev bija svarīgāka par grupas biedriem, kurus tu nodevi - glābjot savu dirsu un kā jūdasa grašus - saņemot čekas svētību izbraukšanai uz Rietumvāciju !
To PIETIEK
24.12.2018. 13:44»
apk
baigi bieži trāpas vervēšanas vecums 24 gadi, tātad pēc armijas, jau ar kārtīgu vīru rūdijumu
Izskatās no manas skolas viens uzreiz pēc iesaukšanas armijā sašņorēts . Dažas nedēļas vai maximums 2 mēneši .Tas skatoties pēc dzimšanas datiem tiko iesaukts salaga . Tā kā tur varēja būt vis kas . Dedovšina bezpriģels . Begšana no daļas .
Asā slota
24.12.2018. 13:40Spējīgākos parasti atlasīja augstskolās, kur tika smalki izpētīta potenciālā stukača psiholoģija - tieksme uz mantu un varu, pakļāvība vai tieši otrādi. Kadri taču bija vajadzīgi dažādiem dzīves gadījumiem, bet iepriecinošākais, ka nekas joprojām nav izmainījies, ko var secināt pēc kadru nodrošinājuma mēdijos un visur citur, kur jāstāv kā mūrim par okupantu un kolaborantu interesēm !!!
Paklausoties Kreituses vārdos vien jau zosāda uzmetas.
To PIETIEK
24.12.2018. 13:37Sarakstā pie aģentiem atradu skolas biedru . Viņa kartiņā ir norādīts savervētāja uzvārds un kara daļa raķešu karaspēks . Un stūri zīmogs ..drugix organov . Nemts uzskaiē manā mazpilsētā . Sanāk armijā savervē un lietu pārsūta iereģistrē reālā dzīvesvietā ?
Aģentu sadaļā bija nopietnāki kadri ?
Kpa
24.12.2018. 13:36»
Aga
Andra Kiviča tēvs arī ir sarakstā
"jo būtībā, dzejodams par citiem, viņš patiesībā dzejo par sevi, atklājot savu iekšējo būtību."
https://www.tvnet.lv/5530416/kivica-teva-greksudze-vins-nozelo-ka-nav-novertejis-delu
Citāts pauž universālu atziņu ne tikai attiecībā uz dzejas darbiem.
west
24.12.2018. 13:01»
reptilis
...es nevaru saprast tos cilvēkus ,kuri zinādami ,ka ir ""maisos"'....to neatzina jau ātrāk - uzreiz pēc neatkarības atjaunošanas...vienīgais Andrejevs. Būtu teikuši - mums piedraudēja...mūs šantažēja...,bet .lai varētu darboties latviešu tautas labā mums nācās spēlēt dubultspēli un izlikties....atklāti...
Jā! Kāpēc? Tāpēc, ka latviešu genofonds ir tā izvarots, kā nevienai tautai pasaulē! Palikuši bailīgie, stukači, pielīdēji un daži, kam paveicies izdzīvot!
No 1940.gada latvietis nav noteicējs savā zemē. Okupati un viņu bērni pārvalda un izzog Rīgu! Un varas un kontroles orgāni ir pārsátināti ar vecajiem čekistiem, komunistiem, kolaboracionistiem, maskētiem latviešu nāvīgiem ienaidniekiem, izvirtuļiem, krievijas ağentiem, sponsorantiem u.c.neiešiem!
Kpa
24.12.2018. 13:00»
Nu ko
Ziemassvētku vakarā laiks salikt puzli...
Manuprāt, puzlis ne tuvu nav salikts. Pandoras lāde gan pa pusei ir vaļā.
Nu ko
24.12.2018. 12:54Ziemassvētku vakarā laiks salikt puzli.
Pievienojam zināmajiem komjaunatnes un partijas darboņiem, kas ņemas pa politiku un valsts un pašvaldību pārvaldi stukačus no maisiem un iegūstam skaudru realitāti. Vēl jau nezinām vērtīgākos, kuru lietas esot izvestas uz Maskavu. Un pēdējos 25 gadus šeit toni nenoteica Maskava, bet cita galvaspilsēta. Taču šitie darboņi nemaz netraucēja citu galvaspilsētu sasniegt savus mērķus. Apbrīnojami, cik labi amerikas latvieši sadziedājās ar LPSR nomenklatūru.
Un šitās patriotiskās runas uz valsts svētkiem!
Yes
24.12.2018. 12:48»
Sandris Kalnietis
Kā pareizi rīkoties, ja VDK kurators nav izņēmis no ziņotāju bibliotēkas tavu kartiņu
Pakārties
Kpa
24.12.2018. 12:30»
apk
tulko kā gribi. Ar dedovščinu te nav nekāda sakara, sievietes armijā krievu laikos bija ļoti maz. Vēl uzskaiti, ka slimie negāja dienēt, notiesātie sākumā arī nedienēja, vēl bija atbrīvojamie, kā studenti utt. Nu un, bet pateikt, ka nesapratu ko daru, te nav iespējams, esmu tikai vienu 17 gadīgu materiālos...
Ja jau pamatā nav vēlmes noskaidrot patiesību, tad var palikt arī pie šāda viedokļa.
Kpa
24.12.2018. 12:28»
Cietušie bija
Diemžēl, visi masu mediji kategoriski atsakās par cietušajiem un vajātajiem rakstīt. Tāpēc arī "stukači" tik mierīgi apgalvo, ka cietušo nav bijis. Bija simtiem cilvēku, kuri pazaudēja darbu, nonāca psihiatriskajās slimnīcā, daži izdarīja pašnāvību. Bet oficiāli tas tiek noliegts joprojām...
Tā viennozīmīgi ir problēma, piekrītu. Ja nav liecību vai apstiprinošu dokumentu, līdz patiesībai nenonākt. Šāda situācija ir ārkārtīgi izdevīga tiem, kuru uzvārdi čekas kontekstā neizgaismojas, jo tas viss ir savstarpēji saistīts- gan stukači, gan komunistiskā elite.
apk
24.12.2018. 12:25»
kpa
Un kā šo vecumu izskaidrot sieviešu gadījumā...
tulko kā gribi. Ar dedovščinu te nav nekāda sakara, sievietes armijā krievu laikos bija ļoti maz. Vēl uzskaiti, ka slimie negāja dienēt, notiesātie sākumā arī nedienēja, vēl bija atbrīvojamie, kā studenti utt. Nu un, bet pateikt, ka nesapratu ko daru, te nav iespējams, esmu tikai vienu 17 gadīgu materiālos pamanījis.
Sandris Kalnietis
24.12.2018. 12:23Kā pareizi rīkoties, ja VDK kurators nav izņēmis no ziņotāju bibliotēkas tavu kartiņu:
a)kartiņa ir viltojums;
b)kuratoru redzēju vienu reizi, neko neparakstīju;
c)atzīties, biju garā vājš;
d)neatzīties.
Cietušie bija
24.12.2018. 12:21»
Kpa
Kur ierindas “aģentiem” vajadzēja pieteikties un atzīties? Ja darbības rezultātā neviens cilvēks necieta, par ko atzīties? Vai publiski bija paziņots, kur doties un runāt, lai teiktais nonāktu līdz sabiedrībai? Vai viņi ticēja, ka pēcpadomju laikā sistēma ir taisnīga, nevis nopakota ar bijušajiem vilkiem...
Diemžēl, visi masu mediji kategoriski atsakās par cietušajiem un vajātajiem rakstīt. Tāpēc arī "stukači" tik mierīgi apgalvo, ka cietušo nav bijis. Bija simtiem cilvēku, kuri pazaudēja darbu, nonāca psihiatriskajās slimnīcā, daži izdarīja pašnāvību. Bet oficiāli tas tiek noliegts joprojām.
Kpa
24.12.2018. 12:02»
reptilis
...es nevaru saprast tos cilvēkus ,kuri zinādami ,ka ir ""maisos"'....to neatzina jau ātrāk - uzreiz pēc neatkarības atjaunošanas...vienīgais Andrejevs. Būtu teikuši - mums piedraudēja...mūs šantažēja...,bet .lai varētu darboties latviešu tautas labā mums nācās spēlēt dubultspēli un izlikties....atklāti...
Kur ierindas “aģentiem” vajadzēja pieteikties un atzīties? Ja darbības rezultātā neviens cilvēks necieta, par ko atzīties? Vai publiski bija paziņots, kur doties un runāt, lai teiktais nonāktu līdz sabiedrībai? Vai viņi ticēja, ka pēcpadomju laikā sistēma ir taisnīga, nevis nopakota ar bijušajiem vilkiem aitu ādās?
Jautājumu ir vairāk nekā atbilžu, bet sirdsapziņa katram viena.
reptilis
24.12.2018. 11:49...es nevaru saprast tos cilvēkus ,kuri zinādami ,ka ir ""maisos"'....to neatzina jau ātrāk - uzreiz pēc neatkarības atjaunošanas...vienīgais Andrejevs. Būtu teikuši - mums piedraudēja...mūs šantažēja...,bet .lai varētu darboties latviešu tautas labā mums nācās spēlēt dubultspēli un izlikties....atklāti pateiktu.... lielais vairums saprastu un teiktu - nu,ja tādi laiki bija! ...kāpēc ""vilka""tik ilgi ,domāja,ka tos sarakstus nepubliskos????
kpa
24.12.2018. 11:38»
apk
baigi bieži trāpas vervēšanas vecums 24 gadi, tātad pēc armijas, jau ar kārtīgu vīru rūdijumu
Un kā šo vecumu izskaidrot sieviešu gadījumā?
Zinot, kāda vardarbība jeb ģedovščina (http://www.la.lv/padomju-armijas-drumais-mantojums) bija padomju armijā, termins “rūdījums” nepārliecina, it sevišķi, ja runājam par jauniešiem.
https://apollo.tvnet.lv/4669273/gedovscina-un-virsnieka-gods
precizējums
24.12.2018. 11:32»
L.Grantiņš H-86
Par šo: https://tautastribunals.eu/?p 47972
Šis links aizved uz lapu, bet ne uz konkrētu rakstu, tāpēc jautāju.
apk
24.12.2018. 11:31baigi bieži trāpas vervēšanas vecums 24 gadi, tātad pēc armijas, jau ar kārtīgu vīru rūdijumu.
L.Grantiņš H-86
24.12.2018. 11:27»
precizējums
Par kuru Gorbunovu ir runa
Par šo: https://tautastribunals.eu/?p 47972
precizējums
24.12.2018. 11:20»
L.Grantiņš H-86
Tieši tā, tad jau Gorbunovam arī ir "jābūt ierindā" !!! Viņš bija latviešu virsnieku šāvējs un pats galvenais ideoloģijas šefs.... . Tādi viri lika maisos, bet ne tika likti maisos... Gandrīz trīsdesmit gadus cionists Kangeris strādāja pie šīs provokatīvās atklāsmes.... .https://tautastribunals.eu/?...
Par kuru Gorbunovu ir runa?
formula
24.12.2018. 11:15»
TYT
Par Mavriku kaut kas neiet kopā. Viņš jau sen bija viņu rindās. Un sen jau daudz augstākā līmenī
Šķiet, tieši Mavriks ir klasisks apliecinājums,tam ,ka viss iet kopā ! Tas būtu absurds,ka VDK nezināja Mavrika nostāju par Molotova-Ribentropa paktu un to,ka Mavriks norunās leģendāro runu par okupāciju! Sabiedriskās iekārtas maiņa gāja pilnā sparā.Centrā,tas ir Maskavā, to uzsāka visu zinošais Mavrika tautietis Andropovs,bet turpināja Andropova ieliktais Gorbačovs.
L.Grantiņš H-86
24.12.2018. 11:05»
TYT
Par Mavriku kaut kas neiet kopā. Viņš jau sen bija viņu rindās. Un sen jau daudz augstākā līmenī
Tieši tā, tad jau Gorbunovam arī ir "jābūt ierindā" !!! Viņš bija latviešu virsnieku šāvējs un pats galvenais ideoloģijas šefs.... . Tādi viri lika maisos, bet ne tika likti maisos... Gandrīz trīsdesmit gadus cionists Kangeris strādāja pie šīs provokatīvās atklāsmes.... .https://tautastribunals.eu/?p 47972
formula
24.12.2018. 11:04Vēlreiz jāpasakās kūmiņam par zīmīgu norādi - latvju tautas gaišākie prāti ar VDK starpniecību soli pa solītim veda Latviju uz neatkarību.
TYT
24.12.2018. 09:54Par Mavriku kaut kas neiet kopā. Viņš jau sen bija viņu rindās. Un sen jau daudz augstākā līmenī.