Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā

Pievienot komentāru

Lapas:    3   2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

...

15.06.2015. 05:05

12 dārgi burkā nauda jāliek tad atmaigs sirdis visas gatava ...


m
a
g
d
f
i
s

Atbildēt

...

15.06.2015. 05:04

1 dārgi burkā nauda jāliek tad atmaigs sirdis visas gatava ...


m
a
g
d
f
i
s

Atbildēt

a

30.05.2015. 13:15

»

klusais

Pēc reakcijas izskatās , ka netur


tātad šamajam tikai viens risinājums - pamēģināt apārstēties, vismaz pie lopdaktera.

Atbildēt

klusais

30.05.2015. 10:54

»

a

:D:D tu ārstēties neesi mēģinājis, pie psichoterapeuta vai vismaz pie lopdaktera


Pēc reakcijas izskatās , ka netur :)

Atbildēt

a

30.05.2015. 10:28

»

Gatis

:D nervi netur


:D:D tu ārstēties neesi mēģinājis, pie psichoterapeuta vai vismaz pie lopdaktera?

Atbildēt

a

30.05.2015. 00:55

»

Gatis

:D nervi netur


:D:D:D tev fiška nevelk? :)))))

Atbildēt

viedoklis

29.05.2015. 23:51

»

Vai liekulība?

Lato, interesanti, kā Tev šķiet, kā ar pīļzupas ēdājiem, teļēdājiem, cūkēdājiem? Vai nenāks atpakaļ, varbūt nesaprotami, jokaini, bet vai nenāks? Aizdomas, ka tomēr atnāks...


Man nepatīk Indulis Balmaks, jo vienīgo reizi, kad tikos ar viņu tiesvedības procesā, viņš aizstāvēja sava klienta viedokli, ka ir normāli nodot summu EUR 90'000 apmērā skaidrā naudā, neievērojot minētās naudas summas izcelsmes leģimitātes kritērijus spēkā esošā normatīvā regulējuma izpratnē. Dīvainā kārtā pirmās un apelācijas instances tiesas šo viedokli atbalstīja. OK, būtu vēl dīvaināk, ja advokāts nostātos pret sava klienta viedokli.
Tomēr šajā publikācijā neuztvēru Lapsas metaforās Balmaksaistības sāli.
Ak, jā, ja nu vienīgi lapsassāls nav rodams apstāklī, ka Indulis Balmaks ir Vansoviča advokātiskās impērijas sastāvdaļa.
Un, ja atceramies, kā Lapsa nopludināja Vansoviča pret Dreimani vērsto gara darbu, atbilde uz iepriekš minēto neuztvērumu nav ilgi jāmeklē.
Jā, jā, tā tiešām atkal ir liekulība! Šoreiz LAPSAS liekulība, diemžēl.

Atbildēt

Gatis

29.05.2015. 23:15

»


:D nervi netur?

Atbildēt

pamela>

29.05.2015. 22:04

DELFI?Tas taču kaut kāds dīvains portāls!Pat manus nevainīgos komentus vai nu neņem iekšā vai dzēš.
ES valstī ar TĀDU CENZŪRU nu ziniet !!Sajaukuši kur piereģistrējušies.

Atbildēt

Dabas bērns

29.05.2015. 19:21

»

Gatis > dabas bērnam

Sapratu gan. Piekrītu, ka varbūt nebija veiksmīgs salīdzinājums ar dārzeņiem, kaut gan, kā jau te pareizi pateica, dārzenis noplūkts ir lēni mirstošs organisms. Bet, ja nepatīk dārzeņi, OK, varam paņemt tos pašus teļus. Tad sanāk, ja es ēdu liellopu, tad par tādu kļūstu vai, ja apēdu vistu, tad par ...


Tas teiciens ir zināms no sendienām. Iespējams, to ir sacījis Bernards Šovs (kaut kā tieši šis vārds uzpeldēja atmiņā), taču varu kļūdīties.

Ir liela starpība starp dārzeņu sadalīšanās procesu un dzīvnieka ķermeņa sadalīšanās procesu. Noplūkts svaigs ābols vēl ilgu laiku tiešām ir "dzīvs"; to apēdot cilvēks uzņem dzīvības enerģiju tīrā veidā, respektīvi, cilvēks "kļūst dzīvība". Ar gaļu tas viss ir gluži citādi.

Te es varētu gari un plaši padalīties ar savu pieredzi un sajūtām, kas uzradās pēc gaļas lietošanas pārtraukšanas, taču nav mērķis aģitēt, pārliecināt, utt. Palieku pie pārliecības, ka katram jāēd tas, ko vēlas.

Atbildēt

aradhana

29.05.2015. 18:30

Domāju, ka autora attēlotās ainas ir stipri vien dabiskākas par to, ko var novērot Eiropas broileru fabrikās. Un par krātiņos turētu, nevis fermās audzētu vistu gaļas ēšanu neviens ''necepas''... Nedomāju, ka eksotiskās zemēs būtiski mainīsies suņu audzēšanas, čūsku un sikspārņu ķeršanas apjomi, ja kāds ceļotājs kopā ar vietējiem nobaudīs šo eksotisko maltīti - toties vistu audzēšanu aplokos vai krātiņos mēs kā patērētāji ar savu izvēli varam ietekmēt fundamentāli.

Atbildēt

Pamats?

29.05.2015. 18:19

Nav tas spožākais raksts un tāda pašlielīšanās, redaktors varēja aŗī atteikt.
Tā vietā apvainojums (nepamatots, mājienu līmenī), ka Delfi pērkami.
Vecas aktrises teātris, lato. Ja beidzās līgums vai piegriezās, varēja to arī smalkāk izspēlēt.

Atbildēt

arturs

29.05.2015. 17:52

Var redzēt ka tautai kulinārā tēma tomēr tuvāka par korupcijas problēmām. Pasmiešos par sunīšu mīļotājiem un veģetāriešiem. Graužiet savus redīsus, baudiet harmoniju ar dabu un neuzbāžaties normāliem cilvēkiem ar filozofiju tāpat kā to dara geji. Cilvēks ir zīdītāju klases primātu kārtas dzīvnieks kurš pārtiek arī no gaļas. Cilvēkam ir zobi, kas domāti gaļas plēšanai. Bez gaļas var iztikt, bet arī geji iztiek bez mātītēm.... Un ja man sanāks mēnesi padzīvot kaut kur čurkistānā bez steika, tad es arī suņuku vai šinšilu notiesāšu.

Atbildēt

Gatis > a

29.05.2015. 17:46

»

a

tu nezini, ka uz jautājumu atbildēt ar pretjautājumu, pie tam vēl tik gaužām jau prasti demagoģisku, ir vienkārši totāli stulbi? kā gan var tik nožēlojami dumjš lumpenis palikt, vai pat būt tāds pilnīgi bezcerīgs "gatis" jau ģenētiski izdzimis


Kurš nu būtu par demagoģiju runājis? Pats uzdod stulbu un demagoģisku jautājumu ar teicienu, kuru sazin kur sagrābstījies un tad apbižojas, ka tādā pašā stilā atbild pretī?
Otrkārt, atbildēt ar pretjautājumu daudzos gadījumos ir normāls izteiksmes veids, kas tiek praktizēts daudzās sfērās.
Treškārt, man nevajadzēja atbildi, bet pretjautājumā bija sarkasms, lai parādītu, cik dumjš bija tevis uzdotais jautājums. Bet tev jau prātiņš par īsu, lai to uztvertu. Vieglāk ir uzmest lūpu un apbižoties, ka viņam - nabadziņam, redzies, neatbildēja tā kā gaidīja.

Atbildēt

Gatis > dabas bērnam

29.05.2015. 17:39

»

Dabas bērns

Ļoti atvainojos, ka iejaucos, bet Tu neesi sapratis jēgu. Tas nebija dumjš jautājums...


Sapratu gan. Piekrītu, ka varbūt nebija veiksmīgs salīdzinājums ar dārzeņiem, kaut gan, kā jau te pareizi pateica, dārzenis noplūkts ir lēni mirstošs organisms. Bet, ja nepatīk dārzeņi, OK, varam paņemt tos pašus teļus. Tad sanāk, ja es ēdu liellopu, tad par tādu kļūstu vai, ja apēdu vistu, tad par tādu kļūstu? Vai, ja apēdu garneli, zivi, tad arī? Kurš vispār ir izdomājis tik stulbu teicienu?

Atbildēt

a

29.05.2015. 13:42

»

Gatis

A tu nebaidies par dārzeni, govi vai ko citu palikt? Kur var tik dumjus jautājumus uzdot


tu nezini, ka uz jautājumu atbildēt ar pretjautājumu, pie tam vēl tik gaužām jau prasti demagoģisku, ir vienkārši totāli stulbi? kā gan var tik nožēlojami dumjš lumpenis palikt, vai pat būt tāds pilnīgi bezcerīgs "gatis" jau ģenētiski izdzimis?

Atbildēt

Ash

29.05.2015. 13:35

Nu tak iedodiet pa galvu tam baumakam un miers! Iedodiet tā kārtigi pa galvu,lai suni ieraugot pats mestos prom. Viņa dzīvesvietas adresi iedot?

Atbildēt

ceriņzars

29.05.2015. 13:29

Runa jau ir par mīlestību un pietāti pret dzīvību. Kur tā iet mazumā, tur ļaunums un nāve iet vairumā. Patērētāju sabiedrība ir diezgan briesmīga. Sabradās jauna Ipoda dēļ. Saplosīs kaujoties par drēbēm laimīgajās stundās. Izsmies vājākos un ar kāju vēl iespers. Ir cilvēki pasaulē, kuri uz mums pārējiem tā arī raugās, kā tikai uz objektiem, kas ir vai nav viņiem noderīgi, nesīs vai nenesīs peļņu. Tās dēļ viens cilvēks vai viens miljons cilvēku vairāk vai mazāk - kuru tas interesē. Diemžēl sāta sajūta zūd ne tikai ēdot, bet arī naudu pelnot. Un labi, ka ir cilvēki, kam ir sirds, var sākt ar mīlestību pret suni, kaķi, tā arī ir mīlestība uz dzīvību, par dzīvību, kuru ne mēs devuši, ne mums atņemt.

Atbildēt

Dabas bērns

29.05.2015. 12:29

»

Vo

"Gaļa paliek gaļa"teica Old Vaverli un ielika sievas līķi ledusskapī...


Ta' nu gan!

Var jau piemeklēt dajebkādus apzīmējumus skaudrās patiesības "mīkstināšanai" (piemēram, LV ir tāds bēdīgi populārs jēdziens "konsolidācija" - attiecīgi piemeklēts acu/ausu aizmālēšanai tiem, uz ko tas attiecas).

Ja nosauksi līķi par kautķermeni, vai tāpēc tajā nesākas trūdēšanas procesi?

Bet OK! Nav mans mērķis kādu par kaut ko pārliecināt, pats nebūt nebiju un neesmu apņēmies gaļu vairs nekad un nemūžam.

Atbildēt

Vo

29.05.2015. 12:12

"Gaļa paliek gaļa"teica Old Vaverli un ielika sievas līķi ledusskapī.
Starp citu, visi nokautie lopiņi pārtop nevis līķos, bet gan kautķermeņos. Līķi ir tie, kuri nomiruši bez kaušanas. Piemēram, var iet droši veikalā un lūgt, lai iesver pāris kilogramu zivju līķu.
Tā viš i!

Atbildēt

Preiss

29.05.2015. 12:09

»

Ēdelweiss

Interesanti,kapec tad nekur cūkgaļas tirzniecības vietās netiek uz cūkgalas produkta noradits ka tas ir : IZSTRĀDAJUMS NO CŪKAS LĪĶA ...???? Izskata ska tu esi nevis "Dabas bērns", bet gan dabas latviki nacionāla kļūda un Saeimas deputats


Cūkas līķis ir un paliek cūkas līķis. Nav nekāds izstrādājums.
Kaut gan, mūsdienās, cik zināms, dzīvnieku līķi tiek piepumpēti ar visādu zarazu, tad jau var teikt arī cūkas līķa izstrādājums.

Atbildēt

Dabas bērns

29.05.2015. 11:52

»

Ēdelweiss

Interesanti,kapec tad nekur cūkgaļas tirzniecības vietās netiek uz cūkgalas produkta noradits ka tas ir : IZSTRĀDAJUMS NO CŪKAS LĪĶA ...???? Izskata ska tu esi nevis "Dabas bērns", bet gan dabas latviki nacionāla kļūda un Saeimas deputats


:)))))))))))
Dīvaina tev loģika!

Kurš tirgotājs tirdzniecības vietās ir ieinteresēts norādīt kaut ko, kas neveicina tirdzniecību??

Kāds sakars "dabas latviki nacionāla kļūda" ar gaļas ēšanu/neēšanu??

Nē, deputāts neesmu (un kāds sakars "deputātismam" ar gaļas ēšanu/neēšanu??).

Atbildēt

ZBH

29.05.2015. 11:24

Vai cilvēks ir pilsonību piešķīrušās valsts īpašums, vai, ka nedrīkst citā valstī darīt to, ko tajā vispār drīkst? Kāpēc cilvēkam būtu jāatskatās pār plecu? Tas ir brīvību ierobežojums, pie tam nepamatots.

Atbildēt

Bitīte

29.05.2015. 11:00

Labs raksts!100 % piekrītu! Cilvēces ļaunums tiešām ved uz pasaules galu!Domāju, liela daļa cilvēku , redzot , kā tiek nogalināti dzīvnieki(arī cīkas, vistas), pārtrauc ēst gaļu.Pareizi LL saka- mēs neesam badā!Ienīstu malumedniekus, kas pat tagad- stirnu grūtniecību laikā rīko malumedības!Un nav ko tādus aizstāvēt! Cilvēki- kas ar jums notiek!!!

Atbildēt

Pupa

29.05.2015. 10:09

Diemžēl, Delfi apkalpo vienu ideoloģisko grupu un palīdz veidot sabiedrisko domu šīs ideoloģijas rāmī. Viss ir skaidri saprotams.
Sorosa tīkls.
Patīk vai nepatīk - bet Latvijas realitāte. Jāatzist, ka viņi pratuši piesūkties valdošajiem, izsūkt savām vajadzībām valsts līdzekļus. Strādā labāk.

Atbildēt

Ēdelweiss

29.05.2015. 10:07

»

Dabas bērns

Vispār jau tas esot vēl izsmalcinātāk


Interesanti,kapec tad nekur cūkgaļas tirzniecības vietās netiek uz cūkgalas produkta noradits ka tas ir : IZSTRĀDAJUMS NO CŪKAS LĪĶA ...???? Izskata ska tu esi nevis "Dabas bērns", bet gan dabas latviki nacionāla kļūda un Saeimas deputats....

Atbildēt

nevajag demagoģijas

29.05.2015. 10:04

»

Dabas bērns

Ļoti atvainojos, ka iejaucos, bet Tu neesi sapratis jēgu. Tas nebija dumjš jautājums...


Noplūkta puķe vairs nav dzīva substance, bet lēni mirstošs organisms. Tas pats ar augļiem, dārzeņiem. Dzīvnieka līķis vai ābola līķis - abos gadījumos notiek degradācija, pārvēršot vienu formu citā.

Atbildēt

Ēdelweiss

29.05.2015. 09:54

Tas tur melu, nacionāla naida un kara kurināsanas, ASV un eirojudenpidarasenkomisaren propogandas izpaltītajs portalelis Delfi ir tikai tads nozēlojams latvijā valdoso poliotmafijas klanu kloākas saeiam un tas klikes MK pamaksātais publiskais pļīūīsanas kanals... Es jau sen vairs to nelasu, jo man dzirdot to īasvardu Delfi jau uzreiz vemt gribās...

Atbildēt

Dabas bērns

29.05.2015. 09:16

»

Gatis

A tu nebaidies par dārzeni, govi vai ko citu palikt? Kur var tik dumjus jautājumus uzdot


Ļoti atvainojos, ka iejaucos, bet Tu neesi sapratis jēgu. Tas nebija dumjš jautājums.

Apēsta tiek substance. Nogalināta dzīvnieka gadījumā "gaļa" ir līķa miesa. Tā tad nu arī tiek ēsta.

Ar dārzeņiem ir gluži citādi. Svaigs auglis vai dārzenis nebūt nav "līķis", tas var saglabāties svaigs gana ilgstoši; turklāt daudzi dārzeņi pēc iestādīšanas atpakaļ pat varētu šādā vai citādā veidā turpināt savu dzīvotspēju. Respektīvi, cilvēks, apēdot augli vai dārzeni, apēd dzīvu substanci.

Atbildēt

Gatis

29.05.2015. 08:43

»

a

tu nebaidies par cūku palikt, saskaņā ar zināmo principu "tu esi tas, ko tu ēd


A tu nebaidies par dārzeni, govi vai ko citu palikt? Kur var tik dumjus jautājumus uzdot?

Atbildēt

klusais

29.05.2015. 07:27

»

Sandris Romanovskis

Man to nesaprast, jo man ēšana nav tik svarīga, lai nodotos eksperimentiem


Protams var atrast arī Hesburgeru un McDonaldu :)
Man gan liekas , ka atrodoties citā valstī ir interesanti iepazīties ar nacionālo virtuvi . Teiksim Lietuvā pagaršot cepelīnus , Itālijā autentiskus spageti vai picu, Spānijā paelju , Ķīnā vispār virtuve mainās no dienvidiem uz ziemeļiem ... un tā varam bezgalīgi turpināt .
Ja konkrēti par suņiem , tad man ar tas neliekas pieņemami , bet tas nenozīmē ,ka tapēc vajadzētu uzspiest savu viedokli kā vienīgo pareizo .
Man piemēram ir gadījums ,kad pats to nenojaušot ēdu ēzeļa gaļu ... un nekas , pirstu rīklē nebāzu , kad uzzināju ko apēdu . Arī tārpus esmu pamanījies apēst to nemaz nezinot , arī dzīvs un pie veselības . Austrumu virtuve ir interesanta :)

Atbildēt

Sandris Romanovskis

29.05.2015. 06:48

»

klusais

Ko mēs saprotam ar ķēmošanos...


Man to nesaprast, jo man ēšana nav tik svarīga, lai nodotos eksperimentiem.
Iespējams, ka esmu vecmodīgs, jo , atbilstoši vides, kurā esmu uzaudzis, tradīcijai uzskatu suni par cita, nevis pārtikas, statusa dzīvnieku.

Atbildēt

klusais

29.05.2015. 06:44

»

Sandris Romanovskis

Es netiesāju, vien brīnos par divkosību, kas ļauj pārkāpt pašu sludināto


Ko mēs saprotam ar ķēmošanos ?
Es ķīnā nu jau astoto gadu pavadu vidēji mēnesi gadā . Esmu izbraukājis diezgan - gan dienvidus gan ziemeļgalu . Suņa gaļas ēdienus neesmu garšojis, vienkārši neuzrunāja , tāpat arī bruņurupuču zupu nē , jo kaut kā atmiņā skats lielveikalā , kur pārdošanā bija izlikti bruņurupuči sacirsti gabalos. Esmu bijis arī tirgos , kuriem analoģiskus apraksta LL , bet tas nenozīmē to ,ka kaut kādā veidā nosodu tos , kuri nogaršo teiksim suņu zupu . Es pat pieļauju , ka suņu zupa varētu būt garšīga. Varbūt kādi šausminās par cūku šņukuru ar štovētiem kāpostiem vai lietuviešu piedāvātās cūku ausis . Viss ir relatīvs .
Starp citu - visa šitā ņemšanās ir likusi man aizdomāties vai tiešām nākamajā braucienā tiešām nepamēģināt kā tad īsti garšo suņa gaļas ēdiens. Nebūtu šitā ņemšanās , nebūtu nonācis līdz tādām domām. Uz vardi mani piemēram pierunāja pagajušogad ar otro piegājienu ( tur vardes tādas 3-4 reiz lielākas kā te krupji ) nekāda vaina , garšoja pēc vistas.

Atbildēt

un

29.05.2015. 06:20

Toties lapsveidīgie to ar baudu fotogrāfē un apraksta savās grāmatelēs.

Atbildēt

Sandris Romanovskis

29.05.2015. 06:20

»

klusais

Tad varbūt jautājums no tā , kurš izskatīdamies pēc cilvēka atļaujas uzdot iespējams naivu jautājumu - kurš ir tas soģis , kam ir lēmēja balss noteikt kurš pēc būtības ir cilvēks un kurš cenšas par tādu izskatīties ... tas domāts pēdējo pārspriežamo tematu sakarā . Ja pareizi saprotu , tad piemēram ...


Es netiesāju, vien brīnos par divkosību, kas ļauj pārkāpt pašu sludināto.
Protams, tas, kas dabisks citiem, var būt pilnīgi nepieņemams citas kultūras "lietotājiem" un tāpēc ķemošanās pakaļ, ziņkārības, vai kaut kāda cita iemesla dēļ, cilvēku degradē.

Atbildēt

klusais

29.05.2015. 06:00

»

Sandris Romanovskis

Apbrīnojami cik šeit un vispār daudz to , kas izskatīdamies pēc cilvēkiem, nespēj saprast elementāro - tieši tāpat kā tajā stulbajā jokā par traperi, kuram gaļa paliek gaļa, kaut tas ir sievas līķis...


Tad varbūt jautājums no tā , kurš izskatīdamies pēc cilvēka atļaujas uzdot iespējams naivu jautājumu - kurš ir tas soģis , kam ir lēmēja balss noteikt kurš pēc būtības ir cilvēks un kurš cenšas par tādu izskatīties ... tas domāts pēdējo pārspriežamo tematu sakarā . Ja pareizi saprotu , tad piemēram korejieši , kuriem suņa gaļa ir normāls uzturā lietojams , principā tradicionāls ēdiens ir necilvēki , bet tie kuri to nepieņem ir ielikuši balli , lai būtu cilvēki ... pareizi sapratu . Vai neesam nedaudz par daudz uzņēmušies soģa lomu ?

Atbildēt

Sandris Romanovskis

29.05.2015. 05:27

Apbrīnojami cik šeit un vispār daudz to , kas izskatīdamies pēc cilvēkiem, nespēj saprast elementāro - tieši tāpat kā tajā stulbajā jokā par traperi, kuram gaļa paliek gaļa, kaut tas ir sievas līķis.
Tas atgādina vairuma zagļu viedokli, ka visi zagtu nebijis bailes no soda.
Nē, daudzi gan, bet visi nē, jo vēl jau ir pa kādam, kas to nedara pārliecības dēļ.

Atbildēt

Dabas bērns

29.05.2015. 05:26

Pēc būtības neredzu starpību, kāda lopiņa gaļu ēd.
Kaujot cūku, teļu, trusi vai aitu var saskatīt un aprakstīt tikpat emocionālas pasāžas, kā sarakstīts šeitan, attiecībā uz suņiem.

Jebkuras gaļas zupa ir un paliek līķa novārījums, neatkarīgi no tā, kādas radības līķis tur ir pamatā.

Veca anektode, mazliet saistībā ar šo.

Kāds vīrs slāj pa stacijas laukumu un, vēloties būt asprātīgs pērkot belašu, pārdevējai jautā: "Vai šis belašs vakar ņaudēja vai rēja?"

"Ne viens, ne otrs," atbildēja pārdevēja, "viņš vakar pudeles lasīja!"

Atbildēt

Dabas bērns

29.05.2015. 05:18

»

a

tu nebaidies par cūku palikt, saskaņā ar zināmo principu "tu esi tas, ko tu ēd


Vispār jau tas esot vēl izsmalcinātāk.

Neēd taču cūku. Ēd cūkas līķi - ar visām izrietošām sekām, "saskaņā ar zināmo principu" :)))))

Atbildēt

...

28.05.2015. 23:58

134 pareizi lapsa ienīst visus kuri nelēkā pēc viņa stabules unn nemet piķi tieši makos ...

g
e
r
d
m
i
s

Atbildēt

...

28.05.2015. 23:58

13 pareizi lapsa ienīst visus kuri nelēkā pēc viņa stabules unn nemet piķi tieši makos ...

g
e
r
d
m
i
s

Atbildēt

...

28.05.2015. 23:57

12 pareizi lapsa ienīst visus kuri nelēkā pēc viņa stabules unn nemet piķi tieši makos ...

g
e
r
d
m
i
s

Atbildēt

...

28.05.2015. 23:57

1 pareizi lapsa ienīst visus kuri nelēkā pēc viņa stabules unn nemet piķi tieši makos ...

g
e
r
d
m
i
s

Atbildēt

...

28.05.2015. 23:57

»

klusais

Kas tik netiek piesaukts ... mentalitāte , cūkgaļa utjp...


pareizi lapsa ienīst visus kuri nelēkā pēc viņa stabules unn nemet piķi tieši makos ...

g
e
r
d
m
i
s

Atbildēt

mazāk zināsi - ilgāk dzīvosi

28.05.2015. 21:45

»

Lato Auto

O. Mitsubishi Pajero tāda vīrišķīga mašīna


Bet kāda gan tev gar to daļa, stulbeni?

Atbildēt

!!!

28.05.2015. 21:39

Lapsa pats ir pērkams!

Atbildēt

Lapas:    3   2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

18

Aicinājums valsts amatpersonai Kristovskim: pirms publicēt ziņas par svešām algām, atklājiet savus ikmēneša ienākumus!

FotoĢirts Valdis Kristovskis iesniedzis Saeimā priekšlikumu publicēt jebkuras valsts amatpersonas ienākumus ik mēnesi, jo no tā būšot "ieguvums sabiedrībai".
Lasīt visu...

6

„Re:Baltica” cenšas izdarīt uz spiedienu uz Sabiedrības integrācijas fondu, tam izvērtējot šīs organizācijas rīcību ar nodokļu maksātāju naudu

FotoPubliskajā telpā tiek apspriesta Re:Baltica projektu vērtēšana, kuri īstenoti ar piešķirto publisko finansējumu caur Mediju atbalsta fondu. Sabiedrības integrācijas fonds (SIF) skaidro kārtību kā notiek projektu apstiprināšana un izlietotā publiskā finansējuma uzraudzība.
Lasīt visu...

21

Mazie modulārie kodolreaktori (SMR) – sapņi un realitāte

FotoIgaunija plānojot būvēt divus līdz četrus, savukārt Polija pat 25 mazos kodolreaktorus. Presē bija pārmetumi, ka Latvija atpaliekot no kaimiņiem. Milzīga ažiotāža ap SMR tehnoloģijām un daudz cerību, taču realitāte ir tāda, kāda tā ir.
Lasīt visu...

21

“Iekļaujošas valodas ceļvedis” ir valodas manipulācija, kas deformē valodas struktūras un pasaules uztveri

FotoValsts valodas centra Latviešu valodas ekspertu komisija 2024. gada 10. aprīļa sēdē (protokola Nr. 4 4. §) izvērtēja Aigas Veckalnes apkopotos ieteikumus “Iekļaujošas valodas ceļvedis” un secināja, ka:
Lasīt visu...

21

Sāga par nogriezto ausi

FotoDomāju, visi, kas mazliet seko notikumiem pasaulē, zina, ka, aizturot aizdomās turamos par terora aktu “Crocus City Hall”, vienam no notvertajiem nogrieza ausi, iegrūžot to šim mutē. Šobrīd, kad pašmājās emocijas ir noplakušas, pievēršoties citiem asinsdarbiem uz grēcīgās zemītes, šo notikumu var mierīgāk izanalizēt. Uzreiz gribu pateikt, ka nekādu līdzjūtību pret jebkuriem teroristiem, lai kādi motīvi viņus nevadītu vai kādas sakrālas idejas šie nepaustu, es neizjūtu.
Lasīt visu...

15

Kad barbari un svoloči, ķengu portāli un vajātāju orda beigs uzbrukt sabiedriskajiem medijiem?

FotoEs zinu, mani bērni, mani jaunie draugi, mani ilggadējie žurnālista ceha biedri, arī jūs, vecās bekas no Latvijas Radio redakcionālās padomes, cik smagu profesiju, cik grūtu darbu esam izvēlējušies. Otru senāko amatu pasaulē.
Lasīt visu...

21

No strupceļa uz atdzimšanu

FotoDraugi un domubiedri! Mēs esam nacionālās atdzimšanas priekšvakarā! Un es zinu, ka daudzi šobrīd man nepiekritīs. Tik tiešām – brīžiem šķiet, ka ir sasniegts zemākais punkts valsts politikā. Tas, kā darbojas valdošie politiskie spēki, ne mazākajā mērā nepietuvojas nacionālisma pamatprincipiem. Liberālajā valsts politikā nevalda latvisks gars – šķiet, ka tajā gara nav vispār. Vien dreifējošs kuģis, ko saēd sarkanie sociālistu ķirmji un ko draud nogremdēt Austrumu skarbie vēji. Un tomēr – mēs esam nacionālās atdzimšanas priekšvakarā!
Lasīt visu...

21

Tabu jautājumi par Latvijas ekonomiku

FotoPēdējo gandrīz trīsdesmit gadu laikā Latvijas iekšzemes kopprodukts uz vienu iedzīvotāju salīdzināmajās cenās palielinājies vairāk nekā trīs reizes (runa ir par iekšzemes kopprodukta uz vienu iedzīvotāju pieaugumu, salīdzinot ar 1995. gadu. Pasaules Bankas dati). Tas ir iespaidīgs labklājības pieaugums. Taču šo sasniegumu aizēno mūsu ilgstoša atpalicība no kaimiņiem, neskatoties uz diezgan līdzīgām starta pozīcijām. Problēma nav tikai zemajos ienākumos. Kā to trāpīgi ievērojis ASV vēstnieks Latvijā, šodienas ģeopolitiskajā situācijā būtiska atpalicība no kaimiņiem arī ir nopietns drošības risks.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi Foto

Mediju diskusija Rīgas pilī atsedz līdz šim slēptās problēmas sabiedriskajos medijos

Pirmdien Rīgas pilī notikusī valsts prezidenta Edgara Rinkēviča rosinātā diskusija par sabiedrisko mediju nākotnes attīstību...

Foto

„Sabiedriskie” mediji uzsāk atklātu konfrontāciju ar Latviju

“Latvijas radio” redaktori un citi vadošie publicējuši atklāto vēstuli, kurā gaužas, ka apdraudēta vārda brīvība, ka soctīklos žurnālisti saņem...

Foto

Sabiedriskais medijs, plurālisms un demokrātija

Pirmkārt, mediji nav ceturtā vara, tā ir tā saucamā ceturtā vara. Ieskatāmies Satversmē un redzam, ka mums kā jau demokrātiskā valstī ir trīs...

Foto

Atbalstiet mūsu runas brīvību, liedzot to citiem, kuru viedoklis nav ne pareizs, ne svarīgs!

Pēdējo nedēļu laikā Latvijā ir pastiprinājušās jau agrāk novērotas tendences, kas liecina...

Foto

Prezidenta Makrona paziņojumi paver jaunas politikas iespēju

Jāsaka, ka Francijas prezidenta Makrona pēdējo nedēļu paziņojumi attiecībā uz iespējamo spēku izvietošanu Ukrainā, kā arī vārdu apmaiņa ar...

Foto

Labā un ļaunā saknes

Ādolfs Hitlers, atbildot uz žurnālista jautājumu, kāpēc viņu ievēl arvien vairāk un vairāk cilvēku, atbildēja: "Viņi mani izvēlas, jo kaut kur dziļi...

Foto

Krišjāņa Kariņa Briseles scenārija psiholoģiskā kļūda

Tieši pirms Lieldienu brīvdienām Latvijas politisko dzīvi satricināja vietējas nozīmes polittrīce – no amata atkāpās ārlietu ministrs Krišjānis Kariņš. Tas...

Foto

Nelāgi sanācis IRšiem...

Pirms kāda laiciņa rakstīju, ka abonējamais reklāmas buklets “IR” sācis interesēties par Ogres novadā nodarbinātajiem maniem domubiedriem. Tagad “sensacionālais” raksts beidzot ir iznācis...

Foto

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm. Īpaši šobrīd, kad krīžu daudzums pats jau ir pietuvojies krīzes līmenim – politiskā krīze,...

Foto

„Slikto” valodu vaininieki

Krievu valodas noturībā Latvijā vainojami nevis krievi, bet latvieši, un tā ir mūsu, nevis krievu mentalitātes īpašība, kas ar kaimiņu liek runāt viņa...

Foto

Seksuālo attiecību svārsts. Tuvojamies vīriešu ierobežošanas ekstrēmam

Tieslietu ministre Inese Lībiņa-Egnere ir rosinājusi noteikt kriminālatbildību par seksuālu uzmākšanos. “Seksuālā uzmākšanās ir cilvēka cieņas aizskaršana. Tā aptver...

Foto

Nē seksuālai vardarbībai!

Izskatās, ka ejam uz to, ka vīrietis ar sievieti varēs iepazīties un ielaisties tikai tad, ja neviens nav ar citu, ja tas notiek...