Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā
Foto

Abortu eiforija

Jūlija Sisojeva
22.01.2015.
Komentāri (0)

Pievienot komentāru

Lapas:    2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Simona

19.09.2015. 12:29

»

Sieviete

Protams, aborts ir slikti. Bet kāpēc visa atbildība tikai gulstas uz sievieti? Aborti samazināsies tikai tad (dabīgi), ja par katru abortu no vīrieša apaugļotāja tiks piedzīta milzīga summa un viņš tiks publiski pasludināts, kā tas , kas atteicies no sava bērna un viņu nogalinājis. Pašlaik visos likumos...


Pilnīgi piekrītu. Sievietei nevar uzvelt visu atbildību..
Pati esmu stāvoklī un taisīšu abortu , jo man ir tikai 16 gadu, un nav apstākļi lai bērniņu uzturētu , gribu lai bērniņam būtuabi apstākļi

Atbildēt

pufdmis

18.02.2015. 16:13

marķēts vienīgi galvenais la tajās eiforijās arī nabortējam ekonomiku dabiski ...

Atbildēt

skepse

30.01.2015. 17:30

tā vietā, lai visi, kam nav slinkums regulētu sievietes dzemdi, izdarām labu darbu, iestrādājam likumdošanā reālu rīcību, kas novērsīs abortu skaitu- kontracepcija par brīvu, psiholoģiskais un finansiālais atbalsts vientuļajām mātēm pirms un pēc bērna dzimšanas. taisām "siltumnīcas" apstākļus vientuļām vai sarežģītās dzīves situācijās nonākušām sievietēm un jaunajām meitenēm. jārada pozitīva sabiedrības attieksme pret jebkuru sievieti, kura gaida bērnu. mums jau tādas nav. radām apstākļus, kad jebkura grūtniece zina, ka ir uz ko paļauties, lai tie bērniņi dzimst un palīdzam tikt galā ar visām rūpēm.sievietei izdarīt abortu ir dramatiska trauma un neviena normāla sieviete pie alternatīvas, kad viņai ir iespēja piedzemdēt un uzaudzināt bērnu, neizvēlēsies abortu. citi mehānismi jāievieš. raksts, protams, dramatisks. bija grūti līdz galam izlasīt

Atbildēt

kārlis

30.01.2015. 16:38

'Tikai padomājiet par šiem vārdiem - nepatīk dzemdības! Tas ir naids pret jaunas dzīvības nākšanu pasaulē. Tā ir dvēseles sātanizēšanās. Es domāju, ka zemapziņas līmenī viņa dzemdībās juta katru sievieti kā tādu viņas abortārija potenciālo klientu, kas nevis sagādāja viņai nogalināšanas prieku, bet gan dzemdēja bērnu.'

Šī rindkopa vien parāda ka tas nav objektīvs skats, bet gan stipri APROBEŽOTS viedoklis, no personas kas tic visādiem pārdabiskiem notikumiem un šarlatāniem.

Atbildēt

haralds

[R] 28.01.2015. 12:39

http://www.fotoblog.lv/rep/27022/?cid=4102
http://www.fotoblog.lv/rep/32559/?cid=4106
http://www.fotoblog.lv/rep/32560/?cid=4106
http://www.fotoblog.lv/rep/1928/?cid=4116

Atbildēt

aradhana

26.01.2015. 15:35

»

Labvēlis

Cik labi, ka nedzīvojam viduslaikos un tādi prolaiferi kā tu nesēž pie vadības stūres


Kad cilvēks sāk gandrīz fiziski just visa esošā saistību, fizisks kontakts ar nedzimušu bērnu sērijveida slepkavu vairs ne ar ko neatšķiras no fiziska kontakta ar līķi.

Atbildēt

kāds

25.01.2015. 01:00

Paldies autorei par patiesu rakstu !

Atbildēt

Saule

24.01.2015. 23:52

Asinis dzīslās stingst lasot šo ... tomēr, lielā mērā varu piekrist tam, ka ginekoloģes izjūt kaut kādu dīvainu apmierinājumu, sagādājot savai pacientei fiziskas, vai garīgas sāpes !

Atbildēt

machers

24.01.2015. 23:08

»

ja grib, lai abortus neveic perspektīvie

tad viņiem šī perspektīva jāredz, nevis zagšana.Tiem, kam viss vienalga, bērni dzims neskatoties ne uz ko...nekādus aizliegumus nevajag


Proti nav nekada naidiga mozaikas attieksme pret matem ka dazi raksta ...



Latviesu mates pasasizvelas abortu unpareizi darijusas ...



Neviens krievs vai ebrejs nespiez laatvietem veikt abortus ...

Atbildēt

www

24.01.2015. 21:22

MOZAIKAI draudzīgā feministu grupējuma "Marta" naidpilnā attieksme pret mūsu sievietēm-mātēm: http://goo.gl/9WTKmk

Atbildēt

ja grib, lai abortus neveic perspektīvie

24.01.2015. 21:08

tad viņiem šī perspektīva jāredz, nevis zagšana.Tiem, kam viss vienalga, bērni dzims neskatoties ne uz ko...nekādus aizliegumus nevajag

Atbildēt

Labāk tomēr būt dzīvam

24.01.2015. 11:41

»

Labvēlis

Cik labi, ka nedzīvojam viduslaikos un tādi prolaiferi kā tu nesēž pie vadības stūres


Labāk būt dzīvam viduslaikos, nekā būt noslepkavotam no tādiem sātaniskiem liberastiem, kā šis "labvēlis"

Atbildēt

Sieviete

24.01.2015. 09:21

Protams, aborts ir slikti. Bet kāpēc visa atbildība tikai gulstas uz sievieti? Aborti samazināsies tikai tad (dabīgi), ja par katru abortu no vīrieša apaugļotāja tiks piedzīta milzīga summa un viņš tiks publiski pasludināts, kā tas , kas atteicies no sava bērna un viņu nogalinājis. Pašlaik visos likumos visa atbildība ir tikai no sievietes, it kā tas bērns no zila gaisa rodas.....
Nepiekrītu vainas likšanai tikai uz sievieti! Beidzot jāsadala atbildība: sieviete dzemdē, vīrietis bērnu uztur un rūpējas līdz pilngadībai. No sievietes jau tā ir milzums prasīts - neciešamās sāpēs dzemdēt, bet vīrieši pieņem likumus, kur vēl vairāk pazemo sievieti ar kuru paši guvuši tikai baudu un nekādas atbildības....

Atbildēt

aradhana

24.01.2015. 08:06

Pēdējo reiz pie ginekologa biju pirms pārdesmit gadiem - jo, zinot, ka šo profesiju nevar apgūt, neveicot abortus, rodas dabiska nepatika. Pietiekami labi jūtu savu ķermeni, pazīstu augus - tātad manā gadījumā risks minimāls. Bet kā ar citām jūtīgām sievietēm, kurām ddoma, ka tūlīt pieskarsies nedzimušu bērnu asinīm aptraipītas rokas, liek nodrebēt?
Problēma, ka par ginekologu nevar kļūt, neveicot abortu, ir gaužām dziļa un nopietna. Ne jau tikai tādēl, ka mācību procesā viņiem tiek ''izskalotas smadzenes''. Visdrūmāk ir, ka tieši šajā jomā, kur vairāk par visu būtu vajadzīgi ārsti ar dziednieka rokām, turklāt būtu labāk, ja tie būtu vīrieši (pat islama valstīs ir vispārpieņemti, ka sieviete nekautrējas no ārsta!) sakarīgākie, uz dabiskām metodēm tendētie studenti nenonāk - viņi kā alternatīvu izvēlas piemēram, pediatriju, fizioterapiju vai ko citu - jo nevēlas piedzīvot šādu ''melno iniciāciju''.
Ir pēdējais laiks domāt par alternatīvu, pro-life ginekologu aqpmācību un pieejamību - kuri apguvuši šo specialitāti nenonāvējot. Iespējams, sākumā tās varētu būt studijas privātā augstskolā un attiecīgi - elitārs maksas pakalpojums, ar omu, ka agri vai vēlu tam jākļūst vispārpieņemti.

Atbildēt

fumgdis

24.01.2015. 02:36

protams vajadzīgi daudz bērni parādniekam un tai mātei sūtīt uz ukrainas froni ar godu abortēt saņemt valsts uzslavu par drosmi ...

Atbildēt

Aenima

24.01.2015. 02:13

»

Irina

Jā,sievietei ir tiesības izlemt..Tikai bērniņam,kuram jau 21-ja dienĀ sāk pukstēt sirsniņa-gan nav tiesības izlemt...


Jā, izsargāšanās veidi ir daudz un dažādi, bet arī kontracepcija var pievilt - risks vienmēr pastāv. Man ir paziņa, kas lietoja spirāli un tāpat palika stāvoklī. 100% droša ir tikai sterilizācija, bet to (cik zinu) Latvijā veic tikai, ja sieviete ir sasniegusi 35 gadu vecumu vai ja viņai jau ir 3 bērni.

Atbildēt

Mona

23.01.2015. 20:38

Lai Dievs man piedod manu jaunibas nezinasanu un vienaldzibu,-tagad,65 gados un bezberniem,to atceroties,parnem sausmas,ko esmu izdarijusi!!! Sievietes,neejiet uz abortiem,nedariet to!!!

Atbildēt

Aija

23.01.2015. 15:08

»

Anita Gardrivite

Mees nedziivojam akmens laikmetaa.Nesen izlasiiju.Sieviete atnaak pie daktera taisiit abortu.Dakters jautaa:"Kaapeec Tu gribi taisiit abortu?"Sieviete atbild:Taapec,ka man jau ir 2gs puisits,esmu piekususi."Dakters atbild:"Tad labaak nogalini 2go,un 9meenesus vareesi atpuusties."Sieviete apmulst,kaa...


jā, jūsu lasītais raksts jauks.
Kāds ir jūsu viedoklis manā jautājumā - Kurš ir vainīgs un padara sievieti par slepkavu situācijā, kad ir ārpus dzemdes apaugļošanās - kad sanāk, ka jaunā dvēsele nav tikusi līdz drošai vietai izdzīvot - tātad rezultātā ir aborts, vai auglis/aizmetnis tiek nodurts un mēnešreižu ceļā iztīrās...

Atbildēt

Anita Gardrivite

23.01.2015. 14:42

Mees nedziivojam akmens laikmetaa.Nesen izlasiiju.Sieviete atnaak pie daktera taisiit abortu.Dakters jautaa:"Kaapeec Tu gribi taisiit abortu?"Sieviete atbild:Taapec,ka man jau ir 2gs puisits,esmu piekususi."Dakters atbild:"Tad labaak nogalini 2go,un 9meenesus vareesi atpuusties."Sieviete apmulst,kaa vins tak tik jauks.Dakters:Naakamais buus veel jaukaaks.Mani sis raksts patiesi uzrunaaja.Dziive ir dziive,bet,ja mees neiesim garigu celu,tad muus vadiis :Nabadziiba,naave,kars,bads.Vienvaard sakot,viss no taa izrietosais.Bet mees varam,gribam un mums vajag sanemties.Pats galvenais mums izdosies.Tad lai mums visiem veicas.Ar cienu,Anita

Atbildēt

Irina

23.01.2015. 14:31

»

Maiga

Taisīt abortu vai nē ir tikai un vienīgi grūtnieces izvēle — nav ko visādiem ticīgiem jaukties iekšā! Mans ķermenis — mana izvēle


Jā,sievietei ir tiesības izlemt..Tikai bērniņam,kuram jau 21-ja dienĀ sāk pukstēt sirsniņa-gan nav tiesības izlemt...
Sievietei ir tiesības izlemt varbūt pirms plet kajas vaļā,lai nevajadzīgi pēc tam nevajadzētu slepkavot savas neapdomatības dēļ..Ir visādi veidi ka var izsargāties,tad -sieviete,padomajiet par to pirms tam...
Nevis dzīvībiņu saraustīt gabalos vai nosmacēt un noindēt...

Atbildēt

Irina

23.01.2015. 14:29

»

!!

Vēl viena margināle..., labāk būtu padomājusi, cik pamestu bērnu pie mums ir valstī, cik miljonus valsts sedz to vecāku, kas bērnus pametuši,vietā...


Jā,sievietei ir tiesības izlemt..Tikai bērniņam,kuram jau 21-ja dienĀ sāk pukstēt sirsniņa-gan nav tiesības izlemt...
Sievietei ir tiesības izlemt varbūt pirms plet kajas vaļā,lai nevajadzīgi pēc tam nevajadzētu slepkavot savas neapdomatības dēļ..Ir visādi veidi ka var izsargāties,tad -sieviete,padomajiet par to pirms tam...
Nevis dzīvībiņu saraustīt gabalos vai nosmacēt un noindēt...

Atbildēt

!!

23.01.2015. 14:06

Vēl viena margināle..., labāk būtu padomājusi, cik pamestu bērnu pie mums ir valstī, cik miljonus valsts sedz to vecāku, kas bērnus pametuši,vietā?
Cik bērnu uzaug alkoholiķu un narkomānu ģimenēs?
Cik vecāki aizbraukuši peļņā uz ārzemēs, bērnus atstājo vecvecāku audzināšanā?
Mēs nedzīvojam viduslaikos, sievietei ir tiesības izlemt

Atbildēt

Dabas bērns

23.01.2015. 13:31

»

latvietis

Kādai pazīstamai sievietei , esot stāvoklī, ārste paziņoja , ka bērns būšot daunis un piedāvāja abortu. Viņa kategoriski atteicās, bija nikna kā kaķene. Tagad puikam ir 18 gadi un viss ar viņu ir kārtībā


Šādi stāsti ir dzirdēti regulāri, arī radu lokā piedzīvoti.
Te nu viss ir atkarīgs no topošās mammas psiholoģiskās noturības.

Ne reizi vien esmu nodomājis - kas tam niecībai dakterim liek šitā uzmesties par Dieva vietnieku zemes virsū un izlemt, būs daunis, vai nē.

Atbildēt

Aija

23.01.2015. 11:56

Neaizstāvu abortus, nē nepavisam. Bet ļoti vēlētos uzdot jautājumus autorei:
1. Tiek lietotos teiciens - ka nevar būt mazlietiņ stāvoklī. Vai nu Ir, vai Nav. Bet ziniet, var – tas ir tad, kad ir ārpus dzemdes apaugļošanās, SASODĪTS!- lūdzu jums -- mazlietiņ stāvoklī. Tad lūdzu atbildiet, kurš šādā situācijā ir Slepkava? Dvēsele iesprūda neaizpeldot līdz dzemdei – nav izredžu izdzīvot. Jaunā dvēsele, vai Dievs šajā situācijā ir izlēmis sievieti pataisīt par slepkavu?
2. Kam ir izdevīgi, ka mēs atražojamies?

Atbildēt

fakts

23.01.2015. 11:17

Nožēlojama ir bērnu slepkavošanas ideologu feministu nostāja: "Auglis ir tikai daļa no grūtnieces ķermeņa".

Katrai ķermeņa daļai ir tas pats ģenētiskais kods, kā pārējām ķermeņa daļām; nedzimušā bērna ģenētiskais kods atšķiras no viņa mātes koda.

- Bērns var nomirt un māte palikt dzīva, vai māte var nomirt un bērns palikt dzīvs, kas pierāda to, tie ir divi atsevišķi indivīdi.
- Būt kaut kur iekšā nav tas pats kā būt daļai no kaut kā.
- Cilvēkus nedrīkst nogalināt viņu dzīvesvietas dēļ.
- Ir pilnīgi pamatots iemesls uzskatīt, ka embrijiem ir tādas pat tiesības kā nevarīgām un neaizsargātām personām.

Atbildēt

Maiga

23.01.2015. 10:31

Taisīt abortu vai nē ir tikai un vienīgi grūtnieces izvēle — nav ko visādiem ticīgiem jaukties iekšā! Mans ķermenis — mana izvēle!

Atbildēt

latvietis

23.01.2015. 10:23

»

Baiba

Citreiz bija aborts "pēc medicīniskām indikācijām". It kā liels risks Dauna sindromam...


Kādai pazīstamai sievietei , esot stāvoklī, ārste paziņoja , ka bērns būšot daunis un piedāvāja abortu. Viņa kategoriski atteicās, bija nikna kā kaķene. Tagad puikam ir 18 gadi un viss ar viņu ir kārtībā.

Atbildēt

Jūs esat atpalicis no laika, Mark

23.01.2015. 10:19

»

Marks

Baiba, tur nav ko atvainoties. Bet te nav īsti runa par to, aborti ir slikti vai ļoti slikti. Runa ir par metodēm, kā ierobežo abortus...


ne vientuļās grūtnieces taisīs pašnāvību, ne ies pie kaktu dakteriem.

Aizbrauks uz kaimiņvalsti un viss. 75$ par biļeti.

Jūs esat nejēdzīgi atpalicis no laika.

Atbildēt

Marks

23.01.2015. 08:31

»

Baiba

Laikam par daudz aizrāvos. Atvainojos visiem, ko ar saviem komentāriem esmu aizskārusi. Un atvainojos visiem, kuri domā, ka tie piemēri ir manas fantāzijas augļi...


Baiba, tur nav ko atvainoties. Bet te nav īsti runa par to, aborti ir slikti vai ļoti slikti. Runa ir par metodēm, kā ierobežo abortus.
Var veikt salīdzinājumus ar glābējsilītēm. Slikti, ka tādas vajag un nav nekas labs, ka tādas jāuzstāda, bet labāk, lai tāda iespēja ir, nevis negribēti bērni tiek izmesti atkritumos.
Tāpat aborti - nav labi, ka tādi jātaisa, bet sliktāk būs, ja vientuļās grūtnieces taisīs pašnāvību vai ies pie kaktu dakteriem. Var mainīt likumus, lai ginekologiem tiešām ir tiesības atteikties veikt abortus. Var strādāt pie tā, lai sievietēm būtu labāka alternatīva šādos gadījumos. Bet ne jau tik agresīvi pieiet šim jautājumam, kā to grib daži NA džeki.

Atbildēt

remgdis

23.01.2015. 03:53

domāju uzskaitīts precīzi bet visas iepriekšējās žēlabas protams ir par latviešu abortēšanu krievietēm jāļauj turpināt veikt uz priekšu mudīgi ...

Atbildēt

m

23.01.2015. 02:25

Dzirdēju no kādas sievietes, kas bija nokļuvusi Stradiņos, ka ārste viņu pāris dienas centusies pierunāt veikt abortu, jo neesot jēgas censties...

Atbildēt

m

23.01.2015. 02:23

Baiba, nav par atvainoties. Paldies, ka dalījies, jo pateici to, kam normāli ļaudis neuzdrošinās noticēt, lai gan gan nojauš, ka tieši tā notiek.

Atbildēt

Baiba

23.01.2015. 01:52

Laikam par daudz aizrāvos. Atvainojos visiem, ko ar saviem komentāriem esmu aizskārusi. Un atvainojos visiem, kuri domā, ka tie piemēri ir manas fantāzijas augļi.

Bet ir vēl viens fakts, ko, izrādās, pat rsu mācībspēki nezina. Neiders šodien tvoterī nočivināja, ka gin varot atteikties veikt abortu. Var, jā. Bet...

Gin jau no rezidentūras laikiem tiek gatavots veikt abortus - jo "abrāziju" vajadzīgo ciparu nav iespējams paveikt, netaisot abortus. Seko pašattaisnošanās, kam tiek izmantoti visi iespējamie pro-choice argumenti, un rezultātā mēs iegūstam tādu killing-machine, ka atliek tikai brīnīties: "Aborts ir sievietes izvēle, bet ķeizargrieziens ir pārprasta demokrātija"... Loģika tik apšaubāma un caurspīdīga, ka to redz pat vidusskolnieks. Bet ne gin. Jo laikam tikai tā viņi var naktīs mierīgi gul3t.

Atbildēt

Baiba

23.01.2015. 01:39

Kad biju stāvoklī... Nē nu es vispār esmu saprotoša, tom3r mediķis mediķim draugs un tā... Bet tas bija vāks. Apsveica un uzreiz pirmais jautājums - saglabāsiet? Žoklis atkārās vienkārši.

9.ned. sākās asiņošana. Nosūtījumā uz slimnīcu ierakstīja kaut ko tādā rokrakstā, ka pat Hipokrāts acis izmežģītu burtojot. Nekas, uzticējos, domāju, ka slimnīcā tomēr ļaudis sapratīs. Un saprata arī. Iedomājieties manu pārsteigumu, kad izrādījās, ka mani ir nosūtījusi uz tīrīšanu.

Kārtīgi izkasījusies ar gin. nodaļas māsiņām beigās tomēr dabūju savu sonogrāfiju. Un vēl joprojām priecājos, ka kasījos. Bija tā vērts. Savādāk tas brīnums, kas šobrīd saldi čuč savā gultiņā, būtu izkasīts no dzemdes jau 9.nedēļā.

Nebijusi man medicīniskā izglītība, gan jau nebūtu prasījusi sonogrāfiju.

Bet vai tāds ārsts ir savā vietā, kurš apzināti sūta uz tīrīšanu, zinot, ka auglis vēl var būt vesels?

Atbildēt

Baiba

23.01.2015. 01:25

Un kad cepiens ir par to, ka 12 nedēļas esot laba robeža, uzreiz atceros, kā viena daktere, abortu veicot, sūkstījās: "Te jau nu sen ir pāri 12 nedēļām. Samelojusi kārtīgi par pēdējo menžu datumu... Bet nu papīros jau tā nevar rakstīt, būs process. Papīri jāraksta kā vajag."

Atbildēt

Baiba

23.01.2015. 01:21

Citreiz bija aborts "pēc medicīniskām indikācijām". It kā liels risks Dauna sindromam.

Viena no meitenēm pajautāja kaut ko par amniocentēzi.

"Kurš tad Latvijā taisīs amniocentēzi, jūs ko?" skanēja atbilde.

Meitene pajautāja, cik bieži no visiem "potenciālo Dauna sindroma" abortiem gadās apstiprināt Dauna sindromu.

Viņai atbildēja, ka tādu statistiku neviens neveic, jo aborta materiālam neviens netaisa nekādas ne pārbaides, ne analīzes.

Meitene pajautāja, kāpēc neveic. Atbilde bija: "Bet pie šādas Dauna sindroma varbūtības taču ir pilnīgi skaidrs, ka lielākā daļa abortu materiālu būs veseli. Kāpēc kaut ko pārbaudīt? Lai traumētu sievieti un dotu iemeslu tiesas procesiem?"

Kopš tā laika ik reizi, kad dzirdu par "iedzimto slimību skaita samazinājumu" man gribot negribot jāatceras šis gadījums. Un jādomā, cik veseli auglīši ir upurēti, lai tikai nepiedzimtu viens ar Dauna sindromu... Un domāju... Vai tas ir tā vērts?

Atbildēt

Baiba

23.01.2015. 01:10

»

Baiba

Katru reizi, kad ziņās uzduros abortu tēmai, mani gaida bezmiega nakts. Kaut kāds lāsts laikam. Medicīnas studiju laikos ginekoloģijas nodaļās piedzīvotais liek par sevi manīt. Un kopš esmu māmiņa - arī pašas grūtniecības laikā un dzemdībās piedzīvotais... Par Sātanu gan nezinu, jo šaubos, vai tāds ...


Un arī - par to pašu "izvēles brīvību" runājot - atceros gadījumu. Sieviete uz galda, viņai sāk dot narkozi. Pēkšņi viņa sāk bubināt: "Pagaidiet, nē..."

Mēs, studenti, skatamies uz ārsti, a šī mierīgi sāk dilatēt dzemdes kaklu.

Viena no meitenēm ierunājās, ka paciente taču pārdomāja.

Ārste attrauca, ka neko viņa neesot pārdomājusi. "Aizies uz palātu, paraudās, un gribēs lai atkal sākam visu no gala. Nekā nebija. Pabeigsim tagad."

Procedūra pati par sevi ļoti vienkārša. Jūs domājat, ka pro-life aktīvistu video ir šausmīgi u neatbilst patiesībai? Dzīvē ir vēl šausmīgāk. Tu skaties uz mazu kājiņu šālītē dakteres klēpī un gribi kliegt. Bet nevari dabūt ne vārda pār lūpām.

Procedūra beigusies. Sieviete mostas. Pirmie vārdi ir: "Es pārdomāju, gribu saglabāt." Uz to viņai atbild: "Viss jau irbeidzies."

Sieviete sāk histērsiki raudāt un tu jūties kā līdzdalībnieks šausmīgam noziegumam, bet daktere tikai nosaka: "Nu te vajadzēs antidepresantus, redzat, kolēģi" un aizskrien rakstīt papīrus.

Atbildēt

Baiba

23.01.2015. 01:01

Katru reizi, kad ziņās uzduros abortu tēmai, mani gaida bezmiega nakts. Kaut kāds lāsts laikam. Medicīnas studiju laikos ginekoloģijas nodaļās piedzīvotais liek par sevi manīt. Un kopš esmu māmiņa - arī pašas grūtniecības laikā un dzemdībās piedzīvotais... Par Sātanu gan nezinu, jo šaubos, vai tāds ir, bet... Bet kaut kas ar to ginekologu profesiju nav labi. Un trakākais ir tas, ka sabiedrība to izliekas neredzam.

Visi iestājas par "izvēles tiesībām", kad runa ir par abortu, bet kolīdz runa ir par ķeizargriezienu, tā runa pavēršas par "pārprastu demokrātiju".

Atbildēt

Paija

23.01.2015. 00:55

Esmu abām rokām par mazo dzīvībiņu nenogalināšanu.

Atbildēt

Paija

23.01.2015. 00:51

Es novēlu sievietei nenogalināt savu bērniņu.

Ir , protams, krimināli gadījumi, vardarbība, dubultnoziegumi, kuru rezultātā ir tā nelaime pieņemt smago lēmumu...

Atbildēt

Paija

23.01.2015. 00:47

Reiz mums studentiem bija lekcija pie Volksones kundzes Tiesu medicīnas ekspertīžu centrā Gaiļezerā . Un tur jautāju viņai : Cik ilgi laika ziņā (gadi, mēneši) var izturēt morga strādnieks, kura pienākums ir regulāri un sistemātiski uzšķērst nelaiķu vēderus un krūšukurvi sekcijas veikšanai. Volksones kundze atbildēja: Viņi regulāri mainās, ilgi nav izturams, pēc dažiem mēnešiem vīrieši ir prom ...

Atbildēt

Paija

23.01.2015. 00:39

Aborts = nāves grēks.

Mazais, nedzimušais bērniņš šausmas kliedz: " Māmiņ, nenogalini mani!"

Apstākļi dzīvē mēdz būt dažādi. Un tomēr - aborts būs uz mūžu šausmīgākais notikums saprātīgas sievietes apziņā.

Atbildēt

100$ dēļ briesmīgākais tracis

22.01.2015. 23:20

»

aborti bijuši gadu tūkstošus un paliks

cita lieta, ka tie būs kriminālie, tos laikus labi atceros


nebūs kriminālie, bet būs kādi 100$ jāmaksā par braucienu uz kādu valsti, kur aborts atļauts.

Atbildēt

aborti bijuši gadu tūkstošus un paliks

22.01.2015. 22:16

cita lieta, ka tie būs kriminālie, tos laikus labi atceros

Atbildēt

Lapas:    2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

21

Zog, acīs skatīdamies, bet stāsta, ka tas visvairāk ir vajadzīgs pašiem apzagtajiem

FotoJampadracis ap Lucavsalas ežiem un futbola stadionu parādīja, cik dīvainā Latvijā mēs dzīvojam. Turklāt šis temats uzkrita tik pēkšņi kā šīs nedēļas sniegs, un kopīgā histērija ap šo visu savācās vienkop tik lielā intensitātē, ka vienā brīdī varēja arī aizmirst, ka tā nav pēdējā problēma, kas mums valstī jāatrisina.
Lasīt visu...

21

Cīņā pret nomelnošanu un nevajadzīgām intrigām – Mūzikas akadēmijas skandāla aizkulises

FotoVēlos padalīties ar sajūtām un lieliem novērojumiem par to, kas notiek, - par reālo situāciju Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmijas (JVLMA) skandālā un to. kā jūtas studenti un arī nesenie/senie katedras absolventi
Lasīt visu...

21

Krievijas aktivitātes var uzskatīt par šokējoši efektīvām, un Latvijas „sabiedrisko” mediju mērķtiecīgā kampaņa par krievu valodu šobrīd jāskata šajā kontekstā

FotoDrošības eksperti vienbalsīgi norāda uz to, ka pēc kara sākuma Krievijas izlūkošanas un hibrīdoperāciju mērogs Eiropā ir krasi pieaudzis, ieskaitot operācijas, kuru agresivitāte ziņā pārspēj aukstā kara līmeni, - tādas kā sabotāžas, fiziskas provokācijas un tamlīdzīgi.
Lasīt visu...

21

Sankciju patiesais labums: Apvienotā saraksta plāns aizvērt ostas varētu arī nebūt nejaušs

FotoDeklarētais mērķis - atbalsts Ukrainai Latvijas ostu paralizēšanai - šķiet šizofrēnisks, jo kā gan tas saskan ar to, ka Ukraina pati joprojām saņem naudu no Krievijas un ļauj Krievijai transportēt gāzi caur Ukrainas teritoriju, bet neviens latvju bāleliņš par to pat nav iepīkstējies ES parlamentā?
Lasīt visu...

21

Priekšlikums ir tikai par mūsu nodokļu maksātāju segtajām atlīdzībām

FotoAtsaucoties uz 2024. gada 18. aprīļa publikāciju "Aicinājums valsts amatpersonai Kristovskim: pirms publicēt ziņas par svešām algām, atklājiet savus ikmēneša ienākumus!" vietnē, informēju, ka saskaņā ar spēkā esošo likumu algu publiskošanas lietā Saeimas deputāti rāda priekšzīmi un Saeima Ģirta Valda Kristovska kā tautas priekšstāvja atlīdzību - tāpat kā visu citu tautas priekšstāvju Saeimā atlīdzības - publicē katru mēnesi internetā.
Lasīt visu...

18

Aicinājums valsts amatpersonai Kristovskim: pirms publicēt ziņas par svešām algām, atklājiet savus ikmēneša ienākumus!

FotoĢirts Valdis Kristovskis iesniedzis Saeimā priekšlikumu publicēt jebkuras valsts amatpersonas ienākumus ik mēnesi, jo no tā būšot "ieguvums sabiedrībai".
Lasīt visu...

6

„Re:Baltica” cenšas izdarīt uz spiedienu uz Sabiedrības integrācijas fondu, tam izvērtējot šīs organizācijas rīcību ar nodokļu maksātāju naudu

FotoPubliskajā telpā tiek apspriesta Re:Baltica projektu vērtēšana, kuri īstenoti ar piešķirto publisko finansējumu caur Mediju atbalsta fondu. Sabiedrības integrācijas fonds (SIF) skaidro kārtību kā notiek projektu apstiprināšana un izlietotā publiskā finansējuma uzraudzība.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi Foto

Mazie modulārie kodolreaktori (SMR) – sapņi un realitāte

Igaunija plānojot būvēt divus līdz četrus, savukārt Polija pat 25 mazos kodolreaktorus. Presē bija pārmetumi, ka Latvija atpaliekot...

Foto

“Iekļaujošas valodas ceļvedis” ir valodas manipulācija, kas deformē valodas struktūras un pasaules uztveri

Valsts valodas centra Latviešu valodas ekspertu komisija 2024. gada 10. aprīļa sēdē (protokola...

Foto

Sāga par nogriezto ausi

Domāju, visi, kas mazliet seko notikumiem pasaulē, zina, ka, aizturot aizdomās turamos par terora aktu “Crocus City Hall”, vienam no notvertajiem nogrieza...

Foto

Kad barbari un svoloči, ķengu portāli un vajātāju orda beigs uzbrukt sabiedriskajiem medijiem?

Es zinu, mani bērni, mani jaunie draugi, mani ilggadējie žurnālista ceha biedri, arī...

Foto

No strupceļa uz atdzimšanu

Draugi un domubiedri! Mēs esam nacionālās atdzimšanas priekšvakarā! Un es zinu, ka daudzi šobrīd man nepiekritīs. Tik tiešām – brīžiem šķiet, ka...

Foto

Tabu jautājumi par Latvijas ekonomiku

Pēdējo gandrīz trīsdesmit gadu laikā Latvijas iekšzemes kopprodukts uz vienu iedzīvotāju salīdzināmajās cenās palielinājies vairāk nekā trīs reizes (runa ir par...

Foto

Mediju diskusija Rīgas pilī atsedz līdz šim slēptās problēmas sabiedriskajos medijos

Pirmdien Rīgas pilī notikusī valsts prezidenta Edgara Rinkēviča rosinātā diskusija par sabiedrisko mediju nākotnes attīstību...

Foto

„Sabiedriskie” mediji uzsāk atklātu konfrontāciju ar Latviju

“Latvijas radio” redaktori un citi vadošie publicējuši atklāto vēstuli, kurā gaužas, ka apdraudēta vārda brīvība, ka soctīklos žurnālisti saņem...

Foto

Sabiedriskais medijs, plurālisms un demokrātija

Pirmkārt, mediji nav ceturtā vara, tā ir tā saucamā ceturtā vara. Ieskatāmies Satversmē un redzam, ka mums kā jau demokrātiskā valstī ir trīs...

Foto

Atbalstiet mūsu runas brīvību, liedzot to citiem, kuru viedoklis nav ne pareizs, ne svarīgs!

Pēdējo nedēļu laikā Latvijā ir pastiprinājušās jau agrāk novērotas tendences, kas liecina...

Foto

Prezidenta Makrona paziņojumi paver jaunas politikas iespēju

Jāsaka, ka Francijas prezidenta Makrona pēdējo nedēļu paziņojumi attiecībā uz iespējamo spēku izvietošanu Ukrainā, kā arī vārdu apmaiņa ar...

Foto

Labā un ļaunā saknes

Ādolfs Hitlers, atbildot uz žurnālista jautājumu, kāpēc viņu ievēl arvien vairāk un vairāk cilvēku, atbildēja: "Viņi mani izvēlas, jo kaut kur dziļi...

Foto

Krišjāņa Kariņa Briseles scenārija psiholoģiskā kļūda

Tieši pirms Lieldienu brīvdienām Latvijas politisko dzīvi satricināja vietējas nozīmes polittrīce – no amata atkāpās ārlietu ministrs Krišjānis Kariņš. Tas...

Foto

Nelāgi sanācis IRšiem...

Pirms kāda laiciņa rakstīju, ka abonējamais reklāmas buklets “IR” sācis interesēties par Ogres novadā nodarbinātajiem maniem domubiedriem. Tagad “sensacionālais” raksts beidzot ir iznācis...

Foto

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm. Īpaši šobrīd, kad krīžu daudzums pats jau ir pietuvojies krīzes līmenim – politiskā krīze,...

Foto

„Slikto” valodu vaininieki

Krievu valodas noturībā Latvijā vainojami nevis krievi, bet latvieši, un tā ir mūsu, nevis krievu mentalitātes īpašība, kas ar kaimiņu liek runāt viņa...

Foto

Seksuālo attiecību svārsts. Tuvojamies vīriešu ierobežošanas ekstrēmam

Tieslietu ministre Inese Lībiņa-Egnere ir rosinājusi noteikt kriminālatbildību par seksuālu uzmākšanos. “Seksuālā uzmākšanās ir cilvēka cieņas aizskaršana. Tā aptver...

Foto

Nē seksuālai vardarbībai!

Izskatās, ka ejam uz to, ka vīrietis ar sievieti varēs iepazīties un ielaisties tikai tad, ja neviens nav ar citu, ja tas notiek...