Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
kātad!
26.09.2024. 16:17»
Хм
Хорошие у них учителя были. Многое показали личным примером. А потом и после 1941
Nākamo krievu necilvēciskums tika kultivēts vēl kopš aizpagājušās tūkstošgades beigām.
Franklins
26.09.2024. 15:36Nevaram atļauties to, šito? Ko tad varam atļautirs? Kādi ir kritēriji lai sasniegtu uzsaukumā nosauktās pušķotās frāzes? Ko darīs pēc tam kad kritēriji būs izpildīti?
Par 33 gadiem ir pakāsta valsts un šī dāmīte nav stāvējusi malā, grib atpakaļ pie "siles" .
Хм
26.09.2024. 14:23»
interesanti gan
Kas tad varēja vadīt VČK, varbūt krievu analfabēti? Nagu maukšana un cilvēku šaušana, tā gan bija tikai asinskāro krievu prerogatīva
Хорошие у них учителя были. Многое показали личным примером. А потом и после 1941
interesanti gan
26.09.2024. 09:51»
Хм
Почитай национальный состав при организации ЧК. ХОтя я помню твой подход - если мне не нравятся эти исторические факты, то это неправильные факты и неправильные историки...
Kas tad varēja vadīt VČK, varbūt krievu analfabēti? Nagu maukšana un cilvēku šaušana, tā gan bija tikai asinskāro krievu prerogatīva.
Хм
26.09.2024. 08:49»
tā ir
Ja tavi senči nebūtu bijuši NKVD sadisti, tev taču vairs nebūtu nepieciešamība joprojām palikt visu nicināmam krievam un slavēt staļinismu un krievu necilvēku pastrādātās drausmīgās zvērības, jo krievs tā ir tikai paša izvēle
Почитай национальный состав при организации ЧК. ХОтя я помню твой подход - если мне не нравятся эти исторические факты, то это неправильные факты и неправильные историки)
А пока для освежения памяти
https://www.vestnesis.lv/ta/id/93908
Vācijas okupācijas režīms un tā plāni Latvijā
Хотя понятно, что ты не латыш, а потом немцев, скорее всего, кого-то из рода Геббельсов, судя по откровенному вранью, что я хвалю сталинизм. Как там твой предок говорил-чем фантастичнее вранье, тем сильнее в него верят люди? И если постоянно врать одно и то же, люди начинают верить.
… Rādīt visu
tā ir
26.09.2024. 08:19»
Хм
Судя по твоим высказываниям, твои предки и коммунистам верно помогали во времена ЧК, и немцам при оккупации и холокосте-отсюда и такая кровожадность...
Ja tavi senči nebūtu bijuši NKVD sadisti, tev taču vairs nebūtu nepieciešamība joprojām palikt visu nicināmam krievam un slavēt staļinismu un krievu necilvēku pastrādātās drausmīgās zvērības, jo krievs tā ir tikai paša izvēle.
Хм
25.09.2024. 17:29»
skaidrs mēsls!
Droši, ka tavi senči, čekas aktīvisti, šāva latviešus un lopu vagonos dzina uz Sibīriju
Судя по твоим высказываниям, твои предки и коммунистам верно помогали во времена ЧК, и немцам при оккупации и холокосте-отсюда и такая кровожадность.
Как мы знаем, в мешках КГБ оказалось НЕПРИЛИЧНО много латышских фамилий. А уж сколько латышей было в ЧК после революции. А уж кто придумал систему лагерей..
Хм
25.09.2024. 17:28»
bet
nemuldi te pie latviešiem viņu valstī bet integrējies viņos, tad jums nebūs problemu, kā to visā pasaulē dara imigranti, iebraucot un dzīvojot svešā valstī pie svešas tautas.....Bet jūs jau te iebraucat tikai pateicoties saviem tankiem: Citādi jūsu-osvoboditelu te nebūtu 100 gadus...
Учите матчасть-читайте приговор по делу адвоката Вонсовича. Нельзя судить людей за то, что они действовали по законам и правилам того времени. Те люди приехали сюда, зачастую и по распределению или по уговорам и заманиванию квартирами-из одной республики в другую в рамках СССР.
Любопытно послушать вашу версию, что значит "integrējies viņos", как это должно было бы выглядеть.
skaidrs mēsls!
25.09.2024. 16:15»
Tutins
Paldies par aizrādījumu! Tas nemaina lietas būtību,ka Langa nodarbojas kopā ar Zeltīti ar skaļu, tukšu lozungu izplatīšanu, ko atbalsta sava tēva-LPSR politiskā komentētāja dēls Alvis Hermanis....Neviens no viņiem tā ar nespēj pateikt, kā viņu izplatītajos lozungos šos viņu mērķus sasniegt...
Droši, ka tavi senči, čekas aktīvisti, šāva latviešus un lopu vagonos dzina uz Sibīriju.
Tutins
25.09.2024. 13:13»
ir ļoti liela starpība
starp atkrievošanu un atkrieviskošanu,Vajag rūpīgāk sekot līdzi,ja jau reiz seko!Langas devīze ir Atkrievisko Latviju,ko viņa vairākas reizes ir norādījusi
Paldies par aizrādījumu! Tas nemaina lietas būtību,ka Langa nodarbojas kopā ar Zeltīti ar skaļu, tukšu lozungu izplatīšanu, ko atbalsta sava tēva-LPSR politiskā komentētāja dēls Alvis Hermanis....Neviens no viņiem tā ar nespēj pateikt, kā viņu izplatītajos lozungos šos viņu mērķus sasniegt..
Tas viss lidzinās jau 30 gadus LV valdošo politiķu tukšmuldēšanai, lai iekļūtu deputātos un saņemtu smuku naudu...Par Langas ''izcilajiem'' nopelniem literatūrā te pat nav vērts runāt.
tas labi
25.09.2024. 12:57»
pa to laiku fašisti apšauda Belgorodu
Поздно вечером ВСУ нанесли ракетный удар жилому району Белгорода. Несколько ракет смогли преодолеть заслон ПВО. В результате обстрела ранения получили пять человек. Повреждены 25 домов...
lai karš ienāk kremļfašistu mājās...Tie to ir pelnījuši.
bet
25.09.2024. 12:56»
Хм
Не убивайте в себе нациста. Продолжайте. Это очень показательно-как и ваши призывы, так и молчаливая поддержка остальных
nemuldi te pie latviešiem viņu valstī bet integrējies viņos, tad jums nebūs problemu, kā to visā pasaulē dara imigranti, iebraucot un dzīvojot svešā valstī pie svešas tautas.....Bet jūs jau te iebraucat tikai pateicoties saviem tankiem: Citādi jūsu-osvoboditelu te nebūtu 100 gadus....
pēc tiesas
25.09.2024. 09:57»
pa to laiku fašisti apšauda Belgorodu
Поздно вечером ВСУ нанесли ракетный удар жилому району Белгорода. Несколько ракет смогли преодолеть заслон ПВО. В результате обстрела ранения получили пять человек. Повреждены 25 домов...
Kamēr krievi paši neizbeigs kā trakus savus militāristus, popus, ideologus, feodāļus un propagandonus, tur ir jābūt vismaz 10 000 upuru dienā.
nu nu
25.09.2024. 09:55»
ja jā
ja šeit tiek domāts pirmspirmā vai pirmsotrā kara periods jūs pat nebijāt spermotozoīdu formā tai laikā, tā kā pļurkstēt nevarat, kas bija un kā bija
Jābūt ir krievam, lai kaut ko atzītu, tas bija jāredz krievijas tv. Man pietiek ar daudzo laika biedru pieredzi.
Хм
25.09.2024. 07:30»
nu jā
Palasi Ņikonovu, paklausies Ivašovu, tad sapratīsi. Beidz jāt ar beigtu zirgu, kāp no viņa nost, Nogalini pats sevī krievu
Не убивайте в себе нациста. Продолжайте. Это очень показательно-как и ваши призывы, так и молчаливая поддержка остальных
pa to laiku fašisti apšauda Belgorodu
25.09.2024. 07:16Поздно вечером ВСУ нанесли ракетный удар жилому району Белгорода. Несколько ракет смогли преодолеть заслон ПВО. В результате обстрела ранения получили пять человек. Повреждены 25 домов.
nu jā
25.09.2024. 04:01»
Хм
И в чем детали, в чем разница? Это будет полезно и русским и латышам понимать. А то по поводу интеграции у разных латышей разное понимание. В итоге каждый из этих разных недоволен...
Palasi Ņikonovu, paklausies Ivašovu, tad sapratīsi. Beidz jāt ar beigtu zirgu, kāp no viņa nost, Nogalini pats sevī krievu.
ja jā
24.09.2024. 15:33»
nu nu
Pirms jūs, visu nicināmie civilizācijas atkritumi, iebrukāt Latvijā, visi dzīvoja normālās mājās, cilvēki normāli strādāja un valsts attīstījās
ja šeit tiek domāts pirmspirmā vai pirmsotrā kara periods jūs pat nebijāt spermotozoīdu formā tai laikā, tā kā pļurkstēt nevarat, kas bija un kā bija
beidz!
24.09.2024. 11:53»
ir ļoti liela starpība
starp atkrievošanu un atkrieviskošanu,Vajag rūpīgāk sekot līdzi,ja jau reiz seko!Langas devīze ir Atkrievisko Latviju,ko viņa vairākas reizes ir norādījusi
Ja kaut 1% krievu pietiks saprāta atkrieviskoties, kaut gan jādomā, ka tā kaite ir hroniska, tad tas jau vairs nebūs krievs, tātad atkrievošana un atkrieviskošana ir viens un tas pats.
Хм
24.09.2024. 11:37»
ir ļoti liela starpība
starp atkrievošanu un atkrieviskošanu,Vajag rūpīgāk sekot līdzi,ja jau reiz seko!Langas devīze ir Atkrievisko Latviju,ko viņa vairākas reizes ir norādījusi
И в чем детали, в чем разница? Это будет полезно и русским и латышам понимать. А то по поводу интеграции у разных латышей разное понимание. В итоге каждый из этих разных недоволен
ir ļoti liela starpība
24.09.2024. 10:58»
Tutins
Piekrītu! R. Zeltits kopā ar Lianu Langu sacerēja savu muļķīgo memorandu ar nosaukumu: Atkrievosim Latviju...
starp atkrievošanu un atkrieviskošanu,Vajag rūpīgāk sekot līdzi,ja jau reiz seko!Langas devīze ir Atkrievisko Latviju,ko viņa vairākas reizes ir norādījusi
Хм
24.09.2024. 10:55»
nu nu
Pēc Cilvēku planētas totālas un globālas derusifikācijas, tā lai neviena jūsu smirdīgā simbola un atribūta vairs nepaliktu, visi varēs nodoties pašu valstij...
Ау, борцы за интеграцию, как вам фразы данного комментатора? Ничего не смущает, возражений нет? Продолжите убеждать, что все латыши дружно за интеграцию, всегда вежливы, цивилизованны, а это русские плохие, не осуждают друг друга?
Анатолий, он же Екаб, он же Лера-есть что сказать?
nu nu
24.09.2024. 10:27»
Хм
Если бы да кабы. Например, если бы вы занялись своей страной, а не мечтами "как мы русских уничтожим", то в Риге не пришел бы к власти Ушаков, и была бы у нас столица как Вильнюс или Таллин. Но вы же сами умудрились так поуправлять под началом правильного латыша-патриота Биркса, что даже сами за его...
Pēc Cilvēku planētas totālas un globālas derusifikācijas, tā lai neviena jūsu smirdīgā simbola un atribūta vairs nepaliktu, visi varēs nodoties pašu valstij.
Viļņa nav pat par 20% tik piesārņota ar krieviem, kā Rīga, bet Tallinā, kur bija iespējas skatīties Somijas televīziju, krievu bidlomasa iemācījās somu valodu un būtiski humanizējās.
Хм
24.09.2024. 09:10»
nu nu
Pirms jūs, visu nicināmie civilizācijas atkritumi, iebrukāt Latvijā, visi dzīvoja normālās mājās, cilvēki normāli strādāja un valsts attīstījās
И правильно ли я понимаю, что Латвия смогла развиваться только при диктаторе?)) ТО есть до 1934 года, пока была демократия-никак не получалось? Нужен хозяин, без него никак?
Вы не представляете, как вы со стороны похожи на тех же россиян, которые в восторге от Путина-вот он, хозяин, не нужна нам ваша демократия. И у вас идолы-Улманис и Гитлер.
Крайне показательно.
А, и еще-постоянно кто-то мешает. У одних-злой коварный Запад и англосаксы, у вас-злые русские. И так уже 30 лет..одно и тоже..Фантазии "вот если бы". У одних "если СССР не развалился", у вас "если бы оккупации не было".
Итог-молодежь что русская что латышская просто уезжает. 25% рассматривают возможность уехать и учиться в другой стране. Но все, что вы можеет придумать в ответ, это убогое "Это из-за того, что русский требуют". И насрать вам, что сами уезжающие не называют это в причинах
… Rādīt visu
Хм
24.09.2024. 09:05»
nu nu
Pirms jūs, visu nicināmie civilizācijas atkritumi, iebrukāt Latvijā, visi dzīvoja normālās mājās, cilvēki normāli strādāja un valsts attīstījās
Если бы да кабы. Например, если бы вы занялись своей страной, а не мечтами "как мы русских уничтожим", то в Риге не пришел бы к власти Ушаков, и была бы у нас столица как Вильнюс или Таллин. Но вы же сами умудрились так поуправлять под началом правильного латыша-патриота Биркса, что даже сами за его партию не проголосовали на следующих выборах. Но..русские виноваты))
nu nu
24.09.2024. 08:32»
cita šķautne
Patiesībā tā ir Latvija Lietuva un Igaunija, kas dzīvo PSRS laikmetā. Rīgā 70% iedzīvotāju joprojām PSRS laikā celtajās ēkās, 30 gados nekas jauns īsti nav uzcelts, Vanšu tilts brūk, galvaspilsēta pilna ar graustiem tukša kā miskaste tukši skatlogi iznomā iznomā iznomā. valsts dziļi parādos, Latvijas...
Pirms jūs, visu nicināmie civilizācijas atkritumi, iebrukāt Latvijā, visi dzīvoja normālās mājās, cilvēki normāli strādāja un valsts attīstījās.
nu nē
24.09.2024. 08:29»
Latvija - neizdevusies valsts
Es jau domāju, ka tā ir nespēja, tomēr izrādās, ka mūsu "nacionāli domājošie" pat dzirdējuši nav, ka tā tāda pilsoniskā sabiedrība ir
Es atsakos ar žurkām un tarakāniem apsriest pilsonisko sabiedrību. Ar tiem kaitēkļiem lai strādā deratizācija un dezinsekcija.
cita šķautne
24.09.2024. 08:10»
Teodors N
Te jau ta lieta ka latvieši dzīvo savā apziņā Eiropā un rietumu pasaulē, nenoliegšu-ar visām rietumu kļūdām, bet tā ir viņu pasaule. Savukārt krievi dzīvo savā ruskii mir, kas nešaubīgi ir viņu pasaule. Vēl vairāk par osvoboditeliem: Tie pat nedzīvo ruskii mir: Tie dzīvo pašu iedomātā un CCCP vadības...
Patiesībā tā ir Latvija Lietuva un Igaunija, kas dzīvo PSRS laikmetā. Rīgā 70% iedzīvotāju joprojām PSRS laikā celtajās ēkās, 30 gados nekas jauns īsti nav uzcelts, Vanšu tilts brūk, galvaspilsēta pilna ar graustiem tukša kā miskaste tukši skatlogi iznomā iznomā iznomā. valsts dziļi parādos, Latvijas lauku rajonos padilums. Latvija izskatās ka LPSR. Krievijā kursē ātrgaitas vilcieni, Latvijā joprojām izticamais ir vecais RV dīzelis, Vivus kā pastala, tad strādā tad nestrādā; īsumā ja kāds izskatās pēc PSRS, tad tā jau drīzāk Latvija un Lietuva.
Хм
24.09.2024. 08:03»
jautājums
ko, okupant-osvoboditel? Mājās negribās viss? Vai zini kādu valsti kur kolonisti no sava laba prāta paciešs kolonizatorus? Ko melo visu laiku gan sev-osvovoditeliem-gan latviešiem? Ej lauka un pajautā-cik jūsējo te grib intergrtēties Latvijā...
Да многие хотят. Другое дело, что вы совершенно не заинтересованы в интеграции. Поэтому все усилия не за интеграцию, а против русского языка.
И судя по твоей истерической реакции, ты прекрасно это понимаешь, и поэтому стараешься свести все на эмоции.
И прибегаете к откровенной манипуляции "ах, 11 % не знают латышский". Ты ж понимаешь, то напиши ты "90% знают латышский"-плохо звучит для таких, как ты.
Поэтому вы как огня боитесь упоминания примеров, как в школах учатся вместе русские и латыши. И старательно ищете и публикуете только негативные примеры.
Люди, заинтересованные в интеграции, делают все совершенно наоборот: борятся "за", а не "против".
Хм
24.09.2024. 07:57»
Teodors N
Te jau ta lieta ka latvieši dzīvo savā apziņā Eiropā un rietumu pasaulē, nenoliegšu-ar visām rietumu kļūdām, bet tā ir viņu pasaule. Savukārt krievi dzīvo savā ruskii mir, kas nešaubīgi ir viņu pasaule. Vēl vairāk par osvoboditeliem: Tie pat nedzīvo ruskii mir: Tie dzīvo pašu iedomātā un CCCP vadības...
Теодор, он же Анатолий, он же Екаб, он же Георг-ты точно кремлин!
Потому что упорно и всеми силами пытаешься всех убедить, что никакая интеграция невозможна.
А кто заинтересован, чтобы интеграция не происходила? Хотя согласен, NA политикам и многим политикам Единства это тоже выгодно.
Jukums
23.09.2024. 23:39Ļoti īsi.
Faktu konstatācijas līmenī, viss ir tuvu patiesībai.
Bet.
Kreisums vai labējums ir tikai ekonomiskas kategorijas. Nevajag tur jaukt klāt neko citu!
Un.
… Rādīt visu
!
23.09.2024. 19:57Ej dirst naciste ar visiem saviem nacistes lozungiem un nacistu biedrībām! Slepkavas - azovci un banderovci tavi drauģeļi, ar tie arī kopojies.
he, he
23.09.2024. 19:32»
jautājums
Labi: tev viņi ir musinātāji, jo tev nepatīk viņu idejas...Bet kāds gan sakars tavai patikai vai nepatikai ar lietas būtību, ka viņi esot musinātāji
Tur taču nav nekādas idejas, tikai tautas musināšana.
Visi kopā uz gaišo tāli
23.09.2024. 18:56Austrumu saules mājaslapā ir pieejama šīs Lindbergas bilde - kaut kas vidējs starp frīku un Hitleru. Lindberga varēja neko nerakstīt, tikai nopublicēt savu bildi - komentārus dabūtu tos pašus.
Teodors N
23.09.2024. 18:30»
Nu
protams ka ir!Ko velti jautāt
Te jau ta lieta ka latvieši dzīvo savā apziņā Eiropā un rietumu pasaulē, nenoliegšu-ar visām rietumu kļūdām, bet tā ir viņu pasaule. Savukārt krievi dzīvo savā ruskii mir, kas nešaubīgi ir viņu pasaule. Vēl vairāk par osvoboditeliem: Tie pat nedzīvo ruskii mir: Tie dzīvo pašu iedomātā un CCCP vadības sludinātā soviets pasaulē...Tā nav ne latviešu, ne krievu pasaule-bet padomju pasaule...
Tapēc latviešu un krievu pasaules ir pilnīgi atšķirīgas un nesavienojamas lietas, lai kā tas kādam nepatiktu.
he, he
23.09.2024. 17:40Latviešu tauta nevar atļauties tādus musinātājus, kā šī Austošā saule.
atbilde
23.09.2024. 17:30»
nesaturēts saturs
Joprojām vēl palikuši kandidāti caurkrišanai VALODAS eksāmenā? Ko par to saka latvietijiešu pareizvalodības kopēji? Kur palicis tīrvalodības spodrināšanas spars? Vai tā mēs uzlecināsim austošo sauli
AR ŠO JAUTĀJUMU TEV JĀGRIEŽĀS PIE LIANAS LANGAS, RAIVJA ZELTĪŠA, VIKTORA BIRZES Un Co...
jautājums:
23.09.2024. 17:29»
jaajaa
pilni aadazji un pierobezja arii
un kirzovijsapogi tev ir tavējie?
bet
23.09.2024. 17:23»
godīgu darbam derīgu latviešu nebūs...
zagļi sakausies, palūgs čečenus...viss kā krievijā
tad jau te būs ruskii mir..Kur tad latviijci-osvoboditeli bēgs? Reiz jau aizbēga no sava ruskii mir.
godīgu darbam derīgu latviešu nebūs...
23.09.2024. 17:20»
tas labi
tad jau beidzot mēs ar tevi būsim sasnieguši to ko mūsu dedi-osvoboditeli gribēja: Latvija būs, bet latviešu nebūs. Tev kas te iebilstams
zagļi sakausies, palūgs čečenus...viss kā krievijā
laikam no 2,7 milj
23.09.2024. 17:18»
Tutins
Piekrītu! R. Zeltits kopā ar Lianu Langu sacerēja savu muļķīgo memorandu ar nosaukumu: Atkrievosim Latviju...
nekas netika
nesaturēts saturs
23.09.2024. 17:11»
jautājums
ko, okupant-osvoboditel? Mājās negribās viss? Vai zini kādu valsti kur kolonisti no sava laba prāta paciešs kolonizatorus? Ko melo visu laiku gan sev-osvovoditeliem-gan latviešiem? Ej lauka un pajautā-cik jūsējo te grib intergrtēties Latvijā...
Joprojām vēl palikuši kandidāti caurkrišanai VALODAS eksāmenā? Ko par to saka latvietijiešu pareizvalodības kopēji? Kur palicis tīrvalodības spodrināšanas spars? Vai tā mēs uzlecināsim austošo sauli?
nu vot
23.09.2024. 17:08»
nu jā
Pirutā skitā netā atatā atavita ulalā amanā ukatā arisa sitā sita tā. te bija Dace
vēl nav pusdienlaiks un jau pālī?
Latvija - neizdevusies valsts
23.09.2024. 16:12»
jautājums
Domājiet ko rakstiet: Kapēc-kāda debesu brīnuma dēļ iebraukušie kolonistu lai pēķšņi sāktu aizstāvēt kolonizētās tautas tiesības? Kur tas tā ir bijis
Es jau domāju, ka tā ir nespēja, tomēr izrādās, ka mūsu "nacionāli domājošie" pat dzirdējuši nav, ka tā tāda pilsoniskā sabiedrība ir. :)
Tutins
23.09.2024. 15:32»
Jēkabs
Kārtējais Raivja melu murgs. Tad kas man zināmi un ar lielu politisko pieredzi cilvēki gribēja Saulei pievienotoies, R.Zeltits uzskatīja par labāku vispārnesarunāties ar tādiem....Viņš acīm redzot kompletē tādus pašus tukšpiržus kā ir pars, kuri akli gaida ko šis Zeltits vieņiem pasniegs...Zinoši cilvēki...
Piekrītu! R. Zeltits kopā ar Lianu Langu sacerēja savu muļķīgo memorandu ar nosaukumu: Atkrievosim Latviju'''
Kad jautāju Langai-kā tad reāli atkrievosiet, ko darīsiet-pilnīgs klusums..Izrādās, ka L.Langa ir viena no tām putu smēlējam,kas uz tautas nelaimes rēķina grib iekļūt deputātos...Izskatās ka kopā ar Zeltīti..
Vai šie būs tie Latvijas atkrievotāji kas te atbrivos tautu no ruskii mir? Lai katrs pats par to padomā...



Šonedēļ kustība “Bez partijām” aicina dalīties ar saviem “desmit punktiem”, kas aprakstītu to, par ko jūs politiski iestājaties. Šī nav mūsu “programma”, bet tikai mana izejas pozīcija, ar kuru es stājos pretī vai kopā ar pārējiem. Par laimi, ne viss šai pasaulē notiek pēc mana prāta, un nevienam nebūs jāpiedzīvo visu manu vēlmju piepildīšanās, bet ceru, ka šis manifests palīdzēs jums saprast, cik dažādi prāti ir vienojušies kustībā “Bez partijām” ar galveno virsmērķi — atgriezt demokrātisko varu tautai, mainot vēlēšanu kārtību.
Šī nav “Bez partijām” programma (tāda sekos vēlāk), bet mans privāts viedoklis par darbiem, kas būtu darāmi:
Ja vīrietis un sieviete ir divas dažādas lietu dabas, tad ir loģiski, ka tiktāl, cik runa ir par vienas dabas atšķirību no otras, vienu dabu iemiesojošie indivīdi būs savu īpatnējo dabu aprakstošo īpašību ziņā pārāki par indivīdiem, kuri nepieder pie šīs dabas.
Esmu pret Stambulas konvenciju un jebkuru citu konvenciju, kas atdod suverēna varu nevēlētām, ideoloģiskām ārvalstu institūcijām. Šī konvencija ir nevis apņemšanās partneriem, ka mēs labticīgi ievērosim zināmas civilizētā sabiedrībā pieņemtas normas (un viņi mums attālināti iedos varbūt kādu atzīmi, kas ļaus citu valstu pilsoņiem rēķināties ar zināmu paredzamu tiesisko ietvaru), bet, ka mēs atdodam imūniem GREVIO inspektoriem teikšanu pār savu zemi, teikšanu par to, kāda veida patvaļīgi interpretētas “jebkādas vardarbības” mums būs viņu institucionalizētā uzraudzībā jāievieš un kādi normāli un sakārtotā divu dzimumu sabiedrībā nenovēršami stereotipi viņu ideoloģiskās noslieces dēļ mums būs “jāizskauž”. Tā nav vienošanās, tā ir neskaidru robežu pilnvaru atdošana.
Ekselences, godātie delegāti, vispirms vēlos pateikties Brazīlijas prezidentam un valdībai par viesmīlību. Mēs tiekamies ANO Klimata pārmaiņu COP30 konferencē. Šī gada konference ir veltīta globālai mobilizācijai. Lai kopīgi virzītos no sarunām uz mērķu īstenošanu.
Par kādu žurnālistu neitralitāti šeit var runāt? Sen tādas mūsu valstī vairs nav. Par deputātu balsojumu rebaltikas žurnāliste aicina citus viņus kancelēt.
Šodien koncertzāles Palladium mājaslapā es atradu paziņojumu par krievu mūziķa „голосанебесныхтел” uzstāšanos.