Aizdomas, ka VID „īpašā izmeklētāju grupa” izveidota tā, lai izgāztu kriminālprocesu
PIETIEK23.02.2016.
Komentāri (0)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
fiksais
28.02.2016. 18:35»
Pētersones taktika
... atlaiž un pazemina amatos tos, kuri ir ar nevainojamu reputāciju, profesionāli darbā un neuzpērkami
Protama lieta,ar tādiem ''laupījuma'' dalīšana nav paredzama
xxx
25.02.2016. 22:11Dabigi jo citadi tacu tad sia Gegm nevaretu to ilgus gadus spzagt valsti un savus darbiniekus-par visu VIDistiem jau samaksats...
Piekrītu...
25.02.2016. 19:09»
pārdomas par tēmu
Lapsas kungs, kurā normatīvajā aktā ir noteikts, ka nevar veikt skaidrās naudas uzkrājumus? Atbildiet lūdzu...
Piekrītu uz visiem 100%.
Ezim...
25.02.2016. 19:02»
ezis
goda vārds negribas nevienu centu nodokļos maksāt šitiem šakāļiem
Nodokļus tu maksā nevis VID-am, bet valstij! VID-s it tikai valsts iestāde, kas tos iekasē! Starp citu, ievērojot valsts vīru izdotos likumus un norādījumus!
Ja tā būtu!
25.02.2016. 18:57»
Jēkabielas cūku mēris
Izskatās pēc krājēja jautājuma...
Izskatās, ka tu no bankas sistēmām un to darbības principiem neko daudz nezini, izņemot to, ko pats minēji komentārā. Nekādus depozīta % bankas jau nedot. Labākajā gadījumā tie varētu būt kādi aptuveni 0.4. Ja ieguldīt bankā naudā bez komisijas vēl ir iespējams, tad izņemt naudu no bankas bez zaudējumiem praktiski nav iespējams. Ir ļoti stipri jāpadomā kā to var izdarīt!
Kāpēc cilvēkiem ir jālobē bankas? Kāpēc cilvēkiem ir jādod bankai sava nauda un gala rezultātā vēl bankai par to jāsamaksā?
25.02.2016. 11:49
»
Jēkabielas CM
Nu īsāk sakot - klasiska atmazgāšanas shēma. Un mēs visai pasaulei stāstam, ka cīnamies ar naudas atmazgāšanu. Cīnamies jau ar, sākot ar pašiem augstākajiem varas ešeloniem hehe
Tādēļ jo spēcīgāk varai jāātstāj iespaids SVF/PB, kam paradā par šīm iespējām, un sabiedrībai, ka tā cīnās ar "ēnu ekonomiku", nevis naudas atmazgāšanu caur Saeimas stipendiātiem (Gaidi Bērziņu, I.Parādnieku u.c.), naudu ievedot pa taisno no Šveices ofšoru bankām.
Jēkabielas CM
24.02.2016. 19:46»
Drīzāk varam aizdomāties, ka patiesībā parādā nav viņiem, bet viņi varētu saņemt it kā aizdoto naudu, ko vēlāk kā aizdevuma atgūšanu varētu deklarēt kā parāda saņemšanu...
Nu īsāk sakot - klasiska atmazgāšanas shēma. Un mēs visai pasaulei stāstam, ka cīnamies ar naudas atmazgāšanu. Cīnamies jau ar, sākot ar pašiem augstākajiem varas ešeloniem hehe
Kents
24.02.2016. 16:07http://m.diena.lv/blogi/10-cilveku-manipulacijas-strategijas-13919903
lin
24.02.2016. 16:00»
Banderša
Tas pats ar Ganbeju. Viss tiek noklusināts. Prokurors jau TV publiski paziņoja, ka Ganbejam nekas nedraud, jo valstij esot izdevīgāk, ja lielie finanšu mahinatori nomaksājot parādus.Tā nkā Petersones vadībā droši varam krāpties, bet neaizmirst, ka jāpadalās
Tas pats ar ELKORU, TRESTU !!!
oxy
24.02.2016. 15:48»
Jēkabielas cūku mēris
Izskatās pēc krājēja jautājuma...
Neesi stāvējis pie bankomāta rindā.
24.02.2016. 14:17
»
Jēkabielas cūku mēris
Piemēram no NA biedriem – G.Bērziņam un I.Parādniekam saskaņā ar viņu amatpersonu ienākumu deklarācijām ir parādnieki, kuriem katrs no minētiem aizdevis aptuveni 500 000 euro, neskaitot skaidro naudu banku kontos. Kā viņi varētu izskaidrot, no kurienes gūti šie naudas līdzekļi? Jo abi ir primitīvi politiskie...
Drīzāk varam aizdomāties, ka patiesībā parādā nav viņiem, bet viņi varētu saņemt it kā aizdoto naudu, ko vēlāk kā aizdevuma atgūšanu varētu deklarēt kā parāda saņemšanu.
Ja G.Bērziņš un I.Parādnieks zināmā periodā izpildīs politisku pasūtījumu reizē ar visu siles blici - NA, piemēram, atrisinot likumdošanu, lai Lemberga krimināllietas izbeidz....peļņā daloties ar NA kolēģiem, tostarp uzturot NA partijas melno kasi.
Izsutitajs,nodoklu maksatajs.
24.02.2016. 12:13»
pārdomas par tēmu
Lapsas kungs, kurā normatīvajā aktā ir noteikts, ka nevar veikt skaidrās naudas uzkrājumus? Atbildiet lūdzu...
Lapsa nopelna,bet 500 000eur,korumpetam VID darbonim VAI mentam v.montikam 2000000eur maja baltezer krasta un 50citas ekstras.Lapsas kungs atmasko Valsts parazitus,kukulnemejus un Kuza jubilejas,ko tie apmaksa.
777
24.02.2016. 12:06»
Juris
OLEGS IVANKINS ir jau pazīstams personāžš...
Asatrjans(lisa)-Krauze(sieva-prokurore kopa ar Eviju Freidenfeldi Sedleniecītiesnesis Strazds.var aizstaigat uz citu kabinetu.
PIETIEK
24.02.2016. 11:39»
Juris
OLEGS IVANKINS ir jau pazīstams personāžš...
Jā, paldies, ir gan interese.
arnis
24.02.2016. 11:22Tas jau ir pēdējais stulbums-pašiem sevi izmeklēt, bet citu variantu nav. Prokuratūra to nevar, jo govs nav barota. Es, kā lauku zēns gan domāju citādi, ģenerālprokuroram nav pareizā šķirne, kazu var barot kaut ar šokolādi, divi litri vien būs.Tā ka jāmaina šķirne un jāskatās ar ko lecina, lai nepielien āzis pie liellopiem.
Jēkabielas cūku mēris
24.02.2016. 11:18»
Piemēram, ASV, Krievija un citas valstis savos politiskos mērķos - izlūkošana, ekonomikas graušana, politiskās intereses u.c. izmanto naudas drukājamo mašīnu - atmazgājot šo naudu savu interešu ietekmes valstīs. Piemēram, kā Krievija Latvijā un citās valstīs. To pašu dara ASV pat pašu ekonomikā un finanšu...
Piemēram no NA biedriem – G.Bērziņam un I.Parādniekam saskaņā ar viņu amatpersonu ienākumu deklarācijām ir parādnieki, kuriem katrs no minētiem aizdevis aptuveni 500 000 euro, neskaitot skaidro naudu banku kontos. Kā viņi varētu izskaidrot, no kurienes gūti šie naudas līdzekļi? Jo abi ir primitīvi politiskie „mutes bajāri”.
--------
šo komentu noteikti tūlīt izdzēsīs, bet mans pieņēmums - caur Parādnieku un Bērziņu operē viens LV ļoti pazīstams maksātnespējas administrators. Tur abus uz āķa, jo Latvijas politikā maz ir tādu, kas nav uz remote control.
Un ja viņi patiesi izskaidrotu, no kurienes līdzekļi, droši vien varētu drīzumā viņus apciemot Jaunciema vai citos kapos...
0_o
24.02.2016. 10:50»
Piemēram, ASV, Krievija un citas valstis savos politiskos mērķos - izlūkošana, ekonomikas graušana, politiskās intereses u.c. izmanto naudas drukājamo mašīnu - atmazgājot šo naudu savu interešu ietekmes valstīs. Piemēram, kā Krievija Latvijā un citās valstīs. To pašu dara ASV pat pašu ekonomikā un finanšu...
Es nezinu par šādiem NA biedru darījumiem. Šaubos, ka viņiem KĀDS ļautu, kautko tik stulbu darīt! 8)
Aizdošanas tēma, tādā viedā legalizējot naudas līdzekļus LV gadiem darbojas un kļuvis par biznesu dažām personām. Ir oficiālie miljonāri, kas apauguši ar personām, kas tādā veidā legalizē naudas izcelsmi. Tāds pasākums arī maksā savu % un ir kļuvis par savdabīgu biznesu.
Jēkabielas cūku mēris
24.02.2016. 10:42»
pārdomas par tēmu
Lapsas kungs, kurā normatīvajā aktā ir noteikts, ka nevar veikt skaidrās naudas uzkrājumus? Atbildiet lūdzu...
Izskatās pēc krājēja jautājuma.
nu pārdomām par tēmu - pasaki man, muļķim, priekš kam 21.gadsimtā valstī, kurā:
- ir pāri par 20 bankām, no kurām lielākās ir Skandināvu bankas, kas nenolika ķelli pat krīzes laikā, tātad - ar ļoti dziļām kabatām un cūcīgu, bet efektīvu korporatīvo pārvaldību
- darbojas visi Eiropas depozītu apdrošināšanas mehānismi, līdz 100.000 eiro atgūsi pat ja banka noiet pa burbuli;
- pastāv iespēja nolikt naudu uz procentiem, ja negribas vairāk riskēt un ieguldīt portfeļos;
priekš kam gada algu glabāt zeķē? nu nespēju es to saprast... īpaši attiecībā uz VID, kur cilvēkiem būtu jābūt vismaz rudimentārai ekonomiskai domāšanai? Kāds var atbildēt?
24.02.2016. 10:34
»
0_о
Nu nav tur neviena vadībā, kurš neko nav zinājis un nekur nav bijis iesaistīts. Daudz gadus šī sistēma ir "labi" strādājusi. Visas publiskotās lietas, kas saistītas ar naudas atmazgāšanu ir sods tiem darboņiem, kas vainu dēļ sava skopuma vai nezināšanas ir darbojušies uz savu galvu, t.i. nedaloties...
Piemēram, ASV, Krievija un citas valstis savos politiskos mērķos - izlūkošana, ekonomikas graušana, politiskās intereses u.c. izmanto naudas drukājamo mašīnu - atmazgājot šo naudu savu interešu ietekmes valstīs. Piemēram, kā Krievija Latvijā un citās valstīs. To pašu dara ASV pat pašu ekonomikā un finanšu zonā. Cīnīties ar šīm parādībām nav iespējams pēc būtības.
Narkokarteļu nauda, aplokšņu naudiņas nobāl pret minēto atmazgājamo naudu apjomiem. Naudas atmazgāšana citās valstīs ir hibrīdkara pazīme, par ko Latvijas politiķi skaļi nerunā, bet kopā ar amatpersonām cenšas izmantot šos apstākļus un piepildīt savas kabatas.
Piemēram no NA biedriem – G.Bērziņam un I.Parādniekam saskaņā ar viņu amatpersonu ienākumu deklarācijām ir parādnieki, kuriem katrs no minētiem aizdevis aptuveni 500 000 euro, neskaitot skaidro naudu banku kontos. Kā viņi varētu izskaidrot, no kurienes gūti šie naudas līdzekļi? Jo abi ir primitīvi politiskie „mutes bajāri”.
Juris
24.02.2016. 10:23OLEGS IVANKINS ir jau pazīstams personāžš.
FP safabricētā kriminālprocesā mēģināja uzdoties par izmeklētājas Kristīnes Rinkēvičas ārstu, apsargu, juristu un vēl sazin ko.
Kategoriski atteicās uzrādīt savus dookumentus, un nekādi nesanāca izskaidrot savu saistību ar procesuālām darbībā.
Jā - man arī ir izveidojies viedolklis ka VIDā ir "savas" uzticamības personas kas procesus kontrolē un mēģina ievadīt atsevišķām personām vēlamā gultnē.
PIETIEK - ja ir interese - varu nodot pilnu informāciju par kriminālprocesu - iesaistītajām personām, iesaistīto prokuroru, iesaistīto tiesnesi, VID pārstāvjiem, VID manipulācijām, darbību sinhronizēšanu satarp iepriekšminētām personām.
0_о
24.02.2016. 10:21Nu nav tur neviena vadībā, kurš neko nav zinājis un nekur nav bijis iesaistīts. Daudz gadus šī sistēma ir "labi" strādājusi. Visas publiskotās lietas, kas saistītas ar naudas atmazgāšanu ir sods tiem darboņiem, kas vainu dēļ sava skopuma vai nezināšanas ir darbojušies uz savu galvu, t.i. nedaloties.
kartupelis
24.02.2016. 10:20Lietu atdod izmekleet nodaljai kura akli klausa Prusakai, kas savukaart ir Kijoneka pusradiniece kristiibu saikniees. Ja Kijoneks vai Prusaka paliks, tad tam negodpraatigo darbinieku saraksts ir tufta.
Taapat ir jaaizmet 3/4 no ieksheejaas droshiibas daljas.
to valsts interesēs
24.02.2016. 10:01»
valsts interesēs
Visticamāk - tad jau M.Kaminskis kā vadītājs, kas neko nedara tikai klausa kam vajag, un J.K sieva kā vietniece, var teitk milijonāra sieva, uzraudzīs izmeklēšanu - spēcīgi. Juanie nav spēcīgi, bet takstiski pareizi, jo lojāli M.Kaminskim, nedarīs neko pret straumi 1) Lieta ir uzsākta,tomēr, pēc iecerētās...
Pilnīgs sviests
Patiesība
24.02.2016. 08:53Zināšanai! Lai kopējā aina vēl ir skaidrāka ir nepieciešams VIDam pieprasīt informāciju par izmekletāju pakļaušanos struktūru FPP, tad kopaina būs pilnīgi skaidra, kas izmeklē un kas kontrolē visu te izskanējušo informāciju. Konkrēti - Komandē visu Čerņeckis caur Podiņu, tad Prusaka-Brikmane, talāk Kaminskis, Sudmale, Vītols, Peļniks un tikai tad tie parastie jaunie izmeklētāji. Kā redzams visi uzvārdi ir izskanējuši, tātad pasi par sevi kaut ko izmeklēs. Un tagad uzminiet kāds būs izmeklēsanas rezultāts?
XXXX
24.02.2016. 08:39Ja atbilde ir kriminālprocesa laikā krimināllietā esošie materiāli ir izmeklēšanas noslēpums, tad pēc VID vadības saprašanas sanāk, ka izmeklētaji tik materiāls tāds vien ir, tāda lūk diemžēl tā saprašana. Par ko tad te var runāt vairāk, ja VIDa vadībai nav godaprāta. Varu ļoti konkrēti pateikt, ka par to kas veic izmeklēšanu nav nekāds noslēpums.To jau atbildi lika sagatavot Černeckis,Podiņš sagatavoja, bet Petersone jau to nesaprot, tāpēc būtu labāk ti Kriminālprocesa likuma pantu izlasījusi, nevis stulbas atbildes sniegt.
Hj
24.02.2016. 08:30Un kā jums šķiet kāpēc komunisti 40000 cilvēku momentā izveda uz sibīriju? Šodien , lai savestu kārtībā valsts pārvaldi mums nāktos atkal 40000 iesēdināt?
Muahaha
24.02.2016. 07:59»
Nugabet
Bet man labs paziņa, kurš strādāja kādā policijā, stāstīja, ka strādāt šajā birojā ir bīstami, ož pēc cietuma katru mirkli. Viņš jau paspējis uzbūvēt māju pierīgā, nopircis šiku dzīvokli Rīgā un jau paliek neizturami, cik tālu esmu ierauts, nu, atklāti - korupcijā. Es nevaru izturēt - ja neņemu kukuļus...
"Nu kā var neņemt?" - tāds stāsts, ja? Nabadziņš. Bet labi, ka nāca pie prāta.
De fact
23.02.2016. 23:48Ja darbonji no VID, Kijoneks ar Černecki, nenoies no skatuves, tad tas viss ir tikai TV teātris, minētie puiši loti labi zina savus darbus/ nedarbus. Biedrs Māris Vītols no fpp arī bija tēmā, tāpat kā ministra konsultants Dambītis.
nekas nav jauns
23.02.2016. 23:39kā lpsr laikos, iztapoņas drupaciņu dēļ kūtsaizdurvē čupojas un priekš vajadzīgajiem lindraciņus ceļ:)
ko
23.02.2016. 23:11»
Dirnis
Tak Dirnēnu jau izmeta par labu darbu. Pvn krāpējiem bija pilnas bikses, kad nevarēja uzpirkt džeku
Dirnēnu nevarēja uzpirkt :D:D:D:D:D Nu gan lej :):):)
ui
23.02.2016. 23:08»
Anna
Tas ir šoks, teiktu Kalnmeijers, bet nav pamata uztraukties, jo ...draugi izmeklē draugus, naudas zem gultas atradēji izmeklēs zem gultas citus naudas atradējus. Kas tur slikts, kur ir uztraukums? Visiem būs labi. Mēs taču visi korumpēti, uztraukumam nav pamata, vai ne...
Baško - kaut kur dikti dzirdēts :):)
Marija
23.02.2016. 22:49Paldies Lato, trāpīts desmitniekā. Un ko par to teica Kalnmeijers? ŠOKS, bet nav pamata uztraukties, tātad, paši izmeklēs un noslāpēs visu, naudu noliks atpakaļ zem gultas.
zeks
23.02.2016. 22:30»
pārdomas par tēmu
Lapsas kungs, kurā normatīvajā aktā ir noteikts, ka nevar veikt skaidrās naudas uzkrājumus? Atbildiet lūdzu...
Lapsa tak nerunā par NOPELNĪT, bet gan par "NOPELNĪT" un tā ir ļoti liela atšķirība.
!
23.02.2016. 20:33»
w
Jazdavkova ņēma, ņēma... beidzot paņēma un nozuda, un ne jau Iļģuciema apartamentos
vina tacu sponsoreja vienotibas sorositus un vl analfabetus uz latvijas mulka pingvinu rekina !
nu bet dabiski
23.02.2016. 20:21»
yuio
un tikmer vid audits draz uznemejus , aizgajis pat tik taalu ,ka piesienas vardiem ligumos
un ne tikai tas vien - likumīgi nodibinātas darba tiesiskās attiecības vid interpretācijā ir "organizēta noziedzīga grupa", savukārt likumīgi reģistrēti un konsekventi likumīgi funkcionējoši darba ņēmēji vid interpretācijā ir "atbildīgi vai vismaz līdzatbildīgi" par darba devēja uzņēmuma saimniecisko darbību un, kā darba tiesisko attiecību subjekti, ir "organizētas noziedzīgas grupas līdzdalībnieki". u.t.t., u.t.j.pr.
cita starpā - šie u.c. taml. fakti ir ienākušies 100% likumīgi, jebkurā izpratnē / izpausmē, tie ir fiksēti juridiski adekvātu pierādījumu formā, kas ir apkopoti visnotaļ apjomīgās datu bāzēs.
w
23.02.2016. 20:20Jazdavkova ņēma, ņēma... beidzot paņēma un nozuda, un ne jau Iļģuciema apartamentos!
pārdomas par tēmu
23.02.2016. 20:18Lapsas kungs, kurā normatīvajā aktā ir noteikts, ka nevar veikt skaidrās naudas uzkrājumus? Atbildiet lūdzu.
Ja jūs nevarat atbildēt, tad nevajag publicēt muļķības un kūdīt sabiedrību.
Un vēl acīmredzot jūs esat tipisks latvietis, kuram satrauc citu maks, bet pats nopelnīt nevar. Man jūs patiesi žēl :)
Nugabet
23.02.2016. 20:09»
Anna
Tas ir šoks, teiktu Kalnmeijers, bet nav pamata uztraukties, jo ...draugi izmeklē draugus, naudas zem gultas atradēji izmeklēs zem gultas citus naudas atradējus. Kas tur slikts, kur ir uztraukums? Visiem būs labi. Mēs taču visi korumpēti, uztraukumam nav pamata, vai ne...
Bet man labs paziņa, kurš strādāja kādā policijā, stāstīja, ka strādāt šajā birojā ir bīstami, ož pēc cietuma katru mirkli. Viņš jau paspējis uzbūvēt māju pierīgā, nopircis šiku dzīvokli Rīgā un jau paliek neizturami, cik tālu esmu ierauts, nu, atklāti - korupcijā. Es nevaru izturēt - ja neņemu kukuļus, mani samīdīs, citi nodos kolēģi nodos, pabāzīs zem kabineta durvīm kādu kukuli vai narkotiku un apcietinās mani. Nu kaut kas līdzīgs un neciešams. Nolēmu atstāt šo ienesīgo iestādi un aizgāju civildarbā, paspēju aizbēgt. Drebēja rokas un kājas, ka Juta var atnākt pakaļ, gan viņa ir nostumta malā, KNABs tagad mierīgāks, neinteresējas tik daudz un tomēr atstāju šo "zelta bedri".
Anna
23.02.2016. 19:57Tas ir šoks, teiktu Kalnmeijers, bet nav pamata uztraukties, jo ...draugi izmeklē draugus, naudas zem gultas atradēji izmeklēs zem gultas citus naudas atradējus. Kas tur slikts, kur ir uztraukums? Visiem būs labi. Mēs taču visi korumpēti, uztraukumam nav pamata, vai ne?
Šodien man kāda sieviete stāsta: ierados policijā Zemgales iecirknī iesniegt pieteikumu par dokumentu viltošanu un kāda situācija varēja būt. Stāstu savu stāstu, kāda situācija policijā varētu būt. Nekā, tā nav izmeklēšana, bet katastrofāla izmeklēšana. Jau tūlīt manā klātbūtnē piezvana dokumentu paraksta viltošanas personai, prasa: tavs paraksts uz tāda dokumenta viltots vai tu pati parakstīji, jo saka ka tu nevarēji parakstīt atbraukt 250 km, aizbraukt un otrā dienā atkal parakstīt citu dokumentu. Nē, nē viss kārtībā, Un iesniedzējam - redziet, nekāda viltojuma nav, ja gribiet brauciet no Rīgas uz Rēzekni, iesniedziet policijā iesniegumu. Visu atklāja, paziņoja, lai slēptos, klātbūtnē un nekaunīgi. Uzziņa: sieviete ieradās iecirknī pie darbinieka BAŠKO, viņš nosūtīja pie inspektores - izmeklētājas, kura momentā visu izmeklēšanas noslēpumu atklāja, lai noslēptu viltošanu.
Sieviete šokā un uztraukumam ir pamats: saka, tā nav izmeklēšana, bet KATASTROFA.
Lūk, kāda ir izmeklēšanas traģēdija policijā un mēs gribam kaut ko izmeklēt.
valsts interesēs
23.02.2016. 19:51Visticamāk - tad jau M.Kaminskis kā vadītājs, kas neko nedara tikai klausa kam vajag, un J.K sieva kā vietniece, var teitk milijonāra sieva, uzraudzīs izmeklēšanu - spēcīgi. Juanie nav spēcīgi, bet takstiski pareizi, jo lojāli M.Kaminskim, nedarīs neko pret straumi 1) Lieta ir uzsākta,tomēr, pēc iecerētās taktikas tiks nodota ENAP un DP izmeklēšanā un tiks izbeigta, jo tie negribēs tikt galā. 2) Dirnens būs pirmais zināmais FPP milijonārs, domājams, ka šis uzceps grāmatu par to:). 3) Tur tādi kādi 4 vel ir, droši, ka tas nāks agri vai vēlu gaismā, Mik? 4) ZZS intresēs kasi vadīs M.Kaminsikis un M.Indāns (duelis jaudīgāks par čigānu Dirnēnu). Šitas Dzirdēts nodokļu iekasētāju speciālistu aprindās:)
maisins nevajag ?
23.02.2016. 19:48ka bilde redzamajiem sokas ar gaidisanu,sezot rinda pie arsta ?
atceries jaunibu un brivibu !
23.02.2016. 19:46Apsveicu visus Kipsalas artileristus un tankistus svetkos 23 februari !
Es ""trollis"
23.02.2016. 19:40»
armijas diena
Latvieši tiešām ir visvieglāk manipulējamā tauta!Tajā tv sižetā patiesi nozīmīga informācija bija tā,par to pvn izkrāpēju,no kura pieminēšanas pat Čerņeckis sāka stostīties,ka tam viņa rokas par īsu.Es saprotu,ka pilsonim parastajam nepietiek smadzeņu,bet kāpēc LL fokusējas uz sīkiem gariņiem(paši tak...
Krievi ir izcila tauta, spējīgi, gudri, vareni un prot okupēt un izmantot iekarotās tautas vai, bet latvieši tie dumjākie un nevarīgākie, pareizi? Tā troļļi"?
Ja tu gribi ko komentēt, nelien nacionālā naida kurināšanā.
Pētersones taktika
23.02.2016. 18:46»
Dirnis
Tak Dirnēnu jau izmeta par labu darbu. Pvn krāpējiem bija pilnas bikses, kad nevarēja uzpirkt džeku
... atlaiž un pazemina amatos tos, kuri ir ar nevainojamu reputāciju, profesionāli darbā un neuzpērkami.
kuru procesu
23.02.2016. 18:46Tad vajag izgāzt. Bethera un ko? Lai Vaira pastāsta, kā trāpīja uz pvn karuselista moča
Banderša
23.02.2016. 18:44Tas pats ar Ganbeju. Viss tiek noklusināts. Prokurors jau TV publiski paziņoja, ka Ganbejam nekas nedraud, jo valstij esot izdevīgāk, ja lielie finanšu mahinatori nomaksājot parādus.Tā nkā Petersones vadībā droši varam krāpties, bet neaizmirst, ka jāpadalās.