Alūksnē bērnu deju kolektīva dalībniekiem jāsponsorē vadītājas ģimenes ceļojums uz Austrāliju?
PIETIEK14.05.2017.
Komentāri (0)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Bac
16.05.2017. 15:53»
!!
Ja,esi tāds varonis/ne,nāc un pasaki ko šādu acis. Ja nezini par ko iet runa un spried pec rakstītavar spriest tikai to,kāds esi tu pats vai pati...
Nu, ja esi varonis, publicejies ar isto vardu, uzvardu! Ā, čura trīc! Nu, tad ko tad te tu vāviĺo komentāros?
Bac
16.05.2017. 15:45»
No malas
Protams, cik cilvēku, tik viedokļu, bet zinot, cik deju kolektīvu vadītāji atdod savas enerģijas, brīvā laika, lai bērni dejotu tā kā viņi dejo, tad, manuprāt, ir pilnīgi normāli, ja dejotāji vēlas pateikties skolotājai par lielo darbu! Cik laika skolotājs ir pavadījis no brīvdienām, dodoties koncertos...
Pistole pie deniniem ne, bet tas viss tiek darits smalkak. Tapec cilveki ari maksa it kabrivpratigi, jo nevelas "pistoli pie deniniem".
Neviena pusē
16.05.2017. 15:00Par celojumu vaditajas meita pati visiem nozinoja ka daiga esot nolemusi un izdomajusi ka veloties aizbraukt celojuma un tad nu tika sakta vakt naudina par daigas izpriecam.
Kad saka paradities kadas pretenzijas no vecaku puses daigas meita izteicas ta ka vairs naudinu nevaks tacu bija sarugtinata par to ka citiem esot zel naudinas ko samesties un tas jau no katra nieks vien esot, bet citam ta naudina loti daudz nozime. Meita pateica ka esit sarugtinata ka citi uzskata ka vaditaja to nav pelnijusi. No katra jau tika vakta maza naudina tacu kopuma summa bija liela. Daigai jubileja nebija un Enku Drenku ir kolektivs . Ja naudina tiktu mesta ta lai visiem kads labums butu no sis davanad tad jau nebutu si skandala, jo enku drenku ir visi gan daiga gan dejotaji. Un jus sakat ka tad ja daigas nebutu nebutu enku drenku? Enku drenku nebutu tad ja nebutu dejotaju, gan daigai gan dejotajiem ir vienlidziga nozime tapec nevajag daigu pacelt gaisma un izlikties ka vina nav vainiga. Daigai riesibu nebija un daigas meitai ta pat. Nauda tika vakta ka ziedojums bet tika atzimeti cilveki kuri nemeta naudinu. Diez kapec lai pec tam zinatu pret kuriem iztureties jaukak un labak? Es personigi ka sava berna vecaks neesmu nostajusies pret Daigu, bet pie si visa traca ir vainiga gan daiga gan daigas meita. Protams daiga ir lieliska vaditaja un viss ir kartiba bet tad vajadzeja laut dejotajiem pasiem izveleties pa kadu summu mest naudinu un ko davinat nevis daigas meitai.
arī starp citu
16.05.2017. 13:12»
starp citu
Starp citu ezim ļoti labs salīdzinājums! Padomā tik! Vāc naudu vadītājai, kaut gan jubileja ir kolektīvam! Salīdzinājumam vāksim naudu Latvijas valsts prezidentam 18.novembrī uz valsts jubileju par viņa ieguldījumu valsts attīstībā! Okey, vadītājai ilggadējs ieguldījums kolektīva attīstībā? Tad, piemēram...
Vadītāja neko nevienam nevāca un nekad nav vākusi. Un es, kā bērna vecāks, savu naudu varu likt kur gribu un dot, kam gribu. Tā kā atslābstiet, taisnību meklētāji. Un, ja kādam ar varu to naudu no maka izvilka un lika samaksāt, lūdzu, piesakieties un aplieciniet to kādā iestādē vai ABJC un beidziet runāt visu vārdā.
Sirds
16.05.2017. 12:04Liels paldies Daigai un dejotajiem par skaisto koncertu, tik siltas emocijas taja vakara bija. Un paldies par davaninam berniem, ko sarupeji pec koncerta, loti mili tas bija.
XXX
16.05.2017. 12:02A kapec vispar tiek pieminets kaut kads brauciens? Kurs tad ir izzinojis par tadu? Nesmuki daraties anonimi skepjoties, butu labak aizgajusi acis izteikusi savu nepatiku, baidaties?
SAULE
16.05.2017. 11:59Cilveki Jums kauna nemaz nav? Jums mele nemezgas sadi apmelojot cilvekus? Atcerieties vienu - ja velesi citam launu pats sanemsi desmitkartigi atpakal. Ja neko nezinat, nevajag runat. Pateicoties Daigas apnemibai mans berns iemacijas skaisti dejot. Daiga turies milam Tevi!
??
16.05.2017. 11:54»
!!
Varonigais ezi, nemetajies ar adatām, kas pašam pectam var nākt atpakaļ
Nezinu kas un kā ir bijis, bet fakts ir tas, ka ir šis raksts, kas met ļoti nesmuku ēnu uz vadītājas profesionālās ētikas normu izpratni. Man par vadītāju rodas iespaids, ka viņas uztverē deju kolektīvs = viņa pati. Un tas absolūti nav pieņemams.
starp citu
16.05.2017. 11:49»
!!
Ja,esi tāds varonis/ne,nāc un pasaki ko šādu acis. Ja nezini par ko iet runa un spried pec rakstītavar spriest tikai to,kāds esi tu pats vai pati...
Starp citu ezim ļoti labs salīdzinājums! Padomā tik! Vāc naudu vadītājai, kaut gan jubileja ir kolektīvam! Salīdzinājumam vāksim naudu Latvijas valsts prezidentam 18.novembrī uz valsts jubileju par viņa ieguldījumu valsts attīstībā! Okey, vadītājai ilggadējs ieguldījums kolektīva attīstībā? Tad, piemēram, vāksim naudu Lembergam vai Rāviņam par viņu ilggadējiem ieguldījumiem Ventspils vai Jelgavas attīstībā šo pilsētu jubilejās! Nekādu īpašo varonību eža komentāros arī neredzu, tikai loģisks domu gājiens. Nezinu, ko tu tur izspriedi par ezi pēc viņa komentār,a bet es pēc raksta spriežu, cik savtīga un bezkaunīga ir tā vadītāja iedomājoties, ka var vākt naudu savām vajadzībām jubilejā, ar kuru viņai personīgi ir tikai ļoti nosacīts sakars!
!!
16.05.2017. 08:02»
ezis
piekrītu! vecene aizsūtija savu meitiņu, lai ja gadījumā saceļās šums, tad pati var stāvēt malā un mazgāt rokas nevainībā, a ko ta es, es jau nezināju, ka meitiņa vāc naudiņu priekš manis! tāds attaisnojums der tikai garīgi neveseliem cilvēkiem. pie pilna saprāta esošs cilvēks spēj saprast, ka meitēns...
Varonigais ezi, nemetajies ar adatām, kas pašam pectam var nākt atpakaļ. .
Ja nezini kas un kā ir bijis, nebaz degunu. Pasēdi un paklusē.
!!
16.05.2017. 07:59»
ezis
netika, netika. tikai tika dota iespēja brīvprātīgi izvēlēties, vai nu mesties, vai nu būt baltajai vārnai, uz kuru pēctam tā pati vadītāja skatīsies šķībi, sak, tas jau viens no tiem bezkaunīgajiem, kurš atļāvās nemest man naudiņu ceļojumam! un ja netika prasīta nauda ar varu, tad arī neskraidi apkārt...
Ja,esi tāds varonis/ne,nāc un pasaki ko šādu acis. Ja nezini par ko iet runa un spried pec rakstītavar spriest tikai to,kāds esi tu pats vai pati.
Pola ir viens, bet darbs ko ieguldi katra,lai tas vis izskatas skaisti ir pa visām kas cits.
Un neviens ar lapiņām neskrēja un neko nēst zīmēja, nebija spiesta lieta. Un nevienu neuzskaitija, tāpēc nemetajies ar vārdiem un varonigiem salīdzinājumiem. .
***
15.05.2017. 23:00Kas citam bedri rok, tas latvietis! Diemžēl, šajā gadījumā šis teiciens apstiprinās. Cilvēki tik tiešām ir tik aprobežoti, sevišķi tie, kas nezin, kā viss notika patiesībā. Skumji.
Daiga, turies!
axs
15.05.2017. 22:58Dzēst laukā šādas interneta vietnes, lai mazāk šo "nefiltrēto" bezjēdzību, un pie katrām nākamajām pretenzijām lūdzu nevis internetā, bet taisni acīs.
Blablabla
15.05.2017. 22:50Traci saceļ šeit tikai tie, kuri pat skaidri nezin visus faktus vai nav nekādi saistīti ar kolektīvu. Dejotājiem tas nav tikai deju pulciņš,tā ir sava veida ikdienas sastāvdaļa jau gadu no gada kā jums - kafija ik rītu. Silti iesaku sākumā līdz galam noskaidrot gan raksta īpašniekam, gan komentētājiem un baumu izdomātājiem kā ir viss patiesībā un tad tikai runāt apkārt bezsakaru. Daiga, turies, mēs ar tevi!
Anon
15.05.2017. 22:46»
####
Pilnīgi piekrītu tūdališ-tāgadiņš komentāram. Jubileja ir deju kolektīvam, bet ne vadītājai
Bez vadītājas, tāda deju kolektīva nemaz nebūtu.
anon
15.05.2017. 22:43Ja tik ļoti vēlaties par kaut ko izteikt kritiku, pasakat to atklāti, savādāk lietas nemaz nerisinās. Gluži jautri vērot cilvēkus, kas slēpj savu identitāti un , piedodiet, nodirš kā vien var. Prasts, mūsdienās populārs aitu bars, bet lūk vienmēr atrodas kāds, kas ar savu "gudrību" vēlas izcelties. Jums bija brīva iespēja nemesties nekam, tagad nav nekādas vajadzības no mušas pūst ziloni. Zināms, ka dažiem patīk vairot savu "sabiedrisko sūdu" , bet, diemžēl, no malas tas izskatās ļoti pazemojoši. Īstenībā risinājums ir daudz vienkāršāks-jau no sākuma vajadzēja uzzināt, kur un kādam nolūkam nauda tika savākta, nevis taisīt tirgus scēnas.
Q
15.05.2017. 22:33Gribētos zināt, tieši cik ļoti šie cilvēki ir zinoši par to, kā šī nauda tika vākta. Viss bija brīvprātīgi, bija tādi, kuri naudu nemeta un nekas netika pārmests. Attiecībā par to - ir pilnīgi loģiski, ka dejotāji vēlējās pateikties Daigai par viņas ieguldīto darbu, attieksmi un doto mīlestību pret deju. Jūs sakāt - jubileja bija enku-drenku nevis Daigai. Bet kas gan būtu enku-drenku bez Daigas? Pēdējos 15 gadu to vadījusi viņa. Protams, ka tā pastāvēšana ir viņas nopelns
Savas negācijas jau nu varējāt paturēt pie sevis. Daiga ieguldījusi tik daudz sevis, sava laika, bet tagad viņas darbs tiek šādā veidā noniecināts. Vai jums kāda skaudība vai kas?
Tipiskie delfu u.c. portālu komentētāji, kuri to vien māk, kā anonīmi kādu citu aprunāt
Turies, Daiga, mēs Tevi mīlam!
vecmāmiņa
15.05.2017. 22:28Pirmkārt, "Enku-Drenku" nav vienīgais Tautas deju kolektīvs Alūksnē. Otrkārt, Jūs paši kolektīvu izvēlējāties savam virtuozajam bērnam!!! Treškārt, ko tad cepaties??? Vediet savu "čadu" uz citu kolektīvu! Raitu de3jas soli!!!
ezis
15.05.2017. 21:25»
koris
ko nu melo: "no malas" tu esi tieši no akača. draudzenes neskaitās, jo nav tāda amata, bet jebkurš skolotājs - audzinātājs ir algots amats, jeb viņš/a jau saņem pateicību par padarīto, it sevišķi, ja arī bērnu vecākiem tas ir maksas prieks. Ja neapmierina pateicības apmērs, es meklē citu, nevis organizē...
piekrītu! vecene aizsūtija savu meitiņu, lai ja gadījumā saceļās šums, tad pati var stāvēt malā un mazgāt rokas nevainībā, a ko ta es, es jau nezināju, ka meitiņa vāc naudiņu priekš manis! tāds attaisnojums der tikai garīgi neveseliem cilvēkiem. pie pilna saprāta esošs cilvēks spēj saprast, ka meitēns bez mammuča ziņas šitādu afēru nebūtu uzsācis.
ezis
15.05.2017. 21:21»
G.
Nevienam netika prasīta nauda ar varu, ja vecāki un bērni gribēja pateikties vadītājai par lielo darbu, kas ir padarīts pa šiem gadiem, tad tas ir tikai normāli. Paskatieties, kādi skaisti un stalti jaunieši ir izveidojušies, cik skaisti prot dejot un uzstāties. Man ir milzīgs prieks par to un es skaidri...
netika, netika. tikai tika dota iespēja brīvprātīgi izvēlēties, vai nu mesties, vai nu būt baltajai vārnai, uz kuru pēctam tā pati vadītāja skatīsies šķībi, sak, tas jau viens no tiem bezkaunīgajiem, kurš atļāvās nemest man naudiņu ceļojumam! un ja netika prasīta nauda ar varu, tad arī neskraidi apkārt ar burtnīcu un pildspalvu atzīmējot, kurš ir samaksājis un kurš nav! ziedojumus manuprāt vāc citā veidā!!! nekur citur ārpus Latvijas nav dzirdēts par tādu Alūksnes deju grupu, tātad secinu, ka neko sevišķa tā vadītāja nav no bērniem izveidojusi! es arī māku polku lekt! daigai protams paldies, ka viņa dara darbu par kuru viņai maksā algu, bet ja kaut kas daigucim nepatīk, lūdzu, daiguc, sabāz biksēs kilogramu kartupeļu un šļūc pa diegu pretī citam profesionālās attīstības virzienam, piemēram, vilcienā par biļešu kontrolieri, tur nebūs jāklausās indīgi komentāri par to ka gribēji no braucējiem savākt naudiņu 3-5eur sakarā ar Latvijas dzelzceļa jubileju! ;)
ezis
15.05.2017. 21:13»
Es arī
Taisnība
manuprāt skolotājai katru mēnesi regulāri un konkrēti saka paldies algas dienā! kādu vēl īpašu paldies viņai vajadzētu? ja viņa ir aizvedusi dejotājus līdz pasaules slavai - no problem. jāsaka paldies! bet ja knapi rajona līmenī dejo, tad par ko teikt to sevišķo paldies?! par to, ka nav uzspiesti, ļoti labi zināms. ja nebūtu uzspiesti, nebūtu arī šī raksta pietiek.com.
G.
15.05.2017. 18:37Nevienam netika prasīta nauda ar varu, ja vecāki un bērni gribēja pateikties vadītājai par lielo darbu, kas ir padarīts pa šiem gadiem, tad tas ir tikai normāli. Paskatieties, kādi skaisti un stalti jaunieši ir izveidojušies, cik skaisti prot dejot un uzstāties. Man ir milzīgs prieks par to un es skaidri apzinos, ka mans bērns, kurš arī dejo un mācās dejot, ir tikai un vienīgi ieguvējs un skaidri apzinos, ka es, kā vecāks, savam bērnam to nevaru iemācīt. Tādēļ - MILZĪGS PALDIES DAIGAI. Izturību šajā periodā un ļoti ceru, ka šī iemesla dēļ nepametīsiet iesākto un turpināsiet mācīt bērniem dejot.
koris
15.05.2017. 17:56ko nu melo: "no malas" tu esi tieši no akača. draudzenes neskaitās, jo nav tāda amata, bet jebkurš skolotājs - audzinātājs ir algots amats, jeb viņš/a jau saņem pateicību par padarīto, it sevišķi, ja arī bērnu vecākiem tas ir maksas prieks. Ja neapmierina pateicības apmērs, es meklē citu, nevis organizē izspiešanu ar meitas rokām. Tu varbūt domā, ka VID like kādam pistol pie deniņiem?? Ne jau pistols klātbūtnē vai neesamībā ir tas kopējais factors, bet konsekvencēs. Pilnīgi tāpat, ja nesamaksāsi VID-am varēsi rēķināties ar nepatikšanām, tāpar arī šie "mazā mēroga" izspiedēji padarīs visu iespējamo, lai mans bērs tai kolektīvā nejustos komfortabli, ja netiks maksāts, rkets mainījis savu formu, izskatu, bet pēc būtības tas pats rekets vien ir. U lai cik komentus tu te iedrukātu (uz šo brīdi jau 4), tu sevis izdarīto nespēsi atmazgāt, nav jau veša..
Hmm..
15.05.2017. 16:32»
Thors
Inteliģences līmenis provincē ir tik zems ka 40 gadīga sieviete par saubagotiem līdzekļiem brauc pie aborigēniem ar vīru
Padomā ko un kā runā. .Laikam nekādas pieklājības normas nav mācītas. .
No mušas nevēja pūst ziloni. .
No malas
15.05.2017. 15:44Protams, cik cilvēku, tik viedokļu, bet zinot, cik deju kolektīvu vadītāji atdod savas enerģijas, brīvā laika, lai bērni dejotu tā kā viņi dejo, tad, manuprāt, ir pilnīgi normāli, ja dejotāji vēlas pateikties skolotājai par lielo darbu! Cik laika skolotājs ir pavadījis no brīvdienām, dodoties koncertos utt.? Ne visu nosedz saņemtā alga! un galu galā kolektīvs ir tāds tikai pateicoties skolotājam! Kad jūs ejat uz dzimšanas dienu pie draudzenes jūs skaitat, cik gadā jau esat iztērējuši uz draudzības rēķina, dāvanas arī jāpasniedz visās jubilejās un svētkos! Varbūt draudzene lai pati nopērk dāvanu, jo pati taču arī pelna!
Šādas iniciatīvas nāk no dejotājiem/skolu klasēm/darba kolektīvos, jo tas ir tikai normāli!Un neesmu vēl saskārusies, ka kādam pie deniņiem būtu pielikta pistole! Ir kolektīvi, kur dāvanas pedagogiem tiek pasniegtas grupu ietvaros, šeit ir lielāka dāvana, jo apvienojušās visas grupas. Neviens netiek spiests un domāju, ka tā ir arī šajā gadījumā! Bet mūsu sabiedrībā labāk aizies uz Hesburger noēdīs 30 eur nekā 3 eur uzdāvinās kādam vienkārši par ieguldījumu bērna attīstībā!
Es arī
15.05.2017. 15:22»
dancotāja
Cik nepelnīti un egoistiski komentāri.:( Tikai normāli, ka tiek pateikts paldies skolotājai! Un pietam tā bija brīva izvēle. Nevajag te izlikties, ka tas ir uzspiesti
Taisnība
dancotāja
15.05.2017. 15:13Cik nepelnīti un egoistiski komentāri.:( Tikai normāli, ka tiek pateikts paldies skolotājai! Un pietam tā bija brīva izvēle. Nevajag te izlikties, ka tas ir uzspiesti.
kamēr
15.05.2017. 13:51kamēr būs pielīdēji un iztapoņas, tikmēr tā naudas vākšana turpināsies. Kolektīvā saimniecība it kā beigusies, bet kolektīvās dāvanas visās iestādēs un darbavietās joprojām nebeidz beigties. un kas nepiedalās, tas tiek izstumts un izolēts.
####
15.05.2017. 12:18»
tūdaliņš-tāgadiņš
Piedošanu, bet kāds sakars deju kolektīva vadītājai ar deju kolektīva jubileju?! Kāpēc dejotājiem ir jāmetās dāvanai VADĪTĀJAI, ja jubileja ir DEJU KOLEKTĪVAM?! Tā vadītāja sevī iemieso deju kolektīvu vai ir deju kolektīva personifikācija dzīvā veidā? STULBUMS!!! Ja reiz deju kolektīvam jubileja, tad...
Pilnīgi piekrītu tūdališ-tāgadiņš komentāram. Jubileja ir deju kolektīvam, bet ne vadītājai.
sirmis iet ciet pastalam
15.05.2017. 12:15pakiem sirmis iet ciet ar bezjedzigu naudas teresanas lielummaniju.
Ausainis
15.05.2017. 10:48»
Ir dzirdēts arī,ka Pilsētas sākumskolā esot kaut kāda tipa liela elitārā, bagātā B klase, kuras audzinātājai arī regulāri vākta nauda Ziemassvētkiem un jubilejai pa 5piecīšiem, tip kā pateicība par darbu, bet daži vecāku vienkāršu pielien, lai savus bērnus celtu saulītē. Ja pieņem, ka klasēs kādi 20 bērni, tad 100sanāk. Nav slikti būt skolotājam. Bet tā jau tāda lauku domāšana - izdabāt viens otram.
PSRS atrauga
15.05.2017. 10:33Es arī nevaru ciest to bijušo PSRS standartu, ka visiem visur vajadzēja kautko dot zem galda vai mest kautko kopējā katlā. Nu velns parāvis vai tiešām to nevar vienreiz beigt darīt. Katrs par savu darbu saņem atalgojumu un ja kas nepatīk vai arī ja bez papildus naudas tu slikti dari savu darbu - nu tad ej uz citu darbu.
Kā mani tas besī !
15.05.2017. 10:24Iepriekšējā dārziņā kur gāja bērns arī vajadzēja ta kautkādas fondu naudas, ta sveikšanas, ta remonti, ta vēl 101 visādas vākšanas. Nejau tas ka baigi žēl, bet tomēr.... Pārgājām uz citu dārziņu un 1,5 gadu laikā nav nekas nekur vākts, bet bērnam daudz vairāk viskautkas tiek iedots gan nodarbības, gan viskautkas cits.
joske
15.05.2017. 10:12»
tūdaliņš-tāgadiņš
Piedošanu, bet kāds sakars deju kolektīva vadītājai ar deju kolektīva jubileju?! Kāpēc dejotājiem ir jāmetās dāvanai VADĪTĀJAI, ja jubileja ir DEJU KOLEKTĪVAM?! Tā vadītāja sevī iemieso deju kolektīvu vai ir deju kolektīva personifikācija dzīvā veidā? STULBUMS!!! Ja reiz deju kolektīvam jubileja, tad...
Pilnībā piekrītu. Murgs kaut kāds. nesaprotu to naudas vākšanu skolotājiem. Vai nepietiek ar puķu pušķi? bet Alūksnē jau pierasts, braukt uz Vāciju, Ķīnu par nodokļu maksātāju naudu. Bet kāpēc neizmanto Aļūksnes zelta raktuves visi, bet tikai mēra vietnieks? Zviedru zeltu pilssalā savāc un nodod tavexa. Būtu tak padalījies un visiem pietiktu, nebūtu bērni jāmāna. 3-5 euro, daudz vai maz. It kā jau summa niecīga, bet ja saskaita kopā, tad liela summa sanāk. Savas naudiņas dažiem žēl, bet gribas šiki dzīvot, tad nu vāc no bērniņiem. Nez kur skatās bāriņtiesas un citas bērnu aizstāvju organizācijas, par šādiem pārkāpumiem?
tūdaliņš-tāgadiņš
15.05.2017. 08:19Piedošanu, bet kāds sakars deju kolektīva vadītājai ar deju kolektīva jubileju?! Kāpēc dejotājiem ir jāmetās dāvanai VADĪTĀJAI, ja jubileja ir DEJU KOLEKTĪVAM?! Tā vadītāja sevī iemieso deju kolektīvu vai ir deju kolektīva personifikācija dzīvā veidā? STULBUMS!!! Ja reiz deju kolektīvam jubileja, tad visi metās un VISI svin!!!! Piemēram, visi sametās pa tiem pašiem 3-5eur, un VISI brauc kkādā ekskursijā, nevis tagad visiem dejotājiwm jāmetas dāvanai vienai bābai, kura sadomājusies no sevis nezin ko! Kas un kur viņa būtu, nebijis viņai dejotāju, no kuriem kāst naudiņu? Strādātu nevis par "vadītāju", bet kaut kur maximas kasītē vai nu par sētnieci. Un tam sviestam, ka vadītājas meitiņa vāc piķīti uz savu roku, bet māmiņa ne tikai to nezin, bet pat ir pret tādu pasākumu, tam nu gan es neticu!
Kasiņš
15.05.2017. 07:56»
kaža
Latviešu dauņiem joprojam nav skaidrs ka ka šādu dāvanu klasifikācija ir-pielīšana,korupcija un pēc būtības ir noziegums vismaz pret morāli
Domāju, vienīgais daunis šeit esi tu... Pat puslīdz pareizi rakstīt neesi spējis iemācīties!
Ai
15.05.2017. 07:50»
Alexa
Nu Strīķe jau nu gan spējīga kautko kautkur izlaist? Sasmīdināja. Vienīgais, ko viņa spēj uz mūsu nodokļu naudas pa tiesām vazāties
Cik pilni mūsu cietumi ar Strīķes kundzes samaltajiem, ai cik pilni, pat jāceļ jauni! Cik korumpantu atlaists, saķot ar valdības un pašvald'bu vadības līmeni, beidzot ar korumpantiem ēdnīc''as un bibliotēkās.... Jā, Strīķes kundze- tā tik ir dzirnava!:)))) Pašiem smiekli nenāk?
VB
15.05.2017. 07:50Cik saprotu, arī bērnu kolektīvs brauc uz Austrāliju. Vai tas vajadzīgs, cits jautājums, bet bērnus vienus pašus laist tādā tālā ceļā ar nevar.
Thors
15.05.2017. 07:50Inteliģences līmenis provincē ir tik zems ka 40 gadīga sieviete par saubagotiem līdzekļiem brauc pie aborigēniem ar vīru.
Alexa
15.05.2017. 06:05»
M
Kāda tumsonība. Atkal dāvanu/kukuļu jautājums pacēlis galvu. Kā reizēm prasās, lai Strīķes kundze ar savu komandu šādus tipiņus publiski izlaiž caur savām dzirnavām. Bet kopumā, nekas jauns un neprognozējams. Ja ielā izslēdz apgaismojumu, tad noziedzības līmenis paaugstinās. Tas tā pārnestā nozīmē...
Nu Strīķe jau nu gan spējīga kautko kautkur izlaist? Sasmīdināja. Vienīgais, ko viņa spēj uz mūsu nodokļu naudas pa tiesām vazāties.
Nr.6
15.05.2017. 05:49Alūksnes novads
"Alūksne un novads-mūsu zeme"
Ina AIZUPE
Dzimšanas gads: 1975
Pilsonības valsts: Latvija
Ārvalsts pilsonība: Nav
Dzīvesvieta: Alūksnes novads
Tautība: Nav norādīta
Valsts valodas prasmes pašnovērtējums: Teicami
Nr.5
15.05.2017. 05:45Alūksnes novads
Partija "VIENOTĪBA"
Silvija Aizupe
Dzimšanas gads: 1963
Pilsonības valsts: Latvija
Ārvalsts pilsonība: Nav
Dzīvesvieta: Alūksnes novads
Tautība: Latvietis/latviete
Valsts valodas prasmes pašnovērtējums: dzimtā
Vai galvenā varone ir Daiga O.?
15.05.2017. 05:32Deju kolektīvs „Enku – drenku” Alūksnē pastāv jau kopš 1992. gada. Kolektīva dibinātāja ir Gunta Lielmane, jau 15 gadus deju kolektīvu vada Daiga Ozoliņa.
kamdelta
15.05.2017. 00:52no kura saraksta tad viņa kandidē?? noteikti ne bez vēlēšanu tuvuma šī raksta tapšana iztika..
M
14.05.2017. 23:11Kāda tumsonība. Atkal dāvanu/kukuļu jautājums pacēlis galvu. Kā reizēm prasās, lai Strīķes kundze ar savu komandu šādus tipiņus publiski izlaiž caur savām dzirnavām. Bet kopumā, nekas jauns un neprognozējams. Ja ielā izslēdz apgaismojumu, tad noziedzības līmenis paaugstinās. Tas tā pārnestā nozīmē.