Alvi Hermani, aizver muti un izdzēs savu nepareizo viedokli!
Anonīmi LTV raidījuma „Kultūršoks” veidotāji10.09.2024.
Komentāri (128)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Ama
13.09.2024. 06:42»
Quo vadis?
Man šķiet, ka pamatproblēma visām problēmām (ProblēmMāte) ir cilvēku sarunāšanās distancionāli un mēģinājums dažos teikumos izteikt savu viedokli, kas gandrīz vienmēr beidzās katastrofāli...
Pilnīgi piekrītu katram vārdan.
Jānis
12.09.2024. 19:45»
Jomajo
Te nu anonīmā vēstule parāda ka Hermanim ir taisnība. Un kur raidijums ņēmis ka mums ir divkopienu valsts? Latvija ir latviešu valsts
Gribēju teikt to pašu, bet skatos kāds jau ir izteicis manas domas 🙂
88
12.09.2024. 09:37»
Skumjais Bruņinieks
Bet kurā pusē ir pats Alvis Hermanis...mēs to uzzinājām, kad pirms diviem gadiem viņš, izpildot kādu "lūgumiņu", aicināja ukraiņus slēgt mieru ar slepkavu Putinu...
Un tavs ieteikums ir aizmirst un dzīvot kā bij. Katrai paaudzei ir tiesības ko mainīt. Ja kāds 30 gadus atpakaļ izlēma nereaģēt uz rašistu izlēcieniem arī tagadējā paaudze to nedrīkst?
Jomajo
12.09.2024. 09:31Te nu anonīmā vēstule parāda ka Hermanim ir taisnība. Un kur raidijums ņēmis ka mums ir divkopienu valsts? Latvija ir latviešu valsts.
juris
12.09.2024. 07:17»
Er
Tie televīzijas prokremliskie radījumi ir uz ātrāko jāatlaiž,tā bedre ir jāiztīra. Nekavējoties
Un kur tad tie tīrītāji-from top to bottom visi lielākā vai mazākā mērā prokrievisti. Vēsture nemainās,tā pat kā 1941- viss kārtībā un visi paliekam savās vietās........
Er
11.09.2024. 20:55Tie televīzijas prokremliskie radījumi ir uz ātrāko jāatlaiž,tā bedre ir jāiztīra. Nekavējoties.
tie nav žurnālisti,bet komunisti,īstena Interfronte,rašistu odžu midzenis.
Atmiņas par nākotni
11.09.2024. 20:32»
šitos anonīmos vajag izķert kā blaktis
Tekstu ir uzrakstījuši patiesi un agresīvi Latvijas ienaidnieki, kas Kultūršoka vārdā ir izķert un izsūtīt uz Krieviju ar pilsonības atņemšanu un mantas konfiskāciju kā pašus pretīgākos nodevējus. Nedod Dies, tādus satikt uz ielas - un tas ir iespējams.Pāsi vien būs vainīgi. Blondā ķeska ar mnūmijas...
Kur tu biji agrāk – pašreiz "varonīgi krievplēsīgais", uz caurumaini nomītām pastalām pēdējās smadzeņu(?) atliekas izmīzošais urrrāpat.REJ.ot – pirms pāris gadiem un visus iepriekšējos gadus? Visticamāk turpat, kur atkal būsi pēc dažiem "kalendāriem periodiem" - atpakaļ savā ilgtspējīgi piesmirdušajā aizkrāsnē ar pastāvīgās tŗuli lopiskās bailēs regulāri pieķēzītiem pamperiem, tāpat kā citi pašreizējie "vienreizlietojamie varoņbauroņi".
Par saviem vārdiem un darbiem ir bijis un būs jāatbild VISIEM.
Ir sacīts: "Nekas nav aizmirsts un neviens nav aizmirsts."
Хм
11.09.2024. 16:57»
tiešām
Vairāki desmiti miljonu nolādēto krievu necilvēku, NKVDešņiku, mierīgi nosprāga mājās savās gultās. Pēc taisnības par viņu nodarīto ir jāatbild to pēcnācējiem un tā kā katra krieva senčos ir bijis viens vai pat vairāki NKVD nagu maucēji, Staļina nāves nometņu vertuhaji un zagradotrjad ložmetējnieki, ...
Чую, как в крови играет исторический опыт активных членов ЧК и создателец лагерей. И верных помощников нацистов
Хм
11.09.2024. 16:56»
Fakts
Jūs esat demagoģijas meistars! Mēs nekādu "sočustvije" no krieviem neprasām, prasām viņiem apzināties, kādu nekrietnu lomu Latvijas vēsturē spēlē vinu senči, kuru dēļ lielākā daļa krievu šeit okupācijas laikā nokļuvuši. Neviens te jūs nesauca, neaicināja palikt, jūs - kā visur pasaulē - lienat kā sirseņi...
Чем моя демагогия от вашей отличается? Только тем, что ваша вам приятнее. За всех не говорите. Латыши ездили в Москву и боролись с литовцами и эстонцами, кому очереднлй завод достанется. Угу, в немецких никто не пострадал, но в каждой кто-то в Сибири погиб: извините, чьо приходится это говорить, но по цифрам не получается, чтобы в каждой кто-то погиб. Никак не отрицая сам факт высылки в 1941 или 1949
nu nē
11.09.2024. 16:44»
Хм
Если использовать вашу же логику, то тогда непонятно, почему вы постоянно требуете от русских сочувствия. Повторюсь, по вашей же логике. От советской оккупации в Латвии пострадало русских меньше, чем от немецкой...
Nevienam jūsu "сочувствия', par kā nozīmi nevienam krievam pat saprašanas nav, nevajag. Pilnīgi pietiks, ja apzināsieties, ka uz Cilvēku planētas esiet "aliens" un līdzīgi lemingiem dosieties Ziemeļu ledus okeānā un peldēsiet pāri uz Ameriku.
tiešām
11.09.2024. 16:34»
Хм
Напомнить приговор по делу Вонзовича? Нельзя судить человека за то, что он исполнял законы тех времен. По тому времени многие просто переезжали из одной республики в другую...
Vairāki desmiti miljonu nolādēto krievu necilvēku, NKVDešņiku, mierīgi nosprāga mājās savās gultās. Pēc taisnības par viņu nodarīto ir jāatbild to pēcnācējiem un tā kā katra krieva senčos ir bijis viens vai pat vairāki NKVD nagu maucēji, Staļina nāves nometņu vertuhaji un zagradotrjad ložmetējnieki, tad kļūdīties nebūs iespējami.
Fakts
11.09.2024. 14:29»
Хм
Если использовать вашу же логику, то тогда непонятно, почему вы постоянно требуете от русских сочувствия. Повторюсь, по вашей же логике. От советской оккупации в Латвии пострадало русских меньше, чем от немецкой...
Jūs esat demagoģijas meistars! Mēs nekādu "sočustvije" no krieviem neprasām, prasām viņiem apzināties, kādu nekrietnu lomu Latvijas vēsturē spēlē vinu senči, kuru dēļ lielākā daļa krievu šeit okupācijas laikā nokļuvuši. Neviens te jūs nesauca, neaicināja palikt, jūs - kā visur pasaulē - lienat kā sirseņi vēl nenoŗītu labumu meklējumos, jo paši savā zemē to nespējat radīt.
Un nezinu nevienu latviešu ģimeni, kuras piederīgie būtu iznīcināti vācu nometnēs. Par ebrejiem - tas ir pilnīgi cits stāsts.
Quo vadis?
11.09.2024. 14:19»
Apvienot
Latvijas saniedrību nevar,paziņojot,ka Latvija ir divkopienu valsts. Kā 1918.gadā dibinātās Latvijas valsts pilsoņu pēcnācējs,neesmu vainīgs,ka divkopienu valsts gribētāji vai to senči iebrauca šeit okupācijas laikā,labākas dzīves meklējumos,tādējādi atzīstot ,ka šeit latviešu senči ir radījuši labāku...
Piekrītu. Bens Latkovskis ir ļoti sakarīgi izteicies par visu šo skandālu. Lai gan neesmu hermaņa (ar mazo burtu) fane, tomēr jāatzīst, ka tādi paši āksti ir arī anonīmie Kultūršoka pārstāvji.
Tomēr es palieku pie tā, ka visu problēmu sāls ne tikai viņu starpā, bet principā sabiedrībā ir no tā, ka netiek runāts aci pret aci. Anonimitāte atver slūžas, no kurām gāžas atkritumu, samazgu un mēslu jūra.
Jūs taču piekritīsiet, ka cilvēki būtu spiesti aizvien vairāk uzklausīt otru, ja redzētu otra skatienu un stāvētu viens otram pretī?
Apvienot
11.09.2024. 13:59»
Quo vadis?
Man šķiet, ka pamatproblēma visām problēmām (ProblēmMāte) ir cilvēku sarunāšanās distancionāli un mēģinājums dažos teikumos izteikt savu viedokli, kas gandrīz vienmēr beidzās katastrofāli...
Latvijas saniedrību nevar,paziņojot,ka Latvija ir divkopienu valsts. Kā 1918.gadā dibinātās Latvijas valsts pilsoņu pēcnācējs,neesmu vainīgs,ka divkopienu valsts gribētāji vai to senči iebrauca šeit okupācijas laikā,labākas dzīves meklējumos,tādējādi atzīstot ,ka šeit latviešu senči ir radījuši labāku dzīves vietu un vidi,kā viņu izcelsmes zemē.Pie tam atbraucot uz zemi,ko sauca un sauc par Latviju.Un stàsti par to,ka šeit krievu tauta dzîvojusi beidzas ar to,ka šeit 20.gs.pirmajā pusē dzīvoja 8-10procenti.
Quo vadis?
11.09.2024. 11:59»
Bet
Alvi taču arī mēģina iebāzt savā,”progresīvo kultūrnesēju”Prokrusta gultā:).Pie tam,pastāvīgi
Man šķiet, ka pamatproblēma visām problēmām (ProblēmMāte) ir cilvēku sarunāšanās distancionāli un mēģinājums dažos teikumos izteikt savu viedokli, kas gandrīz vienmēr beidzās katastrofāli.
Ja vien varētu kā agrāk, satikties, izrunāties, sakasīties, sadot pa muti vai samīļoties un dzīvot tālāk. :))))
Bet redz, nevar. Visi lieli palikuši. Visiem ir internets. Un nav pilnīgi nekādas vajadzības tikties, kā arī nav pilnīgi nekādas atbildības par teikto.
Biedē pat ne juridiskas lietas, un totāls nihilisms, kā arī necieņa pret sarunbiedru, biedē sabiedrības vispārīgais zināšanu un emocionālās inteliģences līmenis.
Iecietības un līdzjūtības trūkums ir saprotams, ja tas piemīt bērnam un pusaudzim, jo to viņi apgūst tikai sarunājoties un kontaktējoties ar citiem.
… Rādīt visu
Хм
11.09.2024. 11:44»
tā tas ir patiess
Ne krievu vairums.ne ar LV osvoboditeli nejūt nekādu personisko atbildību ne par savas valsts pastrādātiem noziegumiem kuros paši labprāt piedalījās, jo tur atlēca daudz kas, ne par rusifikāciju,ne par kolhozi i zavodi, ne par miljoniem savu iepludināto kolonistu
Напомнить приговор по делу Вонзовича? Нельзя судить человека за то, что он исполнял законы тех времен. По тому времени многие просто переезжали из одной республики в другую.
Что касается персональной ответственности, смешно о ней слышать от бывших ярых коммунистов, с трибун кричащих "слава КПСС".
Напомню-силой никто в КПСС не гнал.
Покажи пример, возьми персональную ответственность за латышей создателей Гулага или карателей нацистов.
Хм
11.09.2024. 11:41»
Fakts
Cienītais, visu var novērtēt tikai salīdzinājumā. Salīdzinot ar krievu okupantu zvērībām Latvijā 1940./41. gadā vāciešu ienākšana tiešām bija glābiņš latviešu tautai. Par "blago" neviens nekad nav runājis. Nevienai tautai, nevienai valstij nekāda okupācija nenāk par labu
Если использовать вашу же логику, то тогда непонятно, почему вы постоянно требуете от русских сочувствия. Повторюсь, по вашей же логике. От советской оккупации в Латвии пострадало русских меньше, чем от немецкой.
Да и то не факт, что латышей меньше коснулась немецкая оккупация - столько погибло из призванных в легион латышей? Сколько было угнано в лагеря за отказ идти в легион?
Или вы считаете, что немцы высылали латышей в оздоровительные лагеря?
Но почему-то есть стойкое убеждение, что вы тут же не захотите использовать свою же логику.
Par "blago" neviens nekad nav runājis.
… Rādīt visu
Хм
11.09.2024. 11:36»
Kas nav skaidrs?
Latvijas krievus nevar vainot Krievijas kara noziegumos- iebrukumā Ukrainā. Taču par to viņiem gan nav par ko lepoties, bet gan jākaunas, visas pasaules priekšā
Это называется "этническая ответственность". Кто активно проповедовал этническую ответственность-вспоминайте сами.
ну или давайте вместе будем по вашей же логике стыдиться:
1. Мы за Украину
2. Вы за своих предков карателей.
Вы же согласны, этническая ответственность не имеет ограничений по срокам и национальностям.
Bet
11.09.2024. 11:07»
Quo vadis?
Izcils paraugs, kā vienā rindkopā vairāki aicinājumi un pat solījumi veikt linča tiesu cilvēkiem, kuri
Alvi taču arī mēģina iebāzt savā,”progresīvo kultūrnesēju”Prokrusta gultā:).Pie tam,pastāvīgi.
nu nē
11.09.2024. 09:16»
Kas nav skaidrs?
Latvijas krievus nevar vainot Krievijas kara noziegumos- iebrukumā Ukrainā. Taču par to viņiem gan nav par ko lepoties, bet gan jākaunas, visas pasaules priekšā
Krievs, tas ir kolektīvais Putins un ir atbildīgs par visām krievu pastrādātām zvērībām sākot jau ar Pētera I laikiem, jo krievs, tā ir tikai paša izvēle. Neviens tam neliedza humanizēties 35 gadu laikā.
nu nu
11.09.2024. 09:13»
Skumjais Bruņinieks
Bet kurā pusē ir pats Alvis Hermanis...mēs to uzzinājām, kad pirms diviem gadiem viņš, izpildot kādu "lūgumiņu", aicināja ukraiņus slēgt mieru ar slepkavu Putinu...
Ja zatļerastiem atmiņa kā akvārija zivtiņai, tas nenozīmē, ka parējiem arī tā ir. Vai var dabūt atsauci, kur Hermaņa kungs būtu aicinājis Ukrainu kapitulēt?
Es domāju, ka Hermaņa kungs varētu pajautāt Putina miņetčicai Zatleram.
Quo vadis?
11.09.2024. 06:44»
šitos anonīmos vajag izķert kā blaktis
Tekstu ir uzrakstījuši patiesi un agresīvi Latvijas ienaidnieki, kas Kultūršoka vārdā ir izķert un izsūtīt uz Krieviju ar pilsonības atņemšanu un mantas konfiskāciju kā pašus pretīgākos nodevējus. Nedod Dies, tādus satikt uz ielas - un tas ir iespējams.Pāsi vien būs vainīgi. Blondā ķeska ar mnūmijas...
Izcils paraugs, kā vienā rindkopā vairāki aicinājumi un pat solījumi veikt linča tiesu cilvēkiem, kuri:
1) izteikuši citu viedokli
2) neatbilst autora skaistuma etaloniem (pieļauju, ka Prokrusts priecīgi berzētu savas rociņas).
Quo vadis?
11.09.2024. 05:44Daudziem der noskatīties šo ģeniālo dokumentālo filmu.
Ir ne tikai krievu valodā, bet arī angļu.
https://www.goodplanet.org/human/index.html
Quo vadis?
11.09.2024. 05:35»
Skumjais Bruņinieks
Bet kurā pusē ir pats Alvis Hermanis...mēs to uzzinājām, kad pirms diviem gadiem viņš, izpildot kādu "lūgumiņu", aicināja ukraiņus slēgt mieru ar slepkavu Putinu...
Žetons, Bruņiniek.
Bet atbildes nebūs. Jo kuram no viņiem patīk tieši jautājumi? Nē, būs kārtējais atgādinājums, ka visi, kuri nepiekrīt hermanim (ar mazo burtu) ir okupanti. :)
aa
11.09.2024. 03:23»
Хм
Херманя кунгс долгие годы был активным членом NA, которая, в свое время, долгие годы входила в коалицию. А участие в коалиции означает и полную ответственность за всю государственную политику и все решения...
šis nav tavs portāls, raksti citur
šitos anonīmos vajag izķert kā blaktis
10.09.2024. 23:22Tekstu ir uzrakstījuši patiesi un agresīvi Latvijas ienaidnieki, kas Kultūršoka vārdā ir izķert un izsūtīt uz Krieviju ar pilsonības atņemšanu un mantas konfiskāciju kā pašus pretīgākos nodevējus. Nedod Dies, tādus satikt uz ielas - un tas ir iespējams.Pāsi vien būs vainīgi. Blondā ķeska ar mnūmijas viepli no Kultūršoka ir jau vairākkārt veidojusi sižetus ar izteikti pretlatviskiem un pret Latvijas valsti vērstiem apgalvojumiem. Blondo noteikti izķersim.Nedrīkst izmantot sabiedrisko mēdiju savu personisko putinisko uzskatu paušanai, slēpjoties aiz cenzūras aizlieguma! Tādus Kreivijas hibrīdkara aktīvus dalībniekus un tautas nodevējus ir bargi jāsoda.Jāsoda arī visa LTV valde par agresīva, prokrieviska viedokļa nemitīgu pozicionēšanu kā kādas īpašas kultūras privilēģiju.
Ko tu viņam padarīsi?
10.09.2024. 22:29»
oho, kā te ieņerkstējās
atejtārps L,Grantiņš H- 86
Grantiņš nav Latvijā, viņam nevar uzsūtīt psiholoģisku vajāšanu ar ielu teātriem, lai pārmācītu.
Kas notika ar Uldi Freimani, kurš arī reiz rakstīja komentārus internetā?
Visus jau nevar pārtaisīt par krieviem kā Kasparu Dimiteru.
Kas nav skaidrs?
10.09.2024. 21:32Latvijas krievus nevar vainot Krievijas kara noziegumos- iebrukumā Ukrainā. Taču par to viņiem gan nav par ko lepoties, bet gan jākaunas, visas pasaules priekšā!!!
Skumjais Bruņinieks
10.09.2024. 21:02Bet kurā pusē ir pats Alvis Hermanis...mēs to uzzinājām, kad pirms diviem gadiem viņš, izpildot kādu "lūgumiņu", aicināja ukraiņus slēgt mieru ar slepkavu Putinu.
Tagad trenkāt krievvalodīgos ir modē..pēkšņi visi atskāruši, cik Latvija ir krieviska, cik Latvija proputiniska..cik Latgale ir prokrieviska!
Kā krievi mūs nemīl..krievi neciena mūsu valsti.. krievi nemācās mūsu valodu.
PĒC TREŠDAĻGADSMITA, KAD MĀJA IR GALĪGI PIEDIRSTA , MĒS RAUŠAM DEGUNUS NO NECIEŠAMĀS SMAKAS UN MĒĢINĀM AR GAISA ATSVAIDZINĀTĀJIEM TIKT NO SMAKAS VAĻĀ!
Neizdosies!
… Rādīt visu
oho, kā te ieņerkstējās
10.09.2024. 20:49»
L,Grantiņš H- 86
Ārā krievus no Latvijas. Šie civilizācijas atkritumi šeit ir nelikumīgi !Nost no afišām šo zvērlopu valodu
atejtārps L,Grantiņš H- 86!!!
Muļķības,
10.09.2024. 20:45»
Pētnieks
Jautājums ir ļoti plašs un neviennozīmīgs. Vācu okupanti atnesa mums latīņu rakstību un apvienoja vienā valstī senlatviešu ciltis. No otras puses, viņi izveidoja tādu verga mentalitāti, ka šodien paši neesam spējīgi pārvaldīt savu valsti. Hitlera okupanti vispār mums nekā neuzcēla, vien sagrāva. Pa ...
nav taisnība. Visu skaisto, kas mums ir, uzcēla līdz 1941.gadam.
L,Grantiņš H- 86
10.09.2024. 20:25Ārā krievus no Latvijas. Šie civilizācijas atkritumi šeit ir nelikumīgi !Nost no afišām šo zvērlopu valodu !
jaajaa
10.09.2024. 19:33»
Хм
Ну так предоставь настоящие правдивые документы?) Нету таких? Ну извини, тогда...
...šitas baigi vietā...ja nāks Vācijā pie varas globālistu naudas sponsorētie sūkātāji "neonacisti" AfD, tad mums toč draud divvalodība - būs jārunā krieviski vai vāciski...:)
Fakts
10.09.2024. 19:07»
Хм
А мнение латышей - тут. Вы согласны с мнением, что Гитлер был спасением для Латвии, а немецкая оккупация-это было благо для Латвии
Cienītais, visu var novērtēt tikai salīdzinājumā. Salīdzinot ar krievu okupantu zvērībām Latvijā 1940./41. gadā vāciešu ienākšana tiešām bija glābiņš latviešu tautai. Par "blago" neviens nekad nav runājis. Nevienai tautai, nevienai valstij nekāda okupācija nenāk par labu!
Ieteikums
10.09.2024. 19:04»
va vellos
Коллега, но ведь сколько сладких воспоминаний...
Nelietīgais krievu maita! Ja savā melīgajā penterējumā šausmu aprkatos izmantosi vaŗdu savienojumu "krievu okupanti", tad viss par tām zvērībām būs taisnība!
interesanti
10.09.2024. 18:29»
tikai
Vācieši tikai plānoja, bet krievu okupanti to realizēja dzīvē, gan izsūtīja, gan nogalināja, gan bez pāris gadiem gandrīz padarīja latviešus par minoritāti Latvijā
Kā visiem caur anālu dzērumā taisītiem krieviem var būt zināms, ko vācieši plānoja?
tā ir
10.09.2024. 18:27»
tā tas ir patiess
Ne krievu vairums.ne ar LV osvoboditeli nejūt nekādu personisko atbildību ne par savas valsts pastrādātiem noziegumiem kuros paši labprāt piedalījās, jo tur atlēca daudz kas, ne par rusifikāciju,ne par kolhozi i zavodi, ne par miljoniem savu iepludināto kolonistu
Atbildību nejūt, bet lepojas ar pastrādātiem noziegumiem un draud, ka gatavi atkārtot, kaut gan lielu daļu "atkārtotāju" ukraiņi vēl 2022. gadā aizsūtīja klausīties Kobzonu.
tā tas ir patiess
10.09.2024. 17:52»
neteikšu viss
Krievu sub-human jūtas tik neizskarami, ka gatavi uzkraut sev visus savu senču pastrādātos noziegumus pret cilvēci
Ne krievu vairums.ne ar LV osvoboditeli nejūt nekādu personisko atbildību ne par savas valsts pastrādātiem noziegumiem kuros paši labprāt piedalījās, jo tur atlēca daudz kas, ne par rusifikāciju,ne par kolhozi i zavodi, ne par miljoniem savu iepludināto kolonistu....
jautājums>Mežsargam
10.09.2024. 17:50»
Mežsargs
Joprojām spītīgi turpini runāt par lietām, kas pastāv tikai tavā interpretācijā...
Tu esi pret imigrantiem un pret internacionalismu?
nu nē
10.09.2024. 17:11»
Mežsargs
Joprojām spītīgi turpini runāt par lietām, kas pastāv tikai tavā interpretācijā...
Tas, ka Putina kuces: Obama un Baidens, pastrādā noziegumus pret ASV, neattaisno neviena krieva eksistēšanu uz Cilvēku planētas.
tikai
10.09.2024. 16:56»
Хм
Ну так где те, настоящие документы и факты, как нацисты собирались беречь и развивать латышский язык...
Vācieši tikai plānoja, bet krievu okupanti to realizēja dzīvē, gan izsūtīja, gan nogalināja, gan bez pāris gadiem gandrīz padarīja latviešus par minoritāti Latvijā.
Mežsargs
10.09.2024. 16:56»
nu nē
ASV nav nacionāla valsts, tāpēc pat pret krieviem tur ir līdzīga attieksme, kā pret pārējiem. Latvijā tā substance ir nelegāļi ar visām no tām izejošām sekām
Joprojām spītīgi turpini runāt par lietām, kas pastāv tikai tavā interpretācijā.
ASV pēdējā laikā ir burtiski pārpildītas ar Baidena-Herisas plaši salūgtiem NELEGĀLAJIEM imigrantiem, kas tur strādā noziegumus, bet kreiso NVO par tiem vajadzības gadījumā iemaksā drošības naudu, un tiem uzrodas aizstāvji kreiso presē. Tu vai citi pat nevar iedomāties Latvijā to bardaku. Bet tu kaut ko te par valodām.... Spāņu valodu mācās dienestos strādājošie, kam tā NAV dzimtā valoda. Kurus vārdus tu nesaproti? Varbūt beidz fantazēt par valsti, kas atrodas tālu un no kuras tu zini tikai nosaukumu un aptuveno vietu kartē.
Herisa priekšvēlēšanu kampaņā runā par dienvidu žoga celšanu, kaut Trampa laikā aktīvi nostājās pret visu ar to saistīto. Tagad ir kažoks otrādi, taču darbības joprojām ir tās pašas, jo neba elitei ir jādzīvo ar nelegāļu importa sekām.
Tu atbalsti demokrātus, bet tie atbalsta nelegālo migrāciju. Tava vieta ir skaidra.
man domāt, mums vispār tikai viena partija
10.09.2024. 16:24»
nu nezinu
Droši vien pret kādreiz it kā, latvisko partiju Ziliem zemniekiem čekai būs bijis kāds kompromats, jo savādāk nav izskaidrojama to pievienošanās JV/Progresīvie pederastijas - pedofīlijas lobijam
gadīja puķinu, izveidoja 'tautas mīlētu' ordeņotu prezidentu avanau...gadiem atlasīja Lielākos Kretīņus 'viļakas paudencijas' konsultāciju komunikāciju biroja konkursā...un te nu bija...tie ukraiņi
nu tak, krievuča pabiru viedoklis ir svarīigs demokrātijjai
10.09.2024. 16:17tas neļauj mums to zvērus aizmkirst, skatīties, kurš komunicētājs kļūst identisks viņiem
Reali
10.09.2024. 16:08»
Pētnieks
Jautājums ir ļoti plašs un neviennozīmīgs. Vācu okupanti atnesa mums latīņu rakstību un apvienoja vienā valstī senlatviešu ciltis. No otras puses, viņi izveidoja tādu verga mentalitāti, ka šodien paši neesam spējīgi pārvaldīt savu valsti. Hitlera okupanti vispār mums nekā neuzcēla, vien sagrāva. Pa ...
Krievu okupanti Latvijas attīstību nobremzēja uz 50 gadiem un piedirsa Latvijas zemi un upes. Viņi cēla tikai to ko viņiem vajadzēja citiem nederēja.
Dzīvot demokrātijā
10.09.2024. 16:04Demokrātijā ir un var būt vairāki viedokļi, bet tie balstās uz cilvēktiesībām, vērtībām,kas definētas Satversmē, likumos un ētikas normās. Ja, tās tiek pārkāptas, tā vairs nav demokrātija. Latvijas Televīzija pēdējā laikā regulāri pārkāpj. Kaut vai paziņojums mēs dzīvojam divkopienu valstī ir pretrunā Satversmei. To, ka to vēlas kāda sabiedrības daļa, LSM nav tiesības to atbalstīt, jo tas ir pret Satversmi. Kādēļ vēl VDD vēl nav ķērusies klāt šai pretvalstiskai organizācijai, ko sauc Latvijas Televīzija.
Хм
10.09.2024. 15:13»
kāda tur koalīcija?
Paderastu Vienotība pretēji NA kopā ar kremli pārstāvošo pederastu SC balsoja par krievu militārista defektīvo atvasi Vējoni, SC koalīcijas partneriem: Rinkēviču un Kozlovski, par čekas mēslu Roni, kopīgi sargāja čekas maisus un dalīja uzturēšanas atļaujas no krievijas iesūtītiem bandītiem un čekistiem...
Не согласен-выходи из коалиции. А не придумывай "ну мы ради стабильности коалиции потерпим"
Ты еше повторись про бедного мера города Бирска, который тоже ни за что не в ответе, им обманом управляли.
neteikšu viss
10.09.2024. 15:06»
lieta tāda
ka negrib būt saistīti ar kara noziegumiem. Informācijas laikmetā tos grūti noslēpt
Krievu sub-human jūtas tik neizskarami, ka gatavi uzkraut sev visus savu senču pastrādātos noziegumus pret cilvēci.
kāda tur koalīcija?
10.09.2024. 15:03»
Хм
Херманя кунгс долгие годы был активным членом NA, которая, в свое время, долгие годы входила в коалицию. А участие в коалиции означает и полную ответственность за всю государственную политику и все решения...
Paderastu Vienotība pretēji NA kopā ar kremli pārstāvošo pederastu SC balsoja par krievu militārista defektīvo atvasi Vējoni, SC koalīcijas partneriem: Rinkēviču un Kozlovski, par čekas mēslu Roni, kopīgi sargāja čekas maisus un dalīja uzturēšanas atļaujas no krievijas iesūtītiem bandītiem un čekistiem.
Хм
10.09.2024. 14:44»
Wtf?
Izlasi krievs,kas ir "krievu skolu aizstāvības štābs",un mazāk citē fašistu lozungus. Tos kā redzu,esi labi apguvis krievs
Еще раз-где в требованиях было ТОЛЬКО НА РУССКОМ, отрицая необходимость знания латышского? И какие фашистские лозунги я цитирую?