Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Haralds
12.02.2022. 09:48»
Padomju inženieris(gaišais spēks)
Mēs jaunu pasauli sev celsim , kur valdīs taisnība un darbs (Gandrīz uzcēlām , drusku pietrūka
značit sūdīgi cēlāt vai prodžekts bija nedzīvs dzimis!
kā Streipulis -
12.02.2022. 09:29»
Tu esi stulbenis, ja domā kā trollis lauķis
ar apsaukāšanos un mēdīšanos!
Korekcija
06.02.2022. 17:46Linčot var un vajag, jo patreizējā situācijā nav citas izejas.
Tas jebkurā gadījumā ir mazākais ļaunums.
Jo nav īstenas tiesas, kas varētu patiesu tiesu spriest.
Tā ir tāda pat imitācija kā pati valsts.
Pilnībā sapuvusī tieslietu sistēma ir pirmā ar ko vajag sākt.
Tieši tā ir visa ļaunuma pirmsākums.
Vēl viens stulbenis atradies!
03.02.2022. 19:21»
Tavas diskusijas iestrādes ir tukša diršana. Vēl viens stulbenis atradies
tukša diršana ir tavi nepārtrauktie žultspūšļa spazmu izdalījumi.
anukaespats
03.02.2022. 16:31»
sliktāk būt vairs nevar
Iesaki balsot par pidaru un transpersonu valdību pusei no kuras daba nav paredzējusi radīt pēcnācējus
Nē, es esmu par putniņu mīlētājiem :)
Pateicoties jūsu jautājumam, es arī izgudroju sazvērestības teoriju.
Polittehnologiem īsti labi neizdevās projekts ar Zatleru un krievu tankiem, tad nu viņi izdomāja nākošo viltību. Sak, palaidīsim tagad pie varas Atparistus, un kad viņi sataisīs pietiekoši daudz aplamību, tad nāks mūsējie un izglābs Latviju.
sliktāk būt vairs nevar
03.02.2022. 14:56»
anukaespats
Autors raksta - vai esi dzirdējis par sociālu valsti? Tiek minēts, ka cilvēks varētu strādāt 4 stundas dienā. Jā, zinātnes un tehnikas attīstība to varētu atļaut. Ja vēl piedevām likvidētu nevajadzīgo birokrātiju... Kāpēc gan ārstiem vai skolotājiem būtu kam jāatskaitās? Atskaitēs var sarakstīt nezin...
Iesaki balsot par pidaru un transpersonu valdību pusei no kuras daba nav paredzējusi radīt pēcnācējus !?
anukaespats
03.02.2022. 13:01Autors raksta - vai esi dzirdējis par sociālu valsti? Tiek minēts, ka cilvēks varētu strādāt 4 stundas dienā. Jā, zinātnes un tehnikas attīstība to varētu atļaut. Ja vēl piedevām likvidētu nevajadzīgo birokrātiju... Kāpēc gan ārstiem vai skolotājiem būtu kam jāatskaitās? Atskaitēs var sarakstīt nezin ko, vai kādam tās interesē?
Ir tikai kāds "bet". Mēs jau esam gājuši, mums ir solījuši. Kad solītāji tiek pie varas... Un vecie vēži jaunās kulītēs...
Var jau izmantot esošās negācijas. Negribiet, lai mēs individuāli norādām uz valdošo kļūdām? Bet ja nu mēs neticam kārtējiem saules vedējiem?
??!
03.02.2022. 12:44Vai VAS Latvijas Valsts radio un televīzijas centra valdes priekšsēdētājs Lauris Dripe bija pieņēmis darbā Arni Pukstu?
lauķis
03.02.2022. 12:05»
Ralfs Postītājs
Viensētniek, vai tu arī kaut ko ražo un pārdod? Domā par segregāciju un to, kā brūk tirdzniecība tieši šī iemesla dēļ. Daudzām lauksaumniecības precēm ir pārprodukcija, vismazp pagaidām, bet tu domā, ka bads. Ja bads būs, tad tu neceri nemaz noslēpties, izlaupīs arī tev piederošo...
Tirdzniecība neko neražo.Pārtikas ražošana notiek tieši laukos.Diemžēl pilsētniekiem pat nav nojausmas kas notiek laukos,ko un cik ražo,tikai melīgie statistikas dati.Pilsētnieks nezin ka okeānos atkal tiek slīcināti graudi.
Viensētnieks nenozīmē ka viens.
Ralfs Postītājs
03.02.2022. 09:24»
lauķis
Nu nebraukšu prom no laukiem,arī lauki no manis neaizies jo laukos ir spēks bet pilsēta ir vāja...
Viensētniek, vai tu arī kaut ko ražo un pārdod? Domā par segregāciju un to, kā brūk tirdzniecība tieši šī iemesla dēļ. Daudzām lauksaumniecības precēm ir pārprodukcija, vismazp pagaidām, bet tu domā, ka bads. Ja bads būs, tad tu neceri nemaz noslēpties, izlaupīs arī tev piederošo.
vienkārši cilvēks
03.02.2022. 08:32»
tautaslabklajibai.lv
...
Bļa...bļa...bļa... vēl smukāku saukli nevarēji izdomāt, lai pievilinātu aitas?
03.02.2022. 08:27
»
vienkārši cilvēks
Labāk laikam nevar pateikt
Tu esi stulbenis, ja domā kā trollis lauķis.
03.02.2022. 08:26
»
vienkārši cilvēks
neteiktu gan- piemēram " ja tev sit pa vienu vaigu, tad pagriez otru" ir tīrs religijas triks... es vairāk ierosinaju diskusiju par to, vai vecās metodes, lai stātos pret līdzīgām dogmām, ir pareizas... ja tas nav nostrādājis neskaitāmas x, varbūt jāmeklē citas iespējas...t.i., ja ir sapratne par to...
Tavas diskusijas iestrādes ir tukša diršana. Vēl viens stulbenis atradies!
vienkārši cilvēks
03.02.2022. 08:09»
lauķis
Nu nebraukšu prom no laukiem,arī lauki no manis neaizies jo laukos ir spēks bet pilsēta ir vāja...
Labāk laikam nevar pateikt ... :)
tautaslabklajibai.lv
03.02.2022. 07:57
Suņi zin ko ēduši !
"Visos laikos ir bijuši dirslaiži internacionālistu kliķei,bet pienāk laiks ,kad viņiem ir dirsā .Kaut gan LV daudzi ,kuriem bija jābūt dirsā ,viņi ir pie teikšanas.Komunisti pārmeta mētelīti uz otru pusi,bet noderīgie idioti uzrāpās palmās ,un sūkā banānus.Pokemoniem īsa atmiņa.Cilvēki neņem dalību aktīvajā politikā,un iespēja piedalīties šajos procesos ir demokrātiska iespēja gāzt šos globāli sarkanos internacionālistus no varas.Patreizējais rezultāts šai varai ir vainagojies tikai tāpēc,ka latviešu tauta ir bijusi pilnīgi pasīva politikā.Lūk,mēs redzam peğiku baru ,kuri legalizē savu internacionālo politiku.Mēs redzam hibrīdcilvēkus,kuri iespārda latviskās pamatvērtības.Atcerieties ,ka demokrātija ir dota iespēja,būt godīgiem.
Nāc un ņem dalību jau tūlīt !"
www.tautaslabklajibai.lv
lauķis
03.02.2022. 07:48»
Ralfs Postītājs
Konvojā piedalās daudzi, bet nepiedalās visi, un nepiedalās visi, kas spētu konvojēt Kanādas noziedzniekus pret cilvēci uz tiesu. Lauķis var aizbraukt no laukiem, bet lauki no cilvēka - nekad. Kāds tups piedzima, tāds nomirs
Nu nebraukšu prom no laukiem,arī lauki no manis neaizies jo laukos ir spēks bet pilsēta ir vāja.
Par badu varēs pārliecināties katrs jau šogad.Diemžēl vietējie pārvaldnieki netiks tiesāti,tos vienkārši noslaktēs,bet autori atkal paliks ēnā.Kamēr aitas priecāsies par tais'no tiesu' tikmēr globālisti sagatavos aitām jaunu aploku.
VM
03.02.2022. 06:22
Trollis atkal pietaisījis pushektāru.
https://pietiek.com/raksti/sarkanas_linijas/
Kas palīdzēja man?
Man bieži ir krāsaini sapņi, ka atkal kaut kur kaut ko esmu dzēris. Pamostos aukstos sviedros un esmu tik neizsakāmi laimīgs – cik labi, ka tikai dēmons! Tā ir pieredze, kas ir bijusi un ko uzreiz izstāstu sievai. Savai.
Tādā stāvoklī uzrakstīju un publicēju vēstījumu:
“Pasludinu Teiku par kodolbrīvu zonu.
Pašpasludinātā virsvadoņa Viedā Maneļa desmit dekrēti katram teicēnietim (DDKT)”.
Tāda ir mana neatņemamā un nepārvertējamā pieredze, kas mani izveidojusi par to, kas tagad esmu ar četriem tūkstošiem sekotāju sociālajos tīklos!
Cilvēki, esiet modri! Sekojiet maniem unikālajiem komunikācijas kanāliem!
https://pietiek.com/raksti/sarkanas_linijas/
VM
03.02.2022. 01:59»
Trollis veselu hektāru piedirsis.
https://pietiek.com/raksti/viedais_anonymous/
tieši tā
03.02.2022. 00:14»
vienkārši cilvēks
neteiktu gan- piemēram " ja tev sit pa vienu vaigu, tad pagriez otru" ir tīrs religijas triks... es vairāk ierosinaju diskusiju par to, vai vecās metodes, lai stātos pret līdzīgām dogmām, ir pareizas... ja tas nav nostrādājis neskaitāmas x, varbūt jāmeklē citas iespējas...t.i., ja ir sapratne par to...
C.: "...kas ir tas, ko esam/ daram nepareizi, ja par mums turpina ņirgāties"
---------------
Tas ir elementāri "kā lāpsta": mēs ( pūlis) darām nepareizi visu to, par ko paši kritizējam vadošos locekļus. Jo - viņi to dara tāpēc, ka var atļauties darīt vienalga kā, kaut vai arī nepareizi: tā ir VIŅU PAŠU spēle (shēma), ko viņi spēlē (shēmo) pēc SAVIEM, VIŅU PAŠU izdomātiem noteikumiem. Kur pretī - pūlis arī grib spēlēt tādu pašu spēli, BET - ir spiests spēlēt NEVIS savu spēli pēc saviem noteikumiem, bet VIŅU spēli pēc VIŅU noteikumiem. Un, pie tam, pūlis nevar atļauties / pūlim neatļauj spēlēt nepareizi - atšķirībā no tā, kā to atļaujas spēles saimnieki un noteikumu diktētāji. Un tieši par to pūlis lamā vadošos locekļus - ka viņi SAVĀ spēlē var atļauties spēlēt arī nepareizi un vēl ņirgāties par pūli, kamēr pūlis nevar / pūlim neļauj spēlēt nepareizi, lai gan pūlim gribās tā, ka acīs cērtas.
Pareizais risinājums varētu būt tik pat elementārs, kā problēma - par to zina visi, tikai šajā pašreizējā "valstī" tas tiek konsekventi noklusēts un totāli ignorēts: 100% VISIEM (gan vadošajiem locekļiem gan pūlim) vienādi un obligāti respektējami / saistoši spēles noteikumi. T.i.: "Viens Likums un viena Taisnība VISIEM!" Un, protams, līdz ar to: "Likuma nezināšana (sevišķi jau atļaušanās nezināt / apzināt pārkāpt Likumu) neatbrīvo no LIKUMĪGĀS ATBILDĪBAS."
Viss jaunais esot "labi aizmirsts" (noklusēts, ignorēts) vecais. Dēļ tam - nav jēgas izgudrot jaunu ("pareizāku") riteni, jo tas jau sen ir izdarīts, arī šajā ziņā (skat.iepr.). Atliek tikai atcerēties un ikdienišķi atgādināt sev & visiem citiem to, ko (vēl pavisam nesen, tikai pirms daždesmit gadiem!!!) gluži pašsaprotami zināja un respektēja mūsu tuvie / tālākie senči, paaudžu paaudzēs. Ir sacīts: "Un - nav nekā jauna šajā Dieva Pasaulē..."
šaura huntas cilvēku grupa
02.02.2022. 23:34»
Kamēr netiks saprasts,
ka veidojot jaunas partijas, piedaloties “demokrātiskās vēlēšanās”, pēc kurām pielaidi valsts noslēpumiem piešķir šaura huntas cilvēku grupa huntai lojālajiem, ir naivi cerēt, ka var ietekmēt politiku...
Viņi ir anonīmi vai ir pieejams saraksts ?
Kaapeec
02.02.2022. 23:13Vēl viens "domātājs" prognozē anarhijas uzvaru, nezkāpēc saistot to ar Krievijas imperiālisma aizstāvību. Laikam jau tur dīgst furunkuļi gan vienam, gan otram
vienkārši cilvēks
02.02.2022. 23:03»
Tev šī informācija
jau kaitē, Juri
Es jau neprasu Jurim ( viņš pat nezin, ka bez Latvijas ir arī citas zemes), bet izmantoju vārdu JURIS tikai kā piesegšanos savai nesaprašanai :)
Tev šī informācija
02.02.2022. 22:48»
vienkārši cilvēks
Nu man jāprasa kā Jurim: tad “Dziļās Latvijas valdība” taisās tos kodus "nolaupīt", jeb tu arī esi no viņiem
jau kaitē, Juri!
Kamēr netiks saprasts,
02.02.2022. 22:45»
Kamēr netiks saprasts,
ka kodu kontrole nav pašmērķis, bet politisks ierocis, neļaujot sagraut valsti un iznīcināt latvju tautu, un pielaide kodiem ir ierobežota, tikmēr nav jēgas šo jautājumu apspriest. Tas ir, kā ar valsts noslēpumu pārņemšanu...
ka veidojot jaunas partijas, piedaloties “demokrātiskās vēlēšanās”, pēc kurām pielaidi valsts noslēpumiem piešķir šaura huntas cilvēku grupa huntai lojālajiem, ir naivi cerēt, ka var ietekmēt politiku.
Tā salīdzinoši korporāciju sauklis ir “valsts iekārta var mainīties, bet korporācijas paliek” un izmanto valsti savā labā.
Ja nav “dziļās Latvijas valdības”, nav un nebūs valstij un tautai derīgas politikas.
vienkārši cilvēks
02.02.2022. 22:40Nu man jāprasa kā Jurim: tad “Dziļās Latvijas valdība” taisās tos kodus "nolaupīt", jeb tu arī esi no viņiem?
Kamēr netiks saprasts,
02.02.2022. 22:30»
vienkārši cilvēks
Tātad tavs ieteikums ir kaut kādā veidā piekļūt kontrolei pār kodiem? Nebaida tas, kā rokās tie varētu nonākt un kā izmantoti? Tad jau varētu jau aizspriesties tik tālu, ka varētu arī pārņemt kontroli pār naudu, īpašumiem utt., jo tas viss taču tagad glabājas turpat, kur kodi
ka kodu kontrole nav pašmērķis, bet politisks ierocis, neļaujot sagraut valsti un iznīcināt latvju tautu, un pielaide kodiem ir ierobežota, tikmēr nav jēgas šo jautājumu apspriest. Tas ir, kā ar valsts noslēpumu pārņemšanu.
Ja ārvalstu slependienesti meklē un atrod vai neatrod šos kodus, tad naidīgo valstu slependienesti šos kodus var izmantot kritisko infrastruktūru sagraušanai.
“Dziļās Latvijas valdība” kontrolētu kodus, VDD informāciju un Saeimas koalīcijas un opozīcijas politiku, ietekmējot likumdošanu tieši.
Publicēt rakstus par huntas noziegumu sekām, šausmināties, komentēt nozīmā sadarboties.
vienkārši cilvēks
02.02.2022. 22:27»
Es
Labs piemērs tam, kā "strādā" Latvijas mediji. Vienvalodīgais Juris neko nav dzirdējis
:)
Es
02.02.2022. 22:20»
Juris
Tiem, kas tankā varētu populārzinātniski, kas, pie joda, ir Konvojs
Labs piemērs tam, kā "strādā" Latvijas mediji. Vienvalodīgais Juris neko nav dzirdējis.
vienkārši cilvēks
02.02.2022. 22:17»
Kamēr netiks saprasts
ka ilūziju atgriezties cilvēktiesībās, ko atņēma 13/03/2020, nav un nebūs, vnk tiek zaudēts laiks, neko nedarot - nepretojoties. Ar nepretošanos veicinot valsts un tautas iznīcināšanu...
Tātad tavs ieteikums ir kaut kādā veidā piekļūt kontrolei pār kodiem? Nebaida tas, kā rokās tie varētu nonākt un kā izmantoti? Tad jau varētu jau aizspriesties tik tālu, ka varētu arī pārņemt kontroli pār naudu, īpašumiem utt., jo tas viss taču tagad glabājas turpat, kur kodi?
vienkārši cilvēks
02.02.2022. 22:11»
Juris
Tiem, kas tankā varētu populārzinātniski, kas, pie joda, ir Konvojs
Iemet Youtube Ottawa Canada Convoy 2022
Kamēr netiks saprasts
02.02.2022. 21:59»
vienkārši cilvēks
Te jau mēs nonākam pie tā, ka mūs kontrolē / vai kontrolēs mākslīgais intelekts. Tādā gadījumā ir jājautā, vai tiešām ilūzija ir tik dziļa, ka to pat neapzināmies
ka ilūziju atgriezties cilvēktiesībās, ko atņēma 13/03/2020, nav un nebūs, vnk tiek zaudēts laiks, neko nedarot - nepretojoties. Ar nepretošanos veicinot valsts un tautas iznīcināšanu.
Tātad atkārtoju vēlreiz - Ciparizācijas IT galvenā vērtība ir kodi. Tie, kuri kontrolē kodus, kontrolē sabiedrību - “elektronisko koncentrācijas nometni”.
No minētā izriet, ka piekļuve IT serveru kodiem ir panākumu atslēga bremzēt un kontrolēt, sagraut “elektroniskās koncentrācijas nometnes izveides iespējas”. Tas pats attiecas uz kodiem, ar kuriem piekļūt valsts serveriem, kuros glabājas visu valsts iedzīvotāju QR konti. Turklāt ne visiem serveriem ir nodrošināta autonoma elektrības apgāde. Cik ilgi gaidīsim? Esam jau iedzīti QR kodu universālajā globālajā koncentrācijas nometnē.
Kodus kontrolē cilvēki - varas pārstāvji, nevis mākslīgais intelekts. Pārņemt varu esošajā elektroniskajā koncentrācijas nometnē nevardarbīgi, bet ar intelektu, var tikai atsavinot šos kodus varai. Bez tās ziņas. Iegūstot kontroli pār kodiem, plašākā nozīmē nozīmē kontrolēt pašu varu.
Tā, piemēram, iznīcinot un kontrolējot Latvijas valsti “ANO Vietējo un reģionālo pašvaldību kongresa” mājaslapā par Latviju uzsvērts, ka tajā ir korporācijas. Korporācijas nav valsts pārvaldes struktūrvienības, bet korporācijas ietekmē valsts politiku. Korporācijā ir Rimševis, R. Dzintars, eiroparlamentāriete Melbārde u.c.
Nameisis
02.02.2022. 21:32»
Ir problēmas, bet ir arī risinājumi!
Sabiedrība ir nabadzīga, sadrumstalota un bez piekļuves vajadzīgai informācijai. Retais ir gatavas kaitēt savām īstermiņa interesēm, lai ilgtermiņā visi dzīvotu labāk. It sevišķi, ja tieši vai pastarpināti ir atkarīgs no valodošo labvēlības (bizness, amats,radi). Trūkst pašpietiekamu cilvēku, kuri ir...
Vēl nedaudz pacietības labie ļaudis, būs jābūt vienotiem kā vēl nekad.
vienkārši cilvēks
02.02.2022. 21:24»
Kamēr netiks saprasts
Ciparizācijas IT galvenā vērtība ir kodi. Tie, kuri kontrolē kodus, kontrolē sabiedrību - “elektronisko koncentrācijas nometni...
Te jau mēs nonākam pie tā, ka mūs kontrolē / vai kontrolēs mākslīgais intelekts. Tādā gadījumā ir jājautā, vai tiešām ilūzija ir tik dziļa, ka to pat neapzināmies?
vienkārši cilvēks
02.02.2022. 21:16»
Es sapratu, ko ar šo ierakstu mēģini nodot tālāk. Varu pateikt, ka ne to es domāju, kad rakstīju par mainītiem spēles noteikumiem, jo biju domājis vairāk globali... bet derēs, tikai ceru, ka efekts būs tieši tāds, ja es "neroku" pa dziļu..... nerakstīšu, ko tieši es izlasīju, jo tad būtu atklātas kārtis...... :)
Biedru biedrs
02.02.2022. 21:10»
Fēlim-Centrs
Pie Ukrainas robežas? 250 km attālumā no tās, ja kas. Kam šobrīd tur vajag karu? Zeļenskis pateica nahuj nahuj, nekādu draudu. krievi saka, ka neuzbruks un tā ir taisnība,ko viņi iesāks ar to bandītu bedri, maizi sūtīs? Par to pagaidām brēc tikai kara kurinātāji briti un vecais čībās mīzējs Bidons...
Tipisks 5.kolonnas kadrs.
Kamēr netiks saprasts
02.02.2022. 21:09»
vienkārši cilvēks
Skaldi un valdi... a mēs ta ļaunīšiem NEKO nevaram izdarīt, jo bumma ir viņu laukuma pusē, pie tam, viņi arī izgudrojuši un kontrolē spēles (demokrātija) noteikumus.... Autors to nosauca par Matricu... vēl var saukt par Realitātes Ilūziju... Un ticam, ka "labāki ( laiki ) būs...
Ciparizācijas IT galvenā vērtība ir kodi. Tie, kuri kontrolē kodus, kontrolē sabiedrību - “elektronisko koncentrācijas nometni”.
No minētā izriet, ka piekļuve IT serveru kodiem ir panākumu atslēga bremzēt un kontrolēt, sagraut “elektroniskās koncentrācijas nometnes izveides iespējas”. Tas pats attiecas uz kodiem, ar kuriem piekļūt valsts serveriem, kuros glabājas visu valsts iedzīvotāju QR konti. Turklāt, ne visiem serveriem ir nodrošināta autonoma elektrības apgāde. Cik ilgi gaidīsim? Esam jau iedzīti QR kodu universālajā globālajā koncentrācijas nometnē.
Vai latviešu tautai pietiktu intelekta slēpta valsts apvērsuma grupas izveidē, lai veiktu šādu valsts īpašumā esošo kodu un kontu pārņemšanu un kontroli bez redzamām paliekošām sekām serveros, tāds ir patiesais aktuālais jautājums..
Līdzīgi darbojas Maltas Ordenis.. te ir naudas un varas jautājums...kā vispirms tikt pie naudas līdzekļiem, ar kuriem pārņemt kodus un praktski varu.. lai gan naudas ir tik daudz, kā nekad..
Kā teiktu tāds, kam izpratne par situāciju - subjektīvais revolucionārais stāvokis ir iestājies iekšēja valsts apvērsuma nepieciešamībai (valsts terors, kovidafēra, cilvēktiesību ierobežojumi utt), bet trūkst revolūcijas subjektu, kas realizētu valsts iekšējo slepeno apvērsumu, atstājot to slepenu...
ZIB
02.02.2022. 21:07»
Murmulis
Tik garus murgus principā nelasu...A
Malacītis, un paldies, ka devi par sevi ziņu...
Ceru, ka šovakar labi pavadīsi laiku, atrodot kādu sev tīkamu nodarbi...
Īstenībā jau ne 1 tā sevišķi netīk piepūlēties...
vienkārši cilvēks
02.02.2022. 21:03»
Kamēr netiks saprasts,
ka vietējos ļaunīši rodas, pildot ANO PVO un “ANO Vietējo un reģionālo pašvaldību kongresa” plānus, rīkojumus un rekomendācijas, tikām vienu ļaunīti nomaina ar citu. Piemrēram, Viņķeles vietā Pavļuts utt. Tā ir sistēma. Mēs varam nosist vienu ļaunīti, pat 10, bet sistēma nemainīsies...
Skaldi un valdi... a mēs ta ļaunīšiem NEKO nevaram izdarīt, jo bumma ir viņu laukuma pusē, pie tam, viņi arī izgudrojuši un kontrolē spēles (demokrātija) noteikumus.... Autors to nosauca par Matricu... vēl var saukt par Realitātes Ilūziju... Un ticam, ka "labāki ( laiki ) būs...
Vispirms, vajadzētu nokonstatēt, kas ir tas, ar ko sabiedrība tiek kontrolēta? Vai tādi faktori ir vairāki? Kuri ir galvenie faktori? un tad vajadzētu vērsties pret spēles noteikumiem, neviss kādu atsevišķu ļaunīti, kuru Matrica pasviež/upurē, aizsargājot savas pozīcijas....
Kamēr netiks saprasts,
02.02.2022. 20:50»
Cīņa ir globāla, bet kaujas lauki lokāli
Kanādiešiem un amerikāņiem ir jātiek galā ar saviem ļaunīšiem, bet mums ar saviem. Neredzu viņiem iespējas kaut kur noslēpties vai visiem būt mūžīgi aizsargātiem. Reģistrs, adreses un laika jautājums
ka vietējos ļaunīši rodas, pildot ANO PVO un “ANO Vietējo un reģionālo pašvaldību kongresa” plānus, rīkojumus un rekomendācijas, tikām vienu ļaunīti nomaina ar citu. Piemrēram, Viņķeles vietā Pavļuts utt. Tā ir sistēma. Mēs varam nosist vienu ļaunīti, pat 10, bet sistēma nemainīsies.
Sistēma paredz destrukciju tāpat visos līmeņos.
Fēlim-Centrs
02.02.2022. 20:47»
Fēlis
Tipisks smadzeņu skalošanas piemērs. Sākumā tiek skarta tautai tuva un sasāpējusi problēma un kamēr smadzenes nav atdzisušas, tiek liets iekšā krebļa bulšits. Biedri Kundziņ, kremlis savilka karaspēku un uzbrukuma ieročus pie Ukrainas robežas un par Baltkrievijā, Zelenskis ir bieži rīkojies neadekvāti...
Pie Ukrainas robežas? 250 km attālumā no tās, ja kas. Kam šobrīd tur vajag karu? Zeļenskis pateica nahuj nahuj, nekādu draudu. krievi saka, ka neuzbruks un tā ir taisnība,ko viņi iesāks ar to bandītu bedri, maizi sūtīs? Par to pagaidām brēc tikai kara kurinātāji briti un vecais čībās mīzējs Bidons.
Herostrats
02.02.2022. 20:43»
Jaunā pasaules valdība
Atiek veidota no ANO struktūrām, haosa apstākļos valstīm lūdzot palīdzību ANO...
PVO Rīgas ofisu nekavējoties nodedzināt!
vienkārši cilvēks
02.02.2022. 20:28»
tieši tā
Nav runa par ieciklēšanos uz pareizo/nepareizo vai strādājošo/nestrādājošo, bet gan - par cilvēces iespēju (vai, diemžēl, nespēju) "būt vai nebūt" VISPĀR...
neteiktu gan- piemēram " ja tev sit pa vienu vaigu, tad pagriez otru" ir tīrs religijas triks... es vairāk ierosinaju diskusiju par to, vai vecās metodes, lai stātos pret līdzīgām dogmām, ir pareizas... ja tas nav nostrādājis neskaitāmas x, varbūt jāmeklē citas iespējas...t.i., ja ir sapratne par to, kas notiek un vēlme to izmainīt, tad jāmeklē jaunas metodes... vispirms saprotot, kas ir tas, ko mēs ( pūlis) esam/ daram nepareizi, ja par mums turpina ņirgāties
Tieši tā
02.02.2022. 20:24»
0h0
Piekrītu. Ir vajadzīga alternatīva ideoloģija-taisnīgāka, cilvēcīgāka
Bet vispirms ļaunīšus piekarināt stabā !
Fēlis laiza ārlietu p*dara tūpli un jūtas svarīgs
02.02.2022. 20:19»
Fēlis
Tipisks smadzeņu skalošanas piemērs. Sākumā tiek skarta tautai tuva un sasāpējusi problēma un kamēr smadzenes nav atdzisušas, tiek liets iekšā krebļa bulšits. Biedri Kundziņ, kremlis savilka karaspēku un uzbrukuma ieročus pie Ukrainas robežas un par Baltkrievijā, Zelenskis ir bieži rīkojies neadekvāti...
Propogandon ej dirst ar savām zombo tv ziņām 😀
0h0
02.02.2022. 20:13»
Skolmeistars
Mēģināji ironizēt.Tikai nākotnes veiksmīgās sabiedrības spēs pastavēt tikai uz līdzīgiem principiem. Sociāla valsts, lielražošana kā valsts kontrolētas programmas, sīkais privātais bizness tikai apkalpojošā sfērā
Piekrītu. Ir vajadzīga alternatīva ideoloģija-taisnīgāka, cilvēcīgāka.
nuja
02.02.2022. 20:11»
Fēlis
Tipisks smadzeņu skalošanas piemērs. Sākumā tiek skarta tautai tuva un sasāpējusi problēma un kamēr smadzenes nav atdzisušas, tiek liets iekšā krebļa bulšits. Biedri Kundziņ, kremlis savilka karaspēku un uzbrukuma ieročus pie Ukrainas robežas un par Baltkrievijā, Zelenskis ir bieži rīkojies neadekvāti...
Lai nu kurš par ko, bet - plikais un sušķīgais par pirti...
interesanti
02.02.2022. 20:09»
vienkārši cilvēks
es nerakstīju par reliģiju, ar kuras palīdzību manipulē ar pūli, to es it kā zinu... bet jācer, ka nedomā, ka te pār mums valda tikai ļaunums, kas sagrābis cilvēces prātus.. tad jau nerastos tādi raksti un Konvoji
kāpēc teju katrā diskusijā pienāk brīdis, kad vairs nav interesanti? :/