Ašeradens prasīs Jaunzemei paskaidrojumus VID skandāla lietā, Tavars virzīs jautājumu koalīcijas padomē
Rolands Pētersons, Neatkarīgā22.02.2023.
Komentāri (0)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
bet>faksts
23.02.2023. 14:36»
fakts
Info ir tikpat nopietna kā dzērājšofera teiktais, ka policijas šēfs ir viņa draugs un tūlīt visus atlaidīs
Cik info ir nopietna-to var noteikt tikai pārbaude, bet atstāt pildīt pienākumus šadus cilvēkus, kuri var izrādīties vainīgi ir pretvalstiski.
GH
23.02.2023. 14:34»
CENZŪRAS bloķēts (un politiski represēts)
...
Privetnašemu dorogomu tovarišču-romanistu-Puškinu!
bet>Bb
23.02.2023. 14:33»
Bb
Jaunzemei pašai bija jāatkāpjas uzreiz pēc publikācijas Dienā...
Diemžēl neko nezinu par Jums un jūsu uzņēmējdarbību...tapēc par to man spriest grūti. Mani neviens no VID nekad nav vajajis. Kas attiecas uz Jūsu domu, ka Jaunzemei pašai bija jāatkāpjas-tas ir morāles un ētikas jautājums, bet kā labi zināms-tad tādas lietas LV netiek popularizētas ne varas, ne darba ņēmēju, ne devēju vidē, tapēc jāpacieš kā ir.
Kas bija jādara Jaunzemei-tas ir viņas izvēle, bet Fin.ministrs ir viņas priekšnieks, un viņam faktiski vajadzēja atstādināt Jaunzemi uz pārbauds laiku no amata pildīšanas. Diemžēl šis jautājums LV tiesiski nav līdz galam noregulēts, tapēc tagad iznāk, ka cilvēks, kuru tur AIZDOMĀS par smagu noziegumu izdarīšanu var turpināt darbu valsts pārvaldē...Tiesiskais regulējums, ko LV popularizē valsts vara, ka ja nav notiesāts-nav vainīgs, patiesībā ir aizsēgs lai blēži un afēristi varētu turpināt savus darbus....
Bb
23.02.2023. 04:43»
Bb
Jaunzemei pašai bija jāatkāpjas uzreiz pēc publikācijas Dienā...
Vispārinot.
Huntas (modernās, mūsdienu) izveidošanās iespēju priekšnoteikumi ierakstīti LR Satversmē. Faktiski Satversmē nav ierakstīti attiecīgi teikumi, ar ko atšķiras ASV un LR konstitūcijas.
Un to teikumu būtība ir - tautai ir tiesības ar ieročiem rokās sacelties pret tirāniju, valsts iekšējiem un ārējiem ienaidniekiem.
Tāpēc pareizs ir jautājums, kas satrauca huntu laikā, kad parādījās teātra iestudējums “Kur palika valsts?” Visvairāk tas satrauca E.Levitu.
Izsekošanas un vajāšanas, ko pieredzēja Lapsas kungs un Liepnieka kungs, viņu radi un draugi, kratīšanas ar suņiem bez konkrēta iemesla, lai tikai “atrastu jebko kriminālprocesa uzsākšanai, kurā būtu iesaistīti Lapsa un Liepnieks”, novērtējamas nekā citādi kā tirānija. Un tirāns ir E. Levits, kurš izmantoja valsts resursus, lai vajātu pilnīgi nevainīgas kriminālprocesuālajā izpratnē personas, radošās inteliģences cilvēkus, kurus neapmierina valsts korupcija un korupcija valstī.
Bb
23.02.2023. 04:23»
bet
patiesībā info par Jaunzemi un VID ir tik nopietni, ka nekādi paskaidrojumi nav jāprasa: Jaunzeme jāatstādina no pienākumu pildīšanas uz pārbaudes laiku.Tā laikam valstiski būtu pareizāk
Jaunzemei pašai bija jāatkāpjas uzreiz pēc publikācijas Dienā.
Pieļaujama iespēja, ka hunta neko pret savējiem nepasāks. Tikai pieļaujama. Bet faktu un pierādījumu pret konkrētām personām, kuras interesēs (Levits), kuri pasūtīja kriminālprocesa safabricēšanu ar kratīšanām un ilgstošu teroru - ar izsekošanas vajāšanu Liepnieka un Lapsas radus un draugus, izlietojot valsts resursus, ir jau zināmas konkrēti.
Tāpēc Lapsas kungs sacīja you tube kanālā vakar, ja šīs personas katra nenožēlos izdarīto un publiski neatvainosies, viņus katru sagaidīs godīga atmaksa par sadarīto.
Un tās personas var lūgt Dieviņu, ka atmaksa netiks vērsta pret šo personu radiem un draugiem.
Es personīgi nepazīstu Lapsas kungu. Bet, kad mani vajāja valsts amatpersonas tikai tāpēc, ka sacēlos pret korupciju, es rīkojos tieši tāpat, konkrēti iedarbojos uz konkrētām personām, līdz tām pārgāja tieksme, izmantojot valsts resursus tikai tāpēc, lai manu uzņēmējdarbību padarītu man nepanesamu.
Vienreiz biju spiests pamest valsti. Kad atgriezos, vajāšanas turpinājās, bet es vairs to nepieļāvu. Daļēji tās tika vērstas arī pret maniem radiniekiem. Tāpēc es ļoti labi saprotu šo huntas noziegumu būtību. Un veidu, kā pretoties, saglabājot cilvēcīgu pašcieņu.
CENZŪRAS bloķēts (un politiski represēts)
22.02.2023. 22:35»
FKK
Skumjš joks - "VID skandāla lietā Tavars virzīs jautājumu koalīcijas padomē...
...
"Jo vairāk (lump.en)sabiedrība attālinās no patiesības, jo vairāk (un lop!ski tŗulāk) tā neieredz tos (normālos cilvēkus), kuri to vēsta."
/ apt.cit.aut. - Džordžs Orvels /
"Es ticu, ka šis laiks izgaisīs kā ļauns murgs. Tas dod spē.ku šeit būt un elpot."
/ Gunārs Astra, Brīvības cīnītājs un politiski represēts disidents /
-----------
Ir sacīts: "Aklo vidū vienacis ir valdnieks - pat arī gauži kro.plīgs ubags būdams."
Un, arī: "Var jau bezjēgā skaļi un +/- ilgi dēvēt sū#u par zafffti – dēļ tam tas saldāks nekļūs un tīkami smaržot nesāks." ;)
Savukārt, kā zināms: "Par naudu var nopirkt daudzas labas lietas, BET – par to pašu naudu var nopirkt arī pat nesalīdzināmi daudz vairāk sliktu lietu, tajā skaitā arī ļaunumu, ienaidu, nodevību (tostarp, dabiski - arī cilvēciski neadekvātu "īpašo vajadzību" apkalpošanu par šamā kre.tīnisma angažējumam adekvātu "taisnīgu atlīdzību") un taml. draņķības..."
-----------
"Svēts pienākums pret "SAVĒJIEM"!..."
( O.M.© “Hŗoniskais pjedestāls” - 11.07.2008., Nr.6. )
Kad 'sugas biedrs iekritis' ~
Šai "valstī" vēl nav piekritis,
Neviens no SILES kustoņiem,
Šo 'triekt ar mietiem sū(n)ainiem'...
...
"Ir M.U.Ļ.Ķ.U Zemes "(diž)lopiem",
Svēts pienākums pret "savējiem":
Tos neļaut "svešiem" 'čakaŗēt',
Vai - "vaukšķu pūlim" 'upurēt'!
Jā 'biedram ziepes' iegadās,
(Dēļ kāres 'rīt', vai zaglības,
Uz to, kas "valstī" "slikti stāv") ~
Mums 'sugasbied(i)rs' jāaizstāv!
Ja likumam būs 'pār(i)kāpis',
Vai "valsti" 'smagi uzmetis',
Jebkurš no MŪSU 'korišiem' ~
Šim 'metamies' par aizstāvjiem:
Gan "tiesībsargiem" ‘žvankstīsim’,
Gan "indulgences" 'drukāsim' ~
Lai šim 'otmazka sabīdās',
Un - nav pa sū#iem 'jāmaisās'!
Pa masmē.dekļiem 'rukšķēsim',
Un 'SILES fanus' zombēsim,
Ka - mūsējais ir "goda vīrs":
No grēkiem - 'kristāldzidri' "tīrs"!
Ja vajag - 'muļķi palaižam':
Gan tŗulus 'cirvjus' tēlojam,
Gan "ētiskumu" 'piesaucam',
Lai 'glābtu ādu' KRE.TĪNAM!
(Jo - diez vai ilgi jāgaida,
Būs pašiem tāda "nestunda":
Neviens no cūk.lopiem nav "svēts",
Kurš top pie SILES 'piejaucēts'...)"
...
Ja 'sanāk ziepes' "SAVĒJIEM" ~
Vai SILE lūzt no "aizstāvjiem",
Kas, "shēmu" glābjot, rukšķēt sāk,
Bet SISTĒMA - šos "piesegt" māk...
-----------
M U Ļ Ķ U zeme, SILES "valsts" parodija "euro.latvĀNija", XXI gadsimts.
Jj
22.02.2023. 22:09»
Pilnīgi piekrītu!
Arī nesaprotu, kāpēc ģenerālprokuroram Stukānam nav uzlikti rokudzelži! Cik ilgi viņš shēmos noziegumus
Skaļi vārdi, bet vai vari tos pamatot ar faktiem? Domāju reālus faktus nevis "paskaties apkārt", "atver acis" un citus vispārīgus izteikumus.
aisbergs
22.02.2023. 20:40»
Latvija - neizdevusies valsts
Neesi tik naivs! Viņi visi viens otru piesedz ne jau savstarpējās mīlestības lielās dēļ, bet gan tāpēc, ka, ja tāda Lūre vai kāds cits, kuru neizpestīja savējie, sāk runāt, tad ir tas, kas ir šobrīd. Savulaik Gudele atlaida vienu savu darbinieci, pēc kā medijos uzpeldēja torte Inas dzimšanas dienā par...
Nogrima gudeles redzamā daļa. Iepēti viņas šī brīža privāto veikumu, viss publiski pieejams.
Kamēr tu šo spēli spēlē...
22.02.2023. 20:02»
Troņu spēles
Mazā ,sirmā kumeliņā,jāj pa ceļu pasaciņa
Jāj un jāj un neapstājas, kamēr zirgam nodilst kājas...
Troņu spēles
22.02.2023. 19:53»
kārtējā muļķuzemes ziepene
izbadējušos zirnekļu kautiņš netīrā stikla burkā
Mazā ,sirmā kumeliņā,jāj pa ceļu pasaciņa…
fakts
22.02.2023. 19:43»
bet
patiesībā info par Jaunzemi un VID ir tik nopietni, ka nekādi paskaidrojumi nav jāprasa: Jaunzeme jāatstādina no pienākumu pildīšanas uz pārbaudes laiku.Tā laikam valstiski būtu pareizāk
Info ir tikpat nopietna kā dzērājšofera teiktais, ka policijas šēfs ir viņa draugs un tūlīt visus atlaidīs.
kārtējā muļķuzemes ziepene
22.02.2023. 19:41izbadējušos zirnekļu kautiņš netīrā stikla burkā.
Krievija-izdevusies valsts
22.02.2023. 19:10»
Latvija - neizdevusies valsts
Ašeradena pieprasītie paskaidrojumi no Jaunzemes puses varētu izskatīties aptuveni šādi: "Arvil, tu taču saproti, ka, ja pārāk centīgs būsi, pārāk leksies, tad arī par tevi šis un tas var kļūt publiski zināms. Padomā labi, sēdēt un klusēt lupatiņā, mani netraucēt un neaiztikt, vai sagaidīt, ka par tavām...
Pareizi biedrs, un tapec braucam draudzigi visi kopa majas.
bet
22.02.2023. 19:09patiesībā info par Jaunzemi un VID ir tik nopietni, ka nekādi paskaidrojumi nav jāprasa: Jaunzeme jāatstādina no pienākumu pildīšanas uz pārbaudes laiku.Tā laikam valstiski būtu pareizāk.
darbību vajag imitēt
22.02.2023. 18:06»
FKK
Skumjš joks - "VID skandāla lietā Tavars virzīs jautājumu koalīcijas padomē...
...
cirks 32 g garumā
22.02.2023. 18:05ja Eiropa nebarotu mūsu sarkano šļuru...varbūt pamēginat nedot, nebūs ko zagt, kaut gan staļins zaga un sākās golodomors
FKK
22.02.2023. 17:28Skumjš joks - "VID skandāla lietā Tavars virzīs jautājumu koalīcijas padomē."
Tikpatlabi Tavars var virzī rādītājpirkstu vispirms vienā savā deguna nāsī, pēc tam otrā. Tad mazliet paurbināt tur atrasto saturu. Tavars bija un ir vājš politiķis, piedevām koalīcija skaļi smiesies, kad viņš teiks, "tādas lietas ir nepieļaujamas." Jo lai cik vājš viņš būtu, bet tik dumjš jau nav un nav jau arī pirmo dienu politiķā. Viņa maizes tēvi šādus pasūtījumus rīkoja regulāri. Un?
Vienīgi sājš prieks redzēt, ka koalīcijas, īpaši Vienotība - visādi rinkēviči, reiri, judini, loskutovi taisīs lielas acis - Ak vai, tiešām kaut kas tāds bijis, nevar būt, tas mums ir kaut kas jauns un pārsteidzošs, ak vai, ak vai, ak vai!!!!
Protams, Apvienotais saraksts neatpaliks, iespējams, sagaidīsim lielākā pieliplekļa Smiltēna drosmīgu paziņojumu - Kā kaut kas tāds vispār varēja gadīties?! Kaut gan šis superliekulis politikā tāpat kā Tavars ir gadiem un zina, ka tā tiek darīts jau sen.
Latvija - neizdevusies valsts
22.02.2023. 17:23»
Lūres peripētijas
Es vienkārši brīnos par kaut ko citu, ka tāda Lūre, kura ir pieķerta smagos noziegumos kā kukuļņēmēja un lietu safabricētāja, kura kā 90tajos gados izspiež naudu no uzņēmējiem - tagad ir uztaisīta pēkšņi par svēto nevainīgo gotiņu, kura stāsta kā viņai kautko tur teikuši un tagad visi pļūtīdami skrien...
Neesi tik naivs! Viņi visi viens otru piesedz ne jau savstarpējās mīlestības lielās dēļ, bet gan tāpēc, ka, ja tāda Lūre vai kāds cits, kuru neizpestīja savējie, sāk runāt, tad ir tas, kas ir šobrīd. Savulaik Gudele atlaida vienu savu darbinieci, pēc kā medijos uzpeldēja torte Inas dzimšanas dienā par budžeta 600 latiem. Troksnis bija, nogrima Gudele ar visu savu e-lietu ministriju.
Latvija - neizdevusies valsts
22.02.2023. 17:17Ašeradena pieprasītie paskaidrojumi no Jaunzemes puses varētu izskatīties aptuveni šādi: "Arvil, tu taču saproti, ka, ja pārāk centīgs būsi, pārāk leksies, tad arī par tevi šis un tas var kļūt publiski zināms. Padomā labi, sēdēt un klusēt lupatiņā, mani netraucēt un neaiztikt, vai sagaidīt, ka par tavām darīšanām no kāda seifa kādi dokumenti žurnālistiem rokās nejauši iekrīt!"
Zvaigzne
22.02.2023. 17:13»
Vai tu par Ramoliņu
Vai tiešām
Ne visi vēlas publicitāti pēc tā, bet jā, Latvijā angažēti kriminālrocesi ir parasta lieta.
nopietni
22.02.2023. 15:19»
Nepiekrītu!
Pierādījumu pret Stukāna noziegumu ir pietiekami. Stukāns pats neatkāpsies. Viņu piesedz, visa sistēma ir, kāds ir Stukāns...
Droši vien Jums, ir zināms, kādu nākošo noziegumu plāno Stukāns, ja apsūdzat viņu tajā vai arī atturat?
Nepiekrītu!
22.02.2023. 14:34»
apvārsnis
Latvijā nav iestādes, kura spētu izvirzīt apsūdzību Stukānam. Ja Lapsam, izdotos atrast kopējo valodu ar amerikāņu drošības struktūrām, tad jā, bet tas maz ticams, varbūt arī spēj, ja nu pavīd kopējas intereses. Jo kā redzat Lapsa spēj sašūpot valsts vadību eliti un pat nomainīt to. Un to dara, ar minimāliem...
Pierādījumu pret Stukāna noziegumu ir pietiekami. Stukāns pats neatkāpsies. Viņu piesedz, visa sistēma ir, kāds ir Stukāns.
Viņu pēc būtības jau bija jāaiztur un jāveic kratīšanas. Atturot Stukānu no nākošo noziegumu plānošanas.
Viņu ne tikai var, bet vajag ap ietināt nekavējoties. Nav politiskās gribas. Saeimas koalīcija atbalsta Levitu, kā uzdevumā bija veikti noziegumi - “atrast jebko”.
Pēc būtības Kariņš, Levits, Kučinskis, Ašeradens, Ēlerte, Saeimas koalīcija, Smiltēns, Stukāns ir valsts noziedzības sargsuņi, sabiedrotie - politiski līķi. Uz ko viņi vēl cer?
apvārsnis
22.02.2023. 12:56»
Pilnīgi piekrītu!
Arī nesaprotu, kāpēc ģenerālprokuroram Stukānam nav uzlikti rokudzelži! Cik ilgi viņš shēmos noziegumus
Latvijā nav iestādes, kura spētu izvirzīt apsūdzību Stukānam. Ja Lapsam, izdotos atrast kopējo valodu ar amerikāņu drošības struktūrām, tad jā, bet tas maz ticams, varbūt arī spēj, ja nu pavīd kopējas intereses. Jo kā redzat Lapsa spēj sašūpot valsts vadību eliti un pat nomainīt to. Un to dara, ar minimāliem līdzekļiem un vēl likumu ietvaros.
He
22.02.2023. 11:41Baidos, ka aiz vieniem, tā aiz tiem, kas it kā pirmos atmasko, stāv konkurējoši grupējumu un ar cīnu par taisnību, likumību un noziedzību šajā valstī tam nav nekāda sakara. Kā to apsniedz publikai, tas cits jautājums.
Pilnīgi piekrītu!
22.02.2023. 11:37»
Lūres peripētijas
Es vienkārši brīnos par kaut ko citu, ka tāda Lūre, kura ir pieķerta smagos noziegumos kā kukuļņēmēja un lietu safabricētāja, kura kā 90tajos gados izspiež naudu no uzņēmējiem - tagad ir uztaisīta pēkšņi par svēto nevainīgo gotiņu, kura stāsta kā viņai kautko tur teikuši un tagad visi pļūtīdami skrien...
Arī nesaprotu, kāpēc ģenerālprokuroram Stukānam nav uzlikti rokudzelži! Cik ilgi viņš shēmos noziegumus?
Bb
22.02.2023. 11:35»
He
Par Jaunzemu viss daudz maz skaidrs, bet par Lūri gan nav. Neticu, ka tā vienkārši kaut kāda izmeklētāja pēkšņi kļūst vaļsirdīga. Ar vaļsirdību, ka parastai izmeklētājai beigtos ļoti slikti
Ja tevi noturēs ieslodzījumā, kur var viegli “no kovida” aizlaist uz viņsauli, šķiet, 4 mēnešus, ar safabricētām lietām, kad esi sūdzējies VDD, neesi neko pārkāpis, bet pakļāvies vien VID vadības un ģenerālprokurora šantāžai, kā izmeklētāja izproti notiekošo, tev mēģinasabeigt reputāciju uz visiem laikiem, tev nekas cits neatliktu darīt,kā “nākt gaismā”, ja negribi samierināties ar valsts organizēto noziedzību visos līmeņos.
Un cik nav tādu gadījumu, kad piekāpjas augstākstāvošu amatpersonu mutvārdu rīkojumiem miera un darvietas, prēmiju dēļ, ignorējot likumu?
Nu bet ja nav ko vairs zaudēt,
22.02.2023. 11:33»
He
Par Jaunzemu viss daudz maz skaidrs, bet par Lūri gan nav. Neticu, ka tā vienkārši kaut kāda izmeklētāja pēkšņi kļūst vaļsirdīga. Ar vaļsirdību, ka parastai izmeklētājai beigtos ļoti slikti
tad kāpēc klusēt?
Mazums nospēlēs pozitīvi ... kas savā veidā jau notiek
jautājums
22.02.2023. 11:01»
He
Parastais cilvēciņš šādus juridiski pierādāmus faktus nevarēs uzrādīt. Pat ja pats būs ar tādiem saskaries un tiešām tādus zinātu. Vai tiešām tas nav skaidrs
nu-tad nekādarīt. Kā saka paruna: Netā dirst-nav malku cirst.
He
22.02.2023. 10:47»
jautājums
Vai tev ir kādi konkrēti fakti par korumpētiem tiesnešiem,prokuroriem
Parastais cilvēciņš šādus juridiski pierādāmus faktus nevarēs uzrādīt. Pat ja pats būs ar tādiem saskaries un tiešām tādus zinātu. Vai tiešām tas nav skaidrs.
jautājums
22.02.2023. 10:40»
Temīda
VID astoņkāja bandā ir viss skaidrs, kā būs ar korumpētiem, pasūtījumu izpildošiem prokuroru un tiesnešu bandu
Vai tev ir kādi konkrēti fakti par korumpētiem tiesnešiem,prokuroriem?
Nu
22.02.2023. 10:39»
He
Par Jaunzemu viss daudz maz skaidrs, bet par Lūri gan nav. Neticu, ka tā vienkārši kaut kāda izmeklētāja pēkšņi kļūst vaļsirdīga. Ar vaļsirdību, ka parastai izmeklētājai beigtos ļoti slikti
tas jau laikam ir katra cilvēka personīgās attieksmes jautājums...
Gustavs
22.02.2023. 10:38Es teikšu, ka neatkarīgi no tā, kas Lapsu sponsorē, šāds darbs ir vērtējams pozitīvi. Tāpat bija jārīkojās ar visiem citiem pubilcētiem ''kompromatiem''. Lietas ir jāizmeklē, un patiesībā-līdz izmeklēšanas beigām amatpersona jāatstādina no amata...
Bet, ja pareizi atceros, tad šis ir pirmais gadījums , kad Saeima (koalicijas padome) iejaucas kādas iestādes darbā. Viņi par Saeimas komisijās izvairās dot iestādēm kādus pieprasījumus vai norādījumus, lai ar Satversem Saeimai uzliek par pienākumu kūrēt attiecīgās ministrijas...
He
22.02.2023. 10:34Par Jaunzemu viss daudz maz skaidrs, bet par Lūri gan nav. Neticu, ka tā vienkārši kaut kāda izmeklētāja pēkšņi kļūst vaļsirdīga. Ar vaļsirdību, ka parastai izmeklētājai beigtos ļoti slikti.
Vai tu par Ramoliņu
22.02.2023. 10:26»
Zvaigzne
Man vispār nav šaubu par to, ka kriminālprocesu pasūtīšana ir parasta lieta. Notiek gan izrēķināšanās ar konkurentiem, gan parasta naudas pelnīšana tādā veidā. Paralēli, protams, tiek salauztas dzīves, bet kas tad tur par to skumst, ka tik piķi nopelnīt. Mafioza valsts
Vai tiešām?
Nja
22.02.2023. 10:20»
Lūres peripētijas
Es vienkārši brīnos par kaut ko citu, ka tāda Lūre, kura ir pieķerta smagos noziegumos kā kukuļņēmēja un lietu safabricētāja, kura kā 90tajos gados izspiež naudu no uzņēmējiem - tagad ir uztaisīta pēkšņi par svēto nevainīgo gotiņu, kura stāsta kā viņai kautko tur teikuši un tagad visi pļūtīdami skrien...
Tāpēc jau arī viņai uzticēja to darbiņu atbilstoši pieredzei un kvalifikācijai. Bet kaut kas nogāja greizi.
Iespējams, iejaucās konkurējoši spēki.
Temīda
22.02.2023. 09:47VID astoņkāja bandā ir viss skaidrs, kā būs ar korumpētiem, pasūtījumu izpildošiem prokuroru un tiesnešu bandu.
Lūres peripētijas
22.02.2023. 09:40Es vienkārši brīnos par kaut ko citu, ka tāda Lūre, kura ir pieķerta smagos noziegumos kā kukuļņēmēja un lietu safabricētāja, kura kā 90tajos gados izspiež naudu no uzņēmējiem - tagad ir uztaisīta pēkšņi par svēto nevainīgo gotiņu, kura stāsta kā viņai kautko tur teikuši un tagad visi pļūtīdami skrien Stukānu pērt, Jaunzemi un ko tik vēl … un kā nu tur visus tagad vajag noliņčot jo redz lielākā korupcionāre Lūre kautko pateikusi. Nu varbūt velciet laukā Laventu un sāksim just līdzi varbūt cik tomēr slikti ka šo par mahinācijām aizturēja policija. Ir tak vēl daudzi blēži un noziedznieki kurus varam uzklausīt cik slikti šiem ka neizdevās veikt noziegumus un sāksim par to sodīt prokurorus - ko ?
Zvaigzne
22.02.2023. 08:59Man vispār nav šaubu par to, ka kriminālprocesu pasūtīšana ir parasta lieta. Notiek gan izrēķināšanās ar konkurentiem, gan parasta naudas pelnīšana tādā veidā. Paralēli, protams, tiek salauztas dzīves, bet kas tad tur par to skumst, ka tik piķi nopelnīt. Mafioza valsts.
APvienotais Saraksts murgo
22.02.2023. 08:42Pirmkārt nevajag katra teikuma galā bāzt to Igauniju, jo viņiem tur ir pat vairāk problēmu kā LV tikai viņi māk pasniegt visu kā šausmīgi veiksmīgu. Kā arī vajadzētu apjēgt, ja ja pie nodokļu nomaksas blakus nestāvēs iestāde ar paceltu zobenu tad jautājums - kurš vispār idiots maksās nodokļus :). Un ja jau domājam ka kāds cits veiks izmeklēšanu tad kas tie varētu būt ? Vai Ekonomikas policija :) :) :) nesmīdiniet sētas kaķus :) :) !!!
Nevajag taisīt te šovu jo VISS IR GAUŽĀM VIENKĀRŠI. Amatos ir jāliek nevis savējie blata cilvēki jo viņi ir kādam radinieki vai draugi, bet ir jāliek profesionāļi un tad iestādes strādās pilnā mērā un neradīsies nekādu jautājumi.
Bb
22.02.2023. 08:32Ašeradens, kā parsti, visu novilcina, izvairās no pilnas atbildības, vienmēr tā bijis. Kad saskaņo ar visiem un visur, tad tas ir tas viņa lēmums. Tagad prasa “uz tualetes papīra rakstītu” Jaunzemes paskaidrojumu.
Bet Kučinskim Kariņš pat to neprasa, kāpēc joprojām nav kriminālprocesa pret ģenerālprokuroru Stukānu.
Tikai kriminālprocesā pret Stukānu,veicot kratīšanas, aizturot Stukānu, lai pārtrauktu amata noziegumus, ar kuriem var turpināt slēpt savu noziegumu pēdas, var noskaidrot visu patiesību par pasūtījuma lietu pret Lapsu un Liepnieku.
Aizturot Stukānu, būtu pārliecība, ka pret Lapsu un Viltvārdus2 līdzautori netiek safabricēti jauni kriminālprocesi, lai, Jaunzemes vārdiem runājot, publikācijā Diena, “ierādītu savu vietu”.