Ašeradens un Ekonomikas ministrija pret Latvijas Republikas Satversmi
Rīdziniece26.06.2017.
Komentāri (0)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Ruta - korumpante, organizētā noziedzība?
01.07.2017. 17:47»
Ruta
Kādreiz dzīvoju mājā,kurā dzīvokli privatizēju, bet trešā daļa uzskatīja,ka nevajag privatizēt, un tie negribēja arī komunālos maksājumus maksāt.Tādēļ viņu parādus mēs maksājām.Tas bija tāds beztiesiskums jo pateica,ka izlikt ir ļoti grūti.Domāju,ka pašvaldībai jāgādā socdzīvokļus ja tiek izlikti un...
Raksta kaut kādu aplamību,. Viegli noķert, ka putrojas - te privatizēja dzīvokli, te maksā citu vietā, te der dzīvokļu terorisms, tikai "jāpiefrizē".
Tu vēl nezini, ka Latvijā pastāv dzīvokļu pārvaldīšanas bardaks - nu, ņemiet rokā paši, pārvaldiet paši, bet vispirms esjiet skolā, iegūstiet pārvaldnieka grādu. Neiesi skolā, tavu māju atdosim pārvaldīt bandītiem, organizētajai noziedzībai. Vot tā! - viens par visiem, visi par vienu, tādēļ jau bardaks priekš tā, lai maksātāji maksā par visiem, kuri nemaksā. Uz priekšu - jūs esiet "dzīvokļu kopība" - visi taisiet vienā spainī.
Valstī bardaka bardaks.
Ruta
01.07.2017. 09:22Kādreiz dzīvoju mājā,kurā dzīvokli privatizēju, bet trešā daļa uzskatīja,ka nevajag privatizēt, un tie negribēja arī komunālos maksājumus maksāt.Tādēļ viņu parādus mēs maksājām.Tas bija tāds beztiesiskums jo pateica,ka izlikt ir ļoti grūti.Domāju,ka pašvaldībai jāgādā socdzīvokļus ja tiek izlikti un tad pašai jākaro ar nemaksātājiem.Nemaksātāji un neprivatizētāji bija daudz situētāki par mani.Ašeradena priekšlikums ir apspriežams,pielabojams,bet pašvaldībām jādomā.
tanks007
30.06.2017. 15:39...hm, hm, hm, laikam jau ir viena izeja! Usakovam pie Rīgas uzcelt vienu koncentrācijas nometni priekš "uzmestajiem" denacionalizēto māju īzniekiem un to ccuuku aseradenu iecelt par konclāģera direktoru.
Kas labāk?
30.06.2017. 12:47»
Kas labāks - lopu vagoni vai kad izmet uz ielas?
Likumprojekts "par dzīvojamo telpu īri, ko apraksta autore un raksta komentētāji, nav vis likums, bet 1940. - 1949. gada deportāciju eksperiments, ar kuru var tikt deportēti uz ielas apmēram 50 000 ģimeņu. Kas labāks - "lopu vagoni" vai ja tevi ar visu iedzīvi izmet uz ielas viens zemesgrāmatu tiesnesis...
Kas labāk: kad tevi iznīcināt taisās pašu bāleliņi, izmetot no dzīvokļa uz ielas ar visu iedzīvi vai kad okupanti tevi dzen lopu vagonos un ved uz Sibīriju?
Skaitlim nav nozīmes. Prihvatizācija un denacionalizācija, īpašumu reformas nāvē iedzina ne mazāk cilvēku, kā deportēja okuoācijas laikā, saskaiti ofiiciālo statistiku. Un cik ģimeņu izmeta no dzīvokļiem uz ielas? Desmitiem tūkstošus, nu ja, par parādiem!? "Svoloči" negribēja strādāt, kad aiztaisīja visas rūpnīcas un iekrita parādos?! Uz ielas tādus kā suņus!?
Mārtiņš Auders ir liels malacītis, zina ko un kā darīt, ir uztaisījis izcilu likumprojektu, kā aplaimot ap 50 000 denacionalizēto īrnieku.
Kas labāks - lopu vagoni vai kad izmet uz ielas?
29.06.2017. 23:09»
Skolnieciņš
Tas sanāk, ka vāks būs tiem, kuri savus PSRS laika mājokļus nav privatizējuši? Vai šis likums radīs jaunu bomžu jeb bezpajumtnieku vilni
Likumprojekts "par dzīvojamo telpu īri, ko apraksta autore un raksta komentētāji, nav vis likums, bet 1940. - 1949. gada deportāciju eksperiments, ar kuru var tikt deportēti uz ielas apmēram 50 000 ģimeņu. Kas labāks - "lopu vagoni" vai ja tevi ar visu iedzīvi izmet uz ielas viens zemesgrāmatu tiesnesis un tiesu izpildītājs?
Lo[pu vagonos deva ūdeni un maizes garozu, biji zem jumta, vagonos lietus nelija, bet šeit tu varēsoi atrast mītni voienīgi pie "miskastes".
Kas labāks?
Skolnieciņš
29.06.2017. 20:32Tas sanāk, ka vāks būs tiem, kuri savus PSRS laika mājokļus nav privatizējuši? Vai šis likums radīs jaunu bomžu jeb bezpajumtnieku vilni?
Cerot labu dzīvi komunalkā, Tavs Skolnieciņš
©Skolnieciņš 1999-bezgalība :-)
®Skolnieciņš
Skolnieciņš™
Pēteris
28.06.2017. 09:08Apsveicu ekonomikas ministriju ar īrnieku pārvēršanu par īpašnieka vērgiem!!!
Ainis
27.06.2017. 19:10»
reader
Vajag sākt ar skaitļiem - cik ir dzīvokļu, cik īrnieku, īpašnieku
To jau arī autors iesaka noskaidrot, cik viņu ir.
Ainis
27.06.2017. 19:08»
Pelecis
Tev ir taisnība par nabagiem. Par nabagiem ir cits stāsts, jo ir īstie nabagi un pseido nabagi, kuri bļauj par savām tiesībām, bet saņem virs 1 tk mēnesī uz rokas...
Tur jau tā lieta, ka "denacinalizētos" neviens nav uzskaitījis.
Ainis
27.06.2017. 19:04»
īpašs mazohisma paveids
Sēdēt mucā ar sūdiem, nelabi brēkt cik viss slikti, bet ne par ko nelīst no mucas ārā, jo, redz, pirms gadiem 40 vecāki to mucu izīrējuši
Runa ir par ko citu. Šodien grib atņemt konstitucuinālās tiesības vieniem, rīt atņems arī Tev. Domā ka būsi izņēmums?
Sorry
27.06.2017. 09:56»
pilsonis
Es saprotu denacionalizēto namu īpašnieku vēlmi ātri atbrīvoties no īrniekiem, bet mēs deklaratīvi rakstam, ka dzīvojam tiesiskā valstī, tad vismaz deklaratīvi arī vajadzētu ievērot cilvēku pamat tiesības. Tiesības uz taisnīgu tiesu, dzīvību un mājokli ir ierakstītas Satversmē kā cilvēka pamat tiesības...
Satversme un likumi ir uz papîra. Laiks to saprast un sàkt dzîvot realitàtè. Jebkurś likums ir sarakstîts iebaidîśanai kà pasaku gràmata. Alternatîvajà ekonomikà un praktiskajà dzîvè darbojas citi likumi.
VB
27.06.2017. 09:15»
praktiski koks
vai tad ašerādens neatbilsts šai kategorijai
Nu, protams, ka ātbilst!
VB
27.06.2017. 09:14»
Lasītājs
Normāls risinājums ir no šīs valsts tīties prom, lai valstī paliek tikai laimīgie bagātie - kapitāla turētāji. Par Arvilu Ašaradenu biju labākās domās
"Par Arvilu Ašaradenu biju labākās domās"
Kāpēc? Kapitālists taču...
pilsonis
27.06.2017. 08:08»
aha
Kāda laupīšana- redz kur man īres līgums
Es saprotu denacionalizēto namu īpašnieku vēlmi ātri atbrīvoties no īrniekiem, bet mēs deklaratīvi rakstam, ka dzīvojam tiesiskā valstī, tad vismaz deklaratīvi arī vajadzētu ievērot cilvēku pamat tiesības. Tiesības uz taisnīgu tiesu, dzīvību un mājokli ir ierakstītas Satversmē kā cilvēka pamat tiesības.
Nu jau pietiek
27.06.2017. 06:35Kàdèł nevarès uzlikt administratîvo sodu? Tàdèł, ka îres lîgumu starp pilnvaroto personu un izîrètàju aizsargà komercnoslèpums saskañà ar likumu, bet administratîvo sodu uzliek saskañà ar LAPK, kas ir hierarhiski zemàks tiesîbu akts, kura piedraudèjums ir vienmèr vàjàks par komercnoslèpuma izpauśanas lîguma sankciju sekàm.
Sorry
27.06.2017. 06:13Kā izvairīties no nodokļa samaksas, izmantojot jaunā likuma priekšrocības, kad par visu maksās īrnieks. Ideāls risinājums. Izīrētājs vai tā pilnvarota persona dzīvo ārzemēs, īres līgumu ar izīrētāju noslēdz cita pilnvarota persona, kura pakalpojuma samaksa neparādās īres līgumā. Īres līgumā izīrētāja pusē ieraksta tikai vārdu un uzvārdu un t. nt, kas var bût neîsts, jo visas lietas starp izîrètàju un îrnieku kàrto pilvarotà persona, kas sastada un paraksta îres lîgumu. Vèl labàk, ja îres lîgumà minèts àrvalstu bankas konts, kur pàrskaitàma îres nauda. Ja îrnieks nemaksà, ar mantàm izliek uz ielas. VID neko nevar izdarît, ja ari pieràda shèmu, zinu gadîjumu, kad VID operatîvà darbiniece uzdevàs par îrnieci un sastapàs ar śàdu îres lîgumu, pati atzinàs, ka uzdàvinàja naudu, bezspècîbà apzaga dzîvokli, atzîstoties, ka ir VID darbiniece. Ja VID plàno uzlikt administratîvo sodu par nepareizu lîgumu, jo nav fiksèts Zemesgràmatà, VID tas sods jàuzliek personai, kas dzîvo àrzemès, bet personai, kas pilnvarota sastàdît tikai îres lîgumu, to nevar uzlikt. Tà kà VID nevar atrast personu, t. Nr., kas minèts îres lîgumà ir neîsts, lietas kàrto pilnvarota persona, kas samaksu nesañem, visi lîgumi starp îpaśnieku- izîrètàju un pilnvaroto personu ir saskañà ar komercnoslèpumu, administratîvo sodu nav kam uzlikt.
aha
27.06.2017. 06:00»
pilsonis
Ja pie tevis dzīvoklī ielauzīsies zaglis, tad tas zaglis turpmākos 5 gadus pavadīs aiz restotiem logiem. Krimināllikuma 176.pants. Laupīšana...
Kāda laupīšana- redz kur man īres līgums!
Es Vasja Pupkins izīrēju dzīvokli [tava dzīvokļa adrese] Ivanam Hrjupkinam uz 99 gadiem par 0.01 eiro/kv.m.
Sorry
27.06.2017. 05:46Par bezstrīdus izlikšanu no cdzīvokļa. Jaunais likumprojekts paredz līgumu uz gadu, īres tirgus aktivizēšanu, īres cenas palielināšanu, bet galvenais - nodokļu iekasēšanu no izīrētāja, par ko maksās īrnieks. Īrnieks maksās par visu, atvieglojot tiesas darbu, nekustamā īpašuma nodokli, kas bija obligātais īrnieka maksājums, telpu un sadzīves tehnikas remontu, par dzīvojamo telpu pieņemšanu un nodošanu. Īrnieks bieži atvadoties pievāca sev nepiederošas mantas, ne visās pašvaldībās ir īres valdes, kas risināja strīdus. Iepriekš 3 mēnešus varēja krāties parādi, tikai tad varēja vērsties tiesā, bet īrnieku vairs neatrast ar uguni... meklēt Īrijā? Pie viena atrisinās denacionalizēto ēku īrnieku īres līgumus. Tā nonāks pie īstās īres cenas, katru gadu īrniekam uzlabojot izīrētāja īpašumu, izīrētājam gūstot patiesā īpašuma pārvaldītāja statusu. Bet patiesais valsts mērkis EM personā ir gūt nodokļus no īres telpu īres naudas, ar šo likumu atņemot pēdējās cilvēcības pazīmes īres līgumiem. Jo ieinteresēti lētā īrē bija abas īres līguma puses, tagad, ar likumu sarīdot abas puses, EK ministrija plāno nodokļus no dzīvojamo telpu īres ienākumiem.
:D
27.06.2017. 00:38»
"pelēcis" kultivē strupceļu
1) Vecajās, denacionalizētajās mājās liela masa īrnieku dzīvo paaudžu paaudzēs un te pēķšņi - tautas ienaidnieks, jāiznīcina...
pirms pirki būtu painteresējies ko pērc.
Sviests
27.06.2017. 00:32Denacionalizēto namu īniekiem neatkarību atgūstot Igaunijā izmaksāja kompensācijas un Lietuvā iedeva dzīvokļus vai otrādāk tādejādi lietu slēdzot, tikai Latvijā neiedeva neko un atstāja īrniekus un namīpašniekus vienu otram uz kakla un lai plēšas. Ja tā padomā jau vairāk pa 20 gadiem pagājis un joprojām lietya karājās gaisā un pastāv tādi denacnamu īrnieki.
"pelēcis" kultivē strupceļu
26.06.2017. 22:33»
Pelecis
Šeit jau nu galīgi nepiekrītu autoram...
1) Vecajās, denacionalizētajās mājās liela masa īrnieku dzīvo paaudžu paaudzēs un te pēķšņi - tautas ienaidnieks, jāiznīcina;
2) Gadījums: sieviete samainīja dzīvokli Rīgā uz Kurzemes ciematu. Denacionalizācija. Kurzemes ciematā ieradās īpašniece un paziņoja - man pašai vajag savu māju, ejiet jūs uz visām četrām. Tad atdod man Rīgas dzīvokli. Atbild: negribi 3 pirkstu kombināciju, vācies projām un karš sākās, lai atkarotu savu bijušo divstāvemi rajona ciematā;
3) Daudzi savu kooperatīvo dzaīvokli samainīja uz centru un saņēma - "saimnieku";
4) Piebalgas ielā es nopirku dzīvokli no Stabiņas - īres tiesības, kad jau bija sākusies šīs māja denacionalizācija (par to es nezināju) un saņēmu "karastāvokli"ar īpašnieku;
Un tādu situāciju ir milzums - valsts iedzina strupceļā ne tikai īrniekus, bet vai visus īpašniekus - mājīpašuma mantotājus un atļāva ar saviem paņēmieniem apspiest īrniekus, terorizēt, dzīt laukā, spīdzināt, tajā vietā, lai kopā ar īrniekiem vēstos pie valdības atrisināt šo problēmu godīgā ceļā. Nu Mārtiņš Adlers atradis oriģinālu risinājumu - ar likumu visus privātmāju īrniekus no;ēmis padzīt kā okupantus, kā lopus uz ielas? Jāpajautā Auderam, vai viņš nav "iekritis" parādos un cenšas atstrādāt hohorāru? Cik tas liels? Vēlu veiksmi, visus denacionalizētos aiz drāšu žoga!?
Marija
26.06.2017. 22:02Man liekas, ka ministrs par šādu likumprojektu neko nav dirdējis vai nav informēts vai informēts, ka izstrādāts labs likumprojekts un tic savai NOMENKLATŪRAI. Lasot tik pamatīgu un kompetentu rakstu, drīzāk, problēmas apskatu, rodas pārliecība, ka šāds likumprojekts ir ORGANIZĒTĀS NOZIEDZĪBAS manuskripts, ar kuru varētu līdz galam "nogalināt" partiju VIENOTĪBA, kur ne ministrs, ne tā partija VIENOTĪBA, iespējams, nezina, ka pret to tiek gatavota jauna bumba, lai uzspridzinātu VIENOTĪBU līdz galam, neatgriezeniski.
Ne velti Mārtiņš Auders, kad izstrādāja šādu līdzīgu likumprojektu kaut kad 2014.gadā, ko Saeima noraidīja, Auderu iecēla par Departamenta direktora vietnieku. Tagad, kad Mārtiņš Auders iesneidza jaunu likumprojektu lielas īrnieku masas iznīcināšanai, viņu iecēla par direktoru. Drīz, ja likumu pieņems, Auders laikam kļūs par ministru vai vēl augstāk.Domāju, ka bagāts gan viņš būs par šada "šedevra"izstrādi, kā viens te komentē, ka pat Staļins šādu vardarbību neizdomātu. Gan jau nauda strādā?
Vājprāts?
26.06.2017. 20:58»
Vājprāts
"Saistību bezstrīdus piespiedu izpildīšana" nozīmē,ka cilvēkam vispār nav nekādu iespēju aizstāvēt savas tiesības! Pat tad,ja šo saistību summas neatbilst īstenībai
Bet varbūt šī frāza būtu jāpiemēro pret visiem deputātiem, ministriem un ierēdņiem un tautai jāiet ielās un jāpieprasa no viņiem SATVERSMES BEZSTRĪDUS PIESPIEDU IZPILDĪŠANU?
Pelecis
26.06.2017. 20:56»
ha
Tie denacionalizētie īrnieki pie saimnieka dzīvo aiz nabadzības , nevis tāpēc , ka viņiem patīk saimnieks ar savu mājeli !Viņiem taču ar likumu atņēma dzīvokļus...
Tev ir taisnība par nabagiem. Par nabagiem ir cits stāsts, jo ir īstie nabagi un pseido nabagi, kuri bļauj par savām tiesībām, bet saņem virs 1 tk mēnesī uz rokas.
Tikai nekad neticēšu, ka nabags lasa un analizē likumprojektus, rakstot rakstu veido atsauces un lieto Lenevo datoru. Attiecīgi autors ir ieinteresētā persona, tikai nezinu kurā pusē – nemaksāt normālu īri vai izmantot likuma nepilnības un ievākties nopirktajos īpašumos.
Denacionalizētu nabagu nav nemaz tik daudz, jo visiem tā laika jaunajiem jau ir bērni.
pilsonis
26.06.2017. 20:32»
aha
Un kad tavā dzīvoklī ielauzīsies zaglis, arī varēsi viņu no turienes izlikt tikai pēc tiesas sprieduma
Ja pie tevis dzīvoklī ielauzīsies zaglis, tad tas zaglis turpmākos 5 gadus pavadīs aiz restotiem logiem. Krimināllikuma 176.pants. Laupīšana
(2) Par laupīšanu, ja to izdarījusi personu grupa pēc iepriekšējas vienošanās vai ja tā izdarīta, iekļūstot dzīvoklī vai citā telpā, vai ja tā izdarīta no mantas glabātavas, ietaises, kas savieno glabātavas, vai transportlīdzekļa, —
soda ar brīvības atņemšanu uz laiku līdz astoņiem gadiem, konfiscējot mantu vai bez mantas konfiskācijas un ar probācijas uzraudzību uz laiku līdz trim gadiem.
aha
26.06.2017. 20:23»
Latvijas patriots !????
Jau pagājušais likumprojekts paredzēja , ka namsaimnieks var izlikt īrnieku uz ielas bez tiesas !? Tātad Latvijā ir ieviesta vēl viena tiesu vara -tiesnešu vietā namīpašnieks...
Un kad tavā dzīvoklī ielauzīsies zaglis, arī varēsi viņu no turienes izlikt tikai pēc tiesas sprieduma!
Vājprāts
26.06.2017. 19:57"Saistību bezstrīdus piespiedu izpildīšana" nozīmē,ka cilvēkam vispār nav nekādu iespēju aizstāvēt savas tiesības! Pat tad,ja šo saistību summas neatbilst īstenībai!!!
Vidvuds
26.06.2017. 19:45Sekojot Grieķijas pamācošajam piemēram,Finanšu un Ekonomikas,Labklājības un Veselības ministrijas ir jāapvieno arī Latvijā!Latvijas nodokļu maksātājiem nav nekādas vajadzības uzturēt par trim ministrijām vairāk nekā Briselē!
ha
26.06.2017. 19:11»
Pelecis
Šeit jau nu galīgi nepiekrītu autoram...
Tie denacionalizētie īrnieki pie saimnieka dzīvo aiz nabadzības , nevis tāpēc , ka viņiem patīk saimnieks ar savu mājeli !Viņiem taču ar likumu atņēma dzīvokļus!
Tātad visi , kas nevar nopirkt dzīvokli ir jaiznīcina ...
Kādus kreditus dzīvoklim var dabūt nabags , kas ticis denacionalizēts.
Latvijas patriots !????
26.06.2017. 19:07Jau pagājušais likumprojekts paredzēja , ka namsaimnieks var izlikt īrnieku uz ielas bez tiesas !? Tātad Latvijā ir ieviesta vēl viena tiesu vara -tiesnešu vietā namīpašnieks !
Te var vienīgi piebilst , ka pat tāds tirāns kā Staļins kara laikā neatļāvās cilvekus bez tiesas nogalināt! Tiesas bija gan formālas , bet tomēr tiesas-,,troikas ,, saucās !
Nu gan Latvijas valsts ar to ašeradenu ir ,, pārspļāvusi ,, pat Staļinu ar savu īres jauno likumu!
Kā gan radīsies jaunas darbavietas- jo kurš gan cels mājas nabagiem , kas būs izmesti uz ielas , un cik tad īri no viņiem varēs prasīt- kādas te investīcijas un īres tirgus aktivizācija!? Pilnīgs ekonomiskais un tiesiskais analfabētisms !
Laucinieks
26.06.2017. 18:54»
Rīdzinieks
Autor,tikai tupaki raksta kangara lapsas lapelē
Tikai Rīgas tupaki - ir pareizi teikts
rīdziniek!
26.06.2017. 18:40»
Rīdzinieks
Autor,tikai tupaki raksta kangara lapsas lapelē
tikai tādi tupaki kā tu lasa LL lapu.
pilsonis
26.06.2017. 18:34Laikam pēdējais laiks iedzīvotājiem pateikt, ka pašreizējā vara nestrādā iedzīvotāju interesēs, jo ja šie pieņems vēl kādu likumu, tad iedzīvotājiem atliks tikai aizbraukt.
Pelecis
26.06.2017. 18:25Šeit jau nu galīgi nepiekrītu autoram.
Denacionalizēto manu īrnieki – tātad 25.gadus dzīvo vecā, nolaistā mājā Rīgas centrā un maksā nesaprotami mazu īres maksu. Māja nolaista, jo bļauj par nepieciešamību sakārtot īpašumu, savām tiesībām, bet īres maksu pacelt neatļauj. Īpašniekam arī gribas kaut ko nopelnīt, vismaz saņemt īpašumā ieguldītos līdzekļus. Rīgā jaunajos rajonos gandrīz nav īres denacionalizēto māju.
Esošā situācija:
- Ja esmu dzīvokļa īpašnieks, man izdevīgāk ir dzīvokli izīrēt, nevis pārdot. - Ja esmu īrnieks, man izdevīgāk ir paņemt kredītu bankā, nevis maksāt īpašniekam. Protams, ja īre nav īstermiņa (daži gadi).
Prasība reģistrēt līgumu arī ir loģiska.Pašreiz, nopērkot jebkādu īpašumu, nevienam nav pārliecības, ka dzīvoklis nav nopirkts ar īrniekiem, kuri maksā EUR 0.01 par kv.m., ieskaitot visus komunālos maksājumus, jo tā ir norādīts uz 99.gadiem noslēgtajā īres līgumā. Rezultātā īpašnieks maksā kredītu, apsaimniekošanas maksu utt.,bet dzīvokli izmantot nevar.
Par 4.maija projekta sekām
26.06.2017. 18:17...antikonstitucionāls, tas ir sociāli bīstams un sabiedrību degradējošs, kas radīs jaunu ekonomisko bēgļu vilni, ir virzīts uz dzīvu cilvēku mērķtiecīgu iznīcināšanu savā valstī...
Lasītājs
26.06.2017. 17:18Normāls risinājums ir no šīs valsts tīties prom, lai valstī paliek tikai laimīgie bagātie - kapitāla turētāji. Par Arvilu Ašaradenu biju labākās domās.
praktiski koks
26.06.2017. 17:08»
Arturs Nagliņš
Ierakstīt likumdošanā "ir iespējama saistību bezstrīdus piespiedu izpildīšana” var tikai totāli neattīstītas tautas "likumdevēji" - praktiski kokos smirdoši pērtiķi, kurus nākas likvidēt viņu ieteiktajā formātā - "bezstrīdus piespiedu izpildīšanā".Kādi gan lopi ir iespējami pie pēcpadomju latviešiem...
vai tad ašerādens neatbilsts šai kategorijai?
prihvatizācijas pionieris visā alkatīgā centībā - interesanti, cik no idejas bīdītājiem saņēma otkatā
Arturs Nagliņš
26.06.2017. 16:43Ierakstīt likumdošanā "ir iespējama saistību bezstrīdus piespiedu izpildīšana” var tikai totāli neattīstītas tautas "likumdevēji" - praktiski kokos smirdoši pērtiķi, kurus nākas likvidēt viņu ieteiktajā formātā - "bezstrīdus piespiedu izpildīšanā".Kādi gan lopi ir iespējami pie pēcpadomju latviešiem!!!
īpašs mazohisma paveids
26.06.2017. 16:32Sēdēt mucā ar sūdiem, nelabi brēkt cik viss slikti, bet ne par ko nelīst no mucas ārā, jo, redz, pirms gadiem 40 vecāki to mucu izīrējuši.