Atklāta vēstule aizejošajai Saeimai: grozījumi Izglītības likumā – iespējams, sliktākais lēmums, ko plānojat pieņemt
Vairāki desmiti organizāciju*11.10.2022.
Komentāri (0)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Zaiga
14.10.2022. 18:48»
Svelis
Ja manā bērnībā būtu šāds papildinājums likumā, tad šobrīd droši vien būtu vai nu cietumā, vai ārpus likuma, jo vienkārši nācu no sociāli nelabvēlīgas ģimenes, ir milzums citu piemēru, kāpēc bērniem ir anomāla uzvedība un bērni pie tā nav vainīgi...
Bērni nav vainīgi bet vecāki gan un vecākiem jāsāk beidzot uzņemties atbildību nevis nogrūzt visu uz skolu, skolotājiem. Uz "mieta" jāliek šādi vecāki, kuri nejēdz audzināt bērnus, pietiek ar vienu šādu neaudzinātu bērnu, lai dezorientētu visu klasi un skolotāja darbu paradītu 0 vērtu. Vecākiem beidzot ir jāatbild, ko audzina, ja ir medecīniskas problēmas lieto zāles, bet daudzi vecāki tam nepiekrīt, slēpj patieso veselības stāvokli un savu aprobežotību uzveļ skolai, skolotājiem un pārejiem mācities gribošiem, motivētiem bērniem
Svelis
14.10.2022. 06:01Ja manā bērnībā būtu šāds papildinājums likumā, tad šobrīd droši vien būtu vai nu cietumā, vai ārpus likuma, jo vienkārši nācu no sociāli nelabvēlīgas ģimenes, ir milzums citu piemēru, kāpēc bērniem ir anomāla uzvedība un bērni pie tā nav vainīgi.
To IM un tos deputātus pa šādu bērnu "izolāciju" nepieciešams bubliski uz mietiem uzsēdināt, lai citiem dzīvē pat prātā nevarētu ienākt tā darīt!
Atbilde
12.10.2022. 18:45»
Atbilde
Atvaino, ja nepatīk mans stils. Rakstu par personīgi piedzīvoto, pieredzi daudzu desmitu gadu garumā, varētu teikt arī visas dzīves laikā, kas ir pietiekami gara, lai pie kādiem secinājumiem un atziņām nonāktu. Nav ātru, vienkāršu, standarta risinājumu. Lai cilvēku salabotu, iekļautu sabiedrībā, tas...
Sociālais konteksts ir ļoti vienkārš - Sabiedrība, kas attīrās no problēmu bērniem, no dzīves pabērniem, cilvēkiem ar garīgiem traucējumiem, uzvedības traucējumiem nevar būt morāli un garīgi vesela. Tā ir ļoti bīstama tendence, tur nevar pielikt punktu, sirds nocietināšana un ļaunums audzē ļaunumu. Pie atlases vienmēr būs subjektīvais moments, netaisnība, procesa birokratizācija. Tas jebkurā brīdī var pavērsties pret jebkuru, jo neviens nav pasargāts no nelaimes, slimībām, garīgām traumām.
Atbilde
12.10.2022. 18:27»
tā viš i
Nevajag te kā tādam papagailim savas pedagoģijas kursos iekaltās klišejas bārstīt! Vai pats neapjēdz, ka tā arī neko sakarīgu savā komentārā neesi pateicis. Primitīvi, agresīvi komentāri, empātijas trūkums, nav plašāka skatījuma sociālā kontekstā..." Un kur tad ir tas Tavs neprimitīvais, neagresīvais...
Atvaino, ja nepatīk mans stils. Rakstu par personīgi piedzīvoto, pieredzi daudzu desmitu gadu garumā, varētu teikt arī visas dzīves laikā, kas ir pietiekami gara, lai pie kādiem secinājumiem un atziņām nonāktu. Nav ātru, vienkāršu, standarta risinājumu. Lai cilvēku salabotu, iekļautu sabiedrībā, tas prasa laiku, darbu, iedziļināšanos, pašatdevi, sadarbību un vēl daudzko. Bez garantijām, bet tas ir cerīgāk nekā, izslēgt no sabiedrības, iedzīt stūrī, kā vienīgo izeju piedāvājot zāļošanu, degradāciju, izslēgšanu.
???
12.10.2022. 13:16»
Muļķu bars
Lai šie gudrīši teorētiķi un visus aizstāvošās bābiņas iet uz reālu skolu pastrādāt pie šiem “zelta gabaliņiem”. Tad sāks dziedāt citu dziesmu
Varbūt jāmaina mācību programma un sistēma kopumā?
tā viš i
12.10.2022. 12:50»
Pārsteidz
Pārsteidz komentāru agresīvais, primitīvais līmenis. Vai kādam, kas tik kategoriski, paštaisni komentē ir bijusi saskare ar šādām situācijām, vai ir bijis mēģinājums palīdzēt, iedziļināties? Vienas vienīgas klišejas un pieņēmumi. Nav ne personīga skatījuma un empātijas, ne plašāka skatījuma sociālā ...
Nevajag te kā tādam papagailim savas pedagoģijas kursos iekaltās klišejas bārstīt! Vai pats neapjēdz, ka tā arī neko sakarīgu savā komentārā neesi pateicis. Primitīvi, agresīvi komentāri, empātijas trūkums, nav plašāka skatījuma sociālā kontekstā..." Un kur tad ir tas Tavs neprimitīvais, neagresīvais, ar empātiju pildītais, plaši sociālajā kontekstā iekļautais komentārs? Tukša muldēšana ar "gudriem" vārdiem, nekas vairāk.
Vai kādam ir bijusi saskarsme ar šādām situācijām? Es šādas situācijas risināju vairāk kā 10 gadus un tos "gudros" vārdus arī ļoti labi pārzinu. Un esmu pārliecinājies, ka lielākoties tas ir tikai mēģinājums ar skaistām frazēm aizsegt nepievilcīgo īstenību, ko var izteikt pavisam vienkāršā valodā.
visus tos viņiem paredzētās skolās
12.10.2022. 12:47cik var traucēt citiem mācīties, vēl šamie glupie ņirgājas par gudrajiem
tikai piemaksas skolotājiem darabam ar tiem MĒS nedosim!!!!!!!!!!!!! vecāki!!!!!!!!!!!!!!!!!
sarkanie akadēmiķi kadirovi sadiplomēja savus pabiras, bērni nav jāaudzina- viņu sauklis
partorgu organizācijas
12.10.2022. 12:43visi zin, no kurienes nāk pshiski slimo nodzerto lērums...un kurš psihiatriem liedz strādāt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bez vispārinājumiem.
12.10.2022. 09:44Katrs gadījums ir pats par sevi, kā slimiem, tā veseliem. Un pārstājiet tiražēt stāstu, ka problēmu bērni ir nelabvēlīgu ģimeņu, audzināšanas produkts, tas ir daudzu faktoru kopums. Sava nozīme, protams, ir arī videi, sociāli ekonomiskai situācija, garīgi veselīgai sabiedrībai. Komentāri nav platforma, kas var dot galējo atbildi, bet ir zināms, ka Liepājas gadījumā pusaudzis ir bijis 3 gadus mājmācības nosacītā sociālā izolācijā, tad konfrontēts ar reālo dzīvi bez atbalsta personāla uzraudzības, kas ir viela pārdomām.
Muļķu bars
12.10.2022. 09:32Lai šie gudrīši teorētiķi un visus aizstāvošās bābiņas iet uz reālu skolu pastrādāt pie šiem “zelta gabaliņiem”. Tad sāks dziedāt citu dziesmu.
VB
12.10.2022. 08:28»
Asociācija-Kazaņu bez sērdieņiem
Vai nu par draugiem,vai kameras biedriem
Nepārspīle, lūdzu! Kad īsuma labad teicu "vēl kļus par viņa draugiem", domāju "varbūt, vēl kļus par viņa draugiem" Manā gadījumā abi ir izauguši, abiem ģimenes, bērni, viens pat māju uzcēlis pilnīgi normāli cilvji.
Asociācija-Kazaņu bez sērdieņiem
12.10.2022. 08:18»
VB
Tavam mazdēlam labi palīdzēt boksa cimdi un labs draugs ar ko plēsties. No prakses saku, pēc neilga laika šie "divi varoņi" vēl kļūs par viņa draugiem
Vai nu par draugiem,vai kameras biedriem.
VB
12.10.2022. 08:06»
Adata
Pareizi, šo parakstītāju komandu uz skolām, lai sēž klasē un cīnās ar šiem izlaideņiem. Vismaz bērni skolā varēs normāli mācīties, Manu mazdēla klasi jau sešus gadus terorizē divi"varoņi
Tavam mazdēlam labi palīdzēt boksa cimdi un labs draugs ar ko plēsties. No prakses saku, pēc neilga laika šie "divi varoņi" vēl kļūs par viņa draugiem.
VB
12.10.2022. 08:02»
Haralds Kalns
VĒSTULES AUTORI UN IDEJAS ATBALSTĪTĀJI! Vai neienāk prātā izrakt vecās dienasgrāmatas, kuru ailēs ir disciplinējoši (no pašiem pirmsākumiem) iedīgļi: 1) Skaidrs dienas (darba) uzdevums un novērtējums (atzīme jeb alga), kurš skaidri kontrolējams gan bērniem, gan vecākiem, atšķirībā no debilās e-klases...
"2) Uzvedības un kārtības novērtējums par nedēļu"
Jā, kad (jau sen) atnesu mājās 3x pēc kārtas abus 2 -niekus, tēvs tomēr izvilka siksnu. Tas palīdzēja ŠO NEVEKSMU sēriju pārtraukt!
Secinājums
12.10.2022. 07:50Ar pastāvošo debilizācijas sistēmu nav apmierināti ne vecāki,ne pedagogi ne skolēni bet ar sadomazohistisku prieku turpina to lāpīt un uzturēt.
Harijs Poters
12.10.2022. 07:49Parakstītājiem laikam ir pirmā dzirdēšana, ka bērnus skolā neaudzina, to dara vecāki mājās. Ja vecākiem ir faktiski atņemtas iespējas to darīt, jo tie iedzīti totālā nabadzībā un pat spiesti pamest Latviju, bet palikušie iz dziļā depresijā un bezizejā, tad metiet savus akmeņus vispirma valdības virzienā, nevis ģimenes, bērnu un skolas virzienā.
Nepārsteidz
12.10.2022. 06:41»
Pārsteidz
Pārsteidz komentāru agresīvais, primitīvais līmenis. Vai kādam, kas tik kategoriski, paštaisni komentē ir bijusi saskare ar šādām situācijām, vai ir bijis mēģinājums palīdzēt, iedziļināties? Vienas vienīgas klišejas un pieņēmumi. Nav ne personīga skatījuma un empātijas, ne plašāka skatījuma sociālā ...
Kāpēc pedagogiem jādziļinās šādās lietās, ja vecākiem pilnīgi vienalga, laiks vecākiem uzņemties atbildību par savu bērnu. Ierēdņi visu uzgrūž pedagogam. Uz skolu ir viens psihologs un viens speciālais pedagogs klasē ap 30 bērnu, dienā rotējot klases skolotājs māca ap 250 - 300 bērnus, tad ej uz skolu strādāt, varu derēt pēc pirmās vecāku sapulces aizbēguši, nav brīnums, ka jaunieši negrib iet strādāt uz skolu.
Paklusē
12.10.2022. 06:23»
Pārsteidz
Pārsteidz komentāru agresīvais, primitīvais līmenis. Vai kādam, kas tik kategoriski, paštaisni komentē ir bijusi saskare ar šādām situācijām, vai ir bijis mēģinājums palīdzēt, iedziļināties? Vienas vienīgas klišejas un pieņēmumi. Nav ne personīga skatījuma un empātijas, ne plašāka skatījuma sociālā ...
Mums arī skolā viens tāds ir no 8 klases, mazajam 3 klases skolniekiem skaidroja: tava mamma ir ļoti slima ar vēzi viņa nomirs, vēzis viņu saēd viņa drīz mirs, laika ir ļoti maz, pat bail iedomāties kas darās mazā skolnieka galvā un kādas sekas tas atstāj uz psihi. Šādus bērnus uz spec skolu vai mājās mācās vecāki ļoti situēti var atļauties, mamma saka viņš tāds ir un punkts tiekat galā.
Pārsteidz
11.10.2022. 23:59Pārsteidz komentāru agresīvais, primitīvais līmenis. Vai kādam, kas tik kategoriski, paštaisni komentē ir bijusi saskare ar šādām situācijām, vai ir bijis mēģinājums palīdzēt, iedziļināties? Vienas vienīgas klišejas un pieņēmumi. Nav ne personīga skatījuma un empātijas, ne plašāka skatījuma sociālā kontekstā.
Haralds Kalns
11.10.2022. 22:41VĒSTULES AUTORI UN IDEJAS ATBALSTĪTĀJI! Vai neienāk prātā izrakt vecās dienasgrāmatas, kuru ailēs ir disciplinējoši (no pašiem pirmsākumiem) iedīgļi: 1) Skaidrs dienas (darba) uzdevums un novērtējums (atzīme jeb alga), kurš skaidri kontrolējams gan bērniem, gan vecākiem, atšķirībā no debilās e-klases, par kuru vēl plēš naudu! 2) Uzvedības un kārtības novērtējums par nedēļu; 3)Skolas kārtības un uzvedības noteikumi, kurus var slēgt arī kā līgumu ar skolas direktoru un abiem vecākiem, klātesot bērnam, divos eksemplāros, parakstoties mācību gada sākumā. P.S. Parasti, mērkaķošanās pakaļ aizjūru pidriķiem, norāda uz pašu taisnas muguras neesamību, mazdūšību, degradāciju (tukšmuldēšanu) un tautas tikumu nodevību!!! MUMS NEVAJAG TO, KAS DER VISIEM! NE VIENMĒR, TĀLUMĀ REDZAMAIS APVĀRSNIS, NES GAISMU!
Plaza
11.10.2022. 21:11Imitācijas akternatīvas un fondošanas menedzerīši te biezā slānī satraukušies par vecāku izlaistiem visatļautības nomozītiem berneļiem. Skola jau pēdējācerība, jo vec;aki paši taču netaisās kaut ko darīt-- ak tikai mīlēt un ciest, bet par to domāšu rīt, šodiem vēl ballītes un izklaides.
Izslēgt uz laiku no tradicionāls izglītības būs nesamērīgs sods vecākiem, kam tad būs jaatceras, ka viniem ir kāds bērns un atkal klapatas ar ēdiena gartavošanu, laika aizņemšanu un vispār.
Nu kā tādus bērneļus bvar nelaist klašē izpausties pēc pilnas programmas? Ja Liepājā vēl tik daufdzas skoolotājas ir palikušas nepārmācītas? Un skolas biedru audzināšana te vislabāk izdodas Jelgavā- un tur gan tām organizāciju vārnām gan labāk nerādīties. Ja nu skolēni sajauc ar skolotājām? Apdrošināšana ir? Apsardze? Galvenaius ļaut bērniem izpauasties un labi lauku pavadīt skolā, jājūtas aprūpētam un apčubināta, un mīļam bērnam daudz vardu-- tos katram jāapgūst. Bērnu tiesības! Neskaidrais paliek- vai un kad drīkst bērnam kaut ko arī mācīt un arī atprasīt, novērtēt? Tas taču nav svarīgi tām feministu sektām, kas tur daz''ados pulvciņos un biedrībās kopojas ideju ģenerēšanā
Reāli auni te komentē
11.10.2022. 20:54Lai Dievs jums dod tādu bērnu, vai mazbērnu, tad redzēsiet. Visi laikam novakcinējuši sev smadzenes un par vienotību nobalsojuši.
labāk otrādi
11.10.2022. 20:16»
Adata
Pareizi, šo parakstītāju komandu uz skolām, lai sēž klasē un cīnās ar šiem izlaideņiem. Vismaz bērni skolā varēs normāli mācīties, Manu mazdēla klasi jau sešus gadus terorizē divi"varoņi
Tos bērnus kopā ar finansējumu pie parakstītājiem, lai tiek ar viņiem galā.
Bez psihiatrijas un geneetikas ir arii kiimija
11.10.2022. 19:56Proti, beerna nervu sisteema var buut piesaarnjota. Pirts, detokss.
Ja 30 beerni grib maaciities, vinjiem nav jaaciesh no viena huligaana.
Paraleelklasu sadaliijums peec sekmiibas.
Mamma
11.10.2022. 18:04»
Tanta
Uz mūsu nodokļiem dzīvo!Parazīti
Uz skolu visus prom un klasē iekšā, tik šaubos vai viņi tur ilgi noturētos aizbēgtu pie pirmajām problēmām.
Tanta
11.10.2022. 17:48»
Mamma
Atņemt šīm organizācijām valsts finasējumu, tad dziedātu citu dziesmu
Uz mūsu nodokļiem dzīvo!Parazīti!
Vecāks
11.10.2022. 17:48Šodien RFL sākumskoas skolēns izlēca pa 2 stāva logu, kāds zina ko sīkāk????
Mamma
11.10.2022. 17:44»
Jautājums
Būtiskākais jautājums ir tāds: kas tālāk notiks ar bērniem, kas skolā piedzīvo šo neadekvāto vai slimo bērnu uzbrukumus? Mēs uztraucamies par slimajiem, bet par veselajiem - nemaz. Un nabaga skolotājs, kura 35 bērnu klasē pieci ar uzvedības traucējumiem un neviena asistenta? Agresīvie un slimie bērni...
Atņemt šīm organizācijām valsts finasējumu, tad dziedātu citu dziesmu.
Jautājums
11.10.2022. 17:42»
Nostumšana pagrīdē
Vai tiešām problēmas nostumšana pagrīdē, problemātisko bērnu izslēgšana ārpus sabiedrības būs Tiesiskuma atvadu sveiciens? Ko tālāk - ko darīs uz laiku "iztīrītā" sabiedrība mūsdienu atvērtajā pasaulē? Un kas tālāk notiks ar tiem bērniem, kas augs izolēti, starp līdzīgiem, neredzot dzīvē pozitīvo piemēru...
Būtiskākais jautājums ir tāds: kas tālāk notiks ar bērniem, kas skolā piedzīvo šo neadekvāto vai slimo bērnu uzbrukumus? Mēs uztraucamies par slimajiem, bet par veselajiem - nemaz. Un nabaga skolotājs, kura 35 bērnu klasē pieci ar uzvedības traucējumiem un neviena asistenta? Agresīvie un slimie bērni IR jāizolē, un pietiek te humānistus tēlot!
Anna
11.10.2022. 17:36Lai kāds no šīm organizāciju dalībniekiem nostrādā skolā kādus 10 gadus ar 30 bērniem klasē pa 7 - 8 kontakstundām dienā dienā un tad izsaka savu viedokli. Kamēr valsts nav 100 % skolām nodrošinājusi psihologus, speciālos pedagogus, skolotāju palīgus tikmēr bērniem ar psiholoģiskām problēmām, kuras vecāki nerisina, slēpj mājapmacība vai speciālās skolas un PUNKTS. Nevar 1 - 2 ar diagnozi, vai arī bez tās apdraudēt 28 skolēnu dzīvību, veselību un pilnvērtīgu mācību procesu.
Dakters Bērziņš
11.10.2022. 17:21»
piekrītu
Piekrītu. Tā viš i. Bieži vien nedisciplinētība nāk no vecākiem, jo atļaujas darīt ko grib, bērns atkārto. Jāaudzina vecākiem, nevis skolotājiem, bet skolotājiem nav jāaudzina vecāki. Kadēļ šie vairāk kā 10 parakstījušies iedomājas, ka vienam var atļaut visu, bet tikmēr citiem ir jāpakļaujas un jābaidās...
Es jau esmu tas speciālists!Citus nevajaga!
piekrītu
11.10.2022. 17:19»
tā viš i
Varbūt tomēr būtu pienācis laiks dot iespēju skolām darīt savu pamatdarbu (mācīt skolēnus), bet audzināšanu un pāraudzināšanu nodot bērnu vecāku un citu attiecīgi specializētu iestāžu pārziņā. Ja skolas pedagogi atzīst, ka attiecīgā skolēna uzvedība nav savienojama ar mācību procesu skolā, skolas direktoram...
Piekrītu. Tā viš i. Bieži vien nedisciplinētība nāk no vecākiem, jo atļaujas darīt ko grib, bērns atkārto. Jāaudzina vecākiem, nevis skolotājiem, bet skolotājiem nav jāaudzina vecāki. Kadēļ šie vairāk kā 10 parakstījušies iedomājas, ka vienam var atļaut visu, bet tikmēr citiem ir jāpakļaujas un jābaidās, ka man kāds nenodarīs pāri. Riktīgs rašisms.
Protams ir arī citas situācijas - un tas ir jālemj kopā ar speciālistiem labāk.
Dakters Bērziņš
11.10.2022. 17:12»
šausmas
Skolās vajag atļaut miesassodus, kā to dara jau dažos štatos ASV. Citādi izlaideņi nesaprot. Un šitās demogoģijas stūmējus pašus uz skolu par skolotājiem
Pareizi!Un kaktā arī jāliek stāvēt!
Ministrs ar mugursomu
11.10.2022. 17:11Sen jau tiku teicis-mūsu nākotne ir tālmācība.Ir skolas-ir problēmas.Nav skolu-nav problēmu.Nu cik var te ņemties!Un šitos biedrību,centru,asociāciju,un velns zin kādu vēl veidojumu, vēstules parakstītājus ,kuri te grūši sten un vaid,vienreiz likt pie darba,visus tos Pietuka Krustiņa pēctečus!Ja nav darba,lai brauc iz Ukrainu cīnīties pret okupantiem rokot ierakumus vai strādājot hospitāļos.Tā,lūk!
tā viš i
11.10.2022. 17:08Varbūt tomēr būtu pienācis laiks dot iespēju skolām darīt savu pamatdarbu (mācīt skolēnus), bet audzināšanu un pāraudzināšanu nodot bērnu vecāku un citu attiecīgi specializētu iestāžu pārziņā. Ja skolas pedagogi atzīst, ka attiecīgā skolēna uzvedība nav savienojama ar mācību procesu skolā, skolas direktoram ir jābūt tiesībām šo skolēnu izslēgt no skolas. Punkts un āmen. Kur “nabaga bērniņš” lai iet? Ko lai dara? Tā vairs nedrīkst būt skolas problēma. Tā ir bērna vecāku, policijas, bāriņtiesas un vēl kādu mūsu valstī nenodibinātu pāraudzināšanas struktūru problēma. Ja bērns un viņa vecāki zinās par šādu kārtību – tas vien jau ievērojami mazinās vardarbības problēmu skolās. Bet ja šāda sistēma reāli darbosies, tad vardarbība kā problēma skolās vispār izzudīs. Visas tās “apmācības pedagogiem par agresijas iemesliem, speciālo vajadzību diagnostiku un atbilstošu pedagoģisko intervenci” ir tukša vāvuļošana, kam nav un nebūs nekādu pozitīvu rezultātu. Tā ir tikai tāda darbības imitācija. Sabiedrībai nav “jāizsviež” bērni - pusaudži no sava vidus, bet gan jārada attiecīgs mehānisms, kā šādus bērnus - pusaudžus padarīt sabiedrībai derīgus. Kas negrib apgūt zināšanas, tam jāmācās strādāt. Jādibina, piemēram, kaut kas līdzīgs slēgtā tipa darba skolām, kur šādi bērni var uzzināt kā ir pelnīt naudu ar savu darbu un iztikt no sapelnītā. Tie, kas šādi būs kādu gadiņu padzīvojuši un pastrādājuši, ātri sapratīs zināšanu nozīmīgumu savā dzīvē. Tas, protams, prasa līdzekļus, kurus mūsu mazcienījamā valdība izplekarē simts un vienā gaužām mazvarīgā un nevajadzīgā lietā. Drīzāk valdība, līdzekļu taupīšanas nolūkā, likvidēs vāl kādas skolas, nekā kaut ko tādu no jauna dibinās. Daudz lētāk ir ražot dažādus bezjēdzīgus normatīvos aktus un visā vainot pedagogu zemo profesionalitāti. Diemžēl ar svētulīgām runām un darbības imitāciju, šo problēmu likvidēt neizdosies. Tikai atbrīvojoties no visa, kas traucē izglītības procesam, var celt izglītības kvalitāti.
Adata
11.10.2022. 16:40Pareizi, šo parakstītāju komandu uz skolām, lai sēž klasē un cīnās ar šiem izlaideņiem. Vismaz bērni skolā varēs normāli mācīties, Manu mazdēla klasi jau sešus gadus terorizē divi"varoņi".
Nostumšana pagrīdē
11.10.2022. 16:39Vai tiešām problēmas nostumšana pagrīdē, problemātisko bērnu izslēgšana ārpus sabiedrības būs Tiesiskuma atvadu sveiciens? Ko tālāk - ko darīs uz laiku "iztīrītā" sabiedrība mūsdienu atvērtajā pasaulē? Un kas tālāk notiks ar tiem bērniem, kas augs izolēti, starp līdzīgiem, neredzot dzīvē pozitīvo piemēru, pasniegtu roku?
šausmas
11.10.2022. 16:28Skolās vajag atļaut miesassodus, kā to dara jau dažos štatos ASV. Citādi izlaideņi nesaprot. Un šitās demogoģijas stūmējus pašus uz skolu par skolotājiem!