Atklātā vēstule par valsts pienākumu uzņemties atbildību un par vakcinācijas brīvprātīgumu
Vairāki simti parakstītāju01.06.2021.
Komentāri (0)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Nika
01.06.2021. 13:54»
ne tā
Es, kā vakcinēts, jūtos diskriminēts, jo man, prāta apdalītu antivakseru dēļ ir jānēsā maska, ja telpā ir kaut viens šāds muļķis, jo es īslaicīgi varu kļūt par vīrusa pārnesēju no viena šāda muļķa uz otru. Pats, ja arī saslimšu, slimošu vieglā formā. Kamēr būs daudz nevakcinēto, būs ierobežojumi. Štrunts...
Precīzi! Šobrīd veidojas situācija, ka vakcinētie cilvēki, kuru mērķis ir atgriezties normālā dzīvē, ir spiesti ievērot virkni ierobežojumu, jo daļai cilvēku trūkst reālas sapratnes. Un plaši sarosās dažāda līmeņa afēristi, ūdens duļķotāji un vienkārši šizofrēniķi, lai šo nenormālo periodu vēl un vēl vilktu garumā. Apnicis taču jau! Varbūt laiks atgriezties pie normālas dzīves? Pie koncertiem, teātriem, masu svētkiem utt., nevis pļūtīt internetā nekur nepārbaudītas ziņas un jaukt svārstīgajiem prātu? Es jau sen minēju par Izraēlu, kura atgriezusies normālā dzīve ar pāri par 70% vakcinēto. Ebreji var patikt un nē, bet viņi ir daudz gurdrāki par citām tautībām un savu garām nepalaidīs nevienā laikā un nevienā valstī. Un tomēr - potēšanās ziņā līderi. Arī to der atcerēties. Tiešām jūs, nevakcinētie, esat gatavi 5, 10 vai vairāk gadus staigāt maskās un dzīvot valstī bez kultūras objektu pieejamības? Nu bet tad taču labāk nomirt uzreiz un necepties par covid vakcīnām, jo tā nav dzīve!
Par celmiem
01.06.2021. 13:49»
turpini idiot vakcinēties
LV jau izplata Indijas vīrusa celmu
Vai visi Latvijas meži jau izcirsti,ka palikuši vien celmi? Kā tur ar pidoru vairošanas celmiem?
Viss labi
01.06.2021. 13:46»
Kovidafēras uzdevums ir sagraut ekonomiku un likvidēt ilvēkkapitālu uz pusi līdz 2025. gadam
Līdzekļi sagraušanai - melu propagandas mašīna, piespiedu masku valkāšana, ar ko ikvienam jāapliecina C19 bīstamība un vakcinācijas nepieciešamība. Melu statistiska par inficētiem un mirušiem...
Ko vecais dara.
Slauķis
01.06.2021. 13:43»
lauķis
Viss it kā pareizi,bet ir dažas nianses.Vara piederot tautai,tātad,tauta pieprasa,nevis lūdz
Vai kāds par to šaubās?
:):):):):):)
01.06.2021. 13:36»
Jahnis
Pieprasiet vēl, lai valsts garantē, ka uz Zemes nenokrīt meteorīts, bet, ja nu nokrīt, gadījumā, tad lai valsts kompensē jums radušās sekas no tā. Nenormāli daudz cilvēku nedraudzējas ar galvu, diemžēl
Tā kā šāda iespējamība pastāv, valsts varētu rīkoties kā Covid gadījumā: izdot normatīvos aktus, kas aizliedz staigāt pa ielām un laukiem bez aizsargķiveres galvā, un uzdot valsts policijai stingri kontrolēt šo aktu izpildi.
turpini idiot vakcinēties
01.06.2021. 13:33»
ne tā
Es, kā vakcinēts, jūtos diskriminēts, jo man, prāta apdalītu antivakseru dēļ ir jānēsā maska, ja telpā ir kaut viens šāds muļķis, jo es īslaicīgi varu kļūt par vīrusa pārnesēju no viena šāda muļķa uz otru. Pats, ja arī saslimšu, slimošu vieglā formā. Kamēr būs daudz nevakcinēto, būs ierobežojumi. Štrunts...
LV jau izplata Indijas vīrusa celmu!
Patiesais
01.06.2021. 13:31Tā ir raksta autoru histērija. Nav iespējams ideali sakārtot jautājumu kopumu uzreiz. Patreiz Esam tādā stadijā, ka cilvēkeim ir iespēja vakcinēties, un tas ir ļoti labi. Diskutēt par to, ka nav pierādījumu, ka vakcinēšana nav droša, ir muļķigi. Ir jāizmanto tā iespēja, kāda tiek dota. Var teikt- pāši zaudējāt, un tagad no nevarības čīkstat.Un tas, ka ir ierobēžojumi cilvēkiem, kuri nav vakcinēti, ir pareizi, jo viņi ir potenciālie slimības-epidēmijas pārnēsātāji. Tā ir patiesība no kuras nav iespējams noslēpties.Tādēļ izeja viena- vakcinēties visiem.Viss pārējais ir nevajadzīga atrunšāšanās un neizdarība.
111
01.06.2021. 13:31Latvietis no laika gala bijis varai paklausīgs un,
diemžēl, ar šauru redzesloku. Augstāko izglītību ieguvu PSRS laikos kopā ar krievu jauniešiem. un sev par apkaunojumu, to nācās atzīt.
Ir viegli pieņemt par patiesību to, ko sludina oficiālie mediji, ziņas tiek balstītas uz autoritāšu spriedumiem. Bet otra cilvēku kategorija lasa un meklē informāciju. kas tiek bloķēta oficiālajos MSL. Un arī tā ir balstīta uz izcilu zinātnieku un autoritāšu slēdzieniem. Arbitram jābūt katram pašam, ja viņš nav zaudējis spēju redzēt reāli notiekošo.
Iesākumā iesaku pameklēt i-netā Roberta Kenedija jun. un viņa komandas darba rezultātā gūtos secinājumus, pētot šo kovidafēru. Daudz kas tulkots krieviski.
Nesatraucies!
01.06.2021. 13:29»
ne tā
Es, kā vakcinēts, jūtos diskriminēts, jo man, prāta apdalītu antivakseru dēļ ir jānēsā maska, ja telpā ir kaut viens šāds muļķis, jo es īslaicīgi varu kļūt par vīrusa pārnesēju no viena šāda muļķa uz otru. Pats, ja arī saslimšu, slimošu vieglā formā. Kamēr būs daudz nevakcinēto, būs ierobežojumi. Štrunts...
Turpini vakcinēties, kamēr dabisko imunitāti sabeigsi un sāksi nepārtraukti slimot un nosprāgsi.
Notiks mākslīgā undabiskā izlase - lētticīgie nomirs, gudrie paliks.
Latvietis
01.06.2021. 13:05»
ne tā
Es, kā vakcinēts, jūtos diskriminēts, jo man, prāta apdalītu antivakseru dēļ ir jānēsā maska, ja telpā ir kaut viens šāds muļķis, jo es īslaicīgi varu kļūt par vīrusa pārnesēju no viena šāda muļķa uz otru. Pats, ja arī saslimšu, slimošu vieglā formā. Kamēr būs daudz nevakcinēto, būs ierobežojumi. Štrunts...
Nevakcinētie nav muļķi, viņi ir loģiski domājošie, kas nepakļaujas sistēmas smadzeņu skalošanai. kāpēc veselam cilvēkam ar labu imunitāti ir jāvakcinējas ar steigā saražotām un līdz šim brīdim vēl pilnībā neizpētītām vakcīnām. Ja kas, vakcinācija ir brīvprātīga, un jums vakcinētajiem tāpēc nevajag vainot nevakcinētos. Gribējāt vakcinēties, nu labi, savakcinējāties un dzīvojiet laimīgi. Turiet muti un nevainojiet nevakcinētos, ka visiem jānēsā uzpurņi. Uzpurņu nēsāšana ir lielākā stulbība, kas līdz šim ir izdomāta. Neloģisska un neefektīva vīrusa apkarošana. Cilvēce ir slimojusi un slimos. Uz pasaules vīrusi ir bijuši, ir un būs. Un ar uzpurņiem tos vīrusus neapkarot. loģiski domājošiem cilvēkiem tas ir saprotams. Kas to nesaprot, tam IQ līmenis iespējams ir negatīvs.
to mazohists
01.06.2021. 12:52»
ak, kunga māte
Nelieto niku "domātājs", tavas galvas vienīgā funkcija ir pļepenes nēsāšana!!! Labāk spried par dārzeņu cenām maximā, nevis par medicīnu, nožēlojamais
Vismaz 35 gadus no vietas esmu teicis, ka kamēr nebūs nosprādzis pēdējais padomju cilvēks, nekas nemainīsies. Varbūt morālais invalīds, Pavļuts, kura intelekts atbilst ierindas ielas slaucītājam, ir tiesīgs lemt par mūsu veselību, jeb koncertu biļešu spekulante, Juhņēviča?
ak, kunga māte
01.06.2021. 12:46»
Domātājs
Nika, neesibaizdomājusies, ka ar testēšanas metodi, kura, maigi sakot, ir pievilkta aiz Pavļuta tipa matiem, runāt par kaut kādu nāves iemesla noteikšanu ir pilnīgi nesaprātīgi
Nelieto niku "domātājs", tavas galvas vienīgā funkcija ir pļepenes nēsāšana!!! Labāk spried par dārzeņu cenām maximā, nevis par medicīnu, nožēlojamais...
piekrītu
01.06.2021. 12:46»
lauķis
Viss it kā pareizi,bet ir dažas nianses.Vara piederot tautai,tātad,tauta pieprasa,nevis lūdz
Covid afēristi, patiesībā Covid marodieri: Kariņš, Viņķele, Pavļuts un Juhņēviča ir sodāmi, tāpat kā tie vērmahta karavīri, kurus kara laikā komandieri pieķēra par varmācīgu izturēšanos pret civiliedzīvotājiem, vai viņu īpašumu piesavināšanos.
daile
01.06.2021. 12:25daiļrakstītāju doma ir skaidra- nekādas vakcinēšanās, labāk to naudu nivirziet covid palātām un kapu paplašināšanai. Te ir sava loģika, ja reiz eitanāzija pie mums nav atļauta
Domātājs
01.06.2021. 11:29»
gena
ja nebūtu ierobežojumu, tad valsts medicīnas sistēma jau sen būtu sabrukusi un nebūtu vispār neviena, kas kādu ārstē. Un mirušo skaits būtu daudz daudz lielāks. Komentārus par diršanu vari paturēt pie sevis. Domāju, ka pieaudzis cilvēks savu viedokli var pamatot arī bez jēlībām kanalizācijas līmenī...
Vot. Un te mēs nonākam lìdz valdošo- politiķu un ierēdniecības totālo nesaimnieciskumam, bezatbildībai, stulbumam, alkatībai.
30 gadus grūž naudu sistemā, bet tur bardaks. Un ne medmāsu algās tā nauda aizgājusi.
Tas ir visā pasaulē. Iespējams, kovids ir vajadzīgs, lai esošajā sapuvušajā sistēmā, tās pūdētāji paliktu pie mantas, dzīvības.
Domātājs
01.06.2021. 11:24»
gena
neesi aizdomājies, ka nāves iemeslu nosaka sekcijā nevis ar covid siekalu testu
Tikai tad, ja grib noskaidrot cēloni un gatavi ieguldīt darbu.
Realitātē- ja ir bijis pozitīvs tests, tad cēloni raksta kovidu. Ārstiem, kuri izraksta miršanas apliecības arī vieglāk ierakstīt kaut ko, sevišķi,ja tas sakrīt ar ierēdniecības noteiktajām vadlīnijām, nekā meklēt īsto cēloni. Tad kāpēc censties?
gena
01.06.2021. 11:21»
Domātājs
Nedirs. Ne nevakcinētie ir tie, kuri izdomā ierobežojumus
ja nebūtu ierobežojumu, tad valsts medicīnas sistēma jau sen būtu sabrukusi un nebūtu vispār neviena, kas kādu ārstē. Un mirušo skaits būtu daudz daudz lielāks. Komentārus par diršanu vari paturēt pie sevis. Domāju, ka pieaudzis cilvēks savu viedokli var pamatot arī bez jēlībām kanalizācijas līmenī.
Domātājs
01.06.2021. 11:20»
wow
Sabiedrības drošība stāv augstāk par atsevišķu personu iedomām
Kas ir šī mistiskā "sabiedrība", kuru sorosītiskie pidari mīl piesaukt priekšā un pakaļā?
Es esmu sabiedrība! Mēs katrs esam sabiedrība. Nevis tie, kuri skaļāk kliedz.
gena
01.06.2021. 11:18»
Domātājs
Nika, neesibaizdomājusies, ka ar testēšanas metodi, kura, maigi sakot, ir pievilkta aiz Pavļuta tipa matiem, runāt par kaut kādu nāves iemesla noteikšanu ir pilnīgi nesaprātīgi
neesi aizdomājies, ka nāves iemeslu nosaka sekcijā nevis ar covid siekalu testu?
Domātājs
01.06.2021. 11:18»
gena
Domā plašāk. Dēļ nevakcinētajiem turpinās masveida ierobežojumi, tai skaitā ārstniecības pakalpojumu saņemšanā. Vakcinētie mirst no vēža u.c. kaitēm, jo netiek pie ārsta nevakcinēto radītas pārslodzes un ierobežojumu dēļ
Nedirs. Ne nevakcinētie ir tie, kuri izdomā ierobežojumus.
Domātājs
01.06.2021. 11:16»
Nika
Kapēc tē vietā, lai rakstītu šo lielo rakstu (piekrītu gan dažiem minētajiem faktiem), nepaplašinātu robežas un, Latvijā konstatētajam, nepaskatītos plašāk pasaulē un nesalīdzinātu faktus kopumā? Tātad: 1) ja Latvijā tiek manipulēts ar Covid testiem, cipariem utt., tad jautājums - vai vispār ir šāda...
Nika, neesibaizdomājusies, ka ar testēšanas metodi, kura, maigi sakot, ir pievilkta aiz Pavļuta tipa matiem, runāt par kaut kādu nāves iemesla noteikšanu ir pilnīgi nesaprātīgi?
ne tā
01.06.2021. 11:13»
Bet
Bet vakcinētiem par nevakcinētiem vispār vairs nebūtu jāuztraucās. Visi vakcinētie tak ir drošībā. Vai kaut kas nav tā
Es, kā vakcinēts, jūtos diskriminēts, jo man, prāta apdalītu antivakseru dēļ ir jānēsā maska, ja telpā ir kaut viens šāds muļķis, jo es īslaicīgi varu kļūt par vīrusa pārnesēju no viena šāda muļķa uz otru. Pats, ja arī saslimšu, slimošu vieglā formā. Kamēr būs daudz nevakcinēto, būs ierobežojumi. Štrunts par rindām pie humpaļiem, jo ir noteikts kvadrātmetru daudzums uz vienu cilvēku, normāli nevar strādāt medicīnas iestādes. Jau otro vasaru nevarēs normāli ceļot, un šogad tas ir tieši šo muļķu dēļ, jo LV pozitīvo analīžu skaits nesamazinās( starp citu, neviena analīze nav 100% precīza. Šajā situācijā nozīme ir analīzes paņemšanas, uzglabāšanas, nodošanas un veikšanas vienkāršībai, lai īsā laikā varētu izmeklēt daudz cilvēku). Arī frizētavās, kosmētiskos salonos cenas aug, jo ir ierobežota vienlaicīga cilvēku skaita atrašanās telpās, tāpēc peļņa ir sarukusi. Nemaz neminēšu, cik budžetam izmaksā viena saslimuša kovididiota ārstēšana slimnīcā... Cik ilgi būs jālasa(es jau sen lasu pa diagonāli) šādas muļķu petīcijas, un kad viņus beidzot sāks reāli sodīt par saprātīgās sabiedrības daļas ierobežošanu?! Kādus pierādījumus vakcīnas drošībai un efektivitātei viņiem vajag, ja neder atbilstība visām standarta starptautiskām prasībām?! Šī raksta vietā vajadzēja publicēt tikai šo kovididiotu vārdus un uzvārdus.
ES
01.06.2021. 11:10»
gunars
Nevis no valsts puses, bet no to noziedznieku puses, kas pasreiz ir pie varas. Domajiet un apdomajiet simts reizes, kad iesiet balsot. Neaizmirstiet, ka nav nekadu partiju, bet ir sarlatanu grupejumi, kuri savu interesu laba, krapj tautu. Vai tiesam Jus neredzat, kas notiek Latvija
Ja būtu partijas, tad to biedri turētos pie kopējām idejām nevis klejotu no viena aizgalda otrā kā teķi uzmeklētāji. Tik patiesi vārdi reiz tika teikti vienā komentārā.
gena
01.06.2021. 11:09»
Bet
Bet vakcinētiem par nevakcinētiem vispār vairs nebūtu jāuztraucās. Visi vakcinētie tak ir drošībā. Vai kaut kas nav tā
Domā plašāk. Dēļ nevakcinētajiem turpinās masveida ierobežojumi, tai skaitā ārstniecības pakalpojumu saņemšanā. Vakcinētie mirst no vēža u.c. kaitēm, jo netiek pie ārsta nevakcinēto radītas pārslodzes un ierobežojumu dēļ.
Nika
01.06.2021. 10:57»
Bet
Bet vakcinētiem par nevakcinētiem vispār vairs nebūtu jāuztraucās. Visi vakcinētie tak ir drošībā. Vai kaut kas nav tā
Tieši tā. Tā ir mūsu izvēle, un mēs ar savu izvēli nevienu nevakcinēto neapdraudam. Par ko satraukties?
Nika
01.06.2021. 10:54»
Nopietni?
Nopietni? Visas līdz šim zināmās vakcīnas, kas ir viens no būtiskiem vakcīnas parametriem, nav pakļaujamas saldēšanai. Tā ir vakcīnas būtība, ka vielas, kas ir vakcīnā nav pakļauja,as saldēšanai. Ieslēdzam loģiku - šīs vakcīnas saldē līdz 70 grādu temperatūrai. Pēc atsaldēšanas termiņš bija 5 dienas...
Jā, jūs iespējams esat iedziļinājies vakcīnu jautājumā. Bet, vai nerodas jautājums, ka šī ir cita situācija? Ka ir visu pasauli aptveroša vīrusa saslimšana, kāda iepriekš nav bijusi? Un ir ārkārtas apstākļi ar kuriem jārēķinās, ja gribi pilnvērtīgi dzīvot? Ka, iespējams, kamēs vakcīnas izies ierasto procedūru, tikmēr nebūs vairs ko vakcinēt? Un TB poti vakcinēja neko nejautājot un neizvērtējot nekādu veselības stāvokli. Kāds veselības stāvoklis veselam, pāris dienu atpakaļ dzimušam zīdainim?
Bet
01.06.2021. 10:49»
Janis
Kas šiem 150 un viņiem līdzīgiem ir devis tiesības apdraudēt manu brīvību nevakcinejoties.Dzivojot savā informācijas burbuli ,ka bērniem ar plaukstām aizspiest ausis un kliegt ,es tevi nedzirdu.Pateicotis viņiem man jāvalkā maska ,jāstāv pie veikala rindā gaidot grozinu ,jāievēro visi šie ierobežojumi...
Bet vakcinētiem par nevakcinētiem vispār vairs nebūtu jāuztraucās. Visi vakcinētie tak ir drošībā. Vai kaut kas nav tā?
gunars
01.06.2021. 10:46»
īsi un konkrēti
Šāda "atbildības" pārlikšana uz vakcinējamo ir kriminālnoziegums no valsts puses! Āmen
Nevis no valsts puses, bet no to noziedznieku puses, kas pasreiz ir pie varas. Domajiet un apdomajiet simts reizes, kad iesiet balsot. Neaizmirstiet, ka nav nekadu partiju, bet ir sarlatanu grupejumi, kuri savu interesu laba, krapj tautu. Vai tiesam Jus neredzat, kas notiek Latvija?
Nopietni?
01.06.2021. 10:37»
Nika
Bet, mīļais cilvēk, vai Jūs esat pārbaudījusi sev un saviem bērniem vakcīnu pret citām saslimšanām izgatavošanas un redīšanas procesus? Esmu pilnīgi pārliecināta, ka nē. Pirmo - tuberkulozes poti - bērniņš saņem jau dzemdību namā. Jūs papētījāt, kā tā ir izveidota? Es esmu jau seniors, un bērns man ...
Nopietni? Visas līdz šim zināmās vakcīnas, kas ir viens no būtiskiem vakcīnas parametriem, nav pakļaujamas saldēšanai. Tā ir vakcīnas būtība, ka vielas, kas ir vakcīnā nav pakļauja,as saldēšanai. Ieslēdzam loģiku - šīs vakcīnas saldē līdz 70 grādu temperatūrai. Pēc atsaldēšanas termiņš bija 5 dienas. Šobrīd par cik vakcīnas sakrājās un naudu zemē neliesi, termiņi pārbīdīja līdz 31 dienai. Vakcīna tika testēta un paredzēta no 18 gadu vecuma šobrīd katru dienu vecums mainās. Nekas neliekas dīvaini? Viss joprojām kārtībā? Neatceros nevienu vakcīnu kura tiktu potēta tirgus laukumā vai uz katra ielas stūra. Tiešām neatceros, jo katrs ārsts līdz šim rūpīgi izvērtēja tavu veselības stāvokli un laiku kad to darīt.
Nika
01.06.2021. 10:31»
par "atbildību"
vakcinēties varēs tad, kad būs izstrādāta vakcīna atbilstoši tehnoloģijai un drošības standartiem un nebūs jāparakstās, ka pats VAKCINĒJAMAIS UZŅEMAS ATBILDĪBU PAR SEKĀM
Bet, mīļais cilvēk, vai Jūs esat pārbaudījusi sev un saviem bērniem vakcīnu pret citām saslimšanām izgatavošanas un redīšanas procesus? Esmu pilnīgi pārliecināta, ka nē. Pirmo - tuberkulozes poti - bērniņš saņem jau dzemdību namā. Jūs papētījāt, kā tā ir izveidota? Es esmu jau seniors, un bērns man dzima padomijas laikos, kad mēs abi saņēmām ienīstās padomijas vakcīnu. Ko var zināt, ko tā melīgā Krievija tur ielaida plecā? Protams, ka tagad daudzi var internetā meklēt atbildes uz mainis uzdotajiem jautājumiem, bet fakts paliek fakts. Ātri radīta vakcīna? Jā, ātri, bet, vai tas nozīmē, ka slikti?
Janis
01.06.2021. 10:17Kas šiem 150 un viņiem līdzīgiem ir devis tiesības apdraudēt manu brīvību nevakcinejoties.Dzivojot savā informācijas burbuli ,ka bērniem ar plaukstām aizspiest ausis un kliegt ,es tevi nedzirdu.Pateicotis viņiem man jāvalkā maska ,jāstāv pie veikala rindā gaidot grozinu ,jāievēro visi šie ierobežojumi.Tas tikai tāpēc ,lai šie neatdzitie ģēniji varētu pašapliecināties .
īsi un konkrēti
01.06.2021. 09:58»
par "atbildību"
vakcinēties varēs tad, kad būs izstrādāta vakcīna atbilstoši tehnoloģijai un drošības standartiem un nebūs jāparakstās, ka pats VAKCINĒJAMAIS UZŅEMAS ATBILDĪBU PAR SEKĀM
Šāda "atbildības" pārlikšana uz vakcinējamo ir kriminālnoziegums no valsts puses! Āmen!
Nikai
01.06.2021. 09:53»
Nika
Es esmu vakcinēta. Un gribu savu viedokli tomēr izteikt. Jā, iespējams, ka pastāv apzinātas darbības šīs slimības radīšanas un izplatīšanas gaitā. Pasaule ir pārapdzīvota, un interesanti ir tas, ka slimība smagi skar seniorus, kuri ir lielais pasaules slogs un nedod vairs pienesumu. Turpretīm bērni ...
Apsveicu ar fakcinēšanos
Jānim
01.06.2021. 09:52»
Jahnis
Pieprasiet vēl, lai valsts garantē, ka uz Zemes nenokrīt meteorīts, bet, ja nu nokrīt, gadījumā, tad lai valsts kompensē jums radušās sekas no tā. Nenormāli daudz cilvēku nedraudzējas ar galvu, diemžēl
Stulbenis
Fena-genai
01.06.2021. 09:50»
gena
Par Jarkinas k-dzi biju labākās domās. kā noprotams pēc vēstules teksta, tieši viņa ir dokumenta autors. Neiederas viņa tajā parakstītāju klubiņā. Interesanti, ka vēstuli nav parakstījis neviens zinātnieks un/vai mediķis. Tikai rinda ar plānā galdiņa urbējiem un māksliniekiem
Plānā galda urbēja jau tad esi arī tu, tā runādama.
Nika
01.06.2021. 09:30Es esmu vakcinēta. Un gribu savu viedokli tomēr izteikt. Jā, iespējams, ka pastāv apzinātas darbības šīs slimības radīšanas un izplatīšanas gaitā. Pasaule ir pārapdzīvota, un interesanti ir tas, ka slimība smagi skar seniorus, kuri ir lielais pasaules slogs un nedod vairs pienesumu. Turpretīm bērni slimo viegli vai vispār bez simptomiem. bez tam pasaule jau ilgstoši gaida jauno ekonomisko krīzi, kura, protams, daudzas lietas pasaule sakārto un samaina lietu kārtību, un šī krīze nu ir iestājusies. Tas, ka vīruss reāli eksistē un nav tikai mediju radīts feiks, manuprāt arī ir saprotams. Kāpēc es vakcinējos? Tāpēc, ka man primāri ir mana brīvība - iespēja aizbraukt pie berna un mazbērniem, tikties ar mammu, māsu un visiem sev mīļajiem neierobežoti, jo, ja tas tā nenotiks, tad kāpēc vispār dzīvot? Es tagad tikšot nočipēta un mana dzīve būs konkrēti nolasāma? Nu, bet lai lasa! Mana dzīve ir nolasāma jau ar pirmā iphone iegādi daudz gadus atpakaļ! Es esmu sevī salaidusi "indi" un sākšu slimot un mirt? Nu bet, mīļie, visi kādreiz nomirsim! Es jūtos perfekti, kā pirms vakcinācijas. Man šķiet, ka dzīvojot pilsētā (es Rīgā), elpojot gaisu, kāds nu viņš ir, ēdot ar raudapu samigloto graudu maizi, pāris nedēļās izaudzētos broilerus utt., es to indes devu saņemu maksimāli un neatkarīgi no potes. Un, jā, mūsu dzimtā vakcinēti ir visi - pat omes (mana un vīra māte), kur vienai ir 89, bet otrai 91 gads. Jāsaka, ka pirmā ir mediķe, otrā biologs-ķīmiķis. Nu izglītotas omes. Internetu gan nelasa, bet viņām vakcinācija šķita pašsaprotama. Sargājam sevi un apkārtējos! Ja ir viedoklis par kādu lietu, neskatam sašaurināti tikai Latvijas apvāršņos! Latvijā katastrofāli slikta valdības komunikācija ar tautu, un tagad, kad ir Covid, iemācīties to darīt ir gandīz nereāli, tāpēc "uzplaukst" feiki un viltus ziņas, un cilvēki svārstās starp realitāti un meliem. Ir tomēr arī Latvijā pietiekošā daudzumā pieejama informācija, tkai tā ir adekvātos ziņu portālos jālasa. Un vēl. Mana dēla ģimene ASV nav vakcinējušies, un es sabiedrībai, tapat kā bērnam saku, ka tā ir pašu izvēle, un par to noteikti nenosodu. Tai pat laikā, ja valsts piespiedu kārtā (un tā tiešām dara ne tikai Latvija, bet visa pasaule) gribot, negribot sāk atcelt vakcinētajiem ierobežojumus, tad tā ir tikai normāla reakcija, konstatējot, ka vakcinētie ir minimāli bīstami viens pret otru un arī nevakcinētajiem.
par "atbildību"
01.06.2021. 09:26vakcinēties varēs tad, kad būs izstrādāta vakcīna atbilstoši tehnoloģijai un drošības standartiem un nebūs jāparakstās, ka pats VAKCINĒJAMAIS UZŅEMAS ATBILDĪBU PAR SEKĀM !
gena
01.06.2021. 09:08Par Jarkinas k-dzi biju labākās domās. kā noprotams pēc vēstules teksta, tieši viņa ir dokumenta autors. Neiederas viņa tajā parakstītāju klubiņā. Interesanti, ka vēstuli nav parakstījis neviens zinātnieks un/vai mediķis. Tikai rinda ar plānā galdiņa urbējiem un māksliniekiem.
Esmu
01.06.2021. 09:07Esmu parslimojis utt buutibaa gripa tikai smagaka, bet ka netieku uz hoki nebrinaties valdība ka esat pimpji
Vai cienītai neliekas , ka
01.06.2021. 08:56»
Nika
Kapēc tē vietā, lai rakstītu šo lielo rakstu (piekrītu gan dažiem minētajiem faktiem), nepaplašinātu robežas un, Latvijā konstatētajam, nepaskatītos plašāk pasaulē un nesalīdzinātu faktus kopumā? Tātad: 1) ja Latvijā tiek manipulēts ar Covid testiem, cipariem utt., tad jautājums - vai vispār ir šāda...
Ja pētijuma-projekta -biznesa plāna sākumdati ir kļūdaini , tad rezultāts arī ir tāds pats . Jautājums ir- tas tā netīšām vai tomēr... ?
Liels paldies
01.06.2021. 08:25Liels paldies visiem kas parakstīja un ceru ka drosmīgi cilvēki sāks pacelt savas balsis vairāk un vairāk. Brīžeim rodas iespaids ka nemanot esi iekļuvis trako mājā un trakie pēkšņi sākuši vadīt šo iestādi......
Nika
01.06.2021. 08:23»
Nika
Kapēc tē vietā, lai rakstītu šo lielo rakstu (piekrītu gan dažiem minētajiem faktiem), nepaplašinātu robežas un, Latvijā konstatētajam, nepaskatītos plašāk pasaulē un nesalīdzinātu faktus kopumā? Tātad: 1) ja Latvijā tiek manipulēts ar Covid testiem, cipariem utt., tad jautājums - vai vispār ir šāda...
Neliekas nemaz dīvaini šobrīd, ka valsti uztrauc tikai mirušie no Covid? Tad sanāk ka no citām slimībām nemirst? Zinu cilvēkus kam vēzi šobrīd atklāj pēdējā stadijā, jo medicīna kopumā vairs nav pieejama. Onkoloģijai solītā nauda aparatūru iegādei visa tiek notrallināta reklāmās - pēc veikala apmeklējuma nomzagājiet rokas un kājas. Tos pašus Covid inficētos - vienīgā ārstēšana - ieslēgt četrās sienās un nelaist no mājas ārā kamēr ar ātrajiem jāved prom. Protams ka mirstība palielinās. Tiešām nemaz neliekas dīvaini tas viss?
Špricmans
01.06.2021. 08:15Tie, kas grib tie iet un veic to poti…
Bet tiem, kas negrib poti, bet grib baudīt priekšrocības un atvieglojumus ir elementārs risinājums. Vajag sameklēt saprātīgu un uzticamu medpersonālu, kurš veic šo manipulāciju, un vienoties par juridiskās un oficiālās teorētiskās daļas sakārtošanu, ar attiecīgo datu ievadi visās sistēmās, bet pašu šļuru utilizēt caur santehnikas izstrādājumiem.
Kovidafēras uzdevums ir sagraut ekonomiku un likvidēt ilvēkkapitālu uz pusi līdz 2025. gadam
01.06.2021. 08:05»
Nika
Kapēc tē vietā, lai rakstītu šo lielo rakstu (piekrītu gan dažiem minētajiem faktiem), nepaplašinātu robežas un, Latvijā konstatētajam, nepaskatītos plašāk pasaulē un nesalīdzinātu faktus kopumā? Tātad: 1) ja Latvijā tiek manipulēts ar Covid testiem, cipariem utt., tad jautājums - vai vispār ir šāda...
Līdzekļi sagraušanai - melu propagandas mašīna, piespiedu masku valkāšana, ar ko ikvienam jāapliecina C19 bīstamība un vakcinācijas nepieciešamība. Melu statistiska par inficētiem un mirušiem.
Kāpēc neviens neskaitīja ar gripu mirušos? Kovidafēra ir līdzeklis valsts ekonomikas sagraušanai, kam cēlonis būs dzimstības samazināšanās, ģimenes iznīcināšana un valsts parāda palielināšana.
Lētticīgo un neizglītoto netrūkst. Tam der helikopteru nauda - iznīcinot konkurenci un attīstību visās sfērās. Drīz legalizēs marihuānu.
Nika
01.06.2021. 07:54Kapēc tē vietā, lai rakstītu šo lielo rakstu (piekrītu gan dažiem minētajiem faktiem), nepaplašinātu robežas un, Latvijā konstatētajam, nepaskatītos plašāk pasaulē un nesalīdzinātu faktus kopumā? Tātad: 1) ja Latvijā tiek manipulēts ar Covid testiem, cipariem utt., tad jautājums - vai vispār ir šāda infekcija? Vai šī raksta autori uzskata, ka pasaule, iesaistoties sazvērestības teorijā, maldina visus pasaules iedzīvotājus par šīs infekcijas esamību? (Man, personiski, ir miruši 2 pazīstami cilvēki ar dgn Covid 19. Meli?) Otrkārt, nesapratu, vai raksta autori principā atzīst, ka Covid reāli eksistē un ar to saslimst cilvēki visā pasaulē un arī mirst? Ja autori Covid ka tādu atzīst, tad kāpēc jāsacer šis raksts, ja tā vietā ir lietderīgāk paskatīties uz valstīm, kur vakcinēto skaits ir 70% vai tuvu tam - cik tur ir saslimušo, kādi ierobežojumi eksistē, kas notiek ar testēšanu utt. Tā varētu iegūt daudz lielāku izpratni un arī informāciju par notiekošo.
domātājs
01.06.2021. 07:53... testu neprecizitāte var būt līdz 30%...
vai šī vērtējuma autors ir norādījis uz ko balstās šis vērtējums? valdības iepriekšējie izteicieni par to ka PĶR testi ir ļoti precīzi ir pareizi, bet tikai ar piebildēm, tas ir atkarīgs no tā cik ciklu tests tiek veikts, jo lielāks ciklu skaits, jo tests paliek neprecīzāks, pēc 35 cikliem, testa precizitāte praktiski ir 0. ASV un citur "smagi" skartajās vietās testi tika veikti arī 40 un 45 ciklos. Kāda jēga testēt miljonus ar testiem kuri rezultātā neizsaka neko?
Nevakcinēto diskriminācija, kas aizliegta ar likumu un ir cilvēktiesību pārkāpums
01.06.2021. 07:52Kad Latvija paspējusi atteikties no cilvēktiesību ievērošanas?
22:42 11.04.2020
Cīņā ar koronavīrusa izplatīšanos Latvija daļēji atteikusies no saistībām cilvēktiesību jomā – valsts iedzīvotāji konstatējuši informāciju par to Vikipēdijā.
RĪGA, 11. aprīlis — Sputnik. Interesantu informāciju par Latviju Vikipēdijā atradusi Sarmīte Vanaga. Nodaļā "Cilvēktiesības Latvijā" teikts, ka cīņā ar koronavīrusa pandēmiju Latvija atteikusies no dažām saistībām, ko uzņēmusies Eiropas Cilvēktiesību konvencijas ietvaros.
"2020. g. martā, atsaucoties uz COVID-19 pandēmiju, Latvija paziņoja par pagaidu atkāpšanos no daļas no cilvēktiesību saistībām pēc Eiropas Cilvēktiesību konvencijas un Starptautiskā pakta par pilsoniskajām un politiskajām tiesībām" teikts elektroniskās enciklopēdijas rakstā.
Šo tekstu Vikipēdijā ieraudzīja Vanaga un publicēja savā lapā Facebook fragmentu no tā līdz ar jautājumu:
"Mani šodien nodarbina viens jautājums. Kad, kur, kas un ko ir lēmis, lai Vikipēdijā pie cilvēka pamattiesībām Latvijā parādītos šāds ieraksts?"
Sarmite Vanaga
about a year ago
🤔Mani šodien nodarbina viens jautājums. Kad, kur, kas un ko ir lēmis, lai Vikipēdijā pie cilvēka pamattiesībām Latvijā parādītos šāds ieraksts?
2020. g. martā, atsaucoties uz COVID-19 pandēmiju, Latvija paziņoja par pagaidu atkāpšanos no daļas no cilvēktiesību saistībām pēc Eiropas Cilvēktiesību konvencijas[3] un Starptautiskā pakta par pilsoniskajām un politiskajām tiesībām.[4]
Ieraksts pilnībā publicēts elektroniskās enciklopēdijas rakstā Cilvēktiesības Latvijā.
Tajā publicēta arī norāde uz ANO oficiālo dokumentu un teikts, ka 2020. gada 16. martā Latvija pagaidām atteikusies no saistībām ievērot starptautisko paktu par civilajām un politiskajām tiesībām savā teritorijā pēc tam, kad 11. martā PVO atzina – pasaulē sākusies Covid-19 pandēmija.
Dokumentā skaidrots, ka drošības apsvērumu dēļ Latvijā no 13. marta izsludināts ārkārtas stāvoklis – apturētas mācības skolā, ierobežota piekļuve veselības aprūpes iestādēs, sociālās aprūpes iestādēs un penitenciārajās iestādēs. Tāpat aizliegtas sapulces un ieviesti cilvēku pārvietošanās ierobežojumi.
Šie soļi spieda Latviju atkāpties no saistībām, ko paredz Starptautiskā pilsonisko un politisko tiesību pakta 12., 17. un 21. pants.
Ziņots, ka pēc ārkārtas situācijas režīma beigām visas Latvijas pilsoņu tiesības tiks atjaunotas pilnā apjoma.
Kāpēc Latvija atteicās?
Iepriekš jau vēstīts, ka pēc ārkārtas situācijas režīma ieviešanas valsts ĀM gandrīz nekavējoties ziņoja, ka Latvija atsakās no vairākām saistībām cilvēktiesību jomā.
Atšķirībā no Francijas, Vācijas, Itālijas un Spānijas valsts īpaši paziņoja, ka ārkārtas situācijas apstākļos atteiksies nodrošināt iedzīvotājiem virkni tiesību un brīvību. Par to, kāpēc tāds paziņojums ir pārlieks un kādu risku var slēpt, stāstīja Tatjana Ždanoka.
Koronavīruss – iegansts Latvijai nepildīt Cilvēktiesību konvenciju
192
09:14 03.04.2020
(atjaunots 16:50 02.04.2020)
Andrejs Solopenko
Atšķirībā no Francijas, Vācijas, Itālijas un Spānijas, Latvija īpaši informēja, ka ārkārtas stāvokļa režīmā atteiksies nodrošināt iedzīvotājiem veselu virkni tiesību un brīvību. Kāpēc tamlīdzīgs vēstījums ir pārlieks un kādus riskus tas slēpj.
RĪGA, 3. aprīlis — Sputnik, Andrejs Solopenko. Pēc ārkārtas stāvokļa ieviešanas Latvijas ĀM gandrīz bez kavēšanās paziņoja, ka valsts uz laiku atsakās no vairākām saistībām cilvēktiesību jomā. Tiesa, ņemot vērā Eiropas cilvēktiesību konvenciju, Latvijas soļi bija pārlieki. Iespējams, koronavīruss bija tikai iegansts, aiz kura var paslēpt pavisam citus mērķus.
Ratifikācija ar atrunām
Eiropas Cilvēktiesību konvencija ir Eiropas Padomes valstu vienošanās, kas izstrādāta 1950. gadā un stājusies spēkā 1953. gada 3. septembrī. Latvija iestājās Eiropas Padomē 1995. gada februārī un pievienojās minētajai konvencijai. Tomēr dokuments tika vēl divus gadus izskatīts jautājumā par atbilstību nacionālo likumu prasībām, tāpēc Saeima to ratificēja tikai 1997. gadā.
uzņēmās saistības garantēt konvencijā minētās tiesības un brīvības. To pārkāpuma gadījumā cilvēkam ir iespēja vērsties Eiropas cilvēktiesību tiesā, kuras pienākums ir izskatīt sūdzību. Galvenā konvencijas atšķirība no jebkuriem citiem starptautiskajiem līgumiem cilvēktiesību jomā ir minēto tiesību aizsardzības reāli strādājošs mehānisms – ECT.
Tiesa, ECT var vērsties tikai gadījumā, ja pārkāpumā apsūdzētā valsts ratificējusi atbilstošo pantu. Šajā ziņā Latvija spēra viltīgu soli – ratificējot konvenciju, tā pieļāva atrunu, norādot, ka dokumenta nolikumi netiek attiecināti uz likumiem par īpašuma reformu, kas attiecas uz padomju laikā konfiscēto, nacionalizēto, kolektivizēto vai nelikumīgi ekspropriēto īpašumu tiesību atjaunošanu vai kompensēšanu bijušajiem īpašniekiem vai viņu mantiniekiem.
Tātad ECT nevar izskatīt denacionalizācijas jautājumus – tas Latvijai dāvā solīdas priekšrocības, jo virkne tiesībsargu pastāvīgi konstatē denacionalizēto namu iedzīvotāju tiesību pārkāpumus no valsts puses. Tomēr, pēc Latvijas cilvēktiesību komitejas sekretāra jurista Aleksandra Kuzmina domām, tuvākajā laikā varētu būt apgrūtināta prasību iesniegšana ECT arī par citiem pantiem, kuru darbību Latvija apturējusi, ieviešot ārkārtas stāvokli koronavīrusa dēļ.
Atteikšanās no saistībām
Jurists uzskata: tā kā par Eiropas konvencijas pārkāpumiem var sūdzēties ECT, tas ir viens no galvenajiem tiesību aizsardzības instrumentiem, jo citas metodes ietekmei uz Latviju starptautiskajās instancēs ir būtiski ierobežotas. Tagad, kad Latvija informējusi par atteikšanos no Konvencijā iekļautajām saistībām, prasības iesniegšana tiesā varētu būt problemātiska.
"Diemžēl prasībai ECT nāksies pierādīt, ka ieviestie ierobežojumi nekādi nav saistīti ar ārkārtas stāvokli, un tas var būt ļoti grūti," pieļāva jurists.
Kuzmins konstatēja, ka Latvija uz laiku atteikusies pildīt sekojošus pantus: par privātās un ģimenes dzīves aizsardzību, sapulču un biedrību brīvību, pārvietošanās brīvību, kā arī tiesībām uz izglītību.
"Domāju, ka pantā par privāto dzīvi domāts, ka policija var ierasties mājās un pārbaudīt, vai cilvēki ir pašizolācijā. Par sapulču brīvību ir skaidrs, ka aizliegti piketi un mītiņi, bet pārvietošanās brīvība ierobežota tādējādi, ka Latvija slēgusi Eiropas Savienības ārējo robežu," paskaidroja jurists.
Kuzmins piebilda, ka, protams, pašreizējā situācijā dažu pantu ierobežošana ir neizbēgama, taču Eiropas konvencija to pieļauj tāpat.
"Pantos par sapulču brīvību un pārvietošanās brīvību jau paredzēts, ka tās var ierobežot veselības aizsardzības dēļ, tāpēc nav tādas vajadzības pilnībā atteikties. Un lielākā daļa Eiropas valstu necenšas izvairīties no atbildības. Tikai sešas sniegušas tādu informāciju, un ir skumji, ka to starpā ir Latvija," uzsvēra tiesībsargs.
Eksperts uzskata, ka Latvijas valdības darbības ir pārliekas. Viņš minēja citas valstis, kur ieviesti daudz stingrāki ierobežojumi, taču nav ne runas par Eiropas konvencijas apturēšanu.
"Francija norādīja, ka, saskaņā ar konvencijas pantu tekstu, valstij ir tiesības tos ierobežot, taču tā neatsakās no minēto pantu izpildes.
Bet Latvija atteicās no tā, no kā nav atteikusies ne tikai Francija un Vācija, bet arī Itālija un Spānija," atgādināja Kuzmins.
Aizsegs patvaļai
Latvija nolēmusi atkāpties no tiesībām uz izglītību. Šāds solis veselības aizsardzības labad konvencijā nav ierakstīts
"Tas ir Konvencijas 1.protokola 2. pants, un ar to mūsu valdība acīmredzot domā, ka skolas un augstākās mācību iestādes tika slēgtas piespiedu kārtā, un visiem izglītojamajiem noteiktas tālmācības. Spriežot pēc izglītības ministres Ilgas Šuplinskas izteikumiem, iespējams, mācības klātienē šogad netiks atsāktas. Acīmredzot, valdība nolēmusi nodrošināties, un paziņojums par atteikšanos no minētā panta zināmā mērā izskatās loģiski," norādīja eksperts.
Tomēr tiesībsargs pauda neizpratni par to, ka Latvija, ierobežojot sapulču un apvienību brīvību, atņēmusi cilvēkiem arī tiesības apvienoties sabiedriskās asociācijas, arodbiedrības vai partijas.
"Protams, tas nenozīmē, ka tagad nevar dibināt kādu jaunu partiju, biedrību vai citu sabiedrisku organizāciju, tomēr valsts var to noraidīt. Tad nāksies meklēt taisnību Latvijas tiesās, kas jau tāpat nestrādā īpaši ātri, bet ārkārtas situācijā – vēl lēnāk," atzīmēja jurists.
Grūtības var radīt arī prasība Eiropas tiesā, turklāt, kā atzīmēja Kuzmins, " atkāpšanās no tiesību aizsardzības saistībām, cita starpā skar arī jau darbojošās asociācijas vai partijas".
"Pret tām tagad var ieviest kaut kādas jaunas prasības, kuru neizpildīšana var novest gan pie soda naudas, gan slēgšanas. Savukārt tiesā vērsties būs grūti, pamēģini pierādīt, ka tas nav saistīts ar ārkārtas stāvokli, un, domāju, valstij var izrādīties absolūti brīvas rokas," paskaidroja Kuzmins.
Pēc viņa domām, Latvijas patvaļīgā atteikšanās no minētajiem pantiem ir nepamatota un var kalpot patvaļas piesegam.
"Bez starptautiskās kontroles Latvijas vadībai rodas ērta iespēja patvaļai, un es bīstos, ka šīs atkāpšanās iespējams izmantot, lai ieviestu politiski motivētus aizliegumus, nesaistītus ar veselības aizsardzību.
"Lai arī sākotnēji tos varētu pasniegt kā pagaidu soļus, ārkārtas stāvokļa periodam, taču Saeima spēj tos pārvērst arī par pastāvīgiem pasākumiem," secināja tiesībsargs J. Jansons.
Jahnis
01.06.2021. 07:46Pieprasiet vēl, lai valsts garantē, ka uz Zemes nenokrīt meteorīts, bet, ja nu nokrīt, gadījumā, tad lai valsts kompensē jums radušās sekas no tā. Nenormāli daudz cilvēku nedraudzējas ar galvu, diemžēl