Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
klimpa
27.09.2013. 12:13vai tad bijušie krievu miliči un čekas ziņotaji var savādāk,no Dieva soda neviens nav izbēdzis
Paldies , Lato
26.09.2013. 15:22Labi, ka mums ir Lato, Neo, Sudraba un citi , kas cīnās pret valdošo patvaļu!
paija
25.09.2013. 20:37»
Panicum Virgatum
Ok, tas jau sāk skanēt tuvāk patiesībai kā "portālā lielai daļa rakstu tiek pievienoti no KNAB , tiesas nopludināti materiali, dati no policijai pieejamām datu bāzem...
Neaopšaubu,ka ir svarīgi ,lai likumus ievērotu tiesībsargasanas iestadres. Tikai nevajag ,ka esot apsaubāmi, ka Lapsam tika pludinati materiali ,kas satur valsts vai izmeklēsanas noslepumi no tiesībsargu puses. Ziņas no tikai tiesībsargiem pieejamām datu bāzēm , kas un par ko pieprasa no tām ziņas , norādot uzvardus, ir valsts noslēpums, tās nav lriminallietā un līdz ar to nav pieejamas procesu dalībniekiem
Un kā ar šo- Pietiek rīcībā nonākusi pirms dažiem gadiem tapusi Drošības policijas "analītiķu" sagatavota uzziņa par kādu cilvēku, kas dokumentā tiek dēvēts par Donatu Virtuli, bet pēc atsevišķiem tajā minētajiem faktiem liek domāt par vienu no tā sauktās "Repšes biedrības" galvenajiem finansiālajiem balstiem - neviennozīmīgi vērtēto miljonāru Donātu Vaitaiti. Publicējam šo interesanto dokumentu tādā formā, kādā tas ir Pietiek rīcībā.
Tā varētu būt izziņa ,kas sastadīta operatīvās darbības rezultatā un tad būtu valsts noslēpuma izpaušana, ne jau tāda ir kādā kriminallietā,No otras puses tā ir bez parakstiem un tikpat labi jebkurš,kurš ir redzējis kā izskatas tāds ziņojums var sarakstīt tādu par jebkuru , īpaši pirms vēlēšanam. Tapec no jebkura viedokļa uzskatu šadu papīru publicesanu vizmaz par amorālu. Cilveks tiek smagi nomelnots un visi tīri- Lapsam kāds iemeta pastkastītē, DP neatzīs , ka tāds ir bijis.
pilsonis
25.09.2013. 18:17»
arhitekts
Ja Lapsa aizies līdz Eiropai tad būs baigi tūdi, jo tur ļoooooti asi reaģē uz vārda brīvības pārkāpumiem un par to lietu taisīšanu uz žurnālistiem. Tad pirmie pa pēcpusi dabūs mūsu elite kura taisās iesēsties Eiropas siltajos krēslos un tad no elites pa pēcpusi dabūs pārējie pa trepēm uz leju...
1) lapsa nav zunālists, 2) lieta nav vārda brīvības ierobežošanu, bet par privātās dzīves pārkapumu, par ko tiek turēts aizdomās lapsa. visas runas par žurnālistu vajāšanu lapsas gadījumā ir tīra demogoģija.
polsonis
25.09.2013. 18:14tas, ka lapsa var brīvi ķengāties un viņam policijas ieciknī vēl nav izsisti visi zobi, liecina, ka nekādā policejiski- bandītiskā valstī mēs nedzīvojam. lapsa nezina, kas ir viņa piesauktā policejiski - bandītiskā valsts.
arhitekts
25.09.2013. 16:00Ja Lapsa aizies līdz Eiropai tad būs baigi tūdi, jo tur ļoooooti asi reaģē uz vārda brīvības pārkāpumiem un par to lietu taisīšanu uz žurnālistiem. Tad pirmie pa pēcpusi dabūs mūsu elite kura taisās iesēsties Eiropas siltajos krēslos un tad no elites pa pēcpusi dabūs pārējie pa trepēm uz leju.
Auseklis
25.09.2013. 14:53»
PPP
Domājams, ka šeit uzmanība būtu japieverš nevis tam, kas un kad ir nozadzis e-saraksti starp specdienestu atsevišķiem darbiniekiem un tā sauktajiem neatkarīgajiem žurnālistiem, bet gan kas no tās sarakstes ir secināms un kādi būtu izdarāmi secinājumi sabiedrībai kopumā, kādā valstī dzīvojam un kas tie...
Tak ieprieks jau visi teica ka nevajag lapsu aiztikt jo viņš kodīs pretīm. Un tieši tur jau ir tā problēma ka nevis izmeklē iesniegumā minētos faktus kas patiešām ir šokējoši valsts drošības apdraudējuma ziņā, bet terorizē Lapsu ka viņš vispār sabiedrībai ir par to pastāstījis un visādi slēpj un grib nozaudēt materiālus, ziņojumus kur ir minēti visi fakti - kautkāds murgs. Un galvenais ka 3 gadu laikā neviens neko nav darījis lai pārbaudītu ziņas un aizturētu cilvēkus kuri izmanto valsts varu savās privātajās shēmošanas štellēs.
piekrītu
25.09.2013. 14:48»
N.Māstrihts
L.Lapsa ir pelnījis Trijzvaigžņu ordeni mazākais, kas būtu tam jāpasniedz no VP Berzina.Politmafija izrēķinās ar Lapsu, mēģinot ierobežot vārda brīvību. Tiekot galā ar Lapsu, tie cer, ka sabiedrību iebaidīs un pakļaus
uz 100%
N.Māstrihts
25.09.2013. 14:17»
jautājums lapsam
lapsa, bet tu taču svešu zagtu korespondenci bublicēji? publicēji taču, vai ne? nestāstāstīsi taču tagad, ka tas nebiji tu, bet ka to darīja pavisam cits lapsa no marsa, un ka preses konferencē par godu grāmatas izdošanai piedalījās cits lapsa, kurš nebiji tu? tad ko tu tagad šausminies? gribi teikt...
Citreiz kompromāta dēļ DP cilvēki paši piespēlē nozagtu no e-pasta korespondenci ar mērķi - kādu, kā Lapsu, iemalt dubļos, vai ar citu mērķi, redzēt kā reaģēs trešā pasrsona.
N.Māstrihts
25.09.2013. 14:15»
PPP
Domājams, ka šeit uzmanība būtu japieverš nevis tam, kas un kad ir nozadzis e-saraksti starp specdienestu atsevišķiem darbiniekiem un tā sauktajiem neatkarīgajiem žurnālistiem, bet gan kas no tās sarakstes ir secināms un kādi būtu izdarāmi secinājumi sabiedrībai kopumā, kādā valstī dzīvojam un kas tie...
L.Lapsa ir pelnījis Trijzvaigžņu ordeni mazākais, kas būtu tam jāpasniedz no VP Berzina.Politmafija izrēķinās ar Lapsu, mēģinot ierobežot vārda brīvību. Tiekot galā ar Lapsu, tie cer, ka sabiedrību iebaidīs un pakļaus.
PPP
25.09.2013. 14:04Domājams, ka šeit uzmanība būtu japieverš nevis tam, kas un kad ir nozadzis e-saraksti starp specdienestu atsevišķiem darbiniekiem un tā sauktajiem neatkarīgajiem žurnālistiem, bet gan kas no tās sarakstes ir secināms un kādi būtu izdarāmi secinājumi sabiedrībai kopumā, kādā valstī dzīvojam un kas tie tādi ir specdienestsi ar ko īsti viņi nodarbojās un kā lābā strādā. Ir noprotams, ka specdienesti ir taktiski kļūdījušies uzsākot vispār šo kriminālprocesu pret Lato Lapsu, bet Lato Lapsa vienozīmīgi centiesies viņus ievilkt dziļākā un detalizētākā skaidrošanās procesā par notiekošo.
jautājums lapsam
25.09.2013. 12:44lapsa, bet tu taču svešu zagtu korespondenci bublicēji? publicēji taču, vai ne? nestāstāstīsi taču tagad, ka tas nebiji tu, bet ka to darīja pavisam cits lapsa no marsa, un ka preses konferencē par godu grāmatas izdošanai piedalījās cits lapsa, kurš nebiji tu? tad ko tu tagad šausminies? gribi teikt, ka nezināji, ka svešas zagtas korespondences punlicēšana ir noziegums un ka par to vainīgajam nebūs jāatbild likuma priekšā? tad esi taču vīrs un atbildi par saviem darbiem!
eh
25.09.2013. 11:46»
lapsa tu esi slims
es neesmu majors, bet ja būtu, lapsa jau sen būtu no manis vulgāri dabūjis par muti. nedomātu ne minūti un nenožēlotu izdarīto. majors vienkārši ar to sūd-negribēja rokas smērēt. tādi kā lapsa saprot tikai tādu valodu. krievijā par šādu muldēšanu viņš jau būtu aprakts. lapsam ļoti paveicies, ka dzīvo...
Uzreiz var redzēt saldofoniski- policejisko domāšanu,DP un "V" klaķieri jau ne uzko citu nav spējīgi, ka piesolīt pa muti, pieķēdēt pie radiatora un nospārdīt, jeb nosist ar beisbola nūju. Žēl , ka tie , kuriem būti jāaizstāv likums un taisnība ir vienkārši prasti bandītēni un slepkavnieki. Nu ko darīt , tādi laiki, kad maskējoties ar valsts interesēm visādi iznireļi tikuši pie vadības svirām.
N.Māstrihts
25.09.2013. 11:11»
N.Māstrihts
Raksta autoram jāsaprot, ka kriminālprocesu ietvaros visas tajos ieaistītās iestādes, amatpersonas melo, tostarp izplatot nepatiesu informāciju apzināti. Un to dara saskaņā ar likumu un izmeklēšanas noslēpumu. Šī, diemžēl, ir tukša "mirušu matu"skaldīšana.Jo labāk amatpersonas melo, jo ātrāk tiek uz...
Raksta autoram jāsaprot, ka kriminālprocesu ietvaros visas tajos ieaistītās iestādes, amatpersonas melo, tostarp izplatot nepatiesu informāciju apzināti. Un to dara saskaņā ar likumu un izmeklēšanas noslēpumu. Šī, diemžēl, ir tukša "mirušu matu"skaldīšana.Jo labāk amatpersonas melo, jo ātrāk tiek uz paaugstinājumu, jo tas pierāda, ka labāk izprot amata noslēpumus - slinkot, zagt darbalaiku, safabricēt lietas dienesta vajadzībām - tas viss ir iekļauts šajā spēlē - drošibas pasākumos, kur puse no pasākumiem ir DP inscenējums, lai DP tīklos ievilktu personas un pret tām safabricētu lietas ar visiem vajadzīgajiem pierādījumiem, vispirms izprovocējot personu, pierunājot vai citādi iesaistot noziedzīgā nodarījumā, jo īsto noziedznieku noziegumus DP un citām policijas, prokuratūras, tiesas amatpersonām ir grūti atklāt, patiesībā neiespējami, ja nenoķer aiz rokas uz karstām pēdām.Bet policija to zin un tāpēc nesteidzas, jo vieglāk lietas safabricēt un celt atklāto noziegumu rādītājus. Lapsa pretojas, tāpēc to darīt kļūst interesantāk.
N.Māstrihts
25.09.2013. 11:04Raksta autoram jāsaprot, ka kriminālprocesu ietvaros visas tajos ieaistītās iestādes, amatpersonas melo, tostarp izplatot nepatiesu informāciju apzināti. Un to dara saskaņā ar likumu un izmeklēšanas noslēpumu. Šī, diemžēl, ir tukša "mirušu matu"skaldīšana.Jo labāk amatpersonas melo, jo ātrāk tiek uz paaugstinājumu, jo tas pierāda, ka labāk izprot amata noslēpumus - slinkot, zagt darbalaiku, safabricēt lietas dienesta vajadzībām - tas viss ir iekļauts šajā spēlē - drošibas pasākumos, kur puse no pasākumiem ir DP inscenējums, lai DP tīklos ievilktu personas un pret tām safabricētu lietas ar visiem vajadzīgajiem pierā'dijumiem, vispurms izprovocējot personu, pierunājot vai citādi iesaistot noziedzīgā nodarījumā, jo īsto nozuedznieku noziegumus DP un citām policijas, prokuratūras, tiesas amatpersonām ir grūti atklāt, patiesībā neiespējami, ja nenoķer aiz rokas uz karstām pēdām.Bet policija to zin un tāpēc nesteidzas, jo vieglāk lietas safabricēt un celt atklāto noziegumu rādītājus. Lapsa pretojas, tāpēc to izdarīt kļūst interesantāk.
N.Māstrihts
25.09.2013. 10:55Raksta autoram jāsaprot, ka kriminālprocesu ietvaros visas tajos ieaistītās iest'des, amatpersonas melo, tostarp izplatot nepatiesu informāciju apzināti. Un to dara sakaņā ar likumu un izmeklēšanas noslēpumu. Šī, diemžēl, ir tukša "mirušu matu"skaldīšana.
ha
25.09.2013. 10:48Rjazanskis ir Jūrmalas miljonārs, kurš apsūdzēts kukuļdošanā personu grupā ar Jūrmalas prokurori. Viņa lieta tiek skatīta tiesā. Noteikti tāpat kā Vaškevics ir sapiķojis Lapsam. Nopelnītā nauda Lapsam jāatstrādā.
Lapsa, pilns cietums ar notiesātajiem, kuri rakstījuši iesniegumus, ne visus apmierina rezultāts. Portālam "pietiek" pietiks darba vairākiem gadiem. Uz priekšu!
Vasals
25.09.2013. 09:16»
lapsa tu esi slims
lapsa tu ar savu paštaisnumu un kašķīgumu esi garīgi slims. majors tevi pašu iesūdzēs tiesā par publisku apmelošanu un tad tev reāli vajadzēs pierādīt, ka viņš melo, bet patiesībā melo un falsificē materiālus tu pats. tas rjazanska iesniegums, par kuru tu tā cepies, tevi no atbildības neatbrīvos, neceri...
Ja nepatīk šī vietne- nelien, nelasi.Šeit nekad nebūs stāstu ar laimīgām beigām un princeses kāzām
ziņkārīgais,
25.09.2013. 08:55»
ziņkārīgais
Gandrīz vai paliek interesanti - cik ilgi Lapsam šādi atļaus lekties un kad un galvenais ar ko tas viņam beigsies.Ir saprotams ka mūžīgi tā turpināties nevar
Tu tomēr esi ļoti ziņkārīgs,ja lasi šo portālu,tad nu gaidi...
ciyks
25.09.2013. 08:53»
lapsa tu esi slims
es neesmu majors, bet ja būtu, lapsa jau sen būtu no manis vulgāri dabūjis par muti. nedomātu ne minūti un nenožēlotu izdarīto. majors vienkārši ar to sūd-negribēja rokas smērēt. tādi kā lapsa saprot tikai tādu valodu. krievijā par šādu muldēšanu viņš jau būtu aprakts. lapsam ļoti paveicies, ka dzīvo...
Tev ir ļoti paveicies, ka esi anonīms, kropli!
Panicum Virgatum
25.09.2013. 07:25»
paija
no policijai pieejamam datu bazēm - ziņas, kas, kad pieprasījis ziņas par Vilkasti un Vaskeviču, Vaskeviča lietas materiali, DP operatīvā izziņa par personu vakar bija, arī agrak tadas bijusas, Jaunalksnes nelikumīgas noklausīsanas publikacija, Lemberga lieta
Ok, tas jau sāk skanēt tuvāk patiesībai kā "portālā lielai daļa rakstu tiek pievienoti no KNAB , tiesas nopludināti materiali, dati no policijai pieejamām datu bāzem".
1. Pienākums neizpaust pirmstiesas procesā iegūtās ziņas neattiecas uz informācijas apmaiņu starp aizdomās turēto vai apsūdzēto un viņa aizstāvi.
2. Vismaz pēc pirmstiesas procesa beigām apsūdzētais, viņa aizstāvis, prokurors, cietušais un viņa pārstāvis protams drīkst iepazīties ar materiāliem.
Tas, ka Lapsam par uzskaitītajām lietām tika pludināti mateirāli, kas satur:
1) VALSTS VAI IZMEKLĒŠANAS NOSLĒPUMU
2) NO TIESĪBSARGU PUSES
manuprāt ir ļoti apšaubāms.
Un vēlreiz: manuprāt, pašsaprotamu iemeslu dēļ, ir ārkārtīgi svarīgi, lai likumus ievērotu ar ārkārtīgām pilnvarām, lielu varu un iespaidīgiem resursiem apveltītās tiesībsargāšanas iestādes. Daudz, daudz reizes svarīgāk kā tas, lai tiem uzliktos pienākumus noslēpumu neizpaušanā pildītu tie, kuriem šo pilnvaru un resursu nav: aizdomās turētie, apsūdzētie, viņu aizstāvji vai cietušie.
bēgošais lapsa
25.09.2013. 07:22lapsa tev kirdik. drošības dienesti pret tevi sazvērējušies. tumšā vietā tevi šņaks. bēdz kamēr vēl nav par vēlu :)
ziņkārīgais
25.09.2013. 05:48Gandrīz vai paliek interesanti - cik ilgi Lapsam šādi atļaus lekties un kad un galvenais ar ko tas viņam beigsies.Ir saprotams ka mūžīgi tā turpināties nevar.
uhuuu, prātiņ, nāc mājās
25.09.2013. 00:29»
Viedoklis bez pamatojuma nevar būt spriedums. Kas tu esi, ka tā iespringsti par ne visai godīgu lapsu? Radinieks? Personīgi pazīsti to kungu? Tavā ieskatā pret hūti, buldozeru un miķelenergo arī uzcepti nelikumīgi procesi? Varbūt. Bet Al Kaponi notiesāja par nodokļu nenomaksu, nevis par slepkavošanu. Piekrītu tai ziņā, ka nedrīkst tiesāt par to, ko nav izdarījis vai safabricējot lietu. Bet tāda tā kārtība ieviesta, KGB tādu noteica, NATO apstiprināja, ka būs gana laba. Ko tad mēs te varam darīt? Hūtem nebija iebildumu, kamēr pašu nesāka kastrēt. Šķēlem arī nav iebildumu. Grūtupam nav iebildumu. Kalnmeijeram nepavisam nav! Nevienam nav! Mums pašiem tā var izdarīt? Skaidrs, ka var. Tikai mums nebūs, kam pasūdzēties. Ko tad mums tagad uz barikādēm par hūti, liepnieku un lapsu iet?
-★-
24.09.2013. 23:41»
Izskatās, ka tev vēl arvien nav pielēcis, par ko tauta cepas. Paskaidroju. Tauta saprot, ka materiālus pludina iesaistītās personas, arī 'tiesiskuma ķēķis'. Bet daļa tautas (tu starp tiem, ūdensgalva, neesi) saprot, ka žurnālisti ir tikai rīks konkrēta 'ķēķa' pasūtījuma izpildei. Vieni mediji pilda zaļu ābolu lobija pasūtījumu, citi - hūtes, vēl kādi - kargina ar krasovicki un kremlinu. Ja būtu neatkarīga žurnālistika, tad tauta gan jau iespringtu, bet kāda mārrutka pēc mums iespringt par lapsu? Viņš atklāja 'tiesu ķēķi'? Viņam iedeva un viņš nopublicēja. Viņa personīgais nopelns - nulle! Loma - melna un maza.
Par konkrēto procesu ir sk., nekas tur nav un nevar būt, tak paņem smadzeni rokā, kurš pie pilna prāta apsūdzēs lapsu, ja grāmata ir kolektīvs darbs un to izdeva nevis fiziska, bet juridiska persona? Es nelasīju, bet tur minēts, kurš, kuru nodaļu lika kopā? Tu padomā ar smadzeni, kā iļja pierādīs, ka tieši lapsa iekļāva tos dokumentus grāmatā? Varbūt viņi kolektīvi lēma? Un, ja nu viņi neatceras, kurš? Un, ja nu netīšām tā korespondence tur iepublicējās? Un vēl virkne nianšu. Jābūt vai nu ar slapju maisu sistam vai no sibīrijas, lai nesaprastu, ka vētra ūdens glāzē.
Tas, ka piemērojot kaut kādu statusu, lapsu var atturēt no priekšvēlēšanu cīņas, tas pat labi - mums kremlinu slavinātāju maz? Pie tik glupas sabiedrības + lapsas peršas, nākamā saeima var būt 75% urbanoviči. Man nav vēlmes pievienoties krievijai, ja nav citas iespējas, jāpiebremzē kaut tā. Tikai neticu, ka dp strādā tik patriotiski ļaudis, drīzāk izspēlē teātri, par kura mērķiem uzzināsim vēlāk.
Un nav ko citus lamāt par idejotiem. Ja iecerētā schēma uzreiz nenostrādā kā gribēts, tad idejoti ir schēmas autori un nevis mēs.
Pārmaiņas pēc lapsas portālā gribētos izlasīt kādu totāli graujoši atmaskojošu rakstu par ostu biznesu vai amerika 20% darījumiem.
paija
24.09.2013. 23:35»
Atkārtojies vecīt. Labi,ka Tev jau ir Alcheimers, ka tu pat vienā diena, vari iebazt vairākas reizes savas vecās peršas un gānīsanās jomā arī neko jaunu nevari izdomat. Citadi ,.ja nāktu pie šprices tadi kā tu, tad policejiskā Latvijas valsts nobāletu, staļins priecīgi zārka smaidītu- tu jau esi saškirojis ,kuri ir normāli Cilveki un kuri necilveki , totāla neiecietība pret jebkuru , kas uzdrosinās tev iebilst. Ja nu Tevi pieņemtu Grantiņs par bendi-beņķus izspert ,kam viņa tribunala troika piespiedusi nāžvessodu. Apmaini ūdeni galvā un ej čučēt
paija
24.09.2013. 23:21»
Panicum Virgatum
Nē, neko tādu "pamanījis" neesmu, lūdzu konkrētāk...
no policijai pieejamam datu bazēm - ziņas, kas, kad pieprasījis ziņas par Vilkasti un Vaskeviču, Vaskeviča lietas materiali, DP operatīvā izziņa par personu vakar bija, arī agrak tadas bijusas, Jaunalksnes nelikumīgas noklausīsanas publikacija, Lemberga lieta.
paija
24.09.2013. 23:03»
Kur es teicu ,ka žurnalisti vainīgi? Mani tikai interese Lapsas voedoklis, ka pret Jēkabsonu gan pareizi process ierosinats, psihenē arī pareizi iebāzts, Izradas,ka Jēkabsonam materialus nopludina sliktie knabisti un sabisti, bet Lapsam - labie. Kāpēc mēs nemetamies aizstāvēt nabaga „žurnālistu Jākobsonu”
- raksta pietiek.
Bet Tev tā vietā, lai uzbruktu citiem komentetajiem , iesaku vismaz izlasīt Lapsas rakstus, lai nedotu muļkigus izskaidrojumus, ka esot jālasa KPL, lai saprastu,kada atškirība, vai DP rīcība ir vai nav bijis Rjazanska iesniegums.
Panicum Virgatum
24.09.2013. 22:55»
paija
Laikam jau Lapsa arī pieder pie gaišo spēku žurnālistiem,kas sistemātiski sadarbojas ar likumpārkapejiem ,kas nopludina zagtus materialus no kriminallietam. Varbūt būsi pamanījis ,ka portālā lielai daļa rakstu tiek pievienoti no KNAB , tiesas nopludināti materiali, dati no policijai pieejamām datu bāzem...
Nē, neko tādu "pamanījis" neesmu, lūdzu konkrētāk :)
Vienīgais materiāls, kas saturēja ar likumu aizsargātu valsts/izmeklēšanas noslēpumu, ko atceros, ir Latvenergo lietas audioieraksti.
Ka Lapsa jelkā sadarbojās ar bijušo izmeklētāju, kas nokopēja ierakstus un kuru tiesa pilnībā attaisnoja "nopludināšanas" lietā http://www.tvnet.lv/zinas/kriminalzinas/467917-attaisno_latvenergo_lietas_nopludinasana_vainoto_knab_izmekletaju - par to informācijas nav.
paija
24.09.2013. 22:38»
vismaz taa mes uzzinam patiesibu
Labi, ka Lato parada sis kriminallietas, jo tapar neviena kriminallieta nebeidzas ar kada notiesasanu! Re, tikko ari Vaskevicam tiesa lema nepiemerot apcietinasanu! Vins nekur nav atrodams, bet vina atrasanas vieta ir zinama! Vai tie nav debesu brinumi tiesu sistemaa?! Un jus sakiet, ka sadu tiesu materialus...
Lapsa gan ir Vaškeviča galvenais aizstāvis un rakstītu sašutuma rakstus, ja apcietinājums būtu piemerots. Es arī piekrītu ,ka tas ir žurnalista darbs , publicet,ja var dabūt nopludinātus materialus, tikai tad nav smuki,ka Lapsam liekas normals kriminalprocess pret Jēkabsonu
vismaz taa mes uzzinam patiesibu
24.09.2013. 22:29»
paija
Laikam jau Lapsa arī pieder pie gaišo spēku žurnālistiem,kas sistemātiski sadarbojas ar likumpārkapejiem ,kas nopludina zagtus materialus no kriminallietam. Varbūt būsi pamanījis ,ka portālā lielai daļa rakstu tiek pievienoti no KNAB , tiesas nopludināti materiali, dati no policijai pieejamām datu bāzem...
Labi, ka Lato parada sis kriminallietas, jo tapar neviena kriminallieta nebeidzas ar kada notiesasanu! Re, tikko ari Vaskevicam tiesa lema nepiemerot apcietinasanu! Vins nekur nav atrodams, bet vina atrasanas vieta ir zinama! Vai tie nav debesu brinumi tiesu sistemaa?! Un jus sakiet, ka sadu tiesu materialus nebutu janopludina?
paija
24.09.2013. 22:23»
Panicum Virgatum
No atbildības par ko: ka citēja iesniegumu, darot zināmu sabiedrībai ārkārtīgi būtisku un, galvenais, pamatotu informāciju? Proti, ka LV izslavētās politpolicijas un citu ar milzīgu varu apveltītu struktūru pārstāvji visdrīzāk regulāri veic likumpārkāpumus, tai skaitā, mērķtiecīgi un manipulatīvi nopludinot...
Laikam jau Lapsa arī pieder pie gaišo spēku žurnālistiem,kas sistemātiski sadarbojas ar likumpārkapejiem ,kas nopludina zagtus materialus no kriminallietam. Varbūt būsi pamanījis ,ka portālā lielai daļa rakstu tiek pievienoti no KNAB , tiesas nopludināti materiali, dati no policijai pieejamām datu bāzem. Pat veselas gramatas izdotas ar bez tiesas atļaujas publicetiem materialiem no kriminallietam. Kaut ka neredzu atskirību starp Lapsu un Jēkabsonu un citiem. Par Jekabsonu Lapsa pat veselu rakstu sacereja- Kapec es neaizstāvu Jēkabsonu.
meeslam
24.09.2013. 22:21»
lapsa tu esi slims
es neesmu majors, bet ja būtu, lapsa jau sen būtu no manis vulgāri dabūjis par muti. nedomātu ne minūti un nenožēlotu izdarīto. majors vienkārši ar to sūd-negribēja rokas smērēt. tādi kā lapsa saprot tikai tādu valodu. krievijā par šādu muldēšanu viņš jau būtu aprakts. lapsam ļoti paveicies, ka dzīvo...
Nu tu jau gan ne pirkstina pats nepakustinasi lai atmaskotu kadu bledi. Tu, mesl, aiztavi klusesanu, kad citi stradaa noziegumus! Ko nac sajaa kanalaa un lamaa cilvekus, kuri stradaa un atklaj lietas???????!!!! Ej araaa, mesl!
vai ar astonkaji var cinities tiesiskam metodem?
24.09.2013. 22:17Man skiet, ka cinities tiesiskam metodem ir par velu, jo astonkajis valstii ir taaa izpleties, lai ietu kur iedams, lai gríeztos kadaa instancee gribedams, visur atduries pret kadu astonkaja kaju. Vienigais cels ir nocirst kadu kaju, vai taas dalu fiziski. Tikai tad astonkajim sapees. Tikai fiziska kaju iznicinasana var dot kadu labumu. Tiesiskums Latvijaa ir beídzis pastavet jau sen. Kad naks drosmigi jaunekli ar zobeniem cinaa pret astonkaji, tad saksies valstij jauni laiki.
Panicum Virgatum
24.09.2013. 22:12»
lapsa tu esi slims
lapsa tu ar savu paštaisnumu un kašķīgumu esi garīgi slims. majors tevi pašu iesūdzēs tiesā par publisku apmelošanu un tad tev reāli vajadzēs pierādīt, ka viņš melo, bet patiesībā melo un falsificē materiālus tu pats. tas rjazanska iesniegums, par kuru tu tā cepies, tevi no atbildības neatbrīvos, neceri...
No atbildības par ko: ka citēja iesniegumu, darot zināmu sabiedrībai ārkārtīgi būtisku un, galvenais, pamatotu informāciju? Proti, ka LV izslavētās politpolicijas un citu ar milzīgu varu apveltītu struktūru pārstāvji visdrīzāk regulāri veic likumpārkāpumus, tai skaitā, mērķtiecīgi un manipulatīvi nopludinot informāciju no izmeklēšanā esošām lietām? No datu bāzem, kurām tie piekļūst pildot dienesta pienākumus? Un ka ētiku visos galos piesaucošiem "gaišo spēku" žurnālisti, bez jelkādiem sirdsapziņas pārmetumiem sadarbojas ar šiem likumpārkāpējiem? Un ka "gaišo spēku" prokurors "ģenerālais" izliekas, ka nekas īpašs jau nenotiek?
Šādas lietas manuprāt var cept cilvēki, kuriem ir iestājusies pilnīgas nesodāmības apziņa, vai vairs nav ko zaudēt.
lapsa tu esi slims
24.09.2013. 22:06»
hi, hi
Major Barānovski - ej gulēt
es neesmu majors, bet ja būtu, lapsa jau sen būtu no manis vulgāri dabūjis par muti. nedomātu ne minūti un nenožēlotu izdarīto. majors vienkārši ar to sūd-negribēja rokas smērēt. tādi kā lapsa saprot tikai tādu valodu. krievijā par šādu muldēšanu viņš jau būtu aprakts. lapsam ļoti paveicies, ka dzīvo latvijā.
Springim un Lapsam
24.09.2013. 22:02Mes visi redzam so drausmigo valsts nozagsanu, korupciju un melus,likumus pienemtus tikai bagatajiem un kolonistu iepludinasanu caur " uzturesanas atlauju pardosanu", bet pa vienam nevar cinities. Vajag apvienoties uz Patieso Tautas Atmodu, kur pieprasit varai pienemt taisnigus, valsti un taas tautu aizsargajosus likumus un godigu totali caurspidigu darbibu ar valsts naudu, un ja ne, tad ir jalikvidee Saeima kaa vara, jo taa budama augstakaaa valsts parstavnieciba, butibaa iznicina valsti, kuru taa parstav un vada.
Māris Sprinģis
24.09.2013. 21:55Ar netaisnību un meliem var cīnītie un gūt uzvaru ņemot palīgā taisnību,godīgumu un bezbailību,tad arī DIEVA aizsardzība būs klāt. Lūk tā. Nost ar netaisnībām,nost ar korupcijām,nost ar zagšanu un meliem visos līmeņos- no apakšas līdz augšai! Domāsim par valsti,kalposim savai Valstij Tautai ar visu savu SIRDI. Pretējā gadījumā zaudēsim savu valsti un iedzīvotājus.
Māris Sprinģis
24.09.2013. 21:50»
hi, hi
Major Barānovski - ej gulēt
Normālā valstī lielākai daļai iedzīvotāju vajadzētu būt tādiem kā Lato Lapsa. Taisnību,godīgumu,normālus cilvēka cienīgus dzīves apstākļus var izcīnīt tikai ar aktīvu cīņu pret visāda veida nebūšanām un netaisnībām Latvijas Valstī. Valsts netkarība ir ne tikai jāizcīna ,bet arī jānotur ,katru dienu godīgi un taisnīgi kalpojot tai. Vismaz centsties ievērot to kas DIEVAM - RADĪTĀJAM vēlams un labs. Dieva princips ir savu valsti katram būs aizstāvēt ar taisnīgumu un godīgumu. Pretējā gadījumā valstij un tās iedzīvotājiem būs nabadzība un ciešanas,kam sekos pazudināšana nebūtībā ,tad Latvijas teritorijā valsdīs citi -daudzu tautību biezie-īstenie saimnieki,jo redziet paši bijām par slinku lai savu Valsti un iedzīvotājus pasargātu no iznīcības.
Auseklis
24.09.2013. 21:42»
Interesanti
Bet kas pa visiem šitiem gadiem ir noticis ar šo iesniegumu ? Kas ir ticis darīts lai noskaidrotu visu par tajā norādīto patiešām valsts mēroga drošības apdraudējumu ? Vai drošības padome kurā sēž visādi deputātiņi zin par šādu iesniegumu un kā viņi gadiem ir uzraudzījuši kas tajā lietā tiek darīts...
Tieši tā
Māris Sprinģis
24.09.2013. 21:41»
Mo
Kāda atšķirība, kas ir par pamatu izmeklēšanas uzsāšanai. Ja Lapsa Tu esi vainīgs, tad saņemsi sodu
Ne tu lemsi kas vainīgs. Dievam zināmi visi katra cilvēka plāni un nodomi,parotams arī tavi. Arī no tevis atprasīs,ko tu esi darījis Latvijas valsts un iedzīvotāju labklājības labā,ko esi darījis aizstāvot mazturīgos,kā aizstāvēji valsts īpašumu pret negodīgiem tā tīkotājiem. Kā tu cīnījiem pret netaisnībām,kuras valda Latvijā. Arī no manis atprasīs,protams. Slikti klāsies tiem ,kuri saprot un redz netaisnību,bet ir ļauno darbu darītāju aizstāvji un atbalstītāji. Būsim aktīvi valsts sargātāji gatavi cīņai pret sociālo netaisnību,pret dzīves līmeņa nozagšanu,pret negodīgu valsts saražotā kopprodukta sadali,pret korupciju visos varas ešelonos un vienkāršās sabiedrības līmeņos.
Interesanti
24.09.2013. 21:38Bet kas pa visiem šitiem gadiem ir noticis ar šo iesniegumu ? Kas ir ticis darīts lai noskaidrotu visu par tajā norādīto patiešām valsts mēroga drošības apdraudējumu ? Vai drošības padome kurā sēž visādi deputātiņi zin par šādu iesniegumu un kā viņi gadiem ir uzraudzījuši kas tajā lietā tiek darīts ???
hi, hi
24.09.2013. 21:35»
lapsa tu esi slims
lapsa tu ar savu paštaisnumu un kašķīgumu esi garīgi slims. majors tevi pašu iesūdzēs tiesā par publisku apmelošanu un tad tev reāli vajadzēs pierādīt, ka viņš melo, bet patiesībā melo un falsificē materiālus tu pats. tas rjazanska iesniegums, par kuru tu tā cepies, tevi no atbildības neatbrīvos, neceri...
Major Barānovski - ej gulēt :))))))
nja
24.09.2013. 21:31Drošībnieki izskatās, ka tagad čurā karstu un mēģina kautko izgrozīt un izshēmot ar - vienbrīd nebija, citā situācijā atkal bija, vienbrīd kāds nav zinājis, bet nākošajā brīdi zināja bet ne visu zināja ....... izskatās diezgan bēdīgi.
Māris Sprinģis
24.09.2013. 21:31Ja varu realizējošā sistēma(partokrāti,varokrāti) pret savas valsts mazturīgajiem pielieto melu un represīvas metodes.Aitas cirpšanas metodes(kur cērpamā aita ir Latvijas valsts mazturīgais iedzīvotājs),tad ,ko citu gaidīt no organizācijām,kuras tiek ierautas šajā Latvijas iedzīvotāju dzīves līmeņa apcirpšanas darbībā.Notiek viena un otra savstarpēja atbalstīšana,jo abi ir pārdevušie un ir pilnīgi naudas vergi. Ar retiem izņēmumiem naudas sērga ,kompramati ,korupcija neķer kādu iestādes godīgu cilvēku. Godīgam cilvēkam grūti pastāvēt un kalpot šajā valstī,-jo agri vai vēlu pienāks brīdis,kad jāizšķiras: vai kalpot savai VALSTIJ ,savai TAUTAI godigi bez korupcijas gājieniem,vai arī kalpot biezo klaniem tas ir naudai. Tādejādi faktiski kļūt par valsts un Tautas kaitnieku. Vai nebūtu laiks celt valsti no jauna uz godīgiem,sociāli taisnīgiem pamatiem,kur vairs korupcija ,valsts nozagšana nepastāvētu. Vai tas ir grūti kalpot godīgi savas VALSTS un TAUTAS labā ar visu savu SIRDI un bez viltus.Ziedosim savu ego un naudas,varas kāri. Sargāsim savu valsti no sirds,-DIEVS VISU REDZ un par katru TUMŠU DARBU no KATRA 100% atprasīs savu norēķinu,tad būs redzami visi tumšie domu kambari ,ļaunās sirds domas un sātana darbi,kuri vien tikai DIEVAM 100% zināmi. Drīz katram pienāks norēķina un godīgas atmaksas laiks,katram pēc tā SIRDS. Tad neviena dienesta varenība ,ne ASV ,ne KRIEVIJA ,ne EIROPAS SAVIENĪBA ne cita vara nepalīdzēs,jo arī viņus ķers DIEVA IZNĪCĪBAS UGUNS. Esot ar DIEVU nebaidamies. Tikko sasmērējamies tā neesam ar DIEVU,-tad sākas bailes. Ja esam ar DIEVU,tad jautājums ,kas tad iedrošināsies būt pret DIEVU? šai zemei nav svētības un laimes jo vairākums piekopj ļaunuma darbus un ir pret DIEVU. Muļķīgi ir gaidīt žēlastību un tainību,sociālo taisnīgumu valstī ja vadītāji piekopj principus,kuri ir pretrunā un kara stāvoklī ar DIEVA principiem. Pienāks brīdis,kad DIEVS viņus visus iznīcinās. Lai DIEVA aizstāvība un APSARDZĪBA pār LATO LAPSU.
Mo
24.09.2013. 21:21Kāda atšķirība, kas ir par pamatu izmeklēšanas uzsāšanai. Ja Lapsa Tu esi vainīgs, tad saņemsi sodu.
lapsa tu esi slims
24.09.2013. 21:10lapsa tu ar savu paštaisnumu un kašķīgumu esi garīgi slims. majors tevi pašu iesūdzēs tiesā par publisku apmelošanu un tad tev reāli vajadzēs pierādīt, ka viņš melo, bet patiesībā melo un falsificē materiālus tu pats. tas rjazanska iesniegums, par kuru tu tā cepies, tevi no atbildības neatbrīvos, neceri un neuzskati citus par muļķiem.
ai, ai, ai
24.09.2013. 21:02Pirmajā ierakstā ir dzirdams vārds "bet". Kāpēc tad neatskaņot visu? Latvijas žurnālistiem ir tāds niķis - izraut vārdus no konteksta un no tā taisīt lielu brēku. Bet vilna ta maza...