Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Ex-seržants
10.06.2013. 17:58»
onkols
Nu,spēriens ir saņemts,kas būs tālāk
Tas vel nebija spēriens, tikai brīdinajums. Speriens būs pec 1,5 gada, ja nekas nemainisies un notikumu iespējamā attīstiba rakstā ir dota. Kas būs talāk ? Pagaidam paklusēšu.
onkols
08.06.2013. 08:43»
Ex-seržants
SC totāla uzvara varētu būt šāds spēriens, lai latvieši vismaz kaut kā sāktu pašorganizēties
Nu,spēriens ir saņemts,kas būs tālāk?
Labais
01.06.2013. 08:07Nu ko var tik debīli cepties par sc un iespējamo krievijas ietekmes palielināšanos? vai tad vīķene nebija tā, kas parakstīja lēmumu par Abrenes atdošanu krieviem ? It kā jau nav no sc un it kā nav krievene. Un kur tad šķēle, kalvītis un vēl lērums urkaganu, kas cieši saistīti ar krieviem ? Vai sc atdeva par sviestmaizi Inčukalna gāzes krātuvi ? Varbūt tomēr padomāt, pirms laist šķidro ?
haralds
31.05.2013. 23:42мы с приятелем в двоём
работаем на дизеле
он мудак и я мудак
у нас инструкцию спиздили!
Boikotēt? Nāves cilpa Latvijai
31.05.2013. 21:15Tu esi jucis, ja bikotēsi vēlēšanās Rīgā, tu tad esi čekists - stukačsm tautas ienaidnieks.
Alvis Švarcbahs jurists
31.05.2013. 21:13Latvijas TV negodīga
Rīgas domes 2013 vēlēšanas - nelikumīgas Viņiem, četriem no 12 partijām, kā populārākām pēc reitingiem, ir reālākās iespējas uzvarēt rīt vēlēšanās - tā apmēram Rēders 31.maija raidījumā TV, kad likums aizliedz jebkādu aģitāciju. Runa nav par Rēdera teikto, bet par TV raidījumu principā, kas ir nelikumīgs, pretlikumīgs. Otrs - nekaunīgi izraudzītas tikai 4 partijas.
Manuprāt, ir nepeiciešams ierosināt tiesas procesu atzīt Rīgas domes 2013. gada vēlēšanas par nelikumīgām.
Lauku pakis
31.05.2013. 17:49»
Mantrausis
Visnotaļ sakarīga raksta autors, kura idejām gan daudzviet nepiekrītu, tomēr neaizmirst iekost Alvim... Sak, neesi tik gudrs. Gandrīz vai secinu, ka vien daži personāži publiskā telpā ir sapratuši Hermaņa domu; citus, ja arī sapratuši, tā ir aizskārusi, jo paši nav aizdomājušies...
Ja jau SC neatskiras par ko cepties...
Lauku pakis
31.05.2013. 17:45»
Nikns aborigēns
Un ja neiesim uz vēlēšanām, kas traucēs komisijai atzīmēt ”balsošanu” un sabāzt aploksnēs sev tīkamas lapeles
Tapec te iespejams agite balsot ar tuksam aploksnem...lai varetu smuguleties....
un ne tikai!!!
31.05.2013. 12:01»
ģ.š.7
Un kas traucēs komisijai sabāzt tukšajās aploksnēs sev tīkamas lapeles
sen jau pastāv aizdomas,proti,novērotāju nav---dari komisija ko gribi---valkā krustiņus un mīnusiņus---tik cik vēlas ---vēl un vēl---teiksiet ,ka tas nav iespējams,manuprāt IR !!!
Mantrausis
31.05.2013. 09:27Visnotaļ sakarīga raksta autors, kura idejām gan daudzviet nepiekrītu, tomēr neaizmirst iekost Alvim... Sak, neesi tik gudrs. Gandrīz vai secinu, ka vien daži personāži publiskā telpā ir sapratuši Hermaņa domu; citus, ja arī sapratuši, tā ir aizskārusi, jo paši nav aizdomājušies.
Neesmu balsojis un nebalsošu par SC, kas ne ar ko neatšķiras no citām Latvijas partijām - nekādas politikas, nekādu mērķu, tikai vara un amati. Vēlētāju izvēle ir starp neko un neko. Labi, tad ari izvēlesimies. Starp citu – daudzi gan aizmirst, ka Krievijas problēmai saknes, kājas un viss cits aug tepat Latvijā. Un kaimiņš to izmanto – kālab ne? Vēži paši lien maisā...
Ex-seržants
30.05.2013. 20:14»
anatols
Cilvēciņš neko nesaprot par slānekļa gāzi. Ja saprastu, zinātu, ka tā ir demitreiz dārgāka par parasto. No tā aplauzās Francija ar visu savu atoenerģiju. Internetu vismaz palasi
Ja jau netu reiz piemineji tad noskaties šo diskusiju ar B.Ņemcova piedalīšanos (būdams KF vicepremjers kurēja Gazprom)-
http://www.youtube.com/watch?v=deNiwoyfBLo
Akurāt ies runa par slānekļa gāzi. Un tad kad būsi līdz galam noskatījies un cerams vismaz 30% no tur teiktā sapratis, tad ej un paklepo lupatiņā, cilvecin.
anatols
30.05.2013. 19:55Cilvēciņš neko nesaprot par slānekļa gāzi. Ja saprastu, zinātu, ka tā ir demitreiz dārgāka par parasto. No tā aplauzās Francija ar visu savu atoenerģiju. Internetu vismaz palasi!
Ex-seržants
30.05.2013. 19:06»
Ex-seržantam
"...ar steku pa muguru nedabūsi kā Krievija
Šeit būs par stekiem Maskavā
http://www.youtube.com/watch?v=3KL0QsJKm7o
Savukart par velēšanu falsifikāciju Krievijā un protestiem pret to infu var dabūt bieza slani ieejo GOOGle ar atslegas vardiem Хронология акций протеста против фальсификации выборов в России (2011—2012)
Varbūt vēl kaut ko jaunu ?
Nikns aborigēns
30.05.2013. 18:52Mani gan moka aizdomas un ļauni murgi attiecībā uz vēlēšanu viltošanu...
Vai kāds varētu padalīties ar iepriekšējo gadu vēlēšanu komisijas dalībnieka pieredzi?
Kā var pārbaudīt, ka neesmu atzīmēts sarakstos kā nobalsojis?
Ex-seržants
30.05.2013. 18:51»
Ex-seržantam
"...ar steku pa muguru nedabūsi kā Krievija
Kaut kas jauns par to muguras stekošanu Krievijā..!
-----------------------
Sarīkojiet protesta mītiņu Maskavā pret pēdējo prezidenta velēšanu viltojumiem un pārbaudiet. Varbūt kļūdos. Ja arī viltošana tur priekš Jums kaut kas jauns, tad baidos, ka diskusija nesanāks. Sorry.
Ex-seržantam
30.05.2013. 18:36"...ar steku pa muguru nedabūsi kā Krievija,..."
Kaut kas jauns par to muguras stekošanu Krievijā..!
Seržantam - var arī uz "tu",
bet Ex-seržantam - tomēr vajadzētu uz "Jūs"...
Jautājumu vairs nebūs...
Nesanāk gan ar tām nesaskaņotām atbildēm...
Ex-seržants
30.05.2013. 18:13»
Ex-seržantam
"Nepiedalīšanās vēlēšanās ir viens no nevardarbīgās pretošanās veidiem, un, ja jau tauta līdz šim ir bijusi pārāk kūtra, lai izmantotu citas cīņas iespējas, ko dod demokrātiska sabiedrība, tad šoreiz būs īstā reize, kad protestu parādīt, nepaceļot pēcpusi
Mani nemoka aizdomas un ļauni murgi attiecībā uz vēlēšanu viltošanu, bet ja tevi moka tad ej un čeko, ar steku pa muguru nedabūsi kā Krievija, vismaz pagaidām ne.
Ex-seržantam
30.05.2013. 17:59"Nepiedalīšanās vēlēšanās ir viens no nevardarbīgās pretošanās veidiem, un, ja jau tauta līdz šim ir bijusi pārāk kūtra, lai izmantotu citas cīņas iespējas, ko dod demokrātiska sabiedrība, tad šoreiz būs īstā reize, kad protestu parādīt, nepaceļot pēcpusi."
Ex-seržants
30.05.2013. 17:54»
Ex-seržantam
1) Un kas traucēs komisijai sabāzt tukšajās aploksnēs sev tīkamas lapeles
Nu tad ej un čeko, lai tā nenotiktu un nevis prātuļo kā būs ja būs.
Ex-seržantam
30.05.2013. 17:511) Un kas traucēs komisijai sabāzt tukšajās aploksnēs sev tīkamas lapeles?
2) Un ja neiesim uz vēlēšanām, kas traucēs komisijai atzīmēt ”balsošanu” un sabāzt aploksnēs sev tīkamas lapeles?
Nikns aborigēns
30.05.2013. 17:40Un ja neiesim uz vēlēšanām, kas traucēs komisijai atzīmēt ”balsošanu” un sabāzt aploksnēs sev tīkamas lapeles?
Ex-seržants
30.05.2013. 17:35»
michelle
kaut kaads pilniigs nesakariigs murgojums...
Ahāā, latvijci pamodušies spriežot pēc gramatikas. A es jau, nobažījos ka noignorēs. Būs jaraksta turpinajums, ja jau interese ir.
michelle
30.05.2013. 16:30kaut kaads pilniigs nesakariigs murgojums?
Varbuut beidzot ir jaapienem tas, ka TAUTAI, kas sheit veel ir palikusi - ir noriebies, kad to baro ar neskaitaamiem soliijumiem - VARBUUT beidzot taa saak izveerteet peec padariitajiem darbiem??? MAN IR PILNIIGI VIENALGA vai tas krievs, vai latvietis - MAN IR SVARIIGI, ka tas, kas notiek patreiz RIIGAA var izmantot bagaats vai nabags, krievs vai latvietis, mazs vai vecs!!! un izmantot to shodien tagad, nevis riit vai pariit ... TAS TAADS JENOTU lozungs mees sabalanseesim, lai celi buutu nojaati, lai tauta aizbraukusi, lai maznodrosinaatie buutu veel mazaak nodroshinaati...
nato
30.05.2013. 16:04Vai vērts bija internetu piesmērēt ar tukšu,neko nepasakošu rakstiņu,un vēl 30 komenti ko murgo gudrie patrioti-prusaki.
Vēlētājai
30.05.2013. 15:49Nevienu AR VARU nevar piespiest balsot par miljonāri Ēlerti vai kādu citu biezpienveidīgo. Vēlēšanas ir pašcieņas jautājums, nu nav tie kandidāti vēlētāju uzticības cienīgi.
Vēlētāja
30.05.2013. 15:23»
Paija
Balsošu ar tukšu aploksni
Kā cilvēki var būt tik aprobežoti un nesaprast, ka pastāvošajā vēlēšanu sistēmā tukša aploksne ir tas pats, kas neaiziet uz vēlēšanām. Skumji, ka Paijas radu, draugu un paziņu lokā nav neviena, kas varētu izskaidrot pārējiem šo situāciju. Laikam jau Alvim Hermanim ir taisnība, ka vēlēt būtu jāļauj tikai tādiem, kam ir izglītība un kas kaut ko saprot. Te jau arī slēpjas mūsu valsts nelaime, ka tās iedzīvotāji ir tik neizglītoti un nespējīgi pieņemt saprātīgus lēmumus.
ģ.š.7
30.05.2013. 14:49Un kas traucēs komisijai sabāzt tukšajās aploksnēs sev tīkamas lapeles?
nea
30.05.2013. 14:04»
Paija
Visāda ziņā uz nākamajām vēlēšanām būs jauni politiskie spēki (šeit nav domāts "jātnieks baltā zirgā", kurš jau ceturto reizi grib izrāvienu vai sudrabainā perfektā kundzīte ar pagātnes domāšanu). Būs citi
Nebūs. Būs jaunas sejas, bet veci saimnieki. Un sāksies viss no gala.
Ontūns Mazpusāns© (lit.pseid.)
30.05.2013. 12:35»
Kā tad labāk?
Sakiet, speci, kā tad labāk: neiet vispār vai balsot ar tukšu aploksni
;)
Medija ziņa: "Latvijas vēlētājam pašreizējā varas ekspluatēšanas SISTĒMĀ ir ticis atvēlēts nožēlojams liktenis un uzspiests "pilsoniski patriotisks pienākums" būt par muļķi visās iespējamās kombinācijās. Nobalso par "tiem pašiem vecajiem" - muļķis: ko tad cerēji mainīt, ja balso par tiem pašiem "lielkretīniem", kuri jau iepriekš pie varas un "siles" bija. Par "jaunajiem" (t.i. - "pārgrupētiem" vecajiem) politbiznesa projektiem - muļķis, jo riskē tikt pie vēl "lielākiem kretīniem". Par sīkpartijām, kuras nekad nav tikušas un netiks saeimas vai pašvaldību "tautas kalpos" - muļķis: iemeti savu balsi miskastē. Neej balsot vispār, BOIKOTĒJOT gan šo SILES "valsti" un pseido "de(R)mokrātijas" SISTĒMU, gan tajā valdošo "politbiznesmeņu" saorganizēto kārtējo "vēlēšanu" farsu ar tam sekojošu "pareizo" rezultātu "saskaitīšanu" - savu "muļķu pienākumu" izpildījušie "apzinīgie pozitīvisti" un tamlīdzīgi "savas valsts patrEJoti" tik pat "apzinīgi" centīsies tevi nodēvēt par "muļķi": palaidi garām savu iespēju būt par muļķi "aktīvajā variantā" - kā "pozitīvisma" un tamlīdzīgu priekšvēlēšanu kampaņu apstulbinātam zombijam nobalsojot par "mazāko ļaunumu"..." (pamatcit.aut.: "dw", komentārs L. Čigānes publikācijai "Kas laimes lācim vēderā?", l/r "diena", 30.09.2006.)
-----
MZ vēlētājs = muļķis (bez variantiem)?...
( MZ = Muļķu Zeme, bez komentāriem )
( Iz “Ontūna M.© arChīva” )
'Briest' ATKAL "spēle vienos vārtos",
Kad mandātus sev 'biedri kārtos',
Pēc Muļķu Zemes "likumpantiem" ~
Bez (?...) izvēles un variantiem:
"Par vecie blēžiem balsot = dumji!
Uz jauniem 'rīmām' cerēt = skumji!!
BET - "mazāks ļaunums" jāizvēlas!!!
(No tiem, kas "valstī" 'kruķī ģēlas'...)
Ar "tukšām aploksnēm" = 'nav iekšā' ~
Tās, "balsis skaitot", 'paņems priekšā':
NAV svarīgi, kā kurš "prot" (?...) 'spēlēt',
Bet - tas, CIK "vaukšķu" aizskries "vēlēt".
Jo - "urnu FARSS" 'pa foršo rullē',
Ja "elektorāts" NAV 'pa nullēm':
Pie urnām neiet vispār = trakums ~
Var "kvorums" nesanākt, bet - vakuums!!!..."
...
( pilna versija = "O.M.© blogā":
http://ontuns-m.blogs.lv/?p=6188 )
...
Var 'mētāt muļķi', prātā vāju,
Un ATKAL pildīt "pagastmāju",
Ar kretīniem, kas "balsis" gaida,
Un - nicīgi par muļķiem smaida.
Vai arī - "DOMĀT līdz!!!", KO darīt,
Lai tā, kā vakar, nav vairs parīt:
Šī = MUĻĶU "spēle vienos vārtos" ~
Priekš 'biedriem, kas (SEV) SILI kārtos'.
=====
'ANNO' ~ 09. 2006. / 05. 2008. (neilgi pirms kārtējā "vēlēšanu" FARSA)
u.c.
P.S. Visi "O.M.© arChīvā" fiksētie notikumi ir ienākušies vienīgi Lielp!sānu Pilsoniski Suverēnajā Republikā (LPSR), Ontūna Mazpusāna jurisdikcijā. Visas tēmas, pieminētie personāži, apstākļi u.t.t. ir visīstākie izdomājumi. Interesentiem (t.sk. - privāti) & lietišķai saziņai: http://ontuns-m.blogs.lv .
Muļķu Zeme, XXI gadsimts.
Paija
30.05.2013. 12:32Visāda ziņā uz nākamajām vēlēšanām būs jauni politiskie spēki (šeit nav domāts "jātnieks baltā zirgā", kurš jau ceturto reizi grib izrāvienu vai sudrabainā perfektā kundzīte ar pagātnes domāšanu). Būs citi ...
Viesturs
30.05.2013. 12:13»
paija
Ieteicams tomer vispirms izlasīt pilsētu un novadu domes vēlēsanu likumu pirms stastīt par savu loģiku. Likuma 40.p nosaka,ka Par vēlēšanu aploksnēm bez derīgām vēlēšanu zīmēm uzskatāmas aploksnes, kurās ir saplēstas vēlēšanu zīmes, kā arī tukšās vēlēšanu aploksnes...
Es izlasīju :
Tukšajā aploksnē neesošu vēlēšanu zīmi nevar atzīt par derīgu jo tā tur vienkārši nav.
Taču aploksne ir derīga un kā jau te minēts tas ietekmē 5 % barjeru Tāpēc nekādu prētrunu nav.
Tāpat jau varam ironizēt par teorētiskām iesspējām - piemēram visi par kādu sarakstu atdotie kandidātu saraksti ir ar visu ( ! ! !) kandidātu svītrojumiem.
Kādus secinājumus no tā izdarīs saraksta veidotāji !?!?!?
bs
30.05.2013. 11:33Smieklīgs raksts un jautri komentāri.Muļķiem pienācis laiks izdarīt kārtējo muļķību,bet šie kā vienmēr tēlo baigi gudros un dod viens otram muļķīgus padomus.Hermaņa faniem paskaidrošu par ko balsos kundzītes,kuru bērni ir svešumā-tramvaja biļete turp-atpakaļ lats,gadā 365lati,četros gados ...1400lati ir daudz vairāk,kā tie štrunta 100eiro ko Hermanis maksā kārtīgām meitenēm.
3.14... autoram!
30.05.2013. 11:19Nelasīju. Un tikai tāpēc, ka esi rupji kļūdījies jau pirmajā rindkopā, t.i. apzināti vai neapzināti ignorējis ļoti lielu ceturto grupu - tos latviešus , kuriem līdz kaklam ir to spēku, kurus pārstāv pērtiķa izbāzenis, kūrorta pri(h)vazitētāja vai ar prostatu slima avantūrista pārstāve, valdīšana. Vari saukt to par mazākā ļaunuma sindromu, ja vēlies. Es piederu pie šīs grupas, un , lai savu iespējo robežās minimizētu pieminētās trejotnes nokļūšanu pie Rīgas "kloķiem", savlaicīgi piedeklarējos lielpilsētā. Piebildīšu vien to, ka Saeimas vēlēšanās es tā nerīkotos.
Ušakovs ir pierādījis, ka saimniekot māk labāk par saviem priekšgājējiem, un lai vinš to dara arī turpmāk!
Kā tad labāk?
30.05.2013. 11:13Sakiet, speci, kā tad labāk: neiet vispār vai balsot ar tukšu aploksni?
Dēļ V. un citiem puvekļiem žēl savas apavu zoles deldēt un tas būtu zem manas pašcieņas par šiem balsot.
Laikam jau neiesim vispār.
paija
30.05.2013. 11:00»
Viesturs
Nebija laika pārlasīt likumu un instrukciju, taču mana loģika saka ja tukša aploksne ir derīga un atbilstoši likumam tā ir derīga, tad to ņem vērā pie 5 % barjeras noteikšanas...
Ieteicams tomer vispirms izlasīt pilsētu un novadu domes vēlēsanu likumu pirms stastīt par savu loģiku. Likuma 40.p nosaka,ka Par vēlēšanu aploksnēm bez derīgām vēlēšanu zīmēm uzskatāmas aploksnes, kurās ir saplēstas vēlēšanu zīmes, kā arī tukšās vēlēšanu aploksnes.
Tās saskaita un ieregistrē atsevišķa protokola, bet tām nav pilnīgi nekada ietekme uz velēsanu rezultatiem, Ta ka varat nepūlaties iet uz vēlēsanam
Ar kaut ko jāsāk !!!
30.05.2013. 10:48Ar kaut ko jāsāk, lai pierādītu " sapuvušajam biezpienam", ka mēs to negribam "ēst" !!!
Viesturs
30.05.2013. 10:21Nebija laika pārlasīt likumu un instrukciju, taču mana loģika saka ja tukša aploksne ir derīga un atbilstoši likumam tā ir derīga, tad to ņem vērā pie 5 % barjeras noteikšanas.
Un tas ir "veselīgi" jo samzina " zelta akciju turētāju kandidātu" izredzes, kas droši ir būtiski piemēram Jūrmalā.
Kā jau minēju iepriekš nozīme ir " masai" un tušas aploksnes nozīmīgā apjomā nepaliks "nepamanītas".
Tas ka kādam sarakstam būs absolūtais vairākums arī ir normāli, jo tad nebūs pamata starppartiju kašķiem un mūžīgajām koalīciju spēlītēm !
Ex-seržants
30.05.2013. 10:13»
valdis i
Ļoti neviennozīmīgi vērtējams raksts. Ceļam abās pusēs ir grāvji un autors svaidās no viena grāvja otrā. Bet par to protesta balsojumu - nav pilnīgi nekāda pamata kliegt "krievi Rīgā (vai citur)", ja paši nevaram nodrošināt labāku un vienotāku alternatīvu. Manā pieredzē, balsošana par t.s. "gaišajiem...
SC totāla uzvara varētu būt šāds spēriens, lai latvieši vismaz kaut kā sāktu pašorganizēties.
--------------------
Par to arī runa. Viens tāds neliels spēriens jau bija, kas lika sarosīties- valodas referendums.
valdis i
30.05.2013. 10:06Ļoti neviennozīmīgi vērtējams raksts. Ceļam abās pusēs ir grāvji un autors svaidās no viena grāvja otrā. Bet par to protesta balsojumu - nav pilnīgi nekāda pamata kliegt "krievi Rīgā (vai citur)", ja paši nevaram nodrošināt labāku un vienotāku alternatīvu. Manā pieredzē, balsošana par t.s. "gaišajiem spēkiem" vienmēr ir novedusi pie sliktāka rezultāta, nekā hipotētisks balsojums par SC. Latvietim acīmredzot vajag spērienu pa dupsi, lai izdarītu secinājumus. SC totāla uzvara varētu būt šāds spēriens, lai latvieši vismaz kaut kā sāktu pašorganizēties.
Un cita starpā, Henrijs Fords rakstīja apm. šādi: "korupcija kā pārvaldes un organizācijas forma jebkurā gadījumā ir labāka par neieinteresētu, kuslu un nevarīgu cilvēku vadību...".
zigis
30.05.2013. 10:04»
paija
Tukša aploksne ir tas pats,kas nebalsot .JO tās vienkarši atzīst par nederīgām, Par nodoto balsu kopskaitu (vēlēšanās piedalījušos vēlētāju kopskaitu) uzskatāms derīgo vēlēšanu aplokšņu skaits
Labāk nevis ar tukšu aploksni, bet visus svītrot
nepaijai
30.05.2013. 09:55»
Paija
Balsošu ar tukšu aploksni
Tukša galva un tukša aploksne. Labāk sēdi mājās, pajoliņ, puzeniek!
nav izejas
30.05.2013. 09:54V, RP pati vainīga. Vai pareizāk sakot, tāda pati kā zzs, tp, lpp.
Repše nav risinājums, nozēlētā kampēju sudraba i ne tik.
Zatleru, cik saprotu vienkārši novāca, lai vairāk domā par veselību, ne politiku. liekulis jau vien bija. Pašā RP vairums tie paši nomenklatūra, bujušie tp, lpp, kuri pacīnīsies savā starpā par varu un piesliesies, kam jau kas tuvāks, lembergs atkal zirgā, ievēlēšana garantēta. vietējā varā, vismaz Vidzemē, atgriežas tp, kurzeme un zemgale - lembergistiem, sc, latgale - sc, rīga -sc. Boikotē vai neboikotē, rezultāts zināms. Vara Latvijā pāriet sc un zzs.tp, vienotība sadarbosies ar da jebkuru vai tiklīdz ieviesīs eiro - nometīs varu pie kājām sc.zzs.lpp.tp, tie varēs šļurināties līdz vēlēšanām, krīze būs pēc pilnas programmas un ušakovs pieriebsies pat krieviem. Tad varēs izjāt repše un vēl kāds kurdjumovs un atkal sāksies viss no gala.. zaje..la
Nav izejas. Es nobalsošu par V kā mazāko ļaunumu, bet bez jebkāda entuziasma.
Ar tukšu aploksni nebalsojiet, glupība.
Pieteicos emigrācijai uz Jaunzēlandi, cerams tikšu skilled profesionals kategorijā, jums visiem to pašu novēlu.
Paija
30.05.2013. 09:43Balsošu ar tukšu aploksni.
Visi mani draugi, radi, paziņas- apmēram ap 60 cilvēku arī balsos ar tukšu aploksni.
Nav balsu cienīgu partiju.
Nē - sapuvušam biezpienam !
Pionieris
30.05.2013. 09:33Ex-seržantam saskanētu ar Grantiņa&Co ruporu tautastribunals.eu , tur būtu "savējais".
"Ja vēlēšanas ko mainītu, tās vienkārši aizliegtu"
ar cieņu, Simpsons (multene)
paija
30.05.2013. 09:11»
Viesturs
Pat Lapsa iesaka izvēlēties izvēlas mazāko ļaunumu, jo no " sapuvuša biezpiena" prasmīga mājsaimniece tomēr spēs kaut ko pagatavot, bet par " kaku izmantošanu es neko nenesmu dzirdējis...
Tukša aploksne ir tas pats,kas nebalsot .JO tās vienkarši atzīst par nederīgām, Par nodoto balsu kopskaitu (vēlēšanās piedalījušos vēlētāju kopskaitu) uzskatāms derīgo vēlēšanu aplokšņu skaits.