Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā

Pievienot komentāru

Lapas:    3   2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Blondīne

12.07.2020. 21:35

OjVācietis nevarējis sadzīvot ar apkaunojumu). Viņš nevarēja nedzert , jo bija alkaš, kas atradis iemeslu dzert. Un pavisam viduvējs dzejnieks. Bet baigi gribējās rakstīt, vai ne.

Atbildēt

ieroči jau bija tikai viņiem

10.07.2020. 06:06

nebija jau ASV, kur citiem arī ieroči. Tāpēc jau sarkanie baideni atbruņo ASV policiju.....................................

Atbildēt

Gints

08.07.2020. 20:18

»

rakstu un runaju krieviski !

Gint ,tad jums vienigais PATIESAIS informacijas avots ir Sputniklv.com


Atvainojos, es nezinu kas ir sputnik. Un arī nav vēlēšanās uzzināt. Iespējamais Troli.

Atbildēt

Gints

08.07.2020. 20:14

»

Gm

pat doma tāda nerodas,kāds tiešām lasa


Nu spriežot pēc tā, ka augstāk gana daudz sarakstīts man nesaprotamā valodā, laikam jau lasa. Un imperiālistiem tas patīk ;)

Atbildēt

stalins

08.07.2020. 18:14

»

Хм

Pomnite reformu shkol paru let nazad , da i reformu detskih sadikov? Vi schitajete eto pravilnim reshenijem...


No v dannoi situacii nuzhnen analiz. Vi govorite "латышских политиков".Formalno eto tak-po pasportu oni latishi i govorjat oni na latishkom i mnogije iz nih soglasni s mnenijem, chto eslji bila okupacija, to bili i okupanti.
No vot eslji pochitajem etu statju, to uznajem, chto ochenj bolshjaja chastj Latviiskoi eliti v svojo vremja sotrudnichala s KGB.Ochenj modno seichjas eto nazivatj plohimi slovami.No vot kak izmenilasj situacija 1991.g.? A situacija s ochenj mnogimi ljudmi ne osobo izmenilas.Oni prodolzhali imetj kontakti s skritnimi strukturami.Dazhe bolshje ,KGB peredala "v nasledstvo" bolshuju grupu samih cennih agentov strukturam Zapada.A nekotoraja chastj agentov prodolzhala rabotatj "na Vostok". No poskolko na Vostoke estj kolonija Zapada, to vsjo ravno oni rabotali na Zapad.
Eslji korotko. кукольный театр.
Vi rasskazali kakuju politiku schitajete nepravilnoi. A znachit estj i pravilnaja politicheska praktika.Nesporju -eto doroga v Everest.No nekotorije veschi vsjotaki poproschje izmenitj. S etoi bumazhkoi, kotoraja vas neponravilasj mozhno rasspravitsja.

Atbildēt

Хм

08.07.2020. 15:13

»

stalins

To chto Ti zdesj-eto uzhe politika...


Pomnite reformu shkol paru let nazad , da i reformu detskih sadikov? Vi schitajete eto pravilnim reshenijem?

нет, конечно, не считаю. я об этом и говорю-что по факту было сделано все за эти 30 лет со стороны латышских политиков, чтобы зафиксировать, и даже усугубить ситуацию.
Да, я именно больше виню латышских политиков, чем Ушакова и КО. Потому что ЦС и СРС просто подхватили то знамя, которое так старательно сделали латышские политики. Это не Путин захватил русские умы в Латвии. Это латышские политики сделали все, чтобы Путин просто занял заботливо подготовленное место. Ему даже особо и стараться не нужно было. Латышские политики сами все сделали и продолжают делать.

Atbildēt

Хм

08.07.2020. 15:09

»

Pavisam vienkārši

Es dzīvoju mazā pilsētiņā, kur visi bērni, arī krievu, ļoti labi runā latviski. Neesmu dzirdējis, ka mums būtu pusaudžu un jauniešu vidū starpnacionālas problēmas. Meitenes bŗīvi draudzējas ar citas tautība jauniešiem un nekāda problēmas no tā nerodas. Līdzīgi ari zēniem. Problēmas sākas vecākajā paaudzē...


Я вам еще раз говорю -на бытовом уровне нет, или скажем, практически нет проблем и среди взрослых. В Лондоне теракты выполнили потомки арабов, которые прекрасно говорят на английском. Я это не к тому, что мы тут прям теракты планируем делать. Я к тому, что знание языка- это просто знание языка!
В бытовом плане и во времена СССР не было особых проблем. Но это же вам не помешало потом ввести окна натурализации или такие требования к знанию языка, что сами латыши втихаря признавали "я бы не сдал". И только под давлением ЕС требования потом смягчили. Но уже было поздно, мы уже поняли, что НА САМОМ ДЕЛЕ вы хотите.
Возможно, многие из этих "мы заберем" это говорят просто на эмоциях. Вспоминая, как в конце 80-тых и начале 90-тых на демонстрациях им говорили "mēs esam kopā, мы вместе, русские и латыши". А потом сказали "bet nu tagad atvainojiet, jūs esat okupanti, un vairs neesat vajadzīgi, un mēs jums neko nesolijām". И действительно, нигде ни в каких документах никто ничего не обещал. Ну а мало ли кто там что говорил на митингах и собраниях...
Ну или это уже такие закоренелые. Ну извините, так есть и такие латыши, которые говорят "всех русских нужно в лагеря".
Но вы "удачно" в 90-тые годы выплеснули ребенка вместе с водой. То есть пока хотели особенно отомстить нескольким тысячам, загнали в нелояльные несколько сот тысяч.
Я вас разочарую -то, что русская молодежь не голосует за ЦС, это не означает, что они голосуют за Единство или другие латышские партии. Да, они (и я тоже) разочаровались в ЦС (воры и демагоги). Но и за других воров и демагогов мы не будем голосовать. Особенно если мне нагло врут с экрана "ой, мы заботимся о конкурентоспособности русских детей, поэтому все на латышском". Если ты заботишься о конкурентоспособности, повышай уровень знаний в химии и математике! А не в латышском! Я не слышал, чтобы владельцы фирм латыши жаловались на плохое знание латышского у русских. А вот просто на плохое образование что у русских, что у латышей-жаловались.
Но у вас уже за 30 лет действительно вбит, очевидно, штамп "если не голосует за латышские партии, значит, поклонник Путина, кремлин и т.д."

Atbildēt

stalins

08.07.2020. 14:57

»

Хм

Нет, не кажется. Но я понимаю, что преамбула и была принята для того, чтобы закрепить сортность даже среди граждан и дать понять русским гражданам, что они все равно чужие...


To chto Ti zdesj-eto uzhe politika.
A naschjot latishskih "patriotov"-razve ja govoril, chto oni mudraja publika? V voprsah gosudarstva eto tupaja publika. I ne tolko latishskije .Dumajesh russkije "patrioti" chem to lucshje.Razve tolko na russkom govorjat.
Pomnite reformu shkol paru let nazad , da i reformu detskih sadikov? Vi schitajete eto pravilnim reshenijem?
Napomnju istoriju.2004 g. bilo takoje pravitelstvo Repše. U pravitelstva bili bolshije plani i mnogo chevo hoteli pomenjatj.Korupcija i vsjo takoje.Naprimer reforma 'russkih' shkol. Na etu reformu shkolniki i ih roditeli nehoteli podpisatsja.No pravitelstvo zahotelo neschitatsja s ih mnenijem.Eto vizvalo protesti.U etovo praviteltva bila "zeleznaja krisha" v posolstve Ameriki.Iz za imenno etovo voprosa krisha ujehala...I prishlo pravitelstvo Emsisa , kotoraja poshla na kompromis.Politika -eto iskustvo kompromisov. Ob eto interesnaja statj u profesora S.Kruka
http://providus.lv/article/nacionalkomunisms-2

Vot takije nasilstvennije deistvija seichjas proveli.Pravilno bilo eto dopustitj?

Atbildēt

Pavisam vienkārši

08.07.2020. 14:31

»

Хм

Вы или лукавите, или заблуждаетесь. Тот факт, что русский говорит по-латышски, ВООБЩЕ НИКАК не влияет на ситуацию с конфликтами...


Es dzīvoju mazā pilsētiņā, kur visi bērni, arī krievu, ļoti labi runā latviski. Neesmu dzirdējis, ka mums būtu pusaudžu un jauniešu vidū starpnacionālas problēmas. Meitenes bŗīvi draudzējas ar citas tautība jauniešiem un nekāda problēmas no tā nerodas. Līdzīgi ari zēniem. Problēmas sākas vecākajā paaudzē, kuri kareivīgi pauž uzskatu "Krim naš" un "My u vas zaberjom vsjo - Rigu, Daugavpils, Liepaju, Ventspils u.t.t.". Ar šiem cilvēkiem ir iespējams sarunāties tikai krieviski un par laika apstākļiem. Tāda ir patiesā situācija.

Atbildēt

Хм

08.07.2020. 14:02

»

stalins

V Vashih slovah mnogo grustnoi pravdi, no vsjotaki u vas ne 16 let chtobi vse vremja tak protestovatj. Nado igru bratj v svoi ruki. Nado prosto bitj umneje etih latishskih "patriotov" i po sportivnomu obigratj ih. A mozhno " ih sdelatj" dostatochno prosto, nado tolko delo obdumatj...


Нет, не кажется. Но я понимаю, что преамбула и была принята для того, чтобы закрепить сортность даже среди граждан и дать понять русским гражданам, что они все равно чужие.
Ну не зря же из всех более чем 200 законов президент развернул на доработку только один-о символике СССР) И именно его так упорно продвигало НО.
Но я не собираюсь идти в политику, что-то доказывать. Запас моей лояльности окончательно закончился пару лет назад, преамбула поставила жирную точку. В меру необходимости буду играть в лояльность, но в партизаны записываться тоже не собираюсь. Собственно говоря, я согласился с тем сценарием, которые так упорно прописывали латыши, начиная с 1991 года. Ну пусть будет как есть. А по факту сохранится двухобщинное общество. Вот такая ненасильственная форма протеста.
Нас тут слишком много, чтобы нас можно было просто не замечать) Ведь парадокс в том, что по сути именно латыши были заинтресованы, чтобы русские стали больше латышами, перешли на латышский. И для этого были нужны совершенно другие методы и решения. И сами латыши регулярно делали (уверен, и будут делать) все возможное, чтобы отбивать у русских желание использовать русский не по требованию, а по желанию. Ну такой вектор развития выбрала латышская элита, а большинство его поддержало. Но раз у нас демократия, власть большинства, наша задача ему подчиниться и принять правила игры.

Atbildēt

stalins

08.07.2020. 13:55

»

Хм

Вы или лукавите, или заблуждаетесь. Тот факт, что русский говорит по-латышски, ВООБЩЕ НИКАК не влияет на ситуацию с конфликтами...


V Vashih slovah mnogo grustnoi pravdi, no vsjotaki u vas ne 16 let chtobi vse vremja tak protestovatj. Nado igru bratj v svoi ruki. Nado prosto bitj umneje etih latishskih "patriotov" i po sportivnomu obigratj ih. A mozhno " ih sdelatj" dostatochno prosto, nado tolko delo obdumatj.
Vot eta nasrannaja preambula.Nuzhen li eto dokument Vam? Vot bila situacija, kogda v Estonii dali negradanam golosovatj v viborah samoupravlenija.Bilo predlozhenije sdelatj i u nas tak.A otvetili-nelzja.Potomu, chtobi ljudi staralisj poluchitj grazhdanstvo, chtobi etomu bila cena.Nu horosho. A po preambule poluchajetsja- estj 2 tipa grazhdan-nelatishskije i latishskije,bolee vazhnije ,tak skazatj grazhdane ,kotorije derzhit kontrolnii paket gosudarstva.A estj grazhdane 2 sorta.
Vam kazhetsja eto pravilno?

Atbildēt

Хм

08.07.2020. 13:30

»

Pavisam vienkārši

Krievu lielākā un globālā problēma ir nevēlēšanās runāt tās valsts valodā. kurā viņi dzīvo. Ja Latvijas krievi sāktu masveidīgi runāt arī latviski, visas starpnacionālās problēmas pazustu kā nebijušas. Lauku pilsētiņās un ciemos, kur krievi ir apguvuši un brīvi runā latviski starpnacionālu problēmu ...


Кстати, межнациональных проблем как таковых, типа драк и т.д., и так особо нет.
Часто если и придираются русские к латышам, или латыши к русским, это просто повод пьяному найти повод. При этом в быту что у тех, что у других всегда найдутся друзья русские или латыши.
Что есть политические противоречия-это другое дело. Вполне возможно, что ваш коллега русский, который говорит на отличном русском, голосует за ЦС из чувства протеста против вашей языковой политики. Но он же не дурак вступать с вами в публичные дискусии?
Я тоже не собираюсь такую тему поднимать со коллегами. Да, у нас ровные рабочие отношения. Хотя откуда я знаю, может коллега с удовольствием голосует за НО и ждет деоккупацию "чемодан, вокзал, Россия"

Atbildēt

Хм

08.07.2020. 13:26

»

Pavisam vienkārši

Krievu lielākā un globālā problēma ir nevēlēšanās runāt tās valsts valodā. kurā viņi dzīvo. Ja Latvijas krievi sāktu masveidīgi runāt arī latviski, visas starpnacionālās problēmas pazustu kā nebijušas. Lauku pilsētiņās un ciemos, kur krievi ir apguvuši un brīvi runā latviski starpnacionālu problēmu ...


Вы или лукавите, или заблуждаетесь. Тот факт, что русский говорит по-латышски, ВООБЩЕ НИКАК не влияет на ситуацию с конфликтами.
Вам, наверно, политики удачно в голову вбили, что если заставить всех русских говорить по-латышски, то все проблемы исчезнут.

Увы, это просто не так. Вы завтра можете принять закон, что за русский язык в публичных местах штраф 1000 евро, мы даже между собой на улице будем говороть по-латышски. Но это абсолютно ничего не изменит.

Что ваша логика не работает, подтверждает СССР. Там же почти все латыши говорили по-русски, не было других вариантов. И что? Все равно проблемы были
То, что вы возвели язык в фетиш, не означает, что оно так и есть.
Да и нет никакого фетиша.Есть просто желание отомстить за оккупацию, вот и все.
Если вы думаете, что я не владею латышским, то ошибаетесь. НО просто если я 5 лет назад старался везде говорить на латышском, то после школьной реформы и обмана насчет частных ВУЗов на русском, сейчас, услышав, что продавец говорит по-латышски с акцентом, тут же перехожу на русский. Да, это моя форма протеста против того, что вы уперлись, что вам нужен не факт владения латышским после окончания школы, а чтобы ребенок именно на латышском учил химию.
И именно школьная реформа, как она была проведена, меня убедила в том, что вам нужен не наш факт владения латышским, а просто желание отомстить. Вот так все просто.

Atbildēt

ne tikai valoda

08.07.2020. 11:32

»

Pavisam vienkārši

Krievu lielākā un globālā problēma ir nevēlēšanās runāt tās valsts valodā. kurā viņi dzīvo. Ja Latvijas krievi sāktu masveidīgi runāt arī latviski, visas starpnacionālās problēmas pazustu kā nebijušas. Lauku pilsētiņās un ciemos, kur krievi ir apguvuši un brīvi runā latviski starpnacionālu problēmu ...


Savu sātanisko ideoloģiju un cūcisko dzīves veidu tie sapņo uzspiest visai cilvēcei. Pavisam nesen krievu virspidars Putins mazam krievu smerdelim, kad tas sāka stāstīt, kur ir Krievijas robežas, publiski paziņoja, ka Krievijai robežu nav nekur.

Atbildēt

Pavisam vienkārši

08.07.2020. 11:09

»

Хм

Ой да ладно! Надо вам наше уважение, как же. Если было бы у вас желание, чтобы все было взаимоуважительно, уже начиная с 90-тых, была бы совершенно иная политика и были бы совершенно иные результаты. А так вам просто хотелось отомстить за русификацию (которая была, никто и не спорит...


Krievu lielākā un globālā problēma ir nevēlēšanās runāt tās valsts valodā. kurā viņi dzīvo. Ja Latvijas krievi sāktu masveidīgi runāt arī latviski, visas starpnacionālās problēmas pazustu kā nebijušas. Lauku pilsētiņās un ciemos, kur krievi ir apguvuši un brīvi runā latviski starpnacionālu problēmu nav. Un tas ir fakts.

Atbildēt

Хм

08.07.2020. 10:16

»

Gints

Es krieviski nelasu un lāgā nesaprotu. Tik atsevišķus vārdus zinu, tai skaitā palīgdarbības vārdus. Tāpēc mierīgi ignorēju, ko te vai citur kāds indivīds krieviski raksta...


Ой да ладно! Надо вам наше уважение, как же. Если было бы у вас желание, чтобы все было взаимоуважительно, уже начиная с 90-тых, была бы совершенно иная политика и были бы совершенно иные результаты. А так вам просто хотелось отомстить за русификацию (которая была, никто и не спорит).
Ну писал я на другом портале на латышском. Стали до ошибок домахиваться. Ну раз так, раз я все равно оккупант и гражданин второго сорта (Это же специально сейчас в сатверсме прописано по инициативе президента). Ну значит, тогда и буду на русском писать, чтобы держать вас в тонусе и поддерживать имидж кремлина, оккупанта и т.д.
Вы себе не хотите признаться, что оккупация, русские, желание отомстить-это то немногое, что хоть как-то еще сплачивает латышей, стимулирует. Это четко видно, когда начинаются выборы. В России весь бардар на Ельцина списывают, хоть Путин у власти уже 20 лет. А у вас все "русские идут, Кремль наступает, оккупация виновата" перед каждыми выборам.

Atbildēt

Bralis 2,filma

08.07.2020. 08:27

»

iz grāmatiņas

man īpaši pie sirds gāja paša Levita kunga citāti par godīgumu un nemelošanu ....tas ir tik raksturīgi


,,Ruskij,, ruskogo ne obmanit !citats par lidztautiesiem.

Atbildēt

Slēpjamais

08.07.2020. 07:42

»

Indivīdu bailes

ir tikai gadījumā, ja tev par kaut ko ir kauns un ir kas slēpjams, vecie un jaunie čekisti to izmantos varas gaiteņos. Atceros, ka PSRS laikā man bija darbā uzlikti pienākumi strādāt ar rūpnīcām, kur vajadzēja slepeno pielaidi. Pirmās daļas vecis man uzdeva jautājumu, kas tā par personu kas man piecu...


Ko slēpt ir ļoti daudz. Par aizliegtajiem komponistiem un dzejniekiem pat šobrīd lielajos masu medijos rakstīts netiek. Un kā ņirgāšanās ir informācija, ka tie īstie aizliegtie esot, tie kuri peldēja naudā un slavā un kuriem palūdza nomainīt kādas dziesmas vārdus vai kāda dzejoļa rindiņu. Par tiem, kuri tiešām tika aizliegti rakstīts netiek un tiek radīta melīga ilūzija, ka aizliegto vispār neesot bijis. Vismaz Māra Zālīte tā apgalvo. Un tad ir jautājums - kuri bija tie, kuri pielika savu roku aizliegšanai jeb precīzāk sakot ar kompartijas un VDK palīdzību novāca savus konkurentus.

Atbildēt

Indivīdu bailes

08.07.2020. 07:17

ir tikai gadījumā, ja tev par kaut ko ir kauns un ir kas slēpjams, vecie un jaunie čekisti to izmantos varas gaiteņos. Atceros, ka PSRS laikā man bija darbā uzlikti pienākumi strādāt ar rūpnīcām, kur vajadzēja slepeno pielaidi. Pirmās daļas vecis man uzdeva jautājumu, kas tā par personu kas man piecu gadu vecumā no Anglijas bija atsūtījusi vēstuli. Es jau to sen biju aizmirsis, ka krāju pastmarkas un lūdzu kaimiņu tanti kas sarakstījās ar māsu Anglijā atsūtīt vēstuli ar skaistām pastmarkām. Tad varat iedomāties kādus kvantumus informācijas čeka manuāli vāca par katru cilvēku. Tagad informāciju mēs paši nododam Facebook, vairs to nesaprast. Bet manipulācijas iespējas šobrīd ar mūsu bailēm ir vēl lielākas.

Atbildēt

Šobrīd - bailes

08.07.2020. 05:49

»

Čekas sabrukums

Kad raidījumā "Imanta-Babīte nepietur" Volmārs uzdeva jautājumu "kurš ir īstenais grupas vadītājs", čeka sabruka. Čekas spēks ir mūsu bailes un stulbums. Tiklīdz par to var pasmieties, čekas sistēma nestrādā. Bailes un stulbums ir katra indivīda personiskā problēma, stulbu un bailīgu sabiedrību var ...


Mūsu ļoti slavenie un bagātie patlaban dzīvo ar apziņu - patiesību neviens tāpat neuzzinās. Tas rada mūžīgu baiļu sajūtu, ka tomēr uzzinās. Un tautas varonis pēkšņi kļūs par kaut ko citu. Tomēr jau šobrīd internets ir pārpilns ar ļoti ticamu informāciju par mūsu "dižgaru" grēkiem. Tikai kamēr lielie masu mediji par to klusē, viņi joprojām jūtas komfortabli, vareni un neaizskarami. Un kāds tracis Latvijā saceltos, ja tas pats R.Pauls pēkšņi sāktu par visu stāstīt patiesi un bez melošanas.

Atbildēt

Čekas sabrukums

07.07.2020. 23:07

Kad raidījumā "Imanta-Babīte nepietur" Volmārs uzdeva jautājumu "kurš ir īstenais grupas vadītājs", čeka sabruka. Čekas spēks ir mūsu bailes un stulbums. Tiklīdz par to var pasmieties, čekas sistēma nestrādā. Bailes un stulbums ir katra indivīda personiskā problēma, stulbu un bailīgu sabiedrību var viegli vadīt. Mākslinieki ir īpašs stāsts, daudzi no tiem ir stulbi un bailīgi un tie ražo produktu stulbai un bailīgai sabiedrībai.

Atbildēt

Viñi

07.07.2020. 22:35

»

ahahaha

Karogkāta patriotam morālā trauma, ieraugot tekstu kirilicā ? Lūk, tādi jūs visi, lielie pseidopatrioti esiet - jums nav svarīgi, ko cilvēks saka, galvenais, lai latviski. Tad var arī visādas muļķības gvelzt. Izzagt Latviju jums nekad nav bijis tik ērti un nesodāmi, kā, vicinot sarkanbaltsarkano karogu...


sen ir atnākuši.Ar tādu kā ahahaha palīdzību.Ne velti,pirmais,ko darīja atnācēji, iznīcināja un lauza labākos,pēc tam,kad savējās tautas labākos,gudrākos un čaklākos jau bija norakuši.Kirilicu lielākā dała no mums spiestā kārtā māk labi,pozitīvi-alcheimers nepiemetīsies(pēdèjie zinātniskie pētījumi liecina,-jo vairāk valodas lieto,jo smdzenes labāk strādā).Bet ir cieņa un necieņa.

Atbildēt

Pesimists

07.07.2020. 20:02

Tā viņš pa lielam ir, bet kādēļ tā pārspīlēt un dēmonizēt?! Tāda tā slepenpolicija ir; tāda tā bija, apmēram tāda tā ir un tāda visdrīzāk ar paliks. Un tādai tai pa lielam ir arī jābūt, lai pildītu savu uzdevumu - valsts un sabiedrības drošības nodrošināšanu. Un ko, amerikāņu, angļu, franču utt. slepenpolicisti ir labāki?! Aga, kur nu! Pat ne tas pats - sliktāk. Mūsējie uz pasaules fona izskatās tīri neko, ar savu uzdevumu tiek galā gana labi, visdrīzāk tādēļ, ka to kaut vai mazliet cenšas pildīt, atšķirībā no daudzu citu valstu kolēģiem, kuri piesedzoties ar slepenību, prasti spļauj visiem virsū un nepārtraukti ļaunprātīgi izmanto savu dienesta stāvokli.

Atbildēt

Gints

07.07.2020. 18:37

Es krieviski nelasu un lāgā nesaprotu. Tik atsevišķus vārdus zinu, tai skaitā palīgdarbības vārdus. Tāpēc mierīgi ignorēju, ko te vai citur kāds indivīds krieviski raksta.
Cita lieta, ka rakstot kirilicā, šī etnosa pārstāvis grib uzsvērt savu izredzēto pārākumu, tā sacīt, visiem gansiem jeb labusiem (nu kalpu pēctečiem) ir jāsaprot un jāpieņem viņa valoda. Pie tam visur.
Dārgie tautieši, cieniet paši sevi un vienkārši ignorējiet šādus augstprātīgus sava pārākuma pārņemtus laikabiedru komentārus. Neatkarīgi no tā vai mākat vai nemākat krieviski lasīt.
Atcerieties ar šādu pieeju rašisti tikai apliecina savu gara nabadzību un cenšas provocēt lai nolaižamies līdz viņu līmenim.
Kā tai teicienā- nekad neej ar cūku vārtīties dubļos, jūs abi būsiet sūdos līdz ausīm un cūkai tas patiks...

Atbildēt

Хм

07.07.2020. 17:48

»

vai "valodas likums" neattiecas uz pietiek.com?

Kāpēc šajā vietnē tiek parādīti viedokļi kaut kādā nesaprotamā valodā? ... vai pietiek.com ir bijusi darišana ar neplp


А что, в законе уже сказано, что мнение публично можно высказывать на латышском? Мы тут выступаем на неком публичном мероприятии? И кто организатор? Кто должен обеспечить перевод? А если я напишу, что Путин враг, долой Путина, да здравстует Левит?

Atbildēt

Pagaidām aizliegtais

07.07.2020. 17:30

ZB 07.07.2020. 16:29 - "Jāizceļ ir tie piemēri, kas gāja pret straumi un kaut vai dzīvoja koka būdā un Parīzi neredzēja, bet palika kopā ar tautu, bet galma klauniem jāpasak publisks nopēlums un lai pat nemēģina taisnots, tas iespaidu padara tikai sliktāku."
Par tiem, kuri nepakļāvās vēl ļoti ilgi tiks klusēts. Tie bija aizliegtie komponisti, aizliegtie dzejnieki un citi radošie cilvēki. Par viņiem šobrīd rakstīt ir kategoriski aizliegts. Jo tad izrādīsies, ka bija ne tikai R.Pauls, ne tikai Im.Ziesonis bet arī citi par kuriem cilvēki nezina tikai tāpēc, ka viņiem bija liegta iespēja publicēties, par viņiem klusēja un arī šobrīd klusē lielie masu mediji. Un ja kāds no viņiem mēģina kaut ko par vajāšanām un aizliegumiem publicēt, tad saņem tādu mēslu kravu, ka tik turies. Čekas skribenti ļoti uzmanīgi seko līdz visam kas notiek arī interneta vidē.

Atbildēt

Manuprāt

07.07.2020. 17:30

»

vai "valodas likums" neattiecas uz pietiek.com?

Kāpēc šajā vietnē tiek parādīti viedokļi kaut kādā nesaprotamā valodā? ... vai pietiek.com ir bijusi darišana ar neplp


gan ``uzbraukt``par valodu nekorekti.Šis cilvēks ir izlasījis un piedalās diskusijā dzimtajā valodā,kur,bez kļūdām,izsaka savas domas.Man tas netraucē(tātad,cilvēku interesē)...

Atbildēt

ZB

07.07.2020. 15:29

Tups mēģinājums attaisnot stukačus, visi ziņoja, visi parakstīja, tādi laiki, neviens nav vainīgs. Jāsmejas. Tie, kas stučīja, protams, var mānīt sevi ar apziņu, ka visi tā dara, noteikti kā to darīja arī padomju laikos, varbūt kāds nelga arī noticēs. Bet fakts ir tāds, ka stukači bija daži tūkstoši, bet latviešu LPSR bija 1.5 miljons, tā kā stukači un koloboranti sanāk vien pāris % no visiem, absolūts mazākums. Un tas ir fakts. Nav viņi tagad visi uz sārta jādedzina, bet godā celt vai attaisnot gļēvulību nav pamata un tas ir pret valsts un tautas interesēm. Nodevējus izvelk gaismā ne jau lai izrēķinātos, bet lai vairotu tautā nosakņojumu, ka tā darīt ir nepareizi un kolektīvo pretestību nodevībai. Bet Latvijā čekistus neviens neaiztiek un arī tagad daudzi turpina par labumiem iztirgot sabiedrības intereses.

Jāizceļ ir tie piemēri, kas gāja pret straumi un kaut vai dzīvoja koka būdā un Parīzi neredzēja, bet palika kopā ar tautu, bet galma klauniem jāpasak publisks nopēlums un lai pat nemēģina taisnots, tas iespaidu padara tikai sliktāku

Atbildēt

oiii

07.07.2020. 15:15

i nesapratīsi, slims tas autors, patalogģisks melis vai varbūt vispār neko nezina, no tādiem pašiem saklausījies tās stulbības un nu tik vēl "izpušķo"

Atbildēt

Vienalga!

07.07.2020. 14:55

»

hahaha

Pat lasīt nemāki, jefiņ? Nevis raksts, bet ilustrācija


Tā ir slēpta Viltvārža reklāma ar mēslu tekstu no SB. Nožēlojami, jefiņiene!

Atbildēt

iz grāmatiņas

07.07.2020. 14:50

man īpaši pie sirds gāja paša Levita kunga citāti par godīgumu un nemelošanu ....tas ir tik raksturīgi ...

Atbildēt

ahahaha

07.07.2020. 12:42

»

Piekrītu !

Cik ilgi Pietiek nedzēsīs komentārus krievu valodā? Ja Pietiek izplata savu saturu Latvijā, jāievēro prasība - latviešu valoda ir valsts valoda


Karogkāta patriotam morālā trauma, ieraugot tekstu kirilicā ? Lūk, tādi jūs visi, lielie pseidopatrioti esiet - jums nav svarīgi, ko cilvēks saka, galvenais, lai latviski. Tad var arī visādas muļķības gvelzt. Izzagt Latviju jums nekad nav bijis tik ērti un nesodāmi, kā, vicinot sarkanbaltsarkano karogu un brēcot, ka krievi nāk. Muļķu zeme, 21. gs.

Atbildēt

Raksta apakšā minēts, ka raksts ir fragments no LL Viltvārža

07.07.2020. 12:38

Ja šādi sūdi, kāds ir šis raksts, būs viss Viltvārdis, tad lasītāji dziļi vilsies. Mums atkal luek bīdīt vecos sūdus, par kuriem jau viss skaidrs pietiekami. Nekā labāka nav? Nekā pozitīva?

Atbildēt

Malacītis, saspied savas bulkas un cieties!

07.07.2020. 12:23

»

Skumjais Bruņinieks

Man arī varbūt daudz kas nepatīk, bet es ciešos...


Pietiek ar sūdiem piebāzt Pietiek. com! Nevairo sūdu čupu vismaz morāli!

Atbildēt

Nevirini mētelīti, visiem sen redzams,

07.07.2020. 12:20

»

Jā, bet

Starp popularizēšanu un atmaskošanu ir liela starpība. Bet jāatmasko visa padomijas sistēma ir tik ilgi, līdz visi jūs, VDK noziedznieki saņemsiet pelnīto sodu un "padomju laiki" Latvijā būs beigušies. Šodien, kad "padomju laiki" Latvijā turpinās šādi atmaskojoši raksti ir īpaši aktuāli...


ka nekas nemainīsies un nekādi sodi nesekos. Kurš tajos ir ieinteresēts no tiem, kas to spētu darīt?

Plāni ir iznīcināt visu ekonomiku un visus liekos. No sākuma to darīs vietējie, labi apmaksātie. Tad sekos viņu kārta.

Atbildēt

Skumjais Bruņinieks

07.07.2020. 12:00

Man arī varbūt daudz kas nepatīk, bet es ciešos..
Lato Lapsa saka.."..laipni lūgti mūsu "Haidparkā", kur katrs var izsacīt savu viedokli..!".
Es ar, naivs cilvēks būdams, uzreiz uztaisu "groziņu" un ar sedziņu mudīgi joņoju uz Pietiek.com "haidparku".
Atrodu brīvu mauriņu, pakāpjos uz taburetes, ievelku elpu..nu jau teikšu savu runu, kas uz sirds sakrājies, bet te pēkšņi - OPĀ!
Viens atnāk un Tev deguna priekšā lielu čupu uztaisa. Skatos pēc "haidparka" dežurantiem, sanitāriem..viss velti.
Domāju, moška sagadīšanās, tāds parpratums. Pārvācos uz citu mauriņu, iedzeru kafiju ar poņčiku un atkal mēģinu ko pateikt.
Bet neesmu vēl teikumu beidzis, ka viens mētelīšu virinātājs parādās ..
Sapratu, ka jāsamierinās.

Atbildēt

Skumjais Bruņinieks

07.07.2020. 11:45

Bļin, baigie patrioti pēkšņi, kas pieprasa komentēt tikai latviski.
Cilvēks grib piedalīties diskusijā, viņam tā ir ērtāk..kur problēma.
Starp citu, bez lamu vārdiem..kā dažs labs te "patriots" latvietis.

Atbildēt

Pats briesmīgākais

07.07.2020. 11:43

Nesen kāda psihiatre atklāti uzrakstīja, ka visi, kuri nesadarbojās un tika vajāti ir vienkārši psihiski slimi cilvēki. Tieši un atklāti. Tātad varam būt priecīgi - par mūsu bagāto un slaveno cilvēku psihisko veselību nav nekādu šaubu!

Atbildēt

Jā, bet

07.07.2020. 11:16

»

Ik ilgi popularizēsi VDK noziedzniekus?

Ik ilgi stumdīsi vecus PSRS laiku sūdus? Ja nav nekā, ko labu pavēstīt, saspied savas bulkas un pacieties


Starp popularizēšanu un atmaskošanu ir liela starpība. Bet jāatmasko visa padomijas sistēma ir tik ilgi, līdz visi jūs, VDK noziedznieki saņemsiet pelnīto sodu un "padomju laiki" Latvijā būs beigušies. Šodien, kad "padomju laiki" Latvijā turpinās šādi atmaskojoši raksti ir īpaši aktuāli.

Atbildēt

Jā, bet

07.07.2020. 11:10

Ak tev valodu likuma "neievērošana" pakaļgalu spiež?
Tad sāc vispirms ar to, ka pieprasi slēgt delfi.ru, kur viss ir krievu valodā. Patriots atradies ibio.
Speciāli tavai zināšanai - komentārus portāls neraksta. Ja vēlies, vari rakstīt kaut ivritā.

Atbildēt

Ik ilgi popularizēsi VDK noziedzniekus?

07.07.2020. 11:05

»

Skumjais Bruņinieks

Kad R.Pauls saka - "visi parakstīja", tad tas jau nav jāsaprot burtiski...


Ik ilgi stumdīsi vecus PSRS laiku sūdus? Ja nav nekā, ko labu pavēstīt, saspied savas bulkas un pacieties!

Atbildēt

Piekrītu !

07.07.2020. 11:03

»

jautaajums

Kas tur nebija kārtībā ar to komentāru krievu valodā?Ļoti korekts un loģisks komentārs,uzrakstīts pareizi gan gramatiski gan literāri


Cik ilgi Pietiek nedzēsīs komentārus krievu valodā? Ja Pietiek izplata savu saturu Latvijā, jāievēro prasība - latviešu valoda ir valsts valoda!

Atbildēt

jautaajums

07.07.2020. 11:00

»

vai "valodas likums" neattiecas uz pietiek.com?

Kāpēc šajā vietnē tiek parādīti viedokļi kaut kādā nesaprotamā valodā? ... vai pietiek.com ir bijusi darišana ar neplp


Kas tur nebija kārtībā ar to komentāru krievu valodā?Ļoti korekts un loģisks komentārs,uzrakstīts pareizi gan gramatiski gan literāri.
Kas par zvēru ir neplp?Latviešu valodā nav tāda vārda neplp.

Atbildēt

Lapas:    3   2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

21

Priekšlikums ir tikai par mūsu nodokļu maksātāju segtajām atlīdzībām

FotoAtsaucoties uz 2024. gada 18. aprīļa publikāciju "Aicinājums valsts amatpersonai Kristovskim: pirms publicēt ziņas par svešām algām, atklājiet savus ikmēneša ienākumus!" vietnē, informēju, ka saskaņā ar spēkā esošo likumu algu publiskošanas lietā Saeimas deputāti rāda priekšzīmi un Saeima Ģirta Valda Kristovska kā tautas priekšstāvja atlīdzību - tāpat kā visu citu tautas priekšstāvju Saeimā atlīdzības - publicē katru mēnesi internetā.
Lasīt visu...

18

Aicinājums valsts amatpersonai Kristovskim: pirms publicēt ziņas par svešām algām, atklājiet savus ikmēneša ienākumus!

FotoĢirts Valdis Kristovskis iesniedzis Saeimā priekšlikumu publicēt jebkuras valsts amatpersonas ienākumus ik mēnesi, jo no tā būšot "ieguvums sabiedrībai".
Lasīt visu...

6

„Re:Baltica” cenšas izdarīt uz spiedienu uz Sabiedrības integrācijas fondu, tam izvērtējot šīs organizācijas rīcību ar nodokļu maksātāju naudu

FotoPubliskajā telpā tiek apspriesta Re:Baltica projektu vērtēšana, kuri īstenoti ar piešķirto publisko finansējumu caur Mediju atbalsta fondu. Sabiedrības integrācijas fonds (SIF) skaidro kārtību kā notiek projektu apstiprināšana un izlietotā publiskā finansējuma uzraudzība.
Lasīt visu...

21

Mazie modulārie kodolreaktori (SMR) – sapņi un realitāte

FotoIgaunija plānojot būvēt divus līdz četrus, savukārt Polija pat 25 mazos kodolreaktorus. Presē bija pārmetumi, ka Latvija atpaliekot no kaimiņiem. Milzīga ažiotāža ap SMR tehnoloģijām un daudz cerību, taču realitāte ir tāda, kāda tā ir.
Lasīt visu...

21

“Iekļaujošas valodas ceļvedis” ir valodas manipulācija, kas deformē valodas struktūras un pasaules uztveri

FotoValsts valodas centra Latviešu valodas ekspertu komisija 2024. gada 10. aprīļa sēdē (protokola Nr. 4 4. §) izvērtēja Aigas Veckalnes apkopotos ieteikumus “Iekļaujošas valodas ceļvedis” un secināja, ka:
Lasīt visu...

21

Sāga par nogriezto ausi

FotoDomāju, visi, kas mazliet seko notikumiem pasaulē, zina, ka, aizturot aizdomās turamos par terora aktu “Crocus City Hall”, vienam no notvertajiem nogrieza ausi, iegrūžot to šim mutē. Šobrīd, kad pašmājās emocijas ir noplakušas, pievēršoties citiem asinsdarbiem uz grēcīgās zemītes, šo notikumu var mierīgāk izanalizēt. Uzreiz gribu pateikt, ka nekādu līdzjūtību pret jebkuriem teroristiem, lai kādi motīvi viņus nevadītu vai kādas sakrālas idejas šie nepaustu, es neizjūtu.
Lasīt visu...

15

Kad barbari un svoloči, ķengu portāli un vajātāju orda beigs uzbrukt sabiedriskajiem medijiem?

FotoEs zinu, mani bērni, mani jaunie draugi, mani ilggadējie žurnālista ceha biedri, arī jūs, vecās bekas no Latvijas Radio redakcionālās padomes, cik smagu profesiju, cik grūtu darbu esam izvēlējušies. Otru senāko amatu pasaulē.
Lasīt visu...

21

No strupceļa uz atdzimšanu

FotoDraugi un domubiedri! Mēs esam nacionālās atdzimšanas priekšvakarā! Un es zinu, ka daudzi šobrīd man nepiekritīs. Tik tiešām – brīžiem šķiet, ka ir sasniegts zemākais punkts valsts politikā. Tas, kā darbojas valdošie politiskie spēki, ne mazākajā mērā nepietuvojas nacionālisma pamatprincipiem. Liberālajā valsts politikā nevalda latvisks gars – šķiet, ka tajā gara nav vispār. Vien dreifējošs kuģis, ko saēd sarkanie sociālistu ķirmji un ko draud nogremdēt Austrumu skarbie vēji. Un tomēr – mēs esam nacionālās atdzimšanas priekšvakarā!
Lasīt visu...

21

Tabu jautājumi par Latvijas ekonomiku

FotoPēdējo gandrīz trīsdesmit gadu laikā Latvijas iekšzemes kopprodukts uz vienu iedzīvotāju salīdzināmajās cenās palielinājies vairāk nekā trīs reizes (runa ir par iekšzemes kopprodukta uz vienu iedzīvotāju pieaugumu, salīdzinot ar 1995. gadu. Pasaules Bankas dati). Tas ir iespaidīgs labklājības pieaugums. Taču šo sasniegumu aizēno mūsu ilgstoša atpalicība no kaimiņiem, neskatoties uz diezgan līdzīgām starta pozīcijām. Problēma nav tikai zemajos ienākumos. Kā to trāpīgi ievērojis ASV vēstnieks Latvijā, šodienas ģeopolitiskajā situācijā būtiska atpalicība no kaimiņiem arī ir nopietns drošības risks.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi Foto

Mediju diskusija Rīgas pilī atsedz līdz šim slēptās problēmas sabiedriskajos medijos

Pirmdien Rīgas pilī notikusī valsts prezidenta Edgara Rinkēviča rosinātā diskusija par sabiedrisko mediju nākotnes attīstību...

Foto

„Sabiedriskie” mediji uzsāk atklātu konfrontāciju ar Latviju

“Latvijas radio” redaktori un citi vadošie publicējuši atklāto vēstuli, kurā gaužas, ka apdraudēta vārda brīvība, ka soctīklos žurnālisti saņem...

Foto

Sabiedriskais medijs, plurālisms un demokrātija

Pirmkārt, mediji nav ceturtā vara, tā ir tā saucamā ceturtā vara. Ieskatāmies Satversmē un redzam, ka mums kā jau demokrātiskā valstī ir trīs...

Foto

Atbalstiet mūsu runas brīvību, liedzot to citiem, kuru viedoklis nav ne pareizs, ne svarīgs!

Pēdējo nedēļu laikā Latvijā ir pastiprinājušās jau agrāk novērotas tendences, kas liecina...

Foto

Prezidenta Makrona paziņojumi paver jaunas politikas iespēju

Jāsaka, ka Francijas prezidenta Makrona pēdējo nedēļu paziņojumi attiecībā uz iespējamo spēku izvietošanu Ukrainā, kā arī vārdu apmaiņa ar...

Foto

Labā un ļaunā saknes

Ādolfs Hitlers, atbildot uz žurnālista jautājumu, kāpēc viņu ievēl arvien vairāk un vairāk cilvēku, atbildēja: "Viņi mani izvēlas, jo kaut kur dziļi...

Foto

Krišjāņa Kariņa Briseles scenārija psiholoģiskā kļūda

Tieši pirms Lieldienu brīvdienām Latvijas politisko dzīvi satricināja vietējas nozīmes polittrīce – no amata atkāpās ārlietu ministrs Krišjānis Kariņš. Tas...

Foto

Nelāgi sanācis IRšiem...

Pirms kāda laiciņa rakstīju, ka abonējamais reklāmas buklets “IR” sācis interesēties par Ogres novadā nodarbinātajiem maniem domubiedriem. Tagad “sensacionālais” raksts beidzot ir iznācis...

Foto

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm. Īpaši šobrīd, kad krīžu daudzums pats jau ir pietuvojies krīzes līmenim – politiskā krīze,...

Foto

„Slikto” valodu vaininieki

Krievu valodas noturībā Latvijā vainojami nevis krievi, bet latvieši, un tā ir mūsu, nevis krievu mentalitātes īpašība, kas ar kaimiņu liek runāt viņa...

Foto

Seksuālo attiecību svārsts. Tuvojamies vīriešu ierobežošanas ekstrēmam

Tieslietu ministre Inese Lībiņa-Egnere ir rosinājusi noteikt kriminālatbildību par seksuālu uzmākšanos. “Seksuālā uzmākšanās ir cilvēka cieņas aizskaršana. Tā aptver...

Foto

Nē seksuālai vardarbībai!

Izskatās, ka ejam uz to, ka vīrietis ar sievieti varēs iepazīties un ielaisties tikai tad, ja neviens nav ar citu, ja tas notiek...