Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā

Pievienot komentāru

Lapas:    1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Padomju nostalgantam...

19.05.2015. 18:40

Dārgo autor - cik var vārīties par Padomju laiku vareno ražošanu? Cik daudziem mājas nav nosvilušas vai gandrīz nosvilušas no tiem uz ātro ražotajiem štrumtiem, jo kvalitātes un drošības standartus pie Feģas par šnabja pudeli varēja dabūt.
Padomju sistēmas ideja, varbūt, bija daudzmaz sociāla, bet tās īstenošana dzīvē bija neiespējama, jo kamēr nav blatu, tikmēr cilvēks ir štrumts.
Kā TU vari vārīties par to, cik esam nebrīvi, ja Padomju laikos Tevi pie sienas ar pistoli pakausī nošautu par to, ka tādu kritiku par savu valsts pārvaldi raksti - tādā mērā vārda brīvība ir slikta, vai?
Tirgus ekonomikā viss ir atkarīgs no indivīda iniciatīvas, vienīgie, kas Latvijā to attur ir tie, kas iesīkstējuši plaukstošo un ziedošo Padomju laiku blatu sistēmā, pēc kuriem, spriežot pēc ciniskā rakstības stila, ilgojies, jo tā bija skaistā bērnība.
Jā, sistēmā ir nepilnības, bet tas, kam tie paši Rietumi gāja cauri no pēckara gadiem uz augšu, šeit ir triecientempā noticis.
Ja vari veiksmīgi Latviju balansēt starp vairāku lielvalstu interesēm, droši, tik uz priekšu, ja kaut kas reāli Latvijai trūkst, tad tādi, kas ravē nepilnības laukā un kaut ko arī ir spējīgi attīstīt, ne tikai borēt cik viss ir slikti un ka no zila gaisa viss var būt labi, ja te viens ierēdnītis pa 1000 mēnesī mazāk saņems...

Atbildēt

Uldis Sēne

07.05.2015. 11:12

»

Simsons> Uldim Sēnem

Esmu savulaik izlasījis visu Bībeli. Esmu iepazinies ar neskaitāmiem kristiešu skaidrojumiem par daudzām kutelīgajām Bībeles nodaļām, kur viens skaidrojums ir absurdāks par nākamo...


Būtu prātīgi, ja tu izlasītu to, ko mazliet zemāk uzrakstījis Ainārs - tad varbūt tev atvērsies līdz šim neapzinātais saprāta apvārsnis, kuru līdz šim esi papūlējies noignorēt.

Atbildēt

Uldis Sēne

07.05.2015. 10:44

»

Ainārs

Paldies Uldim Sēnem par rakstu!Tādi raksti parāda, ka ir vēl Latvijā veselīgi domājoši, nenozombēti cilvēki. Tā turpināt! Bet, attiecībā uz kristietību, Bībeli un valsti, diemžēl esmu spiests Uldim piekrist. Pēc padsmit gadus ilgas kristietības esmu nonācis pie atziņas, ka Bībele ir pielāgota valdnieku...


Paldies par atbalstu!
Gluži mans viedoklis par pretrunām Bībelē, kas nekādi nelīmējas ar to, ko pieredzēju pēcnāves stāvoklī, jeb klīniskajā nāvē attiecībā uz Visaugstākā Saprāta reālo būtību, pie kam, divreiz savā salīdzinoši īsajā dzīvē. Kad savulaik lasīju Bībeli, man mati cēlās stāvus, domājot, vai tiem, kas šo skribelējumu mēdz saukt par svētu, maz ir kaut niecīgākā spēja kritiski analizēt visas šīs neskaitāmās pretrunas? Diemžēl nav, jo viņi izslēdz racionālo domāšanu, aizmirstot, ka smadzenes ir radītas domāšanai un informācijas kritiskai izvērtēšanai. Kutelīgajās situācijās viņi saka, ka jādomā ar sirdi, un bez domāšanas jātic tam, kas rakstīts viņu Bībelē, jo dievs tā esot paģērējis. Ja nē, tad tu esi neticīgais, kam degt elles ugunīs mūžīgi. Un, ja neatzīsi Jēzu par savu kungu, tad, lai dievs gar tevi nogrābstās, jo tad iecietīgais, labestīgais jēzuliņš kopā ar savu tēvu Jahvi, tev parādīs tādu labestību un piedošanu mūžīgi mūžos, ka kauksi žēlastību no elles katliem bezgalīgi ilgi un tā arī nesagaidīsi to. Nu, apmēram, tā.

Atbildēt

Abigaila

07.05.2015. 01:04

»

Sarančāns

Ļoti labais raksts. Ar to mēs redzm, kas mums draud


Esmu pateicīgi pārsteigta, ka Tu arī to ierauzīji - to komunistiski-sovjetisko ievirzi, kurā atkal uz ielām būtu plakāti "Partija (U.S.gad.-patriotisms, vai tamlīdz.)IR MŪSU GODS, PRĀTS UN SIRDSAPZIŅA!" UTT.
Cilvēki pārāk ātri aizmirst, ka savā ziņā brīvība definitīvi uzliek pienākumu izvēlēties un atbildēt par savas izvēles sekām. Un šīs pasaules brīvībā ietilpst arī ļoti nosacīta, bet tomēr brīvība izvēlēties kam sekot, kā domāt un dzīvot...Izvēlēties morālu dzīves veidu, vai arī nē.Un tikko kāda laicīga valsts vara sāk pārāk daudz iejaukties - radot kaut ko līdzīgu domu kontrolei mēs NEIBĒGAMI atkal ATGRIEZĪSIMIES pie Orvela "1984" ar supermeliem, superizspiegošanām un ekstrēmāli represīvu domu kontroli!
Šādas U.S. "laimīgās" sabiedrības seja ir superieprogramēti cilvēki, kas arī neko no apsolītajiem labumiem NESAŅEMOT, būs nenormāli laimīgi ķīmiski radīta prāta aptumsumā!
TAS IR REĀLAIS NĀKOTNES MODELIS - TOTĀLA (ARĪ TOTALITĀRA) PRĀTA, DOMĀŠANAS UN JŪTU KONTROLE!

Atbildēt

Ainārs

06.05.2015. 22:42

»

VALSTS

Kas teica ka dievam vajag valsti ? To vajag cilvēkiem. Tikai neattīstītiem un garīgi atkarīgiem cilvēkiem. Tādiem, kas meklē ārējo atrisinājumu problēmām, nevis paši atrisina. Nekad kristīga (šodienas pamatizpratnē) valsts nav bijusi taisnīga. Ja kāds nezina, tad velns nav un neeksistē. To kristieši...


Paldies Uldim Sēnem par rakstu!Tādi raksti parāda, ka ir vēl Latvijā veselīgi domājoši, nenozombēti cilvēki. Tā turpināt! Bet, attiecībā uz kristietību, Bībeli un valsti, diemžēl esmu spiests Uldim piekrist. Pēc padsmit gadus ilgas kristietības esmu nonācis pie atziņas, ka Bībele ir pielāgota valdnieku interesēm, kas, visticamāk, noticis Romas imperatora Konstantīna valdīšanas laikā, - tad, kad kristietību sakrustoja ar pagānismu un ieviesa par valsts reliģiju. Saprotams - lai vieglāk varētu pakļaut impērijas daudzās un dažādās tautas. Sens latīņu teiciens vēstī - "Kas valda, tas nosaka ticību" Runāt par Bībeles tekstu kā nekļūdīgu un Dieva iedvesmotu ir necieņa pret Radītāju, jo Dievs Bībelē bieži vien attēlots visai cilvēciskots un nepilnīgs, piemēram, tāds kas nogurst (...un septītā dienā Dievs atpūtās), aizmāršīgs (un Dievs atcerējās Nou), nekonsekvents (tev nebūs nokaut, un, - nogalini visus, ieskaitot zīdaiņus), utt. Teksti par valsti kā Dieva kalponi ir acīmredzama interpolācija, jeb, iespraudums, jo tieši valsts ir tā, kas liek cietumā mācītājus, kuri sludina, ka homoseksuālisms ir grēks, kā arī veic daudz citu noziedzīgu darbību. Saskaņā ar ideju par valsti un valdniekiem kā Dieva kalpiem, arī Hitlers, Pinočets, Staļins, Pols Pots un citi darboņi bija Dieva iecelti un godājami, leģitīmi Dieva kalpi, tātad - ticīgo brāļi.Bet, ja šie ir brāļi, tad valoda zaudē nozīmi. Bībele tāpat leģitimizē augļošanu, t.i.,naudas aizdošanu uz procentiem. Tādā veidā tiek paverdzināti cilvēki un valstis, un es ļoti šaubos, ka tas nāk no Dieva. Interesanti, ka tajā pašā Bībelē ir rakstīts arī, ka "parādnieks ir aizdevēja vergs" Šo un daudzo pretrunu dēļ es nevaru ieteikt saviem bērniem lasīt Bībeli, tajā pašā laikā nebūt nenoliedzot to, ka tajā ir daudz brīnišķīgu lietu un ka tā, kopumā ņemot, padara cilvēku labāku.

Atbildēt

Simsons> Uldim Sēnem

06.05.2015. 21:57

Esmu savulaik izlasījis visu Bībeli. Esmu iepazinies ar neskaitāmiem kristiešu skaidrojumiem par daudzām kutelīgajām Bībeles nodaļām, kur viens skaidrojums ir absurdāks par nākamo...
-------------------------------------------------
Redzi, ja Tu Bībeli lasīji ar tādu domu, kā tālāk esi aprakstījis, tad skaidrs, kāpēc neko neesi saprati, jo Dieva vārds jālasa ar pazemīgu sirdi, nemēģinot analizēt, ka tas neatbilst cilvēka augstākajam saprātam, un nekādā gadījumā dusmojoties – kā tā var!
Jā, no cilvēciskā saprāta viedokļa Izāka upurēšana tiešām var likties amorāla. Jo arī pats Ābarhams bija apjucis. Dievs pats viņam šo dēlu bija solījis, pie tam vēl no viņa neauglīgās sievas Sāras ļoti dziļā vecumā. Pie tam Dievs vēl bija solījis: „Es tevi darīšu par lielu tautu!” Ja, piemēram, kāds Tavs kaimiņš paziņotu, ka viņam ir neauglīga sieva, bet Dievs ir apsolījis, ka šī sieva dzemdēs dēlu, ko Tu par tādu cilvēku padomātu? Nu protams, ka viņš ir trako nama kandidāts. Te jau ir tas, ka cilvēka saprāts konfliktē ar Dieva vārdu. Bet Dievs bieži tā savus svētos pārbauda ar cilvēku prātam nepieņemamām lietām, jo likme ir ļoti augsta – mūžīgā dzīvība. Kā Dr. Mārtiņš Luters raksta: „Šādu pretrunu, kad Dievs runā pats Sev pretī miesai nav iespējams saprast.” Tāpēc jau pastāv paļaušanās uz Dievu. Kas paļaujas, nekad nezaudē! „Dievs nav cilvēks, kas melotu, nedz cilvēka bērns, ka Viņam kaut kas būtu jānožēlo. Vai Viņš ko teiktu un nedarītu, vai Viņš ko sacītu, un tas nekļūtu īstenība? [4.Moz.23:19]
Tas, ka cilvēks vairāk vadās pēc sava prāta spriedumiem, nevis pēc tā, ko teicis Dievs, liecina arī daudzie reliģiskie novirzieni, kur ar savu prātu mēģināts izštukot kā būtu pareizāk un cilvēkam pieņemamāk.
Bet ar Tevi tik ļauni nav, kā Tu raksti, ka kristieši Tevi necieš. Būtībā Tu esi uz pareizā ceļa, tikai pārliecība par augstāko saprātu cilvēkā, Tev vēl traucē paļauties un ticēt. Tevī stipri strādā sirdīs rakstītais Dieva Bauslības likums. To var just pēc Tava gara darba par ideālo Latvijas valsti. Jo tas, ko Tu aprakstīji ir tieši tāda valsts, kāda Dievam būtu pa prātam. Bet tāda valsts nekad nevar pastāvēt, bez Dieva vadības. Jo, ja centrā nav Dievs, tad ir velns. Bet, ja ir velns, tad tik ideāla valsts nav iespējama, jo velns, kas izliekas par gaismas eņģeli jauc cilvēkiem prātus un vilina uz nelietībām un sautīgumu – tātad uz naudu un baudu – grēku!
Jā, bez bauslības likuma sirdī tādu gabalu uzrakstīt nevar! Redz, kur tas ir – Dieva apsolījums par Bauslību sirdī: „Jo, ja pagāni, kam nav bauslības likuma, sekodami savai dabai, izpilda tikumības likuma prasības, tad viņi, būdami bez bauslības likuma, paši sev ir likums. Jo ar to viņi pierāda, ka likuma prasība ierakstīta viņu sirdīs. To pašu apliecina viņu sirdsapziņa un viņu domu spriedumi, kas cits citu vai nu apsūdz, vai attaisno. [Rom.2:14-15]
Vēlreiz iesaku – sameklē un izlasi Dr. M. Lutera „1. Mozus grāmatas skaidrojums 2. daļu” Pirmkārt, šī grāmata ļoti interesanti lasās, otrkārt, varu derēt, ka Tev atvērsies līdz šim neapzināts saprāta apvārsnis.


Atbildēt

Uldis Sēne

06.05.2015. 17:43

»

Simsons >Uldim Sēnem

Pirmkārt jau, termins "kungs", kuru tu attiecini uz dievu, ir pretrunā ar terminiem "mīlestība" un "brīvība". Taču kādam (vai kādiem) savulaik ir bijis ļoti nepieciešams, lai jūs šādi asociētu un interpretētu Visaugstāko Saprātu (Dievu...


Esmu savulaik izlasījis visu Bībeli. Esmu iepazinies ar neskaitāmiem kristiešu skaidrojumiem par daudzām kutelīgajām Bībeles nodaļām, kur viens skaidrojums ir absurdāks par nākamo. Vari man ticēt uz vārda, ka Visaugstākais Saprāts nekad nevienam šeit nepavēlētu nogalināt savu dēlu, jeb vispār kaut vienu cilvēku. Pat tad nē, ja lieliski zina, ka pēdējā mirklī atcels savu pavēli! Jo tas ir amorāls lojalitātes pārbaudes veids! Bet Visaugstākais Saprāts nekādi nevar būt amorāls. Savukārt, kā daudzviet lasāms Bībelē, jūdu un kristiešu dievs gan spēj tāds būt. ja vēlies vēl kādu labu piemēru - padod ziņu, jo man šī tēma ir jājamzirdziņš, par ko kristieši mani tā necieš, saucot par kristietības ienaidnieku. Taču es neesmu kristietības ienaidnieks, bet gan pilnīgi visu reliģiju pretinieks, jo katrā ir savs labais un pareizais, bet reizē arī ļoti daudz sviesta.
Labāk pasaki man, ko tu darītu, kristieti, ja ieraudzītu to Ābramu tanī mirklī, kad viņš vēl nav saņēmis to pavēles atsaukumu? - Cik noprotu, kā jau ļoti ticīgs cilvēks, pamātu ar roku, ka viss kārtībā - lai triec to nazi dēla sirdī -, jo nepaklausīt dieva pavēlei taču ir grēks! Vai ne!?

Atbildēt

Uldis Sēne

06.05.2015. 17:18

»

Delfi Versijas

Vai nevari piedāvāt rakstu Versijām ? Piemērots temats svētku laikam un nav grūti lasāms. Sikās kļūdiņas, ko te komentētāji saredz arī var novērst


Ja nemaldos, es to pirms nedēļas nosūtīju arī Delfiem un daudziem citiem medijiem. Bet diez vai viņi ko tādu publicēs.

Atbildēt

Simsons >Uldim Sēnem

06.05.2015. 15:58

Pirmkārt jau, termins "kungs", kuru tu attiecini uz dievu, ir pretrunā ar terminiem "mīlestība" un "brīvība". Taču kādam (vai kādiem) savulaik ir bijis ļoti nepieciešams, lai jūs šādi asociētu un interpretētu Visaugstāko Saprātu (Dievu)....
----------------------------------------------
Nepūlieties un nefilozofējiet! Es taču teicu, ka ar cilvēka prātu tas nav saprotams. Iesaku izlasīt M. Lutera 1. Mozus grāmatas skaidrojuma" 2. daļu. Tur ir aptverams, kāpēc "bārdainais vecis ar nazi"gatavojas upurēt savu dēlu!

Atbildēt

Uldis Sēne

06.05.2015. 10:20

»

Simsons

Viss stāsts ir vienkārši lielisks, līdz vietai, kur runa iet par Ābrahamu, kurš savu dēlu gatavojas ziedot Dievam. Te uzreiz šķita, ka autors pazaudē savu iepriekšējo gudrību, sākot runāt bezmaz vai par kodolfiziku un to, kā pareizāk būtu izgatavot atombumbu, pats no šīm lietām neko nesaprazdams...


Pirmkārt jau, termins "kungs", kuru tu attiecini uz dievu, ir pretrunā ar terminiem "mīlestība" un "brīvība". Taču kādam (vai kādiem) savulaik ir bijis ļoti nepieciešams, lai jūs šādi asociētu un interpretētu Visaugstāko Saprātu (Dievu), kas To ir padarījis par kabatas formāta dieveklību ar visai despotiskas dabas iezīmēm.
Pārāk gari aprakstāma tēma, lai ar komentāru palīdzību mēģinātu par to diskutēt.

Atbildēt

Sarančāns

06.05.2015. 06:45

»

Abigaila

Paldies par patiesības apliecināšanu! Tavs sacītais ir Patiesība un man ir prieks, ka uzdrošinājies to vienkāršos vārdos izklāstīt. Mēs neko nevar BEZ Dieva vai arī pret Dievu


Ļoti labais raksts. Ar to mēs redzm, kas mums draud.
Labi ka Sēni piemeklē šādas atklāsmes. Gaidām nakošo rakstu. Ne ar ko neatgādina A.Priedīša, lai man piedod profesors, "izgudrojumus".

Atbildēt

Abigaila

06.05.2015. 01:42

»

Hagars

Tādu valsti, kā te apraksta autors, bez ticības Dievam nemaz nevar izveidot un uzturēt.Bez kristīgās ticības var pastāvēt tikai tāda valsts kāda Latvija ir šodien. Vidusceļa nav - vai nu valda Dievs vai velns. To pierādīja arī kādreizējais Eiropas uzplaukums, kad tās centrā bija nevis cilvēku iedomas...


Paldies par patiesības apliecināšanu! Tavs sacītais ir Patiesība un man ir prieks, ka uzdrošinājies to vienkāršos vārdos izklāstīt. Mēs neko nevar BEZ Dieva vai arī pret Dievu.
Bet U.S ir kristietības ienaidnieks. Vienkārši tads viņš ir.

Atbildēt

Artūrs Čaadājevs

05.05.2015. 18:58

»

Kritiķis

Tas ir prozas gabals. Mums ir jauns rakstnieks - Sēnes kungs. Gandrīz tāds pats kā primāts hanberģiģiskais no liepājniekiem. Tas pats seklums. Bet te ir ne tikai seklums, bet arī jauna valoda - ielas valoda. Jauna domāšana - ielas domāšana.Tāda būs latviešu proza 21.gadsimtā. Jau ir tāda un ne citādāka...


Nesmejies, jo man patika tas tēlojums no dzīves. Viss ir tēlots kā dzīvē, kuru es pazīstu, jo esmu bijis pie jūras.Vajag dot kādam īstam žurnālam kā Karogs, Avots, Dadzis, Padomju Latvijas Sieviete. Vajad dot tulkot, ja kāds pazīst jūrmalnieku vārdu smaku.Tad var dot Daugavai.Pie prastās valodas, no kuras nāk vēmiens, ir jāpierod, draugs. Tā taču mūsu darīšana visu mutēs.

Atbildēt

Kritiķis

05.05.2015. 16:08

Tas ir prozas gabals. Mums ir jauns rakstnieks - Sēnes kungs. Gandrīz tāds pats kā primāts hanberģiģiskais no liepājniekiem. Tas pats seklums. Bet te ir ne tikai seklums, bet arī jauna valoda - ielas valoda. Jauna domāšana - ielas domāšana.Tāda būs latviešu proza 21.gadsimtā. Jau ir tāda un ne citādāka. Viss iet uz augšu. Iela nomaina daiļliteratūru. Tagad ir ielliteratūra ar visu ielas prastumu, neinteliģenci, leksiku, stilistiku, idejiskumu, garīgumu utt. Iela ir uzvarējusi. Lai dzīvo jaunais ielas skribents - Sēnes kungs!

Atbildēt

ko raksta

05.05.2015. 14:15

Ko raksta Frīdrihs Vilhelms Nīcše ka simons un hagars - kristietis ir tas pats žīds,tikai ar "brīvāku" ticību.

Atbildēt

Abrahams

05.05.2015. 13:46

»

Simsons

Piekrītu pilnībā, ka baznīca un Dr.Mārtiņš Luters ir loti labi uztvēruši ko par Dievu domā cilvēki. Nez vai Dievu var saprast studējot tikai to ko domā cilvēki. Man liktos prātīgāk uzzināt Dieva domas par šo tēmu, nevis cilvēka pieņemtas dogmas...


"kurš ir pieņēmis tikai Dieva vārdu no Svētajiem Rakstiem, savu cilvēcisko prātu un no tā izrietošās dogmas atmetot malā"
Ja Cilvēks ir spējis savu cilvēcisko prātu un dogmas atmest malā, tad kāpēc viņam bija jālasa vēl svētie raksti? Ja nekļūdos, tad visiem ir zināms, ka atmetot Ego prātu un ar nolūku savienojot apziņu ar visu kopējo apziņu informāciju var iegūt no pirmavota. Tikai tur ir patiesas atbildes, nevis cilvēku pierakstos

Atbildēt

Simsons

05.05.2015. 13:37

Piekrītu pilnībā, ka baznīca un Dr.Mārtiņš Luters ir loti labi uztvēruši ko par Dievu domā cilvēki. Nez vai Dievu var saprast studējot tikai to ko domā cilvēki. Man liktos prātīgāk uzzināt Dieva domas par šo tēmu, nevis cilvēka pieņemtas dogmas.
--------------------------------------------------
Tad lasi Bībeli,tāpat kā M. Luters!Tici, pēti un studē. Salīdzini Vecās Derības notikumus ar Evaņģēliju, meklē kopsakarības līdz uzķersi Dieva prātu! Ir vajadzīga tikai uzņēmība un sava ierastā domāšana jāatstāj malā, nekad neuzdodot cilvēka prāta jautājumu, kāpēc tieši tā Dievs dara. Ja runājam par dogmām, tad M. Luters ir viens no tiem retajiem tā laika teologiem, kurš ir pieņēmis tikai Dieva vārdu no Svētajiem Rakstiem, savu cilvēcisko prātu un no tā izrietošās dogmas atmetot malā.

Atbildēt

VALSTS

05.05.2015. 13:35

»

Hagars

Kas teica ka dievam vajag valsti ? To vajag cilvēkiem...


Precīzi !!! Tieši, tas kas bija jāpierāda !
Politmafijas un dogmafijas apvienojošais spēks cilvēku mankurtizācijai. Nez kas un kad to tekstu tajā vietā ierakstija? Konstantīns 325.g. vai XV-XVI gadsimta tulkošanas maniaki. Un vēl pasaki, ka kaut vienu teikumu uz pasaules uz kaut kā materiāla ir uzrakstijis Dievs. Nekad un neviens cits kā cilvēks uz zemes nav neko rakstījis. (labi piekrītu, ka Dievs var nodiktēt labu tekstu, bet pieraksta, pārraksta, tulko, uzlabo, izskaidro cilvēks)

Atbildēt

Hagars

05.05.2015. 13:27

Kas teica ka dievam vajag valsti ? To vajag cilvēkiem.
----------------------------------
Bībelē ir aprakstīts kādai jābūt valstij un kā tā jāpārvalda. Valsts ir Dieva iestādījums. Tikai, ja pavalstnieki neuzticas Dieva vārdam, tad valsts parasti brūk kopā.
“Ikviens lai ir paklausīgs varām, kas valda. Jo nav valsts varas kā vien no Dieva, un tās, kas ir, ir Dieva ieceltas. Tātad tas, kas pretojas valsts varai, saceļas pret Dieva iestādījumu. Bet tie, kas saceļas pret to, paši sev sagādā sodu... Bet, ja tu dari ļaunu, tad bīsties; ne velti tā nes zobenu, jo tā ir Dieva kalpone, atriebēja un soda nesēja tam, kas dara ļaunu” (Rom. 13:1–2, 4).

Atbildēt

Abrahams

05.05.2015. 13:24

»

Simsons

Nesapratu, ko par mani nedrīkst rakstīt? Kas ir Dieva lietas ? Vai tās pieder kādai Latvijas partijai un ja pa tām runā tad ieslēdzas cenzūra...


Piekrītu pilnībā, ka baznīca un Dr.Mārtiņš Luters ir loti labi uztvēruši ko par Dievu domā cilvēki. Nez vai Dievu var saprast studējot tikai to ko domā cilvēki. Man liktos prātīgāk uzzināt Dieva domas par šo tēmu, nevis cilvēka pieņemtas dogmas.

Atbildēt

Simsons

05.05.2015. 13:18

Nesapratu, ko par mani nedrīkst rakstīt? Kas ir Dieva lietas ? Vai tās pieder kādai Latvijas partijai un ja pa tām runā tad ieslēdzas cenzūra?
Kas ir Dievs? Vai tas no putekļainās bībeles vai kaut kas dzīvs? Vai tas ir rakstīts bībelē?
-------------------------------------------------
Es jau rakstīju, ka ar cilvēka prātu to nesaprast! Ej baznīcā, studē Svētos Rakstus un lūdz, lai Dievs caur Svēto Garu sūta saprašanu. Jo Dieva domāšana ir pilnīgi apgriezta cilvēku domāšanai.Dievs ir dzīvs un dzīvs ir Viņa vārds Bībelē. Ļoti labi Dieva prātu uztvēris un izskaidro Dr. Mārtiņš Luters.Lasi viņa darbus!

Atbildēt

VALSTS

05.05.2015. 13:17

»

Hagars

Tādu valsti, kā te apraksta autors, bez ticības Dievam nemaz nevar izveidot un uzturēt.Bez kristīgās ticības var pastāvēt tikai tāda valsts kāda Latvija ir šodien. Vidusceļa nav - vai nu valda Dievs vai velns. To pierādīja arī kādreizējais Eiropas uzplaukums, kad tās centrā bija nevis cilvēku iedomas...


Kas teica ka dievam vajag valsti ? To vajag cilvēkiem. Tikai neattīstītiem un garīgi atkarīgiem cilvēkiem. Tādiem, kas meklē ārējo atrisinājumu problēmām, nevis paši atrisina. Nekad kristīga (šodienas pamatizpratnē) valsts nav bijusi taisnīga. Ja kāds nezina, tad velns nav un neeksistē. To kristieši piesauc pēc vajadzības, lai kādu nomelnotu un nogalinātu. Ar Dievu ir vienkāršāk. Viņš nerisina cilvēku problēmas, kaut arī padomus var iedot tam kas prasa.

Atbildēt

Hagars

05.05.2015. 13:10

Tādu valsti, kā te apraksta autors, bez ticības Dievam nemaz nevar izveidot un uzturēt.Bez kristīgās ticības var pastāvēt tikai tāda valsts kāda Latvija ir šodien. Vidusceļa nav - vai nu valda Dievs vai velns. To pierādīja arī kādreizējais Eiropas uzplaukums, kad tās centrā bija nevis cilvēku iedomas par visvarēšanu, bet gan Dievs.

Atbildēt

Delfi Versijas

05.05.2015. 13:01

Vai nevari piedāvāt rakstu Versijām ? Piemērots temats svētku laikam un nav grūti lasāms. Sikās kļūdiņas, ko te komentētāji saredz arī var novērst.

(es nau no delfiem, es tik iesaku)

Atbildēt

Abrahams

05.05.2015. 12:56

»

Simsons

Viss stāsts ir vienkārši lielisks, līdz vietai, kur runa iet par Ābrahamu, kurš savu dēlu gatavojas ziedot Dievam. Te uzreiz šķita, ka autors pazaudē savu iepriekšējo gudrību, sākot runāt bezmaz vai par kodolfiziku un to, kā pareizāk būtu izgatavot atombumbu, pats no šīm lietām neko nesaprazdams...


Nesapratu, ko par mani nedrīkst rakstīt? Kas ir Dieva lietas ? Vai tās pieder kādai Latvijas partijai un ja pa tām runā tad ieslēdzas cenzūra?
Kas ir Dievs? Vai tas no putekļainās bībeles vai kaut kas dzīvs? Vai tas ir rakstīts bībelē?

Atbildēt

Simsons

05.05.2015. 12:45

Viss stāsts ir vienkārši lielisks, līdz vietai, kur runa iet par Ābrahamu, kurš savu dēlu gatavojas ziedot Dievam. Te uzreiz šķita, ka autors pazaudē savu iepriekšējo gudrību, sākot runāt bezmaz vai par kodolfiziku un to, kā pareizāk būtu izgatavot atombumbu, pats no šīm lietām neko nesaprazdams.
Ieteiktu autoram uz priekšu neķerties klāt Bībeles iztirzāšanai, jo Dieva lietas ar cilvēka prātu nav iespējams saprast. Tās iespējam saprast tikai ticībā. Citādi, lai cik gudrs cilvēks arī nebūtu laicīgās lietā, šinī jautājumā viņš var palikt liela muļķa lomā. Ne velti Bībelē ir teikts: „Lai neviens sevi nepieviļ! Ja kas jūsu starpā tur sevi par gudru pasaules lietās, tam jātop ģeķim, lai tas kļūtu gudrs (Dieva lietās). Jo šīs pasaules gudrība ir Dieva priekšā ģeķība. Jo ir rakstīts: „Viņš satver gudros viņu viltībā, un atkal: „Tas Kungs pazīst gudro domas, ka tās ir tukšas. (1.Kor.3:18-20)
Tā ka ar to prātu, ar kuru mēs uztveram pasauli, Dieva lietās neko nav iespējams saprast. Laicīgam cilvēkam Dieva gudrība liekas muļķība. Arī tas ir rakstīts Bībelē.

Atbildēt

05.05.2015. 12:10

»

Es

Nu ta beidzot kaut kas pozitīvs


Neparasti labs raksts.Pārāk īsi.

Atbildēt

Es

05.05.2015. 11:36

Nu ta beidzot kaut kas pozitīvs! :)))
Ļoti labs raksts! :)

Atbildēt

Stroncijs

05.05.2015. 11:27

»

Haris.

Arī es tā sapņoju līdz 1992.gadam...,kad man atvērās acis


Es acis un ausis turēju padomju laikos vaļā, vērojot dižās pārmaiņas, neticēju nevienam politiķu un LTF, H86, NA vārdam, nekavēju laiku un turpināju rūpēties tikai par sevi. Neļāvos sevi iesaistīt manipulatīvajos politiķu noziedzīgajoes un bezatbildīgajoes procesos, kas turpinās līdz šai dienai.

Atbildēt

Haris.

05.05.2015. 10:28

Arī es tā sapņoju līdz 1992.gadam...,kad man atvērās acis...

Atbildēt

gunča

05.05.2015. 10:02

super! Tieši starp acīm!

Atbildēt

Autoram

05.05.2015. 09:56

Raksts labs, kamēr nokļuvu līdz tam bārdainajam vecim ar nazi rokās - autors jauc Veco derību ar Jauno? Nekompetence? Kādreiz esat atvēris kādu lapu Bībelē un kaut ko bez konteksta ieboksterējis? Autor, visi jūsu tikumiskie pamati, uz kuras balstās tevis aprakstītā valsts iekārta, nāk no Bībeles. Pretruna?

Atbildēt

Žulis

05.05.2015. 08:59

Ļoti labs, satīrisks raksts, kas vismaz dažiem lasītājiem ( es tā ceru) palīdzēs apjēgt patiesos apmērus tam, ko īstenībā pārkrāsotais padomju režīms mums visiem pa šiem gadiem ir nozadzis.
Liels paldies autoram!

Atbildēt

:-)

05.05.2015. 08:48

lielākajā daļā ir pilnīgi o.k., tikai varētu tiešām pievērt acis, kad sapņo.. :-) Bez dažiem pārspīlējumiem jau nu varēja iztikt, nav obligāti kādos ienaidniekos jāiedzīvojas, bet virziens ir pareizais - veselīga paškritika ar humora devu varētu kādu uzvedināt uz pareizā ceļa šajā valstī.

Atbildēt

Ghh

05.05.2015. 08:38

Ceru reiz tiesas valsts iznicinatajus,

Atbildēt

Stroncijs

05.05.2015. 06:42

Murgi par neatkarības atgūšanau, ja nezin patiesību, ka puča apspiešanai Jeļcinam ASV Kongress piešķīra, ja nekļūdos, 190 milj. dolāru.Puču apspieda 3 dienās. Tādēļ nopirktie ģenerāļi uzvarēja pučā un Latvija dabūja neatkarību, bet Rubiks cietumu. Visi tie tirlņi - čekisti, pusčekisti un citi, kas tēloja LTF savas varaspēc,tagad līelās aizvien vairāk, kā atguvuši neatkarību, joprojām tur varasgrožus.. Visīstākā propaganda.Vienīgais, kas nav apmetis kažoku ir A.Lembergs, kas pragmatiski mantkārīgos un varkārīgos nolūkos sadarbojas ar Krieviju.

4. maija deklarācijas juridiskos pamatus ielika E.Levits, vēāk Endziņš apgalvoja, ka viņš..Mēnesi, droši vien, strādāja abi un citi cilvēki.

Žīdi Levits, Godmanis, Vulfsons, kas bļaustijās par tieši par latviešu tautas neatkarību, labi saprata ASV, SVF/PB nemainīgos mērķus attīstības valstīm. Kas tagad ir piepildīti – „labklājīgā Latvija” veiksmīgi grimst parādos, atpalicībā un nabadzībā. Ekonomikas bēgļi pamet Latviju ar ātrumu 20 000 cilvēku gadā. I.Godmanis jau berzē rokas - kā tik ātrāk iznīcināt mazās lauku pašvaldības, to deputātus vadītājus atstājot bez ienākumiem.Tas tik būs objektīvi pamatots "slaktiņš", kāda bauda!

Rindā uz parādu verdzību ASV/SVF/PB labprātīgi gaida Ukraina, Moldova, Baltkrievija u.c. ASV/SVF/PB plānos ir Krievija.Palīdzīgu roku šim valstu slaktiņam veic vietējie oligarhi, kurus, kas sadarbojas ar ASV/SVF/PB, atbalsta ASV,ES, bet pārējos ķer korupcijas apkarošanas "trieka".

Atbildēt

Stroncijs

05.05.2015. 06:29

Gaisagabals. Murgi, ja nezin patiesību, ka puča apspiešanai Jeļcinam ASV Kongress piešķīra, ka nekļūdos 190 milj. dolāru. Tādēļ nopirktie ģenerāļi uzvarēja pučā un Latvija dabūja neatkarību, bet Rubiks cietumu. Visi tie tirlņi - čekisti, pusčekisti un citi, kas tēloja LTF savas varaspēc, tagad līelās aizvien vairāk, kā atguvuši neatkarību, joprojām tur varasgrožus.. Visīstākā propaganda.

4. maija deklarācijas juridiskos pamatus ielika E.Levits, vēāk Endziņš apgalvoja, ka viņš..Mēnesi, droši vien, strādāja abi un citi cilvēki.

Žīdi Levits, Godmanis, Vulfsons, kas bļaustijās par Latvijas neatkarību, labi saprata ASV mērķus.Kas tagad ir piepildīti – „labklājīgā Latvija” grimst parādos, atpalicībā un nabadzībā. Ekonomikas bēgļi pamet Latviju ar ātrumu 20 000 cilvēku gadā. I.Godmanis jau berzē rokas - kā tik ātrāk iznīcināt mazās lauku pašvaldības, to deputātus vadītājus atstājot bez ienākumiem.

Rindā uz parādu verdzību labprātīgi gaida Ukraina, Moldova, Baltkrievija u.c. ASV plānos ir krievija.

Atbildēt

Lapas:    1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

18

Aicinājums valsts amatpersonai Kristovskim: pirms publicēt ziņas par svešām algām, atklājiet savus ikmēneša ienākumus!

FotoĢirts Valdis Kristovskis iesniedzis Saeimā priekšlikumu publicēt jebkuras valsts amatpersonas ienākumus ik mēnesi, jo no tā būšot "ieguvums sabiedrībai".
Lasīt visu...

6

„Re:Baltica” cenšas izdarīt uz spiedienu uz Sabiedrības integrācijas fondu, tam izvērtējot šīs organizācijas rīcību ar nodokļu maksātāju naudu

FotoPubliskajā telpā tiek apspriesta Re:Baltica projektu vērtēšana, kuri īstenoti ar piešķirto publisko finansējumu caur Mediju atbalsta fondu. Sabiedrības integrācijas fonds (SIF) skaidro kārtību kā notiek projektu apstiprināšana un izlietotā publiskā finansējuma uzraudzība.
Lasīt visu...

21

Mazie modulārie kodolreaktori (SMR) – sapņi un realitāte

FotoIgaunija plānojot būvēt divus līdz četrus, savukārt Polija pat 25 mazos kodolreaktorus. Presē bija pārmetumi, ka Latvija atpaliekot no kaimiņiem. Milzīga ažiotāža ap SMR tehnoloģijām un daudz cerību, taču realitāte ir tāda, kāda tā ir.
Lasīt visu...

21

“Iekļaujošas valodas ceļvedis” ir valodas manipulācija, kas deformē valodas struktūras un pasaules uztveri

FotoValsts valodas centra Latviešu valodas ekspertu komisija 2024. gada 10. aprīļa sēdē (protokola Nr. 4 4. §) izvērtēja Aigas Veckalnes apkopotos ieteikumus “Iekļaujošas valodas ceļvedis” un secināja, ka:
Lasīt visu...

21

Sāga par nogriezto ausi

FotoDomāju, visi, kas mazliet seko notikumiem pasaulē, zina, ka, aizturot aizdomās turamos par terora aktu “Crocus City Hall”, vienam no notvertajiem nogrieza ausi, iegrūžot to šim mutē. Šobrīd, kad pašmājās emocijas ir noplakušas, pievēršoties citiem asinsdarbiem uz grēcīgās zemītes, šo notikumu var mierīgāk izanalizēt. Uzreiz gribu pateikt, ka nekādu līdzjūtību pret jebkuriem teroristiem, lai kādi motīvi viņus nevadītu vai kādas sakrālas idejas šie nepaustu, es neizjūtu.
Lasīt visu...

15

Kad barbari un svoloči, ķengu portāli un vajātāju orda beigs uzbrukt sabiedriskajiem medijiem?

FotoEs zinu, mani bērni, mani jaunie draugi, mani ilggadējie žurnālista ceha biedri, arī jūs, vecās bekas no Latvijas Radio redakcionālās padomes, cik smagu profesiju, cik grūtu darbu esam izvēlējušies. Otru senāko amatu pasaulē.
Lasīt visu...

21

No strupceļa uz atdzimšanu

FotoDraugi un domubiedri! Mēs esam nacionālās atdzimšanas priekšvakarā! Un es zinu, ka daudzi šobrīd man nepiekritīs. Tik tiešām – brīžiem šķiet, ka ir sasniegts zemākais punkts valsts politikā. Tas, kā darbojas valdošie politiskie spēki, ne mazākajā mērā nepietuvojas nacionālisma pamatprincipiem. Liberālajā valsts politikā nevalda latvisks gars – šķiet, ka tajā gara nav vispār. Vien dreifējošs kuģis, ko saēd sarkanie sociālistu ķirmji un ko draud nogremdēt Austrumu skarbie vēji. Un tomēr – mēs esam nacionālās atdzimšanas priekšvakarā!
Lasīt visu...

21

Tabu jautājumi par Latvijas ekonomiku

FotoPēdējo gandrīz trīsdesmit gadu laikā Latvijas iekšzemes kopprodukts uz vienu iedzīvotāju salīdzināmajās cenās palielinājies vairāk nekā trīs reizes (runa ir par iekšzemes kopprodukta uz vienu iedzīvotāju pieaugumu, salīdzinot ar 1995. gadu. Pasaules Bankas dati). Tas ir iespaidīgs labklājības pieaugums. Taču šo sasniegumu aizēno mūsu ilgstoša atpalicība no kaimiņiem, neskatoties uz diezgan līdzīgām starta pozīcijām. Problēma nav tikai zemajos ienākumos. Kā to trāpīgi ievērojis ASV vēstnieks Latvijā, šodienas ģeopolitiskajā situācijā būtiska atpalicība no kaimiņiem arī ir nopietns drošības risks.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi Foto

Mediju diskusija Rīgas pilī atsedz līdz šim slēptās problēmas sabiedriskajos medijos

Pirmdien Rīgas pilī notikusī valsts prezidenta Edgara Rinkēviča rosinātā diskusija par sabiedrisko mediju nākotnes attīstību...

Foto

„Sabiedriskie” mediji uzsāk atklātu konfrontāciju ar Latviju

“Latvijas radio” redaktori un citi vadošie publicējuši atklāto vēstuli, kurā gaužas, ka apdraudēta vārda brīvība, ka soctīklos žurnālisti saņem...

Foto

Sabiedriskais medijs, plurālisms un demokrātija

Pirmkārt, mediji nav ceturtā vara, tā ir tā saucamā ceturtā vara. Ieskatāmies Satversmē un redzam, ka mums kā jau demokrātiskā valstī ir trīs...

Foto

Atbalstiet mūsu runas brīvību, liedzot to citiem, kuru viedoklis nav ne pareizs, ne svarīgs!

Pēdējo nedēļu laikā Latvijā ir pastiprinājušās jau agrāk novērotas tendences, kas liecina...

Foto

Prezidenta Makrona paziņojumi paver jaunas politikas iespēju

Jāsaka, ka Francijas prezidenta Makrona pēdējo nedēļu paziņojumi attiecībā uz iespējamo spēku izvietošanu Ukrainā, kā arī vārdu apmaiņa ar...

Foto

Labā un ļaunā saknes

Ādolfs Hitlers, atbildot uz žurnālista jautājumu, kāpēc viņu ievēl arvien vairāk un vairāk cilvēku, atbildēja: "Viņi mani izvēlas, jo kaut kur dziļi...

Foto

Krišjāņa Kariņa Briseles scenārija psiholoģiskā kļūda

Tieši pirms Lieldienu brīvdienām Latvijas politisko dzīvi satricināja vietējas nozīmes polittrīce – no amata atkāpās ārlietu ministrs Krišjānis Kariņš. Tas...

Foto

Nelāgi sanācis IRšiem...

Pirms kāda laiciņa rakstīju, ka abonējamais reklāmas buklets “IR” sācis interesēties par Ogres novadā nodarbinātajiem maniem domubiedriem. Tagad “sensacionālais” raksts beidzot ir iznācis...

Foto

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm. Īpaši šobrīd, kad krīžu daudzums pats jau ir pietuvojies krīzes līmenim – politiskā krīze,...

Foto

„Slikto” valodu vaininieki

Krievu valodas noturībā Latvijā vainojami nevis krievi, bet latvieši, un tā ir mūsu, nevis krievu mentalitātes īpašība, kas ar kaimiņu liek runāt viņa...

Foto

Seksuālo attiecību svārsts. Tuvojamies vīriešu ierobežošanas ekstrēmam

Tieslietu ministre Inese Lībiņa-Egnere ir rosinājusi noteikt kriminālatbildību par seksuālu uzmākšanos. “Seksuālā uzmākšanās ir cilvēka cieņas aizskaršana. Tā aptver...

Foto

Nē seksuālai vardarbībai!

Izskatās, ka ejam uz to, ka vīrietis ar sievieti varēs iepazīties un ielaisties tikai tad, ja neviens nav ar citu, ja tas notiek...