Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā

Pievienot komentāru

Lapas:    5   4   3   2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Uldis

02.04.2024. 10:23

»

Tepat LV

Baisi, ka visu šo var attiecināt arī uz neseno potēšanas propogandu... Precīzi aprakstīti paņēmieni un Latvijā lieliski nostrādāja. Nemaz nav jāmeklē piemēri UK vai ASV


Kā debilie Trampa nīdēji un pārējie fekāliju stumdītāji centās Latvijas sabiedrību nošpricēt līdz nāvei?

Atbildēt

Tepat LV

02.04.2024. 02:29

Baisi, ka visu šo var attiecināt arī uz neseno potēšanas propogandu... Precīzi aprakstīti paņēmieni un Latvijā lieliski nostrādāja. Nemaz nav jāmeklē piemēri UK vai ASV.

Atbildēt

Tu

31.03.2024. 23:16

»

?!

ja tu šmucmanu ataudzīte,nesaprast,priekš tevis un savējiem labi,kāpēc slikti


Taču esi pilnīgs muļķis, vai ne? Tev taču vēl lasīt jāmācās? Saklausījies to komunistu prropogandu un tik d...

Atbildēt

tad jau arī runā līdz galam.

31.03.2024. 14:49

Brexit bija manipulācija protams, bet tad arī pasaki kāpēc! Briti gribeja būt lielie spēlētāji, skaidri zināja , ko amerikāņi izdarīs ar Eiropu. Un nekādu upura lomu uzņemties netaisijās.Viņi gribēja paši pārdalīt pasauli un likt to pār celi kopā ar amwerikāņiem. Tramps un Hitlers? Īss atskats pagātnē- amerikāņu kuģi izved visu Gebelsa kantori uz Ameriku, top Tavistokas institūts, strādā markūze un citi smadzeņdrāži..Te vārdi vairs nelīdz. Laiks mačetēm- sakapāt Demus sīkos gabaliņos ar visu viņu dienaskārtību..

Atbildēt

Mahno garā

31.03.2024. 13:57

»

"Cīņā mēs iegūsim tiesības savas!"

Nestors Mahno bija anarhists, viņa cīnītāji arī...


Latviešu strēlnieku un leģionāru pēcteči, klapēsim nost Stambulas konvencijas ieviesējus, tipa, kaku stumdītāju Rinkavičeni!

Atbildēt

"Cīņā mēs iegūsim tiesības savas!"

30.03.2024. 22:24

»

nu nu

Kas ir krievijas okraina, čurku Osetija? Nestors Mahno, kurš sita sarkanos, kamēr tie nobālēja un baltos, kamēr tie palika sarkani (sarkanie un baltie domāti krievi) cīnījās Ukrainā


Nestors Mahno bija anarhists, viņa cīnītāji arī.

Vai vari iztēloties, cik gan augstam ir jābūt Cilvēka apziņas līmenim un stirnām garam, lai sekojot atamana aicinājumam vajadzīgajā brīdī tvertu rokā ieroci, pamestu savas mājas un dotos nāves kaujā par savu Brīvību?

Mūsdienu latvietis, strēlnieku un leģionāru pēctecis, nespēj aizstāvēt savas un savu bērnu tiesības ne pret ko, piemēram, pat ne pret Stambulas konvencijas ieviesējiem...

Atbildēt

Kad sunim nav ko darīt tas laiza pautus

30.03.2024. 22:04

»

Vecais

Mazvērtības kompleksu māktie komentē


Mazvērtības kompleksu māktie komentē lielummānijas kompleksu māktā Jurģa Liepnieka refleksijas!
)))

Atbildēt

nu nu

30.03.2024. 18:23

»

Patriotiskais gars

TRAMPA KUNGS un MAGA---kaut kāda iespēja indiāņu


Tava saprāta brāļiem, smirdīgai krievu bidļjaķinai, pat sapņos nerādās tāda dzīvē, kāda ir ASV indiāņiem, bet krievu pasaules noriets tikai vēl uzņem apgriezienus. Ja krievija vēl nekapitulēs, līdz gada beigām tiks iznīcināta praktiski visa krievu infrastruktūra, bet līdz nākamās ziemas beigām miljoni krievu nosals un nosprāgs badā un nekādi humānie ASV konvoji, Lendlīze un "Buša kājiņas" vairs neglābs.

Atbildēt

Patriotiskais gars

30.03.2024. 17:50

»

Čepuri nost Betas priekšā!

Sen nekas tik izsmeļošs rezuējums par ASV nav bijis...


TRAMPA KUNGS un MAGA---kaut kāda iespēja indiāņu
civilizācijas iznīcinātājiem (ieropiešu priekšteču
šļurai),saglabāt feisu PLAUKSTOŠIEM DIENVIDIEM!Bet
citādi KAPUTEN.

Atbildēt

Čepuri nost Betas priekšā!

30.03.2024. 14:17

»

Beta

Kongresā jau ir Beidena dēliņa lieta. Ko vēl vajag...


Sen nekas tik izsmeļošs rezuējums par ASV nav bijis:
"ASV tiesu sistēma uz doto brīdi ir simtreiz sliktāka kā Latvijā. Caur un caur korumpēta.
ASV viss ir tik sapuvis, ka, ja demokrāti paliks, pasaules karš neizbēgams.
Tikai Latvijas lumpens dzīvo kā svētie vientieši un savā muļķībā nesaprot, ka Tramps ir vienīgā iespēja, lai cik paradoksāli tas neliktos..."

Atbildēt

nu nu

30.03.2024. 13:47

»

?!

muldi aizveries,nav ko skribelēt,pastāsti kā či boļševikiem palīdzēja ieviest kārtību Krievijas


Kas ir krievijas okraina, čurku Osetija? Nestors Mahno, kurš sita sarkanos, kamēr tie nobālēja un baltos, kamēr tie palika sarkani (sarkanie un baltie domāti krievi) cīnījās Ukrainā.

Atbildēt

edis

30.03.2024. 13:45

Var cik vien lien nonicinat to''mazo,stulbo lauki''.bet tu pats tacu ed kartupelus?Un,kurs tad vinus iestadija?Kurs izaudzeja?Kurs,bljad,izvagoja?Kurs lidz tirgum aizveda?Pikaso?Tu ed gan cukgalu,gan kartupelus,gan marinetu gurkiti.Visu to tev Salvadors Dali sarazoja?

Atbildēt

bet

30.03.2024. 11:12

»

derdz

Ak, Dievs, kādi nozombēti truliķi izrādās muļķuzemes titulnācijas izstrādājumu atkritumi


tev jau nevies netraucē braukt mājās pie savas netitulnacijas....Stulbais kirzovijsapog-osvoboditel!

Atbildēt

biedri>?!

30.03.2024. 11:11

»

?!

muldi aizveries,nav ko skribelēt,pastāsti kā či boļševikiem palīdzēja ieviest kārtību Krievijas


Tu iznāk-pret bolsevikiem un musu tevu Putin?????

Atbildēt

?!

30.03.2024. 11:03

»

Uldis

Ulmaņa cīņa pret krieviem, tāpat kā igauņiem un lietuviešiem nebūtu bijusi ilgāka kā pāris stundas. Ukraiņi, izņemot protams UPA varoņus, nevis necīnījās pret krieviem, bet lielākā daļa kopā ar tiem bija gatavi iznīcināt Eiropas civilizāciju, bet latviešu leģionāri gan cīnījās. Poļiem bija armija, bet...


muldi aizveries,nav ko skribelēt,pastāsti kā či boļševikiem palīdzēja ieviest kārtību Krievijas
okrainā mahno sīrošanas laikā.Tu šmucman ataudzēn
neskribelē par leģionāriem,či kolaborantiem,LATVJU
jauniešu piespiedu nogādātiem zem šiklgrūbera
zābaka!

Atbildēt

lauķis

29.03.2024. 23:15

»

Beta

Pārlasīju iepriekšējo komentāru, atvainojos, iznāca skarbi...


Palasīju ļoti erudīto dāmu Beta un Quo vadis? plašo, emocionālo diskusiju par pasaulē aktuāliem notikumiem. Viens secinājums likās man pieņemams, pamācošs un vērā ņemams (lai nu būtu arī pašām autorēm): “Labāk būt maz zinošam, bet ētiskam un morālam. Informāciju var pievilkt, morāli nē”! Patiešām pasaule ir pārblīvēta ar informāciju, un tajā var gan apmaldītues, gan kaut ko saprast (daudz retāk). Skumjākais ir tas ka visos karos, tai skaitā tagad Ukrainā, karojošo pušu vadoņi ļoti pārliecinoši (viņu pašuprāt) noformulējuši savas karošanas taisnīgos (“taisnīgos”) mērķus un uz devumus, kuriem viņu tauta un karaspēks pamatā arī notic. Kamdēļ notic? , jo laikam jau taisnība ir Betas kundzes globālajam secinājum: Informāciju var pievilkt, morāli nē! Nu vot, un kas kuram un kāda ir morāle!?.....???

Atbildēt

Uldis

29.03.2024. 22:40

»

Beta

Īsti nav ko iebilst Tavā spīčā...


Ulmaņa cīņa pret krieviem, tāpat kā igauņiem un lietuviešiem nebūtu bijusi ilgāka kā pāris stundas. Ukraiņi, izņemot protams UPA varoņus, nevis necīnījās pret krieviem, bet lielākā daļa kopā ar tiem bija gatavi iznīcināt Eiropas civilizāciju, bet latviešu leģionāri gan cīnījās. Poļiem bija armija, bet viņi vienalga kapitulēja.
Kāda nozīme proporcijām, ja Otrā pasaules karā uz vienu varoņa nāvē kritušo vācieti uz elli aizdevās 6-7 krievi?
Bēdīgi tas, ka Ukrainā atrodas tādi, kuri lepojas, ka viņu vectēvi kopā ar krieviem karoja pret Eiropu, tādi kā Mikoļenko un Cimbaļuk, kuriem nepielec, ka to ko krievi šodien dara Ukrainā, viņu vectēvi darīja pret humānām Eiropas tautām un šodien notiekošais ir Otrā pasaules kara netaisnīgā iznākuma sekas.

Atbildēt

Beta

29.03.2024. 21:22

»

Uldis

Ukraiņiem bija arī Romāns Šuhēvičs un UPA, kuri cīnījās par savu valsti un tautu. Ulmanis izglāba Latviju 1934. gada 15. maijā un pateicoties tam Latvija saglabāja neatkarību vēl 6 gadus, par ko krievi viņu nobendēja, bet sorosoīdi viņu ienīst un izplata nelietīgas ķengas. 1940. gadā krievu tanki varēja...


Īsti nav ko iebilst Tavā spīčā.

Ja nu vien - Ulmanis, kas necīnījās pret krieviem, labais...
Ukraiņi, kas necīnījās pret krieviem, sliktie... visa mūsdienu ļaunuma sakne...

Ukraiņi ap 40 miljoni, krievi ap 140 miljoni, proprcija apmēram 1 pret 3,5

Domāju, ka Ulmanis bija labs valstsvīrs Latvijai, bet vara taures skāra arī viņu...

Atbildēt

Beta

29.03.2024. 21:12

»

Quo vadis?

Ja jau Jūs visu redzat un zinat par mani, ko tur vispār diskutēt...


Pārlasīju iepriekšējo komentāru, atvainojos, iznāca skarbi.

Labāk būt maz zinošam, bet ētiskam un morālam. Informāciju var pievilkt, morāli nē. Ja nu pēc kādas personiskas katastrofas...

Jūs esat ļoti ētiska (kas ir ļoti simpātiski), bet šajā vidē darbojas citi nosacījumi.

Es neesmu Jūsu naidniece, vien redzu Jūsu .... hmm.... šauro informētības līmeni....

Atbildēt

Beta

29.03.2024. 21:01

»

Quo vadis?

Ja jau Jūs visu redzat un zinat par mani, ko tur vispār diskutēt...


Es par Jums spriežu pēc Jūsu komentāriem, pareizāk sakot, argumentiem, ko lietojat.
Esat tipiska maz zinoša zilzeķe (atvainojos !) ar tipski sievišķīgu emocionālu prāta konstrukciju.

Viens stiprs vārds liek zaudēt sarunu pavedienu (ja tāds ir), ir vēlme lasīt morāli, kaut šajā vidē nevienu nepārtaisīsiet, ir sajēga par morāli, ne reālo dzīvi.

Vai varat ko pienest mūsu sarunā ar Uldi, izņemot simtreiz atgremotās prātulas, ka Tramps ir elles izdzimums?
Jau sapratu, ka nē. Jūsu informācijas līmenis ir mediju virsraksti.

Rādīt visu

Atbildēt

Quo vadis?

29.03.2024. 18:47

»

Beta

Mums grūti diskutēt, jo Jūs, cik redzu, neko nezināt par to, kas notiek pasaulē...


Ja jau Jūs visu redzat un zinat par mani, ko tur vispār diskutēt.
Es pat neesmu uzsākusi sarunu par Trampu.
:)))))))))))))))))))))

Labi, lai paliktu kaut kāda vēlēšanās palasīt citus rakstus, vienkārši atslēgšos no diskusijas ar tiem, kuri atļaujas citus saukt par fekāliju stumdītājiem.
Ja Jums tas ir pieņemami, tad turpiniet ar Uldi tālāk.

Atbildēt

Uldis

29.03.2024. 18:33

»

Beta

Emocijas kopumā saprotu, bet īsti nevaru piekrist...


Ukraiņiem bija arī Romāns Šuhēvičs un UPA, kuri cīnījās par savu valsti un tautu. Ulmanis izglāba Latviju 1934. gada 15. maijā un pateicoties tam Latvija saglabāja neatkarību vēl 6 gadus, par ko krievi viņu nobendēja, bet sorosoīdi viņu ienīst un izplata nelietīgas ķengas. 1940. gadā krievu tanki varēja izbraukt cauri Latvijai pusi dienas laikā un nogalināt vairākus simtus tūkstošus iedzīvotāju, ja būtu bijusi kaut niecīgākā pretestība. Ja 1944. gadā priekš Staļina latvieši jau skaitījās vajadzīgs darbaspēks, tad 1940.-41. pilnīgi nevajadzīgs materiāls. Vienīgais, ko Ulmanis, nevarēdams paredzēt krievu zvēriskumu, nelika armijai izklīst, kas dotu iespēju saglabāt simtiem krietnu un talantīgu latviešu dzīvības. 20 000 krievu noslepkavoto poļu virsnieku arī to nevarēja paredzēt.
Visi kas melo par Trampu, melo arī par Ulmani un visu pārējo.

Atbildēt

Beta

29.03.2024. 17:29

»

Uldis

Atkārtošos. Būšu cinisks. Ukraina maksā par to, ka pateicībā Staļinam par Golodomor tās pārstāvji 1939. - 40 uzbruka miermīlīgām Austrumeiropas valstīm. Būtu viņi pavērsuši savus ieročus absolūtā ļaunuma virzienā, to nebūtu paglābis ne Čerčils ne Rūzvelts un karš ar minimāliem upuriem un postījumiem...


Emocijas kopumā saprotu, bet īsti nevaru piekrist.
Golodomora traģēdija reljefi izzīmējas tikai ar laika nobīdi.
Parasta cilvēka prāts nevar aptvert tādu neģēlību un, lai nesajuktu, meklē attaisnojumus.
Tas pats notiek arī mūsdienās. Tagad. Šobrīd.

Cilvēks parastais nespēj noticēt, ka covids bija milzu afēra, ka Amerikā palikušas demokrātijas drumstalas...


Rādīt visu

Atbildēt

Uldis

29.03.2024. 16:55

»

Beta

Jā, dzirdēju, ka republikāņi strādā pie atsevišķas paketes Ukrainai, bet kad tas būs, nav zināms...


Atkārtošos. Būšu cinisks. Ukraina maksā par to, ka pateicībā Staļinam par Golodomor tās pārstāvji 1939. - 40 uzbruka miermīlīgām Austrumeiropas valstīm. Būtu viņi pavērsuši savus ieročus absolūtā ļaunuma virzienā, to nebūtu paglābis ne Čerčils ne Rūzvelts un karš ar minimāliem upuriem un postījumiem būtu beidzies vēl 1941. gadā un, saprotama lieta, nekad nebūtu Bučas, Irpeņas un Mariopules slaktiņu. Nebūtu visdrausmīģākās traģēdijas piedzīvojuši ķīnieši, korejieši, vjetnamieši, laosieši, kambodžieši. Indijā šodien varbūt būtu pus miljards iedzīvotāju, bet visi būtu izglītoti un veselīgi un Gangā nepeldētu cilvēku un dzīvnieki līķi. Āfrikā nevaldītu vājprātīgu cilvēkēdāju režīmi.

Atbildēt

Beta

29.03.2024. 16:34

»

Uldis

Runa pa konkrētu palīdzību Ukrainai, bet ne to, ko melīgie kuces bērni nosaukuši par "palīdzību Ukrainai" No iepriekšjiem 40 miljardiem "palīdzības Ukrainai", tā dabūja tikai 7, tāpēc jau Kongress atsakās piedalīties Obamas - Sorosa gatavotā nelietībā


Jā, dzirdēju, ka republikāņi strādā pie atsevišķas paketes Ukrainai, bet kad tas būs, nav zināms.
Tāpēc demokrāti, ar šantāžas palīdzību, mēģina panākt pārsvaru Pārstāvju palātā.
Džonsonu tad var nomest.

Domāju, ka no Amerikas reālas palīdzības tik drīz nebūs. Ukraina turpinās asiņot...

Brīžiem man liekas, ka tas Dieva sods Ukrainai, par to, ka bija aplaidusies ar dažāda kalibra krieviem.

Rādīt visu

Atbildēt

Uldis

29.03.2024. 16:12

»

Beta

Uldi, tai paketē Ukrainai it kā paredzēts 61 miljards. Bet tas ir apmāns


Runa pa konkrētu palīdzību Ukrainai, bet ne to, ko melīgie kuces bērni nosaukuši par "palīdzību Ukrainai" No iepriekšjiem 40 miljardiem "palīdzības Ukrainai", tā dabūja tikai 7, tāpēc jau Kongress atsakās piedalīties Obamas - Sorosa gatavotā nelietībā.

Atbildēt

Beta

29.03.2024. 16:01

Gara 2 h Ilaronova intervija. Es parasti klausos ātrumā 1.5, bet tas individuāli.
No 1.23 h viņš sāk ķidāt "palīdzības paketi". Der paklausīties.

https://youtu.be/t4xMyELESas

Atbildēt

Beta

29.03.2024. 15:51

»

Uldis

Ne piekāpība, bet gluži otrādi uzstājība, lai Ukraina beidzot saņemtu palīdzību


Uldi, tai paketē Ukrainai it kā paredzēts 61 miljards. Bet tas ir apmāns.

Ukraiņi nesaņems praktiski neko.
Pameklēšu rullīti, kur Ilarionovs ar skaitļiem, tabulām un cipariem izķidā visu demokrātu paketi.
Nemaz nerunājot par Hamasam paredzētajiem 10 miljardiem...

Atbildēt

Beta

29.03.2024. 15:47

»

Uldis

Uz kremļa daikta tas tika uzmaukts vēl Brežņeva laikos, kad to Maskavā vienmēr uzņēma ar ne mazāku pompu, kā Kadafi, Bokasu, Mugabi un citus Āfrikas cilvēkēdājus. Katru reizi, viņš Maskavā tikās arī ar disidentiem, kuri vēl ne visi sēdēja cietumā, bet pēc vaļsirdīgas aprunāšanās ar ASV senatoru, tie...


Kongresā jau ir Beidena dēliņa lieta. Ko vēl vajag?
Dzērumā pazaudēts dators ar saraksti un bildēm narkotiku reibumā...
Draudēšana ar tētiņu Big guy.... un neko...

ASV tiesu sistēma uz doto brīdi ir simtreiz sliktāka kā Latvijā. Caur un caur korumpēta.
ASV viss ir tik sapuvis, ka, ja demokrāti paliks, pasaules karš neizbēgams.

Rādīt visu

Atbildēt

Uldis

29.03.2024. 15:44

»

Beta

Es klausos arī Amerikas krievus, kas atbalsta republikāņus un Trampu...


Ne piekāpība, bet gluži otrādi uzstājība, lai Ukraina beidzot saņemtu palīdzību.

Atbildēt

Beta

29.03.2024. 15:38

»

Uldis

Uz kremļa daikta tas tika uzmaukts vēl Brežņeva laikos, kad to Maskavā vienmēr uzņēma ar ne mazāku pompu, kā Kadafi, Bokasu, Mugabi un citus Āfrikas cilvēkēdājus. Katru reizi, viņš Maskavā tikās arī ar disidentiem, kuri vēl ne visi sēdēja cietumā, bet pēc vaļsirdīgas aprunāšanās ar ASV senatoru, tie...


Es klausos arī Amerikas krievus, kas atbalsta republikāņus un Trampu.

Demokrāti panākuši ASV vēsturē nebijušu lietu. No apakšpalātas ar dažādiem iemesliem, pusgadu pirms vēlēšanām, atvaļinājušies vairāki republikāņi. Tagad apakšpalātā ir tikai vienas republikāņu balss pārsvars . Aprīlī "pensijā" it kā plāno aiziet vēl 2 republikāņi.
ASV nav kā Latvijā, kur vietu aizņem nākošais, viņiem vieta paliek tukša.
Aiz to, iespējams, Džonsona piekāpība. Nezinu. Jāpaklausās vēl.

Atbildēt

kotletes ar austiņām

29.03.2024. 15:09

»

Beta

Visam, ko raksti, piekrītu un zinu...


ar astītēm

un āža kājiņām...

Atbildēt

Uldis

29.03.2024. 15:09

»

Beta

Visam, ko raksti, piekrītu un zinu...


Uz kremļa daikta tas tika uzmaukts vēl Brežņeva laikos, kad to Maskavā vienmēr uzņēma ar ne mazāku pompu, kā Kadafi, Bokasu, Mugabi un citus Āfrikas cilvēkēdājus. Katru reizi, viņš Maskavā tikās arī ar disidentiem, kuri vēl ne visi sēdēja cietumā, bet pēc vaļsirdīgas aprunāšanās ar ASV senatoru, tie tur parasti nonāca.
Ja pastāvētu risks, ka Kongress varētu izmeklēt Burisma lietu, Čaks Šumers pirmais ierosinātu Senātam pagarināt LendLease un tai pašā dienā par to varētu nobalsot arī Kongress. Arī bez visas LendLease, Trampa nonākšana Baltā namā karu varētu izbeigt nedēļas laikā, ar visu Ukrainas zemju, tai skaitā Kubaņas, atbrīvošanu un reperāciju izmaksu, jo kā jau daudziem patika izteikties: Tramps ir neaprēķināms, tāpēc maz ticams, ka gļēvais Putins gribētu riskēt.
Šobrīd drīzāk ne Tramps, bet Maiks Džonsons uzstāj par balsošanu palīdzības piešķiršanu konkrēti Ukrainai, ne tā kā bija iecerējis Baltais nams, ka varēs 61 miljardu tērēt pēc saviem ieskatiem, nepaskaidrojot, cik no tiem papildinās Obamas, Sorosa, Baidena kontus un demokrātu kriminālo kasi, cik saņems Hamas, cik Hesbola, cik LGBT un kādas druskas paliks Ukrainai. Pat ja Baltais nams nebremzētu palīdzību Ukrainai, tā varētu materializēties tikai pēc 3-6 mēnešiem, kad par piešķirtiem līdzekļiem tiktu saražoti jauni ieroči, bet demokrāti un kremlis cer, ka tik ilgi Ukraina nemaz nenoturēsies.

Atbildēt

Beta

29.03.2024. 14:36

»

Quo vadis?

Nevajag ieiet personālijās, tad arī vieglāk diskutēt būs, kā arī parādīsies iespēja noskaidrot, ka daudziem ir pilnīgi pamatots, pat līdzīgs viedoklis


Mums grūti diskutēt, jo Jūs, cik redzu, neko nezināt par to, kas notiek pasaulē.
Drusku no pazudušā komentāra.
Trampa piekritēji, pamatā ir cilvēki, kas skatās atvērtām acīm, un nepārtiek tikai no meinstrīma Sorosa apmaksātajiem viedokļiem. Viņi informāciju rok, nevis tic visam, ko mums mēģina ieliet mutē...

Pieņemu, ka Jūsu zināšanas par Trampu ir tradicionālajā demokrātu un Latvijas mediju līmenī - trakais, nenormālais, bīstams putlera draugs... J
Jūsu atbalstītais krievu trollis izteicās tieši šādā paradigmā.

Rādīt visu

Atbildēt

Beta

29.03.2024. 14:25

»

Uldis

Gordons, Jakovina, Portņikovs, Muždabajevs, Politeka un citi portāli...


Visam, ko raksti, piekrītu un zinu.
Es arī sekoju notikumiem pasaulē. Cepu kotletes ar austiņām, kur klausos dažādus viedokļus.

Tikai viena piezīme. Lendlīze ir beigusies. Tā bija parakstīta uz gadu, kura laikā Baidena administrācija Ukrainai neiedeva nevienu patronu vai kaut vai kasku. Tas ir caur lendlīzi.
Republikāņi ierosināja pagarināt, demokrāti neatbalstīja. Tā, ka lendlīze abortēta nepiedzimusi.
Patreiz Tramps atgriezies pie lendlīzes idejas, bet tas būs tikai tad, ja viņš būs prezidents.


Rādīt visu

Atbildēt

Uldis

29.03.2024. 13:52

»

Quo vadis?

Klasika...


Tik daudz rakstu zīmes, bet neviena vārda par tēmu! Es tomēr atkārtošu savu lūgumu noteiktai organismu kategorijai, darīt man zināmu par kādu no manis minētiem "noziegumiem" tie tik ļoti nīst Trampa kungu, ka pat maizes gabals iestrēgst rīklē, jeb ir vēl citi, daudz šausmīgāki.

Atbildēt

Uldis

29.03.2024. 13:44

»

Beta

Es par to, ka ukraiņi savā vairumā pret Trampu noskaņoti ļoti negatīvi...


Gordons, Jakovina, Portņikovs, Muždabajevs, Politeka un citi portāli.
------------------
Tie visi ir starptautiskā finanšu noziedznieka, Sorosa, stipendiāti, bet Muždabajevs un Babčenko, kuri runā pareizus vārdus par krieviju un krieviem, turklāt vēl ir arī Putina iesūtītie "kazačoki". Nepaguruši raujas FSB kadru oficieri: Švec ASV un Žirnovs Francijā un tādu Rietumos ir desmitiem un simtiem, tikai jau ar citiem uzdevumiem. Ārzemēs ir ērti iekārtojušies Ukrainas ienaidnieki, "labie krievi": Orlova, Troickis, Parhomenko, Hodorkovskis, Kasparovs. Dožģ, Meduza. Ipaši noderīga ir talantīgā Juļka Latiņina, kura apgalvoja, ka dzīvojamos namus Buinakskā, Volgodonskā un Maskavā nespridzināja čekisti, ka Boroviku un Litviņenko Putins nenogalināja par to, ka viņi pētīja tā sodomiju un pedofīliju un ka 10.04.10 terora aktā pie Smoļenskas vainīgi Polijas piloti. 95% patiesības un 5% visnelietīgākie meli, uz kuriem vienmēr uzraujas intelektuāli alternatīvi apdāvinātie. Ilgi turējās Aleksandrs Sotņiks, bet tomēr nenoturējās un paņēma rokās Trampa nīdēju sagatavotos fekāliju maisiņus.
Vispār jau Ukrainas dāvāšana kremlim iesākās, kad Klintons lika Ukrainai atdot krievijai savus kodolieročus un turklāt vēl sazāģēt visas savas raķetes, bet nepārprotams signāls bija, kad Obama ar Putinu noslēdza Klintones sagatavoto "restart", kas anulēja visus iepriekšējos Putina noziegumus un iedeva Carte blanche visiem turpmākiem.
Rādīt visu

Atbildēt

Quo vadis?

29.03.2024. 12:54

»

Beta

Kā tas nākas, ka neviens cits neko nezina ne par Ukrainu, ne Krieviju, ne Ameriku, bet tieši tie, kas ir par Trampu (atvainojos, Jūsu kungu, Trampa kungu), vislabāk zina, kurš ar ko kur tikās un cik ilgi, un kā tas ietekmēja vai neietekmēja starptautiskās attiecības...


Nevajag ieiet personālijās, tad arī vieglāk diskutēt būs, kā arī parādīsies iespēja noskaidrot, ka daudziem ir pilnīgi pamatots, pat līdzīgs viedoklis.
Tomēr pazūd vēlēšanās diskutēt, ja jau saknē tevi noliek pie vietas. Tieši trampa stilā (ar lielo burtu).
:)

Atbildēt

Quo vadis?

29.03.2024. 12:51

»

Beta

Uzrakstīju garu komentāru par Trampu un demokrātu politiku, ko neizlaida cauri. Vienkārši neizlaida


Man arī n-tos neizlaiž. Tad jau abas neatbilstam šī portāla standartiem. ;)

Atbildēt

Beta

29.03.2024. 10:33

»

Quo vadis?

Nē, Jūs manipulējat ar tekstu, Jūs nedevāt nekādu brīvību un iespēju izteikties, jo tādejādi šie cilvēki piekristu Jūsu izteikumiem par viņiem...


Uzrakstīju garu komentāru par Trampu un demokrātu politiku, ko neizlaida cauri. Vienkārši neizlaida....

Atbildēt

Beta

29.03.2024. 08:50

»

Quo vadis?

Kā tas nākas, ka citas valsts prezidentu Jūs nosaucāt par kungu, bet mūs, savus tautiešus Jūs nosaucāt par "marksisti, plānprātiņi un fekāliju stumdītāji...


Kā tas nākas, ka neviens cits neko nezina ne par Ukrainu, ne Krieviju, ne Ameriku, bet tieši tie, kas ir par Trampu (atvainojos, Jūsu kungu, Trampa kungu), vislabāk zina, kurš ar ko kur tikās un cik ilgi, un kā tas ietekmēja vai neietekmēja starptautiskās attiecības?
..............
Tas nākas tā, ka pīles, dzīvojot dīķī , interesējas tikai par savu dīķi. :)
Ko jums baro Latvijas mēdiji, to jūs ēdat.

Patreiz pasaulē notiek tektoniskas sabiedriski politiskas svārstības, kam būs ļoti liela ietekme arī uz pīļu dīķi. Tie, kam tas ir svarīgi, zina gan par ASV, Krieviju, Ukrainu, Izraēlu... pat Poliju un Moldovu.


Rādīt visu

Atbildēt

Quo vadis?

28.03.2024. 21:55

»

Uldis

Es nelūdzu marksistus, plānprātiņus un fekāliju stumdītājus izteikties pēc būtības, jo tas būtu smieklīgi. Es tikai vēlējos uzzināt, kādus noziegumus viņuprāt vēl ir pastrādājis Trampa kungs bez jau manis minētiem un par kādiem manis jau minētiem tie visvairāk nīst 45. ASV Prezidentu...


Nē, Jūs manipulējat ar tekstu, Jūs nedevāt nekādu brīvību un iespēju izteikties, jo tādejādi šie cilvēki piekristu Jūsu izteikumiem par viņiem.
Arī tagad, Jūs paziņojat melus, teikdami, ka vini nīst Jūsu prezidentu (ar lielo burtu) kaut kādu noziegumu dēļ.
Vai tiešām jebkurš cilvēks kļūst par plānprātiņu, ja nepiekrīt kaut dažiem Jūsu punktiem par Jūsu prezidentu?

Atbildēt

Uldis

28.03.2024. 21:40

»

Quo vadis?

Klasika...


Es nelūdzu marksistus, plānprātiņus un fekāliju stumdītājus izteikties pēc būtības, jo tas būtu smieklīgi. Es tikai vēlējos uzzināt, kādus noziegumus viņuprāt vēl ir pastrādājis Trampa kungs bez jau manis minētiem un par kādiem manis jau minētiem tie visvairāk nīst 45. ASV Prezidentu.

Atbildēt

Quo vadis?

28.03.2024. 21:22

»

Uldis

Paskaidrošu tev, krievelim, ka Putinam izdevās ar Trampu parunāt 5 minūtes, kad tas bija novaktējis Helsinkos to nākot ārā no tualetes, jo Trampa kungs to ignorēja. Pavisam cita lieta plānprātīgais Baidens, kas tikko iegājis Orālā kabinetā, uzreiz piezvanīja pahanam, lai apliecinātu savu padevību. Trampa...


Kā tas nākas, ka citas valsts prezidentu Jūs nosaucāt par kungu, bet mūs, savus tautiešus Jūs nosaucāt par "marksisti, plānprātiņi un fekāliju stumdītāji"?

Kā tas nākas, ka neviens cits neko nezina ne par Ukrainu, ne Krieviju, ne Ameriku, bet tieši tie, kas ir par Trampu (atvainojos, Jūsu kungu, Trampa kungu), vislabāk zina, kurš ar ko kur tikās un cik ilgi, un kā tas ietekmēja vai neietekmēja starptautiskās attiecības?

Kā tas nākas, ka Jūs esat pārņēmis tieši sava "kunga" izteksmes stilu?

Nav jau jāatbild. Būtu vēlama kaut kāda pieklājība, mēs tomēr visi esam publiskā telpā, kurā vēlams ievērot kaut elementāru cieņu pret citiem cilvēkiem.

Atbildēt

Quo vadis?

28.03.2024. 21:17

Klasika. ;))))))))))

Nosaukt cilvēkus (diskusijas dalībniekus) par "marksistiem, plānprātiņiem un fekāliju stumdītājiem" un lūgt izteikties pēc būtības.

Vai mēs nevarētu tomēr viens pret otru būt pieklājīgāki?

Neesmu ne par Baidenu, ne par Trampu, vai tiešām tas nozīmē, ka esmu ieskaitāma šajā grupā?

Vai tiešām Jūs arī, acīs skatoties, sarunājoties ar cilvēkiem, lietojiet ikdienā šādu terminoloģiju?

Atbildēt

Lapas:    5   4   3   2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

21

Mums ir arhibīskaps un Sv. Meinardam – mantinieks!

FotoLatvijas Evaņģēliski luteriskās Baznīcas 30. sinode ir noslēgusies un atstājusi dvēselē daudzveidīgu prieku. Prieku par to, ka ir ievēlēts jauns Rīgas un Latvijas arhibīskaps, un prieku par to, ka balsojums bija tik līdzīgs. Mūsu baznīca spēja izvirzīt bīskapa amatam divus tik godājamus un Svētā Gara pilnus vīrus, ka pašai bija grūti starp viņiem izvēlēties.
Lasīt visu...

21

Ne smieties, ne raudāt. Iespējams, dārgākā traģikomēdija Latvijas vēsturē

FotoDaži citāti: "Tad atkal turpinājās bēdu stāsts par ministrijām, kuru darbinieki nekādus mērķus noteikt neesot spējīgi. Vismaz “airBaltic” gadījumā mērķi neesot noteikti."
Lasīt visu...

21

Un tad uz skatuves uznāk meluškāni – sapuvušās sistēmas aizstāvji

FotoPievienoju tiešām smieklīgu tvītu, pats iesmēju. Pirmajā brīdī. „Guntars Meluškāns: Šlesers sola izvest ielās savus vēlētājus. Rīgas ieslodzījuma vietās valda patīkams satraukums.”
Lasīt visu...

10

Tiesiskais teātris 2025.gada. 7. jūnijā: vēlēšanas, kurās nestrādāja nedz sistēma, nedz atbildība

FotoLatvijā 2025. gada 7. jūnijā notika pašvaldību vēlēšanas. Precīzāk – notika vēlētāju gribas izteikšana, taču balsu skaitīšana pārvērtās par valsts funkcionalitātes sabrukuma laboratoriju. Šo notikumu tagad ierakstīsim hronikā kā "demokrātijas beta versiju ar automātisku atbildības apvedceļu".
Lasīt visu...

10

Gaidiet tankus Rīgas ielās, iespējams, jau rudenī

FotoRosļikovs visu acu priekšā gatavo augsni krievijas specoperācijai tautiešu aizstāvēšanai. Saku kā režisors, kurš kaut ko saprot no dramaturģijas likumiem. Ja viņu nenoņem no trases savlaicīgi (likuma pārkāpumi acīmredzami, un to var izdarīt legāli), tad gaidiet tankus Rīgas ielās, iespējams, jau rudenī.
Lasīt visu...

21

Dažas domas pašvaldību vēlēšanu sakarā

FotoGan jau arī šoreiz polittehnoloģi būs atraduši veidu kā lielākajai daļai pilsoņu uzlauzt apziņas kodus, apiet krititiskās domāšanas barjeras un panākt saviem klientiem vajadzīgos rezultātus. Visiem nevajag. Tikai vairākumam. Tātad grābekļi ir sagatavoti vajadzīgās krāsās un izlikti iepriekš aprēķinātās vietās. Vairākums ar garantiju uzkāps. Tas tā, ievadam.
Lasīt visu...

21

Nu traki ar tiem populistiem

FotoPēdējās nedēļas jau bija tik notikumu pilnas, ka ziņu atkarības sirdzējiem nebija laika ne normālai ēdienreizei, ne mierīgi uz poda pasēdēt. Tipiska aina – glaudāmrīks vienumēr rokā, nedaudz šķielējošs acu skats displeju nepamet ne uz mirkli. Un te nu sākās tādi trakumi, salīdzinājumā ar kuriem Holivudas pasakas sāka izskatīties garlaicīgas kā komjauniešu atskaites. Bet lai nu uguņošana, neticamie video skati un pārgudrā spriešana par ģeopolitiskajām sekām paliek citiem.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi