Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā

Pievienot komentāru

Lapas:    5   4   3   2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Uldis

02.04.2024. 09:23

»

Tepat LV

Baisi, ka visu šo var attiecināt arī uz neseno potēšanas propogandu... Precīzi aprakstīti paņēmieni un Latvijā lieliski nostrādāja. Nemaz nav jāmeklē piemēri UK vai ASV


Kā debilie Trampa nīdēji un pārējie fekāliju stumdītāji centās Latvijas sabiedrību nošpricēt līdz nāvei?

Atbildēt

Tepat LV

02.04.2024. 01:29

Baisi, ka visu šo var attiecināt arī uz neseno potēšanas propogandu... Precīzi aprakstīti paņēmieni un Latvijā lieliski nostrādāja. Nemaz nav jāmeklē piemēri UK vai ASV.

Atbildēt

Tu

31.03.2024. 22:16

»

?!

ja tu šmucmanu ataudzīte,nesaprast,priekš tevis un savējiem labi,kāpēc slikti


Taču esi pilnīgs muļķis, vai ne? Tev taču vēl lasīt jāmācās? Saklausījies to komunistu prropogandu un tik d...

Atbildēt

tad jau arī runā līdz galam.

31.03.2024. 13:49

Brexit bija manipulācija protams, bet tad arī pasaki kāpēc! Briti gribeja būt lielie spēlētāji, skaidri zināja , ko amerikāņi izdarīs ar Eiropu. Un nekādu upura lomu uzņemties netaisijās.Viņi gribēja paši pārdalīt pasauli un likt to pār celi kopā ar amwerikāņiem. Tramps un Hitlers? Īss atskats pagātnē- amerikāņu kuģi izved visu Gebelsa kantori uz Ameriku, top Tavistokas institūts, strādā markūze un citi smadzeņdrāži..Te vārdi vairs nelīdz. Laiks mačetēm- sakapāt Demus sīkos gabaliņos ar visu viņu dienaskārtību..

Atbildēt

Mahno garā

31.03.2024. 12:57

»

"Cīņā mēs iegūsim tiesības savas!"

Nestors Mahno bija anarhists, viņa cīnītāji arī...


Latviešu strēlnieku un leģionāru pēcteči, klapēsim nost Stambulas konvencijas ieviesējus, tipa, kaku stumdītāju Rinkavičeni!

Atbildēt

"Cīņā mēs iegūsim tiesības savas!"

30.03.2024. 21:24

»

nu nu

Kas ir krievijas okraina, čurku Osetija? Nestors Mahno, kurš sita sarkanos, kamēr tie nobālēja un baltos, kamēr tie palika sarkani (sarkanie un baltie domāti krievi) cīnījās Ukrainā


Nestors Mahno bija anarhists, viņa cīnītāji arī.

Vai vari iztēloties, cik gan augstam ir jābūt Cilvēka apziņas līmenim un stirnām garam, lai sekojot atamana aicinājumam vajadzīgajā brīdī tvertu rokā ieroci, pamestu savas mājas un dotos nāves kaujā par savu Brīvību?

Mūsdienu latvietis, strēlnieku un leģionāru pēctecis, nespēj aizstāvēt savas un savu bērnu tiesības ne pret ko, piemēram, pat ne pret Stambulas konvencijas ieviesējiem...

Atbildēt

Kad sunim nav ko darīt tas laiza pautus

30.03.2024. 21:04

»

Vecais

Mazvērtības kompleksu māktie komentē


Mazvērtības kompleksu māktie komentē lielummānijas kompleksu māktā Jurģa Liepnieka refleksijas!
)))

Atbildēt

nu nu

30.03.2024. 17:23

»

Patriotiskais gars

TRAMPA KUNGS un MAGA---kaut kāda iespēja indiāņu


Tava saprāta brāļiem, smirdīgai krievu bidļjaķinai, pat sapņos nerādās tāda dzīvē, kāda ir ASV indiāņiem, bet krievu pasaules noriets tikai vēl uzņem apgriezienus. Ja krievija vēl nekapitulēs, līdz gada beigām tiks iznīcināta praktiski visa krievu infrastruktūra, bet līdz nākamās ziemas beigām miljoni krievu nosals un nosprāgs badā un nekādi humānie ASV konvoji, Lendlīze un "Buša kājiņas" vairs neglābs.

Atbildēt

Patriotiskais gars

30.03.2024. 16:50

»

Čepuri nost Betas priekšā!

Sen nekas tik izsmeļošs rezuējums par ASV nav bijis...


TRAMPA KUNGS un MAGA---kaut kāda iespēja indiāņu
civilizācijas iznīcinātājiem (ieropiešu priekšteču
šļurai),saglabāt feisu PLAUKSTOŠIEM DIENVIDIEM!Bet
citādi KAPUTEN.

Atbildēt

Čepuri nost Betas priekšā!

30.03.2024. 13:17

»

Beta

Kongresā jau ir Beidena dēliņa lieta. Ko vēl vajag...


Sen nekas tik izsmeļošs rezuējums par ASV nav bijis:
"ASV tiesu sistēma uz doto brīdi ir simtreiz sliktāka kā Latvijā. Caur un caur korumpēta.
ASV viss ir tik sapuvis, ka, ja demokrāti paliks, pasaules karš neizbēgams.
Tikai Latvijas lumpens dzīvo kā svētie vientieši un savā muļķībā nesaprot, ka Tramps ir vienīgā iespēja, lai cik paradoksāli tas neliktos..."

Atbildēt

nu nu

30.03.2024. 12:47

»

?!

muldi aizveries,nav ko skribelēt,pastāsti kā či boļševikiem palīdzēja ieviest kārtību Krievijas


Kas ir krievijas okraina, čurku Osetija? Nestors Mahno, kurš sita sarkanos, kamēr tie nobālēja un baltos, kamēr tie palika sarkani (sarkanie un baltie domāti krievi) cīnījās Ukrainā.

Atbildēt

edis

30.03.2024. 12:45

Var cik vien lien nonicinat to''mazo,stulbo lauki''.bet tu pats tacu ed kartupelus?Un,kurs tad vinus iestadija?Kurs izaudzeja?Kurs,bljad,izvagoja?Kurs lidz tirgum aizveda?Pikaso?Tu ed gan cukgalu,gan kartupelus,gan marinetu gurkiti.Visu to tev Salvadors Dali sarazoja?

Atbildēt

bet

30.03.2024. 10:12

»

derdz

Ak, Dievs, kādi nozombēti truliķi izrādās muļķuzemes titulnācijas izstrādājumu atkritumi


tev jau nevies netraucē braukt mājās pie savas netitulnacijas....Stulbais kirzovijsapog-osvoboditel!

Atbildēt

biedri>?!

30.03.2024. 10:11

»

?!

muldi aizveries,nav ko skribelēt,pastāsti kā či boļševikiem palīdzēja ieviest kārtību Krievijas


Tu iznāk-pret bolsevikiem un musu tevu Putin?????

Atbildēt

?!

30.03.2024. 10:03

»

Uldis

Ulmaņa cīņa pret krieviem, tāpat kā igauņiem un lietuviešiem nebūtu bijusi ilgāka kā pāris stundas. Ukraiņi, izņemot protams UPA varoņus, nevis necīnījās pret krieviem, bet lielākā daļa kopā ar tiem bija gatavi iznīcināt Eiropas civilizāciju, bet latviešu leģionāri gan cīnījās. Poļiem bija armija, bet...


muldi aizveries,nav ko skribelēt,pastāsti kā či boļševikiem palīdzēja ieviest kārtību Krievijas
okrainā mahno sīrošanas laikā.Tu šmucman ataudzēn
neskribelē par leģionāriem,či kolaborantiem,LATVJU
jauniešu piespiedu nogādātiem zem šiklgrūbera
zābaka!

Atbildēt

lauķis

29.03.2024. 22:15

»

Beta

Pārlasīju iepriekšējo komentāru, atvainojos, iznāca skarbi...


Palasīju ļoti erudīto dāmu Beta un Quo vadis? plašo, emocionālo diskusiju par pasaulē aktuāliem notikumiem. Viens secinājums likās man pieņemams, pamācošs un vērā ņemams (lai nu būtu arī pašām autorēm): “Labāk būt maz zinošam, bet ētiskam un morālam. Informāciju var pievilkt, morāli nē”! Patiešām pasaule ir pārblīvēta ar informāciju, un tajā var gan apmaldītues, gan kaut ko saprast (daudz retāk). Skumjākais ir tas ka visos karos, tai skaitā tagad Ukrainā, karojošo pušu vadoņi ļoti pārliecinoši (viņu pašuprāt) noformulējuši savas karošanas taisnīgos (“taisnīgos”) mērķus un uz devumus, kuriem viņu tauta un karaspēks pamatā arī notic. Kamdēļ notic? , jo laikam jau taisnība ir Betas kundzes globālajam secinājum: Informāciju var pievilkt, morāli nē! Nu vot, un kas kuram un kāda ir morāle!?.....???

Atbildēt

Uldis

29.03.2024. 21:40

»

Beta

Īsti nav ko iebilst Tavā spīčā...


Ulmaņa cīņa pret krieviem, tāpat kā igauņiem un lietuviešiem nebūtu bijusi ilgāka kā pāris stundas. Ukraiņi, izņemot protams UPA varoņus, nevis necīnījās pret krieviem, bet lielākā daļa kopā ar tiem bija gatavi iznīcināt Eiropas civilizāciju, bet latviešu leģionāri gan cīnījās. Poļiem bija armija, bet viņi vienalga kapitulēja.
Kāda nozīme proporcijām, ja Otrā pasaules karā uz vienu varoņa nāvē kritušo vācieti uz elli aizdevās 6-7 krievi?
Bēdīgi tas, ka Ukrainā atrodas tādi, kuri lepojas, ka viņu vectēvi kopā ar krieviem karoja pret Eiropu, tādi kā Mikoļenko un Cimbaļuk, kuriem nepielec, ka to ko krievi šodien dara Ukrainā, viņu vectēvi darīja pret humānām Eiropas tautām un šodien notiekošais ir Otrā pasaules kara netaisnīgā iznākuma sekas.

Atbildēt

Beta

29.03.2024. 20:22

»

Uldis

Ukraiņiem bija arī Romāns Šuhēvičs un UPA, kuri cīnījās par savu valsti un tautu. Ulmanis izglāba Latviju 1934. gada 15. maijā un pateicoties tam Latvija saglabāja neatkarību vēl 6 gadus, par ko krievi viņu nobendēja, bet sorosoīdi viņu ienīst un izplata nelietīgas ķengas. 1940. gadā krievu tanki varēja...


Īsti nav ko iebilst Tavā spīčā.

Ja nu vien - Ulmanis, kas necīnījās pret krieviem, labais...
Ukraiņi, kas necīnījās pret krieviem, sliktie... visa mūsdienu ļaunuma sakne...

Ukraiņi ap 40 miljoni, krievi ap 140 miljoni, proprcija apmēram 1 pret 3,5

Domāju, ka Ulmanis bija labs valstsvīrs Latvijai, bet vara taures skāra arī viņu...

Atbildēt

Beta

29.03.2024. 20:12

»

Quo vadis?

Ja jau Jūs visu redzat un zinat par mani, ko tur vispār diskutēt...


Pārlasīju iepriekšējo komentāru, atvainojos, iznāca skarbi.

Labāk būt maz zinošam, bet ētiskam un morālam. Informāciju var pievilkt, morāli nē. Ja nu pēc kādas personiskas katastrofas...

Jūs esat ļoti ētiska (kas ir ļoti simpātiski), bet šajā vidē darbojas citi nosacījumi.

Es neesmu Jūsu naidniece, vien redzu Jūsu .... hmm.... šauro informētības līmeni....



Atbildēt

Beta

29.03.2024. 20:01

»

Quo vadis?

Ja jau Jūs visu redzat un zinat par mani, ko tur vispār diskutēt...


Es par Jums spriežu pēc Jūsu komentāriem, pareizāk sakot, argumentiem, ko lietojat.
Esat tipiska maz zinoša zilzeķe (atvainojos !) ar tipski sievišķīgu emocionālu prāta konstrukciju.

Viens stiprs vārds liek zaudēt sarunu pavedienu (ja tāds ir), ir vēlme lasīt morāli, kaut šajā vidē nevienu nepārtaisīsiet, ir sajēga par morāli, ne reālo dzīvi.

Vai varat ko pienest mūsu sarunā ar Uldi, izņemot simtreiz atgremotās prātulas, ka Tramps ir elles izdzimums?
Jau sapratu, ka nē. Jūsu informācijas līmenis ir mediju virsraksti.
Sausais atlikums, parunāt par morāli.... paaudzināt šeit esošos. Audziniet vesela... :)

Man arī netīk Ulda izteiksmes forma, bet būtība man daudz svarīgāka.

Jums it kā ir forma, bet nav satura, atvainojiet... :)

Atbildēt

Quo vadis?

29.03.2024. 17:47

»

Beta

Mums grūti diskutēt, jo Jūs, cik redzu, neko nezināt par to, kas notiek pasaulē...


Ja jau Jūs visu redzat un zinat par mani, ko tur vispār diskutēt.
Es pat neesmu uzsākusi sarunu par Trampu.
:)))))))))))))))))))))

Labi, lai paliktu kaut kāda vēlēšanās palasīt citus rakstus, vienkārši atslēgšos no diskusijas ar tiem, kuri atļaujas citus saukt par fekāliju stumdītājiem.
Ja Jums tas ir pieņemami, tad turpiniet ar Uldi tālāk.

Atbildēt

Uldis

29.03.2024. 17:33

»

Beta

Emocijas kopumā saprotu, bet īsti nevaru piekrist...


Ukraiņiem bija arī Romāns Šuhēvičs un UPA, kuri cīnījās par savu valsti un tautu. Ulmanis izglāba Latviju 1934. gada 15. maijā un pateicoties tam Latvija saglabāja neatkarību vēl 6 gadus, par ko krievi viņu nobendēja, bet sorosoīdi viņu ienīst un izplata nelietīgas ķengas. 1940. gadā krievu tanki varēja izbraukt cauri Latvijai pusi dienas laikā un nogalināt vairākus simtus tūkstošus iedzīvotāju, ja būtu bijusi kaut niecīgākā pretestība. Ja 1944. gadā priekš Staļina latvieši jau skaitījās vajadzīgs darbaspēks, tad 1940.-41. pilnīgi nevajadzīgs materiāls. Vienīgais, ko Ulmanis, nevarēdams paredzēt krievu zvēriskumu, nelika armijai izklīst, kas dotu iespēju saglabāt simtiem krietnu un talantīgu latviešu dzīvības. 20 000 krievu noslepkavoto poļu virsnieku arī to nevarēja paredzēt.
Visi kas melo par Trampu, melo arī par Ulmani un visu pārējo.

Atbildēt

Beta

29.03.2024. 16:29

»

Uldis

Atkārtošos. Būšu cinisks. Ukraina maksā par to, ka pateicībā Staļinam par Golodomor tās pārstāvji 1939. - 40 uzbruka miermīlīgām Austrumeiropas valstīm. Būtu viņi pavērsuši savus ieročus absolūtā ļaunuma virzienā, to nebūtu paglābis ne Čerčils ne Rūzvelts un karš ar minimāliem upuriem un postījumiem...


Emocijas kopumā saprotu, bet īsti nevaru piekrist.
Golodomora traģēdija reljefi izzīmējas tikai ar laika nobīdi.
Parasta cilvēka prāts nevar aptvert tādu neģēlību un, lai nesajuktu, meklē attaisnojumus.
Tas pats notiek arī mūsdienās. Tagad. Šobrīd.

Cilvēks parastais nespēj noticēt, ka covids bija milzu afēra, ka Amerikā palikušas demokrātijas drumstalas...

Ukraiņiem nebija savas valstiskuma pieredzes, tie bija citi laiki ar citu pieredzi un rīcību.
Ulmanis arī izvēlējās nodot Latviju 40.gadā nevis cīnīties.

Vēsture jāzina un no tās jāmācās.
Ukraiņiem pēc PSRS sabrukšanas vajadzēja būvēt savu nacionālo valsti, nevis aplaisties ar krievu pūļiem.
Par to arī tagad maksā.

Atbildēt

Uldis

29.03.2024. 15:55

»

Beta

Jā, dzirdēju, ka republikāņi strādā pie atsevišķas paketes Ukrainai, bet kad tas būs, nav zināms...


Atkārtošos. Būšu cinisks. Ukraina maksā par to, ka pateicībā Staļinam par Golodomor tās pārstāvji 1939. - 40 uzbruka miermīlīgām Austrumeiropas valstīm. Būtu viņi pavērsuši savus ieročus absolūtā ļaunuma virzienā, to nebūtu paglābis ne Čerčils ne Rūzvelts un karš ar minimāliem upuriem un postījumiem būtu beidzies vēl 1941. gadā un, saprotama lieta, nekad nebūtu Bučas, Irpeņas un Mariopules slaktiņu. Nebūtu visdrausmīģākās traģēdijas piedzīvojuši ķīnieši, korejieši, vjetnamieši, laosieši, kambodžieši. Indijā šodien varbūt būtu pus miljards iedzīvotāju, bet visi būtu izglītoti un veselīgi un Gangā nepeldētu cilvēku un dzīvnieki līķi. Āfrikā nevaldītu vājprātīgu cilvēkēdāju režīmi.

Atbildēt

Beta

29.03.2024. 15:34

»

Uldis

Runa pa konkrētu palīdzību Ukrainai, bet ne to, ko melīgie kuces bērni nosaukuši par "palīdzību Ukrainai" No iepriekšjiem 40 miljardiem "palīdzības Ukrainai", tā dabūja tikai 7, tāpēc jau Kongress atsakās piedalīties Obamas - Sorosa gatavotā nelietībā


Jā, dzirdēju, ka republikāņi strādā pie atsevišķas paketes Ukrainai, bet kad tas būs, nav zināms.
Tāpēc demokrāti, ar šantāžas palīdzību, mēģina panākt pārsvaru Pārstāvju palātā.
Džonsonu tad var nomest.

Domāju, ka no Amerikas reālas palīdzības tik drīz nebūs. Ukraina turpinās asiņot...

Brīžiem man liekas, ka tas Dieva sods Ukrainai, par to, ka bija aplaidusies ar dažāda kalibra krieviem.
Latvijā būtu tas pats, ja mēs būtu sadevuši pilsonības visiem un spēlētu demokrātiju.

Atbildēt

Uldis

29.03.2024. 15:12

»

Beta

Uldi, tai paketē Ukrainai it kā paredzēts 61 miljards. Bet tas ir apmāns


Runa pa konkrētu palīdzību Ukrainai, bet ne to, ko melīgie kuces bērni nosaukuši par "palīdzību Ukrainai" No iepriekšjiem 40 miljardiem "palīdzības Ukrainai", tā dabūja tikai 7, tāpēc jau Kongress atsakās piedalīties Obamas - Sorosa gatavotā nelietībā.

Atbildēt

Beta

29.03.2024. 15:01

Gara 2 h Ilaronova intervija. Es parasti klausos ātrumā 1.5, bet tas individuāli.
No 1.23 h viņš sāk ķidāt "palīdzības paketi". Der paklausīties.

https://youtu.be/t4xMyELESas

Atbildēt

Beta

29.03.2024. 14:51

»

Uldis

Ne piekāpība, bet gluži otrādi uzstājība, lai Ukraina beidzot saņemtu palīdzību


Uldi, tai paketē Ukrainai it kā paredzēts 61 miljards. Bet tas ir apmāns.

Ukraiņi nesaņems praktiski neko.
Pameklēšu rullīti, kur Ilarionovs ar skaitļiem, tabulām un cipariem izķidā visu demokrātu paketi.
Nemaz nerunājot par Hamasam paredzētajiem 10 miljardiem...

Atbildēt

Beta

29.03.2024. 14:47

»

Uldis

Uz kremļa daikta tas tika uzmaukts vēl Brežņeva laikos, kad to Maskavā vienmēr uzņēma ar ne mazāku pompu, kā Kadafi, Bokasu, Mugabi un citus Āfrikas cilvēkēdājus. Katru reizi, viņš Maskavā tikās arī ar disidentiem, kuri vēl ne visi sēdēja cietumā, bet pēc vaļsirdīgas aprunāšanās ar ASV senatoru, tie...


Kongresā jau ir Beidena dēliņa lieta. Ko vēl vajag?
Dzērumā pazaudēts dators ar saraksti un bildēm narkotiku reibumā...
Draudēšana ar tētiņu Big guy.... un neko...

ASV tiesu sistēma uz doto brīdi ir simtreiz sliktāka kā Latvijā. Caur un caur korumpēta.
ASV viss ir tik sapuvis, ka, ja demokrāti paliks, pasaules karš neizbēgams.
Tikai Latvijas lumpens dzīvo kā svētie vientieši un savā muļķībā nesaprot, ka Tramps ir vienīgā iespēja, lai cik paradoksāli tas neliktos...

Atbildēt

Uldis

29.03.2024. 14:44

»

Beta

Es klausos arī Amerikas krievus, kas atbalsta republikāņus un Trampu...


Ne piekāpība, bet gluži otrādi uzstājība, lai Ukraina beidzot saņemtu palīdzību.

Atbildēt

Beta

29.03.2024. 14:38

»

Uldis

Uz kremļa daikta tas tika uzmaukts vēl Brežņeva laikos, kad to Maskavā vienmēr uzņēma ar ne mazāku pompu, kā Kadafi, Bokasu, Mugabi un citus Āfrikas cilvēkēdājus. Katru reizi, viņš Maskavā tikās arī ar disidentiem, kuri vēl ne visi sēdēja cietumā, bet pēc vaļsirdīgas aprunāšanās ar ASV senatoru, tie...


Es klausos arī Amerikas krievus, kas atbalsta republikāņus un Trampu.

Demokrāti panākuši ASV vēsturē nebijušu lietu. No apakšpalātas ar dažādiem iemesliem, pusgadu pirms vēlēšanām, atvaļinājušies vairāki republikāņi. Tagad apakšpalātā ir tikai vienas republikāņu balss pārsvars . Aprīlī "pensijā" it kā plāno aiziet vēl 2 republikāņi.
ASV nav kā Latvijā, kur vietu aizņem nākošais, viņiem vieta paliek tukša.
Aiz to, iespējams, Džonsona piekāpība. Nezinu. Jāpaklausās vēl.

Atbildēt

kotletes ar austiņām

29.03.2024. 14:09

»

Beta

Visam, ko raksti, piekrītu un zinu...


ar astītēm

un āža kājiņām...

Atbildēt

Uldis

29.03.2024. 14:09

»

Beta

Visam, ko raksti, piekrītu un zinu...


Uz kremļa daikta tas tika uzmaukts vēl Brežņeva laikos, kad to Maskavā vienmēr uzņēma ar ne mazāku pompu, kā Kadafi, Bokasu, Mugabi un citus Āfrikas cilvēkēdājus. Katru reizi, viņš Maskavā tikās arī ar disidentiem, kuri vēl ne visi sēdēja cietumā, bet pēc vaļsirdīgas aprunāšanās ar ASV senatoru, tie tur parasti nonāca.
Ja pastāvētu risks, ka Kongress varētu izmeklēt Burisma lietu, Čaks Šumers pirmais ierosinātu Senātam pagarināt LendLease un tai pašā dienā par to varētu nobalsot arī Kongress. Arī bez visas LendLease, Trampa nonākšana Baltā namā karu varētu izbeigt nedēļas laikā, ar visu Ukrainas zemju, tai skaitā Kubaņas, atbrīvošanu un reperāciju izmaksu, jo kā jau daudziem patika izteikties: Tramps ir neaprēķināms, tāpēc maz ticams, ka gļēvais Putins gribētu riskēt.
Šobrīd drīzāk ne Tramps, bet Maiks Džonsons uzstāj par balsošanu palīdzības piešķiršanu konkrēti Ukrainai, ne tā kā bija iecerējis Baltais nams, ka varēs 61 miljardu tērēt pēc saviem ieskatiem, nepaskaidrojot, cik no tiem papildinās Obamas, Sorosa, Baidena kontus un demokrātu kriminālo kasi, cik saņems Hamas, cik Hesbola, cik LGBT un kādas druskas paliks Ukrainai. Pat ja Baltais nams nebremzētu palīdzību Ukrainai, tā varētu materializēties tikai pēc 3-6 mēnešiem, kad par piešķirtiem līdzekļiem tiktu saražoti jauni ieroči, bet demokrāti un kremlis cer, ka tik ilgi Ukraina nemaz nenoturēsies.

Atbildēt

Beta

29.03.2024. 13:36

»

Quo vadis?

Nevajag ieiet personālijās, tad arī vieglāk diskutēt būs, kā arī parādīsies iespēja noskaidrot, ka daudziem ir pilnīgi pamatots, pat līdzīgs viedoklis


Mums grūti diskutēt, jo Jūs, cik redzu, neko nezināt par to, kas notiek pasaulē.
Drusku no pazudušā komentāra.
Trampa piekritēji, pamatā ir cilvēki, kas skatās atvērtām acīm, un nepārtiek tikai no meinstrīma Sorosa apmaksātajiem viedokļiem. Viņi informāciju rok, nevis tic visam, ko mums mēģina ieliet mutē...

Pieņemu, ka Jūsu zināšanas par Trampu ir tradicionālajā demokrātu un Latvijas mediju līmenī - trakais, nenormālais, bīstams putlera draugs... J
Jūsu atbalstītais krievu trollis izteicās tieši šādā paradigmā.
Viņš nav muļķis, vienkārši viņam nevajag ASV vadībā cilvēku, kurš var putleru atkal ielikt steliņģī. Viņam, tāpat kā putleram, vajag bardaku pasaulē un Latvijā.

Birkas nekarinu. Ja pārlasīsiet savu kometāru, tad drīkāk Jūs karināt birkas. Trampa atbalstītāji - vai nav birka?
Ar ko mana - pīļu dīķa iemītnieki - sliktāka?

Atbildēt

Beta

29.03.2024. 13:25

»

Uldis

Gordons, Jakovina, Portņikovs, Muždabajevs, Politeka un citi portāli...


Visam, ko raksti, piekrītu un zinu.
Es arī sekoju notikumiem pasaulē. Cepu kotletes ar austiņām, kur klausos dažādus viedokļus.

Tikai viena piezīme. Lendlīze ir beigusies. Tā bija parakstīta uz gadu, kura laikā Baidena administrācija Ukrainai neiedeva nevienu patronu vai kaut vai kasku. Tas ir caur lendlīzi.
Republikāņi ierosināja pagarināt, demokrāti neatbalstīja. Tā, ka lendlīze abortēta nepiedzimusi.
Patreiz Tramps atgriezies pie lendlīzes idejas, bet tas būs tikai tad, ja viņš būs prezidents.

Un, jā. Amerikāņi kaudzēm utilizē ieročus, ko varētu bez skādes asdot Ukrainai...
Domāju, ka korumpants Baidens ir uz krievu āķa par saviem darījumiem Burismā...

Atbildēt

Uldis

29.03.2024. 12:52

»

Quo vadis?

Klasika...


Tik daudz rakstu zīmes, bet neviena vārda par tēmu! Es tomēr atkārtošu savu lūgumu noteiktai organismu kategorijai, darīt man zināmu par kādu no manis minētiem "noziegumiem" tie tik ļoti nīst Trampa kungu, ka pat maizes gabals iestrēgst rīklē, jeb ir vēl citi, daudz šausmīgāki.

Atbildēt

Uldis

29.03.2024. 12:44

»

Beta

Es par to, ka ukraiņi savā vairumā pret Trampu noskaņoti ļoti negatīvi...


Gordons, Jakovina, Portņikovs, Muždabajevs, Politeka un citi portāli.
------------------
Tie visi ir starptautiskā finanšu noziedznieka, Sorosa, stipendiāti, bet Muždabajevs un Babčenko, kuri runā pareizus vārdus par krieviju un krieviem, turklāt vēl ir arī Putina iesūtītie "kazačoki". Nepaguruši raujas FSB kadru oficieri: Švec ASV un Žirnovs Francijā un tādu Rietumos ir desmitiem un simtiem, tikai jau ar citiem uzdevumiem. Ārzemēs ir ērti iekārtojušies Ukrainas ienaidnieki, "labie krievi": Orlova, Troickis, Parhomenko, Hodorkovskis, Kasparovs. Dožģ, Meduza. Ipaši noderīga ir talantīgā Juļka Latiņina, kura apgalvoja, ka dzīvojamos namus Buinakskā, Volgodonskā un Maskavā nespridzināja čekisti, ka Boroviku un Litviņenko Putins nenogalināja par to, ka viņi pētīja tā sodomiju un pedofīliju un ka 10.04.10 terora aktā pie Smoļenskas vainīgi Polijas piloti. 95% patiesības un 5% visnelietīgākie meli, uz kuriem vienmēr uzraujas intelektuāli alternatīvi apdāvinātie. Ilgi turējās Aleksandrs Sotņiks, bet tomēr nenoturējās un paņēma rokās Trampa nīdēju sagatavotos fekāliju maisiņus.
Vispār jau Ukrainas dāvāšana kremlim iesākās, kad Klintons lika Ukrainai atdot krievijai savus kodolieročus un turklāt vēl sazāģēt visas savas raķetes, bet nepārprotams signāls bija, kad Obama ar Putinu noslēdza Klintones sagatavoto "restart", kas anulēja visus iepriekšējos Putina noziegumus un iedeva Carte blanche visiem turpmākiem.
Ja Zeļenskis būtu ieinteresēts kara izbeigšanā, viņš pavēstītu Baidenam, ka ir gatavs nodot Kongresam Hantera Baidena un Burisma krimināllietas materiālus un, nav izslēgts, ka Baltais nams nekavējoši sāktu pildīt Baidena 2022. gada 9. maijā parakstīto Senāta un Kongresa pieņemto Lenslease likumu. Ukraina iztiktu arī bez LendLease, kas nozīmē, ka Ukraina varētu saņemt vismodernākos ieročus un neierobežotā apjomā, kā bija WWII, kad ASV tērēja Staļina kara mašīnai 10% valsts budžeta un amerikāņi tai bija spiesti vergot 24/7. Tai pilnīgi pietiktu ar norakstītiem Tomahawk un citiem norakstītiem ieročiem, kurus Pentagons nemitīgi utilizē prātam neapveramos apmēros, lai jau pēc pāŗis mēnešiem Urālos būtu krievu masu Brāļu kapi ar vairākiem miljoniem nogalināto.

Atbildēt

Quo vadis?

29.03.2024. 11:54

»

Beta

Kā tas nākas, ka neviens cits neko nezina ne par Ukrainu, ne Krieviju, ne Ameriku, bet tieši tie, kas ir par Trampu (atvainojos, Jūsu kungu, Trampa kungu), vislabāk zina, kurš ar ko kur tikās un cik ilgi, un kā tas ietekmēja vai neietekmēja starptautiskās attiecības...


Nevajag ieiet personālijās, tad arī vieglāk diskutēt būs, kā arī parādīsies iespēja noskaidrot, ka daudziem ir pilnīgi pamatots, pat līdzīgs viedoklis.
Tomēr pazūd vēlēšanās diskutēt, ja jau saknē tevi noliek pie vietas. Tieši trampa stilā (ar lielo burtu).
:)

Atbildēt

Quo vadis?

29.03.2024. 11:51

»

Beta

Uzrakstīju garu komentāru par Trampu un demokrātu politiku, ko neizlaida cauri. Vienkārši neizlaida


Man arī n-tos neizlaiž. Tad jau abas neatbilstam šī portāla standartiem. ;)

Atbildēt

Beta

29.03.2024. 09:33

»

Quo vadis?

Nē, Jūs manipulējat ar tekstu, Jūs nedevāt nekādu brīvību un iespēju izteikties, jo tādejādi šie cilvēki piekristu Jūsu izteikumiem par viņiem...


Uzrakstīju garu komentāru par Trampu un demokrātu politiku, ko neizlaida cauri. Vienkārši neizlaida....

Atbildēt

Beta

29.03.2024. 07:50

»

Quo vadis?

Kā tas nākas, ka citas valsts prezidentu Jūs nosaucāt par kungu, bet mūs, savus tautiešus Jūs nosaucāt par "marksisti, plānprātiņi un fekāliju stumdītāji...


Kā tas nākas, ka neviens cits neko nezina ne par Ukrainu, ne Krieviju, ne Ameriku, bet tieši tie, kas ir par Trampu (atvainojos, Jūsu kungu, Trampa kungu), vislabāk zina, kurš ar ko kur tikās un cik ilgi, un kā tas ietekmēja vai neietekmēja starptautiskās attiecības?
..............
Tas nākas tā, ka pīles, dzīvojot dīķī , interesējas tikai par savu dīķi. :)
Ko jums baro Latvijas mēdiji, to jūs ēdat.

Patreiz pasaulē notiek tektoniskas sabiedriski politiskas svārstības, kam būs ļoti liela ietekme arī uz pīļu dīķi. Tie, kam tas ir svarīgi, zina gan par ASV, Krieviju, Ukrainu, Izraēlu... pat Poliju un Moldovu.

Brīžiem pārņem šausmas par vidējā statistiskā pilsoņa šauro redzes loku...

Atbildēt

Quo vadis?

28.03.2024. 20:55

»

Uldis

Es nelūdzu marksistus, plānprātiņus un fekāliju stumdītājus izteikties pēc būtības, jo tas būtu smieklīgi. Es tikai vēlējos uzzināt, kādus noziegumus viņuprāt vēl ir pastrādājis Trampa kungs bez jau manis minētiem un par kādiem manis jau minētiem tie visvairāk nīst 45. ASV Prezidentu...


Nē, Jūs manipulējat ar tekstu, Jūs nedevāt nekādu brīvību un iespēju izteikties, jo tādejādi šie cilvēki piekristu Jūsu izteikumiem par viņiem.
Arī tagad, Jūs paziņojat melus, teikdami, ka vini nīst Jūsu prezidentu (ar lielo burtu) kaut kādu noziegumu dēļ.
Vai tiešām jebkurš cilvēks kļūst par plānprātiņu, ja nepiekrīt kaut dažiem Jūsu punktiem par Jūsu prezidentu?

Atbildēt

Uldis

28.03.2024. 20:40

»

Quo vadis?

Klasika...


Es nelūdzu marksistus, plānprātiņus un fekāliju stumdītājus izteikties pēc būtības, jo tas būtu smieklīgi. Es tikai vēlējos uzzināt, kādus noziegumus viņuprāt vēl ir pastrādājis Trampa kungs bez jau manis minētiem un par kādiem manis jau minētiem tie visvairāk nīst 45. ASV Prezidentu.

Atbildēt

Quo vadis?

28.03.2024. 20:22

»

Uldis

Paskaidrošu tev, krievelim, ka Putinam izdevās ar Trampu parunāt 5 minūtes, kad tas bija novaktējis Helsinkos to nākot ārā no tualetes, jo Trampa kungs to ignorēja. Pavisam cita lieta plānprātīgais Baidens, kas tikko iegājis Orālā kabinetā, uzreiz piezvanīja pahanam, lai apliecinātu savu padevību. Trampa...


Kā tas nākas, ka citas valsts prezidentu Jūs nosaucāt par kungu, bet mūs, savus tautiešus Jūs nosaucāt par "marksisti, plānprātiņi un fekāliju stumdītāji"?

Kā tas nākas, ka neviens cits neko nezina ne par Ukrainu, ne Krieviju, ne Ameriku, bet tieši tie, kas ir par Trampu (atvainojos, Jūsu kungu, Trampa kungu), vislabāk zina, kurš ar ko kur tikās un cik ilgi, un kā tas ietekmēja vai neietekmēja starptautiskās attiecības?

Kā tas nākas, ka Jūs esat pārņēmis tieši sava "kunga" izteksmes stilu?

Nav jau jāatbild. Būtu vēlama kaut kāda pieklājība, mēs tomēr visi esam publiskā telpā, kurā vēlams ievērot kaut elementāru cieņu pret citiem cilvēkiem.

Atbildēt

Quo vadis?

28.03.2024. 20:17

Klasika. ;))))))))))

Nosaukt cilvēkus (diskusijas dalībniekus) par "marksistiem, plānprātiņiem un fekāliju stumdītājiem" un lūgt izteikties pēc būtības.

Vai mēs nevarētu tomēr viens pret otru būt pieklājīgāki?

Neesmu ne par Baidenu, ne par Trampu, vai tiešām tas nozīmē, ka esmu ieskaitāma šajā grupā?

Vai tiešām Jūs arī, acīs skatoties, sarunājoties ar cilvēkiem, lietojiet ikdienā šādu terminoloģiju?

Atbildēt

Lapas:    5   4   3   2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

21

Eiropas Parlamenta vēlēšanas nāk ar uzlabotu vēlēšanu likumu un jaunām iespējām nobalsot

FotoAr katrām jaunām vēlēšanām tiek mazliet pilnveidotas un atvieglotas iespējas nobalsot — Eiropas Parlamenta vēlēšanas jūnija sākumā nav izņēmums. Lasām likumu un aplūkojam, kādas jaunas iespējas un ērtības šogad ieviestas nobalsošanā.
Lasīt visu...

6

Latvijas Televīzija kā pēdējais krievu valodas bastions?

FotoLaikā, kad skolas pāriet uz mācībām tikai latviski, kad atsakāmies no krievu valodas kā otrās svešvalodas, kad pat Latvijā dzīvojošajiem Krievijas pilsoņiem jāpierāda savas latviešu valodas zināšanas, Latvijas Televīzija (LTV) kā tāds atpakaļrāpulis nākusi klajā ar paziņojumu, ka Eiropas Parlamenta priekšvēlēšanu debates tā rīkos arī krievu valodā!
Lasīt visu...

18

Ne prātā mums nenāk atcelt debates Krievijas valsts valodā

FotoLatvijas Televīzijas Redakcionālā padome šobrīd neizskata iespēju atcelt plānotās RUS.LSM Eiropas Parlamenta priekšvēlēšanu debates.
Lasīt visu...

6

Priekšvēlēšanu debatēm jābūt valsts valodā

FotoŅemot vērā sabiedrībā aktualizēto diskusiju par priekšvēlēšanu debašu organizēšanu krievu valodā, partiju apvienība Jaunā Vienotība uzsver, ka īpaši kopš Krievijas brutālā iebrukuma Ukrainā ar Latvijas medijiem ir jākumunicē Latvijas valsts oficiālajā – latviešu – valodā. Arī Eiropas Parlamenta priekšvēlēšanu laikā diskusijām medijos jābūt tikai valsts valodā, tādēļ politisko partiju apvienības Jaunā Vienotība pārstāvji nepiedalīsies priekšvēlēšanu debatēs un raidījumos, kas notiks krievu valodā.
Lasīt visu...

21

Aicinām kritiski vērtēt Tieslietu ministrijas bez sociālo partneru iesaistes un visu ieinteresēto personu informēšanas izstrādāto likumprojektu

FotoSaeimas 2024. gada 16. maija darba kārtībā izskatīšanai otrajā lasījumā ir iekļauts likumprojekts Grozījumi likumā “Par atjaunotā Latvijas Republikas 1937. gada Civillikuma ievada, mantojuma tiesību un lietu tiesību daļas spēkā stāšanās laiku un piemērošanas kārtību” (565/Lp14). Likumprojekts Saeimā iesniegts 2024. gada 17. aprīlī un pirmajā lasījumā izskatīts jau nākamajā dienā. Lai arī likumprojekts skar aptuveni 300 tūkstošus iedzīvotājus, viņu viedoklis tāpat kā vairākos Satversmes tiesas spriedumos izteiktās atziņas un ekspertu brīdinājumi ir ignorēts.
Lasīt visu...

21

Eiropas Parlamenta priekšvēlēšanu debates Latvijā drīkst notikt tikai valsts valodā – latviešu valodā

FotoKomentējot publiski pieejamo informāciju – Latvijas Televīzija 2024. gada 3., 4., 5. un 6. jūnijā ir paredzējusi Eiropas Parlamenta deputātu kandidātu debates rīkot krievu valodā – Latviešu valodas aģentūra izsaka skaidru nosodījumu, vēršot atbildīgo personu un sabiedrības uzmanību, ka šāda rīcība ir pretrunā gan ar Satversmē nostiprināto valsts valodas statusu, gan ar Valsts valodas likumu. Eiropas Savienībā tiek īstenota daudzvalodība – ir 24 oficiālās valodas, tostarp latviešu valoda.
Lasīt visu...

21

Krievvalodīgo debašu iecere savā būtībā ir pretrunā ar Satversmē nostiprināto valsts valodas statusu un tās lomu sabiedrības integrācijā

FotoPar Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (attēlā – tās vadītājs Jānis Siksnis) ieceri noturēt sabiedriskajā televīzijā Eiropas Parlamenta priekšvēlēšanu debates krievu valodā.
Lasīt visu...

21

Aicinu noskaidrot un saukt pie atbildības tos, kuri pieļauj un veicina krievu valodas kā „de facto” otras valsts valodas nostiprināšanu

FotoŅemot vērā, ka Latvijas Republikas Satversmes preambula nosaka, ka Latvijas valsts ir izveidota, lai garantētu latviešu nācijas, tās valodas un kultūras pastāvēšanu un attīstību cauri gadsimtiem;
Lasīt visu...

21

Kur pazuduši lauksaimnieku protesti?

FotoBloķētas lidostas, lielceļi, ostas un tūkstošiem traktoru Berlīnē. Bloķēti ceļi Polijā, degošas riepas un pārrautas barikādes Briselē. Tonnām uz ceļa izbērtu tomātu un bloķētas veikalu ķēdes Spānijā, un visbeidzot – teju 2000 traktoru Latvijas reģionos. Lauksaimnieku protesti Eiropā tika izvērsti iepriekš nepieredzētos apmēros, turklāt, ar katru nākošo protestu tie kļuva aizvien daudzskaitlīgāki un radikālāki. Un tomēr, šīs akcijas, kurām likumsakarīgi bija jānonāk kādā kulminācijas fāzē, pēkšņi gluži vienkārši pazuda.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi Foto

Briselē nopelnīt jaunam “Nikon” jeb cinisma augstākā pakāpe Anša Pūpola izpildījumā

7. maijā Latvijas publisko telpu pāršalca ziņa, ka Daces Melbārdes vietu Eiropas Parlamentā (EP) ieņems...

Foto

Vai “Jaunā Vienotība” spēj sev un citiem atzīt, ka stulbi sanāca?

Esat kādreiz mēģinājuši stiept gumiju? Pašlaik vadošā partija ar to nodarbojas. Vērojot viņus, atdarinot vai...

Foto

Pirms 150 gadiem dzimis demokrāts un tiesībnieks ar dzejnieka sirdi Miķelis Valters

“Viņu uzskata par pirmo latvieti, kurš 1903. gadā žurnāla "Proletāriets" rakstā "Patvaldību nost! Krieviju...

Foto

Vēsturiskas precizitātes labad 4. maijs tomēr būtu atkal jānosauc par “Latvijas Republikas neatkarības deklarācijas pieņemšanas dienu”

Komentāru rakstu 5. maija pēcpusdienā. Ir svētdiena. Šonedēļ sanākušas trīs...

Foto

Latvijas otrā dzimšanas diena: kā mums ir veicies?

Manā skatījumā 4.maijs ir Latvijas otrā dzimšanas diena. Un ne tikai svinīgā ziņā, bet arī tajā, kā to...

Foto

Nolikt ziedus nepareizā vietā – tas mūsdienu Latvijas PSR ir noziegums!

Valsts policijas Latgales reģiona pārvaldes Ziemeļlatgales iecirknis no 15. marta līdz 14. aprīlim piefiksējis trīs...

Foto

Par varu

Kad sapulces telpā ienāk starojoša sieviete un visi vīrieši uz mirkli pazaudē domas pavedienu, vai šai sievietei kāds pie durvīm piešķīra varu tā izrīkoties?...

Foto

Dažas pārdomas Edgara Kauliņa dzimšanas dienā

Aprit gadskārta, kopš dzimis viens no mūsu novada cilvēkiem, kas ne tikai atstājis daudzus nostāstus par sevi, bet arī izraisījis...

Foto

Vai esam ceļā uz “Baltijas tīģera” stāstu? Izskatās - būs jāpagaida

Man bija gods piedalīties smalkā politekonomiskās elites pasākumā (ar stilīgu nosaukumu LaSER vai “lāzers”), kur...

Foto

Cik stabila ir Evikas Siliņas koalīcija? 8 no 10 stabila

Cik stabila ir Evikas Siliņas koalīcija? Es teiktu 8 no 10 stabila, jo…  Jaunā Vienotība (JV) ir atdevusi...

Foto

Jūs smiesieties, bet neko ticamāku mēs nespējām sacerēt

Politisko partiju apvienība Jaunā Vienotība vēršas Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojā (turpmāk KNAB) ar iesniegumu par slēptās priekšvēlēšanu aģitācijas vēršanu...

Foto

Zog, acīs skatīdamies, bet stāsta, ka tas visvairāk ir vajadzīgs pašiem apzagtajiem

Jampadracis ap Lucavsalas ežiem un futbola stadionu parādīja, cik dīvainā Latvijā mēs dzīvojam. Turklāt...

Foto

Cīņā pret nomelnošanu un nevajadzīgām intrigām – Mūzikas akadēmijas skandāla aizkulises

Vēlos padalīties ar sajūtām un lieliem novērojumiem par to, kas notiek, - par reālo situāciju...

Foto

Krievijas aktivitātes var uzskatīt par šokējoši efektīvām, un Latvijas „sabiedrisko” mediju mērķtiecīgā kampaņa par krievu valodu šobrīd jāskata šajā kontekstā

Drošības eksperti vienbalsīgi norāda uz to,...

Foto

Sankciju patiesais labums: Apvienotā saraksta plāns aizvērt ostas varētu arī nebūt nejaušs

Deklarētais mērķis - atbalsts Ukrainai Latvijas ostu paralizēšanai - šķiet šizofrēnisks, jo kā gan...

Foto

Priekšlikums ir tikai par mūsu nodokļu maksātāju segtajām atlīdzībām

Atsaucoties uz 2024. gada 18. aprīļa publikāciju "Aicinājums valsts amatpersonai Kristovskim: pirms publicēt ziņas par svešām algām,...

Foto

Aicinājums valsts amatpersonai Kristovskim: pirms publicēt ziņas par svešām algām, atklājiet savus ikmēneša ienākumus!

Ģirts Valdis Kristovskis iesniedzis Saeimā priekšlikumu publicēt jebkuras valsts amatpersonas ienākumus ik...

Foto

„Re:Baltica” cenšas izdarīt uz spiedienu uz Sabiedrības integrācijas fondu, tam izvērtējot šīs organizācijas rīcību ar nodokļu maksātāju naudu

Publiskajā telpā tiek apspriesta Re:Baltica projektu vērtēšana, kuri...

Foto

Mazie modulārie kodolreaktori (SMR) – sapņi un realitāte

Igaunija plānojot būvēt divus līdz četrus, savukārt Polija pat 25 mazos kodolreaktorus. Presē bija pārmetumi, ka Latvija atpaliekot...

Foto

“Iekļaujošas valodas ceļvedis” ir valodas manipulācija, kas deformē valodas struktūras un pasaules uztveri

Valsts valodas centra Latviešu valodas ekspertu komisija 2024. gada 10. aprīļa sēdē (protokola...

Foto

Sāga par nogriezto ausi

Domāju, visi, kas mazliet seko notikumiem pasaulē, zina, ka, aizturot aizdomās turamos par terora aktu “Crocus City Hall”, vienam no notvertajiem nogrieza...

Foto

Kad barbari un svoloči, ķengu portāli un vajātāju orda beigs uzbrukt sabiedriskajiem medijiem?

Es zinu, mani bērni, mani jaunie draugi, mani ilggadējie žurnālista ceha biedri, arī...

Foto

No strupceļa uz atdzimšanu

Draugi un domubiedri! Mēs esam nacionālās atdzimšanas priekšvakarā! Un es zinu, ka daudzi šobrīd man nepiekritīs. Tik tiešām – brīžiem šķiet, ka...

Foto

Tabu jautājumi par Latvijas ekonomiku

Pēdējo gandrīz trīsdesmit gadu laikā Latvijas iekšzemes kopprodukts uz vienu iedzīvotāju salīdzināmajās cenās palielinājies vairāk nekā trīs reizes (runa ir par...

Foto

Mediju diskusija Rīgas pilī atsedz līdz šim slēptās problēmas sabiedriskajos medijos

Pirmdien Rīgas pilī notikusī valsts prezidenta Edgara Rinkēviča rosinātā diskusija par sabiedrisko mediju nākotnes attīstību...

Foto

„Sabiedriskie” mediji uzsāk atklātu konfrontāciju ar Latviju

“Latvijas radio” redaktori un citi vadošie publicējuši atklāto vēstuli, kurā gaužas, ka apdraudēta vārda brīvība, ka soctīklos žurnālisti saņem...

Foto

Sabiedriskais medijs, plurālisms un demokrātija

Pirmkārt, mediji nav ceturtā vara, tā ir tā saucamā ceturtā vara. Ieskatāmies Satversmē un redzam, ka mums kā jau demokrātiskā valstī ir trīs...

Foto

Atbalstiet mūsu runas brīvību, liedzot to citiem, kuru viedoklis nav ne pareizs, ne svarīgs!

Pēdējo nedēļu laikā Latvijā ir pastiprinājušās jau agrāk novērotas tendences, kas liecina...

Foto

Prezidenta Makrona paziņojumi paver jaunas politikas iespēju

Jāsaka, ka Francijas prezidenta Makrona pēdējo nedēļu paziņojumi attiecībā uz iespējamo spēku izvietošanu Ukrainā, kā arī vārdu apmaiņa ar...

Foto

Labā un ļaunā saknes

Ādolfs Hitlers, atbildot uz žurnālista jautājumu, kāpēc viņu ievēl arvien vairāk un vairāk cilvēku, atbildēja: "Viņi mani izvēlas, jo kaut kur dziļi...

Foto

Krišjāņa Kariņa Briseles scenārija psiholoģiskā kļūda

Tieši pirms Lieldienu brīvdienām Latvijas politisko dzīvi satricināja vietējas nozīmes polittrīce – no amata atkāpās ārlietu ministrs Krišjānis Kariņš. Tas...

Foto

Nelāgi sanācis IRšiem...

Pirms kāda laiciņa rakstīju, ka abonējamais reklāmas buklets “IR” sācis interesēties par Ogres novadā nodarbinātajiem maniem domubiedriem. Tagad “sensacionālais” raksts beidzot ir iznācis...

Foto

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm. Īpaši šobrīd, kad krīžu daudzums pats jau ir pietuvojies krīzes līmenim – politiskā krīze,...

Foto

„Slikto” valodu vaininieki

Krievu valodas noturībā Latvijā vainojami nevis krievi, bet latvieši, un tā ir mūsu, nevis krievu mentalitātes īpašība, kas ar kaimiņu liek runāt viņa...

Foto

Seksuālo attiecību svārsts. Tuvojamies vīriešu ierobežošanas ekstrēmam

Tieslietu ministre Inese Lībiņa-Egnere ir rosinājusi noteikt kriminālatbildību par seksuālu uzmākšanos. “Seksuālā uzmākšanās ir cilvēka cieņas aizskaršana. Tā aptver...

Foto

Nē seksuālai vardarbībai!

Izskatās, ka ejam uz to, ka vīrietis ar sievieti varēs iepazīties un ielaisties tikai tad, ja neviens nav ar citu, ja tas notiek...