Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā

Pievienot komentāru

Lapas:    1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

N.Māstrihts

06.10.2013. 08:26

»

Proletārietis

Linard, tā tev patīk pēc čekas labākajām tradīcijām dzēst komentārus, bet, ko tur, uz slimiem nedusmojas


Apollo.lv arī sadarbojas ar spēkiem, kas nemīl vārda brīvību - komentārus dzēš, slēpj, manipulē ar balsojumu.Bet, ka L.Grantiņš vienmēr meklē karamos, tas fakts, viņa spriedumos vairs nav nekādas loģikas - ko var gaidīt, ja jātēlo nacionālpatriots un šo tramda gan DP, gan Vācijas slepenpolicija.Kas attiecas uz L.Lapsu un pietiek.lv lapu. dīvaini liekas, ka lapai jāpublicē tādi DP darboņi kā Rošāns,arī L.Lapsa izsakas par DP visai neprofesionāli (aizdomīgi neprofesionāli), vai tik šis nebūs savervēts DP. Tas, ka kriminālprocesus ierosina pret DP darboni, nav nekas jauns, tā ir kriminālprocesa imitācija, lai celtu "varoņa"prestižu un piesaistītu kontrolei nacionālpatriotus, kas nepiekrīt varnešu politikai iznīcināt latviešu tautu - padzenot no Latvijas, iznīcinot LVL, kas varēja kalpot kā instruments darbietu radīšanai, tā kā tas ir Lielbritānijā, Dānijā, Zviedrijā, Islandē u.c.Komunisti, kas pie varas, šķiet, ka devuši pēdējo triecienu latviešu tautai - izšķirīgo, tā vairs nevar ietekmēt varnešu politiku.

Atbildēt

Proletārietis

06.10.2013. 01:11

Linard, tā tev patīk pēc čekas labākajām tradīcijām dzēst komentārus, bet, ko tur, uz slimiem nedusmojas.

Atbildēt

Māliņš

05.10.2013. 13:08

»

N.Māstrihts

Jūs vispār saprotat, ko rakstāt? "Tad jau šeit muldošais Mastrihts(DP aktīvists) arī ir patriots. Ik pa brīdim viņu patramda, lai celtu viņa, kā nacionālista, prestižu."???? Kādēļ, ja es būtu DP aktīvists (kas tas tāds?) mani būtu jātramda? Grantiņ, Jūs esat slims ar mazvērtības kompleksu sigstošs DP...


Diemžēl Linards Grantiņš ir sagājis sviestā un pakāris pusi Latvijas, gan pa lietu, gan gadījuma cilvēkus.
Linards aktīvi cīnās iedomu pasaulē un viņa ķengu lapa tautastribunāls.eu vēl strādā, jo pats kā pionieris pirmajās līnijās sadarbojas, stučījot postētājus DP un Bunderepublikai Vācijai!
Malacis, Linard, no tevis kā īsta divkoša "latvieša" neko citu jau gaidīt nevar, kā tikai murgus!

Atbildēt

paija

04.10.2013. 17:06

»

L.Grantiņš LRTT

Nu nav Šiškins nekāds patriots Ja viņš, kas ir, tad DP paspārnē esošs jefiņš, kurš tiek izmantots, lai grautu latviešu nacionālās intereses. Tad jau šeit muldošais Mastrihts(DP aktīvists) arī ir patriots. Ik pa brīdim viņu patramda, lai celtu viņa, kā nacionālista, prestižu


Diez kur pieškir patriota nosaukumu ? Manuprāt izpelnas ar darbu Larvijas labā, nevis tādi paāpasludinati patrioti, , no kuriem tik vien ir kā savstarpējas apsūdzības par stukačiem , strīdi,kurš īstāks patriots. raksta autors izradās īsts stukačs . Un ne jau tu esi patriots ar savu troiku , kas piespriež virtuālos augstākos soda mērus.

Atbildēt

N.Māstrihts

04.10.2013. 16:53

»

L.Grantiņš LRTT

Nu nav Šiškins nekāds patriots Ja viņš, kas ir, tad DP paspārnē esošs jefiņš, kurš tiek izmantots, lai grautu latviešu nacionālās intereses. Tad jau šeit muldošais Mastrihts(DP aktīvists) arī ir patriots. Ik pa brīdim viņu patramda, lai celtu viņa, kā nacionālista, prestižu


Jūs vispār saprotat, ko rakstāt? "Tad jau šeit muldošais Mastrihts(DP aktīvists) arī ir patriots. Ik pa brīdim viņu patramda, lai celtu viņa, kā nacionālista, prestižu."???? Kādēļ, ja es būtu DP aktīvists (kas tas tāds?) mani būtu jātramda? Grantiņ, Jūs esat slims ar mazvērtības kompleksu sigstošs DP līdzstrādnieks, kam visi, kas apcer nacionālas domas un nonāk LRTT komnetētājos, to domas jānoved līdz absurdam un jāiedzen bailes no briesmīgajiem, asinskārajiem borovkoviem, DP "asinsuņiem" un tamlīdzīgām salašņām, ko regulāri reklamējat savā lapā LRTT.Neviens Jums vairs netic, bet uzskata, ka pats esat DP līdzstrādnieks.Ceru, ka esat sapratis manu viedokli par Jums un tas vairs nemainīsies, tāpat kā viedoklis par NA un VL, kad viņiem - Zīlem un R.Dzintaram piedāvāja ideju, detalizēti izvēršot, (Zīles alga 7000 euro mēnesī) LVL kā instrumentu izmantot darbvietu radīšanai LV un latviešu atgriešanai Dzimtenē, viņi kategoriski atteicās. Tā bija viņu pēdējā iespēja pierādīt, ka nav komunistu 4. maija kliķes kopš LTF laikiem labējais spārns, kas realizē kopā ar varas partijā genocīdu pret latviešu tautu.

Atbildēt

L.Grantiņš LRTT

04.10.2013. 14:42

Nu nav Šiškins nekāds patriots Ja viņš, kas ir, tad DP paspārnē esošs jefiņš, kurš tiek izmantots, lai grautu latviešu nacionālās intereses. Tad jau šeit muldošais Mastrihts(DP aktīvists) arī ir patriots. Ik pa brīdim viņu patramda, lai celtu viņa, kā nacionālista, prestižu.

Atbildēt

★★★★

04.10.2013. 13:49

»

N.Māstrihts

Diezgan skaidri parādits, kā tas reāli notiek, arī izskaidrots visai loģiski. Tikai pieļautas dažas rupjības


Nu, ja tevi "izstrādātu" 10 gadus, tu ne tā vien lamātos. Katru dienu lūdzu Dievu, lai tos, kuri mani terorizēja un terorizē ķer lepra, sifiliss un impotence. Āmen.

Atbildēt

ja

04.10.2013. 13:45

»

N.Māstrihts

Vienkāršiem vārdiem - lai safaricētu lietu ar telefonsarunu noklausīšanos, korespondences, tostarp e-pastu, kontroli, kas ir galvenais pierādījumu legāls-tiesisks nostiprinajumu avots - telefonsarunu ieraksti pierāda noziedzīgo nodomu, laiku, veidu u.c. apstākļus, kad iespējamais noziegums tiek plānots...


Tā arī ir, diezgan precīzi aprakstīts. Vēl var piebilst, ka viņu aģentiem tiek izsniegta "neaizskaramības indulgence", proti, viņi var darīt praktiski jebko un nekas par to nebūs. Un aģentūra viņiem ir liela un nelietīga.

Atbildēt

★čekas aģenti ir cūkas★

04.10.2013. 13:24

»

paija

Nesapratu,kas tās par lietām ,kur vajadzīgi cietušie un kā to var izdarīt. Par cietuso arī var atzīt tikai ar paša piekrisanu. Es priecātos, ja no Larvijas aizbrauktu liela daļa krievu, bet deportācija ir veltīgas iedomas


Par cietušo var kļūt vienkārši - tevi piekauj uz ielas vai pārgriež seju, .. var jau atteikties no cietušā statusa, bet tad būsi liecinieks, kurš nedrīkst atteikties sniegt liecības un par nepatiesu liecību sniegšanu.. (tālāk tu zini), .. bet tā paša k.procesa ietvaros uzbrucēji, piem., 3 gb urlohamskieši apgalvo, ka tā nav laupīšana, bet kautiņš, kas izcēlies, jo TU esi nacionālā naida kurinātājs, nopludināji viņu el. saraksti, izpaudi personas kodu vai aizskāri godu.cieņu, jo nosauci vienu no urlohamskiešu sievām par "šļuhu". Un vispār tu pirmais sāki. Tagad TU pierādi, ka tas nebiji tu.
Ja tāda struktūra kā slepenpolicija uzsāks konkrētas personas izstrādi, tad "piešūt" var visu ko. Un motīvs var būt jebkas. Piem., lojalitātes trūkums vai rasu naids, homofobija, oligarhiski mafioza grupējuma biedru ekonomiska interese, personīgs naids.. Pierādījumu safabricēšana nav sarežģīts process, turklāt provokācija ir elementāri organizējama. Ja ir savākts materiāls un to grib izmantot, tad gribu redzēt, kā iespējams izvairīties no sekām. Tiem, pret kuriem kompromatu nevar ievākt vai tas ir acīmredzami smieklīgs, var izteikt tikai līdzjūtību. Psihopāti nepiedod to, ka tu neesi tāds kā viņi. Ja vēl upurim "pielēks", kas par lietu, līdzjūtībai var pievienot r.i.p., jo ir tikai trīs varianti izejai no situācijas - trakonams, cietums, kapsēta.
Var jau cīnīties, piem., uzrakstīt savu bēdu stāstu un publicēt, tas daļēji pasargā, bet tad kāds stukačs publicēs savu šizofrēnisko stāstu, kamēr viss tiks diskreditēts līdz absurdam (izcils diskreditēšanas un iebiedēšanas piemērs ir caur lapsas portālu), otrs - uzrakstīt bēdu stāstu un noglabāt drošā vietā un klusēt mutautiņā, un cerēt, ka struktūru kopumā vai individuāli kādreiz ķers armagedons.

Atbildēt

N.Māstrihts

04.10.2013. 13:11

»

paija

Nesapratu,kas tās par lietām ,kur vajadzīgi cietušie un kā to var izdarīt. Par cietuso arī var atzīt tikai ar paša piekrisanu. Es priecātos, ja no Larvijas aizbrauktu liela daļa krievu, bet deportācija ir veltīgas iedomas


Deportācijas vēlme ir personas novērtējums.Parasti cietušajam policija ierosina tikai parakstīties, ka persona lūdz sevi atzīt par cietušo. Persona, pret kuru safaricē krimināllietu, nekad nenojauš par safabricējumu, bet parakstoties vēlas, lai vainīgais saņemtu sodu un segtu zaudējumus, ko nodarījis ar noziedzīgo nodarījumu, kas ir DP aģents, kurš sodu nekad nesaņem.

Atbildēt

N.Māstrihts

04.10.2013. 13:10

»

paija

Arī esi stukačs , ka tā apriebies lasīt par tā saucamajiem nacionālpatriotiem - stukačiem? Par autoru tu gan laikam jūsmo


Deportācijas vēlme ir personas novērtējums.Parasti cietušajam policija ierosina tikai parakstīties, ka persona lūdz sevi atzīt par cietušo. Persona, pret kuru safaricē krimināllietu, nekad nenojauš par safabricējumu, bet parakstoties vēlas, lai vainīgais saņemtu sodu un segtu zaudējumus, ko nodarījis ar noziedzīgo nodarījumu, kas ir DP aģents, kurš sodu nekad nesaņem.

Atbildēt

N.Māstrihts

04.10.2013. 13:02

»

paija

Nesapratu,kas tās par lietām ,kur vajadzīgi cietušie un kā to var izdarīt. Par cietuso arī var atzīt tikai ar paša piekrisanu. Es priecātos, ja no Larvijas aizbrauktu liela daļa krievu, bet deportācija ir veltīgas iedomas


Vienkāršiem vārdiem - lai safaricētu lietu ar telefonsarunu noklausīšanos, korespondences, tostarp e-pastu, kontroli, kas ir galvenais pierādījumu legāls-tiesisks nostiprinajumu avots - telefonsarunu ieraksti pierāda noziedzīgo nodomu, laiku, veidu u.c. apstākļus, kad iespējamais noziegums tiek plānots,ir vajadzīga prokurora vai izmeklēšanas tiesneša sankcija, kas atļauj noklausīties sarunas, kontrolēt korespondenci, tostarp tās sarunas, kas dzirdamas apkārtnē mobilajam telefonam, kas ieslēgts. Bet šo sankciju noklausīties telefonsarunas, kontrolēt korespondenci, var dot tikai kriminālprocesa apstākļos, noklausoties kriminālprocesā iesaistītās personas telefonsarunas, kontrolējot korespondenci. Kriminālprocesā iesaistītās personas nav tikai iespējamais vainīgais, kuru noklausās, bet arī cietušais un citas personas, kas sarunājas ar mobilo telefonu ar cietušo, vai iespējamo vainīgo. Lai pret pilnīgi nevainīgu personu safabricētu krimināllietu, to nav vienkārši izdarīt, īpaši tad, ja persona nav tiesāta, nekontaktējas ar citām personām, kas iejauktas citos kriminālprocesos, bet ir savrupa ar savu viedokli, piem, kā es.Tad DP uzsūta savu aģentu, kas jau zin, kas tam jādara, aģents aizskar tā tiesības, pārkāpjot likumu, provocējot personu uz vardarbību, prettisiskām darbībām, tostarp pārkāpjot aizstāvēšanās robežas, ko policija sadarbībā ar DP var interpretēt pēc sava prāta. Vainīgo piesedz policija un DP, lai arī kriminālprocesu ierosina, atzīstot cietušo personu par cietušo, kriminālprocesa ietvaros tiek atļauta telefonsarunu noklausīšanās. Protams, ka vainīgā persona, kas sadarbojas ar policiju un ir DP aģents, nekad netiks saukta pie atbildības un tas paliks valsts noslēpums, ko ir tiesības neizpaust pat tiesai, ja tā prasa lietā visus pierādījumus. Šie kriminālprocesi velkas līdz bezgalībai, kamēr persona, pret kuru safabricē lietu, vai nu tiek ievilkta ar citām DP aģentu darbībā reālā iespējamā noziedzīgā nodarījumā, ko reāli organizē DP un tās aģents, vai gadu gaitā tiek atrasti citi pierādījumi pret personu, pret kuru nolemts safabricēt krimināllietu. Sākotnēji, ja atceries, šī persona tika padarīta par cietušo, lai varētu uzsākt kriminālprocesu AR šo personu, vēlāk jau pārkvalificējot PRET šo personu. Tā izskatās notiek Šiskina lietā. Šiskina lieta ir skaļa - DP ir jāatsver savs budžets, lai pierādītu reālas darbības, jo latvieši teroristiski nepretojas un DP nav darba, budžetu var samazināt. Nekad man nav bijusi sakare ne ar DP, ne VDK padomju laikā, lai gan mani pret H86 gribēja savevēt, bet es atbildēju, ka man nav talanta šim darbam un mani lika mierā. Zināšanas esmu apguvis, lasot literatūru, studējot krimināllietas, reāli piedaloties kā pārstāvis tiesas procesos.

Atbildēt

paija

04.10.2013. 09:39

»

S

Kā tu paijiņ esi apriebusies! Cik tad tālu esi aizkalpojusies tajā gestapo filiālītē? Kapteine vismaz jau esi


Arī esi stukačs , ka tā apriebies lasīt par tā saucamajiem nacionālpatriotiem - stukačiem? Par autoru tu gan laikam jūsmo

Atbildēt

paija

04.10.2013. 09:29

»

N.Māstrihts

http://www.kasjauns.lv/lv/zinas/14706/specdienesti-liek-izsekot-mari-zanderu...


Nesapratu,kas tās par lietām ,kur vajadzīgi cietušie un kā to var izdarīt. Par cietuso arī var atzīt tikai ar paša piekrisanu. Es priecātos, ja no Larvijas aizbrauktu liela daļa krievu, bet deportācija ir veltīgas iedomas

Atbildēt

N.Māstrihts

04.10.2013. 09:13

»

paija

Jūs jau nu par vērtībām varējāt paklusēt , DP tas vismaz ir darbs, bet jūs pats esat atzinis intervijās ,ka esat savervēts par DP stukaču un nodevis savus domu biedrus. Cik tad samaksāja? Arī jūsu paustajiem uzskatiem nav nekā kopīga ne ar nacionālismu , ne latviešu vērtībam. Tadi kā jūs apkaunojat...


http://www.kasjauns.lv/lv/zinas/14706/specdienesti-liek-izsekot-mari-zanderu
==================================================
Arī man uzkrita aizdomas, ka Rošans ir DP aģents, jo labi izprot tēmu, pat pārāk labi, bet dezinformē lasītāju. Tādēļ man bija komentārs.
==================================================
Rošāns : Iespēja, ka tobrīd šī saruna netika noklausīta, ir tuvu nullei. DP šo informāciju dzirdēja, bet nerīkojās. Kāpēc tā, man nav zināms. Taču varu secināt vienu – ja kaut kādā brīdī ir nepieciešams, DP slepeni ievāktā informācija tiek izmantota, lai nevēlamus cilvēkus dabūtu aiz restēm. Ne jau ieroču esamība vai likuma ievērošana uztrauc DP.
===============================================
Nepiekrītu. DP ievāc informāciju, noklausoties telefonsarunas. Noklausīties dod akceptu izmeklēšanas tiesnesis vai prokurors, pamatojoties uz kriminālprocesu, kurš var būt uzsākts pat par nenozīmīgu pārkāpumu, ko veic trešās (citas) personas, kas tikai pazīst vai pat tieši nepazīst noklausāmo personu.. Bet, lai uzsāktu kriminālprocesu PRET konkrēto personu, pret kuru plānota lieta, ir jābūt pierādījumiem, kurus tad realizē ar pierādījumiem - ieroču, sprāgstvielu pirkšana, vai citādām REĀLĀM darbībām..kas var kļūt par pamatu pamatotām aizdomām par nozieguma plānošanu, kas kļūst par reāliem pierādījumiem pret personu kriminālprocesa uzsākšanai. Pret mani arī ar mani (ar mani - tas nozīmē, ka, lai safabricētu lietu, vispirms uzsūta personai DP aģentu, kas to padara par cietušo kriminālprocesā, kuru vēlāk lūdz ierosināt pats cietušais) ir uzsākti kriminālprocesi, kurās esmu cietušais, ko, "iespējams", realaizē DP, no kriminālprocesu AR mani uzsākšanas brīža, noklausoties visas manas telefonsarunas, kas notiek automātiski, bet "cilpu plāno savilkt", kad uzsākšu reālas darbības, kas varētu kļūt par pierādījumiem iespējamām noziedzīgām, apzinātām darbībām. Esmu nacionālpatriots, kurš vēlētos redzēt Urbanoviču un Ušakovu, Zīli un R.Dzintaru deportējamus no LV, jo visi ir komunistu 4. maija kliķes darboņi un realizē Kremļa un Žirinovska politiku - genocīdu pret latviešu tautu.Varētu brīnīties, kāpēc Zīle un Dzintars. Fakts, ka Zīle un Dzintars piekrita LVL iznīcināšanai, neatbalstot ideju, ka LVL var realizēt kā instrumentu darbvietu radīšanai un latviešu atgriešanai Latvijā no ārzemēm, pierādīja, ka Kremļa politika NA un VL ir uzstādījums, kuru realizē arī Vienotība, SC, ZZS, RP - visas varas partijas.

Atbildēt

N.Māstrihts

04.10.2013. 09:03

»

paija

Jāmāk tikai ielikt uzvārdu guglī,lai visu uzzinatu,piemeram, šo Teksts tur bija apmēram tāds: „Es, Valdis Rošāns, apņemos ziņot par man zināmām vai plānotām darbībām, klausīt un vienmēr precīzi izpildīt operatīvā darbinieka rīkojumus. Piešķirts segvārds. Paraksti un datums.” Tā nu es izvēlējos, un...


http://www.kasjauns.lv/lv/zinas/14706/specdienesti-liek-izsekot-mari-zanderu
==================================================
Arī man uzkrita aizdomas, ka Rošans ir DP aģents, jo labi izprot tēmu, pat pārāk labi, bet dezinformē lasītāju. Tādēļ man bija komentārs.
==================================================
Rošāns : Iespēja, ka tobrīd šī saruna netika noklausīta, ir tuvu nullei. DP šo informāciju dzirdēja, bet nerīkojās. Kāpēc tā, man nav zināms. Taču varu secināt vienu – ja kaut kādā brīdī ir nepieciešams, DP slepeni ievāktā informācija tiek izmantota, lai nevēlamus cilvēkus dabūtu aiz restēm. Ne jau ieroču esamība vai likuma ievērošana uztrauc DP.
===============================================
Nepiekrītu. DP ievāc informāciju, noklausoties telefonsarunas. Noklausīties dod akceptu, izmeklēšanas tiesnesis vai prokurors, pamatojoties uz kriminālprocesu, kurš var būt uzsākts pat par nenozīmīgu pārkāpumu, ko veic trešās (citas) personām, kas tikai pazīst noklausāmo personu.. Bet, lai uzsāktu kriminālprocesu PRET konkrēto personu, pret kuru plānota lieta, ir jābūt pierādījumiem, kurus tad realizē ar pierādījumiem - ieroču, sprāgstvielu pirkšana, vai citādām REĀLĀM darbībām..kas var kļūt par pamatu pamatotām aizdomām par nozieguma plānošanu, kas kļūst par reāliem pierādījumiem pret personu kriminālproces uzsākšanai. Pret mani arī ar mani (ar mani - tas nozīmē, ka, lai safabricētu lietu, vispirms uzsūta personai DP aģentu, kas to padara par cietuši kriminālprocesā, kuru vēlķ lūdz ierosināt pats cietušais) ir uzsākti kriminālprocesi, kurās esmu cietušais, ko, "iespējams", realaizē DP, no kriminālprocesu par mani uzsākšanas brīža, noklausoties visas manas telefonsarunas, kas notiek automātiski, bet "cilpu plāno savilkt", kad uzsākšu reālas darbības, kas var kļūt par pierādījumiem iespējamām noziedzīgām, apzinātām darbībām. Esmu nacionālpatriots, kurš vēlētos redzēt Urbanoviču un Ušakovu, Zīli un R.Dzintaru deportējamus no LV, jo visi ir komunistu 4. maija kliķes darboņi un realizē Kremļa un Žirinovska politiku - genocīdu pret latviešu tautu.Varētu brīnīties, kāpēc Zīle un Dzintars. Fakts, ka Zīle un Dzintars piekrita LVL iznīcināšanai, neatbalstot ideju, ka LVL var realizēt kā instrumentu darbvietu radīšanai un latviešu atgriešanai Latvijā no ārzemēm, pierādīja, ka Kremļa politika NA un VL ir uzstādījums, kuru realizē arī Vienotība, SC, ZZS, RP - visas varas partijas.

Atbildēt

N.Māstrihts

04.10.2013. 08:55

»

paija

Jāmāk tikai ielikt uzvārdu guglī,lai visu uzzinatu,piemeram, šo Teksts tur bija apmēram tāds: „Es, Valdis Rošāns, apņemos ziņot par man zināmām vai plānotām darbībām, klausīt un vienmēr precīzi izpildīt operatīvā darbinieka rīkojumus. Piešķirts segvārds. Paraksti un datums.” Tā nu es izvēlējos, un...


http://www.kasjauns.lv/lv/zinas/14706/specdienesti-liek-izsekot-mari-zanderu
==================================================
Arī man uzkrita aizdomas, ka Rošans ir DP aģents, jo labi izprot tēmu, pat pārāk labi, bet dezinformē lasītāju. Tādēl man bija komentārs.
Iespēja, ka tobrīd šī saruna netika noklausīta, ir tuvu nullei. DP šo informāciju dzirdēja, bet nerīkojās. Kāpēc tā, man nav zināms. Taču varu secināt vienu – ja kaut kādā brīdī ir nepieciešams, DP slepeni ievāktā informācija tiek izmantota, lai nevēlamus cilvēkus dabūtu aiz restēm. Ne jau ieroču esamība vai likuma ievērošana uztrauc DP.
===============================================
Nepiekrītu. DP ievāc informāciju, noklausoties telefonsarunas. Noklausīties dod akceptu, izmeklēšanas tiesnesis vai prokurors, pamatojoties uz kriminālprocesu, kurš var būt uzsākts pat par nenozīmīgu pārkāpumu trešajām personām, kas tikai pazīst noklausāmo personu.. Bet, lai uzsāktu kriminālprocesu pret konkrēto personu, pret kuru plānota lieta, ir jābūt pierādījumiem, kurus tad realizē ar pierādījumiem - ieroču, sprāgstvielu pirkšana, vai citādām REĀLĀM darbībām..kas var kļūt par pamatu pamatotām aizdomām par nozieguma plānošanu, kas kļūst par reāliem pierādījumiem jumiem pret personu. Pret mani arī ar mani (ar mani - tas nozīmē, ka, lai safabricētu lietu, vispirms uzsūta personai DP aģentu, kas to padara par cietuši kriminālprocesā, kuru lūdz ierosināt pats cietušais) ir uzsākti kriminālprocesi, kurās esmu cietušais, ko, "iespējams", realaizē DP, no kriminālproces uzsākšanas noklausoties visas manas telefonsarunas, bet "cilpu plāno savilkt", kad uzsākšu reālas darbības, kas var kļūt par pierādījumiem iespējamām noziedzīgām, apzinātām darbībām. Esmu nacionālpatriots, kurš vēlētos redzēt Urbanoviču un Ušakovu, Zīli un R.Dzintaru deportējamus no LV, jo visi ir komunistu 4. maija kliķes darboņi un realizē Kremļa un Žirinovska politiku - genocīdu pret latviešu tautu.Varētu brīnīties, kāpēc Zīle un Dzintars. Faksts, ka Zīle un Dzintars piekrita LVL iznīcināšanai, neatbalstot ideju, ka LVL var realizēt kā instrumentu darbvietu radīšanai un latviešu atgriešanai Latvijā no ārzemēm, pierādīja, ka Kremļa politika NA un VL ir uzstādījums, kuru realizē arī Vienotība, SC, ZZS, RP - visas varas partijas.

Atbildēt

LPSR

03.10.2013. 23:24

»


Melots nav, rīmēts pa tēmu ;D

Atbildēt

LPSR

03.10.2013. 23:22

»

S

Kā tu paijiņ esi apriebusies! Cik tad tālu esi aizkalpojusies tajā gestapo filiālītē? Kapteine vismaz jau esi


Viņas amatu aprakstos ir minēts - coffe machine gun lady/desk job. Overtime atstrādā bloow joba. Nez vai kapteine,bet ādas flautā gan jau iemācījusies nospēlēt krievijas himnu un beigās purkšķi palaist..

Atbildēt

LPSR

03.10.2013. 23:16

»

N.Māstrihts

Iespēja, ka tobrīd šī saruna netika noklausīta, ir tuvu nullei. DP šo informāciju dzirdēja, bet nerīkojās. Kāpēc tā, man nav zināms. Taču varu secināt vienu – ja kaut kādā brīdī ir nepieciešams, DP slepeni ievāktā informācija tiek izmantota, lai nevēlamus cilvēkus dabūtu aiz restēm. Ne jau ieroču esamība...


Tu aizmirsi 3 likumus:
1) Likumi ir tiem,kuriem nav naudas.
2) Prokurors parakstīs vēlāk ar atpakaļejošu datumu, tas jau tiek kultivēts. Jā, pēc likuma nedrīkst, pārkāpj tavu privātumu, bet uz aizdomu pamata drīkst visu, jo neviens nekontrolē ko dara anarhistiskās drošības iestādes. Tās pārbaudes tur ir formālas, kafijas iedzeršana un bulciņu ēšana
3) Ja nebūs pierādījumu, tos vienkārši safabricēs.

Atbildēt

N.Māstrihts

03.10.2013. 21:37

Iespēja, ka tobrīd šī saruna netika noklausīta, ir tuvu nullei. DP šo informāciju dzirdēja, bet nerīkojās. Kāpēc tā, man nav zināms. Taču varu secināt vienu – ja kaut kādā brīdī ir nepieciešams, DP slepeni ievāktā informācija tiek izmantota, lai nevēlamus cilvēkus dabūtu aiz restēm. Ne jau ieroču esamība vai likuma ievērošana uztrauc DP.
===============================================
Nepiekrītu. DP ievāc informāciju, noklausoties telefonsarunas. Noklausīties dod akceptu, izmeklēšanas tiesnesis vai prokurors, pamatojoties uz kriminālprocesu, kurš var būt uzsākts pat par nenozīmīgu pārkāpumu trešajām personām, kas tikai pazīst noklausāmo personu.. Bet, lai uzsāktu kriminālprocesu pret konkrēto personu, pret kuru plānota lieta, ir jābūt pierā'dijumiem, kurus tad realizē ar pierā'dijumiem - ieroču, sprāgstvielu pirkšana, vai citādām REĀLĀM darbībām..kas var kļūt par reaļiem pierā'dijumiem. Pret mani arī ar mani ir uzsākti kriminālprocesi, kurās esmu cietušais, ko, "iespējams", realaizē DP, noklausoties visas manas telefonsarunas, bet cilpu plāno savilkt, kad uzsākšu reālas darbības, kas var klūt par pierādījumiem noziedzīgām, apzinātām darbībām. Esmu nacionālpatriots, kurš vēlētos redzēt Urbanoviču un Ušakovu, Zīli un R.Dzintaru deportējamus no LV, jo visi ir komunisti 4. maija kliķes darboņi un piekopj genocīdu pret latviešu tautu.

Atbildēt

LPSR

03.10.2013. 21:04

»

vētra ūdens glāzē

Vēlēšanu projekts jeb "podsadnaja utka...


Pietiek.com vēl nav aizklapēts,kas zina, kam,ko piespēlē Lato, cerams,ka nav aste piežmiegta un nelej ko prasa,protams,kareivīgums un erudīcija ir laba. Bet, ja nu kādu tvarstīs, tad būs skaidrs, kurš ir kurš.
Ticība labākiem laikiem un tikai pasoli...tā ir muļķu maize jau 22 gadus, kuru gardu muti ēd verdziskās domāšanas varā āpmātais latvietis. Bet IR, nostrādā vecie triki, pensionārus Vienotība aptīs ap pirkstu atkal, rižā padauza atkal sēdēs Saeimā.
Neko nedarīt, ļauties pašplūsmai? Arī tā ir opcija, tad jau nevajag cepties,ka valsts ir pusmirusi un kā tas idiots no Sējas rakstīja - skursteņi nekūp!
Globālā politikā Latvijai ir atvēlēta skaidrs vieta, lai gan iestāšanās līgums ir noslepenots, skaidrs ir viens - Latvija ir un būs patērētāju sabiedrība. Bet lokāli ir lietas, kuras var mainīt, jo glvenais ierocis - vēlēšanas biļetens ir katram rokās. Bieži ķengājas, redz kā..ā nu re tas kroplis zaglīgais, redz kur gadījuma cilvēki Saeimā...paga, tas cirks jau ir tautas spogulis, turklāt paši savēl - tad neņaudi un uzņemies pats atbildību pa savu darbību vai bezdarbību. Tādi esam. Zaglīgi skauģi, gļēvi nodevēji, ieziepēties kādam krievam, žīdam vai Briseles kungiem, paklausīgi izpildīt zviedru bankas pavēles un švilpienus, to latviets izdarīs uz atzīmi teicami. Kāpēc?Tāpēc,ka Latvija nekad nav bijusi neatkarīga,nav valstiskas domāšanas un saliedēta sabiedrība, cilvēki ir neizglītoti, nozombēti auni. Tāpēc ļaudis dodas ekonomisko bēgļu gaitās, jo netic. Tie kuri paliek - tiem vai nu ir vēl ticība, cerība vai arī neko negrib mainīt, ir sapujuši. Bet neko nedarīt, tas jau ir visvienkāršākais un tad riet,ka redz kādi ir viņi.
Bučot pakaļu Krievijai ir pēē..slikti, bučot cionistu perēklim ASV ir nedaudz labāk, laipni pret ubagiem latviešiem, bet LATVIETI - tu tik un tā bučo pakaļu !!! Un tā jau ir 80% nacionālā iezīme.
Ir jānotiek bīnumam, lai piedzīvotu atmodu, bet brīnumi nebūs, jo katrs tupēs, ņaudēs, pagrābs smskredītu, aizskries uz vergu tussu Mežaparkā, padancās..tautiski un verdziski!

Atbildēt

vētra ūdens glāzē

03.10.2013. 18:59

Vēlēšanu projekts jeb "podsadnaja utka"
1985.g. dzimis rošāns 》NSS jeb nacionālā spēka savienība 》 partija, kura reiz atdeva 1/2 biedru - jauniešus, tagadējai pusbankrotējušai "visu latvijai" ar dzintaru 》NSS biedrus vervēja aģentūras onkuļi (pilnīgi noteikti zaļi-sarkanajā padomju atkritumu spektrā), projekta ietvaros "neliec visas olas vienā grozā". Kurā politiskajā grozā šis atrodas šobrīd nav svarīgi, vēlēšanām tuvojoties izmantos visu - nacistus, mērenos, liberastus, pi.., kreisos, labējos, centriskos, vecos, jaunos, valstiskos, pretvalstiskos, prokampējus un pretkampējus, .. Iztaustīs viedokļus, perspektīvos variantus bīdīs uz priekšu.
Lai par ko jūs nenobalsotu, galā rezultāts būs viens un tas pats - sarkanoranžizaļā kliķe un "jaunas sejas un viedokļu daudzveidība saeimā". Un jauni lielākie kretīni ar mein kampf ideoloģiju.
To, ka rošāns ir stukačs šaubu nav. Tikai visdrīzāk "otrās desmitgades" pārstāvis ar to nodarbojas jau sen pirms pirmajām apsūdzībām par olu mešanu un nāciju lamāšanu. Varbūt viens no tiem, kuriem izskalotas smadzenes, bet varbūt vienkāršs provokators. Vai nav vienalga? Otboj!
P.S. Disidentu tekstus pietiek portālā neatradīsiet, disidentus klusi iznīcina pirms viņi paspējuši atvērt muti.

Atbildēt

Kurland

03.10.2013. 18:35

Black Berry mesendžeru nu jau oficiāli kā gadu monitorē SABs! Tā kā tas Anglijas serveris nav drošs, lai gan agrāk esot bijis nesasniedzams Latvijas drošības iestādēm.

Atbildēt

paija

03.10.2013. 18:29

»

maija

Melo, šļuha. Pirmais, ko google izmet ir 2004.g mirušais uzvārda brālis " v.r


2010.g. interviju laikam sniedzis mirušais

Atbildēt

paija

03.10.2013. 18:15

»

maija

Melo, šļuha. Pirmais, ko google izmet ir 2004.g mirušais uzvārda brālis " v.r


Kā tad, uzvārda un vārda brālis vienā organizacijā

Atbildēt

X hour

03.10.2013. 18:14

»

relax, aģent

Kampēju un zagļu privātājās lietās nedrīkst jaukties, vai ne? Pārējās var


Uzkraso lupas un uzvelc zekubikses , busi tu vakara dama starp veciem tur!
Agenti, ja ,kas zina, kuri nu tur ir agenti finala!
Kas kur jaucas vai nejaucas nav jautajums man, lasit tachu maki, ko?

Atbildēt

X hour

03.10.2013. 18:08

»

maija

Melo, šļuha. Pirmais, ko google izmet ir 2004.g mirušais uzvārda brālis " v.r


Rit bus kratishana, jo esi pret pederastijas slavinatajiem !!! Lai dzivo LPSR !!!
P.S. Google gan sho rakstu par Feliksu negrib radit kaut ka...

Atbildēt

relax, aģent

03.10.2013. 17:58

»

X hour

Labs raksts, lai veicas tam dzekam! Laikam jau DP aizmirsa ka pretizlukoshana jeb pretinieku izluku, sabotieru, pretvalstisko elemntu kersana ir cita jo a, net jaaa, tur vajag stradat, net tas neiet no rokas. Faktiski tas ir baltais karogs, ka nespej NEKO, ka tikai mazos garinus kert! Nozelojami...


Kampēju un zagļu privātājās lietās nedrīkst jaukties, vai ne? Pārējās var!
Pats gatavojies praidam, čekas perdeli, man ir normāla orientācija, bet es tāpēc nešķiroju citus pēc ādas krāsas, etniskās piederības vai dzimuma.

Atbildēt

X hour

03.10.2013. 17:50

»

maija

Īpatnēji, kā tu visu zini, šļuha


Labs raksts, lai veicas tam dzekam! Laikam jau DP aizmirsa ka pretizlukoshana jeb pretinieku izluku, sabotieru, pretvalstisko elemntu kersana ir cita jo a, net jaaa, tur vajag stradat, net tas neiet no rokas. Faktiski tas ir baltais karogs, ka nespej NEKO, ka tikai mazos garinus kert! Nozelojami!
Reiz ar vienu cilveku no chekas kantora bija saruna, jautaju, kapec nekas netiek darits lietas laba, krievi izperk Latviju. Atbildeja, ka privatas lietas lietas jaukties nedrikst! Paga,ka tad ar valstiskajam interesem?
Sargi pats un Dievs tevi sargas!

Atbildēt

Ex-seržants

03.10.2013. 17:48

Izgājušo weekendu mocījos ar skursteni cenšoties izsist korķi (Grandeg katls, maita, nestrādā kā nākas). Nākamreiz paaicināsu Šiškinu, lai iemet skurstenī granātu, moška tīrāks paliks.

Atbildēt

X hour

03.10.2013. 17:34

»

relax

Iedzer purgenu


Ej gatavojies praidam...

Atbildēt

X hour

03.10.2013. 17:33

»

kādi teroristi? esiet reāli!

Vai tad dp caur stukačiem pati arī nerada šīs organizācijas? Cik es saprotu visa politiskā struktūra tiek veidota "pod kalpakom", kur biedrība vai partija - tur stukači. Ja organizācija ir neperspektīva, visi, ko varēja, tika atklāti, neitralizēti, lielas popularitātes nav, tad jāslēdz ciet. Tad veido...


DP ir komiskas algas un resurss, operativas naudas gan jau pashi noraksta sev, jo busim reali, pa 400 Ls pie Latvijas dardzibas nav nekas! Jo visi nevar stradat z/s SAB, kur var baudit privilegijas un sanemt 3x lielaku algu, par 2x mazaku darbu!
Nu ja kaut kas tev ira taustams, tad "smako" valja, diez vai tavam notaram pasleptie un zirneklu sargatie papiri nesis vesturi un realu labumu!!!!

Atbildēt

paija

03.10.2013. 17:29

»

maija

Īpatnēji, kā tu visu zini, šļuha


Jāmāk tikai ielikt uzvārdu guglī,lai visu uzzinatu,piemeram, šo Teksts tur bija apmēram tāds: „Es, Valdis Rošāns, apņemos ziņot par man zināmām vai plānotām darbībām, klausīt un vienmēr precīzi izpildīt operatīvā darbinieka rīkojumus. Piešķirts segvārds. Paraksti un datums.” Tā nu es izvēlējos, un man tika piešķirts segvārds Filozofs, un es piekritu kļūt par DP slepeno aģentu. Jau tobrīd nolēmu, ka es centīšos pēc iespējas mazāk kaitēt cilvēkiem un latviešu tautas nacionālajām interesēm
Tu un citi aisztāvji laikam arī būsi no stukačiem,ka tā satraucies,ka kāds var uzzinat

Atbildēt

relax

03.10.2013. 17:21

»

X hour

Skatos,ka uzcitiga darbiniece Paija negulj...


Iedzer purgenu!

Atbildēt

X hour

03.10.2013. 17:19

Skatos,ka uzcitiga darbiniece Paija negulj!
Es atbalstu Igoru cinjai pret pidariem, ok, lai nu butu pidariskam Latvijas un DP darbinieku pamatvertibam! Slimus cilvekus arste ar trotilu! Ari neredzu neko sliktu,ja gatavotu izsvepet latviskos kjinieshus!
Atbalstu un noziedoshu naudu tam pagrides organizacijam!
Anonimi ziedoshu ari L.L. avizei!
Kur var iestaties pagrides oranizacijas cinjai pret valdosho klikji? Tos stukachus mes piebarosim ar dezinformaciju un "neitralizesim"!
Zel,ka latvieshu verdziska mentalitate dara savu un nav tukstoshiem shadu Igoru un Celminju iestades, butu vismaz pretsvars shitiem pidaru slavinatajiem!
Bet cinas spars, gribasspeks, saliedetiba utt. piemers visam bija Kalpaks, saujinja vechu, ruditi vilki, padzina utainos atpakalj purvos! Zel,ka nav vairs dzivu tadu cilveku, es domaju visiem zhidkrievu kantoriem, valsts izlaupiitajiem butu tiesa uz ielas un taisniga!

Atbildēt

kādi teroristi? esiet reāli!

03.10.2013. 17:05

Vai tad dp caur stukačiem pati arī nerada šīs organizācijas? Cik es saprotu visa politiskā struktūra tiek veidota "pod kalpakom", kur biedrība vai partija - tur stukači. Ja organizācija ir neperspektīva, visi, ko varēja, tika atklāti, neitralizēti, lielas popularitātes nav, tad jāslēdz ciet. Tad veido nākamo - pingvīnu kustību vai kādu citu luņu biedrību. Parasti uz katru jaunu veidojumu pa kādam arī uzķeras, to tad izstrādā un sākas viss no gala. Čekas atkritumu veidotās iestādēs - milicijā, tiesā vai prokuratūrā - tur nonāk tikai čekistiem lojālie un metodes nemainās.
Kur padomju nomenklatūra saaugusi ar rietumu mafioziem grupējumiem, tur nekas cits nav un nebūs.
Bet stukaču arī mums daudz, neviens nav īsti pētījis bet, ja pasaulē stukaču īpatsvars kopienā svārstās 5-10 uz katriem 100, max 20 no 100, tad Latvijā varētu būt krietni augstāks cipars, pieņemu, ka vismaz 50% no visiem būtu gatavi sadarboties ar "elites sargiem". Motivācija jau dažāda, jo nabadzīgāki iedzīvotāji, jo vieglāk noalgot. Bezdarbniece par 5 latiem ar prieku noies garām "izstrādes objektam" un "ierunās telefonā" vajadzīgo tekstu. Valsts pārvalde vispār - kā teiksiet, tā darīs, ja no tā atkarīga darba vieta vai alga. Diezgan drūma aina, bet vaina ir cilvēkos, stukačos, kuri par sviestmaizi nodos radus, paziņas un arī dzimteni.
Tie, kuri nebūs vadāmi, tie tiks diskreditēti un finansiāli iznīcināti. T.s. black ops. Varētu šausmu stāstus publicēt, kā nelieši izrīkojas ar parastiem normāliem cilvēkiem, kurus šie psihopāti uzskata par nelojāliem, bet nav vērts šādos portālos smakot. Tie, kuriem ir liecības, tās ir jāfiksē (vēlams notariāli) un jānodod glabāšanā uzticamiem cilvēkiem vai fondam. Palīdzēt tas neko nepalīdzēs, bet vismaz vēsturei paliks neliešu uzvārdi. Šie nelieši tā rīkojas, jo domā, ka par to nekas nekad nebūs. Bet viņi ir jāatklāj un katram būtu jānosauc stukači un čekisti, ja tādi ir zināmi, lai citi cilvēki zina, ar ko nerunāt, kam roku nesniegt un kam piespļaut acīs.

Atbildēt

paija

03.10.2013. 16:23

Jūs jau nu par vērtībām varējāt paklusēt , DP tas vismaz ir darbs, bet jūs pats esat atzinis intervijās ,ka esat savervēts par DP stukaču un nodevis savus domu biedrus. Cik tad samaksāja? Arī jūsu paustajiem uzskatiem nav nekā kopīga ne ar nacionālismu , ne latviešu vērtībam. Tadi kā jūs apkaunojat nacionālista nosaukumu. Vēmiens nāk no tadiem nacionālistiem

Atbildēt

Lapas:    1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

21

Seksuālo attiecību svārsts. Tuvojamies vīriešu ierobežošanas ekstrēmam

FotoTieslietu ministre Inese Lībiņa-Egnere ir rosinājusi noteikt kriminālatbildību par seksuālu uzmākšanos. “Seksuālā uzmākšanās ir cilvēka cieņas aizskaršana. Tā aptver dažādas formas – tā var būt gan verbāla, gan neverbāla, gan fiziska seksuālā uzvedība, tā var tikt īstenota, izmantojot dažādus saziņas kanālus, tostarp digitālo vidi,” minēts ministrijas izplatītajā skaidrojumā.
Lasīt visu...

20

Nē seksuālai vardarbībai!

FotoIzskatās, ka ejam uz to, ka vīrietis ar sievieti varēs iepazīties un ielaisties tikai tad, ja neviens nav ar citu, ja tas notiek ar attiecīgiem noturības solījumiem un liecinieku (eparaksta) klātbūtnē. Paga, nevaru atcerēties, nebija šitāda štelle jau iepriekš izgudrota?
Lasīt visu...

21

Latvijas Pastu ved uz maksātnespēju

FotoLatvijas Pasta pašreizējā valde (Beate Krauze-Čebotare, Andris Puriņš, Jānis Kūliņš un Pēteris Lauriņš) mērķtiecīgi gremdē Latvijas Pastu.
Lasīt visu...

21

Donalds Tramps, Ādolfs Hitlers un dzīve uz muļķu kuģa

Foto2016. gadā, pēc referenduma par Lielbritānijas izstāšanos no Eiropas Savienības un Donalda Trampa uzvaras ASV prezidenta velēšanās jēdziens “post patiesība” tik bieži un enerģiski tika lietots un analizēts visā Rietumu pasaulē, ka “Oxford dictionary” to atzina par gada vārdu. 
Lasīt visu...

21

Cik nopietnas ir Latvijas spējas pretoties Krievijas agresijai?

FotoNesenais Nacionālo bruņoto spēku (NBS) paziņojums, ka “Latvijā drošības situācija ir tikpat stabila un līdzvērtīga tai, kāda ir citās NATO dalībvalstīs, kuras nerobežojas ar krieviju, piemēram, Spānijā, Francijā vai Itālijā”, tautu nevis nomierināja, bet gan lika vēl vairāk satraukties par to, kas īsti valstī tiek darīts aizsardzības spēju stiprināšanā. Tā vietā, lai mierinātu iedzīvotājus ar tukšpļāpību, Polija intensīvi bruņojas. Bet ko šajā jomā dara Latvija?
Lasīt visu...

6

Vai sabiedrība pieprasīja “cūkskandālu” un Gunāra Astras izsmiešanu?

FotoKļūdījos, domādama, ka Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomei (SEPLP) ir jelkādas iespējas teikt savu “biezo vārdu”, vērtējot sabiedrisko mediju darbību. Padomes mājaslapā varam vien iepazīties ar 14 punktiem, kas vispārīgi iezīmē padomes darba jomas. Taču pēdējie skandāli un cilvēku neizpratne par sabiedrisko mediju izpausmēm liek uzdot daudzus jautājumus.
Lasīt visu...

20

Pēc kulturālas spermas nolaišanas uz krūtīm* progresīvā kultūras ministre ir atradusi jaunu kultūras aktualitāti – iesaistīšanos kultūrā balstītas klimata rīcības draugu grupā

FotoValdība 19. marta sēdē izskatīja Kultūras ministrijas (KM) sagatavoto informatīvo ziņojumu „Par Latvijas Republikas pievienošanos Apvienoto Nāciju Organizācijas (ANO) 1992. gada 9. maija Vispārējās konvencijas par klimata pārmaiņām** Kultūrā balstītas klimata rīcības draugu grupai” un atbalstīja šo iniciatīvu.
Lasīt visu...

21

Aivars Lembergs nekādus Kremļa naratīvus nav izplatījis, toties LSM darbojas Kremļa interesēs

FotoŠī gada 19. martā portāla lsm.lv publikācijā "Lembergs vaino Latvijas valdību "Krievijas provocēšanā"; viņa teikto lūdz vērtēt Saeimas komisijā” tās autors Ģirts Zvirbulis apgalvo:
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi Foto

Uzmācīgie IRši

Pagājušas vien dažas dienas, kopš rakstīju par dažādiem “ķīmiskajiem elementiem”, kas pavada „Jauno vienotību”, un kā vecajā latviešu parunā: “Kā velnu piemin, velns klāt!”...

Foto

Tas, ka cilvēks par nopelnīto naudu var atļauties nogalināt sava prieka pēc, ir tikai apsveicami!

Pazīstu Jāzepu Šnepstu (attēlā) personīgi. Jā, viņš ir kaislīgs mednieks. Dara...

Foto

Vai esi gatavs pievienoties MeriDemokrātiem?

Ļoti skumji, nē - sāpīgi redzēt, kā pasaule jūk prātā. Burtiski! Romas pāvests sludina politisku vājprātu, psihopātu kliķe okupējusi Kremli Krievijā,...

Foto

Krūšturis, spiegi un ietekmes aģenti

Kārtīgam padomju produktam ir pazīstamas anekdotes par padomju spiegu Štirlicu, kuru, pastaigājoties pa bulvāri Unter Den Linden zem Berlīnes liepām, nodod pie krūts...

Foto

Sistēmiskā "pareizuma" vieta atbrīvojas

Pēdējo mēnešu mediju refleksijas uz notikumiem politikā veido dīvainu dežavū sajūtu. Lai kā negribētos būt klišejiski banālam, jāteic, ka vēsturei ir cikliskuma...

Foto

Partnerības regulējums stāsies spēkā, tad arī korupcija noteikti mazināsies

Šodien Aizsardzības, iekšlietu un korupcijas novēršanas komisijā uzklausījām Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja (KNAB) un Sabiedrības par atklātību...

Foto

Man izteiktās apsūdzības piesegšanā ir meli

Patiesi sāpīgi bija lasīt, ka Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmijas (JVLMA) padome izsaka man neuzticību un prasa atkāpšanos. Īpaši sāpīgi –...

Foto

Tā nauda pati iekrita aploksnēs, un tā nebija mūsu nauda, un par aploksnēm mēs neko nezinām, un mūsu darbinieki bija priecīgi saņemt tik mazas algas, kā oficiāli deklarēts!

Reaģējot uz partijas Vienotība biroja bijušā darbinieka Normunda Orleāna pārmetumiem partijai, kas publicēti Latvijas medijos, Vienotība uzsver – partijā nekad nav maksātas aplokšņu algas, un tā stingri iestājas pret...

Foto

Aicinu Saeimas deputātu Smiltēnu pārcelties dzīvot uz Latgali

„Apvienotā saraksta” mēģinājums "uzkačāt" savu reitingu pirms Eiropas Parlamenta vēlēšanām izskatās vienkārši nožēlojami. Neiedziļinoties nedz manu vārdu būtībā,...

Foto

Krievijas apdraudējuma veidi Latvijai 2024. gadā

Pēdējā laikā saasinājusies diskusija par to, kādi militāri riski pastāv vai nepastāv Latvijai. Nacionālie bruņotie spēki (NBS) ir izplatījuši paziņojumu,...

Foto

„Sabiedriskā” medija paustais, ka akadēmijas vadība par kādiem pasniedzējiem ir saņēmusi sūdzības gadiem ilgi, neatbilst patiesībai

Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmija (JVLMA) ar vislielāko nopietnību attiecas...

Foto

Vai Sanitas Uplejas-Jegermanes atkāpšanās izraisīs būtiskas pārmaiņas sabiedrisko mediju politikā?

Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (SEPLP) locekles Sanitas Uplejas-Jegermanes atkāpšanās norādīja uz divām lietām. Pirmā –...

Foto

„Rail Baltica” projekta problēmu risinājums labākajās ierēdņu tradīcijās

Rail Baltica projekta problēmu risinājums labākajās ierēdņu tradīcijās. Vispirms izveidojam tematisko komisiju, kur gudri parunāt un pašausmināties....

Foto

Es atkāpjos principu dēļ

Šodien, 2024. gada 5. martā esmu iesniegusi Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomei (SEPLP) paziņojumu par amata atstāšanu pēc pašas vēlēšanās. Saskaņā ar...

Foto

Nacionālā apvienība rosina attaisnoto izdevumu slieksni palielināt līdz 1000 eiro

Nacionālā apvienība (NA) rosina palielināt gada ienākumu deklarācijā iekļaujamo attaisnoto izdevumu limitu no esošajiem 600 eiro...

Foto

Mūsu modeļa krīze

20.gadsimtā pasaule pārdzīvoja vairākas modeļu krīzes – 1917.gada revolūcija bija konservatīvisma krīze (turklāt ne tikai Krievijā), Lielā depresija bija liberālisma krīze, Aukstā kara beigas...

Foto

Pret cilvēku apkrāpšanu – moralizēšana, bet pret politiķu atdarināšanu – kriminālsods

Uzmanību piesaistīja divi ziņu virsraksti. Abi saistīti ar krāpniecību. Taču ar to atšķirību, ka vienā...

Foto

Sakāve un “viens idiots” – ielas nepārdēvēs

Latvijas Universitātes padomes loceklis Mārcis Auziņš ar Mediju atbalsta fonda finansējumu Kas jauns[i] vietnē publicējis viedokli par krievu imperiālistu Andreja Saharova,...

Foto

Nedrīkst Ropažu pašvaldības finanšu problēmas risināt uz darbinieku rēķina

Jau kādu laiku cirkulē baumas, ka tiek organizēta Ropažu novada domes esošās varas nomaiņa. Šīs runas sākās...

Foto

Vai līdz rudenim gaidāms pamiers?

Drīzumā varēs noskaidrot, cik lielā mērā ir patiesas sazvērestību teorijas attiecībā uz Zeļenska un Baidena nerakstītajām sadarbībām. Šo teoriju ticamība izgaismosies tad,...

Foto

Kā saimnieks pavēlēs, tā runāsim! Galvenais - nedomāt!

Portālā Pietiek.com kādu laiku atpakaļ atļāvos publicēt pārdomas par ASV, Izraēlu. Biju pārsteigts, cik daudzi cilvēki lasa šo...