Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Gustavs
14.02.2024. 14:44»
fufaika
Kas tā par modi gulties zem katras ielasmeitas, īpaši Vienotības? Tādas vajag tā izdrāzt, lai citiem vairs tā ņergāties negribētos. Dzintars ir visnotaļ nepievilcīgs tips un kopā ar mazizglītoto Dombravu ir pāris
Dzintars melo nepārtraukti, ko nevar teikt par Dombravu. Un lai patiess būtu politiķis, izglītība nav galvenais.
fufaika
13.02.2024. 16:44Kas tā par modi gulties zem katras ielasmeitas, īpaši Vienotības? Tādas vajag tā izdrāzt, lai citiem vairs tā ņergāties negribētos. Dzintars ir visnotaļ nepievilcīgs tips un kopā ar mazizglītoto Dombravu ir pāris...
tā ir
12.02.2024. 18:56Abām krievus mīlošām pederastu partijām, protams, daudz vairāk būtu bijis prieks diskriditēt NA vai AP, bet nācās apmierināties ar ZZS. Ja zaļie zemnieki nebūtu izrādījušies zilie, JV un pašpasludinātiem Progresīviem būtu noderējušas arī Šlesera un Rosļikova grupējumi.
nu jā
12.02.2024. 13:29»
Gustavs
šķiet, ka Tavs viedoklis ir lielākai daļai osvoboditeli pilnīgi nepieņemams, citadi tak viņi 9.maja neaurotu: Rossija, Rossija, Putin, Putin
Pareizi saprasts, tāpēc tā vajag viņus bakstīt,Lai vairojas neitrālie, un no neitrālajiem mūsējie-latvieši.
Gustavs
12.02.2024. 13:26»
nu jā
Latvijas Republikas pilsoņi ir vienlīdzīgi un nav sadalīti nekādās šķirās. Visi viņi ir uzskatāmi par LATVIEŠIEM, kam ir noturīga tiesiski-politiska sakne ar Latvijas Republiku...
šķiet, ka Tavs viedoklis ir lielākai daļai osvoboditeli pilnīgi nepieņemams, citadi tak viņi 9.maja neaurotu: Rossija, Rossija, Putin, Putin..
nu jā
09.02.2024. 18:27»
Хм
Veiciniet sevī to, neuztveriet to kā pamāti...
Latvijas Republikas pilsoņi ir vienlīdzīgi un nav sadalīti nekādās šķirās. Visi viņi ir uzskatāmi par LATVIEŠIEM, kam ir noturīga tiesiski-politiska sakne ar Latvijas Republiku.
Как можно что-то принять, когда даже нет единого понимания, что нужно принять?
Iesaku pieņemt šo manu viedokli: Nationality of every Latvian citizen is Latvian. Prošče prostogo.
Ivans
09.02.2024. 18:02»
Хм
Я не люблю эти игры русскость (в русском языке, кстати, нет слова "русскость") и латышскость. Когда начинаешь спрашивать, так что такое же латвискумс, диапазон мнений от "просто уважай местные законы и знай латышский" до "должен стать латышом...
Raša-Paraša,pobeda budet naša!
Хм
09.02.2024. 15:14»
nu jā
Очень яркий вывод, прям идеальная ситуация-сами же придумали, сами же с этим и спорите...
Я не люблю эти игры русскость (в русском языке, кстати, нет слова "русскость") и латышскость. Когда начинаешь спрашивать, так что такое же латвискумс, диапазон мнений от "просто уважай местные законы и знай латышский" до "должен стать латышом"
Как можно что-то принять, когда даже нет единого понимания, что нужно принять?
Хм
09.02.2024. 15:11»
nu jā
Очень яркий вывод, прям идеальная ситуация-сами же придумали, сами же с этим и спорите...
Veiciniet sevī to, neuztveriet to kā pamāti!
Когда даже в преамбуле записано, что ты гражданин второго сорта, в это трудно как-то поверить. Да любителей напомнить тоже немало. Говоря аналогиями-как вошь может считать голову своей родиной?
nu jā
09.02.2024. 14:21»
Хм
vai turpināt grimt nostalģijā par impērisma beigām...
Очень яркий вывод, прям идеальная ситуация-сами же придумали, сами же с этим и спорите.
Nedariet tā. Laiki tādi, ka grūti izvēlēties, par ko balsot, arī etniskajiem ,,iezemiešiem". Bet kara laikā pat vēlēšanas nenotiks ...Svarīga ir apziņa ,,Latvija ir mana valsts". Veiciniet sevī to, neuztveriet to kā pamāti! Pieklusiniet šā kara laikā savu krieviskumu, lai netiktu saprasts kā rašists (atbalstītājs Putinam, kas jau slavē Hitleru par 01.09.1939).
Хм
09.02.2024. 13:28»
Ļera
I ne toļķo eto: Vsjo vaše povedenije svidetelstvujet cto mnogije latviijci tut ne sobirajutsja integrirovatsja v Latvii..Da-navernoje po etomu xorom orjote: Putin, Putin, Rossija, Rossija, mii-osovoboditeli, vii-fašisti naciki, benderovci...
подбадривающие выступления типа называния русских вшами. Это наверно, чтобы они себя быстрее начали латышами считать, да?
Paldies par pareizu sapratni!
Простой вопрос-ты считаешь себя вшой?
Хм
09.02.2024. 13:26»
Ļera
I ne toļķo eto: Vsjo vaše povedenije svidetelstvujet cto mnogije latviijci tut ne sobirajutsja integrirovatsja v Latvii..Da-navernoje po etomu xorom orjote: Putin, Putin, Rossija, Rossija, mii-osovoboditeli, vii-fašisti naciki, benderovci...
Лера, будь так добра-приведи мои цитаты, где я ору "Putin, Putin, Rossija, Rossija, mii-osovoboditeli, vii-fašisti naciki, benderovci..."
Ты желаешь на всех обобщить?
Ну так, значит, ты и сама так орешь и не чувствуешь вины за то, что ты тут натворила.
Да, представляешь, я не чувствую вины за родителей, которые отказались вступать в КПСС ради карьеры, а теперь их Вайдере, которую латыши выбрали аж евродепутатом, их за это стыдит-правда, она не просто бывшая коммунистка, она еще и выбрала именно политэкономию-ну прям крайне идеологизированную дисциплину, которую выбирали карьеристы. И не надо мне рассказывать сказки, что ее это заставили сделать злые руссккие и если бы не оккупация, то.. Поведение человека определяет его внутренние установки и ориентиры.
Хм
09.02.2024. 13:22»
nu jā
Vēlu Jums pašam tikt skaidrībā, vai gribat kļūt par latvieti (valststiesiskā, pilsoniskā nozīmē), vai turpināt grimt nostalģijā par impērisma beigām...
vai turpināt grimt nostalģijā par impērisma beigām.
Очень яркий вывод, прям идеальная ситуация-сами же придумали, сами же с этим и спорите. А с чего вы решили, что я ностальгирую по империи? Только потому, что в некоторых вопросах не согласен с политикой Латвии? А где-то уже прописано, что лоальность - это полное принятие любых решений государства? Так может, тогда уже надо выборы отменять? А то не все голосуют одинакого-а раз ты не голосуешь за нынешние партии, то уже имперец?
Paldies par pareizu sapratni!
А, ну теперь понятно. Следующий шаг для стимулирования в вашем понимани-желтые звезды на одежде или языковые лагеря?
Ļera
09.02.2024. 12:20»
Хм
Да и Путина не осудила
I ne toļķo eto: Vsjo vaše povedenije svidetelstvujet cto mnogije latviijci tut ne sobirajutsja integrirovatsja v Latvii..Da-navernoje po etomu xorom orjote: Putin, Putin, Rossija, Rossija, mii-osovoboditeli, vii-fašisti naciki, benderovci...
I vsjo eto posle našei okupacii posle togo, cto zdes mii natvorili....Vidno-nekakogo custva vini za soboi ne custvuite..
nu jā
09.02.2024. 12:14»
Хм
У вас своя же логика "не бьется...
Vēlu Jums pašam tikt skaidrībā, vai gribat kļūt par latvieti (valststiesiskā, pilsoniskā nozīmē), vai turpināt grimt nostalģijā par impērisma beigām.
подбадривающие выступления типа называния русских вшами. Это наверно, чтобы они себя быстрее начали латышами считать, да?
Paldies par pareizu sapratni!
Хм
09.02.2024. 11:53»
Ļera
a jesli ne pokazivaješsvoju lojalnost-togda i ostajo[sja imigrantom. Vsjo ocen prosto. Ti i ja-mii zdes imigranti prijehali k čužomu narodu na svoix tankax. Eto fakti.I zabitj etogo nekad nelzja
Да и Путина не осудила
Хм
09.02.2024. 11:52»
Ļera
a jesli ne pokazivaješsvoju lojalnost-togda i ostajo[sja imigrantom. Vsjo ocen prosto. Ti i ja-mii zdes imigranti prijehali k čužomu narodu na svoix tankax. Eto fakti.I zabitj etogo nekad nelzja
так и ты не показываешь. На русском пишешь. Не уехала. Покажи своим примером-просто уедь. Тем более раз признаешь, что на танке приехала
Ļera
09.02.2024. 11:49»
Хм
Лера, я понимаю, очень хочется или показать свою лояльность, или попробовать потроллить, но включи, пожалуйста, мозг, тогда станет легче понять, что...
a jesli ne pokazivaješsvoju lojalnost-togda i ostajo[sja imigrantom. Vsjo ocen prosto. Ti i ja-mii zdes imigranti prijehali k čužomu narodu na svoix tankax. Eto fakti.I zabitj etogo nekad nelzja.
Хм
09.02.2024. 11:12»
nu jā
Saprotu Jūsu bažu un sāpi. Man arī tāda bija, kad pēc Latvijas neatkarības atjaunošanas normālu birokrātisku vēstuli pratu uzrakstīt tikai krievu valodā. Jūsu minētās maigās dvēseles ir vienkārši nesmalkjūtīgas...
Да мне теперь все равно, nesmalkjūtīgas или smalkjūtīgas. Более показательно было, что остальные латыши их никак не остановили. Вот это и был основной показатель.
Да, где мне нужно, я тоже говорю на латышском. И на работе, и в госучреждениях. Но, если теперь слышу русский акцент, тут же перехожу на русский.
Ну и плюс комментарии.
Опять же, как понял из тех же прошлых общений-многие латыши теперь уже воспринимают как слабость "а, мы этих русских сломали, заставили на латышском говорить, слабаки они".
Вывод сделан-слабых любят еще меньше, чем стоящих на определенных принципах.
… Rādīt visu
Хм
09.02.2024. 11:05»
nu jā
Domāju, ka viņš tyo adresēja krieviem, kuri apzinās savas ukraiņu saknes, un vēlējās uzsvērt to pašu ko Ivašovs - nKrivija sabruks, Ukraina uzvarēs. Kājā iešava zināmais biedrs Medvedevs pūsdams burbuli, kur jau Prigožins iedūra
Можно жить в неком фантазийном мире и считать, что скоро скоро Украина победит. Осталось решить, какими ресурсами.
Не важно, кому он думал адресовать. Важно, что получилось в итоге.
Да, и кстати-откуда вы так уверены, что ЕС станет намного лучше, если Украина победит и завоюет всю Россию? Вы уверены, что Украина не начнет диктовать свои условия, а будет послушно выполнять рекомендации ЕС?)
Хм
09.02.2024. 11:02»
nu jā
Латвии про Абрене выпустить такой указ? Можно, дух поднимет. Labi, ka par to domājat, bet varbūt ir par agru. Okupekļa stāsts to rāda...
У вас своя же логика "не бьется".
Latvijai būs dzīvot kā latviešu nacionālajai valstij atbilstoši Satversmes preambulā
Manā redzējumā - VISI Latvijas Republikas pilsoņi ir latvieši.
В преамбуле четко указано про этническое определение "латыш".
Во второй вашей фразе речь идет о гражданской принадлежности.
… Rādīt visu
nelej udeni
09.02.2024. 02:07»
nu jā
Jā, tā ir mūsu problēma. Okupācijas laikā notikušās parkrievošanas sekas ir konsekventi jālikvidē. Pilsoņiem ir jārunā un jāraksta latviešu valodā, ārpilsoņiem tā jāapgūst vai jāpamet Latvija. Bijušo krievu virsnieku un imigrantu pēctečiem šajā jautājumā vajadzētu paklusēt...
sac ar ungaru gausu,megazagli un latviesu valodas neprateju.
nu jā
08.02.2024. 18:44»
Хм
Ну что я вам могу сказать. Опыт общения на латышском привел только к дополнительным придиркам еще и к ошибкам. Типа "русский оккупант, научись вначале правильно писать, потом будешь рот открывать". Хотя не такие уж там и грубые ошибки были, в основном, стилистические, не грамматические...
Saprotu Jūsu bažu un sāpi. Man arī tāda bija, kad pēc Latvijas neatkarības atjaunošanas normālu birokrātisku vēstuli pratu uzrakstīt tikai krievu valodā. Jūsu minētās maigās dvēseles ir vienkārši nesmalkjūtīgas.
Bet labā ziņa ir tā, ka daudzi mani krieviskas izcelsmes draugi un paziņas runā ļoti pareizā latviešu valodā, akcents nav svarīgs, nejauc valodas, nelieto žargonu. Un šīs prasmes novēlu Jums iegūt praktizējot saskarsmi latviešu valodā. Bet pats es labprāt privāti komunicētu ar Jums krieviski, lai nepazaudēto šo savu prasmi.
nu jā
08.02.2024. 18:33»
Хм
Да, и кстати, по поводу этого указа. Зеленский сам себе в ногу выстрелил. Теперь та же путинская пропаганда втирает Западу-смотрите, он же хочет про просто на границы 1991 года выйти. Украина планирует потом продолжить войну. Ведь понятно, что просто так никто "исторические украинские земли" не отдаст...
Domāju, ka viņš tyo adresēja krieviem, kuri apzinās savas ukraiņu saknes, un vēlējās uzsvērt to pašu ko Ivašovs - nKrivija sabruks, Ukraina uzvarēs. Kājā iešava zināmais biedrs Medvedevs pūsdams burbuli, kur jau Prigožins iedūra
nu jā
08.02.2024. 18:26»
Хм
Да, видел эту новость. Типа ответим историческими землями на исторические...
Латвии про Абрене выпустить такой указ? Можно, дух поднимет. Labi, ka par to domājat, bet varbūt ir par agru. Okupekļa stāsts to rāda.
Фрейберга предложила "Давайте как-то уйдет от этнической составляющей в опредленении принадлежности".
Beidzot sāk kļūt interesanti.
Latvija nav krievu pasaules daļa pēc Dugina un Karaganova doktrīnām, un krievam ir lemts šo krievu-ukraiņu karu pazaudēt.
Latvijai būs dzīvot kā latviešu nacionālajai valstij atbilstoši Satversmes preambulā noteiktajam. To veido pilsoņu kopums, teritorija un valsts vara.
… Rādīt visu
Хм
08.02.2024. 17:41»
nu jā
Sk. iepriekš teikto. Brīviem cilvēkiem brīva izvēle. Mums abiem...
Ну что я вам могу сказать. Опыт общения на латышском привел только к дополнительным придиркам еще и к ошибкам. Типа "русский оккупант, научись вначале правильно писать, потом будешь рот открывать". Хотя не такие уж там и грубые ошибки были, в основном, стилистические, не грамматические.
А оно мне надо - еще и за ошибки оправдываться? Зато теперь не травмирую ошибками нежную патриотическую душу.
Хм
08.02.2024. 17:38»
nu jā
Ох уж эти влажные мечты. Помогают жить...
Да, и кстати, по поводу этого указа. Зеленский сам себе в ногу выстрелил. Теперь та же путинская пропаганда втирает Западу-смотрите, он же хочет про просто на границы 1991 года выйти. Украина планирует потом продолжить войну. Ведь понятно, что просто так никто "исторические украинские земли" не отдаст. А раз принят такой указ, значит, планы их забрать есть.
И сидит теперь западный и политик и избиратель и думает - блин, что делать..Там же война еще масштабнее будет. И снова нам все это спонсировать? А нам зачем, чтобы Украина свои исторические земли вернула? Да и реально ли?
В итоге желание Зеленского потроллить Россию превращается в ущерб для самого же себя. Поддержка Запада и так стала хромать, а тут еще такой подарок оппонентам сделал. "Мудро", ничего не скажешь.
nu jā
08.02.2024. 17:37»
Хм
Но вас же такая позиция не устраивает, поэтому сейчас прилагаются титанические усилия, чтобы местным русским в Латвии постоянно доказывать-нет, вы чужие, мы вас считаем путинистами, все на колени и каяться - но мы вам все равно не верим...
Sk. iepriekš teikto. Brīviem cilvēkiem brīva izvēle. Mums abiem.
ВОт, согласился в итоге, на латышский переходить не буду, на коленях у Милды стоя, осуждать не буду.
Jāsaprot, ka šis domas titāna teksts tēmēts nelatviskas izcelsmes auditorijai, lai tā vairītos savu domu izpausmēs lietot latviešu valodu. ,,Nekamieliskumu" apliecināt taču nav grūti- jāizsakās latviski. Elementāri,Vatson.
Хм
08.02.2024. 17:34»
nu jā
Ох уж эти влажные мечты. Помогают жить...
Да, видел эту новость. Типа ответим историческими землями на исторические.
Латвии про Абрене выпустить такой указ? Можно, дух поднимет.
Правда, по факту свои уже существующие земли пустеют. Но понимаю, сейчас же так удобно, можно все списать "война на Украине, не до этого". До этого просто русские оккупанты мешали, а тут еще такой подарок.
Не зря же основная борьба между партиями на выборах 2022 была "кто покажет избирателю-латышу, как круче местных русских прижать".
Ну, прижали. Стало легче. Литва и Эстония в это время еще сильнее в отрыв ушли. Те же латыши теперь уже не только в Великобританию едут, но и в Литву и Эстонию.
… Rādīt visu
nu jā
08.02.2024. 17:16»
Хм
Ох уж эти влажные мечты. Помогают жить...
Ох уж эти влажные мечты. Помогают жить?
Palīdz dzīvot un karot par dzīvību:
https://fakty.ua/ru/432258-dobro-pozhalovat-domoj-zelenskij-ukazom-opredelil-istoricheskie-zemli-ukraincev-na-territorii-rossii
Nav īstais laiks Latvijas pilsonim lielīties ar savu krievainību. Nav labi šaut sev kājā un pieskaitīt sevi krievu-ukraiņu kara zaudētājiem.
Хм
08.02.2024. 17:11»
nu jā
гражданин Латвии не имеет никакого отношения к rossiskoje pravitelstvo
Но вас же такая позиция не устраивает, поэтому сейчас прилагаются титанические усилия, чтобы местным русским в Латвии постоянно доказывать-нет, вы чужие, мы вас считаем путинистами, все на колени и каяться - но мы вам все равно не верим.
Выгодно же иметь внутреннего "врага", верно? Тут вы с тем же Путиным совершенно похожи. Там "либерасты и агенты госдепа" на каждом шагу, тут "великодержавные шовинисты и агенты Путина" на каждом шагу.
И надо сказать, и там и тут хорошо получается убеждать, проще же согласиться, чем доказывать, что не верблюд.
ВОт, согласился в итоге, на латышский переходить не буду, на коленях у Милды стоя, осуждать не буду.
nu jā
08.02.2024. 17:03»
Хм
Лера, я понимаю, очень хочется или показать свою лояльность, или попробовать потроллить, но включи, пожалуйста, мозг, тогда станет легче понять, что...
гражданин Латвии не имеет никакого отношения к rossiskoje pravitelstvo
Ļoti laba un pareiza doma, it sevišķi, ja šāds tiesību subjekts nav moskovītu valdības ,,krievu pasaules" ideju latents izplatītājs.
+ + +
08.02.2024. 16:55»
Хм
Лера, я понимаю, очень хочется или показать свою лояльность, или попробовать потроллить, но включи, пожалуйста, мозг, тогда станет легче понять, что...
https://fakty.ua/ru/433005-belorusskim-voennym-razreshili-strelyat-v-mirnyh-zhitelej-lukashenko-podpisal-ukaz
Хм
08.02.2024. 16:38»
Ļera
Opjat tovarišč pišet svoju sovetskuju jerundu...
Лера, я понимаю, очень хочется или показать свою лояльность, или попробовать потроллить, но включи, пожалуйста, мозг, тогда станет легче понять, что
гражданин Латвии не имеет никакого отношения к rossiskoje pravitelstvo, поэтому не нужно тут унылый троллинг про "svojo rossiskoje pravitelstvo".
В приличном обществе это считается дешевым методом дисскусии, свои выводы выдавать за якобы оспраиваемое мнение оппонента.
Надеюсь, я не взорву твой мозг, но представь, что вдруг я русский, приехавший из Беларуси в свое время? Быстрее переобувайся в воздухе, пиши "должен был осудить Лукешнко как союзника".
И еще - докажи свое утверждение " ne osudil"
Ļera
08.02.2024. 16:16»
Хм
Ох уж эти влажные мечты. Помогают жить...
Opjat tovarišč pišet svoju sovetskuju jerundu:
_______________________________________
Какое отношение я как гражданин Латвии, имею к действиям граждан России? Юридически никакого. Значит, вы только этнически считаете меня виноватым, потому что тоже русский.
___________________________________________
Otnošenije takoje, cto ne osudil svojo rossiskoje pravitelstvo za razvjazivanije voini i okupacii drugix stran.
Хм
08.02.2024. 15:49»
nu jā
Jā, tā ir mūsu problēma. Okupācijas laikā notikušās parkrievošanas sekas ir konsekventi jālikvidē. Pilsoņiem ir jārunā un jāraksta latviešu valodā, ārpilsoņiem tā jāapgūst vai jāpamet Latvija. Bijušo krievu virsnieku un imigrantu pēctečiem šajā jautājumā vajadzētu paklusēt...
Ох уж эти влажные мечты. Помогают жить?
Не нужно путать население Германии с немцами на земном шаре. Немцы в Германии ходили на митинги, поддерживали Гитлера как граждане Германии.
Какое отношение я как гражданин Латвии, имею к действиям граждан России? Юридически никакого. Значит, вы только этнически считаете меня виноватым, потому что тоже русский.
Отсюда вывод-ок, принято. Но взаимно. Значит, лично вы (ваши родители) несете моральную ответсвтенность за зверства латышей карателей-добровольцев в 1941-1942 годах. Получите, распишитесь. Не нойте, что тогда не было Латвии как юридической независимой страны. Сами же сказали-важна этническая принадлежность.
nu jā
08.02.2024. 15:24»
Хм
Это ваша проблема, что вас так легко "загрузить" и отвлечь, что русские в Латвии виноваты в делах Путина. Устраивая весь этот цирк с cancel russian вы только помогаете тому самому Путину...
Jā, tā ir mūsu problēma. Okupācijas laikā notikušās parkrievošanas sekas ir konsekventi jālikvidē. Pilsoņiem ir jārunā un jāraksta latviešu valodā, ārpilsoņiem tā jāapgūst vai jāpamet Latvija. Bijušo krievu virsnieku un imigrantu pēctečiem šajā jautājumā vajadzētu paklusēt.
Par etnisko atbildību. Vācu tauta pēc kara apzinājās savu kolektīvo vainu žīdu holokosta lietā. Krievija sabruks, un rašisma kolektīvā vaina tiks izgaismota.
Хм
08.02.2024. 14:07»
nu jā
Personai, kura zin latviešu valodu, saziņai Latvijā nevajadzētu runāt un rakstīt austrumu caristes valodā. Tas nav labais tonis, jo kara kurinātāju krievu valoda jau pasaulē tiek uzskatīta par spitālīgo valodu. Tas jāzina pat rosļikoviem
Это ваша проблема, что вас так легко "загрузить" и отвлечь, что русские в Латвии виноваты в делах Путина. Устраивая весь этот цирк с cancel russian вы только помогаете тому самому Путину.
Плюс это чисто нацистская практика-вводить этническую ответственность.
he, heee
08.02.2024. 13:36»
?!
ieplūdušo europas plikadīdu baru,INDIĀŅU civilizāci...
Patiesībā nav labi no rītiem dzert...
?!
08.02.2024. 13:27»
he, heee
kas ir fekalijas ssalidzinot ar Kremļa saimnieka pilīm,jahtām, un ārvalstu īpašumiem
ieplūdušo europas plikadīdu baru,INDIĀŅU civilizāci-
jas Ziemeļu zemē,starp diviem okeāniem-ataudzes
pārvaldnieks džo ne tikai sveicinās ar neredzamiem
citplanētiešiem,bet kļuvis par MĒDIJUMU--veic sarunas ar mirušiem MITTERĀNU un KOLU.SPĒCĪGI!Ko vēl
redzēs!?Pateicoties janki planētas bagātnieks zeļa.
bet
08.02.2024. 12:19»
+ + +
Imant Burvi, atdod grāmatu ,,Mērnieku laiki". Tur , kur paņēmi pirms gadiem uz pāris mēnešiem
neatceros tādu gadījumu,ka Burvis kaut ko būtu paņēmis un atdevis..
he, heee
08.02.2024. 12:18»
Drēģeris
Osvobģiķeļam ir taisnība: Rinkevičam mana fekāliju stumdīšana ir vispatīkamākā! Dzintaram tik labi nesanāk
kas ir fekalijas ssalidzinot ar Kremļa saimnieka pilīm,jahtām, un ārvalstu īpašumiem....
bet
08.02.2024. 12:18»
nu jā
Personai, kura zin latviešu valodu, saziņai Latvijā nevajadzētu runāt un rakstīt austrumu caristes valodā. Tas nav labais tonis, jo kara kurinātāju krievu valoda jau pasaulē tiek uzskatīta par spitālīgo valodu. Tas jāzina pat rosļikoviem
nevajadzētu gan, bet LV vara klusuciešot to atbalsta...
nu jā
08.02.2024. 11:25»
Хм
Jo ASV neatļauj ko...pilnīgi pareizi - uzkundzēties citām tautām...
Personai, kura zin latviešu valodu, saziņai Latvijā nevajadzētu runāt un rakstīt austrumu caristes valodā. Tas nav labais tonis, jo kara kurinātāju krievu valoda jau pasaulē tiek uzskatīta par spitālīgo valodu. Tas jāzina pat rosļikoviem.
Drēģeris
08.02.2024. 10:59»
osvobodjiķeļ
Vislabākais ir Rinkevičš
Osvobģiķeļam ir taisnība: Rinkevičam mana fekāliju stumdīšana ir vispatīkamākā! Dzintaram tik labi nesanāk!
+ + +
08.02.2024. 10:54»
bet
Vice-te ir bij.deputats Imants Burvis. Vins tagad smagi pardzivo ka vinu velataji izsvieda no Saeimas....un ka Niluska ar izsvieda
Imant Burvi, atdod grāmatu ,,Mērnieku laiki". Tur , kur paņēmi pirms gadiem uz pāris mēnešiem.
osvobodjiķeļ
08.02.2024. 09:47»
Gustavs
Protams-man Dzintars neliekas patīkams, bet kurš tur ir labāks
Vislabākais ir Rinkevičš!
Saprotami paskaidroju?
08.02.2024. 09:44»
Utainais
pastalnieks dzīvo savā zemē un nemācas virsū ar savu dziesmu grāmatu, piemēram, īrijā, kur atrodas diezgan daudzi labākas dzīves meklētāji no pastalnieku vidus.Viņu kognitīvās spējas ir tik pietiekamas, lai saprastu, ja jau viņš ir aizbraucis uz turieni labākas dzīves meklējumos, tad, visdrīzāk, viņš...
Utainais pastalnieks ir USA okstlaiža!
VAU
08.02.2024. 01:01»
Vēl
"godājamais" lauķi ,atzīmēšu šādu atšķirību starp utainajiem krieviem un "utainajiem"pastalniekiem - latvieši, kopš Ivana Bargā, Pētera 1 zvēriskajām izkaušanām mūsu zemē, Latvijā, badu nav cietuši, atšķirībā no utainajiem, tiem, ko mūžam esam dēvējuši par utainajiem, pat 2 pasaules kara laikā, Rīgā...
bastard nomierinies.....,savu kecerējumu latvan
iebāz sev vienā vietā--saprumt!