Es domāju, ka mēs piedzīvojam nopietnāko (un sekmīgāko) uzbrukumu Latvijas valstij kopš neatkarības atjaunošanas
Lato Lapsa19.02.2018.
Komentāri (0)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Ed
20.02.2018. 08:53»
Mārtiņš
Lato, visu cieņu Tev kā žurnālistam un tam, ko Tu dari, bet nu nesāc lūdzu tikai Tu arī visur meklēt "kremļa roku" ! :) Lai nu kāds būtu tas Guseļņikovs, tomēr tā ir viņa banka un viņa bizness. Diez vai viņš riskētu un mētātos ar tukšiem apgalvojumiem, ja viņam nebūtu nekādu faktu...
Var jau arī šādi skatīties uz šo situāciju, bet kāpēc visiem vajadzētu ticēt Gusļeņika vārdiem-viņš tāpat ir kremļa cilvėks. Kāpēc Krājbankas lietā neticēja Krājbankas īpašniekam, bet tagad Gusļeņikam (zosu baumām) tic?
GMK
20.02.2018. 08:49Daļēji var piekrist rakstam, taču nezinu cik aptaurētiem ir jābūt izmeklētājiem, lai uz "pīles" pamata kaut ko sāktu darīt. Kas attiecas uz ABLV tur nu gan klientu loks 90% krievzemes biznesmeņi, kuri bēg prom no Krievijas varas iestādēm un Krievijai ir izdevīgi satricināt bankas pie kurām stāv viņu nauda.
Mans rezumē šim visam ir tāds, ka "lielais latviešu biznesmenis" iegrābās redzot krievijas naudas lielos ciparus. Atvērērāt uzturēšanās atļaujas visiem, tad jau gaidiet, ka to naudu kāds prasīs atpakaļ - tikai savādāk! Saprotiet to, ka krievijā 90% no kādreizējiem bandītiem tagad ir finansisti un apkalpojot šo naudu jebkurš var ieprikst "Rimīša" vietā.
bite
20.02.2018. 08:47Nav ko pielikt, ne atņemt!Nožēlojama ir mūsu valsts varas reakcija, jeb tur uz smadzenēm spiež vēlēšanu tuvums, tad nu "štrunts par valsti"?!
vai tie kāds taisās izvērtēts beidzot kas notiek ???
20.02.2018. 08:39»
Maizītis
Lapsas kungs, “ripas” ko Jūs rijat liekas paliek ar vien spēcīgākas! Paldies Dievam nav daudz cilvēku, kas šos slima suņa murgus ņem nopietni! Secinājums no Jūsu Ugunsgrēka līmeņa skribelējuma - korupcijas valstī nav
vot nemuldi nu maizīti
ja tiešām tas rinmšēvics ir tik dumš un tiešām to te visu darīja tik prosti kā tagad mēģina stāstīt un esot to darījis gadiem
tad kāpeč šodien dienas jautājums numur viens nav par SAB un Drošības policijas vadības nonešanu ar kaunu no amatiem, jo kā tad viņi to tā gadiem palaida garām????
Ja tā ir provokācija pret valsti tad tieši tas pats jautājums kur skataš SAB un drošības policija ka to nevar atkālt aicīgi jo runa taču iet par ļoti augsta līmeņa amatpersonu !
Mārtiņš
20.02.2018. 08:39Lato, visu cieņu Tev kā žurnālistam un tam, ko Tu dari, bet nu nesāc lūdzu tikai Tu arī visur meklēt "kremļa roku" ! :) Lai nu kāds būtu tas Guseļņikovs, tomēr tā ir viņa banka un viņa bizness. Diez vai viņš riskētu un mētātos ar tukšiem apgalvojumiem, ja viņam nebūtu nekādu faktu.
Bailes 3
20.02.2018. 08:38šis gabaliņš bija no nākamā Lato Latvieša romāna Bailes 3 - jauka fantastika kā visa pasaule sadevās rokās, lai mestu ēnu uz no čekas maisiem izpestītā Godmaņa un kristāltīrā Rimšēviča uzbūvēto Latvijas banku sistēmu, kura sākusi apdraudēt Ameriku.
Sliktie (kuriem Lapsa vēl piemeklē atbilstošus personāžus no reālās pasaules) iesaistīja Kremli, ASV finanšu uzraugus, Associated Press žurnālistus un redakciju, bijušo NATO ģenerālsekretāru A.F. Rasmussenu, izdomāja kā pavazāt aiz deguna Valsts policiju -
Grišina komandu, un, protams piečakarēja arī militāro izlūku Jēkabu Straumi no KNĀBa.
Talantīgs rakstnieks ir Lato, gaidīsim šī romāna iznākšanu visdrīzākā laikā, vēlēsim labus panākumus arī turpmāk.
kukū
20.02.2018. 08:33tas, ka Norvik patiesībā ir parasts krievu veikals - nekādu šaubu. tāpat par notikumu ķēdi, ko mums pasniedza kā baigo sazvērestību nedēļas nogalē, ar Martinsonu piekariņa lomā. Norvik šajās dienās ir palaidusi arī masīvu pašreklāmu ar sirmiem vecīšiem :) viss, ko saka šis Londonā dzīvojošais krievs ir tieši tik pat ticams kā Antonova texti.
kur skatījās tad Drošības policija ?
20.02.2018. 08:32bet ja tas ir taisnībaka Rimšēvic ir ņēmis un/vai parsījis tos kukuļu gadiem tad IZSKAIDROJIE MAN KĀ AMATĀ VAR PALIKT DROŠIBAS POLICIJAS PRIEKŠNIEKS UN IEKŠLIETU MINISTRS???? Vot kā ?????
jo kā tad notiek tās pārbaudes lai piešķirtu pielaidi valsts noslēpumams, bet šim cilvēkam nojaušu bija jābūt ļoti augstai pielaidei !!!!
Maizītis
20.02.2018. 08:29Lapsas kungs, “ripas” ko Jūs rijat liekas paliek ar vien spēcīgākas! Paldies Dievam nav daudz cilvēku, kas šos slima suņa murgus ņem nopietni! Secinājums no Jūsu Ugunsgrēka līmeņa skribelējuma - korupcijas valstī nav!
666
20.02.2018. 08:24Kā tad, kremlis piebūra rimčikam alkatību un lika ņemt kukuļus. Un ne tikai viņam un ta visus 26 gadus.Cik izdevīgi!
Durklis
20.02.2018. 08:08»
sātans sver 50kg
lapsam stoholmas sindroms un personibas dubultosanas, pats tak ar saviem rakstiem kapu ar raka:)) sizofreniju vajag arstet ja visur putins radas:)) gaidiju kad saka paradities aizstavji izlida rugainis, liepnieks , lapsa ,, bet sodien rimsevics bus uz slimibas lapas, viss pec vecas schemas
Sātans tu esi debils tukšdirsējs!
Maids
20.02.2018. 07:40Latvijai tagad ir lielāka problēma nekā čekas maisu atvēršana un Lemberga tiesāšana.Novēršana no būtiskā
Šeit
20.02.2018. 07:39būtībā daudz ko izskaidrotu datu apkopojums, kad un cik bieži šajā scenārijā visas iesaistītās personas ir apmeklējušas jeb stažējušās plašajā austrumzemē.
tuk tuk
20.02.2018. 07:19Kopš kura laika Lapsam pamodusies mīlestība pret mūsu korumpēto varu? Un, galvenais, tāpat kā pārējiem ar paranoju slimojošiem, arī Kremlis rādās!
sātans sver 50kg
20.02.2018. 07:00»
Alis
Lato kārtējo reizi demonstrē savu debilitāti
lapsam stoholmas sindroms un personibas dubultosanas, pats tak ar saviem rakstiem kapu ar raka:)) sizofreniju vajag arstet ja visur putins radas:)) gaidiju kad saka paradities aizstavji izlida rugainis, liepnieks , lapsa ,, bet sodien rimsevics bus uz slimibas lapas, viss pec vecas schemas:)((
Tante Bauskā
20.02.2018. 05:17»
Kabans
Tie, kas meklē sazvērestības, tās protams atradīs. Un pārliecinās vismaz paši sevi, ka tā tas noteikti ir. Bet kāpēc nevar dažreiz paskatīties uz lietām, tā kā tas ir...
Latvijā ir vismaz divas, bet varbūt trīs bankas, ne tkai Norvik kuras var vērt ciet jau šodien. Latvijas naudas tur nav, tās izmanto Krievijas un citu dīvainu valstu naudas atmazgāšanai,tas būt maigākasi veids, kā aprakstīt to darbību, un ir virkne citu ar plūsmu saistītu problēmu. AB.lv ir viena no tām. Rodas jautājums, kāpēc un kas tām tomēr atļauj strādāt un cik par to saņem.
Čekiste Āboltiņa stmj demagoģiju, bet
20.02.2018. 04:55»
Edge
Galvenais, lai bizness plaukst uz zeļ - tā arī šodienas patiesība...
tas, ko viņa pateikusi ir 1:1 no mana kāda komentāra. Bbet, nevis valsts celtniecību, valsts pārvaldes mākslu. Jo valsts kā tāda ir sabrukuma stadijā, kad noteicošais globalizācijā ir, lai maza valsts izdzīvotu, valstīm apvienoties. Šodien, ja būtu bijusi komunistu, čekistu lustrācija, pie varas nebūtu nekontrolējami specdienesti utt. , Krievijas ietekme..
Bet tie, kas apšauba Krievijas interesi Rimševica lietā, Krievij ar savu ietekmi novājina Latvijas ekonomiku - ar diversijām, lai to turpinātu ietekmēt līdz norādēm, kā šajā gad. Putins norāda, ka Kučinska valdība un KNAB ir viņa kontrolē ar nejēdzīgu Rimševica aizturēšanu. Bet Rimševica atrašanās starp Krievijas ieroču tirgoņiem var būt Rimševica vieglprātība vai šantāža no Krievijas puses, liekot Rimševicam spēlēt pēc Krievijas noteikumiem līdz nospēlē pašu Rimševicu, ja neizpilda uzdoto vai ari lai iebaidītu citus, svārstīgos. Visā ziņā Rimševica aizturēšana ir Putina varas demonstrācija - Savicka, Lemberga un Āboltiņas.
hmm
20.02.2018. 03:57Un eksistē vēl foto. Vai tas ir atzīts fotošops?
Un ja tomēr nav, cik diez ir tādu Latvijas biznesmeņu, politiķu, kas nav bīdījuši savas lietas ar krieviem un ko šie tur ir sprieduši un darījuši pirms 10 gadiem.
hmm
20.02.2018. 03:44Ir tomēr daži jautājumi.
Kremļa ietekmei lielākajā daļā gadījumu nav nemaz tiešas plānotas ietekmes un diezgan lielā daļā gadījumu tiek izmantoti sakari un cerēts uz Kremļa palīdzību. Gadās, ka ir tādi izveicīgi biznesmeņi - izmantotāji, kuriem izdodas apmuļķot Kremli(ja pieņem, ka viņi visi ir bandīti, tad viņu likums ir uzmest lohus kur vien var), bet vai Guseļņikovs ir spējīgs uz ko tādu?
Ukrainā diezgan daudz kas uzpeldēja pēc kā var spriest, ka loģika bija izmantot radušos situāciju un par spīti un par sodu tam ka ukraiņi vēlas kaut ko citu. Neapšaubāmi šis tas tika spriests un plānots ko darīt jau iepriekš, bet tomēr - atgriežoties pie Latvijas: trūkst svarīgas informācijas par Norvik banku kas ar to? Izslēgt to ka Kremlis devis triecienu pa Eiropas amatvīru nevar, bet Guseļņikovs arī ir tikai cilvēks un ar savām interesēm. Vai viņam kaut kas deg? Ko viņš ar to grib sasniegt? Kāds personīgais labums šim kungam? Un LL raksts arī nekādu skaidrību nevieš.
Man un domāju ka lielākajai daļai ir pilnīga apātija kas notiek bankās - tur notiekošais nav parasto pilsoņu spējās ietekmēt un lai kas tur tagad notiktu tas ir tikai teātra izklaides līmenī. Un pat ja nobeidzas kāda banka - nav krīzes laiks un izdzīvošanu un masveida kurnēšanu tas nevar izraisīt. Latvijā tak nobeidzās ne tikai BB, bet arī Krājbanka un kāda ietekme uz masām?
Atliek tikai tā versija par to, ka Kremlis devis triecienu ES vājākajam posmam, bet ASV un ES to diez vai pamanīs, jo Kremlim deg citas daudz svarīgākas lietas.
Un ja mēs paliekam pilnīgi aizdomīgi, tad kāpēc LL taisni tagad ir jāatrakstās, ka šis Rimševiča nomelnošanas kampaņu nav veicis Kremļa uzdevumā, eh? Šī man liekas daudz ticamāka versija, un es ar neesmu konspirāciju teoriju piekritējs.
Edge
20.02.2018. 03:15»
Martinsonu pievilka lietai
lai būtu intriga, kas slēpjama KNAB, bet ASV pavilkās uz guseļņikovu un citu stāstiem, jo ASV piegriezās Ziemeļkorejas darījumi caur Latviju. Attēls ar Rimševicu starp Krievijas ieroču tirgoņiem kā Sudrabas kažoks...
Galvenais, lai bizness plaukst uz zeļ - tā arī šodienas patiesība.
Valsts celtniecības mākslu arī vajag apgūt, nevis tikai skaisti izrunāties bez apjēgas:
"...- tā būs traģēdija, ja vistuvākajā laikā nespēsim definēt jaunu Latvijas ideju, tādu Latviju, kas iederēsies un spēs pastāvēt modernā Eiropā, tādu, kas dos spēku un brīvību tautas garam, tādu, kas garantēs patvērumu un aizsardzību grūtā brīdī. Tādu, kas iedvesmos dzīvei, darbam un mīlestībai."
Saeimas priekšsēdētājas Solvitas Āboltiņas runa Saeimas 2011. gada 4. maija svinīgajā sēdē par godu Latvijas Republikas Neatkarības deklarācijas pasludināšanas 21. gadadienai.
Martinsonu pievilka lietai
20.02.2018. 02:51»
un
ASV arī ir lohi ,tā sanāk
lai būtu intriga, kas slēpjama KNAB, bet ASV pavilkās uz guseļņikovu un citu stāstiem, jo ASV piegriezās Ziemeļkorejas darījumi caur Latviju. Attēls ar Rimševicu starp Krievijas ieroču tirgoņiem kā Sudrabas kažoks?
Jānodala divas lietas - Rimševica profesionālā darbība LB amatā - Parex, Krājbanka utt. un otra lieta - viņa aizturēšana ar nevajadzīgu publicitāti, graujot ES un Latvijas tēlu. Straumes, Kučinska, Reiznieces, Mūrnieces (NA), Kalmeijera reāls noziegums kā Krievijas FSB diversijas pret Latviju un ES turpinājums ir publiska Rimševiča aizturēšana tieši tik ilgi, lai pasaulē to pamanītu.
Bet LL vieš cerības, jo redzams, ka sāk izprast Karamākslu. Varbūt paklusām to stdē? Karamākslas izpratne nenozīmē sazvērtestību teoriju izvirzīšanu, tieši pretēji - ļauj saskatīt patiesību.
zecinajums
20.02.2018. 02:16Krievzhidi pohodu obnaglelji un tagad kopa ar trubzsaa chiganu un srakanajiem baroniem grib parmnjemt realu varu Latvija!
Kabans
20.02.2018. 01:45Tie, kas meklē sazvērestības, tās protams atradīs. Un pārliecinās vismaz paši sevi, ka tā tas noteikti ir. Bet kāpēc nevar dažreiz paskatīties uz lietām, tā kā tas ir:
1. Ka ABLV tiešām apgrozīja apšaubāmas izcelsmes dolārus?
2. Ka no Norvik tiešām mēģināja izspiest naudu? No kā cita tad spiedīs? No Swedbank vai SEBa? Jo uz Norvik varēja paskatīties šādi, bet varēja paskatīties arī citādi. Un pieņemt, ka tā kā no Krievijas, tad pats sapratīs, ka jādod, ja prasa.
3. Ka Ilmārs ir tik stulbs lai uz to parakstītos? Uz kukuļiem no krieviem un maksātnespējas administratoriem?
Pietiek jau paskatīties uz Ilmāra darbiem, lai rastos šaubas par viņa loģiskumu un saprātu:
a) Tad, kad sākās banku krīze, tad izrādījās, ka Ilmāram nekādu reālu plānu nav vispār. Ko darīt, ja Parex "uzkaras, ko darīt ja latam ir problēmas? Viņš tā bija sēdējis Latvijas Bankā padsmit gadus un saņēmis algu un kad sākās problēmas, tad izrādījās, ka neko nebija darījis.
b) visi tie miljardi, ko samaksāja par Parex krievu depozītiem arī bija Ilmāra iniciatīva
c) nopirkt dzīvokli par 700 000 2010.gadā varēja tikai pilnīgs stulbenis (pie tam, ja pašam jau 2 mājas bija)
Un jautājums: vai šads personāžs varētu pieprasīt kukuļus?
Uldis
20.02.2018. 01:41»
Draudzene
Ar I.R. orientāciju viss ir vislabākajā kārtībā
Sončikam un Birkavam arī viss "bija kārībā"
TT
20.02.2018. 01:39»
Dakteriem plašs darbalauks
Arī L.L. domā, ka zem gultas ir Kremlis. Nu tā jau ir nopietna diagnoze. To pastiprina apstāklis, ka L.L, domā, ka pastāv "Latvijas" "valsts". IP adrešu publicētājs satraucas par uzbrukumu "Latvijas" "valstij
Ļoti negaidīts L.L. uzskats! Varbūt sākt vajadzēja no paša sākuma un uzdot jautājumus: Ko ,,svētais'' Rimševics labu devis tautai? Ak, jā, ir ,,svētei darbi'':piekritis Godmanim un atbalstījis Parexā iegrūst miljardu, atbalstījis Citadeles darījuma noslepenošanu, atbalstījis nodokļa sloga celšanu, sev parakstījis algas pacelšanu, prēmijas un piemaksas....Nu nevar melnu atmazgāt par baltu!
Edge
20.02.2018. 01:31Чем занимается наше полицейско-бандитское государство.По-русски это называется — х…ня.
Лато Лапса.Независимый журналист. (imhoclub.lv)
Tikai bizness - nekā personīga. Par eiro ieviešanu bez tautas nobalsošanas- referenduma Rimšēvics nopelnīja "pērienu".
Tikai "policejiski-bandītiskā" valstī lapsu bizness plauks un zels. Prozit!
ArnisRG
20.02.2018. 01:12»
opā
Izlasi rakstu AP orģinālā, Guseļņikovs nesaka, ka Ilmārs personīgi būtu draudējis. Uzsver, ka pārsvarā bija kontaktpersona (Miluša rokaspuisis), ar Ilmāru saticies tikai pāris reizes un visas tikšanās bija īsas. Normāla shēma. Visu runāšanu veic starpnieks, Ilmārs parādās tikai tāpēc, lai Griša saprot...
Tās pāris reizes arī ir viena no visneticamākajām lietām tajā stāstā. To, ka nav tukš.irsējs, pierādītu "uzbraucieni" no uzrauga.
Max varēja 1 reizi tikties. Un arī tad nav skaidrs, kāpēc sevi likt zem sitiena.
Anon
20.02.2018. 01:11Varbut tā varētu būt, bet
1) tad kāda loma ir Martinsons (viņš Norvik stāstā nefigurē)
2 Knābis tak lietu sācis saistībā ar banku, kas nav Norvik. KNAB šobrīd ne jau uz Guselnikova teiksmām balstās.
opā
20.02.2018. 01:04»
Duksis
Pazīstu Ilmāru personīgi vairāk nekā 30 gadus. Esam bijuši kopā gan formālos, gan neformālos pasākumos. Un vienu varu pateikt pilnīgi precīzi, pēc tā, kā Guseļņikovs apraksta Rimšēviča uzvedību, ir skaidrs, ka tas ir pilnīgs Kremļa murgojums. Liela villa, kameras, skraidīšana apkārt, draudēšana tieši...
Izlasi rakstu AP orģinālā, Guseļņikovs nesaka, ka Ilmārs personīgi būtu draudējis. Uzsver, ka pārsvarā bija kontaktpersona (Miluša rokaspuisis), ar Ilmāru saticies tikai pāris reizes un visas tikšanās bija īsas. Normāla shēma. Visu runāšanu veic starpnieks, Ilmārs parādās tikai tāpēc, lai Griša saprot, ka tas starpnieks nav tikai tukšs dir.ējs un viņa teiktajā vajag "ieklausīties".
Uldis
20.02.2018. 00:57»
Temīda
Tagad ir viens valsts drošībai ārkārtīgi būtisks jautājums - LB prezidentam I. Rimšēvičam ir/bija SAB izsniegta augstākā līmeņa pielaide valsts noslēpumam? Pavisam vienkārši - Jā vai nē...
SAB pielaides izsniedza arī Savicka apteksnēm: Dombrovskim un Āboltiņai, krievu militāristu atvasēm: Vējonim un Potapovai, čekas mūdžiem: Pabrikam un Štokenbergam, čekas veterāniem: Godmanim, Freibergai un Šleseram, Putina slampai Zatleram un vēl veselai rindai Latvijai kaitīgu īpatņu. Rimševičs tai barā lieliski iederās.
opā
20.02.2018. 00:56Interesanta versija. Bet lai aizstāvētu valsti pret uzbrukumu būtu jābūt pārliecībai, ka valstī akreditētās bankas nenodarbojas ar naudas atmazgāšanu lielos apmēros. ASV paziņojumi satur konkrētu informāciju, kas nav kaut kāda Guseļņikova stāsti vien. Iepriekš vairākas reizes ASV ir izteikusi brīdinājumus vairākām Latvijas bankām, vienreiz pat šķiet kaut ko piestopēja. Tā nav nekāda jauna informācija, bet tas notiek jau pēdējos padsmit gadus. Latvijas bankas ir gan panamas papīros, gan Magņitska lielā, gan Navaļnija izmeklēšanas par naudas aizplūšanu no Krievijas uz Rietumiem. Aizkraukles banka jeb ABLV un Rietumu banka ir biežāk minētās pēdējos 10 gados (pēc parex kraha) + Rietumu banka norāvās 80 miljonu sodu Francijā par ... naudas mazgāšanu. Respektīvi Latvijas banku iesaiste dažādas naudas pludināšanas operācijās ir faktiski pierādīta, jautājums, cik tā bijusi apzināta, bet nu katrs pats pēc sava naivuma pakāpes var to izvērtēt, ja tas atkal un atkal atkārtojas. Ņemot vērā faktus, ka Latvijas bankas ir populāra izvēle Krievijas netīrās naudas apkalpošana, t.sk. "putina draugu", tad cik liela ir iespēja, ka paši krievi šo lavočku sāks izgaismot? Un ja tā ir tik plaša, ka to pat amerikāņi pamana, tad cik ir liela iespēja, ka uzraugošās institūcijas uz vietas neko nesaprot un neko neredz?
P.S. Latvijā ir tikpat banku, cik Lietuvā un Igaunijā kopā (filiāles neskaitu), ko viņas visas dara, ja ne naudu mazgā?
MI
20.02.2018. 00:52Jap, neesmu sazvērestības teoriju piekritējs, bet ir lietas, kuras man pie sirds neiet.
Un tas ir. Rūpes par Valsts ekonomisko stabilitāti, drošību.
Tātad:
1. Valstī sistemātiski, cikliski brūk bankas. Bet to brūkošo banku saimnieki tādi intresanti, lai kur viņi dzīvotu, lai kur būtu reģistrējušies.
2. Lieli uzņēmumi noiet pa burbuli un pat divreiz.
Valsts to visu cenšas glābt un rezultāta dzīvo krietnā parādu lokā. Visā tajā uzsāk spēlītes ar pārkreditēšanos. Lai atdotu vienu parādu aizņemas otru. Sakās, ka itkā procenti mazāk, bet kā ir ar termiņiem? Kā tādi ātro kredītu geimeri.
3. Vienā lielā pilsēta parāds aiz cēliem, skaistiem vārdiem aug. Nu un lai atdotu naudiņu to arī vajadzēs sagrabināt. Intresanti, kas būtu, ja būtu arī otra pilsēta.
4. Protams arī OIK, PVN šeptmaņi, lielo nodokļu parādnieki, utt.
Respektīvi.
Nav nekā vienkāršāka, kā bombardēt finanšu sistēmu, statēģisko (šajā gadījumā cilvēk ietilpīgo) rūpniecību. Kā arī Valsts, pašvaldības, mājsaimniecību budžetus.
Kāda ir jēga šim visam?
Ļoti vienkārši.
Valsts atrodas stāvoklī, kad cenas ir Eiropas līmenī, bet atalgojums tam līdzi netiek. Valsts varētu attīstīties un strauji, jo Latvietis ir darba rūķis. Bet dēļ parādiem nekāda attīstība nenotiks. Ne šodien, ne tuvākajā nākotnē. Salīdzinot ar to, kā varētu attīstīties, ja šādu parādu nebūtu.
Kas no tā tiek iegūts?
Ideāls stāvoklis. Valsts ir parādu nomocīta. Attīstība ilgstoši bremzēta. Neapmierināta, nomocīta, nogurusi sabiedrība, kura netiek līdz Nācijas apziņai. Iedragāts patriotisms.
Rezultātā.
Ja sabiedrība ir ilgstoši noturēta šādā stāvoklī, tad nebrīnītos, ka daļa no viņas ar puķēm skrietu pretīm jebkam, lai tikai atkratītos no šī stāvokļa.
Rezumējot.
Esmu ļoti neapmierināts ar tiem, kuriem ir jārūpējas par Valsts ekonomisko drošību. Vienu no Valsts pamatiem. Tas vairs nav nopietni. Fakti vienkārši parāda, ka nevilka un nevelk. Galvām tur ir jāripo un kantoros ģenerāltīrīšana.
Bet ja runājam par pēdējo dienu notikumiem, tad jāsaka, ka gana interesanti, lai tā vienkārši pateiktu, ka nav nekā neparasta.
Njā
20.02.2018. 00:49Pēc visādi citādi cienījamā autora (vismaz līdz šim) teiktā sanāk, ka Kremlis kopā ar Guseļnikovu ir aptinuši ap pirkstu ASV? Tas gan ir vienīgais, kas šajā shēmā šķiet neloģisks. Vai tad nu tiešām būtu tā, ka ASV paviktos uz provokāciju, neko nepāebaudot un nepārzinot? Un mūsu bāleliņiem arī diez vai būtu iespēja reāli piemērot aizdomās turamā statusu LB prezidentam, kurš tomēr nav kaimiņ Janka. Ja nebūtu reāla pamata. Domāju, ka ir iespējama ASV piemuļķošana (lai gan maz ticama), bet Ilmārs jau nu nav tīrs. Nav dūmu bez uguns. Jeb varbūt vēl kāds grib līdzīgi kā Rabarberu Džo apgalvot, ka tādai necilai personai, kā ASV viceprezidentam ir novecojusi info par LV tieslietu sistēmu? Tieši tā izskatās šis raksts.
Uldis
20.02.2018. 00:44»
Prātnieks
Krievijā atsķīrībā no Latvijas ir prāva tautas daļa, kurai ir apriebusies dzīve pie oligarhiem, kuri salaupīto naudu izmazgā caur Latvijas bankām. Šie spēki kopā ar Trampa kungu varēja noorganizēt latviešu naudas mazgātuves sagrāvi, lai tie lopi aizrītos. Tā varētu būt, jo Putins ar Trampu ir viena ...
Putins ar Trampu!!! Tramps drīz uzmauks to pederastu - pedofīlu uz mieta. Latvijas valsts izzadzēji strādā kremļa interesēs.
b. Nevilks
20.02.2018. 00:33"(...) Григорий Гусельников. До недавних пор он был одним из основных спонсоров Навального (...)"
tāda frāze iekrita acīs (iz dni.ru)
viedoklis
20.02.2018. 00:26Latvijas banku uzraugi izturas ļoti mīksti pret bankām - naudas atmazgātājām, bet kāpēc? Visas krievu bankas Latvijā ar to nodarbojas un būtu jāslēdz.
paga paga
20.02.2018. 00:23Guseļņikovam neticu nemaz. Bet jautājums Lato. Vai miljarda iegrūšana parexā un valsts iedzīšana parādos bija cīņa pret Latvijas neatkarības grāvējiem? Un tur stāvēja klāt arī Rimševics.
A.K.
20.02.2018. 00:19»
Dakteriem plašs darbalauks
Arī L.L. domā, ka zem gultas ir Kremlis. Nu tā jau ir nopietna diagnoze. To pastiprina apstāklis, ka L.L, domā, ka pastāv "Latvijas" "valsts". IP adrešu publicētājs satraucas par uzbrukumu "Latvijas" "valstij
Jāpiekrīt komentētājam...No visnotaļ cienījamā žurnālista tik tendenciozu vērtējumu un piesliešanos "kremļafobu pulciņam" gan negaidīju.
tu
20.02.2018. 00:18»
Piekrītu
100% piekrītiu Lato Lapsam un Pamelai...
pārāk sekli roc , tikai šo gadījumu , bet ja paceļ visu par Rimšēvicu , tad tā bilde izskatās jau savādāk .
Lielais brālis
20.02.2018. 00:17»
Temīda
Tagad ir viens valsts drošībai ārkārtīgi būtisks jautājums - LB prezidentam I. Rimšēvičam ir/bija SAB izsniegta augstākā līmeņa pielaide valsts noslēpumam? Pavisam vienkārši - Jā vai nē...
Vilor Eihmani, rimsties!
Tev ļoti jāpārdomā sava dzīve. Pat ļoti.
Labākais, ko varētu darīt - sāc beidzot strādāt ko lietderīgu.
uzbrukums ir Latvijas idiotiem
20.02.2018. 00:15nevari pierādīt, ka Guseļņikova nauda..........
N E M U L D I !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Č iedomājušies, ka apzags Guseļņikovu!!!!!!!!! HĀ HĀ HĀ HĀ
diedziņu speciālisti
Avens dod visu informāciju ASV. Nezinājāt? Padomājiet.
Proletariāts no biešu tīrumiem.
tiesa, tiesa
20.02.2018. 00:15»
Nu ko ,
PIETIEK , vai tas tiesa ,ka nopublicēji komentētāju IP adreses
No Mēness nokriti? Nopublicēja. It kā viņam esot uzlauzuši vietni, ibiorio! 13.02.2018. raksts. Ar veselu blāķi makulatūras ar visiem komentāriem un IP adresēm. Brīnums, ka daži nav pamanījuši. Patin pirmajā lapā vidējo rindu uz leju! Virsrakstā kaut kas par biedru majoru.
Pupa
20.02.2018. 00:14»
par tiesisku Latviju!
Tātad – uzreiz pēc ASV iestādes paziņojuma par ABLV banku KNABs saņēma jaunu un ļoti nozīmīgu informāciju un DIVAS dienas pēc ASV paziņojuma sāka kriminālprocesu pret faktiski vienīgo cilvēku, kura arests ar simtprocentīgu garantiju izraisītu ne tikai starptautisku skandālu, bet arī liktu paskatīties...
Psihiatru brigādes palīgā sauciens.
Grantiņš parakstās vairāku cilvēku vārdā, kuri pat nenojauš, ka viņu vārds tiek sasmērēts.
Kaimiņjanka
20.02.2018. 00:13Pilnīgi piekrītu cienījamajam autoram - ļoti loģisks izklāsts, saproatama versija un skaidra notikumu secība. Jautājums tikai, cik tālu tas viss aizvilks. Bet piekrītu 100% - tas ir līdz šim lielākais uzbrukums Latvijas neatkarībai. Un štatos diemžēl, tāpat kā Rietumeiropā, cilvēkiem īpaši nerūp, kas te notiek ar trim mazām Baltijas valstiņām. Pat, ja kaut kāpēc rūp, viņi īsti kauliņu necērt, jo nav dzīvojuši pusgadsimtu ar krieviju kopā.
Raimis
20.02.2018. 00:09»
LRTT
Tiesas spriedums “Bankas Baltija” lietā...
Vispār tā būtu amizanta aina - Repše un Grantiņš vienā palātā. Tas būtu vairāk nekā jautri.
Tur par sanitāru varētu iekārtot Gedroicu.
p.s. nemaz nezināju, ka Pamela ir Solncevas rakstudarbu eksperte. Kas tik neatklājas?