Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā
Foto

Fašisma rēgs

Viedais Manels
29.04.2024.
Komentāri (110)

Pievienot komentāru

Lapas:    3   2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Quo vadis?

02.05.2024. 14:11

»

Atkārtoju Jūsu rakstīto

-"Diezgan dīvaini, ka Jūs uzskatāt Zinātnes definīciju par vienīgo un pareizo...


Labi. Piekrītu Jūsu skrupulozai attieksmei pret manu izteiksmes veidu.
Tomēr nepiekrītu, ka man netiek dotas tiesības paskaidrot sevis sacīto.
Un pats galvenais - atslābstiet, lūdzu.
Dzīve jau tā nav medusmaize, negribas laiku tērēt uz to, par ko mums abiem konceptuāli nav nekādu strīdu, par fašismu noteikti nav.

Atbildēt

Norādiet dokumentētus avotus uzzińai

02.05.2024. 11:56

»

Krievija-izdevusies valsts

Ģneralis Žukovs: Cik mums ir štiki? Ne cilveki-bet štiki. Ak daudzi ies boja? Nu tads ir viņu liktenis (Žukovs


Iespējams, Jūs rakstat melus un apzināti maldinat lasītājus.

Atbildēt

Norādiet dokumentētus avotus uzzinai

02.05.2024. 11:52

!!!!

Atbildēt

Atkārtoju Jūsu rakstīto

02.05.2024. 00:49

»

Quo vadis?

Būtu jauki, ja Jūs uzmanīgi lasītu, pirms taisītu histērijas. Es nevienā brīdī neapšaubīju Jūsu pieminēto konkrēto definējumu un neuzskatīju to par nepareizu, vienkārši es to sauktu vairāk par komunistu definīciju, jo tieši viņi uzsvēra, ka fašisms ir buržuāzijas diktatūra...


-"Diezgan dīvaini, ka Jūs uzskatāt Zinātnes definīciju par vienīgo un pareizo. :)
Zinātnieki jau gandrīz 100 gadus nespēj vienoties, vai fašismam vispār ir iespējama definīcija."- ar šo jūs apšaubījāt izdevniecības Zinātne 1973.gadā izdotās Latviešu literārās valodas vārdnīcas 2. sējuma 522. lpp ievietoto jēdziena FAŠISMS noteiksmi(definīsiju). Apšaubīšanas brīdis - 30.04.2024 plkst.19:14
Par histērijas taisīšanas piedēvēšanu sarunas biedram --neizteikšos.
Kāpēc tieši šī definīcija - tāpēc ka tieši šī definīcija IR. Citu 'Jūs neesat norādījis, uzrakstījis vai kā citādi darījis zināmu šīs sarunas laikā.
Ši konkrētā definīcija ir precīza un objektīvi izskaidro jēdzienu FAŠISMS,neatkarīgi no Jusu pieņēmumiem.


Rādīt visu

Atbildēt

Quo vadis?

01.05.2024. 23:14

»

Kāpēc tēžu veidā dažās rindkopās neuzrakstat

saviem vārdiem galveno, ko esat sapratis no šīm "...Oxfordas, Kembridžas, Standfordas, Hārvardas un vēl 10 pasaules top universitāšu definīcijām...


Būtu jauki, ja Jūs uzmanīgi lasītu, pirms taisītu histērijas. Es nevienā brīdī neapšaubīju Jūsu pieminēto konkrēto definējumu un neuzskatīju to par nepareizu, vienkārši es to sauktu vairāk par komunistu definīciju, jo tieši viņi uzsvēra, ka fašisms ir buržuāzijas diktatūra.
Es tik pārjautāju, kāpēc tieši šī definīcija, jo tās ir n-tās. Pasaulē ir pieņemts atsaukties uz vadošo universitāšu vārdnīcām.

Atbildēt

izteikums pilnīgi pareizs

01.05.2024. 23:12

»

Vēršu lasītāju uzmanību

uz autora izteikumu raksta priekšpēdējā rindkopā "... turklāt darbaļaudīm nedrīkst dot varu nekādā gadījumā


Vajadzētu vērst uzmanību uz to, ka latvāņiem nekas tamlīdzīgs arī vairs nespīd, visticamāk. Vienreiz nospīdēja - ar to arī pietika, lai konstatētu, ka bāleliņi tādu "ekstru" neprot ne novērtēt, ne pienācīgi izlietot.

Atbildēt

Vēršu lasītāju uzmanību

01.05.2024. 22:56

uz autora izteikumu raksta priekšpēdējā rindkopā "... turklāt darbaļaudīm nedrīkst dot varu nekādā gadījumā."

Atbildēt

Kāpēc tēžu veidā dažās rindkopās neuzrakstat

01.05.2024. 22:47

»

Quo vadis?

Diemžēl man LL neļauj ielikt linkus no Oxfordas, Kembridžas, Standfordas, Hārvardas un vēl 10 pasaules top universitāšu definīcijām un mēģinājumiem definēt fašismu...


saviem vārdiem galveno, ko esat sapratis no šīm "...Oxfordas, Kembridžas, Standfordas, Hārvardas un vēl 10 pasaules top universitāšu definīcijām..."?

Vēlreiz - Kas Jums būtu apšaubāms un nepareizs konkrētajā dafinējumā. Kādus citus definējumus Jūs varat nosaukt, ar atsaucēm par avotiem, uzvārdiem..

Atbildēt

Quo vadis?

01.05.2024. 21:47

»

ASV protektorāts Latvija

Vai tad tu nezini, ka galvenā fašistu valsts ir ASV? Jo vairķ mēs viņus nogakināsim šogad, jo mazāk mums viņi būs jānogalina nākošajā gadā- ASV armijas ģenrālis Lī par ASV indiāņiem. Mums ir pilnīgi vienalga, cik ukraiņi ies bojā- ASV senators Grems par karu Ukrainā


Runājot par indiāņiem, saknē jau viņu iznīcinātāji visi bija eiropieši. ;)
Nu nav man problēmu Jums piekrist, ka ASV ir bijusi despotiska, agresīva, fašistiska valsts.
Tajā pat laikā Mārtins Luters Kings var rasties tikai šādā valstī.
Tāpāt kā Mandela varēja rasties tikai Dienvidāfrikā, bet Putins Krievijā.

Atbildēt

vispārjau

01.05.2024. 21:24

»

abi labi

Vai tad var vienas nelietības attaisnot ar citām


Kāpēc tu gribi savas nelietības attaisnot ar citām?

Vai arī - tev nepatika patiesība par tavu saimnieku nelietībām?
Vai tad vienas nelietības ir labākas par citām?
Kuras ir tās labās maukas un kuras sliktās?
Kuri ir tie, kas zog pareizāk par citiem?

Rādīt visu

Atbildēt

ASV protektorāts Latvija

01.05.2024. 20:11

»

Quo vadis?

Diemžēl man LL neļauj ielikt linkus no Oxfordas, Kembridžas, Standfordas, Hārvardas un vēl 10 pasaules top universitāšu definīcijām un mēģinājumiem definēt fašismu...


Vai tad tu nezini, ka galvenā fašistu valsts ir ASV? Jo vairķ mēs viņus nogakināsim šogad, jo mazāk mums viņi būs jānogalina nākošajā gadā- ASV armijas ģenrālis Lī par ASV indiāņiem. Mums ir pilnīgi vienalga, cik ukraiņi ies bojā- ASV senators Grems par karu Ukrainā.

Atbildēt

Quo vadis?

01.05.2024. 11:04

»

Jautājums

...bla bla bla... zinātnieki strīdas .. 100 gadu


Diemžēl man LL neļauj ielikt linkus no Oxfordas, Kembridžas, Standfordas, Hārvardas un vēl 10 pasaules top universitāšu definīcijām un mēģinājumiem definēt fašismu.
Vakar šamais mani nobloķēja tik ilgi, ka nekur nevienam nevarēju vairs atbildēt. :(

Sausais atlikums - pilna māte gūgle. Ļoti daudz informācijas.

Atbildēt

Atis Priedītis

01.05.2024. 09:43

»

Antrra

Dante rakstīja - ar vajātu cilvēku mutēm runā Dievs


Tā varētu būt patiesība. Vajātāju domas rodas no ļoti sekliem zemapziņas slāņiem, slāņiem, kuros mājo naids un agresivitāte. Dziļākais no šiem slāņiem ir Sātana arhetipa slānis. Vajāto cilvēku domu dziļākais arhetipiskais slānis ir Dieva arhetipa slānis.

Atbildēt

Antrra

01.05.2024. 07:38

»

aitim praiditim

ja tu stradatu ,tad nebutu laiks nepartraukti murgot interneta


Dante rakstīja - ar vajātu cilvēku mutēm runā Dievs.

Atbildēt

Atis Priedītis

01.05.2024. 07:19

»

aitim praiditim

ja tu stradatu ,tad nebutu laiks nepartraukti murgot interneta


Būs jau vien jāsamierinās, ka tie nav murgi. Visiem notikumiem, kuri saistīti ar VDK vajāšanām ir desmitiem liecinieku.

Atbildēt

cemme

01.05.2024. 06:10

»

!!

Nu bet necēla! Un tagad arī neceļ! Viss kas tika uzcelts ir krievu laikos ar ļoti maziem izņēmumiem...


bet tagad tak ar grib ievest strādniekus - migrantus, jo trūkstot darba roku, tikai nav skaidrs, ko tad ražos

Atbildēt

asv pamazam sak mosties

01.05.2024. 03:23

»

nu, komunisma paveids

daudz jau visādu noviržu zagliem sliņķiem parazītiem...asv tie saucas demokrāti


Portlenda asv nodibinata neatkariga Gazas zona.visas asv universitates jauniesi ar protestiem uzsak cinu pret asv izraelas sponsoresanu un atbalstu genocida pret palestiniesiem.

Atbildēt

nu, komunisma paveids

01.05.2024. 02:35

daudz jau visādu noviržu zagliem sliņķiem parazītiem...asv tie saucas demokrāti....

Atbildēt

Atis Priedītis

30.04.2024. 23:56

»

Letiņš

Interesanti, no kā tāds Prieditis dzīvo, ja var šitos murgus rakstīt


Priedītis visu mūžu ir ļoti ražīgi strādājis un pašlaik ir pensionārs ar pieklājīga lieluma pensiju. Turpina strādāt arī pašlaik un tāpēc var par savu naudu regulāri izdot savas grāmatas. Ne reizes nav bijis "Tvaika ielā" un ar psihiatriem ir ticies tikai 1991.gada rudenī VDK vajāšanu ietvaros. Ir apguvis meditāciju un veicis ļoti dziļu savas zemapziņas pašanalīzi pēc Freida un Junga metodikām. Nelieto nekādas "nervu zāles". Guļ apmēram 8 līdz 10 stundas diennaktī. Reizēm naktī pamostas lai pierakstītu kādu dzejoli vai prozas teksta fragmnentu. Visu ko Priedītis publicē var lasīt sociālajos portālos - feisbukā un draugos. Var lasīt arī bez reģistrēšanās izmantojot šādu saiti:
https://ifrype.com/atis_prieditis/
Pašlaik Priedīša publikācijas regulāri lasa no 5000 līdz 10 000 cilvēku.
Visas Priedīša izdotās grāmatas ir pieejamas brīvai lejupielādei un arī online lasīšanai. Nekādu peļņu no grāmatu izdošanas Priedītis negūst. Latvijas bibliotēkās ir atrodamas vairāk nekā 1 000 Priedīša (arī Andris Marts) grāmatas.

Atbildēt

patiesībā

30.04.2024. 23:34

»

Naivais

Kāda diez būs nākošā sabiedriskā iekārta, ja cilvēce līdz tam tiks


tev ir atbildēts, skat.vied.iepr.: 30.04.2024., 20:35.

Kā jau ziņots - cenšos būt gudrāks. ;)

Atbildēt

Saulainajās vecumdienās

30.04.2024. 22:40

»

Letiņš

Interesanti, no kā tāds Prieditis dzīvo, ja var šitos murgus rakstīt


Jau droši vien sen pensijā , tagad savus hobijus kopj un piedzejo publisko telpu.

Atbildēt

Būtu

30.04.2024. 22:26

»

Būtu

barotāji atradušies 30.04.2024. 12:37...


nu labāk atcerējies sakāmvārdu, ka katrai medaļai ir divas puses. Smieklīgi ir sev un citiem bāzt degunā tikai to vienu pusi, ko par "pareizu" atzinuši rietumdeŗmoliberastu propagandoni. :):):)

Atbildēt

vispārjau

30.04.2024. 22:20

»

barotāji

Paskaties, ko viņi dara Ukrainā


to pašu, ko "civilizētie rietumdeŗmokrāti" gadsimtiem ilgi darīja un turpina darīt visā pasaulē, tostarp arī Ukrainā, gan iepriekš gan tagad. Paskaties pats, tikai noņem propagandonu iesmērētās "rōzā zombijbrilles".

Atbildēt

Varētu padomāt, ka

30.04.2024. 22:14

»

Voov

un kur tad likt bija tos ap 300-800 000 iebraukušos no Krievijas badainajām sādžām?Visiem “buržuju”skaistie dzīvokļi un mājas nepietika Rīgas centrā,bija jābūvē drausmīgās ēkas un rūpnīcas,kur tēlot,ka strādā.Nē,nu strādāja jau arī 30 gadus ražoja vienu un to pašu veļasmašīnu Rīga 10.Ja viņu te nebūtu...


tagad, nu jau 35+ gadus šajā pašreizējā "brīvvalstī" LV tāpat ceļ, ražo un strādā, BEZ "300-800 000 iebraukušajiem viņiem"?

Ja ļauts paziņkārot - KONKRĒTI kas tad tāds, tik izcili ekskluzīvs ir "sacelts, saražots un sastrādāts" šajā pašreizējā "valstī" pēdējos 35+ gados? Tik dižens un feins, ka varam atļauties truli apķēzīt to, kas mums palika mantojumā no "viņiem", BET - ko MĒS PAŠI savā fenomenālajā (vai, tomēr - likumsakarīgajā?) glupumā PAŠI esam iznīcinājuši - par prieku un nicīgu ņirgu pašreizējiem Dievzemītes saimniekiem (t.i. ne jau "titulnācijas" vagariem, bet pārdīķa Bosiem)?

Atbildēt

patiesībā

30.04.2024. 21:56

»

barotāji atradušies

Ne barotāji te tuvumā, bet karotāji un varotāji


deģenerātu noniecinātajā padomijā visiem bija iespēja iemācīties savu dzimto valodu, kā arī apgūt visnotaļ plašu un "iekļaujošu" izglītību, kas bija pamats vispārējai attīstībai. Ar kuru, savukārt, pašreizējo "NEizglītību" / "NEattīstību", ieskaitot dzimtās valodas NEapguvi, pat salīdzināt nevar.

Bet, diemžēl, tas vairs drīz nebūs aktuāli - "pārskatāmā perspektīvā" nebūs vairs ne propagandonu, kas "par samērīgu atlīdzību" tiražēs "optimizētās vēstures" šausmu stāstus par "deficītām cūku galvām un kājām" ne šādu ideoloģiski tendenciozu zombējumu klausītāju - Dievzemīte izmirst, arvien straujāk. T.i. atšķirībā no "sliktajiem padomjlaikiem", kad "cūku dalvu un kāju deficīta" apstākļos notika gluži pretējs process. Pareizais jautājums - kāpēc tā? Varētu padomāt, ka "tuvumā esošie karotāju un varotāji" pie vainas, atkal?...

Atbildēt

ha ha ha

30.04.2024. 21:55

»

Quo vadis?

Labi rūgts...


Vakar okupants, šodien pilsonis okupētajā zemē. Paskatīsimies kādu pilsonību ukraiņi iedos krievu okupantiem.

Atbildēt

Ja kas

30.04.2024. 21:40

»

Ha ha

Par piecīti, tirgū vienmēr varēja dabūt svaigu gaļu, bet zivis bija vienmēr par kapeikām un labākas kā tagad


Rīgā par valsts cenu veikalos gaļa bija pa pilnām,tikai normēta un plauktos neiegūlās.Pats laukos izaudzèju kàdu ruksi,mazliet pats lietoju,pārdēvu sagādē,Rīgas tirgos par labu cenu,bet ikdienā parasti par valsts cenu pirku Rīgas,vietējā veikalā bez kādiem blatiem vai pazīšanām.

Atbildēt

patiesībā

30.04.2024. 21:35

»

Naivais

Paldies par apjautāšanos! :) Mani neinteresē teorētiska iztirzāšana bez jebkāda risinājuma, jo tāda arī nav


viss ir vienkārši: tu jautāji - es atbildēju, es jautāju - tevi tas neinteresē, kā izrādās.

Rezumējums: ja tev neinteresē tas, kas interesē man (kaut vai pieklājības pēc) - šādai "komunikācijai" NAV nekādas jēgas. Absolūti. Atvaino, ka atbildēju uz tavu jautājumu - turpmāk centīšos būt gudrāks. ;)

Atbildēt

Ja kas

30.04.2024. 21:04

»

bet

par šādu rakstu osvoboditeli tevi nosauks par fašistu kopā ar Kremli viena balsi


Nemuldi!Rīga bija pilna ar gaļu,tikai vajadzēja vairākas reizes pastāvēt vai laicīgi ieņemt rindu.Vēl acīs stāv,kā krievuškas vandijās un brāķēja izlikto gaļu un gaidīja nākamo licienu.Laukos bija sliktāk,taču kolhozi un sovhozi savējos pēc rangiem un partijas piederības apgādāja ar gaļu par atbilstošām cenām.Veikalos bija pievedumu dienas,kur par blatu apgādājā savejos,bet citiem par dārgu cenu tirgoja sprāgušo lopu komisijas gaļu.

Atbildēt

!!

30.04.2024. 20:28

»

Voov

un kur tad likt bija tos ap 300-800 000 iebraukušos no Krievijas badainajām sādžām?Visiem “buržuju”skaistie dzīvokļi un mājas nepietika Rīgas centrā,bija jābūvē drausmīgās ēkas un rūpnīcas,kur tēlot,ka strādā.Nē,nu strādāja jau arī 30 gadus ražoja vienu un to pašu veļasmašīnu Rīga 10.Ja viņu te nebūtu...


Nu bet necēla! Un tagad arī neceļ! Viss kas tika uzcelts ir krievu laikos ar ļoti maziem izņēmumiem.
Atskaitot viesnīcu un "Latvijas modes" neko riebīgu Rīgas centrā neuzcēla, ne Cara, ne Padomijas laikā.
Labāk vēl 30 gadus būtu ražojuši to veļas mašīnu Rīga 66, nekā neražot ne ko! Nav ražošanas, nav naudas budžetā! Un vienalga kāds režījums valda.
Kāpēc te sabrauca vairāk, kā bija vajadzīgs? Paprasi Pelšem. Kaut strādnieku trūka un tie bija jāieved, kā bauri Londonā vai Vācijā. Viss atspēlējās! Dievs nav mazais bērns.

Atbildēt

Jautājums

30.04.2024. 20:25

»

Quo vadis?

Diezgan dīvaini, ka Jūs uzskatāt Zinātnes definīciju par vienīgo un pareizo


...bla bla bla... zinātnieki strīdas .. 100 gadu..
konnkrēti, lūdzu - kādi zinātnieki, kad, kur, publikācijas .. bet PRECĪZI.
Kas Jums būtu apšaubāms un nepareizs konkrētajā dafinējumā. Kādus citus definējumus Jūs varat nosaukt, ar atsaucēm par avotiem, uzvārdiem..

Atbildēt

Quo vadis?

30.04.2024. 20:14

»

Autors melo un maldina cilvēkus

"FAŠISMS .. despotisks politiskais režīms un ideoloģija, visreakcionārākās buržuāzijas diktatūra, kurā tiek izmantotas teroristiskas valdīšanas metodes. ..FAŠISMS ir monopolistiskajam kapitālam kalpojošā visnelabojamākā, visreakcionārākā...


Diezgan dīvaini, ka Jūs uzskatāt Zinātnes definīciju par vienīgo un pareizo. :)
Zinātnieki jau gandrīz 100 gadus nespēj vienoties, vai fašismam vispār ir iespējama definīcija.

Atbildēt

Atis Priedītis

30.04.2024. 20:00

»

hendelis

Godātais dzejniek, uzspraud savu dzeju atejā uz nagliņas, tur tam īstā vieta


Mani zākā tikai daži cilvēki, bet lasa katru dienu apmēram 10 000. Es jau esmu uzvarējis lielos masu medijus un par tiem dažiem "profesionālajiem dzejas kritiķiem" vairs neuztraucos. Tikai labvēlīgi pasmaidu.

Atbildēt

Autors melo un maldina cilvēkus

30.04.2024. 19:57

"FAŠISMS .. despotisks politiskais režīms un ideoloģija, visreakcionārākās buržuāzijas diktatūra, kurā tiek izmantotas teroristiskas valdīšanas metodes. ..FAŠISMS ir monopolistiskajam kapitālam kalpojošā visnelabojamākā, visreakcionārākā
un visgalējākā nacionālisma ideoloģija un prakse." (Latviešu literārās valodas vārdnīca, 2.sējums, 522.lpp., izdevniecība zinātne, 1973.g.)

Manel, - jūsu nosauktais saišķis jeb fascia, kas it kā simbolizē spēku caur vienotību, patiesībā ir ar dzeloņstiepli sasaistītu ķermeņu on prātu saišķis

Atbildēt

Quo vadis?

30.04.2024. 19:32

Labi rūgts.
Vismaz kāds spēj salikt, ja ne savas domas, tad vismaz faktus, pa saviem plauktiem.

Žetons par pēdējo rindkopu.
Laikam tomēr ir vēl cilvēki, kuru rakstītam varu piekrist. Likās jau, ka tikai pēdēji deģenerāti, šizofrēniķi un nedasistie ģeniālie rakstnieki šajā portālā ir palikuši. :)

Atbildēt

Atis Priedītis

30.04.2024. 19:18

Drīzumā iznāks dzejas kopkrājums "Laiks būt" - iedvesmas stāsti dvēselei. Šajā grāmatā būs 21 mans dzejolis. Mani piesaistīja šīs grāmatas nosaukums un ideja. Arī turpmāk es ar dažiem saviem dzejoļiem piedalīšos dažādu dzejnieku kopkrājumos, ja mani ieinteresēs šo grāmatu ideja. Savu jauno dzejoļu krājumu tik drīz neizdošu. Kaut kad vēlāk atklāti pateikšu kāpēc es tik ātrā tempā dažu gadu laikā izdevu 22 savas grāmatas. Iemesls šādai rīcībai tiešām bija ļoti nopietns, bet tā izskaidrojums ir diezgan pagarš.

Atbildēt

prata tak nav

30.04.2024. 18:28

»

slepena Graudiņa un Freibergas operācija

Abreni kontrolē Latvijas patriots un drošības dienesta jaunais darbinieks Graudiņš


izludzas mulku zeme no Krievijas atpakal Lindermani ,lai tas ar savu slaveno referendumu pieliktu punktu vispar referendumu rikosanas iespejam mulku zeme latvija !

Atbildēt

anti soross

30.04.2024. 18:17

»

nu jā

Bet būs viņiem sveiciens no Kijivas! Varbūt nelikumīgo tiltu palaidīs pa veco trasi


tilts nevar but nelikumigs.nelikumigs ir tikai asv organizetais valsts apversums ukraina 2014 gada un tagadeja si apversuma kara desmitgade ,ko uztur asv un nato.
p.s. uztraucies par kopa brukosajiem tiltiem mulku zeme latvija.

Atbildēt

Uzraksti

30.04.2024. 18:14

»

miera ligums ir tuvu,ukrainas kapitulacija neizbegama

Krievija uz Maija svetkiem Maskava ,,na Poklonoi gore,, parada visai pasaulei ukraina nato atnemtos un sasautos samago ierocu tehnikas paraugus. stoltenbergs histeriski kliedz ,ka so Krievijas izstadi nedrikstot pielaut nato un to lidzskrejeju prestiza zaudesanas del ,bet izdarit neko nevar


linku,kur Soltenbergs kliedz,ka nevar taisīt tādu izstādi?Droši,ka krievi taisīs un blakus karātavas priekš “dzimtenes nodevējiem un ienaidniekiem “nebūs?Tomēr savs prieciņš attiecīgajam pilsoņu slānim un pēc attīstības līmeņa.

Atbildēt

antigalkins

30.04.2024. 18:12

»

Rudzutaka atraitne

Pasaka par tiem briesmīgajiem laikiem tiek mākslīgi veidota...


Aleksandrs 3 vinus izsutija no Maskavas, Putinam neizdodas vinus piespiest stradat Krievijas laba ,lai ari ka gribetos. Stalins vinu ietekmi valsts parvalde stipri samazinaja 1937 gada,bet saprata ka neko izdarit nevares un pec 2 Pasaules kara bija pirmais ,kas organizeja izraelas valsts veidosanu. krievu lielaka problema ir ka vini to sauc par humoru un pat maksa viniem lielu naudu par nirgasanos uz skatives par sevi,ka visiem raikiniem,zvaneckiem,galkiniem un pec tam raud kad tie parada savu pretvalstisko raksturu.Latviski vini sadzivisko nirgasanos neatlaujas ,jo preti var sanemt tikai lugu ,,Skroderdienas Silmacos,,. Tapec mulku zeme atliek tikai vinu politiska nirgasanas.

Atbildēt

slepena Graudiņa un Freibergas operācija

30.04.2024. 18:06

»

...

Baltinavas novadā joprojām atceras Abreni un nožēlo dzelzceļa stacijas zaudēšanu


Abreni kontrolē Latvijas patriots un drošības dienesta jaunais darbinieks Graudiņš.
Izvērsta vesela pagrīdes organizācija Pitalovas apkaimē, kura gatava cīņai.
Tikai nesaprotami, kāda velna pēc paši atdeva, lai tagad cīnoties atgūtu.

Atbildēt

Rudzutaka atraitne

30.04.2024. 17:56

»

vv

Nemuldi, viss bija, neviens badu necieta, skolas par velti, veselības aprūpe visiem pieejama, dzīvokļi par pliku velti, reizēm nesaprotu no kurienes pasakas rodās par briesmīgajiem laikiem, ja kas, latviskums tika saglabāts, katram latvietim mājās bija austas sedziņas , aizkari ar latviskiem rakstiem...


Pasaka par tiem briesmīgajiem laikiem tiek mākslīgi veidota.
Lenina idejas nebūt nebija peļamas, bet izpildītāji bija citi, pārsvarā klanu grupas, latviešu, ebreju, gruzīnu, krievi iesākumā bija mazākumā, tikai ap 1934. gadu Vadonis saprata, ka valsts iet uz grunti, un sākās valsts izzadzēju aresti, atkal darītāji pārcentās un no Stalina īstos apjomus slēpa vai noklusēja.
Līdzīgi ap šo gadu rīkojās Ulmanis, kurš Kārlis.

Atbildēt

Lapas:    3   2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

21

Draudīgā numeroloģija

FotoUz bijušo Federālā izmeklēšanas biroja (FIB) direktoru Džeimsu Komiju krīt aizdomu ēna par aicinājumu nogalināt Donaldu Trampu. Komijs ievietoja instagramā fotogrāfiju ar gliemežvākiem, izkārtotiem skaitlī “8647”, un parakstu: “Foršs gliemežvāku veidojums manā pludmales pastaigā.”
Lasīt visu...

21

Brīvā griba kā cilvēka tiesiskās un garīgās autonomijas pamats

FotoCilvēka eksistence nav reducējama tikai uz ārējiem normatīvajiem ietvariem vai sabiedrības uzspiestām struktūrām. Jau kopš dzimšanas indivīdam piemīt fundamentālas spējas — uztvere, domāšana, izvēle —, kas veido viņa personīgo patiesības izpratni. Šīs spējas kalpo kā pamats gan ētiskai, gan tiesiskai autonomijai.
Lasīt visu...

21

"Vienotības" Agitas Zariņas-Stūres nulles izpratne par izglītību un tālmācību

FotoPēdējā laikā kļūst arvien redzamāka Agitas Zariņas-Stūres, Saeimas deputātes un Izglītības, kultūras un zinātnes komisijas priekšsēdētājas, nekompetence. Lai gan visa viņas profesionālā dzīve ir bijusi saistīta ar izglītību, šķiet, ka viņa neizprot pat elementāras izglītības tendences Latvijā un pasaulē.
Lasīt visu...

3

Ko jūs, mēs neiejaucamies mediju darbībā un vispār nekur neiejaucamies! Mēs spējam ietekmēt tikai policistes, kas piestrādā par apkopējām!

FotoKorupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) noliedz publiskajā telpā izskanējušos apgalvojumus par iestādes it kā iejaukšanos atsevišķu plašsaziņas līdzekļu redakcionālajā neatkarībā un cenzūras īstenošanu. KNAB savas funkcijas, tostarp priekšvēlēšanu aģitācijas uzraudzību, veic saskaņā ar normatīvajos aktos noteiktajām pilnvarām un tiesībām.
Lasīt visu...

21

"airBaltic" un "Rail Baltica": Siliņas valdībai galva smiltīs un dupsis gaisā

FotoEs te paklausījos Ivo Butkeviča podkāstu ar bijušo AirBaltic padomes priekšsēdētāju Klāvu Vasku. Doma bija saprast, kur mans un amatpersonas viedokļi varētu atšķiras. Vai arī viņš lies bleķi kā Jānis Ošlejs un dezinformēs sabiedrību?
Lasīt visu...

21

Jo tuvāk vēlēšanas, jo vairāk bezjēdzīgu, populistisku ideju dzird vēlētāji

FotoZaļo un Zemnieku savienība atbalsta iespēju Latvijā izveidot musulmaņu mošejas. Partija paziņoja, ka tā aicinās partijas, kas ir koalīcijā ar to, atbalstīt šo ideju. Īsāk sakot, jo tuvāk vēlēšanas, jo vairāk bezjēdzīgu, populistisku ideju dzird vēlētāji.
Lasīt visu...

21

Par ko balsot vai nebalsot pašvaldību vēlēšanās 7.jūnijā Salaspilī?

FotoPar ko balsot pašvaldību vēlēšanās 7.jūnijā Salaspilī? Šāds jautājums nodarbina daudzu salaspiliešu prātus, un daudzi arī jautā man, lai es skaidri pasaku, par ko balsot. Baznīca ir šķirta no valsts, bet nav šķirta no sabiedrības, tādēļ neaģitēšu ne par vienu konkrētu partiju, bet kā Salaspils Romas katoļu draudzes prāvests došu savu vērtējumu par visām partijām, kas kandidē šajās vēlēšanās.
Lasīt visu...

12

Apvienotais saraksts Ropažu novadā – komanda vai tikai ilūzija?

FotoApvienotais saraksts Ropažos lepni sevi sauc par “komandu”. Spēcīgu, profesionālu, godprātīgu un ar augstāko cieņas līmeni. Taču kādu cieņu pret novada iedzīvotājiem var gaidīt, ja pat šīs “komandas” iekšienē valda savstarpēja konkurence, ambīcijas un čuksti par varas dalīšanu?
Lasīt visu...

21

Tauta skrien, bet valsts bremzē

FotoFiziskas aktivitātes nav tikai sports – tās ir arī veselības pamats. Aktīvs, sportisks dzīvesveids stiprina ķermeni un līdzsvaro prātu. Taču Latvijā šo vienkāršo patiesību par tautas sportu atbildīgā iestāde Izglītības un zinātnes ministrija (IZM) pauž tikai vārdos un preses relīzēs, bet praksē jau otro gadu tiek būtiski un nepamatoti aizkavēta līdzekļu piešķiršana. Atbalsts tautas sportam un fiziskajām aktivitātēm joprojām ir neregulārs, sadrumstalots un nepietiekams. Rezultāts – biedējošs.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi