
Finanšu ministrija noslepenojusi daļu protokolu par graujošo „kapitālo remontu”, atbilde rada aizdomas, ka Kariņš pieļāvis izmeklēšanas noslēpumu un klientu datu izpaušanu
Lato Lapsa20.11.2023.
Komentāri (109)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Jukums
21.11.2023. 19:27»
lauķis
Jukum,vai nu tu nesaproti vai nespēj pieņemt to ka vara ir globāla.Ir jārisina globālās varas jautājums nevis katras kolonijas atsevišķs jautājums bet to var atrisināt tikai ceļot apziņu katram atsevišķi un tad visiem kopā...
lauķi, tieši tā arī uzskata kremlī - arī viņi uzskata, ka visa zeme, kur vien jebkad ir bijusi kāda krieva kāja, pieder Krievijai. Par ko citu kremli nevar pārliecināt nekas - ne starptautiskās tiesības, ne līgumi, ne loģika, ne morālu utt. tā ir tā russkijmira ideoloģija, kura jau gadsimtiem plosās viņu vidū, kas Krieviju padara par tādu, kā sarecējušu asiņu murskuli, par tādu piegānītu vidi, kur paši krievi vairs nespēj uzturēties, kā tarakāni turpina līst citās zemēs, piegāna un pietaisa arī tās un tad atkal lien tālāk. Tā ir viņu klejotāju - vergu ideoloģija!
Mūsu uzdevums, attiecīgi ir gādāt, lai viņu kājas nebūtu ne uz Latvijas, ne uz mūsu kaimiņu zemes!
Jukums
21.11.2023. 18:47»
he, heee
Izlasīju komentus un vēlu turpināt savstapējos uzbrukumus ar tālāk. Tomēr nekur neizlasīju kādu jēdzīgu atziņu-ko LV darīt ar to milzu skaitu CCCP imigrantu
Manuprāt, Latvija izturas ļoti toleranti, pat pārāk toleranti, kas rada riskus drošībai. Tepat blakus notiekošais karš, nodevīgā Krievijas rīcība, vairs nepieļauj līdzšinējo miegaino izturēšanos, pret augšminēto kategoriju. Laika viņiem ir bijis vairāk, nekā pietiekami, lai integrētos Latvijā. Un situācija prasa, lai skaidri pateiktu - kas ar Krieviju, tas uz Krieviju, kurš ar Latviju, ar tiem runājam, vērtējam, dodam iespēju! Viena daļai pašiem niknākajiem Latvijas ienaidniekiem tiks pavisam skaidri palūgts atgriezties matuškā, tur viņiem būs piemērotāka vide, gaiss Latvijā kļūs tīrāks, naida būs mazāk, tauta būs vienotāka. Ja vien to atkal nemēģinās mākslīgi šķelt ar ģenderismiem, sociālās nevienlīdzības nerisināšanu un citām lietām.
Jāizgriež ar saknēm, lai nekad vairs neveidojas metastāzes
21.11.2023. 17:31»
Miķelis
Piekrītu: Es ar labprāt uzzinātu te to ''gudro'' komentētāju vidokli-kā pārvarēt okupācijas atstātās sekas, par kurām te dienām runā komentos un rakstos, tikai aizmirst pastāstīt-kā tam tikt pāri
Ja līdz 90tajam Latvijas ķermenis bija 50 gadus indēts ar invazīvām baktērijām, valstiski antisanitāros apstākļos, tad būtu pieticis ar asinspārliešanu. Bet par cik indēšana ar sarkano mēri turpinājās vēl 33 gadus, tad bez ķirurģiskas amputācijas vairs neiztikt.
fiselav62
21.11.2023. 16:37Или есть желание составить списки правильных авторов, кому можно задавать вопросы, а кому нет? МОжет еще и тексты вопросов заранее согласовывать? Ну чтобы не "раскачивать лодку в такой важный исторический момент 𝑬𝒗𝒆𝒓𝒚𝒃𝒐𝒅𝒚 𝒎𝒖𝒔𝒕 𝒕𝒓𝒚 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒋𝒐𝒃 𝒏𝒐𝒘 𝒃𝒚 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒖𝒔𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒔𝒊𝒕𝒆.. 𝐖𝐰𝐰.get.salary49.𝐜𝐨𝐦
> Пётр Алексеевич Карлов, дебил из дурки + bezsmadzeņu analfabēts noplukušais paviāns (ekskrementu golferis)
21.11.2023. 14:58»
Aumež pateicos par novērtējumu!O.M.
Aiz ko mani ciema puiši
Tā jau bija noprotams, ka tu esi sievišķis ar zemu sociālo atbildību. Kas arī bija jāpierāda. :D
Два дебила - это сила‼ ;))
Turpiniet izēst ateju, muļķuzemes eurolatvānijas klīniskie deģenerāti - Пётр Алексеевич Карлов, дебил из дурки + bezsmadzeņu analfabēts noplukušais paviāns (ekskrementu golferis).
tev joprojām problēmas ar resniem putniem, kas pieķēza tavu plecubūrīti?
21.11.2023. 14:53»
Mazpisanim
putni būrītī uz pleciem atkal sakāvušies
Tad tev atkal jāiet pie sava iecirkņa veterināra. Un pēc tam pie sava galvasdaktera. Kā parasti. ;)
vice
21.11.2023. 14:27Kreiso populistu Jaunā Krievotība darbībā!!!
Ar klibo pīli, ar finanšu ministru, kas pirms 2024.g. budžeta NESPĒJ atbildēt cik ir 40% no 50!!!
Rex
21.11.2023. 14:09»
biedri >tādu
Jūs jau neatbildat un viņa jautājumu: Ko iesākt ar CCCP imigrantiem te
Diez vai kāds no šiem ''gudrajiem'' kas te raksta, uz to tev atbildēs....Diez vai...
Miķelis
21.11.2023. 14:07»
he, heee
Izlasīju komentus un vēlu turpināt savstapējos uzbrukumus ar tālāk. Tomēr nekur neizlasīju kādu jēdzīgu atziņu-ko LV darīt ar to milzu skaitu CCCP imigrantu
Piekrītu: Es ar labprāt uzzinātu te to ''gudro'' komentētāju vidokli-kā pārvarēt okupācijas atstātās sekas, par kurām te dienām runā komentos un rakstos, tikai aizmirst pastāstīt-kā tam tikt pāri.
Хм
21.11.2023. 13:01»
he, heee
Izlasīju komentus un vēlu turpināt savstapējos uzbrukumus ar tālāk. Tomēr nekur neizlasīju kādu jēdzīgu atziņu-ko LV darīt ar to milzu skaitu CCCP imigrantu
Понять и простить. Я серьезно. Все равно ничего другое особое не сделаете, если речь идет о высылке.
Тем более те же политики прекрасно понимают, что если выселить оккупантов и их детей, пустоту нужно будет заполнить. Хотя, конечно, можно помечтать, что мигранты с Азии тут же рванут учить латышский.
Кстати, вопрос, который пока стараются особо не поднимать "не замечать": уровень владения латышского украинцами. Некоторые тут уже более года. И как писалось летом 2022 -вот они покажут русским оккупантам, что можно быстро латышский освоить. ЧТо-то пока на кассах Рими не заметно, чтобы на латышском они общались
Liana
21.11.2023. 12:59»
apriori
vieniga iespeja lugt piedosanu Krievijai un pec iespejas atrak dabut ara asv un nato okupantus no Latvijas
... jau skrienu, par ko tieši tā piedošana jāizlūdzas? Žēl, bet kādreiz te bija daudz sakarīgu komentāru, arī vēsturisku skaidrojumu. Tagad jau tuvojamies delfu līmenim, kur Vetis un Kārlis dūšiģi turpina varas taurē pūst, vēl kāds kaut ko iečiepst līdzsvaram. Te gan vēl arī zemjostas lamāšanās , kas vairāk izskatās pēc plānotām provokācijām dažādu tēmu gremdēšanai.
Mja
21.11.2023. 12:55»
apriori
vieniga iespeja lugt piedosanu Krievijai un pec iespejas atrak dabut ara asv un nato okupantus no Latvijas
Vienīgie okupanti te krievu salašņas un komunistu cūkas. Pardon, laikam jau miljonāru cūkas.
Mjā
21.11.2023. 12:51»
nelej udeni
karu saka asv ar valsts apversumu ukraina 2014 gada
Komunistu cūka savu zaglīgo purnu iebāzīs katrā sūdā lai tik nebūtu jāatbild par sadarbību ar krievu okupantiem.
nelej udeni
21.11.2023. 12:35»
Jukums
Pieturēsimies pie faktiem! Karu sāka Krievija! Tas ir neapstrīdams fakts! Krievija ir iebrukusi citā neatkarīgā valstī Ukrainā! Krieviju citā valstī zog, laupa, posta, slepkavo, mēģina nelikumīgi okupēt un anektēt Ukrainas zemi. Tas ir fakts, par attiecīgajām darbībām, kuras tiek dokumentētas, par kurām...
karu saka asv ar valsts apversumu ukraina 2014 gada.
apriori
21.11.2023. 12:32»
he, heee
Izlasīju komentus un vēlu turpināt savstapējos uzbrukumus ar tālāk. Tomēr nekur neizlasīju kādu jēdzīgu atziņu-ko LV darīt ar to milzu skaitu CCCP imigrantu
vieniga iespeja lugt piedosanu Krievijai un pec iespejas atrak dabut ara asv un nato okupantus no Latvijas.
Aumež pateicos par novērtējumu!O.M.
21.11.2023. 11:37»
nu kur vēl krāšņāk un izsmeļošāk:
PAŠI sū#os – kaut līdz acīm
Aiz ko mani ciema puiši
Tikai mīļi mīlināja?
Man pupiņi kā riekstiņi,
Kā Vāczemes āboliņi.
Mazpisanim
21.11.2023. 11:13»
CENZŪRAS bloķēts (un politiski represēts)
...
putni būrītī uz pleciem atkal sakāvušies.;)
he, heee
21.11.2023. 10:54Izlasīju komentus un vēlu turpināt savstapējos uzbrukumus ar tālāk. Tomēr nekur neizlasīju kādu jēdzīgu atziņu-ko LV darīt ar to milzu skaitu CCCP imigrantu.
Nav pretīgāku radījumu par komunistiem
21.11.2023. 10:46»
lauķis
Jukum,vai nu tu nesaproti vai nespēj pieņemt to ka vara ir globāla.Ir jārisina globālās varas jautājums nevis katras kolonijas atsevišķs jautājums bet to var atrisināt tikai ceļot apziņu katram atsevišķi un tad visiem kopā...
Sakarināt sarkanos asinsūcējus laternās un visa globālā vara pazustu kā rīta rasa.
Miķelis
21.11.2023. 10:44»
Jukums
Mēs varam skatīties uz Abrenes lietu arī, kā uz pamudinājumu Krievijai iet vēl tālāk un okupēt Krimu. Iespējams, bez Abrenes nebūtu arī Krimas okupācijas un nebūtu arī kara. Viss pasaulē ir saistīts, ja krievu okupanti, ar starptautisku atbalstu Ukrainai, netiks patriekti no visas ukraiņu zemes, Abrenes...
Domāt un skatīties protams, ka katrs var kā pats grib...Te gan jāatzīmē,ka LV Abreni atdeva krieviem saskaņā ar starptautisku līgumu bet krievi kā likums iebrūk citās zemēs bez kaut kādiem likumiem, un ja ar tādi ir-tad tiem tiek uzspļauts..nu-piemeram, kā to dara tovarišči-osvoboditeli LV un kā viņi to darīja LPSR-starp citu-pat nebūdami LPSR pilsoņi...
paklau, lauķi
21.11.2023. 10:41»
tagad saki šo krieveli
Spēļu saimnieki (daudzi domā, ka tie ir asv frs cionisti ukrainā, krievijā, asv frs un izraēlā...
kapēc tev jācenšās kā tādam tovariščam-osvoboditelam visiem uzspiest savu viedokli? Es par Tava viedokļa lietderību vispār paklusētu, bet Tu kā tāds kirzovijsapog-nāc te un citiem uzspied savu vienīgo ''pareizo'' viedokli..
Vai Tu pats esi spējīgs to saprast un spējīgs ar pieņemt citus viedokļus?
biedri >tādu
21.11.2023. 10:38»
tādu
korumpēto bandītu Viktoru Rebli
Jūs jau neatbildat un viņa jautājumu: Ko iesākt ar CCCP imigrantiem te?
nu kur vēl krāšņāk un izsmeļošāk:
21.11.2023. 10:16»
CENZŪRAS bloķēts (un politiski represēts)
...
PAŠI sū#os – kaut līdz acīm,
Galvenais - SEV (skaļāk) sacīt:
"Vainīgs "sliktais Krievs" pie VISA,
BEZ jebkāda 'kompromisa'!!!!!"
tādu
21.11.2023. 07:24»
jautājums
Bet kapēc klusē par CCCP okupantu aizvākšanu
korumpēto bandītu Viktoru Rebli
abrenes atdošana
21.11.2023. 06:39»
Jukums
Mēs varam skatīties uz Abrenes lietu arī, kā uz pamudinājumu Krievijai iet vēl tālāk un okupēt Krimu. Iespējams, bez Abrenes nebūtu arī Krimas okupācijas un nebūtu arī kara. Viss pasaulē ir saistīts, ja krievu okupanti, ar starptautisku atbalstu Ukrainai, netiks patriekti no visas ukraiņu zemes, Abrenes...
bija stratēģisks es un nato solis iemidzināt maskaviju maskavijai ļaunot domāt ka karu nebūs ka maskavijas šķībās slāvmongoļu mordas ciena pentagona plāna anakonda žņaudzinā nākotnē kad pasaule pāries uz digitālo naudu un citu globālu politiku uzmadkavijas rēķina uz maskavijas rēķina atbrīvojoties no liekā cilvēkkapitāla ekonomikas nonuļļošanā ko redzam kas nav sazvērestības teorija bet realitāte arī latvijā atbrīvojas no liekā cilvēkkapitāla latvija ir abrene abrene ir latvija
tagad saki šo krieveli
21.11.2023. 06:32»
lauķis
Jukum,vai nu tu nesaproti vai nespēj pieņemt to ka vara ir globāla.Ir jārisina globālās varas jautājums nevis katras kolonijas atsevišķs jautājums bet to var atrisināt tikai ceļot apziņu katram atsevišķi un tad visiem kopā...
Spēļu saimnieki (daudzi domā, ka tie ir asv frs cionisti ukrainā, krievijā, asv frs un izraēlā).
Spēļu saimniekiem ir spēļu saimnieku palīgi, kas izdomā un kam jāizdomā saskaņā ar cilvēktiesībām savi noteikumi.
Spēļu saimnieku palīgiem (valstu valdībām, parlamentiem), kas izdomā savus noteikumus, jādomā, ka viņi ir spēļu saimnieki.
Ja spēļu saimnieku palīgi neizpēta un neiegūst padziļinātas izpētes rezultātā spēļu saimnieku stratēģiju un taktiku, apsteidzot viņus, viņi nekad neiegūst spēļu saimnieku talantu un nekad nekļūst paši par savu spēļu saimniekiem ar saviem noteikumiem.
Lai uzvarētu savu ienaidnieku, domā, kā tavs ienaidnieks un apsteidz viņu.
lauķis
21.11.2023. 06:30»
Jukums
Mēs varam skatīties uz Abrenes lietu arī, kā uz pamudinājumu Krievijai iet vēl tālāk un okupēt Krimu. Iespējams, bez Abrenes nebūtu arī Krimas okupācijas un nebūtu arī kara. Viss pasaulē ir saistīts, ja krievu okupanti, ar starptautisku atbalstu Ukrainai, netiks patriekti no visas ukraiņu zemes, Abrenes...
Jukum,vai nu tu nesaproti vai nespēj pieņemt to ka vara ir globāla.Ir jārisina globālās varas jautājums nevis katras kolonijas atsevišķs jautājums bet to var atrisināt tikai ceļot apziņu katram atsevišķi un tad visiem kopā.
Atgādināšu ka cilvēka zeme ir tur kur stāv viņa kāja.Kas ir cilvēks un kur stāv viņa kāja jau neskaitāmas reizes esmu teicis.
Jukums
21.11.2023. 05:44»
Bijušais zemessargs
Šeit daži pieminēja Abreni, ko krievu okupanti atņēma Latvijai. Krievu vatņikiem vienmēr gribās no nozagt vienalga ko, lopus, zemi,cilvēkus, jo tā ir krievu okupantu būtība. Pašlaik krievu fašisti ieiebrukuši Ukrainā un iznīcina visu ko vien var. Lai nolādēti utainā krievu okupantu varza...
Mēs varam skatīties uz Abrenes lietu arī, kā uz pamudinājumu Krievijai iet vēl tālāk un okupēt Krimu. Iespējams, bez Abrenes nebūtu arī Krimas okupācijas un nebūtu arī kara. Viss pasaulē ir saistīts, ja krievu okupanti, ar starptautisku atbalstu Ukrainai, netiks patriekti no visas ukraiņu zemes, Abrenes un Krimas precedenti vēlreiz apliecina, ka tad krievu okupanti, kā tarakāni, līdīs vēl tālāk. Ceru, ka attiecīgi secinājumi ir izdarīti un Krievijas jautājums tiks atrisināts!
lauķis
21.11.2023. 05:39»
Jukums
Pieturēsimies pie faktiem! Karu sāka Krievija! Tas ir neapstrīdams fakts! Krievija ir iebrukusi citā neatkarīgā valstī Ukrainā! Krieviju citā valstī zog, laupa, posta, slepkavo, mēģina nelikumīgi okupēt un anektēt Ukrainas zemi. Tas ir fakts, par attiecīgajām darbībām, kuras tiek dokumentētas, par kurām...
Kremlī netiek rakstīti nekādi dokumenti jo Krievija ir korporācija tāpat kā Latvija vai Ukraina.
Noziedzīgām darbībām tiešām nav nekāda attaisnojuma.Pagaidām ne Krievija Ukrainai ne otrādi karu nav pieteikušas un karš nav izsludināts,notiek elementāra cilvēku slepkavošana un teritoriju attīrīšana no aborigēniem.
jautaajums
21.11.2023. 05:34»
Jukums
Tev ir kādas pretenzijas pret Latvijas valsti? Ļoti ceru, ka varēsi tās pamatot savā aizstāvības runā tiesā
Kādi var būt iebildumi pret to kas neeksistē?
Jukums
21.11.2023. 05:34»
cionisma realitāte
Reālās ekonomikas attīstības graušana finanšu instrumentiem...
Pieturēsimies pie faktiem! Karu sāka Krievija! Tas ir neapstrīdams fakts! Krievija ir iebrukusi citā neatkarīgā valstī Ukrainā! Krieviju citā valstī zog, laupa, posta, slepkavo, mēģina nelikumīgi okupēt un anektēt Ukrainas zemi. Tas ir fakts, par attiecīgajām darbībām, kuras tiek dokumentētas, par kurām tiek vākti pierādījumi, par katru epizodi, ir ierosinātas krimināllietas, ne tikai Ukrainas, bet arī starptautiskā līmenī! Krievijai nav nekāda attaisnojuma tās noziedzīgajām darbībām! Tulkojumi no ivrita, uz lietu neattiecas, nav saprotams kāpēc tādi tiek pieminēti. Turklāt, nezināju, ka kremlī tiek rakstīti kādi dokumenti ivritā!
Jukums
21.11.2023. 05:21»
Latvija - neizdevusies valsts
Nav pelnījis noteikti
Tev ir kādas pretenzijas pret Latvijas valsti? Ļoti ceru, ka varēsi tās pamatot savā aizstāvības runā tiesā!
CENZŪRAS bloķēts (un politiski represēts)
21.11.2023. 01:00»
nu Miķeli, tu nu nu gan esi dunduks, jo
pie visām ķibelēm, zādzībām Latvijā vainīgi ir krievi, Krievija, Kremlis
...
"Jo vairāk (lump.en)sabiedrība attālinās no patiesības, jo vairāk (un lop!ski tŗulāk) tā neieredz tos (normālos cilvēkus), kuri to vēsta."
/ apt.cit.aut. - Džordžs Orvels /
"Es ticu, ka šis laiks izgaisīs kā ļauns murgs. Tas dod spē.ku šeit būt un elpot."
/ Gunārs Astra, Brīvības cīnītājs un politiski represēts disidents /
-------
Ir sacīts: "Gudrs ir NEVIS tas, kas pa glupo "kaujas uz dzīvību un nāvi" ar stipr(āk)u pretinieku ( vai pat iedomātu "ienaidnieku" ), BET GAN – tas, kuram pietiek jēgas, vēlmes un varēšanas šādu šķietamo "pretinieku / ienaidnieku" padarīt par savu sabiedroto."
Un, arī: "Absolūti bezjēdzīga un jebkurā izpratnē nelietderīga cīņa (jeb, visbiežāk, pat tikai "vētrainas rosības" imitācija) ar SEKĀM, nespējot saskatīt vai pat apzināti ignorējot to patiesos CĒLOŅUS, ir viena no lielākajām muļķībām un viens no galvenajiem iemesliem tam, kāpēc "esam tur, kur esam, un ārā netiekam"." ;)
Savukārt, kā zināms: "Gudri ļaudis mācās galvenokārt no citu kļūdām, ne pārāk gudrie – galvenokārt no savējām, bet pilnīgi bezceŗīgi muļķi nemācās VISPĀR." ;)
-----------
"Vainīgs "sliktais Krievs" pie VISA!!!..."
( "latv(ĀN)ijas" LUMP.EŅZOMBIJU "sāga" 2.0 )
( 'konceptuālais aktualizējums' - iz "O.M.© aŗChīva" )
Latv(ĀN)iešiem veicies (dikti!) ~
Līdzās (Radītāja likti,
Kaimiņzemē, Austrumpusē),
"Sliktie krievu orki" 'tusē'!!!
Daļa - "okupantos" skaitās:
Dzīvojas (kā "vilki aitās"),
Šajā "brīvvalstī" (ar radiem!),
Desmitiem (vai simtiem?) gadiem.
"BAIDIES!!! Kaimiņvalsts ir slikta!!!"
Tāda ZOMBIJmantra (strikta!),
PropaGANDĒTĀJIU pausta,
Latv(ĀN)iešiem 'tup uz skausta'.
("Dŗaugi, Austŗumos nav labi!!
Tāpēc - mums TUR ŗobežstabi,
Dzeloņdŗātīm "apgŗeidoti",
"Jā-tendeŗē" [dāŗgi, ļoti...]!!!")
PAŠI sū#os – kaut līdz acīm,
Galvenais - SEV (skaļāk) sacīt:
"Vainīgs "sliktais Krievs" pie VISA,
BEZ jebkāda 'kompromisa'!!!!!"
...
Saule uzaust austrumpusē?
'Nafig' latv(ĀN)iešiem klusēt:
"Sliktie krievi sauli pārdod!?!
('Propagandoni' tā 'vārdo'…)"
Apmācies un līst no rīta?
'Zrada' "bauriem" nodarīta:
"Krievi 'sankcionē’ sauli ~
Lai salst latv(ĀN)iešiem kauli!?"
Galdā nav pat sausas maizes?
"Krievi vainīgi pie 'šaizes' ~
Latv(ĀŅ)iem nav laika strādāt,
'Trendā "orkiem" heitu' gādāt!!"
Latv(ĀN)ieši nīkst bez darba?
"Šajā "valstī" dzīve skarba,
Tikai tāpēc, ka "krievs, maita,
Agresōrs" pret "bauru" aitām!!!"
Darbā "bosings" priekšniecībā &
"Kanibāligs" kolektīvā?
"Vainīgs "krievu faktors" (cieti!) ~
"Bauri(?!)bauriem" 'masē bieti'!!!"
Mājās - "aukstā galda" stresi,
Līdzcilvēki - "tupa besī",
TV-kastē - 'spams' ar kariem &
"Ziepeņ-seriāliem" gariem?
"Vainīgs krievu medij-sektōrs,
Kur no Kremļa diktēts "vektōrs",
Latv(ĀŅ)iem TĀ 'bliež pa fišku',
Ka - 'brauc širmis NAXYI' (bišku)!!!"
'Paika', strāva, 'benža', gāze,
Cenas 'briest pēc pilnas fāzes',
Darbs - pa lēto, dzīve - dārga,
Kaut ko mainīt - 'fiška' vārga?
"Vainīgs krievs, kurš "berzē rokas",
Baudot latv(ĀN)iešu mokas:
"Katrs PATS SEV "laimes kalējs"!"
(Vai [ja "letiņš"] - "sū#(u)malējs"?...)"
"Sliktos" pieminekļus - gāžam,
SAVUS nosaukumus 'bāžam',
"Svešām" lietām, būvēm, ielām ~
"At(k)rievojamies" 'pa lielam'?
"Slikto krievu vaina, 'točna' ~
'Huļi' būvēt (daudz un 'sročna')?
'Nafig' jāliek "sliktie" vārdi,
'Dajebkam', ko "bauri" ārdīs?!?"
PAŠI SAVU "valstsvalodu"
Sen jau NE(jēdzam) "ar godu"
Tāpēc, 'vot' - no CITIEM prasām,
'Motivējot' (ķengām) 'asām'?
"Savos (mēslos) vainot krievus,
Var (kaut vai) ar 'fišku tievu' ~
Lai ŠIE "valstsvalodu" mācās!!
Vai - (kā 'deportētētie') vācās!!!"
Latv(ĀN)iešu deģenerāti,
'Nerubī ('ka šamo māti'!...)
DZIMTO (!?) Valodu, 'ne sūda':
Pāris vārdos - n-tās kļūdas?
"'Yess, ofkōz’ - krievs vainīgs, tikai,
Ka ŠEIT "valstij" & "politikai",
GUDRA Tauta NAV 'no svara',
Galvenais - pār "pūli" VARA!!!"
Skolas likvidē šai "valstī",
Bezsmadzeņu SILES balsti?
"Skolmeistari" streikos 'tusē',
Latv(ĀN)ieši - (mīžot) klusē?
"Krievi vainīgi pie "krīzes":
"Vate" (sādžās) valkā vīzes,
Nevis - pastalas (ar šņorēm!) ~
Šo no ZOMBO-kastes 'borē'!!"
"Šūlēs" - truli zvēri plosās,
"Ped(agōgi)" - gļēvi stostās:
"Senči" VISU 'laižot auzās'!
"Bēbim" - ‘pofig', KĀ šis "dauzās"?
Latv(ĀN)ieši – naidā bolās:
"Vainīgas, 'bļin', krievu skolas!!!
(Kurās skolēni (vēl?) MĀCĀS,
Nevis - "urlu bandās" vācas…)"
Jaunās paaudzes aug glupas:
Jēgas ziņā - lopā tupas,
Izglītībā - pilnīgs "vakars",
Cilvēcībā - NEKĀDS sakars?
"Krievi vainīgi - MUMS gēni,
Stipri 'velk' uz... (suņusēni) ~
Mantojums no "padumjlaikiem" &
Ap(pūšļoti) "veipu" tvaikiem!!"
'Stučīšana' -- dzīves norma?
Latv(ĀŅ)i "tur sevi formā" ~
'Klauvēt' ČEKAS stilā "valstī"
Pavēl likums & SILES balsti?
Krievi vainīgi (NE "bauri"‼) ~
Ģenētiski MŪS 'nes cauri',
Lai var ņirgt par "libeŗastiem"
'Tipa' - NODEVĒJIEM prastiem!!!
Tiesu "ķēķī" 'dod pa ragiem'
Falšās "lietās" pantiem 'smagiem',
"Figurantiem" piemeklētiem,
Subjektīvi ($$$) izvēlētiem?
"Krievi vainīgi (NE "ķēķis"‼) ~
Vēl nav pusgadsimta strēķis,
Pagājis kopš "padumjvaras",
Taču SISTĒMA (jau) 'karās'"!!!
'Pensīšiem' pa smago klājas ~
Drīz (dēļ bada) 'atstieps kājas' &
"Investēt" spiež "ziepēs & striķos"
Tiem, kas 'komunālos piķos'?
"Krievi vainīgi, kā likums ~
Latv(ĀN)iešu 'bads un plikums',
(Līdz - šie 'aizčībo pie Dieviem')
'Krutā' "medusmaize" krieviem!!!"
Viss 'bļin, trubā', kur vien skaties,
"Permanentā" stresā kraties,
Medijspama ZOMBĒTS smagi,
Šnāblis grīdā & dūņās ragi?
"Vainīgi ir krievi, protams ~
Kuram te kas nesaprotams,
Tas par maz (vēl?!) zombēts esot,
Laiks pie TV 'fiksi desot'!!!!!"
...
Latv(ĀN)iešiem veicies, tiešām ~
Austrumpusē, saitēm ciešām,
Kaimiņzemi Dieviņš sējis,
Mūžam DZĪVOT atvēlējis!
Vainot Kaimiņus ('pa glupo'),
Riskē tie, kas 'heitu čupo',
Masmē.dekļu propagandā(s) &
"Soc-burbuļu" 'svalkā' vandās.
Kas grib SAVU Tautu nīdēt ~
Riskēs CITUS 'genocīdēt'
("širhanam" zem astes nīkstot,
"deRmokrātu" [šmucē] slīkstot).
...
Katrai Tautai - SAVA daba,
VISĀM - netrūkst slikta & laba,
'Katram vienam' - KARMA sava,
Ap(cel) CITUS - cietīs TAVA...
-----------
M U Ļ Ķ U zeme, SILES "valsts" parodija "euro.latvĀNija", XXI gadsimts.
vv
20.11.2023. 23:58»
Miķelis
Pievienojos! Bet viņs ļoti nepatīk osvoboditeliem,lai ar patiesībā-pateicoties tādiem globalistiem kā Kariņš-osvoboditeli te ir...un nav aisūtīti atpakal uz savu dzimto rodinu
Protams krievi pie visa vainīgi, pliku p... tādi kariņi LV atstās un aizlaidīs labi dzīvot uz savu rodinu.
vv
20.11.2023. 23:44»
sētnieks
VID un FM nav viens un tas pats
VID ir FM pakļautībā, viss tiešākais sakars
pag
20.11.2023. 22:22»
nu labi norūkts
Kad to varētu uzsākts
lai ko iesāktu, laikam vispirms jāsaprot pašam-kam tas vajadzīgs un par ko...
Tims-Mints
20.11.2023. 21:41»
Niks
Piekrītu: Viņi te ir tikai un vienīgi pateicoties tādiem Kariņiem u.c. bezjēgas LV politikiem-globalistiem....Patiešibā osvoboditeliem te jābūt ļoti pateicīgiem, ka LV jau 30 gadus pie varas ir tādi globalisti ka Karinš, citādi viņi jau sen būtu rodina
Tas gan tiesa: te nav ko iebilst. Globalisti ir par tautu sajaukšanu, ne par tiesisko kārtību un katras tautas attīstibu un savas patnības saglabāšanu....
Remis
20.11.2023. 21:39»
nu Miķeli, tu nu nu gan esi dunduks, jo
pie visām ķibelēm, zādzībām Latvijā vainīgi ir krievi, Krievija, Kremlis
Tu zini kādu okupāciju, un tai sekojošo aneksiju,kas būtu okupētām tautām atnesusi ko labu? ja zini-tad lūgums mani apgaismot.
Bet te Tev tāds piemērs no prakses:
Tu ielaid savā dzīvoklī padzīvot bēgļus-piemēram vienu nēģeri...Tur uz reiz radīsies problēmas ar sadzīvošanu, jo katram no jums būs savi paradumi un dzīves uztvere...jo katrs nāk no savas tautas un savas vides ar saviem paradumiem. Bet kā būtu ja tu savā dzīvoklī dzīvotu kopā ar 10 nēģeriem? Jūs divi cilvēki un 10 nēģeri. Kā tu pats domā: Kādas sadzīves tradicijas tur ar laiku ņemtu pārsvaru?
Nu protams tās,kur cilvēku skaits būs lielāks.Tas attiecas praktiski uz visiem imigrantiem: te visu nosaka imigrantu skaits, un LV tas ir ap 450 000..Ja tādu te būtu ap 45 000 es pat neuzskatīto to par problēmu, bet šie 450 000 nes līdz savas dzīves vērtības,paradumus, un kārtību, bet ņemot vērā, ka tie ir padomju imigranti kas vispār ļoti slikti adaptējās-te ta lieta sāk kļūt bistama tautai pie kuras tie iebraukuši.
Un sauc tos par okupantiem, kolnistiem, imigrantiem vai kā citadi-tas nemainīs lietas būtību.
Šie cCCP imigranti sev objektīvi nes līdz savas iepriekšējās rodinas paradumus un tikumus, kas visbiežāk ir pretēji iekaroto tautu dzīves uztverei...
Patīk tev tas vai nē-bet tāda ir patiesībā-lielos vilcienos...No tā, ka tev tā nepatīk, fakti jau nemainās.
pulvede Pīzdele
20.11.2023. 21:33»
Bijušais zemessargs
Šeit daži pieminēja Abreni, ko krievu okupanti atņēma Latvijai. Krievu vatņikiem vienmēr gribās no nozagt vienalga ko, lopus, zemi,cilvēkus, jo tā ir krievu okupantu būtība. Pašlaik krievu fašisti ieiebrukuši Ukrainā un iznīcina visu ko vien var. Lai nolādēti utainā krievu okupantu varza...
Tev taisnība zemessarg, man Puķins regulāri piekakā gultu!
Krišānis nesmird?
20.11.2023. 21:28»
Vecais
Tāpat kā Krišjānis
Kad Rinka šo nodrāž, tad smaržo pēc maijpuķītēm?
nu labi norūkts
20.11.2023. 21:25»
Kriminālnoziedznieks Kariņš ir jāarestē
Cik ilgi tisībsargājošās iestādes ļaus brīvi pārvietoties krimināloziedzniekam par Rīgas ielām...
Kad to varētu uzsākts!?
Niks
20.11.2023. 20:23»
labi, labi
Bet ko iesaki darīt ar te palikušajiem CCCP okupantiem? Tur tev mute ciet
Piekrītu: Viņi te ir tikai un vienīgi pateicoties tādiem Kariņiem u.c. bezjēgas LV politikiem-globalistiem....Patiešibā osvoboditeliem te jābūt ļoti pateicīgiem, ka LV jau 30 gadus pie varas ir tādi globalisti ka Karinš, citādi viņi jau sen būtu rodina.
Miķelis
20.11.2023. 20:20»
nu Miķeli, tu nu nu gan esi dunduks, jo
pie visām ķibelēm, zādzībām Latvijā vainīgi ir krievi, Krievija, Kremlis
Nedomāju gan: Un patiess pie lielākās daļas esošo negāciju pie vainas ir bijušais okupācijas režīms ar savām ruskii mir vērtībām, lai kā tas kādam ar nepatiktu.
jautājums
20.11.2023. 20:19»
ar rokām un kājām esam par
asv un nato okupacijas armiju atstat latvijas teritoriju
Bet kapēc klusē par CCCP okupantu aizvākšanu?
ar rokām un kājām esam par
20.11.2023. 19:51»
tikai ielu demonstracijas
tikai masveidigas iedzivotaju ielu demonstracijas piespiedis asv un nato okupacijas armiju atstat latvijas teritoriju
asv un nato okupacijas armiju atstat latvijas teritoriju !
nu Miķeli, tu nu nu gan esi dunduks, jo
20.11.2023. 19:49»
Miķelis
Piekrītu: Jūs labi salikat akcentus: tas patiešām parāda, ka LV varai (ne tikai Kariņam vien) pašai nerūp LV nacionālās intereses un tā nav gatava tās aizstāvēt
pie visām ķibelēm, zādzībām Latvijā vainīgi ir krievi, Krievija, Kremlis!
Miķelis
20.11.2023. 19:45»
JKL
Man Kariņs uz visu to 30 gadus valdījušo ''politiķu'' fona nepavisam neliekas tas sliktākais
Pievienojos! Bet viņs ļoti nepatīk osvoboditeliem,lai ar patiesībā-pateicoties tādiem globalistiem kā Kariņš-osvoboditeli te ir...un nav aisūtīti atpakal uz savu dzimto rodinu.
labi, labi
20.11.2023. 19:43»
tikai ielu demonstracijas
tikai masveidigas iedzivotaju ielu demonstracijas piespiedis asv un nato okupacijas armiju atstat latvijas teritoriju
Bet ko iesaki darīt ar te palikušajiem CCCP okupantiem? Tur tev mute ciet....
apkopo infu
20.11.2023. 19:02»
jautājums
Vai tad ASV ganksteri nav kopā ar Kremļa mafiju? te tā cilvēki raksta, ka esot kopā. Ko nu
labam rakstam ar koattīstās sabiedriskā doma esam uzviena viļņa
tiešām?
20.11.2023. 19:01»
jautājums
Vai tad ASV ganksteri nav kopā ar Kremļa mafiju? te tā cilvēki raksta, ka esot kopā. Ko nu
gangsteris var nākt tikai no rietumiem, bet gansteru palīgi tikai no austrumiem