Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Juris
20.03.2012. 08:25A, šiem foto radariem arī ir jāiet sertifikācija un katru gadu jāpārbauda, vai nav kas uzkruķīts?
DM
14.03.2012. 15:56Diez kad kāds jurists (tas pats Džeriņš) Satversmes tiesā apstrīdēs praksi, kad sodīts netiek vis pārkāpējs, bet gan automašīnas īpašnieks? Patreiz netiek ievērots viselementārākais sodīšanas pamatprincips, ka sods jāsaņem pārkāpējam, nevis kādam citam. Likums man neaizliedz aizlienēt savu auto savam kolēģim vai draugam... Un ko diez dara autonomas? Un tas jau no paša sākuma neradīja šaubas, ka fotoradaru ieviešana ir tikai un vienīgi šaura ierēdņu un uzņēmēju loka interesēs un tam nav nekāda sakara ar braukšanas drošības uzlabošanu.
tramparam
12.03.2012. 20:57tātad..ir salīdzināti vairāku autiņu spidometra rādījumi ar cp radaru, un... kā jau rakstīja "Gifan", tad visos gadījumos radara rādījums bija zemāks kā auto spidometra....nez par ko tas liecina?!
Ja šitādi santīmpiši, kuri paši pārkāpj noteikumus, nevar 5īti samaksāt, un ar savas "taisnības" pierādīšanu vērsīsies valsts iestādēs, tad ierēdņu armija augs baisos ātrumos, tak visiem durikiem vajadzēs atbildēt... hmm, ieteikums, biki izmaksas, bet CP atbildes vēstulei varēja prezervatīvus pievienot, lai tādi "rakstnieki" vairs nedzimst, sākumā izmaksas, tad ieguvums...
jibiorio
12.03.2012. 16:18Ļoti pareizi - šitādus ir jāpārsūdz, lai kantorī katru dienu printeriem kārtridžus jāmaina, bet zivtiņam rokā krampis iemetas no parakstīšanas vien!
akuna matata
10.03.2012. 22:11Nu, jopcit micit, paarkaapis ar visu koeficientu reekjinot 18 km stundaa un kunkst par soda naudu 5 lati. UK sen jau maksaatu daudz reizhu vairaak + veel apmekleetu maksas celju satiksmes noteikumu zinaashanu atsvaidzinaashanas skolu. Pie tik nekvalitatiiviem celjiem, kaadi ir Latvijaa + tik veciem autograustiem, ar kaadiem brauc lielaakaa dalja Latvijas iedziivotaaju + pie tik zemas atobrauceeju saskarsmes kulturas tie paarsniegtie 18 km stundaa var kaadam maksaat dziiviibu. Vai veseliibu. Protams, paarsuudzeet jau var vienmeer, tikai jaaatceras, ka Tu teeree par nodoklju maksaataaju naudu apmaksaata darbinieka laiku. Mans ieteikums - paredzeet likumdoshanaa sodu par reaali noteikumus paarkaapusha suudziibas iesniegshanu. Un vismaz 5x sodus paar aatruma paarsniegshanu + ieviest maksas kursus satikksmes noteikumu zinaashanu atsvaidzinaashanai, ko vareetu pasniegt CSDD inspektori. Valstij ienaakumi, un aatrie brauceeji saaktu domaat.
Imants/ uz Vidzemes šosejas/
10.03.2012. 18:198. martā vedu slimnieku uz Gaiļezeru/ onkoloģiskais/ , atpakaļ braucot Siguldas virzienā pie gājēju pārejām protams 70 km/ st , zinot, ka būs radars samazinājām uz 60 km/st ,kā tad pie radara 15:20 rosās divi džeki , garām braucot labā puse nomirkšķināja sarkano , mašīnā bijām 5 cilvēki , kas visu redzējā, gribētos zināt vai kādam ir gadījies , ka uzliek sodu nepareizi? Tālāk pie Lorupes gravas 70 km/st , bija policisti ar radaru , protams ievērojot noteikto ātrumu nekāda apturēšana nenotika ! Vai tiešām ar fotoradariem var šmaukties?
es
10.03.2012. 17:41Vai ir iespējams to ortūnu kaut kā nobloķēt??? goda vārds, ja apnicis pie katra raksta komentāros viņu sastapt!!
Rasmuss
10.03.2012. 17:18Naudas sodu obligāti jāmaksā tāpēc, ka tikai daļa no tās nonāk valsts kasē, pārējo savāc firma un droši vien neaizmirst padalīties arī ar amatpersonām. Ja jau sodus atlaidīs, ko tad savāks tie biznesmeņi, kas barojas no soda naudām!
Juristam
09.03.2012. 11:42Vispirms izlasi Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksu, Administratīvā procesa likuma spēkā stāšanās likumu un Ceļu satiksmes likumu, tad vari palasīt Administratīvā procesa likuma pantus par vispārīgo un speciālo normu piemērošanas prioritāti, un tikai pēc tam raksti komentārus.
Jurists
09.03.2012. 10:06Vispār jau to var vienkārsi pārsūdzēt gan administratīvā gan civilprasībā . Tam fotoradearu protokolam nav adresāta, līdz ar to administratīvais protokols naetbilst normatīvajiem aktiem.
Braucejs
09.03.2012. 08:05Ja nebutu patstāvīgi jizvairās no avārijas situācijām uz ceļa ko rada praktiski kars otrais autovadītājs, kas braus capa kreiso joslu uz 70km/h zem zimes 90km/h in vēl mēģina uzrakst SMS. Uztaisīt labo pagriezienu no kreisās joslas. Smagais vai Autobus uz Jūrmalas šosejas var mierīgi braukt pa vidējo vai kreiso joslu. Bet ceļu policist uz tādām situācijām tikai skatīties tikai uz radara radijumiem. Un aizmirst aizmirst savus tiesos pienakumus ka kartību uzcelja. Tad man liekas ka par atruma prsniegsanu nemaz vins nevar neko teikt, jo tam kas izvairījās no avārijas situācijas nemaz nebija citas izredzes kā tikai paātrinat ātrumu lai nenokļūtu ceļu satiksmes negadījumā.
Varbūt arī vajadzētu policistus kautkādā veidā sodīt par tiešo pienākumu nepildi?!?!?!
Par dotā zvēresta pie Valst karoga nepildi!?!?!?!
Vai sie ir mazsvarīgi pārkāpumi no Policijas puses?
viesis
09.03.2012. 00:50nu.. 112km/h.. domāju, ka asaras liekas.
5ls ir nekas pie tā cik ļoti tautas vāģis apdraudēja citus traucoties šādā ātrumā.
Viesturs
08.03.2012. 18:35Vēlreiz par to pašu:
1.Džeriņam tas protams ir bizness, taču uz pārsūdzības iespēju arī jaskatās plašāk, jo kam mums tādi policisti, kas pat protokolu nemāk pareizi uzrakstīt un itkā likumības vārdā paši pārkāpj likumu.
2. Manuprāt vadītājiem būtu jābūt ar motivāciju uzlabot sistēmu un atrast efektīvāko veidu kā panākt rezultātu (! ! !) Un tieši no viņa ir lielā mērā atkarīgs tas vai "automatizētā pārkāpumu fiksēšana" veiksmīgi attīstās un panāk iespējami labāko rezultātu no tam izlietoto resursu viedokļa vai pārvērsas par formālu pasākumu un pliku naudas "pummpīti";
L.
08.03.2012. 15:46..nu laujiet taks tai uzstaditajfirmai sapelnit naudu radariem! Nu redzat tacu pasi-ka pagaidam nav v'el nopelnita, a jus te blaujat-uzstadīt, uzstadit....
Mo
08.03.2012. 13:44Alam 08.03.2012. 10:16
jo ir pieņemti normatīvi, ka soda naud 10 km robežās nepiemēros. Vismas par tādu projektu šajā nedēļā jau gāja runa
---------------------------------
Kārtējā bāba, kuras lielākais uzziņu avots ir citu bābu tenkas pie alus kausa.
______________________________________
a kāpēc man kaut kas tāds ir jāmeklē internetā! A ko tad dara IeM krievu mēsli?
Viesturam
08.03.2012. 13:03diezgan smieklīgi, jo pēc būtības jau viss rakstītais domāts lai tautai izskaidrotu, jo tā prasa, UN tautas vidū ir džeriņi un citi gudrinieki, kas uzskata ka parkāpt likumu var, tikai tev jāmāk pierādīt ka otra puse aizmirsusi kaut ko ievilk vai pasvītrot.
Risinājums - pārkāpi pārsūdzēt nevar šos sīkos administartīvos sodus.
Nereāli - jo lielākā daļa tautas dzīvo pēc principa es varu pārkāpt citi nevar.
Realitāte - tie kam nav naudas un nav prāta parasti nomaksā savu saprāta nodokli, cits par ātrumu cits par pārsūdzēšanu!!!
Lai izdodas.....mums sponosorus vajag
Viesturs
08.03.2012. 10:23Redz cik daudz papīra aprakstīts ! Ekonomikas ministrija varētu parēkināt cik šāda veida procesi izmaksā valts parvaldei un cik no tā " atlec' mūsu valts ekonomikai.
Esmu gatavs saderēt ka " ekonomiskais efekts" ir ar stipri lielu mīnusu un ieguvēji ir citu valstu ekonomikas.
Kāds oponēs ,ka "tiesiskums un demokrtātija" ir dārga padarīšana ! Ar to jau varētu samierināties, ja vien " valst maizē" sēdošie kādreiz spētu ģenerēt arī idejas kā šos tēriņus efektīvi mazināt , neviss imitētu demokrātiju ar saukļiem - dodiet priekšlikumus.
es savulaik vienai priekšniecei tos publiski izteicu ! Diemžēl atbildi var ierakstīt " birokrāta rokasgrāmatā" un tā bija - lētāķiem risinājumiem arī vajadzīga nauda !
Un tas jau ierakstās "ļatvietis parastais" profilā, ja ko darīt tad tikai par lielu naudu ! ! !
Alam
08.03.2012. 10:16jo ir pieņemti normatīvi, ka soda naud 10 km robežās nepiemēros. Vismas par tādu projektu šajā nedēļā jau gāja runa
---------------------------------
Kārtējā bāba, kuras lielākais uzziņu avots ir citu bābu tenkas pie alus kausa.
Onslowam
08.03.2012. 10:14Visās civilizētās valstīs ir +10%, nevis km/h.
---------------------------------------
varētu iedot linku ar valstīm, kur ir šāda kārtība? Ja nevari, tad tu esi kārtēja interneta bāba, kura māk tikai bābiski rakstīt komentārus.
zeks
08.03.2012. 09:59Soda taču transporta līdzekļa īpašniekus un nekur nav tāda Likumdošanas akta uz kuru atsaucas Zivtiņš.
Kā civilizētā valstī var sodīt autoīpašnieku ja tam nav pat tiesību?
Vai nav jāpieliek punkts?
Als
08.03.2012. 09:55Ieteiktu interesēties par jaunāko ministrijā, jo ir pieņemti normatīvi, ka soda naud 10 km robežās nepiemēros. Vismas par tādu projektu šajā nedēļā jau gāja runa, tākā nava ko cepties.
Onslows
08.03.2012. 09:35Protams, ka tādi sodi ir jāpārsūdz, un jo vairāk tie tiks pārsūdzēti, jo mazāk tādus sūtīs.
Visās civilizētās valstīs ir +10%, nevis km/h. Kā te Siļķe cenšas iestāstīt.
Absurds
08.03.2012. 09:20šis jau ir unikāls Andris Bērziņš, ceru tāds nekļūs par prezidentu:)
Interesanti ko viņs ar šo gribējis pateikt un ko pietiek.com ar to grib pateikt publicējot to?
Mans piedāvājums būtu - likt maksāt par protestu iesniegšanu, gribi iebilst iemaksā 25 latus, ja tev taisnība saņem atpakaļ. Ja ne tad pats vainīgs!!!
Jo citādi šādi d......ki protestē visu un valsts tikai tērē līdzēkļus lai atbildētu. Tāpat ar tiesām, sūdzam un paŗsudzam visādas muļķības.
Un novēlu veiksmi Zivtiņa kungam, jo virziens ir pareizs!!!
Absurds
08.03.2012. 09:20šis jau ir unikāls Andris Bērziņš, ceru tāds nekļūs par prezidentu:)
Interesanti ko viņs ar šo gribējis pateikt un ko pietiek.com ar to grib pateikt publicējot to?
Mans piedāvājums būtu - likt maksāt par protestu iesniegšanu, gribi iebilst iemaksā 25 latus, ja tev taisnība saņem atpakaļ. Ja ne tad pats vainīgs!!!
Jo citādi šādi d......ki protestē visu un valsts tikai tērē līdzēkļus lai atbildētu. Tāpat ar tiesām, sūdzam un paŗsudzam visādas muļķības.
Un novēlu veiksmi Zivtiņa kungam, jo virziens ir pareizs!!!
Mo
08.03.2012. 09:12Autoram taisnība! Radari ir tikai līdzeklis pārkāpuma fiksēšanā! Tad kāpēc nesoda VISUS autovadītājus, kas pārkāpj kaut 1 km/h? Kāda starpība radars vai fēns policista rokā?
Gifan
08.03.2012. 08:55Radars noķēra ar 112km/h. Ja Golfam strādā spidometrs un nav uzstādītas augstāka profila riepas, tad ciparnīcai bija jārāda ~120km/h. Acīmredzot, ar centību "ievērot noteikumus" vien nepietiek.
Cien.Autor - neradiet valstij papildu izdevumus, liekot CP darbiniekiem lasīt, ka Jūsu pasaulē pastāv cita izpratne par atļauto kustības ātrumu!
DJ Ella
08.03.2012. 07:13Iesaku izveidot vienotu sistēmu Baltijas valstīs ar kopīgi noteiktu izvietošanas, kontrolēšanas un iekasēšanas principu. Un tad, lai gudrais pamāca ne tik gudro, un dzīvosim mēs bēdu nezinādami, jo viss būs skaidrs un saprotams
Ontūns Mazpusāns© (lit.pseid.)
08.03.2012. 02:34Mediju ziņa: Fotoradari, kas 2008. gada 9. jūlijā sāka darboties uz Latvijas ceļiem, nepilna mēneša laikā esot fiksējuši jau 700 ātruma pārkāpšanas gadījumus. Aptuveni 500 pārkāpējiem jau nosūtīti soda naudas rēķini par atļautā ātruma pārniegšanu, bet 200 rēķini tikšot nosūtīti tuvākajā laikā. Patlaban uzstādītie 4 fotoradari valstij izmaksājuši 140.000 latus un "darba grupā" tiekot apspriestas iespējas iegādāties vēl vismaz 100 šādus radarus. Lēmums par to varētu tikt pieņemts jau šogad, savukārt, pašreizējais satiksmes ministrs A. Šlesers (LPP/LC), kā arī dažas citas valsts amatpersonas paudušas, ka " kārtības nodrošināšanai valstī un autovadītāju disciplinēšanai būtu nepieciešams uzstādīt vismaz 1000 fotoradarus", bet M. Segliņa (TP) vadītās iekšlietu ministrijas speciālistu aplēses liecinot, ka "gadā ar fotoradaru palīdzību sodos varētu iekasēt aptuveni piecus miljonus latu"...
-----
”"valsts" nākotne ir RADARĀ!!!...”
( O.M.© “Hroniskais pjedestāls” - 20.07.2008., Nr.6. )
Drīz "valstī" ‘krūmu poliči’,
No 'službas' tikšot patriekti:
"Ar dažiem foto 'štrumentiem',
Var 'noslaukt piķi' "ormaņiem"!..."
...
Stāv aparāti grāvmalās,
Un - fiksē bildes "atmiņās":
Kurš pārāk ‘grīdā ieminis’,
Un ‘dampim ogles uzbēris’.
Kad "cietais disks" ‘piegruzīts’ ~
Tiek lērums kvīšu izrakstīts:
Dēļ ‘pārforsētiem’ ātrumiem,
Var ‘piķi smelt’ kaut miljoniem!
‘Plūst budžet-lādē’ naudiņa,
No ‘katra viena autiņa’ ~
Būs ‘kāposts’ jauniem radariem
(Un - pensij-fondam ‘mentoniem’ )!!!...
...
Bet - ja tā ‘ciešāk piedomā’ ~
"valsts" nākotne ir RADARĀ!!!
Tos "shematiski" uzstādot,
Var Muļķu Zemi ‘apsekot’:
Var fiksēt radars ‘dropmaņus’,
Pie dīķiem - ’malu copmaņus’,
Iekš bodēm - ’gari nadzīgos’,
Uz ielām - ’slaidi spļaudīgos’,
Pie parlamenta - ’bļaurīgos’,
Bet darba vietās - ’slaistīgos’,
Pa krogiem - ’zaķu medniekus’,
Pie Mildas - ’skotu krāniņus’...
Tāds radars ļaužu ‘vonungos’,
Var ‘ķert’ "uz pāri" guļošos,
Vai - TV-kastēs ‘lūrošos’,
Un ‘siles biedrus’ gānošos,
Pa ķēķiem tēju strebjošos,
Uz "varas maiņu" cerošos:
Šiem soda kvītis izrakstīs ~
‘Pa tīro ķešas izgramstīs’...
...
‘Briest’ Muļķu Zemē ideja:
"Šai "valstī" BEIDZOT "kārtība",
Būs tad, ja fotoradariem,
To ‘apstādīsim’, tūkstošiem ~
Lai katrs "vaukšķis" piefiksēts,
Un - atbilstoši ‘noštrāfēts’,
Tiek, saskaņā ar "tarifu" ~
Tas "optimizēs" budžetu!..."
=====
oriģinālversija = "O.M.© blogā":
http://ontuns-m.blogs.lv/?p=8956
u.c.
Muļķu Zeme, XXI gadsimts.
hmm
07.03.2012. 23:32Autors jauc divas atsevišķas procedūras - pārkāpuma "fiksēšanu", kur Zivtiņa bandītiem ir varen plašas pilnvaras gan fotoradaru izvietošanas, gan ieregulēšanas jomā, un soda noteikšanu, kur šie paši bandīti savu alkatību veiksmīgi piesedz ar likuma strēmeli! :D
zjb
07.03.2012. 23:20Andri Bērziņ, tu ko gribēji, lai tev galvu paglauda?? Apnikuši tie radaru ņaudētāji, tādi tā kā bābas, pārkāpi - saņem sodu un maksā.
arpracccs
07.03.2012. 22:29Mani fascinē šie vw golf braucēji, kuri pārsniedz par 18 km/h, saņem godam nopelnītu kvīti par piecīti un vēl mēģina pierādīt kaut ko.
No sērijas "dzēris esmu, bet, bļa, esmu pilnīgi skaidrā!
Faking nožēlojami.
Esiet godīgi kaut vai paši pret sevi, godātie cilvēki.
Life is cool.