Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Sindema
07.02.2014. 22:31»
vārna
Sorrry iedosi adresi kur sieviete kurai ir viens bēbis un saņem 300 ls algu uz rokas mēnesī( alimenti 30 LS) var pa "lēto" zemi nopirkt
"Knābjošš" jautājums. Sorry, pārāk "skopa" Tava info. Mierinājumam vispirms pamēģini atrast "lauku vecīti". Veiksmi Tev un Tavam "taksītim".
ZOSS
07.02.2014. 16:36»
kaķa smiekli
Bravo, Kurmīti. Man patika. Saku nopietni
Man arī ir bizness tiesa vēl tikai 2 gadus, man gan patīk.
vārna
07.02.2014. 16:35»
Sindema
Gudriniek, cik ha Latvijā pats esi nopircis
Sorrry iedosi adresi kur sieviete kurai ir viens bēbis un saņem 300 ls algu uz rokas mēnesī( alimenti 30 LS) var pa "lēto" zemi nopirkt
z568
07.02.2014. 14:51»
Nibiru
Nikomedam vienkārši lielisks rakstiņš izdevies. Arī es esmu bieži domājis, ka krievu pašreizējā pretpederastu un pretliberālā politika rada ļoti svētīgu pretsvaru Rietumu sistēmai.Bail pat iedomāties kāda Latvija kļūtu caurbraucama vieta, ja arī Krievija trpinātu nekritiski pieņemt rietumu "vērtības...
...krievi nekādi nevar būt mūsu sabiedrotie impērisko ambīciju dēļ...
_________________________
sapņot taču nevienam nav liegts
Nibiru
07.02.2014. 12:36Mazliet šausmina nejēdzīgie komentāri, tikai retumis kāds mēģinājis runāt par lietu.
Mārstrihts, piemēram, apgalvo, ka Ļeņi nu atbalstījušas ASV, lai gan tās atbalstīja Trocka komandu.
Nibiru
07.02.2014. 12:34Nikomedam vienkārši lielisks rakstiņš izdevies. Arī es esmu bieži domājis, ka krievu pašreizējā pretpederastu un pretliberālā politika rada ļoti svētīgu pretsvaru Rietumu sistēmai.Bail pat iedomāties kāda Latvija kļūtu caurbraucama vieta, ja arī Krievija trpinātu nekritiski pieņemt rietumu "vērtības," kā tas bija Jeļcina laikā.
Tomēr patiesi ar nožēlu arī jāatzīst, ka krievi nekādi nevar būt mūsu sabiedrotie impērisko ambīciju dēļ. UN otrām kārtām tādēļ, ka Latvijā ir pārlieku liels krivvalodīgo īpatsvars, kas rada apdraudējumu latviešu valsts pastāvēšanai. Krievs nekad neuztvers mūs kā sarunu vai sadarbības partnerus - tikai kā maiņas sīknaudu.
Sindema
05.02.2014. 15:38»
N.Māstrihts
Sistēma jāmaina, lai šie , kas pie varas, nonāk āremes darba meklējumos, nevis otrādi
Hi un ha... Dombrovskis & co sen jau iestājušies ārzemju darba "leģiona" kandidātos. :)
N.Māstrihts
05.02.2014. 11:45»
Aivars2
Pilnībā piekrītu. Mums jādomā par sevi pirmām kārtām un jāizbeidz baidīties, jo nekas cits, kā kārtējie daiļrunātāji un pasaku stāstītāji mums nedraud. Pašu rokās vien ir gan komunistiskās ideoloģijas palieku likvidēšana skolās, gan dažādu tautību cilvēku naidošanas izbeigšana...
Sistēma jāmaina, lai šie , kas pie varas, nonāk āremes darba meklējumos, nevis otrādi.
N.Māstrihts
05.02.2014. 11:44»
Aivars2
Pilnībā piekrītu. Mums jādomā par sevi pirmām kārtām un jāizbeidz baidīties, jo nekas cits, kā kārtējie daiļrunātāji un pasaku stāstītāji mums nedraud. Pašu rokās vien ir gan komunistiskās ideoloģijas palieku likvidēšana skolās, gan dažādu tautību cilvēku naidošanas izbeigšana...
Tur jau tā lieta, bet cilvēkus - blēžus, shēmotājus, padomju laika domātājus, komunistus, nepārtaisīsi. Tie turpina savas lietas citos apstākļos.
Aivars2
05.02.2014. 08:51»
LoL
Cik ilgi varam no viena grāvja otrā kāpt? Nebūtu laiks beidzot iet pa ceļu, nevis rāpot pa grāvjiem? LR 1920-1940.g. Padomju Krievija nekādu lielo skādi arī nenodarīja, iesūtīja spiegus, pagrīdes komunistus atbalstīja, veda propogandu, kas gan neguva lielu atsaucību, bija pat tirdzniecības sakari, kas...
Pilnībā piekrītu. Mums jādomā par sevi pirmām kārtām un jāizbeidz baidīties, jo nekas cits, kā kārtējie daiļrunātāji un pasaku stāstītāji mums nedraud. Pašu rokās vien ir gan komunistiskās ideoloģijas palieku likvidēšana skolās, gan dažādu tautību cilvēku naidošanas izbeigšana.
Lešinskis
05.02.2014. 03:29http://goo.gl/pVB8Ab
Redz kā poļi nobalsoja 4febr.Eiropas Paarlamentā- Vairākums pret pidarizēšanu
N.Māstrihts
04.02.2014. 19:55»
Sindema
Skaidrs. "Ofšors
Nav ofšoru, nekā nav - nav parādu..talants ir pielāgošanās, lai izdzīvotu, ticēt tikai sev.Jāsaprot, ka visu var atņemt, vienmēr tam jābūt gatavam, bet talantu un ticību sev nevar atņemt.
N.Māstrihts
04.02.2014. 19:50»
hhh
Nedomāju tā, zemi nevar aiznest. To var iekarot un atkarot. Nav jāpērk to, kas jau ir tavs. Zeme ir mūsu, pat, ja to izpērk par papīriem. Nāks cita iekārta, nekādas īpašuma tiesības nepastāvēs, varēs tikai nomāt. Īpašuma tiesības vispār ir fikcija. Ja ir jāmaksā nī nodoklis, tad tā nav tava zeme. Domājiet...
Ārkārtīgi laba doma, ja tā palīdz gadījumos, kad nekā nav.
Sindema
04.02.2014. 19:50»
N.Māstrihts
Ir un vērtīga piejūras zeme tik, cik Šķēlem, tikai izdevīgākā pozicijā.Te ir mana Latvija, tiesa gan, gribas pa laikam izkārt Anglijas, nejaukt ar UK, karogu, patriotisma stiprināšanai
Skaidrs. "Ofšors"
Pasaules policija
04.02.2014. 19:49»
garāmejot
"ASV karo ar prātu - un taktika un stratēģija izcila...
Nav tik traki - Panama un Centrālamerika vispār, Čīle un citas Dienvidamerikas valstis dažādos laikos, Dienvidkoreja, Japāna, Irāna 50-tajos, Saūdu Arābija un daudzas citas valstis, kur ASV ir guvuši atzīstamu panākumus savu interešu aizstāvēšanā un nostiprināšanā. Kuba un Vjetnama ir drīzāk izņēmums, nekā likumsakarība. Un kādu cenu šīs zemes samaksāja par ASV interešu noliegšanu? Kuba pēc ekonomiskās blokādes desmitgadēm ir iedzīta vēl lielākā nabadzībā, Vjetnama - līķu kaudzes un vispārēja nabadzība. Tie nav piemēri, kas iedrošinātu pretoties ASV. Vjetnama nu ir lēto rūpnīcu zeme tām pašām amīšu korporācijām un Kuba arī pamazām atgriežas "tirgū". Vienmēr un visur uzvarēt nevar, vismaz ne uzreiz.
hhh
04.02.2014. 19:47»
N.Māstrihts
Nekas vairs nav atlicis - pēdējais padoms - kamēr zme Latvijā vēl lēta un pieejama, pērc to 10 ha platībā visiem līdzekļiem, zeme paliks dārgāka, tā būs tava Latvija! Vienīgā vieta uz pasules Tava Latvijā Latvijā, kuras vairs nebūs
Nedomāju tā, zemi nevar aiznest. To var iekarot un atkarot. Nav jāpērk to, kas jau ir tavs. Zeme ir mūsu, pat, ja to izpērk par papīriem. Nāks cita iekārta, nekādas īpašuma tiesības nepastāvēs, varēs tikai nomāt. Īpašuma tiesības vispār ir fikcija. Ja ir jāmaksā nī nodoklis, tad tā nav tava zeme. Domājiet tak reiz loģiski. Kurš var uzlikt tev nodokli par zemi, ūdeni un gaisu, ja tas ir tavs? Nodokli un nodevu uzliek tad, ja tu nevari savu zemi efektīvi aizstāvēt. Atnāk Vid un atņem. Tas nav īpašums. Īpašums ir tikai tas, ko tu vari paturēt arī tad, ja visa pasaule ir pret tevi. Bet neko tādu es nevaru izdomāt. Pat tavu ķermeni var atņemt un aizlaist donor.orgānos par nodokļu parādu. Zeme vispār nedrīkst būt privāta, tāpat kā ūdeņi, gaiss. Un šajā aspektā globalizācija un valstu sabrukšana ir pozitīva. Ir otrs variants, kad katrs sargā savu teritoriju un tā pieder tautas kopumai, valstij, nevis dažiem. Privātīpašums uz zemi ir jāiznīcina. Citādi mēs staigāsim pa mazām taciņām, pa žogu vidu starp karginu un krasovicku īpašumiem. Un vēl maksāsim nodevu, par to, ka ejam garām.
N.Māstrihts
04.02.2014. 19:43»
Sindema
Gudriniek, cik ha Latvijā pats esi nopircis
Ir un vērtīga piejūras zeme tik, cik Šķēlem, tikai izdevīgākā pozicijā.Te ir mana Latvija, tiesa gan, gribas pa laikam izkārt Anglijas, nejaukt ar UK, karogu, patriotisma stiprināšanai.
LoL
04.02.2014. 19:36»
Kurmītis
Bla, bla, bla, čalīt. Laikam tiešām esi sēdējis ar poļiem pie viena galda tikai krogā. Ja tev būtu nācies ar viņiem biznesu taisīt, tev uzreiz tiktu norādīta „tava vieta” – aizkrāsnē...
Cik ilgi varam no viena grāvja otrā kāpt? Nebūtu laiks beidzot iet pa ceļu, nevis rāpot pa grāvjiem? LR 1920-1940.g. Padomju Krievija nekādu lielo skādi arī nenodarīja, iesūtīja spiegus, pagrīdes komunistus atbalstīja, veda propogandu, kas gan neguva lielu atsaucību, bija pat tirdzniecības sakari, kas deva naudu Latvijas ekonomikai, bet tad vienā brīdī ... bijām Padojmu Krievijas sastāvdaļa, bez savas brīvības, daudzām "brīvbiļetēm" uz Sibīriju, ar izlaupītu tautsaimniecību (lata pielīdzināšana rublim, lai gan lats bija nodrošināta vērtīga valūta, bet rublis vien fikcija; organizēta materiālo vērtību pārsvešana uz Krieviju, kas nekad netika atgrieztas, utt.). Sašutums, ka Rietumi, tavu pārsteigumu, izrādījās nav nekādi altruisti, bet savtīgi aprēķinātāji, ir tikai pašu naivuma problēma. Skaidrs, ka katrs vai vismaz lielākā daļa parasti skatās uz savu labumu vispirms. Nevajag tādēļ gausties vai izdarīt pārsteidzīgus secinājumus mesties lāča apkampienos (lācim savas intereses ir tuvākas par tavām), bet pašiem beidzot rīkoties racionāli un ar savu salto aprēķinu, kā darījumos ar Rietumiem, tā Austrumiem. Domāt ar savu galvu. Būt saimniekiem savā zemē un mazāk skatīties uz citiem, bet vairāk analizēt pašiem sevi.
Sindema
04.02.2014. 19:32»
N.Māstrihts
Nekas vairs nav atlicis - pēdējais padoms - kamēr zme Latvijā vēl lēta un pieejama, pērc to 10 ha platībā visiem līdzekļiem, zeme paliks dārgāka, tā būs tava Latvija! Vienīgā vieta uz pasules Tava Latvijā Latvijā, kuras vairs nebūs
Gudriniek, cik ha Latvijā pats esi nopircis?
stalins
04.02.2014. 19:03chetras kaajas labi,divas-slikti.
Polija -labi,Krievija slikti.
visa geopolitika.
švaki gan mums, bāleliņiem
04.02.2014. 18:50māsa netīrele, šļuha un kurva, māmulīte Vācija guļ izvarota un sodomizēta, zviedru labā tante nozagusi visu, kas ir bijis zogams...
kaķa smiekli
04.02.2014. 17:38»
Kurmītis
Bla, bla, bla, čalīt. Laikam tiešām esi sēdējis ar poļiem pie viena galda tikai krogā. Ja tev būtu nācies ar viņiem biznesu taisīt, tev uzreiz tiktu norādīta „tava vieta” – aizkrāsnē...
Bravo, Kurmīti. Man patika. Saku nopietni.
N.Māstrihts
04.02.2014. 16:39»
garāmejot
"Kur zaudēja, tur PSRS roka un atbalsts bija
Līķiem viedokļu nav.
garāmejot
04.02.2014. 16:03»
krustiņsone
Nu nu esmu redzējusi ļoti smukas polietes un ļoti skaistus poļu vīriešus, tā kā nāpārspīlē
Neko tu nesaprati. Māstrihtam ir citi kritēriji gan vēsturei, gan sievietēm, gan mērkaķiem. :)
garāmejot
04.02.2014. 16:01"Kur zaudēja, tur PSRS roka un atbalsts bija."
Tātad PSRS roka karoja labāk? Kaut kā saputrojies nedaudz. :)
"Afganistanā nekaro šodien"
NATO karavīru līķiem varētu būt cits viedoklis.
krustiņsone
04.02.2014. 15:43»
N.Māstrihts
Vai esi redzējis poli vai polieti, kas izskatās pēc cilvēka? Viņi ir pusmērkaķi, kas sajaukušies ar ungāriem un čigāniem, visi poli uzskata, ka čigāni ir savējie un integrējamie. Latvieši tā neuzskata.Mērkaķi visu dara barā.Mērkaķi redz, ka nav cilvēki
Nu nu esmu redzējusi ļoti smukas polietes un ļoti skaistus poļu vīriešus, tā kā nāpārspīlē
zoss
04.02.2014. 15:37»
garāmejot
"ASV karo ar prātu - un taktika un stratēģija izcila...
Māstrihts jau skatās krievu kanālus tur katru otro vakaru stāsta ka PSRS sabruka jo ļaunie amerikāņi to izdārīja, ka latvieši mīl krievus, bet amerikāņi mūsos uzkurinu nepatiku pret krieviem, visa Austrumeiropa ir Krievijas pusē, bet ASV ...
Neesmu ASV fane
N.Māstrihts
04.02.2014. 15:16»
garāmejot
"ASV karo ar prātu - un taktika un stratēģija izcila...
"ASV karo ar prātu - un taktika un stratēģija izcila."
Kur zaudēja, tur PSRS roka un atbalsts bija. Afganistanā nekaro šodien, bet piekopj reģionālo taktiķu. Nošauj divus zaķus – ASV valdībai un NATO reģionālā taktika, ASV korporokrātijai ienākumi, kam nerūp tukšā ASV valsts kase.
Arī Grenādā reģionālā taktika, tas viss atmaksājas - pašlaik ASV ar "miermīligām sarunām" jau panāk nemierus Ukrainā, ar mērķi tādus radīt Krievijā, ar ASV Kongresa lēmumiem piešķirt naudu politiskām apvienībām Krievijā, kas sadarbojas ar ASV.
ASV karš Afgainistā notiek arī par R.Paulam atņemto naudu Krājbankā..jāskatās plašāk, nevis šauri. Arī aizdevumus ASV Valsts kasei dod Pasaules banka, SVF, kam esam parādā, procenti vien miljonos latu..un cik ASV korporokrātijai, kas stāv tuvu poliskajiem lēmumiem (to ASV nesauc par korupciju) ienākumu Afganistānā vien? Nodokļi ASV valsts kasei nav jāmaksā par precēm un pakalpojumiem Afganistānā..Irākā u.c.
Iedomājies, kādas iespējas paveras, spekulējot Ukrainas un Krievijas brīvā tirgū, Krieviju, Baltkrieviju, Ukrainu, Gruziju, Moldovu iedzenot parādos? Galvu reibinoši skaitļi. Ne velti Jeļcinam ASV Kongress piešķīra naudu puča apspiešanai (nauda jādabū atpakaļ, lēni, bet notiek..), bet tad oligarhi apspēlēja ASV korporokrātiju kopā ar Latvijas komunistiem-oligarhiem, bet arī tiem jau pienāk kārta - Lembergam „sorosīdi „un Anglijas tiesa sapņos jau rādās..
N.Māstrihts
04.02.2014. 15:10»
garāmejot
"ASV karo ar prātu - un taktika un stratēģija izcila...
Kur zaudēja, tur PSRS roka un atbalsts bija. Afganistaņā nekaro šodien, bet piekopj reģionālo taktiķu.
Arī Grenādā reģionālā taktika, tas viss atmaksājas - pašlaik ASV ar "miermīliģām sarunām"jau panāk nemierus Ukrainā, ar mērķi tādus radīt Krievijā, ar ASV Kongresa lēmumiem piešķirt naudu politskām apvienībām Krievijā, kas sadarbojas ar ASV.
ASV karš Afgainistā notiek arī par R.Paulam atņemto naudu Krājbankā..jāskatās plašāk, nevis šauri. Arī aizdevumus ASV Valsts kasei dod Pasaules banka, SVF, kam esam parādā, procenti vien miljonos latu..un cik ASV korporokrātijai, kas stāv tuvu poliskajiem lēmumiem (to ASV nesauc par korupciju)ienākumu Afganistānā vien? Nodokļi ASV valsts kasei nav jāmaksā par precēm un pakalpojumiem Afganistānā..Irākā u.c.
Iedomājies, kādas iespējas paveras, spekulējot Ukrainas un Krievijas brīvā tirgū, Krieviju, Baltkrieviju, Ukrainu, Gruziju, Moldovu iedzenot parādos? Galvu reibinoši skaitļi. Ne velti Jeļcinam ASV Kongress piešķira naudu puča apspiešanai (nauda jādabū atpakāl, lēni, bet notiek..), bet tad oligarhi apspēlēja ASV korporokrātiju kopā ar Latvijas komunistiem-oligarhiem, bet arī tiem jau pienāk kārta - Lembergam sorosīdi un Anglijas tiesa sapņos jau rādās..
garāmejot
04.02.2014. 14:49»
N.Māstrihts
Runa nevar būt par 17. gadsimtu, bet par Ziemas pils ieņemšanu un Leņina algošanu, kas ir vēsturisks fakts. Tad izpeldēja varonīgie latviešu sarkanie strēlnieki, Ļeņins nobijās no viņiem,jo nesaprata, kādēl tie varu deleģē viņam, bet kopējais ASV virzītais spēks bija gāzt caru, pakļaut Krieviju, kas...
"ASV karo ar prātu - un taktika un stratēģija izcila."
Nu šitā ir pērle.
Invāzija Kubas Cūku līcī pret Kastro 1961. gadā - ar asti kājstarpē, karš Vjetnamā - ar asti kājstarpē no Saigonas 1975. gadā. ASV vadītā "ANO" operācija Somālijā pret Aididu - ar asti kājstarpē 1994. gadā. Afganistāna - pļe, 13 gadus ņemās, talibi kā dzīvo, tā dzīvo.
Nu jā, iebrukt mazajā Grenādā, tur lielu māku nevajadzēja.
garāmejot
04.02.2014. 14:39»
N.Māstrihts
Runa nevar būt par 17. gasimtu, bet par Ziemas pils ieņemšanu unļeņina algošanu. Tad izpeldēja varonīgie latviešu sarkanie strēlnieki, ļeņins nobijās no viņiem, bet kopējais ASV virzītais spēks bija gāzt caru, pakļaut Krieviju, kas neizdevās pat Napoleonam. Visi narotāji nāk no Romas, Madrides, Valensijas...
Nezinu, no kurienes izzīsts 17. gadsimts, es skaidri rakstīju "17. gads".
Jēziņ, viss vienā paranoiskā putrā. Ziemas pils, Ļeņins, Puķins, streļķi, mongoļu domāšana.
Starp citu, mongoļi ar savu it kā "vājo un primitīvo" domāšanu ātri iekaroja ne tikai Krievzemi, bet arī Ķīnu, Indiju un arābu zemes.
Vēlreiz saku, kāda hrena pēc amīšiem sponsorēt boļševikus, ja pašu mājās anarhisti pirms padsmit gadiem nosāva prezidentu Makinliju un daudzs gadus rīkoja masu nekārtības? Nekāds loģikas. Kāda hrena pēc gāzt cara režīmu, ja tas ir labs sabiedrotais cīņā pret fričiem - un Eiropā karš ne tuvu nebija beidzies? nekādas loģikas.
Bet acīmredzami, ja loģika un fakti runā pretim paranoiskām teorijai, tad jo sliktāk faktiem un loģikai.
N.Māstrihts
04.02.2014. 14:30»
čiepa
Arī tā redzu lietas. "Rietumu" liekulība un augstprātība nenormāli tracina kā arī politiskās manipulēšanas ieroči- "cīņa pret korupciju", "cilvēktiesības", "minoritāšu tiesības...
Nekas vairs nav atlicis - pēdējais padoms - kamēr zme Latvijā vēl lēta un pieejama, pērc to 10 ha platībā visiem līdzekļiem, zeme paliks dārgāka, tā būs tava Latvija! Vienīgā vieta uz pasules Tava Latvijā Latvijā, kuras vairs nebūs.
čiepa
04.02.2014. 14:25»
Kurmītis
Bla, bla, bla, čalīt. Laikam tiešām esi sēdējis ar poļiem pie viena galda tikai krogā. Ja tev būtu nācies ar viņiem biznesu taisīt, tev uzreiz tiktu norādīta „tava vieta” – aizkrāsnē...
Arī tā redzu lietas. "Rietumu" liekulība un augstprātība nenormāli tracina kā arī politiskās manipulēšanas ieroči- "cīņa pret korupciju", "cilvēktiesības", "minoritāšu tiesības" ...
Tikai veselais saprāts var mūs glābt, un tieši tas ir tas, kā Latvijai trūkst visvairāk. To, ka karalis kails un tā sludinātās vērtības blefs, redz daudzi (nu neskaitot dažas sorosīdu plintnieces kā Kažoka vai Ločmele....), bet maldīgi iedomājušies, ka varēs izstiepties uz kopējā meinstrīma rēķina... kā smejies...
N.Māstrihts
04.02.2014. 14:23»
garāmejot
Es saprotu, ka tagad ļoti moderni uzskatīt, ka ASV algojot visus un visur, lai radītu haosu (un vispār, pat Emīlijas tantes govs norautajā pienā vainojami tikai vai nu 1) amīši, 2) krievi, 3) žīdi vai 4) pidari), bet tiešām esi pārliecināts, ka tā notika arī Vilsona laikā pirms gadsimta - kad paši amīši...
Runa nevar būt par 17. gadsimtu, bet par Ziemas pils ieņemšanu un Leņina algošanu, kas ir vēsturisks fakts. Tad izpeldēja varonīgie latviešu sarkanie strēlnieki, Ļeņins nobijās no viņiem,jo nesaprata, kādēl tie varu deleģē viņam, bet kopējais ASV virzītais spēks bija gāzt caru, pakļaut Krieviju, kas neizdevās pat Napoleonam. Visi karotāji nāk no Romas, Madrides, Valensijas, nonākot Amerikā.. un tagad viņi ir atgriezušies Eiropā.
Putins un viņa komanda ASV "gudriniekiem" kurpes nevar aizšņorēt, jo vāja un primitīva mongoliskā domāšana Iskanderu līmenī. ASV karo ar prātu - un taktika un stratēģija izcila. Ja ASV nekarotu arī pret Latviju, es viņiem piebiedrotos, tas ir kas izcils. Bet ASV acīs latvieši ir tādi pat samazgas kā krievi.Lai gan atklāti to nepauž, tāpat Obama vnk tiek izmantots kā melnais melnajā ASV vēstures periodā.
Nekas nav ne mpderni, ne nemoderni, ir tā, kā ir, nevis citādi. Jautājums cits - vai vēlamies būt strausi?
N.Māstrihts
04.02.2014. 14:17»
garāmejot
Es saprotu, ka tagad ļoti moderni uzskatīt, ka ASV algojot visus un visur, lai radītu haosu (un vispār, pat Emīlijas tantes govs norautajā pienā vainojami tikai vai nu 1) amīši, 2) krievi, 3) žīdi vai 4) pidari), bet tiešām esi pārliecināts, ka tā notika arī Vilsona laikā pirms gadsimta - kad paši amīši...
Runa nevar būt par 17. gasimtu, bet par Ziemas pils ieņemšanu unļeņina algošanu. Tad izpeldēja varonīgie latviešu sarkanie strēlnieki, ļeņins nobijās no viņiem, bet kopējais ASV virzītais spēks bija gāzt caru, pakļaut Krieviju, kas neizdevās pat Napoleonam. Visi narotāji nāk no Romas, Madrides, Valensijas, nonākot Amerikā.. un tagad viņi ir atgriezušies Eiropā.
Putins un viņa komanda ASV "gudriniekiem"kurpes nevar aizšņorēt, jo vāja un primitīva mongoliskā domāšana Iskanderu līmenī. ASV karo ar prātu - uaktika un stratēģija izcila. Ja ASV nekarotu arī pret Latviju, es viņiem piebiedrotos, tas ir kas izcils. Bet ASV acīs latvieši ir tādi pat samazgas kā krievi.
garāmejot
04.02.2014. 13:51»
N.Māstrihts
Bet ar ko tas beidzas? ASV algoja Ļeņinu ne jau dēl Latvijas brīvības, bet, lai gāztu caru un radītu haosu, tikai kļūdījās - komunisti kopā ar nopietnajiem sarkanajiem strēlniekiem, kas ziedojās, ieguva varu un nostiprinājās pret ASV. Jeļcinam 1.6 miljardus dolāru ASV Kongress piešķira puča apspiešanai...
Es saprotu, ka tagad ļoti moderni uzskatīt, ka ASV algojot visus un visur, lai radītu haosu (un vispār, pat Emīlijas tantes govs norautajā pienā vainojami tikai vai nu 1) amīši, 2) krievi, 3) žīdi vai 4) pidari), bet tiešām esi pārliecināts, ka tā notika arī Vilsona laikā pirms gadsimta - kad paši amīši dikti raustījās no anarhistiem un boļševikiem, kas apdraudēja iespējas mežonīgi ekspluatēt pašu amīšu strādniekus?
Man domāt, amīši ne tikai nealgoja Voloģu, bet bija maksimāli ieinteresēti viņam aizbāzt muti, turklāt amīši 17. gadā nekaroja ar carisko Krieviju.
Vācija gan.
N.Māstrihts
04.02.2014. 13:29»
garāmejot
Klau, es runāju par melnbalto pasaules skatījumu. Nevar būt, ka Krievija ir baisais ļaunums, bet kāda cita valsts, šajā gadījumā Polija - ai, cik labiņa...
Bet ar ko tas beidzas? ASV algoja Ļeņinu ne jau dēl Latvijas brīvības, bet, lai gāztu caru un radītu haosu, tikai kļūdījās - komunisti kopā ar nopietnajiem sarkanajiem strēlniekiem, kas ziedojās, ieguva varu un nostiprinājās pret ASV. Jeļcinam 1.6 miljardus dolāru ASV Kongress piešķira puča apspiešanai, Latvjas komunisti par to klusē, paņemot barikāžu laurus, it kā būtu cīnijušies..smiekli nāk.
Tagad ASV vairs nevēlas "nolaist bobi"un agresīvi iekaro Eiropu er viltu, maldiem un spaidiem (ar eirozonu, sabiedrotie Vācija, Izraēla). Un redzams, ka uz visiem laikiem...Ja nu vienīgi nacionālie kazaki Ukrainā ar brašo kazaku Mihailu Gavriļuku nepretosies līdz nāvei - pretošanās kustības dalībniekus Ukrainā ienīcina Krievijas un ASV specdienesti.
ASV nav vajzdīgs lētais darbspēks, ar ko pārpludināta pasaule, bet dabas resursi.
N.Māstrihts
04.02.2014. 13:26»
garāmejot
Klau, es runāju par melnbalto pasaules skatījumu. Nevar būt, ka Krievija ir baisais ļaunums, bet kāda cita valsts, šajā gadījumā Polija - ai, cik labiņa...
Bet ar ko tas beidzas? ASV algoja Ļeņinu ne jau dēl Latvijas brīvības, bet, lai gāztu caru unh radītu haosu, tikai kļūdījās - komunisti kopā ar nopietnajiem sarkanajiem strēlniekiem, kas ziedojās, ieguva varu un nostiprinājās pret ASV. Jeļcinam 1.6 miljardus dolāru ASV Kongress piešķira puča apspiešanai, Latvjas komunisti par to klusē, paņemot barikāžu laurus, it kā būtu cīnijušies..smiekli nāk.
Tagad ASV vairs nevēlas "nolaist bobi"un agresīvi iekaro Eiropu er viltu, maldiem un spaidiem. Un, redzams, ka uz visiem laikiem...Ja nu vuenīgi nacionālie kazaki Ukrainā ar brašo kazaku Mihailu Gavriļuku nepretosies līdz nāvei - pretošanās kustības dalībniekus Ukrainā ienīcina Krievijas un ASV specdienesti.
garāmejot
04.02.2014. 13:24»
apstājoties
http://goo.gl/d7OD95...
par Varšavu kā Baltijas ģeopolitisko orientieri pavaicā leišiem.
Viņiem tas orientieris atņēma Viļņu.
N.Māstrihts
04.02.2014. 13:20»
ekspekskreks
Par to padomijas sabrukšanu, tur šaubu nav, ka sākās ar Pāvilu ii, tev kā polim būtu jāzin, kāda reliģija Polijā valdošā un kāda ietekme bija tam, ka polis kļuva par pāvestu. Paša pauļa loma varbūt neliela, bet viņa atrašanās pāvesta krēslā un vatikāna nauda savu izdarīja. Poļiem ir ambīcijas. Tāpat...
Varbūt tad nodefinējiet, ko jūs pieskaitat savai latviešu tautai.
--------------------------------------------
Varbūt nav jēga to noskaidrot, jo pasē vairs neraksta nacionalitāti un drīzumā robežas ES atvērs ar Ukrainu, Krieviju, Baltkrieviju..vienotā eirozonā.Arī valsts valoda tiks dublēta ar otru - krievu valodu..?
garāmejot
04.02.2014. 13:06»
apstājoties
un neaizmirsti Pilsudski, bez kura nebūtu Latvijas Republika, bet Stučkas LPSR
Klau, es runāju par melnbalto pasaules skatījumu. Nevar būt, ka Krievija ir baisais ļaunums, bet kāda cita valsts, šajā gadījumā Polija - ai, cik labiņa.
Pilsudskis? Bet par Ļeņinu aizmirsi? Bez viņa vispār nekādas Latvijas nebūtu, ne LR, ne LPSR. Saki paldies tieši viņa asiņaino boļševiku radītajam brīvlaišanas haosam pēc impērijas krišanas.
Nebūsim naivi, nekādi kerenski, judeniči, deņikini, kolčaki, vrangeļi nedotu nekādu brīvlaišanu Krievijas nomaļu provincēm.
ekspekskreks
04.02.2014. 13:04»
Ex-seržants
Apliecinu, ka nevelējos vairs komentēt, tomēr pēc Tavām glupībām nenocietos. Pret okupantiem cīnijās nevis ģenerāļi bet tauta un visu okupācijas laiku gan sabiedroto rindās visās pasaules malās (eskadriļa 306 gaisa kaujās par Angliju, asinspirts pie Monte-Casino, Āfrikā pret Rommela korpusu utt.), gan...
Par to padomijas sabrukšanu, tur šaubu nav, ka sākās ar Pāvilu ii, tev kā polim būtu jāzin, kāda reliģija Polijā valdošā un kāda ietekme bija tam, ka polis kļuva par pāvestu. Paša pauļa loma varbūt neliela, bet viņa atrašanās pāvesta krēslā un vatikāna nauda savu izdarīja. Poļiem ir ambīcijas. Tāpat kā ungāriem. Pat lietuviešiem ir ģeopolitika un ambīcijas. Jo viņiem visiem ir lielas valsts vēsture. Tāpēc visas šīs valstis ir potenciāls drauds Krievijai. Domājiet krievu impēristiem viegli aizmirst, no kā cēlušies viņu cari un imperatori? Tas ir lielas valsts mazvērtības komplekss, kas Krievijai liek iet uz priekšu. Poļiem un citiem, kuru ne tik senie senči vazājās šurpu turpu līdz Melnajai jūrai, mazvērtības kompleksa nav. Toties Latvijai nav ambīciju. Vispār nav kā valstij, jo ir kaut kādi mistiski latvieši, kuri paši nezina, kas viņi ir. Mēs neesam tik tālu no pagātnes un baltu tautām būtu jābūt sava interesei, bet, ja nav baltu, nav nacionālu interešu. Kas tad latviešus vieno? Mākslīgs valodas veidojums? Tautu dejas? Ja māstrikts apgalvo, ka latgaļi neesot latvieši, tad, kas ir latvieši? Kurši? Lībieši? Varbūt tad nodefinējiet, ko jūs pieskaitat savai latviešu tautai. Icaka un slāva kopražojumu? Ir baltu pēcteči, ir slāvi, ir icaki. Kas ir latvieši? Padomju ķīselis globalizācijas mērcē? Eurobirokrāti? Uz kāda pamata latvieši ir vienojušies vienā valstī, ja katrs perdelis ir gatavs atdalīt Latgali no Latvijas? Puzes pāķim un puķu antiņam vajag savas hercogistes? Viena ventiņos, otra ap cēsīm, trešā rāvjiem mitavā? Un putinam Latgale? Par tādu demagoģiju visus gudreniekus vajag saukt pie atbildības par noziegumiem pret valsti, jo Satversme nosaka - valsts ir nedalāma. Un nekāda savu teritoriju daļāšana vai sadalīšana nedrīkst notikt. Bet tieši tādus murgus sēj oligarhu cūkas - pārdalīt valsti ekonomiski un tad politiski! Un pie varas (kāda mistika!) nokļūst tieši potenciālie dalītāji. Kā labā strādā Sab un Dp?
N.Māstrihts
04.02.2014. 11:42»
Ex-seržants
Apliecinu, ka nevelējos vairs komentēt, tomēr pēc Tavām glupībām nenocietos. Pret okupantiem cīnijās nevis ģenerāļi bet tauta un visu okupācijas laiku gan sabiedroto rindās visās pasaules malās (eskadriļa 306 gaisa kaujās par Angliju, asinspirts pie Monte-Casino, Āfrikā pret Rommela korpusu utt.), gan...
Bet nesatraucies, mērkaķi jau pārņem visu Latviju, izspiežot latviešu izcilo kultūru no Latvijas, iznīcinot vienu no civilizētākajām nācijām uz zemeslodes - latviešus.
N.Māstrihts
04.02.2014. 11:37»
Ex-seržants
Apliecinu, ka nevelējos vairs komentēt, tomēr pēc Tavām glupībām nenocietos. Pret okupantiem cīnijās nevis ģenerāļi bet tauta un visu okupācijas laiku gan sabiedroto rindās visās pasaules malās (eskadriļa 306 gaisa kaujās par Angliju, asinspirts pie Monte-Casino, Āfrikā pret Rommela korpusu utt.), gan...
Vai esi redzējis poli vai polieti, kas izskatās pēc cilvēka? Viņi ir pusmērkaķi, kas sajaukušies ar ungāriem un čigāniem, visi poli uzskata, ka čigāni ir savējie un integrējamie. Latvieši tā neuzskata.Mērkaķi visu dara barā.Mērkaķi redz, ka nav cilvēki.
Ex-seržants
04.02.2014. 11:30»
Kurmītis>>Ex-seržants
Čabulīt, tevis pieminētie fakti nebūt neliecina par nez kādu Polijas mugurkaula stingrību. Drīzāk pavisam par ko citu – uzpūtību, iedomību un absolūtu nespēju reāli vērtēt to, kas notiek apkārt. Tieši tas, kas noveda pie viņu „impērijas” sabrukuma un Polijas vairākārtējās sadalīšanas...
Apliecinu, ka nevelējos vairs komentēt, tomēr pēc Tavām glupībām nenocietos. Pret okupantiem cīnijās nevis ģenerāļi bet tauta un visu okupācijas laiku gan sabiedroto rindās visās pasaules malās (eskadriļa 306 gaisa kaujās par Angliju, asinspirts pie Monte-Casino, Āfrikā pret Rommela korpusu utt.), gan pagrīdē okupētājā Polijā (Armija Krajova). Ieguglē "Varšavas sacelšanās" . Tad, kad Polijā ienāca Sarkanā Armija daudziem nolaidās rokas, jo saprata, ka sabiedrotie Jaltā ir pārdevuši, tomēr bija arī tādi, kas turpinaja cīņu pret komunistiem un viens no tādiem bija manas mātes brālis, kura biografiju tev neatstāstīšu, jo neesi tā vērts. Poļiem, atšķirībā no tādiem ka tu, ir divas vertīgas īpašības- brīvības mīlestība un pašcieņa ( Krievijas asiņaini apspiestās sacelšanās 1830. un 1863.g). Ja kas, tad pastāv pamatots uzskats, ka Padomijas sabrukumu iezvanīja Valensas Soilidaritate un polis Janis Pavils II arī piestreadaja pie tā vai nu ar lūgšanām vai kā savadak (VDK pēdas atentātā).
Iepriekš jau izteicos, ka šajā portālā, ar retiem izņēmumiem pamatā tusē kretīni, kas spriež par lietām par kuram nav sajegas, vai, paretam, bezkaunīgi meļi un demagogi.
Diskusijas beigas.
N.Māstrihts
04.02.2014. 11:21»
Kurmītis
Bla, bla, bla, čalīt. Laikam tiešām esi sēdējis ar poļiem pie viena galda tikai krogā. Ja tev būtu nācies ar viņiem biznesu taisīt, tev uzreiz tiktu norādīta „tava vieta” – aizkrāsnē...
Par ļaunajiem krieviem.
Ar ko krievi atšķiras no poļiem, ja tā? Ne ar ko. Slāvi ir un paliek slāvi, tāpat slāviskā Lotgala. Nesaku, ka latgaļi ir sliktāki, bet citādāki. Latviešiem arī vajag kādu raini, uz kā pamata izcelties, tad nu tas trešais brālis latgols, kam jāpacieš savā vientiesībā un dvēseles skidrōbā, naivumā, bet tas nekas slikts, tā ir un būs.
Par ļaunajiem krieviem.
Krievija deva iespēju Latvijai, bet komunisti to izniekoja un jāvelk uz karātavām, tikai, nav kas to izdara.
Pa lielam stulbais Kremlis tiek muļķots un to arī apmuļķos, tāpt kā latviešu baurus kopā ar poļiem, slāviem, leišiem, somiem, zviedriem..
ASV, NATO, Brisele, ES, Vācija, Izraēla dara visu, lai Krievija , mazliet tam pretojoties, lai būtu interese krieviem, jau tiek integrēta Latvijā visiem spēkiem - sākot ar uzturēšanās atļaujām, to pārdošanu - formāli par sviestmaizi, jo likumi apejami, speciāli atstājot tajos caurumus. Līdzīgi notika ar Latvijas lauksaimniecības zemes izpārdošanu līdz šim ārzemju juridiskajām personām.
ASV, NATO, Brisele, ES mērķis nav saglabāt Rieropā nacionālo valstu robežas un nācijas kā tādas. Tie, kas domā, ka tā varētu būt, dzīvo maldos, politiķu veicinātos maldos.
ASV, NATO, Brisele, ES, Vācijas, SVF, PB mērķi ir radīt kopēju eirozonu, atsavinot valstu zelta rezerves, padarot tās līdzvainīgas eirozonas izveidošanā un nacionālo valstu robežu iznīcināšanā, nāciju (kā latviešu) iznīcināšanā, ekonomiku sagraušanā, valstu parādu nastu palielināšanā. Par to liecina līdzšinējā ASV, NATO, Brisele, ES, Vācijas, SVF, PB darbību pieredze. Kopējais mērķis - padarīt eirozonu atkarīgu no aizdevumiem un radīt kroplīgu rasu, nāciju un bezdzimuma personu sabiedrības sajaukumu, kurā valda tikai viena vērtība - eiro vai dolāru daudzums katra indivīda rocībā.
M.Frīdmans - "Nav sabiedrības kā tādas!"
paija
04.02.2014. 11:19»
Kurmītis
Bla, bla, bla, čalīt. Laikam tiešām esi sēdējis ar poļiem pie viena galda tikai krogā. Ja tev būtu nācies ar viņiem biznesu taisīt, tev uzreiz tiktu norādīta „tava vieta” – aizkrāsnē...
Tu tikai aizmirsi pieminēt, ka tās bijušās republikas, kur palika Krievijas karaspeks ar Krievijas palīdzību zaudeja savas zemes. Abhazija ,kur bija 17 % abhazu , ar Krievijas palīdzību veica etnisko tīrīsanu un izdzina gruzīnus , Krievija joprojām uztur gan Osetiju ,gan Abhaziju,Osetija drīz būs referendums par pievienošanos Krievijai. sis zemes nespēj pastāvet ka valstis,ja Krievija tās neuzturetu. Tapat savu zemi- Piedņestru zaudēja Moldova.Gribetos jau arī LAtgali atdalīt.,tikai NATO kavē Aizkustinosas rūpes par citu neatkarību, izņemot Krievijai pievienotās Kaukaza zemes.
Vai par zarina gazi būtu publiceti jauni pieradījumi,kurš to lietoja ?
Un tu tiesam tici,ka Valodu referendums , protesti pret latviesu valodu skolās tika organizeti bez Krievijas materiāla un morāla atbalsta ? Tapat ždanokas pretlatviskās aktivitates ES un viņas partiju uztur Krievija