Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
ASV protektorāts Latvija
26.12.2022. 13:15»
Beta
Es, savukārt, uzskatu, ka latviešu tautas eksistenciālais jautājums ir palīdzēt Ukrainai sakaut krieviju
Latviešu tautas eksistences jautājums ir neiesaistīties karā, kurā latviešu tauta var iet bojā. Tādi idioti un idiotes kā jūs tikai to vien dara, kā cenšas ievilkt latviešus nevienam nevjadzīgā karā. Turklāt tādi kā jūs jau paši karot neies un savus bērnus arī nelaidīs. Kvieks kā aizkautas cūkas, kur tad NATO un priekš kam mums valsts aizsardzības dienests.
Beta
26.12.2022. 13:15»
Viktors
Bet vēl svarīgāk ir nodrošināt LV valsts un tautas ilgtspēju...Un krievu sakaušana Ukrainā ir tikai viens no šiem līdzekļiem lai to nodrošinātu
Nevis viens no līdzekļiem, bet galvenais un būtiskākais noteikums!
Ja Ukraina, nedod Dievs, zaudēs, arī latvija beigs pastāvēt ļoti tuvā nākotnē.
piekrītu
26.12.2022. 13:14»
Latvija - neizdevusies valsts
Nē, svarīgākais ir kas cits. Pievākt Krievijas dabas resursus, pie tam - par brīvu, jo kā gan citādi varēs turpināt darboties rietumu bankas? Vajag taču nekavējoties atrast kādu segumu sadrukātajiem dolārpapīrīšiem, jo, ja tie no visas Pasaules atgrieztos ASV iekšējā tirgū, tad būtu katastrofa - cenas...
To teica Putins, Solovjovs, Simonjan, un tie nekad nemelo..Bet kas tev daļas gar rietumu bankām un Krievijas bagātībām? Ne viens ne otrs tev nepieder.
Beta
26.12.2022. 13:14»
Latvija - neizdevusies valsts
Nē, svarīgākais ir kas cits. Pievākt Krievijas dabas resursus, pie tam - par brīvu, jo kā gan citādi varēs turpināt darboties rietumu bankas? Vajag taču nekavējoties atrast kādu segumu sadrukātajiem dolārpapīrīšiem, jo, ja tie no visas Pasaules atgrieztos ASV iekšējā tirgū, tad būtu katastrofa - cenas...
Tas ir visaibsvarīgi, jo šovinisti izdomājuši, ka var būt imperiālusti. Atšķirība ir kā izsmēķim un lietotam prezervatīvam. Lupatiņu netrūks nekad.
Vecais nīgrais onkulis
26.12.2022. 13:14»
IM
Atņemt kodolieročus ir viena lieta. Bet tos nevar kā malku sakraut vagonos un nosūtīt uz Āfriku :)::) reizē ar graudiem caur Bruseli. Ko tu par to domā
Kodolieroči ir labs piemērs "kolektīvo Rietumu" patesajai attieksmei pret Krieviju. 90-tajos taču visi dzīvoja eiforija par "vēstures beigām", sūtija "buša kājiņas" un vēl tonnām humānās palīdzības, lai sociālistiskās ekonomikas krahu piedzīvojušajiem krieviem nebūtu jābadojas. Jeļcina Krievijai nez kāpēc uzticējās vairāk kā citām republikām, kas noveda pie bēdīgi slavenā Budapeštas memoranda. IEDOMĀJIETIES! Rietumi bija noticējuši (!), ka PSRS kodolpotenciāls visdrošāk tiks uzmanīts tieši Krievijā, un ka Krievija izpildīs sevis pašas dotos solījumus (tāpat kā mēs 1939.g). Vajadzēja ticēt Bismarkam, kurš jau sen pateica, ka krievu paraksti maksā precīzi tik cik papīrs uz kura tie uzšņāpti.
Beta
26.12.2022. 13:13»
Viktors
....Latvijas valsts savus pilsoņus nekur nevar deportēt. Nepilsoņus ne tik...
Russkij mir piekritēji ir arī otrā un varbūt trešā paaudze, kas Latvijā piedzimusi un pilsonību ieguvusi pēc noklusējuma.
Nav jēgas tagad cilāt, kā būtu, ja būtu.
Beigsies karš, tad, iespējams, Saeima lems kaut ko pilsonības sakarā.
Vēl daudz kam jānotiek...
Viktors
26.12.2022. 13:12»
vv
Kāds sakars ar biļetēm, es runāju par latviešu gadsimtiem koptām kultūrvēsturiskajām vērtībām, par to, kas latvieti identificē citu tautu starpā, par to ko jaunā paaudze nezin un nemāk, 30 gados ir iznīcināta nacionālā identitāte
Tātad-iznāk, ka krievu sakaušana ir tikai viens no līdzekļiem, lai tas viss nezustu..Domāju, ka pat ar krievu sakaušanu Krievijā, vai pat Krievijas imperijas pilnīgu sabrukumu, nekas netiks līdzēts kulturvēstursko vērtību ne tikai saglabāšanai vien, bet arī attīstībai. Lūk-par to te tagad patiesībā mana diskusija ar cien. Beta.
Beta
26.12.2022. 13:12»
vv
Kāds sakars ar biļetēm, es runāju par latviešu gadsimtiem koptām kultūrvēsturiskajām vērtībām, par to, kas latvieti identificē citu tautu starpā, par to ko jaunā paaudze nezin un nemāk, 30 gados ir iznīcināta nacionālā identitāte
Es jau tieši to pašu. Latvieši taču nepirks sev biļeti uz Maskavu.
Latvija - neizdevusies valsts
26.12.2022. 13:11»
Beta
Putleram nav iemesli, bet iegansti (ja zini atšķirību
Nē, svarīgākais ir kas cits. Pievākt Krievijas dabas resursus, pie tam - par brīvu, jo kā gan citādi varēs turpināt darboties rietumu bankas? Vajag taču nekavējoties atrast kādu segumu sadrukātajiem dolārpapīrīšiem, jo, ja tie no visas Pasaules atgrieztos ASV iekšējā tirgū, tad būtu katastrofa - cenas augtu vismaz reizes 30, bet "noziedznieks" Putins tieši to ir ievadījis, sākot Krievijas resursus tirgot tikai par rubļiem. Konfiscētie krievu aktīvi rietumu bankās katastrofu laika ziņā nedaudz atliek, bet tad, kad tie izbeigsies ... oi, gribētu es redzēt eiro, dolāra un rubļu apmaiņas kursu pēc tam, kad tas notiks! :) :) :)
IM
26.12.2022. 13:11»
IM
Tas ir pats latviešu tautas viseksistenciālākaus jautājums sakaut krievus Ukrainā, lai ukrainietes ar saviem bērniem var atgriezties mājās, te jau tā vīriešu nav. Tikai Sexistile un pārējie rauj lupatiņā
Komentārs nav mans
IM
26.12.2022. 13:10»
Viktors
Patiesībā ir tā, ka LV vara visus 30 gadus tā ar nav spējusi izprast LV un tautas patiesās intereses, un maļās kā .....suuuuds pa dzirnavām.....Akli sekojot ārvalstu ''gudro'' padomdevēju interesēm
Briselei tomēr savs krekls tuvāks. Eirokrāti visu saberž vienā putrā, nekas tur labs Latvijas tautai neatlec.
IM
26.12.2022. 13:09»
Jukums betai
Pasaulē-no latviešu tautas interešu un eksistences viedokļa patlaban nav svarīgāka jautājuma, kā ruskii mir ierobežošana un likvidācija Latvijā...Un tas ir gan taisnīgi,gan atbilst arī rietumu interesēm...Viss cits pēcb tam...Nacionālās intereses te pirmajā vietā....Tāpat kā tas ir ASV, Krievijai, Vācijai...
Tas ir nekas cits kā ar it kā šķietami labiem nodomiem bruģēts latviešu tautas ceļš uz elli.
vv
26.12.2022. 13:09»
Beta
Pie latviešiem nekas nepazūd, daudzi orki nopērk biļeti uz rooģinu un pizģec - samelojušies. Ta ka stacija un biļete nav viens un tas pats
Kāds sakars ar biļetēm, es runāju par latviešu gadsimtiem koptām kultūrvēsturiskajām vērtībām, par to, kas latvieti identificē citu tautu starpā, par to ko jaunā paaudze nezin un nemāk, 30 gados ir iznīcināta nacionālā identitāte.
Beta
26.12.2022. 13:08»
IM
Atņemt kodolieročus ir viena lieta. Bet tos nevar kā malku sakraut vagonos un nosūtīt uz Āfriku :)::) reizē ar graudiem caur Bruseli. Ko tu par to domā
Izteikšu savu personisko viedokli.
1/ neesmu pārliecināta, ka krievs var palaist savas atomreķetes. Visticamāk visi sudraba, zelta un platīna kontakti nosperti. Ierindas krievi taču negatavojās karam...
Bet pārbaudīt negribētos.
2/ neko vagonos nevajag kraut. Noņemt tā teikt degli un gana. Lai tās raķetes krievijā rūsē tālāk. Atbraukt reizi gadā ar inspekciju un pietiek.
Viktors
26.12.2022. 13:07»
Beta
Es, savukārt, uzskatu, ka latviešu tautas eksistenciālais jautājums ir palīdzēt Ukrainai sakaut krieviju
Bet vēl svarīgāk ir nodrošināt LV valsts un tautas ilgtspēju...Un krievu sakaušana Ukrainā ir tikai viens no šiem līdzekļiem lai to nodrošinātu..
Beta
26.12.2022. 13:07»
Viktors
Patiesībā ir tā, ka LV vara visus 30 gadus tā ar nav spējusi izprast LV un tautas patiesās intereses, un maļās kā .....suuuuds pa dzirnavām.....Akli sekojot ārvalstu ''gudro'' padomdevēju interesēm
Sūc pa dzirnavām, bet kas ar graudiem no Ukrainas? Kur viņi paliek. Cik zinu Krievija izzog elevatorus.
IM
26.12.2022. 13:05»
Beta
Es, savukārt, uzskatu, ka latviešu tautas eksistenciālais jautājums ir palīdzēt Ukrainai sakaut krieviju
Tas ir pats latviešu tautas viseksistenciālākaus jautājums sakaut krievus Ukrainā, lai ukrainietes ar saviem bērniem var atgriezties mājās, te jau tā vīriešu nav. Tikai Sexistile un pārējie rauj lupatiņā.
Latvija - neizdevusies valsts
26.12.2022. 13:05»
Vienā vecā mamiņā
Tas saucas - salīdzināt pimpi ar pirkstu
Nē, tas saucas - diskusiju kultūra padumjas, bet smagi aizvainotas blondīnes līmenī šīs valsts "patriotiem" ir viena no visvairāk piekoptajām.
Viktors
26.12.2022. 13:05»
Viktors
....Latvijas valsts savus pilsoņus nekur nevar deportēt. Nepilsoņus ne tik...
Patiesībā ir tā, ka LV vara visus 30 gadus tā ar nav spējusi izprast LV un tautas patiesās intereses, un maļās kā .....suuuuds pa dzirnavām.....Akli sekojot ārvalstu ''gudro'' padomdevēju interesēm...
Beta
26.12.2022. 13:03»
Beta
Latvija ir tiesiska valsts. Latvijas valsts savus pilsoņus nekur nevar deportēt. Nepilsoņus ne tik...
Kāda mārrutka pēc! Vai ne?
Situāciju nesasinot, tā asinās pati. Man vairāk interesē to graudi no Ukrainas, kur viņi paliek? Ne jau Melnās vai Vidusjūras gliemežiem!
Beta
26.12.2022. 13:02»
Jukums betai
Pasaulē-no latviešu tautas interešu un eksistences viedokļa patlaban nav svarīgāka jautājuma, kā ruskii mir ierobežošana un likvidācija Latvijā...Un tas ir gan taisnīgi,gan atbilst arī rietumu interesēm...Viss cits pēcb tam...Nacionālās intereses te pirmajā vietā....Tāpat kā tas ir ASV, Krievijai, Vācijai...
Es, savukārt, uzskatu, ka latviešu tautas eksistenciālais jautājums ir palīdzēt Ukrainai sakaut krieviju.
Pārējais pēc tam.
Mēs nevienosimies par citu dienaskārtību.
Viktors
26.12.2022. 13:02»
Beta
Latvija ir tiesiska valsts. Latvijas valsts savus pilsoņus nekur nevar deportēt. Nepilsoņus ne tik...
....Latvijas valsts savus pilsoņus nekur nevar deportēt. Nepilsoņus ne tik....
Ja LV patiess būtu tiesiska-tā nekad kolonizatoriem, pretēji ANO lēmumiem nepiešķirtu LV pilsonību...De Facto tādejādi, piešķirot imigrantiem LV pilsonību, LV vara pati noliedz LV okupācijas faktu, ko atzinusi LV Saeima...
IM
26.12.2022. 13:00»
Beta
Putleram nav iemesli, bet iegansti (ja zini atšķirību
Atņemt kodolieročus ir viena lieta. Bet tos nevar kā malku sakraut vagonos un nosūtīt uz Āfriku :)::) reizē ar graudiem caur Bruseli. Ko tu par to domā?
Vienā vecā mamiņā
26.12.2022. 13:00»
Latvija - neizdevusies valsts
Gudkovs turpina - ja cilvēks pieder valstij, tad arī demonstratīvi parāda savu piekrišanu tam, ko valdība dara un ļauj, ka valsts vara kontrolē viņu. Tāds cilvēks piekrīt varas visatļautībai attiecībā uz sevi. Nesen kādā intervijā bijušais Krievijas premjers Mihails Kasjanovs teica, ka ir negatīvi pārsteigts...
Tas saucas - salīdzināt pimpi ar pirkstu.
Bet nu tavam intelekta līmenim atbilstoši.
Beta
26.12.2022. 13:00»
Viktors
Bet, protams
Cienītais, esiet taču gudrāks. Te uzdarbojas mērkaķa ekskremetu mētātājs, kas mēģina rakstīt manā vārdā.
Viktors
26.12.2022. 12:59»
Beta
Latvija ir tiesiska valsts. Latvijas valsts savus pilsoņus nekur nevar deportēt. Nepilsoņus ne tik...
Kolonizatori-pilsoņi? Tā nekur nevienā kolonija vēl nav bijis....
Beta
26.12.2022. 12:58»
Viktors
Un šajā gadījumā nav tik daudz no svara kas ir manabalss.lv-Briseles vai LV varas radīta..kā cik daudz no svara parādīt latviešu tautas vienotību šajā nacionāli svarīgajā jautājumā
Latvija ir tiesiska valsts. Latvijas valsts savus pilsoņus nekur nevar deportēt. Nepilsoņus ne tik.
Krievijas pilsoņus var ierobežot ar uzturēšanās atļaujām.
Kādu mārrutku pēc tagad kara laikā jāsaasina iekšējā situācija valstī?
Kā redzams pēc portāla manabalss, vairums latviešu to saprot.
Viktors
26.12.2022. 12:58»
Beta
Latviešiem vajag parādīt vienotību, bet ne tā ka izrādīšanās. Jādreijā komentāri, komunālie padārgi. Jauns Kudora kauls pamests. Te daudzi lupatiņā klusē. Un neguļ
Bet, protams!
Beta
26.12.2022. 12:57»
Viktors
Un šajā gadījumā nav tik daudz no svara kas ir manabalss.lv-Briseles vai LV varas radīta..kā cik daudz no svara parādīt latviešu tautas vienotību šajā nacionāli svarīgajā jautājumā
Latviešiem vajag parādīt vienotību, bet ne tā ka izrādīšanās. Jādreijā komentāri, komunālie padārgi. Jauns Kudora kauls pamests. Te daudzi lupatiņā klusē. Un neguļ.
Viktors
26.12.2022. 12:57»
Beta
Vai varat atbildēt, kāpēc potenciālie aizbraucēji neizmanto krievijas repatriācijas programmas
Eksistē-protams, bet apvienojos šis Krievijas programmas ar Latvijas atbalstu-domāju, ka sekas būtu pavisam citas..Bez tam-te jāņem vērā, ka osvoboditeli te jūtās kā mājās-lielā mērā pateicoties tieši LV varas mazspējai likvidēt te ruskii mir, kas ir okupācijas sekas...
Jukums betai
26.12.2022. 12:54»
Beta
Putleram nav iemesli, bet iegansti (ja zini atšķirību
Pasaulē-no latviešu tautas interešu un eksistences viedokļa patlaban nav svarīgāka jautājuma, kā ruskii mir ierobežošana un likvidācija Latvijā...Un tas ir gan taisnīgi,gan atbilst arī rietumu interesēm...Viss cits pēcb tam...Nacionālās intereses te pirmajā vietā....Tāpat kā tas ir ASV, Krievijai, Vācijai u.c. valstīm..
Beta
26.12.2022. 12:53»
Viktors
Vilciena biļete-tas ir viens no piemēriem. Ir daudz citu variantu kā stimulēt aizbraukšanu...Un esmu pilnīgi pārliecināts, ka ar LV varas atbalstu daudzi aizbrauktu..Un jeb kura osvoboditeli skaita samazināšana LV automātiski nozīmē Krievijas mafijas svara un ruskii mir svara samazināšanu te, un līdz...
Vai varat atbildēt, kāpēc potenciālie aizbraucēji neizmanto krievijas repatriācijas programmas?
Zinu, ka tādas eksistē. Solovjovs, ko periodiski paklausos, slavē, cik labas...
Beta
26.12.2022. 12:53»
vv
Pie ruskij mir 50 gadus nekas netika pazaudēts, bet pie "latviešu"straujos tempos viss zūd
Pie latviešiem nekas nepazūd, daudzi orki nopērk biļeti uz rooģinu un pizģec - samelojušies. Ta ka stacija un biļete nav viens un tas pats.
Viktors
26.12.2022. 12:52»
Viktors
Vilciena biļete-tas ir viens no piemēriem. Ir daudz citu variantu kā stimulēt aizbraukšanu...Un esmu pilnīgi pārliecināts, ka ar LV varas atbalstu daudzi aizbrauktu..Un jeb kura osvoboditeli skaita samazināšana LV automātiski nozīmē Krievijas mafijas svara un ruskii mir svara samazināšanu te, un līdz...
Un šajā gadījumā nav tik daudz no svara kas ir manabalss.lv-Briseles vai LV varas radīta..kā cik daudz no svara parādīt latviešu tautas vienotību šajā nacionāli svarīgajā jautājumā.
vice
26.12.2022. 12:51Jo Kremļa ekonomika straujāk sašaurināsies (pēc "plāna"), jo "skaļāks" kļūs aģentu tīkls!
Latvija nav izņēmums! Arī 2023.g.!!!
Vai demilitarizācijas pasākumi beigsies tieši Maskavā vai pie Ukrainas robežām?
Beta
26.12.2022. 12:50»
IM
Pamanīju gan ka Putleram iemeslu ir vesels Lērums. Rietumi jau gan saka ka nav nekā nopietna bet vienalga tos sabiedrībai tā īsti nerāda. Gan jau ka Putlera iemesli ja nav nopietni, tad neērti un nepatīkami Rietumiem gan tie ir
Putleram nav iemesli, bet iegansti (ja zini atšķirību).
Rietumos nav enģeļi, bet putlers, kā precīzi izteicās Rītups ir "purva smirdīgais gars".
Šobrīd pasaulē nav svarīgāka uzdevuma kā sakaut rašku un atņemt tai atomieročus.
Pārējais pēc tam.
Beta > Alfai
26.12.2022. 12:50»
Alfa
Starp gribēt un varēt ir bezdibenis. Piekrītu, dārgā. Bet vibratoru nevar aizstāt nekas. Gribu un ir. Man nav jātēlo orgasms un kautkas jāgaida gadiem. Bezdibenis
Man trūkst vārdu, lai to visu aprakstītu. Es to domāju tādā nozīmē.
vv
26.12.2022. 12:49»
bet
tieši tas jau ir-ruskii mir
Pie ruskij mir 50 gadus nekas netika pazaudēts, bet pie "latviešu"straujos tempos viss zūd.
Alfa
26.12.2022. 12:48»
Beta
Cienītais, kāds naivums! Jūs reāli domājat, ka vienīgais šķērslis repatriācijai ir nespēja nopirkt vilciena biļeti...
Visai ticami, dārgā! Cik tev maksā? Pa katru komentāru, vai kopējā mēneša takse?
Latvija - neizdevusies valsts
26.12.2022. 12:47Gudkovs turpina - ja cilvēks pieder valstij, tad arī demonstratīvi parāda savu piekrišanu tam, ko valdība dara un ļauj, ka valsts vara kontrolē viņu. Tāds cilvēks piekrīt varas visatļautībai attiecībā uz sevi. Nesen kādā intervijā bijušais Krievijas premjers Mihails Kasjanovs teica, ka ir negatīvi pārsteigts par to, kā liels skaits Krievijas pilsoņu kā avis iet uz kaušanu jeb mobilizāciju (daži dēvē par mogilizāciju, no vārda - mogila - kaps).
Propagandons Kudors varēja pastāstīt arī par vakcināciju LV. Arī šeit, kā izrādās, ir vismaz 62 tūkstoši ar savām galvām domājošu cilvēku, kuriem nācās zaudēt darbu varas visatļautības dēļ plānprātiņu - vakcīnfanātiķu urrāsaucienu pavadītiem. Nez, LV sabiedrību kāds gudkovs arī ir pētījis? Var jau gudri muldēt par Krieviju, kamēr pašu mājās viss ir gluži tāpat, ja ne vēl sliktāk.
Viktors
26.12.2022. 12:47»
Beta
Cienītais, kāds naivums! Jūs reāli domājat, ka vienīgais šķērslis repatriācijai ir nespēja nopirkt vilciena biļeti...
Vilciena biļete-tas ir viens no piemēriem. Ir daudz citu variantu kā stimulēt aizbraukšanu...Un esmu pilnīgi pārliecināts, ka ar LV varas atbalstu daudzi aizbrauktu..Un jeb kura osvoboditeli skaita samazināšana LV automātiski nozīmē Krievijas mafijas svara un ruskii mir svara samazināšanu te, un līdz ar to stiprinātu nacionālo konsolidāciju LV un mazinātu ruskii mir ietekmi te. Un nav citu variantu.... Tas arī viss.
IM
26.12.2022. 12:45»
Beta
...nedot lielajam kaimiņam leģitīmu iemeslu apdraudēt mūsu mazo valsti...
Pamanīju gan ka Putleram iemeslu ir vesels Lērums. Rietumi jau gan saka ka nav nekā nopietna bet vienalga tos sabiedrībai tā īsti nerāda. Gan jau ka Putlera iemesli ja nav nopietni, tad neērti un nepatīkami Rietumiem gan tie ir.
vv
26.12.2022. 12:44»
Viktors
Jusu osvoboditeli nav tik daudz bistami militari--cik ar savu milzu skaitu--kas nosaka lielas latviesu nelielas tautas domasanas stilu un dzives vertibas...jo to nosaka ne kaut kādas grāmatās rakstītas skaistas lietas, bet gan ikdienas paradumi....Skaits te ižšķir visu..Ja osvoboditelu te būtu 10-15...
"latviesu nelielas tautas domasanas stilu un dzives vertibas", aizmisrsti, viss, nav un nebūs vairāk nekādas latviešu vērtībasa, paskaties uz jauno paaudzi, audzi kosmopolītus un dumjus vergus.
JKL
26.12.2022. 12:43»
bet
tieši tas jau ir-ruskii mir
Šķiet, ka LV vaarai augstākā vērtība-ir nauda savās kabatās-vienalga no kuriienes...Un LV apstākļos visreālākā ir Krievijas mafijas nauda, ko tā nozagusi-starp citu ar kremļa pilnīgu atbalstu-Krievijas daudzajam tautām...
Alfa
26.12.2022. 12:42»
Beta
Starp gribēt un varēt krievu izpildījumā ir bezdibenis
Starp gribēt un varēt ir bezdibenis. Piekrītu, dārgā. Bet vibratoru nevar aizstāt nekas. Gribu un ir. Man nav jātēlo orgasms un kautkas jāgaida gadiem. Bezdibenis.
Beta
26.12.2022. 12:41»
Viktors
Protams, ka negrib. Tomēr spēkā ir LV-Krievijas 1995.gada starpvalstu vienošanās par to, ka katra puse sniegs max atbalstu tiem kas repatriēsies uz dzimteni..LV Puse ne pirksta nav pakustinājusi, lai palīdzētu osvoboditeliem pārcelties uz rodinu..Ne pirksta....Kaut ceļa biļetes būtu vienā virzienā apmaksājusi...
Cienītais, kāds naivums! Jūs reāli domājat, ka vienīgais šķērslis repatriācijai ir nespēja nopirkt vilciena biļeti?
Lai nebrauc. Tas tikai uzskatāmi parāda raškas russkij mir nepievilcību. raškai taču ir kaut kādas repatriantu programmas, bet Latvijas adeptu vidū tām nav popularitātes!
Tātad negrib vietējie osvoboditeļi uz savu sapņu zemi. Tā teikt neatbalsta ar rīcību. Tas ir viss, kas jāzina.
bet
26.12.2022. 12:40»
vv
Latviju apdraud paši pseido latvieši, skolās un bērnudārzos netiek mācīts nekas latvisks, vēl gadus 10 latviešu folklora būs noslaucīta, bet pirms tam tā pastāvēja gadsimtus, 50 PSRS gados viss tika saglabāts un uzturēts, bet laikam jau kosmopolītisms ir augstākā vērtība
tieši tas jau ir-ruskii mir...
Kira
26.12.2022. 12:39»
Viktors
Protams, ka negrib. Tomēr spēkā ir LV-Krievijas 1995.gada starpvalstu vienošanās par to, ka katra puse sniegs max atbalstu tiem kas repatriēsies uz dzimteni..LV Puse ne pirksta nav pakustinājusi, lai palīdzētu osvoboditeliem pārcelties uz rodinu..Ne pirksta....Kaut ceļa biļetes būtu vienā virzienā apmaksājusi...
Tas tikai liecina, ka LV varai patiesiba pat ļoti tuvs ir ruskii mir--krievu mafijas naudas deļ...Par kaut kadam morales lietam diez vai LV vara daudz uztraucas..
vv
26.12.2022. 12:38»
Kira>Beta
Paldiess par skaidrojumu, tomer nepiekritisu: Lieta tada, ka jusu osvoboditelu te ir ap 450 000 un ap 70% atbalsta Krievijs imperialismu...Vini reali apdraud LV...Krievija sobrid LV realli neapdraud..Tad jau drizak potenciali
Latviju apdraud paši pseido latvieši, skolās un bērnudārzos netiek mācīts nekas latvisks, vēl gadus 10 latviešu folklora būs noslaucīta, bet pirms tam tā pastāvēja gadsimtus, 50 PSRS gados viss tika saglabāts un uzturēts, bet laikam jau kosmopolītisms ir augstākā vērtība.