Ideja, kā mēs kopīgiem spēkiem varam palīdzēt savai dzimtenei izkļūt laukā no šī "bezpriģela"
Uldis Sēne07.02.2014.
Komentāri (0)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Normunds Vīrs
10.03.2014. 20:23Stājos iekšā,jo pirmo reizi saskāros ar reālu demokrātiju biedrības sapulcēs,programmas veidošanā un citu jautājumu risināšanā. Pirms tam esmu bijis ilgstošs biedrs vairākās sabiedriskās organizācijās. Centīšos ietekmēt labvēlīgu ideju un lēmumu pieņemšanu.Mēs neviens neesam profesionāls politiķis,eksperts,analītiķis. Mēs mācāmies, augam - nāc pievienojies!
Aunīrs Purdulis Lumpenis Vulgaris (Purva Velna Puņķutapas© lit. pseidonīms)
14.02.2014. 19:56»
Ōpels Kadets Mazpisāns (Untūna Mazpusēna lit. pseidonīms)
Sudrabas „tautas kustības” („jaunā Zatlera partija” tautas muļķošanai), Vienotības, ZZS, NA/VL mērķis ir saglabāt ilgtspēju politikā, nodrošināt SC pakāpenisku nonākšanu valdībā - SC un 4. maija bijušo komunistu kliķei ir vienas intereses - stabilizēt sabiedrību, izmantojot tās nesaskaņas savā labā...
A tev rādiātōrs joprojām tek kā veca sēņu kule?
Muļķu Zeme "pu(r)dulija", XXI gadsimts.
Aunīrs Purdulis Lumpenis Vulgaris (Purva Velna Puņķutapas© lit. pseidonīms)
14.02.2014. 19:55»
Ōpels Kadets Mazpisāns (Untūna Mazpusēna lit. pseidonīms)
Krietnums šodien ir pēdējā pazīme, lai atšķirtu muļķus no gudrajiem.. Muļķis, kaut krietns un taisnīgs, pat tiesā dabūs pērienu, ja nebūs pietiekami gudrs...
A tev rādiātōrs joprojām tek kā veca sēņu kule?
Muļķu Zeme "pu(r)dulija", XXI gadsimts.
Latvietis
12.02.2014. 13:31Viens vienīgs jautājums - kāda ir politiskās organizācijas politiskā orientācija - kas ierakstīts statūtos? Ultra labēja (nacisti), labēja (LV valdošā elite kopš 1991. t.sk. SC), centriska (LV nav redzēta), kreisa (LSDP, Juris Bojārs R.I.P. 1999), ultra kreisa (komunisti) ????
Uldi, ko tu muldi...
11.02.2014. 15:42mutnijs piedavajums-aicinajums!
Vai, cienitais kungs, kurs sevi deve par Uldi Seni, apzinas sava aicinajuma naivumu-nenopietnibu?
Pats aicinajums piedalities veleshanas un nemt aktivu dalibu jaunuzcepta PARTIJA(shis nosaukums jau gadus 20 prasas pec sinonima - BANDA, GRUPEJUMS...-letinjiem labak saprotams), pec butibas ir NEKRIETNS, ja te par krietnumu kads vispar runa.
Partiju sistema, ka tada, ir sasoditas DEMOKRATIJAS sastavdalja - teatris mulkjiem, pelekajai masai, pulim, lohiem..., sauc to kaa gribi. Proti aicinajums piedalities LOHOTRONAA ir, maigi izsakoties, nepiedienigs.
Ja gribas kaut ko mainit, tad jau jasak ar tadiem sikumiem kaa:
1. Partraukt skatities TV,
2. Nekada gadijuma nepiedalities LOHOTRONA-veleshanas,
3. Partraukt izmantot bankas pakalpojumus, jeb kaada veida, pec iespejas. Par kreditu nemshanu nemaz nerunajot,
4. Nepirkt un nelasit tadus shedevrus kaa: KAS JAUNS, OK!, COSMOPOLITAN un citus 100% meslus un celulitu saturoshus izdevumus,
5. Nepirkt un ari nelietot uztura importa preces, pec iespejas,
6. Organizet biedribu, teiksim: NOVERO IEVELETO DEPUTATU, kas pec savas butibas ''elpos pakausi'' deputatiem - kur brauksi, ko darisi, ar ko tiksies, cik naudu iztereji par sho auto un no kurienes njeemi naudu...? Nedot mieru tiem velliem, kuri iekljuvushi postenjos kaut ko solot, bet solijumus nepilda. Nedot miera ne dienu ne nakti. Ko, kads grib teikt, ka nevar tadu lietu saorganizet, nav resursu, tas ir nelikumigi?
Shis ir vienkarshakas lietas, kuras katrs var izpildit, ja grib un ja maina ieradumus. Bet ja negrib mainit kaut vai ieradumus, tad par ko mes runajam, tad gribam visu laiku braukt pa Jurmalas shoseju, bet nokljut Amsterdamaa? Nedomajiet, ka ar lidzshinejam metodem jaunu, citu rezultatu sasniegt nav iespejam! Punkts. Cieti. Smagi.
Uldis Sēne
10.02.2014. 19:23»
...
pārāk samežģīti, Sēnes kungs. Mazliet skaidrāku mērķi nekaitētu, izstāties no ES un tad ko
Izstāties no ES un dzīvot kā sevi cienošiem cilvēkiem pieklājas dzīvot. Ar tādu mērķi tev ir par maz?
N.Māstrihts
10.02.2014. 14:48»
sapņotājs
būtu jau skaisti, bet nu jaunas partijas nodibināšana neko neatrisinās. Pašlaik antiglobālisti ir tādi nesaprasti dīvaiņi un nav ne mazāko cerību ka tie spēs pārvarēt 5% barjeru. Un pat ja spēs, tad partija nesastav no viena vai dažiem līderiem, gan jau ja tur parādīsies reāla vara, tad tur atkal saskries...
Lai kaut ko pēc būtibas izmainītu ir jāveido sava vide, sava jauna domāšana.
=================================================
Ne tikai domāšana, bet arī neietekmējama un konsekventa rīcība. Krietnums, labvēlība, latviskums.
sapņotājs
10.02.2014. 12:59būtu jau skaisti, bet nu jaunas partijas nodibināšana neko neatrisinās. Pašlaik antiglobālisti ir tādi nesaprasti dīvaiņi un nav ne mazāko cerību ka tie spēs pārvarēt 5% barjeru. Un pat ja spēs, tad partija nesastav no viena vai dažiem līderiem, gan jau ja tur parādīsies reāla vara, tad tur atkal saskries un virsroku ņems tādi, kuriem privatas intereses ir svarīgākas par visas nācijas interesēm, tādiem šajā juku laikā un šajā vidē tagad ir lielāks spēks.
Lai kaut ko pēc būtibas izmainītu ir jāveido sava vide, sava jauna domāšana. Antiglobālistiem vispirms būtu jāpanāk, lai vairums sabiedrības izprot, notic un seko viņu idejām, tikai pēc tām ir jēga sākt dibināt partiju un tiekties pēc varas. Lai gan tā partiju sistēma ir tik ļoti degradēta un tautas acīs nepopulāra ka caur to kaut ko pēc būtības izmainīt būs daudz grūtāk, nekā to pašu darot citos veidos.
Tīrs VL atbalstītājs
10.02.2014. 11:32»
Laura
Ir viena brīnumlieta, kas glābs pasauli un ikviena dvēseli. Tas ir KRIETNUMS visās attieksmēs. Autors jau to ir minējis. Un savas tautas KULTŪRA visās jomās
http://tautastribunals.eu/?p=18633
http://www.pietiek.com/raksti/pie_belokona_vakarinu_galda_gan_vvf_un_elerte,_gan_loginovs_un_ventspils_miljonari
Šie ar Repši prkšgalā ļaudis ir sabiedriskie padibenes, tumšākie spēki Latvijā, asinsarkanie žļurgas, komunistu kloķas atejas raudzētāji, sarkanie-židiskie asinsviepļi, Grantiņš H-86 ir šis cilvēks, kuram jāveic smagais darbs - nākotnē jāttīra Latvija no šiem cionistu-žīdsuņiem līdzīgajiem viepļiem kā Čerlijs no Velsas, kā novēlējis Sibīrijas šamanis minētā rakstā..
...
09.02.2014. 18:30pārāk samežģīti, Sēnes kungs. Mazliet skaidrāku mērķi nekaitētu, izstāties no ES un tad ko?
Laura
09.02.2014. 17:37Papildinājums KRIETNUMAM - VIEDUMS, vismaz VIEDTIECĪBA. Tas nu gan ir droši!
Ōpels Kadets Mazpisāns (Untūna Mazpusēna lit. pseidonīms)
09.02.2014. 15:13»
Laura
Ir viena brīnumlieta, kas glābs pasauli un ikviena dvēseli. Tas ir KRIETNUMS visās attieksmēs. Autors jau to ir minējis. Un savas tautas KULTŪRA visās jomās
Sudrabas „tautas kustības” („jaunā Zatlera partija” tautas muļķošanai), Vienotības, ZZS, NA/VL mērķis ir saglabāt ilgtspēju politikā, nodrošināt SC pakāpenisku nonākšanu valdībā - SC un 4. maija bijušo komunistu kliķei ir vienas intereses - stabilizēt sabiedrību, izmantojot tās nesaskaņas savā labā.
Vajadzības gadījumā, kā ierasts, lai aktivizētu vēlētāju, sakūdot krievvalodīgos ar latviešiem. Vienotība un 4. maija kliķes „labējās” partijas spēlē labo policistu, SC slikto, bet abi policisti ved Vienoto un Saskaņoto sabiedrību ES projekta ietvaros uz pārkrievošanu un pievienošanu Krievijai ar ES projekta paplašināšanu Krievijas un Ukrainas virzienā, atverot vēlāk robežas ar Krieviju un Baltkrieviju, garantējot brīvu pārvietošanos. To pašlaik vislabāk saredz Šlesers, kas jau spēlē kopā ar SC un Vienotību.
Krievija joprojām tiek apmuļķota, ļaujot tās pilsoņiem pirkt uzturēšanās atļaujas Latvijā, ļaujot pastiprināti „izplatīt” krievu valodas apmācību Latvijā, turpinot ar Latvijas veselības, izglītības u.c. reformām padzīt latviešus no Latvijas. Krievija tiek pieradināta iekļauties ES areālā.
ASV pasaules globalizēšanas paraugs Eiropā un Eirāzijā - atvērts-liberāls tirgus bez robežām, lai ASV brīvi un ātri te varētu pārdot savu produkciju, kuras pārdošanai netraucētu nacionālās valūtas (kopējs eiro) un nacionālās valodas (starpnacionālā valoda - angļu valoda), valstu robežas ar liekiem muitas tarifiem.
Ōpels Kadets Mazpisāns (Untūna Mazpusēna lit. pseidonīms)
09.02.2014. 13:07»
Laura
Ir viena brīnumlieta, kas glābs pasauli un ikviena dvēseli. Tas ir KRIETNUMS visās attieksmēs. Autors jau to ir minējis. Un savas tautas KULTŪRA visās jomās
Krietnums šodien ir pēdējā pazīme, lai atšķirtu muļķus no gudrajiem.. Muļķis, kaut krietns un taisnīgs, pat tiesā dabūs pērienu, ja nebūs pietiekami gudrs..
Pasaules glābēji pat bībelē noniecināti.
Kas grib glābt pasauli, tas pats glābjamais..
Ne velti Dievs sadalīga pasauli tautās un robežās, kur tām zelt..
Laura
09.02.2014. 12:53Ir viena brīnumlieta, kas glābs pasauli un ikviena dvēseli. Tas ir KRIETNUMS visās attieksmēs. Autors jau to ir minējis. Un savas tautas KULTŪRA visās jomās.
N.Māstrihts
09.02.2014. 11:04»
Autors
Mani tiešām uzjautrina tie komentētāji, kuri raksta, ka antiglobālisti patiesībā esot tie paši globālisti, kurus finansē pēdējie, lai radītu priekšstatu, ka ir, kas cīnās. Es nesaku, ka kādā valstī tā nevarētu būt! Maz ticams, bet iespējams! Taču šeit - Latvijā!? - Mums vispār nav neviena sponsora! ...
Naivais biedri! Kas kontrolē kasi un biedru naudas? Nulle argumentu.
Jau pati antiglobālistu programa ir apšaubāma, jo neko citu, kā realizēto globālistu programu nenosauc, programu, ar kuru it kā jācīnās, to reklamējot.
Pirmkārt, globālistu mērķis ir radīt pāc ASV pasaules globalizēšanas parauga Eiropā un Eirāzijā atvērtu-liberālu tirgu bez robežām, lai ASV brīvi un ātri te varētu pārdot savu produkciju, kuras pārdošanai netraucētu nacionālās valūtas (kopējs eiro) un nacionālās valodas (starpnacionālā valoda - angļu valoda), valstu robežas ar liekiem muitas tarifiem.
Antiglobālisti neiebilst ne pret angļu valodu, ne pret mazo nāciju valodu (latviešu), kultūru iznīcināšanu, ne pret eiro un robežu atvēršanu starp Krieviju, Ukrainu, Latviju, Igauniju, Lietuvu, vēlāk ielenkumā iznīcināt Baltkrievijas suverenitāti.
Globālistiem tāpat kā antiglobālistiem nav mērķtiecīga uzstādīijuma – saglabāt nacionālās valstis neatkarīgas ar savu kultūru, valodu un valūtu.
N.Māstrihts
09.02.2014. 11:00»
Autors
Mani tiešām uzjautrina tie komentētāji, kuri raksta, ka antiglobālisti patiesībā esot tie paši globālisti, kurus finansē pēdējie, lai radītu priekšstatu, ka ir, kas cīnās. Es nesaku, ka kādā valstī tā nevarētu būt! Maz ticams, bet iespējams! Taču šeit - Latvijā!? - Mums vispār nav neviena sponsora! ...
Naivais biedri! Kas kontrolē kasi un biedru naudas? Nulle argumentu.
Jau pati antiglobālistu programa ir apšaubāma, jo neko citu, kā realizēto globālistu programu nenosauc, programu, ar kuru it kā jācīnās, to reklamējot.
Pirmkārt, globālistu mērķis ir radīt pāc ASV pasaules globālizēšanas parauga Eiropā un Eirāzijā atvērtu-liberālu tirgu bez robežām, lai ASV brīvu un ātri te varētu pārdot savu produkciju, kuras pārdošanai netraucē nacionālās valūtas (kopējs eiro) un necionālās valodas (starpnacionālā valoda - angļu valoda), valstu robežas ar liekiem muitas tarifiem.
Antiglobālisti neiebilst ne prat angļu valodu, ne pret mazo nāciju valodu (latviešu), kultūru iznīcināšanu, ne pret eiro un robežu atvēršanu starp Krieviju, Ukrainu, Latviju, Igauniju, Lietuvu, vēlāk ielenkumā iznīcināt Baltkrievijas suverenitāti.
Globālistiem tāpat kā antiglobālistiem nav mērķtiecīga uzstādīijuma – saglabāt nacionālās valstis neatkarīgas ar savu kultūru, valodu un valūtu.
Autors
09.02.2014. 10:11Mani tiešām uzjautrina tie komentētāji, kuri raksta, ka antiglobālisti patiesībā esot tie paši globālisti, kurus finansē pēdējie, lai radītu priekšstatu, ka ir, kas cīnās. Es nesaku, ka kādā valstī tā nevarētu būt! Maz ticams, bet iespējams! Taču šeit - Latvijā!? - Mums vispār nav neviena sponsora! Jo kurš uzņēmējs raks savai alkatībai bedri!? Viss turas uz biedru naudām!
Klavedg
08.02.2014. 23:47Malači, to ka mums valstī ir vajadzīga jauna vara un cita domāšana, sen ir nepieciešams, jo mēs esam pamatīgā purvā.:)
reptilis
08.02.2014. 22:17»
,,,Mārīte
.......vai tas garais raksts bija domāts ļaužu masai, kura pieņems mērus...
...Jūs gribat teikt,ka SC ir kreisie?! Nesmīdiniet cilvēkus....
,,,Mārīte
08.02.2014. 20:27.......vai tas garais raksts bija domāts ļaužu masai, kura pieņems mērus?
.......varu teikt, ka bez šī raksta vai cita raksta, es balsot tāpat vairs neiešu, jo tā ir mana vienīgā iespēja demokrātiski, pieklājīgi un intelektuāli izteikties par to, ko es domāju par politisko varu valstī un par 10 labējo un vienu kreiso partiju kašķiem, kuru kopējā interese ir ņemt kredītus no ES, visu izpārdot investoriem, pat zemi un vilkt pēdējo kapeiku ārā no nabadzīgā iedzīvotāju maka.
........vēlēšanu rezultāts ir paredzams arī bez visām reklāmām TV un rakstiem avīzēs vai kur citur. 100% balsu tiks vienai kreisai partijai, jo nāks klāt vēl 10 000 balsis no iedzīvotājiem, kuri deklarējās Rīgā, lai saņemtu braukšanas karti, bet visas pārējās 10 + divas klāt nākušās labējās partijas nesavāks tik daudz balsu, dēļ balsotājam radītajām grūtībām izvēlēties vienu partiju no desmit. Neeies balsot arī tie, kas vairs netic ne 100 bankām, ne 100 metalurgiem, ne 100 deputātiem, kuri nemaz nav un nekad nav bijuši tautas kalpi. Lai uzvar viena partija un pārējās desmit lai pēc tam taisa referendumu, ka balsstiesīgajam ir jābalso vairs tikai par 1 cilvēku, kā ASV.
Pastals
08.02.2014. 14:57»
N.Māstrihts
Antiglobālisti ir tie paši globālisti, kurus sponsorē globālisti, lai citas partijas (nacionālās) neaizņem neapmierinātā elektorāta nišu
Labi pateikts!:)
Pilnībā pievienojos!
N.Māstrihts
08.02.2014. 14:48»
Jānis
Es atbalstu.Saprotu par ko viņi runā...
Viņi tikai atklāj savus noziegumus, ļaujot domnāt, ka novērsīs.Dodot ticību muļķiem.
nu
08.02.2014. 14:25Tur uz tās lentas sanācis nepareizs uzraksts. Pareizi jābūt- antiglobālistiem no Mildas!
Jānis
08.02.2014. 12:28Es atbalstu.Saprotu par ko viņi runā.
Manuprāt viņi runā tieši,trāpīgi,nomērķējot uz daudziem apgabaliem.
Tēmas kā-banku sistēma,FIAT nauda,ASV valdība,korporācijas,centrālās bankas,monetārās polises,SVF,Pasaules Banka,EU
Ļoti svarīgi ir izprast šīs tēmas.
Daudz,daudz info pieejams ir internetā-PAR BRĪVU.
Un nav jābūt baigi gudrajam lai saprastu visu.
Man pašam ir tā,ka lēni *pielec*,bet pielec ^-^
Veiksmi darbos!
es
08.02.2014. 12:27»
paija
analbētiska ekonomiskā programma. Kā var iedomaties pacelt nodokļus importa precēm, tai pašā laika veicinot eksportu? Vai neienak pratā , ka kā atbildi saņemsim palielinatus nodokļus Latvijas eksporta precēm un tās neviens nepirks. Ekstensīvas lauksaimniecības ierobezošana? Pārejo importēsim? . VAlsts...
Vismaz 50% izmaksu jebkura eksporta produkta sagatavošanai ir imports. Tātad importa nodoklis = eksporta sagraušana.
aha
08.02.2014. 11:51»
reptilis
....pirms revolūcijas Krievijā ļoti maz cilvēku zināja par tādu Ļeņinu un vēl mazāk par Staļinu....Ulmani arī Latvijā neņēma par pilnu
Tieši tāpat praktiski neviens, lasot šo vīru rakstus, nevarēja pat iedomāties, kas notiks kad viņi tiks pie varas.
Aivars2
08.02.2014. 11:39Visu cieņu Sēnes k-gam un viņa domubiedriem! Vispirms jau tāpēc, ka viņi vēlas darīt labu Latvijai.
Cits jautājums ir, vai viņu piedāvātais ceļš tik tiešām darīs labu, un, vai tas ir tas, ko gaida, un līdz ar to, arī atbalstīs Tauta, vai vismaz pietiekami liela tās daļa?
Esmu pārliecināts, ka nē.
Vispirms jau tādēļ, ka tūlītēja izstāšanās krasi samazinās , bet ne paaugstinās mūsu labklājības līmeni, bet paaugstināties tas var sākt tikai pēc ilgākas ekonomikas adaptēšanās jeb piemērošanās jaunajiem apstākļiem.
Tas nav tas, kas var pārliecināt balsot par antiglobālistiem.
Bez tam, patiesi antiglobālas var būt tikai tādas valstis, kā Ziemeļkoreja un Irāna.
Nez vai būs daudz tādu, kuri vēlēsies ko tādu patiesi antiglobālu. Gribam mēs to, vai nē, bet tieši ekonomiskā labklājība ir tā, kura lielā mērā nosaka, cik lieli savas zemes patrioti mēs esam.
Man bija interesanti vērot olimpisko spēļu atklāšanas parādi, kurā mūsu sportistu delegācija tik tiešām bija lielvalsts cienīga.
Visvairāk acīs man iekrita Šveices delegācijas tērpi precīzi viņu karoga krāsās- sarkanas jakas un baltas bikses.
Turpretim mūsu delegācijai apģērba veidotāji nebija atzinuši par nepieciešamu pat visniecīgāko atribūtu karoga krāsās.
Neviļus rodas doma- vai tiešām ne tikai himna mums jāmaina, bet arī karogs, ja jau tas nav pietiekoši labs? Jādomā, ka atrastos pietiekoši daudz sponsoru ne tikai karogiem, bet arī olimpiskajiem tērpiem, ja vien tie būtu visās varavīksnes krāsās?
Tik tālu nu mēs tā kā būtu, un pilnībā piekrītu domai, ka jāmaina ir visa līdzšinējā sistēma, bet pirmkārt jau mājās, un tikai pēc tam ārpusē.
Piekrītu, ka jābūt pietiekošai pārstāvniecībai Saeimā, tomēr domāju, ka antiglobālistiem ir maz izredžu iekļūt Saeimā vispār, kur nu vēl ko mainīt.
Zinu, ka izpelnīšos ne mazumu negatīvu komentāru, tomēr es saredzu reālu spēku Sudrabas personā, jo viņa ar savu līdzšinējo darbu ir iemantojusi godīga un profesionāla cilvēka reputāciju.
Ļoti laba ir doma par deputātu atbildību. Esmu pārliecināts, ka jābūt likumam, ka deputātam jānoliek deputāta mandāts, ja tiek izslēgts no partijas vai arī viņš pārkāpj pirmsvēlēšanu solījumus. Partiju ētikas komisijām būtu jābūt ne tikai ķeksītim, bet reālam spēkam, kas nepieļauj zemu ētisko kritēriju pastāvēšanai partijā.
Tieši Olšteina „sešinieks” bija tas, kurš, pirmkārt, jau bija vainojams pie reformistu neveiksmēm, bet pārējais jau nāca pēc tam. Rezultātu zinām mēs visi, bet tas nenozīmē, ka tādēļ vairs nevar ticēt nevienam.
N.Māstrihts
08.02.2014. 10:32Antiglobālisti ir tie paši globālisti, kurus sponsorē globālisti, lai citas partijas (nacionālās) neaizņem neapmierinātā elektorāta nišu.
martins
08.02.2014. 09:45»
paija
analbētiska ekonomiskā programma. Kā var iedomaties pacelt nodokļus importa precēm, tai pašā laika veicinot eksportu? Vai neienak pratā , ka kā atbildi saņemsim palielinatus nodokļus Latvijas eksporta precēm un tās neviens nepirks. Ekstensīvas lauksaimniecības ierobezošana? Pārejo importēsim? . VAlsts...
Analbetiska :D:D
Klau, Paijinj, iesledz labak tv,pazombejies reklamas, padzer polju pienu,uzmere vaacu sviestu uz maizes un nogriez spanju tomatu ar pipariem no Italijas... Skaisti dzivojam,ne?? Sitada aptaureta domasana mani neizsakami kaitina, neandertaliete,blin !
Aber
08.02.2014. 05:08"bezpriģels" nav tas pats, kas bespreģels...
"vienotība" nav tas pats, kas vienotība...
............
07.02.2014. 23:34»
reptilis
....nemaz nezināju,ka viņiem ir sava mājaslapa...paskatījos-interesanti. Es pirms tam skatījos uz Kreiso patriotu pusi
Vilšanās Kreisajos patriotos,jo ēbrejiska piegarša.
paija
07.02.2014. 22:35analbētiska ekonomiskā programma. Kā var iedomaties pacelt nodokļus importa precēm, tai pašā laika veicinot eksportu? Vai neienak pratā , ka kā atbildi saņemsim palielinatus nodokļus Latvijas eksporta precēm un tās neviens nepirks. Ekstensīvas lauksaimniecības ierobezošana? Pārejo importēsim? . VAlsts plāns,valsts uzņēmējdarbība un kontrolētas cenas . Ir jau bijis .Kapēc jāierobezo bāriņtiesu un socialo darbinieku darbība ?Parējais tuksas frazes -, piemeram, par imigracijas ierobežosanu Dievturības propaganda vispar sviests.Manuprāt kārtejā pajoliņu partija.
arī gribu atbildēt ar visu savu mantu
07.02.2014. 21:09Visa manta mugurā, bagātība - vēderā.
reptilis
07.02.2014. 20:43....nemaz nezināju,ka viņiem ir sava mājaslapa...paskatījos-interesanti. Es pirms tam skatījos uz Kreiso patriotu pusi.
reptilis
07.02.2014. 20:07....pirms revolūcijas Krievijā ļoti maz cilvēku zināja par tādu Ļeņinu un vēl mazāk par Staļinu....Ulmani arī Latvijā neņēma par pilnu:))