Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
BARBARS
09.01.2013. 10:58cilvēkiem galvenais ir beidot jāsaprot ka visi mūsu tā saucamie eirobīdītāji ir nopirkti.. viņus ir nopirkuši pāris banku lobiji un vis...
Tur paskatoties uz to eiroproblēmu automātiski ir skaidrs ka Eiro ieviesšana ir nepārprotama valsts iznīcināšana un es nerunāju tikai par suverenitātes zaudēšanu, es runāju par to ka mūsu lauksaimniekiem ir vāks automātiski, jo Lats būtībā ir vienīgais instruments ko mūsu valsts spētu aizstāvēt savus uzņēmējus..
Niknais
17.12.2012. 19:15Eiro ieviešana nozīmē suverinātes zaudēšanu de facto, de jure mēs to zaudējām balsojot 2004 gadā par iestāšanos ES. No otras puses Eiro ieviešana var izrādīties arī pozitīva pie nosacījuma, ka mūsu valdība izrādās profesionālāku zagļu brigāde nekā eiroparlaments.
SS
15.12.2012. 00:53»
007
Un, kā iet Vācijā, Francijā, Holandē? Kā Igaunijā
Pilnīgā pakaļā! Nezina kā atkratīties no tiem eirošekeļiem.
glups
14.12.2012. 15:33Vai tad nav neviena kas to glupo noņem no siles,šitā jaunajai tautai ļoti ātrs gols.
Ex-seržants
14.12.2012. 10:01»
g.a.
Baidos, ka nekas nesanāks. Tur ir tādi paši "eksperti" kā otrā pusē. Vēl vairāk - domāju ka arī šī grupa nav pret eiro, viņi ir pret otru grupu. Izskatās vairāk ka tā spēlīte ir tikai par cik un ko
Tā lata atbalsta grupa ar LV patriotu Kabanovu priekšgalā grasās piesaistīt arzemju ekspertus. Nez cik tas nopietni,-
"Eiro ieviešana pašlaik virzās ar paātrinātiem tempiem un neiedziļinās problēmās, kas gaida tautsaimniecību un sabiedrību pēc eiro ieviešanas. Mēs ar grupas dibināšanu gribam piesaistīt ekspertus un citas valsts analītiķus, kas nav eiro zonā, piemēram, Zviedrijas un Dānijas. Man šķiet, ka tas būtu interesants process, kas palīdzētu sabiedrībai izprast eiro ieviešanu," žurnālistiem teica Kabanovs.
-----------------
Vipar jau runā pareizi, neskatoties uz patieajiem iemesliem. Un iemesls ir- paust savi maizes tēvu (elektorata) intereses. Kadas tas interses visiem zināms izvēle par labu visās jomās,vai gandrīz visās, atplikušai Krievijai. Domrovskis veiksmīgi izteicvās šai sakarā- "Divu ātrumu Eiropa". Ja kas, tad paši krievi (domājošā daļa) šo atpalicību atzīst. Bet tie , kas vārdos neatzīst, atzīst darbos- glabā savu naudu arzemju kontos, sūta bērnus mācīties un paši mīl pavadīt brīvo laiku arpus Krievijas. Tadiem Kabanoviem un Ušakoviem ir izdevīgi, ka vietejioe krievi dzīvo postpadomju ilūzijas, jo savadāk viņi nafig būtu kadam vajadzīgi.
Par ZZS piekrītu- naturals tirgus.
g.a.
14.12.2012. 09:11»
Ex-seržants
Pieņemsim. Tikai tas nenozīmē, ka Eiro pretinieku (SC, ZZS) piedāvato ekspertu teiktajā ,nevar būt kaut kas racionals un pamatots kurā der ieklausīties,neatkarīgi no iemesliem , kapēc šie politiskie grupējumi ir pret eiro
Baidos, ka nekas nesanāks. Tur ir tādi paši "eksperti" kā otrā pusē. Vēl vairāk - domāju ka arī šī grupa nav pret eiro, viņi ir pret otru grupu. Izskatās vairāk ka tā spēlīte ir tikai par cik un ko?
Viedoklis
13.12.2012. 22:53Man izskatās ka tā kā TVNET ir lielas auditorijas lasītāji, tad nu šo mēdiju izmanto lai manipulētu ar sabiedrības domu, dzēšot un bloķējot visus tos kas argumentēti diskutē ne pa spalvai. Atstāj tikai rupekļus (kas paši sevi diskreditē) un tos kas piekrīt Vienotībai & Co.
Viedoklis
13.12.2012. 22:48»
@
Pietiek com šis fenomens ir jāpapēta. Tur notiek netīra spēle, jo rupjus komentārus pret lata atbalstītājiem patur. Un arī pret krieviem kurinošus patur
Šeit ir tā sarakste:
https://twitter.com/Viedoklis_lv/status/278893062292385792
Es tur vēl pievienoju komentāru ar labojumu, lai teksts skanētu:
"1. Aizņemties eiro kad to devalvē ECB ir izdevīgi - mazāk jāatdod."
Nevienu TVNET noteikumu neesmu pārkāpis. Pakonsultējoties ar cilvēkiem kas pārzin likumus saņēmu šādu komentāru.
Tvnet būtiski jauc trīs dažādus terminus: ziņas, faktus un viedokli.
Fakti ir pakļaujami patiesības pārbaudei, un to pastāvēšana var tikt pierādīta. Ja kāds apgalvo faktu, kas aizskar personas goda un cieņu, piemēram, piedēvējot šai personai konkrētas krimināli sodāmas darbības, tad šī fakta paudējam ir jāpierāda izteikumu atbilstība patiesībai.
Turpretī viedoklis nav pakļaujams patiesības pārbaudei. Tas atspoguļo personas subjektīvu vērtējumu par kādu personu, tās darbību vai kādu notikumu. Tādēļ tas nevar būt ne patiess, ne nepatiess, lai arī cik nepieņemams tas kādam neliktos. Tā kā viedokļa atbilstību patiesībai pierādīt nav iespējams, šāda prasība jau pati par sevi tiks vērtēta kā vārda brīvības pārkāpuma.
ECT ir vairākkārt uzsvērusi, ka vārda brīvība attiecas ne tikai uz “informāciju” un “idejām”, kas tiek uztvertas labvēlīgi, bet arī uz tādām, kas aizskar, šokē vai satrauc.
Tiesa, viedoklis nevar būt pasniegts rupjā manierē, kas noteikti neattiecas uz Tavu komentāru. Viedokļa un ziņas nošķiršanai ir ļoti būtiska nozīme. Tas dažkārt gan var būt grūts uzdevums, jo īpaši tādēļ, ka viena publikācija, kā izriet no minētā piemēra, var vienlaikus saturēt gan faktus, gan, pamatojoties uz tiem, izteiktu viedokli.
Būtiskākā ir nevis izteikuma gramatiskā interpretācija vai tas, ka izteikums pausts apgalvojuma vai pieņēmuma formā, bet publikācijas vai izteikumu kopējais konteksts.
Tā kā Tu esi izteicis savu viedokli pieņemamā formā, tā cenzēšana ir Satversmes 100. panta pārkāpums(''100. Ikvienam ir tiesības uz vārda brīvību, kas ietver tiesības brīvi iegūt, paturēt un izplatīt informāciju, paust savus uzskatus. Cenzūra ir aizliegta.''), kā arī Konvencijas 10. PANTU
Izteiksmes brīvība
1. Ikvienam ir tiesības brīvi izteikties. Šīs tiesības ietver uzskatu
brīvību un tiesības saņemt un izplatīt informāciju un idejas
bez iejaukšanās no publisko institūciju puses un neatkarīgi no
valstu robežām. Šis pants neierobežo valstu tiesības noteikt
radioraidījumu, televīzijas raidījumu un kino demonstrēšanas
licencēšanas režīmu.
2. Tā kā šo brīvību īstenošana ir saistīta ar pienākumiem un
atbildību, tā var tikt pakļauta tādām prasībām, nosacījumiem,
ierobežojumiem vai sodiem, kas paredzēti likumā un nepieciešami
demokrātiskā sabiedrībā, lai aizsargātu valsts drošības, teritoriālās
vienotības vai sabiedriskās drošības intereses, nepieļautu nekārtības
vai noziedzīgus nodarījumus, aizsargātu veselību vai tikumību,
aizsargātu citu cilvēku cieņu vai tiesības, nepieļautu konfidenciālas
informācijas izpaušanu vai lai saglabātu tiesu varas autoritāti un
objektivitāti.
007
13.12.2012. 22:39»
Rihards
Nu raksts ir tīrs sviests. Hermanis ir aizmirsis, ka Wallstreet.lv ir ievēlēts par Mazo investoru asociācijas vadītāju - tur viņš jau vairāk kā pusgadu nav atbildējis, kad būs nākamā sanākšana un kā sokas ar dažādu jautājumu risināšanu. Būtu tur jautājumu uzdevis, saņemtu 100% atbalstu Eiro ieviešanai...
Jā, arī es no Hermaņa gaidīju lielāku konkrētību un argumentus, bet...
Rimševicam un Vilkam argumenti ir vāji, bet vismaz ir kaut kādi, kurpretī Ošlejam tādu nav un nav bijuši!
007
13.12.2012. 22:35»
Di Caprio no kuga
Paprasiet expertiem Anglija, Zviedrija, Danija, Polija? Ka viniem ar ekonomiku sodien? Iet slikti EU? Bet paprasiet un paskatieties ka iet Griekija, Spanija, Portugale, Italija ar EUR pirms vienpersoniski ieviesot to Latvija
Un, kā iet Vācijā, Francijā, Holandē? Kā Igaunijā?
007
13.12.2012. 22:33»
Guntars
Piekrītu..Dambrovska baltais kuģītis saucās par Titāniku
Vēl viens analfabēts.
@
13.12.2012. 22:01»
Viedoklis
Lai komentētu ir jāautorizējas ar lietotāju - ko jau viņi ir bloķējuši. Veidot katru reizi jaunu lai tikai komentētu - nav racionāli
Pietiek com šis fenomens ir jāpapēta. Tur notiek netīra spēle, jo rupjus komentārus pret lata atbalstītājiem patur. Un arī pret krieviem kurinošus patur!
Karote
13.12.2012. 20:39Nu ko referendums.. ja vajadzēs, mierīgi noviltos rezultātus.. ,ko ,domāju, jau ietrenēja ar iestāšanās referendumu. Virziens ,pavēle Valdiņam un co ir dota, un būs kā vajag. Ja vien pati eu līdz tam laikam nepaputēs.
hm
13.12.2012. 15:43Ne par raksta tēmu, bet komentāros skarto. Arī mani nobloķēja TVNETs. Bet laikam par to, ka es viņiem uzbraucu - vakar bija raksts, ka "tūdaliņi ir par eiro". Es tvnetam komentārā uzprasīju par tūdaliņiem un pajautāju - vai tvnetu drīkstu saukt par pideriņiem, jo daži dzied "tūdaliņ-tagadiņ", bet es gribēju par tvnetu uzdziedāt "pideriņ - tagadiņ raksta visād glupībiņ".
Viedoklis
13.12.2012. 13:44»
TVNET ir
nobloķējis arī mani
Lai komentētu ir jāautorizējas ar lietotāju - ko jau viņi ir bloķējuši. Veidot katru reizi jaunu lai tikai komentētu - nav racionāli.
Pie tam te ir jārīkojas pret cenzūru pēc būtības, nevis jāmēģina to tehnoloģiski apiet.
Gatis no Reformu partijas.
13.12.2012. 13:07»
cucmex
mēs dzīvojam brīvā tirgus un konkurences apstākļos un neviens nevienam nevar un nedrīkst diktēt par cik un kas būtu jātirgo, gribēs un pacels cenas kaut 5x(cits jautājums kurš tad pirks ja konkurents pacels tikai 3X
Tad paceļas jautājums par to, kāpēc pie mums valda karteļi? Cenas ir apbrīnojami "saliedetas". It īpaši frmācijā un degvielas tirdzniecībā.
Karteļi nav īsti likumīgi. Un vai nepamatotas cenu celšanas ir likumīgas? Pat brīvā tirgus apstākļos? Izmantojot dominējošos stāvokļus?
cucmex
13.12.2012. 12:45»
Gatis no Reformu partijas.
Bravo autoram! Gluži manas domas (ap 90...
mēs dzīvojam brīvā tirgus un konkurences apstākļos un neviens nevienam nevar un nedrīkst diktēt par cik un kas būtu jātirgo, gribēs un pacels cenas kaut 5x(cits jautājums kurš tad pirks ja konkurents pacels tikai 3X)
Gatis no Reformu partijas.
13.12.2012. 12:37Bravo autoram! Gluži manas domas (ap 90%).
Vienīgi nevajag EUR ieviešanas negatīvās sekas pētīt, bet apkarot.
EURO ieviešanas likuma paketē, būtu jābūt likumam, kas veikalu ķēdes, kas lielākas par, piemēram, 10 veikaliem, katru mēnese sākot ar 2013. gadu ik mēnesi Ekonomikas ministrijai sūta datus par aktuālajām cenām uz "atslēgas" produktiem. Piens, gaļa, olas, maize. (kā teica sovhoza priekšsēdis lugā "Ar būdu uz Baznīcu") Kā arī vēl kādas preces. Tas pats citās nozarēs, degvielas tirgoņus un farmacētus ieskaitot.
Šos datus apkopo un pēc EUR ieviešanas salīdzina. Ja kāds uz urāā ceļ cenas - liek virsū sodus.
Ar publiskajiem "fuj" nekas līdzēts nebūs.
Rihards
13.12.2012. 12:10Nu raksts ir tīrs sviests. Hermanis ir aizmirsis, ka Wallstreet.lv ir ievēlēts par Mazo investoru asociācijas vadītāju - tur viņš jau vairāk kā pusgadu nav atbildējis, kad būs nākamā sanākšana un kā sokas ar dažādu jautājumu risināšanu. Būtu tur jautājumu uzdevis, saņemtu 100% atbalstu Eiro ieviešanai, jo visi vērtspapīru tirgus dalībnieki nevar vien sagaidīt, kad tiks apvienotas Baltijas biržas un palielināsies likviditāte, kas lata dēļ ir zemākā no 3 Baltijas valstīm. Tāpat šos Eiro jautājumus Hermanis varēja pārrunāt vispirms savā partijā, kas nepārprotami atbalsta Eiro ieviešanu, un tikai tad rakstīt publiskas vēstules, ka viens pats nevarot savilkt plusus un mīnusus. Nu kādas Tev Hermani problēmas? Paņem vienā pusē Rimševica, Vilka argumentus, bet otrā Oša un lieta darīta!
TVNET ir
13.12.2012. 11:46nobloķējis arī mani.
Pietiek com ir jāpapēta, kādu lomu spēlē šis pederastus mīlošais un citādi provokatīvais portāls.
Bet viņu aizsardzību apiet var viegli. Google > TOR Browser. Pasaulē vairāk adrešu, nekā TVnet administratori aizdomājas. :)
Skat
13.12.2012. 11:45Ja piespiedus ieviesiis 2014.g. eiro un mees iesliigsim veel lielaakaa nabadziibaa, kaa varas viiri peec tam skatiisies tautai aciis? Jeb atkal staastiis mums "pozitiivas pasacinjas"? Tfu!!!
Ex-seržants
13.12.2012. 09:10»
Viedoklis
Es viņiem uzdevu jautājumu kāpēc pret mani tiek izvērstas represijas un cenzēti mani komentāri (tagad arī pilnībā bloķēts) kas nepārkāpj nevienu no TVNET deklarētajiem noteikumiem. Patiesībā mani komentāri bija ekonomiski argumentēti atsaucoties uz vispār zināmies biznesa likumiem un notikumiem labi...
Ja taisnība ko saki, tad šādus portālus vajag konsekventi ignorēt. Savulaik ZRP (visas tautas partijas) mājas lapā arī cenzēja komentus. Kopš tā laika es tur degunu nebāžu.
sp
13.12.2012. 08:58Kas ar kuģi kas ar PSRS ražotu laivu Nirok-4. Redz Dombrovskim ta jau noveiksies ka zin ar ko brauks un kaa buus
pilsonis
13.12.2012. 08:27Lietas ir jāsauc patiesos vārdos- nevis par eiro ieviešanu, bet par lata zaudēšanu. Jebkurā gadījumā, ja lata jēga zūd, tā vietā nāks kāda cita valūta. Ieviešot eiro, mās atzīstam, ka tā turpmākā jēga ir zudusi. Līdz ar to priecāties par eiro ieviešanu ir tas pats, kas 40.gadā bija priecāties par krievu tanku ienākšanu un krievu rubļa ieviešanu. Abi ir valsts suveneritātes zaudēšana un sekas tam, ka valsts līdzšinējā politika ir cietusi pilnīgu fiasko. Nosaukt to par sasniegumu ir rīkoties tāpat kā rīkojās Kleopatra pēc kaujas zaudēšanas- lika visiem svinēt spožu uzvaru. Tas pats ir tagad. Valsts minitārās politikas izgāšanos pasniedz kā spožu uzvaru. Tik pat labi mēs varam ieveist pie sevis arī ASV dolāru vai Ķīnas juaņu. Mums neviens to neaizliegs.
Viedoklis
13.12.2012. 07:53»
jautājums
kā tu varēji no TVnet saņemt e-pastu? tur tak pie komentāriem neprasa e-pastu norādīt. vai arī tu to komentu rakstīji, ielogojies caur kādu sociālo tīklu? vnk es nesaprotu, kā viņi tavu e-pastu uzzināja
Es viņiem uzdevu jautājumu kāpēc pret mani tiek izvērstas represijas un cenzēti mani komentāri (tagad arī pilnībā bloķēts) kas nepārkāpj nevienu no TVNET deklarētajiem noteikumiem. Patiesībā mani komentāri bija ekonomiski argumentēti atsaucoties uz vispār zināmies biznesa likumiem un notikumiem labi dokumentētiem - taču saņēmu no TVNET atbildi ka es maldinu lasītājus tāpēc tieku cenzēts/bloķēts.
jautājums
13.12.2012. 07:46»
Viedoklis
Interesants pavērsiens radās šodien TVNETā - izskatās ka tur Vienotības taustekļi arī it tikuši un sistemātiski tiek dzēsti visi komentāri, kas ir objektīvi un ar ekonomiski pamatojumu PRET eiro ieviešanu, pēc komentāru dzēšanas arī lietotāji tiek bloķēti - to adreses lai nekad nevarētu komentēt. Es...
kā tu varēji no TVnet saņemt e-pastu? tur tak pie komentāriem neprasa e-pastu norādīt. vai arī tu to komentu rakstīji, ielogojies caur kādu sociālo tīklu? vnk es nesaprotu, kā viņi tavu e-pastu uzzināja???
Di Caprio no kuga
13.12.2012. 00:59Paprasiet expertiem Anglija, Zviedrija, Danija, Polija? Ka viniem ar ekonomiku sodien? Iet slikti EU? Bet paprasiet un paskatieties ka iet Griekija, Spanija, Portugale, Italija ar EUR pirms vienpersoniski ieviesot to Latvija!
Viedoklis
12.12.2012. 23:04Interesants pavērsiens radās šodien TVNETā - izskatās ka tur Vienotības taustekļi arī it tikuši un sistemātiski tiek dzēsti visi komentāri, kas ir objektīvi un ar ekonomiski pamatojumu PRET eiro ieviešanu, pēc komentāru dzēšanas arī lietotāji tiek bloķēti - to adreses lai nekad nevarētu komentēt. Es saņēmu no TVNET administrācijas e-pastu ka mans teksts kurā nebija nekādu lamuvārdu tikai argumentācija par to ka turpinoties ECB politikai uzpirkt neierobežoti daudz valstu parādu zīmju notiek eur drukāšana un tātad devalvācija ar inflāciju - tika uzskatīts kā maldināšana un dzēsts/bloķēts.
Tāda lūk jauna agresīva politika tiek piekopta pret tiem kas uzdrošinas domāt, jautāt un komentēt neatkarīgi no vienotības propogandas.
jozeps
12.12.2012. 22:28VVF ,kalvelis bez Tautas referenduma atdeva 2 %
Latvijas zemi un tagad dommbrrovskij & co - atdos
Latvijas naudu bez Tautas referenduma. ekonomiskkāa
okkupaacija. = viss pārdots, kāposts shiem contos.
beztiesiska vallstelle rullleee
Ex-seržants
12.12.2012. 20:32»
hmm
NEATKARĪGIE eksperti ir pērkami tāpat kā atkarīgie, tikai prasa vairāk! :D
Pieņemsim. Tikai tas nenozīmē, ka Eiro pretinieku (SC, ZZS) piedāvato ekspertu teiktajā ,nevar būt kaut kas racionals un pamatots kurā der ieklausīties,neatkarīgi no iemesliem , kapēc šie politiskie grupējumi ir pret eiro.
westyork
12.12.2012. 19:36kaapeec no jauna ir jaaizgudro ritenis!? Neticu, ka Igaunijas valdiiba vai zurnaalisti nav veikusi kaadus secinaajumus peec eiro ieviesanas...Varbuut kaads vienkaarshi var paartulkot so informaaciju no igaunu valodas.
DD
12.12.2012. 19:00Nevajag stāstīt, ka tipa nevienam pēdējos desmit gados nebija ienācis prātā izvērtēt lēmumu par eiro un neviens nav neko vērtējis.
hmm
12.12.2012. 18:52NEATKARĪGIE eksperti ir pērkami tāpat kā atkarīgie, tikai prasa vairāk! :D
Ex-seržants
12.12.2012. 17:32Kaut ko jau Dombrovskis ir mēginajis skaidrot-
http://www.ir.lv/2012/12/11/dombrovskis-latvijai-ir-izdevigi-pievienoties-eirozonai
Cita lieta, ka auditorijā nebija ekspertu, kas varētu oponet vai uzdot sakarīgus jautājums.
Skaidrs , ja valdība algos ekspertus, tad tā būs nevis diskusija bet smadzeņu skalošana uu efekts var izradīties pretējs. Šai ziņā var piekrist raksta autoram.
Un īpass bonuss autoram par to, ka nepaslinkoja un uzrakstīja vēstuli valdībai. Atbildi vajag publiskot
laiva
12.12.2012. 17:12Šitais muļķis braukšot pa tuksnesi ar baltu kuģi, cik gadus interesanti brauks.