Imants Kalniņš: "Es savus uzskatus par Krieviju un Putinu neesmu mainījis..."
PIETIEK02.03.2014.
Komentāri (0)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
asa
01.09.2015. 15:38Biēdiēša ir proparcija kad viens no simta spēj sakarīgi spriēst,tauta ir pataīsita par aitu baru.Šadai tautai nākotnes nav.
nu re
28.06.2015. 15:28http://apollo.tvnet.lv/zinas/imants-kalnins-pienemis-islamticibu/689962 protams ka katra viedoklis ir jāuzklausa.Mans ir tāds ja cilvēkam visu mūžu ir galvā troksnis un to var izlikt notīs tad viss kārtībā,līdzsvarā.Bet pienāk brīdis kad sākas tāds kā jucekli .Vienu dienu to ,citu šo.Kuru ticības atzaru tad cienījamais mākslinieka kungs pieņems un vai mums būtu jābaidās, uzturēties tuvāk viņam pa 200 metriem.
jan
15.10.2014. 00:04prieks par Kalniņu, viņš māk delikāti pamatot. paldies. kas ir savas valsts un tautas patriots?... mana mēraukla ir iedzīvotāju skaita samazināšanās. Hitleram bija problēma Osvencimas dūmi smirdēja visā eiropā, bet progress un tautas iztvaiko nemanot.
aiks
14.10.2014. 15:30Pilnigi piekritu talredzigajam Kalninam.Visu cienu.Varbut ir jabeidz atcereties bijusie laiki PSRS sastava.Sapratigs komentars,prieks tiem kam vel ir palicis veselais saprats.A parejie lai no negativajam emocijam aiziet lidz tam.Tad ari bus skaidrs kas ir kas.Negativas emocijas trauce ieraudzit patiesibu.
DM
28.09.2014. 21:04»
ja....
Pilnīgi piekrītu Kalniņam. Pie kam, par Ukrainu vēl var pievienot vēsturisko aspektu. Ja rietumukraiņi tā grib, lai rīko referendumu un atdalās. Vēsturiski tos gudriniekus pievienos tādas bagātas valstis kā Bulgārija, Polija un kas tur vēl var uz to pretendēt. Arī pilnīgi skaidrs, ka ne jau krievi sāka...
Mans vīrs izauga 15km no Ukrainas robežas, un Austrumukrainā viņam ir daudz paziņu. Vai viņi gribēja atdalīties no Ukrainas? Nē. Vai viņiem kāds jautāja, ko viņi grib? Nē! Vara bija bruņotu bandītu rokās un kaujiniekus no Krievijas veda pār robežu kamazos ātrāk, kā kāds paspēja saprast, kas notiek. Par karu un izlietajām asinīm Ukrainā pilnībā ir atbildīga Krievija. Kā to saprot arī daudzi krievi, par spīti varas veiktajai smadzeņu skalošanai
DM
28.09.2014. 20:54»
Uldis Sēne
Nabaga Kalniņš! Spēju iedomāties viņa sajūtu, komentāros lasot, cik milzīgs daudzums letiņu tomēr ir tik aprobežoti, ka nespēj saskatīt un sev atzīt, ka NATO zemiskie izgājieni(un līdz ar to, arī LV) uz doto momentu ir daudz noziedzīgāki, asiņaināki par Krievijas ārpolitiskajiem vipendroniem. Varētu...
Ja gribi ieraudzīt lumpenu, paskaties spogulī. Kā var būt cilvēks tik aprobežots? Domāt globālā mērogā pat neieteikšu, bezcerīgi
DM
28.09.2014. 20:46»
Osis
Pilnīgi piekrītu I.Kalniņam.Esmu dzīvojis Krievijā vairāk nekā 20 gadus. Par krievu tautu vislabākās atmiņas. Viņi ir saprātīgāki par mums, sakarīgāki spriež un analizē.Lai viņiem gaiša nākotne
Mans vīrs Krievijā ir izaudzis, un kā visi inteliģenti un saprātīgi krievi ir pret putinu un viņa gebņu
DM
28.09.2014. 20:42»
Liepāja
Vai nu vecuma plānprātība, vai nu naudas dēļ dvēseli pārdod
Gluži manas domas! Lai gan tie miljardi, ko tērē Krievija smadzeņu skalošana, arī nav velti tērēti
janis
13.09.2014. 12:42»
paija
Diemžēl neviens netaisās iebrukt Krievijā, lai gan būtu iemesls. Nav gan neviena kaimiņvalsts, kurā Krievija nebūtu kādreiz iebrukusi, bet pēc 90. gada visas zemes,kur atradies Krievijas karsspēks- Gruzija, Moldova,ragad Ukraina ir zaudejusi savas zemes
tu ameriku nepieskaitiji.
janis
13.09.2014. 12:36»
Īstais latvietis
Cepuri nost,zelta vārdi.No iznīcības mūs var paglābt tikai Krievija
cepuri nost.
janis
13.09.2014. 12:32»
Īstais latvietis
Cepuri nost,zelta vārdi.No iznīcības mūs var paglābt tikai Krievija
zelta vardi
janis
13.09.2014. 12:17»
RexPi
Brežņeva laikā Kalniņš radīja foršas dziespmas par mīlestību, Ļeņinu um partiju, saņēma labu piķi, tēloja disidentu, dr'[aza un mainīja skuķus uz nebēdu, a ko tagad?.. Beigusies dzīve zļā un LNNK deputāta mandāts. ES VIŅU SAPROTU, arī Dimiteram , kurš saēdies mammītes gādātos PSRS labumus ir līdzīgi...
kas ir Kalniete, Vaidere......un parejie komonisti kuri ir pie varas.
janis
13.09.2014. 12:03»
biedrs Siliņš
Vecais āksts ir par kautko sarūgtināts (varbūt diezgan naudas viņam nepamet) un tagad cenšas "ieriebt" Latvijai
es ari esmu Silins bet nesmu tads sudu bralis ka tu.
janis
13.09.2014. 11:59»
andza
Tu pats esi slims. Viņš pareizi pateica- latvieši ir bezmugurkaulnieki
kalnins ir pareizs cilveks
Odze
30.05.2014. 23:09Labi, ka Latvijā vēl dzīva inteliģence, kas spējīga atzīt savus maldus... un jau redzot īstenību, uzdrošināties teikt pašsaprotamo.
Tā ir liela drosme - nebaidīties būt norietam..., jo izdresētā "ganāmpulka" uzdevums - agresīvi spļaut acīs, kuras redz...
77
05.04.2014. 20:05»
88
Es nekad neesmu apmeklējis Kalniņa koncertus un nekad to arī nedarīšu . Ir pretīgi skatīties uz prātu izkūkojušu vecu onkulīti
ar to nu gan nevajadzētu lepoties!
meistars
22.03.2014. 07:54Tagad saprotu, kāpēc Imanta mūzika ir tik vieda...jo to ir sarakstījis Cilvēks!!! Turies , Imi!!!
cereetaajs
15.03.2014. 09:07Izskaidrojums ir vienkāršs, sperma beigusies un tagad tiek sūktas muguras smadzenes.
Osis
13.03.2014. 20:30Pilnīgi piekrītu I.Kalniņam.Esmu dzīvojis Krievijā vairāk nekā 20 gadus. Par krievu tautu vislabākās atmiņas. Viņi ir saprātīgāki par mums, sakarīgāki spriež un analizē.Lai viņiem gaiša nākotne.
biedrs Siliņš
09.03.2014. 23:57»
BARBARS
Lai kā man viņš besītu ar visām viņa dziesmelēm, bet nu ir viņam taisnība...
Vecais āksts ir par kautko sarūgtināts (varbūt diezgan naudas viņam nepamet) un tagad cenšas "ieriebt" Latvijai.
Ivans Straume
09.03.2014. 23:54Mantiņam Kalniņam piemeties alcheimers. Tādu nav vērts vairs intervēt.
hm
08.03.2014. 03:27»
N.Māstrihts
Piekrītu Kalniņa viedoklim...
kaut kas ar tevi nav kārtībā, ja tev šķiet, ka slikta ekonomika ir sliktāka par karu, reāliem dzīvības draudiem, izsūtīšanām un vēl sliktāku ekonomiku - visiem tiem "labumiem", ko mums var piedāvāt Krievija.
BARBARS
07.03.2014. 14:47Lai kā man viņš besītu ar visām viņa dziesmelēm, bet nu ir viņam taisnība..
Tie cilvēki kas bija uz barikādēm ir cinijušies par brīvu un neatkarīgu Latviju nevis kautkādu Eiropos holkozu... Un tas nenozīmē ka automātiski esi Par krieviju, tas nozīme ka Cilvēks ir PAR LATVIJU....
Un no tiem 100 purniem nav neviena aks cīnas par latviju visi cinās par Krieviem vai eiropiešiem vai USA... Nevienu neintresē Latvieši..
Bite
07.03.2014. 09:27»
putinka
Kalniņ, vai uz 9. maija svētkiem esi uzaicināts? Varēsi uz garmoškas pie pieminekāl kaut ko tautisku nospēlēt
Tas vecis tiešām ir galīgi nojūdzies!
jokoham
07.03.2014. 07:00Neticās,ka viņš bija iekš LNNK. Bet nu varbūt pašlaik kāda neindificēta slimība šo kungu piemeklējusi,ka nespēj uztvert informāciju un apstrādāt to,izskatās ,ka Pauls ar to pašu slimo...
SS
06.03.2014. 16:26bankrotējušās Rietumu "demokrātijas" šakāļi... izklausās ka vārdi no oratorijas debīlajam urlu caram Vladimiram.
BEDRĪTIS
06.03.2014. 12:29ŠIS STOSTIITĀJS GALĪGI SAPĪPĒJIES.....VAI NEBŪTU LIETDERĪGĀK AIZIET PIE DĒLIŅA UZ BAZNĪCU!!!! VARBŪT BAZNIICA SALIKS VISU PA PLAUKTINJIEM UN VAIRS DUMJI NEIZTEIKSIES......
albis
06.03.2014. 05:32Šitam nabagam tie meldiņi patiešām tās smadzenes ir rihtīgi saskalojuši,tāpēc noteikti vajadzīga stingra ārstu uzraudzība un kopšana.
ainūrs
05.03.2014. 21:02Varbūt Kalniņš ,tāpat kā Žerārs Depardjē pieņems krievijas pilsonību,.
andza
05.03.2014. 15:30»
RexPi
Brežņeva laikā Kalniņš radīja foršas dziespmas par mīlestību, Ļeņinu um partiju, saņēma labu piķi, tēloja disidentu, dr'[aza un mainīja skuķus uz nebēdu, a ko tagad?.. Beigusies dzīve zļā un LNNK deputāta mandāts. ES VIŅU SAPROTU, arī Dimiteram , kurš saēdies mammītes gādātos PSRS labumus ir līdzīgi...
Nigera daikta sūkàtājs...
andza
05.03.2014. 15:29»
Nu tiešām
Imka skaidri nojucis
Tu pats esi slims. Viņš pareizi pateica- latvieši ir bezmugurkaulnieki...
Kirbis
04.03.2014. 08:28»
sig
Nobijāties gan ne pa jokam,svešu pakaļu laizītāji
Izdrāz, Putin, Merkeli, VVF un Grantiņa sievu vācieti!
Sig to RexPI
04.03.2014. 08:01Vis tevis uzskaitītais arī ir Cilvēka cienīga
dzīve.
Foršas dziesmas ir foršas dziesmas vai par
ļeņiniem vai kaupēniem laupītājiem.
RexPi
04.03.2014. 07:35Brežņeva laikā Kalniņš radīja foršas dziespmas par mīlestību, Ļeņinu um partiju, saņēma labu piķi, tēloja disidentu, dr'[aza un mainīja skuķus uz nebēdu, a ko tagad?.. Beigusies dzīve zļā un LNNK deputāta mandāts. ES VIŅU SAPROTU, arī Dimiteram , kurš saēdies mammītes gādātos PSRS labumus ir līdzīgi.
sig
04.03.2014. 07:32Nobijāties gan ne pa jokam,svešu pakaļu laizītāji.
Kalniņi nezin ,Pauli nezin, bļauri ar šadurskiem
un freibergām zin.
Kas bija Jūsu vecāki ,kad Kalniņi ,Saharovi
un Astras saglabāja savu seju.
aksu
03.03.2014. 23:03nu jāā. sapnis par neatkarīgu Latviju ir izsapņots... Te nu Kalniņam ir pilnīga taisnība!
Nu tiešām
03.03.2014. 22:36Imka skaidri nojucis..
Ko tik ar cilvēku neizdara kaļķis galvā un Saeimā iegūti hemoroīdi.
paija
03.03.2014. 20:19»
Uldis Sēne
Nabaga Kalniņš! Spēju iedomāties viņa sajūtu, komentāros lasot, cik milzīgs daudzums letiņu tomēr ir tik aprobežoti, ka nespēj saskatīt un sev atzīt, ka NATO zemiskie izgājieni(un līdz ar to, arī LV) uz doto momentu ir daudz noziedzīgāki, asiņaināki par Krievijas ārpolitiskajiem vipendroniem. Varētu...
Vemt gribas no tadiem kā Kalniņš un tu Putina apjūsmotājiem pašreizejā situācijā.Mums ir maza cerība uz NATO, lai ari te Krievija negāztos aizsargāt savus tautiešus un pilsonus un nepievienotu sev daļu Latvijas zemes. Likumu jau tikko pieņēma
putinka
03.03.2014. 20:00Kalniņ, vai uz 9. maija svētkiem esi uzaicināts? Varēsi uz garmoškas pie pieminekāl kaut ko tautisku nospēlēt?
Misija
03.03.2014. 19:54»
Indra
Un šis cilvēks ir sarakstījis"Pūt vējiņus
Visnopietnākais komentārs!
Es arī esmu par to domājusi... kāpēc tā aptumšojas skaistas melodijas?...
Vienīgi ko varu ieteikt - lai mākslinieks dodas dzīvot Putina tuvumā, varbūt kļūs laimīgs. Lai paprasa padomu Depardjē - kā to pareizi izdarīt...
viedoklis
03.03.2014. 19:43Kalnina izpratnee visi no arpuses vainigi, tikai ne pati valdiba un saeima un siles draugi, kas izzaga Latviju un izdzina iedzivotajus. Vara Latvijaa ir tik korumpeta, ka vienkarsi tapec nekada valsts izaugsme nav iespejama. Un koruptivos likumus taisit piedalijas ari Kalnins. Tik mazu un labu valsti nesakartoja 23 gados! Tas ir izsmiekls un noziegums! Tagad notrallina pedejo, kas palicis - mezus, zemi un ipasumus.
Uldis Sēne
03.03.2014. 19:14Skarbajiem, bet naivajiem Kalniņa nolicējiem der padomāt, ka mēs, kā pierobežas valstiņa, esam un būsim tipiska lielgabalu gaļa divu nekrietnu milžu cīņā, kamēr būsim kaut vienas no abām sastāvā. Ja sāksies kādi mēsli, tad visvairāk cietīsim mēs, jo, kā parasti, viss kauju trakums ies pāri mums, nevis ASV, Britānijai un R-Eiropai.
paija
03.03.2014. 19:09»
ja....
Pilnīgi piekrītu Kalniņam. Pie kam, par Ukrainu vēl var pievienot vēsturisko aspektu. Ja rietumukraiņi tā grib, lai rīko referendumu un atdalās. Vēsturiski tos gudriniekus pievienos tādas bagātas valstis kā Bulgārija, Polija un kas tur vēl var uz to pretendēt. Arī pilnīgi skaidrs, ka ne jau krievi sāka...
Diemžēl neviens netaisās iebrukt Krievijā, lai gan būtu iemesls. Nav gan neviena kaimiņvalsts, kurā Krievija nebūtu kādreiz iebrukusi, bet pēc 90. gada visas zemes,kur atradies Krievijas karsspēks- Gruzija, Moldova,ragad Ukraina ir zaudejusi savas zemes
Uldis Sēne
03.03.2014. 19:08Nabaga Kalniņš! Spēju iedomāties viņa sajūtu, komentāros lasot, cik milzīgs daudzums letiņu tomēr ir tik aprobežoti, ka nespēj saskatīt un sev atzīt, ka NATO zemiskie izgājieni(un līdz ar to, arī LV) uz doto momentu ir daudz noziedzīgāki, asiņaināki par Krievijas ārpolitiskajiem vipendroniem. Varētu padomāt, ka neviens vairs lasīt neprastu, izliekoties neredzam melns uz balta rakstīto, ka Kalniņš ir par neatkarīgu no visām debespusēm Latviju, ne mirkli neaicinot mūs iekļautos Krievijas sastāvā. Simpātīju izrādīšana vienai no divām lielajām pusēm un spēja piedot bijušajiem pāridarītājiem, ne tuvu nav valsts un tautas nodevība, kā daudziem tas šķiet. Bet ej nu lumpeņiem to iestāsti! Uztaisīs par pašu lielāko Jūdu no visiem jūdiem!
ja....
03.03.2014. 18:56Pilnīgi piekrītu Kalniņam. Pie kam, par Ukrainu vēl var pievienot vēsturisko aspektu. Ja rietumukraiņi tā grib, lai rīko referendumu un atdalās. Vēsturiski tos gudriniekus pievienos tādas bagātas valstis kā Bulgārija, Polija un kas tur vēl var uz to pretendēt. Arī pilnīgi skaidrs, ka ne jau krievi sāka to balagānu bet gan rietumnieku dižie kapitālisti ar mērķi iebrukt Krievijā un izpostīt to.
Cits Aleksis
03.03.2014. 18:32»
Niknais
Es šoreiz piekrītu Kalniņā viedoklim, jo gan Lukošenko gan Putins reāli aizstāv savas tautas intereses, tas ka viņi šīs intereses aizstāvot gatavi pārkāpt citu valstu suverenitāti ir cits stāsts, tomēr arī tas liecina par to ka šo valstu vadītājiem svarīgāka ir viņu pilsoņu drošība nekā līgumi...
Vaitad to vinu pilsoni ir Ukrainu armijas dalas, ja uzbruk tam? Ko tad vini aizsarga?