Ir aizskarts mans sievietes un vilcēnu šaušanas baudas ekshibicionistes gods un cieņa
Linda Dombrovska*06.07.2018.
Komentāri (0)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
meža īpašnieks
07.07.2018. 08:56»
zem šitā varu kaut vai parakstīties, tā tas ir
Loģiski, ka komercmedību organizētājam ir būtisks liels dzīvnieku blīvums, lai vācietis ar garantiju dabūtu savu trofeju (varbūt pat vairākas), izmantotu citus pakalpojumus, aizbrauktu laimīgs, brauktu vēl un čomus līdzi aicinātu. Tad nu šie uzņēmēji, platību lietotāji ir KONKRĒTI ieinteresēti dzīvnieku...
Kamēr valstī nebūs profesionāls medību dienests ar profesionāliem medniekiem, šis viss kloāks ar
tirgošanos, gaļas biznesiem, medību tiesībām, izsolēm turpināsies!
Kaspars
07.07.2018. 08:01»
nu
tad jau var salīdzināt arī pi...i ar pirkstu. Mežā nekas nav jāsalīdzina. Cilvēks tiktāl ir iejaucies dabā, ka dzīvnieku blivums ir jāregulē. Un kas attiecas uz vārnām, tad vārna ir ļoti inteliģents un gudrs putns, gudrāks par ērgli
Neviens vārnu neapvaino. Vārna noteikti ir inteliģentāka par tevi. Ja esi atbildīgais, kurš valstī iecelts par regulētāju, tad vispirms jāmācās. Jāpastaigā pa mežiem, jāuzskaita, cik vispār tā mūsu saimniecība liela, kas ir, kas nav, cik daudz ir, kas ir sargājams, kas pār mēru savairots. Tas viss smuki, kārtīgi jāpiefiksē, Tad jāparunājas ar zinātniekiem, jāpataisa vaļā kādas reguliņas, direktīviņas, likumiņi, ko visas Eiropas gudrās galviņas sen izsecinājušas, kas dabā ir saudzējams, ko var ne tik ļoti saudzēt, nu tā.
Bet vispirms jāmācās, jāiet mežā pašam un galvenais nav jāmelo!
nu
07.07.2018. 07:42»
lai tev skaidrāk
tad salīdzini vārnas ar ērgli. Kā tev liekas, ir kāda starpība
tad jau var salīdzināt arī pi...i ar pirkstu. Mežā nekas nav jāsalīdzina. Cilvēks tiktāl ir iejaucies dabā, ka dzīvnieku blivums ir jāregulē. Un kas attiecas uz vārnām, tad vārna ir ļoti inteliģents un gudrs putns, gudrāks par ērgli.
tu
07.07.2018. 07:38»
Kaspars
tu maz zini, cik daudz ir brieži un stirnas Latvijā? Un cik ir vilki? Vai tu arī zini, ka vilks ir aizsargājama suga Eiropas kopienas valstīs
zini, antiņ, es esmu mednieks no 1991 gada. Un atšķirībā no tevis esmu redzējis gan dzīvu stirnu, gan dzīvu vilku. Un es esmu redzējis vilku saplosītas aitas un teļus. Bet tu dzīvniekus esi redzējis tikai pa televizoru, bet gudri spried par to, ko vajag šaut, ko nē.
lai tev skaidrāk
06.07.2018. 22:49»
?
tad sanāk ka mednieki stirnas un briežus drīkst šaut, bet vilkus nedrīkst? Kāda starpība? Stirnu šaujot nav slepkava, bet vilku šaujot ir slepkava? Kāpēc tāda divkosība? Varbūt vēl arī vilkus vajag savairot tādā skaitā, ka dienā nāk pagalmā suņus ēst
tad salīdzini vārnas ar ērgli. Kā tev liekas, ir kāda starpība?
Kaspars
06.07.2018. 22:46»
?
tad sanāk ka mednieki stirnas un briežus drīkst šaut, bet vilkus nedrīkst? Kāda starpība? Stirnu šaujot nav slepkava, bet vilku šaujot ir slepkava? Kāpēc tāda divkosība? Varbūt vēl arī vilkus vajag savairot tādā skaitā, ka dienā nāk pagalmā suņus ēst
tu maz zini, cik daudz ir brieži un stirnas Latvijā? Un cik ir vilki? Vai tu arī zini, ka vilks ir aizsargājama suga Eiropas kopienas valstīs?
?
06.07.2018. 22:39»
Kaspars
nevis viņi ir kaitīgi, bet tie nabaga stirnas un brieži ir to stulbo mednieku stulbības un alkatības dēļ, savairoti tik nenormālā skaitā, ka nu jau iet pāri vides ietilpībai, izposta gan sējumus, gan izraisa avārijas uz ceļiem.. Un pie tā šie dzīvnieki galīgi nav vainīgi. Pie tā ir vainīgi tikai un ...
tad sanāk ka mednieki stirnas un briežus drīkst šaut, bet vilkus nedrīkst? Kāda starpība? Stirnu šaujot nav slepkava, bet vilku šaujot ir slepkava? Kāpēc tāda divkosība? Varbūt vēl arī vilkus vajag savairot tādā skaitā, ka dienā nāk pagalmā suņus ēst?
zem šitā varu kaut vai parakstīties, tā tas ir
06.07.2018. 22:11Loģiski, ka komercmedību organizētājam ir būtisks liels dzīvnieku blīvums, lai vācietis ar garantiju dabūtu savu trofeju (varbūt pat vairākas), izmantotu citus pakalpojumus, aizbrauktu laimīgs, brauktu vēl un čomus līdzi aicinātu. Tad nu šie uzņēmēji, platību lietotāji ir KONKRĒTI ieinteresēti dzīvnieku blīvuma pieaugumā. Jā, tāda neērtība: līgumā sankcijas par postījumiem. Cik tad lielas ir tās sankcijas? Ņem taukšķi un aizrijies, man viens vācietis to visu atsit atpakaļ ar uzviju.
Tā tas realitātē notiek. Mednieka komentārs, LA, 8.05.2018
06.07.2018. 21:54Medību beigu sākums tuvojas arī Latvijā. Turklāt, „iniciatīvas” nāk ne no dzīvnieku „aizsardzības” organizācijām, bet tieši no medību saimniecībā iesaistītām personām.
Biju Kuldīgā medību limitu sadales sanāksmē. Uzstājās mežsaimnieku pārstāvis, runāja par postījumiem, un par to, ka medniekiem jāpiemēro soda naudas (simtos un tūkstošos EUR) par viņa jaunaudzēs nograuztajiem stādījumiem. Izrādās, mednieki speciāli audzē zvērus un nemaz nešauj, lai turpmākajos gados viņiem „briežu dārzi” izveidotos, protams, uz nabaga mežaudzētāju rēķina. Ierēdniecības pārstāvji braši murmulēja, ka līgumi ar medību kolektīviem jāslēdz izsoļu rezultātā, tad nu valsts kasē rubļi ripos un medniekiem atbildība strauji celsies…
Savā latviskajā tupumā (jaunā Latvijas identitāte ir valsts, kur drāž un soda), mednieku nīdēji nav ņēmuši vērā dažas dabiskas un ekonomiskas likumsakarības:
1-kārt, ja mežā ir zvērs, (atvainojos, pārnadzis), viņš ēd. Turklāt, viņš ēd visu gadu, ne tikai no 15.augusta līdz 31.janvārim (pārējā laikā medniekam dzīvnieku apetīti ierobežot, kaut kā likumīgi nesanāk).
2-kārt, dzīvniekiem nez kāpēc garšo svaiga un sulīga pārtika. Tādēļ, ja būs meņjū izvēles iespējas: vecs mežs vai jaunaudze, dzīvnieki apēdīs stādījumus, nevis grauzīs vecās priedes.
3-kārt, kas ir parastais mednieks, jeb mednieks vulgaris? Tas ir cilvēks, kuram medības ir HOBIJS. Visu nedēļu viņš pelna naudu, strādājot par celtnieku, grāmatvedi, menedžeri, ierēdni, utt. Nedēļas nogalē viņš par nopelnīto naudu pērk degvielu, patronas, citas nepieciešamas lietas un brauc uz mežu. Ja šādam medniekam pēc 4-6 stundu sēdēšanas tornī, iznāk medījams dzīvnieks (ir medību termiņš un licence), interesanti, cik mednieku laidīs medījumu garām, sak, lai jau paaugas un pagrauž jaunaudzes, nākamgad būs treknāks?!
Postījumu novēršanai ir tikai viens un nesaudzīgs ceļš: pārnadžu iznīcināšana. Ja mežsaimnieki nolobē likumu, ka Latvijā prioritāra ir mežistrāde un tai traucējošo meža dzīvnieku likvidācija, tad nonāksim pie viduseiropas modeļa, kad pa visu valsti ir 5 brieži un postījumi attiecīgā apjomā. Bet līdz tam postījumi būs, un tur nu parastie mednieki neko nemainīs.
Izsoļu fanāti… He, he, gribas gan zivtiņu apēst, gan uz diviem krēsliem pasēdēt… Kaut gan, ja šo tēmu virza ierēdņi, viņiem jau neko negribas (tikai algu attiecīgos datumos saņemt), jo šai sugai uz darba rezultātu ir poh,. Galvenais, ka NORMATĪVIE akti tiek ievēroti.
Tātad, valsts mežu platībās medību tiesības tiek pārdotas izsolēs. Ir, protams, līgumi, ar sankcijām par postījumiem, utt. Kas šīs platības izsolēs nopirks? Domājat, esošie kolektīvi, nabaga mednieciņi? Nopirks, sauksim viņus par „uzņēmējiem”. Uzņēmējs biznesā naudu ieguldījis, tā ir jādabū atpakaļ (ar %). Var jau pārdot (apakšiznomāt) medību tiesības esošajiem kolektīviem, bet šiem amatieriem jau nav naudas (izsolē takš zaudēja). Bet ir biznesa plāns: Rietumeiropas mednieki (pie kuriem 5 brieži pa visu valsti skraida, un brieža nošaušana nozīmē parādu verdzību līdz mazbērnu augumam). Esmu dzirdējis skaitli 4000 EUR – tik maksā brieža nošaušana Latvijā komercmedniekam no Eiropas (neskaitot izmitināšanu, senjoritas un citus pakalpojumus). Loģiski, ka komercmedību organizētājam ir būtisks liels dzīvnieku blīvums, lai vācietis ar garantiju dabūtu savu trofeju (varbūt pat vairākas), izmantotu citus pakalpojumus, aizbrauktu laimīgs, brauktu vēl un čomus līdzi aicinātu. Tad nu šie uzņēmēji, platību lietotāji ir KONKRĒTI ieinteresēti dzīvnieku blīvuma pieaugumā. Jā, tāda neērtība: līgumā sankcijas par postījumiem. Cik tad lielas ir tās sankcijas? Ņem taukšķi un aizrijies, man viens vācietis to visu atsit atpakaļ ar uzviju.
erkul
06.07.2018. 21:31»
Čigāniete
Kaut tādai kāds bēglis dzemdi izrautu
Kā tā vari novēlēt otram, kur tāds ļaunums iekšā var būt. Un neesi šeit vienīgā tāda, kas notiek ar ļaudīm Latvijā? Viedokli var taču izteikt argumentēti, bez draudiem, apvainojumiem un lādēšanās. Nolādēšana šeit ir topā, kur pieminētas medības. Neesmu lietas kursā, bet šitādi teksti, kādu iespaido? Ir dzirdēts sakāmvārds, ka kaķa lāsti debesīs nekāpj.
Kaspars
06.07.2018. 21:30»
Jā
nešaujiet vilkus, šaujiet stirnas un briežus, jo viņi ir kaitīgi, apēd kokus un sējumus. Vilks ir labs, viņš apēd stirnēnus un briedēnus
nevis viņi ir kaitīgi, bet tie nabaga stirnas un brieži ir to stulbo mednieku stulbības un alkatības dēļ, savairoti tik nenormālā skaitā, ka nu jau iet pāri vides ietilpībai, izposta gan sējumus, gan izraisa avārijas uz ceļiem.. Un pie tā šie dzīvnieki galīgi nav vainīgi. Pie tā ir vainīgi tikai un vienīgi medību platību "apsaimniekotāji".
tā ja
06.07.2018. 21:19»
Jā
nešaujiet vilkus, šaujiet stirnas un briežus, jo viņi ir kaitīgi, apēd kokus un sējumus. Vilks ir labs, viņš apēd stirnēnus un briedēnus
un iekož tev pakaļā, kad par daudz muldi
optimists
06.07.2018. 21:18»
Bezceris
Tādiem cilvēkiem līdz vilka dvēselītes saprašanai kā līdz mēnesim. Diemžēl
es domāju, ka vismaz bērnus izdosies paglāb! Un tas ir pats galvenais.
Jā
06.07.2018. 20:42»
Lindai Dombrovskai
Cienījamā Dombrovskas kundze...
nešaujiet vilkus, šaujiet stirnas un briežus, jo viņi ir kaitīgi, apēd kokus un sējumus. Vilks ir labs, viņš apēd stirnēnus un briedēnus.
Bezceris
06.07.2018. 20:36»
Lindai Dombrovskai
Cienījamā Dombrovskas kundze...
Tādiem cilvēkiem līdz vilka dvēselītes saprašanai kā līdz mēnesim. Diemžēl .
švamme
06.07.2018. 20:35»
?
Tev zarna nebūs par tievu ? Droši vien vairāk par salātu lapām un datora peli rokās neesi turējis
Vai jums tikai galējības redzamas, kāpēc domājat, ka normāls, vīrišķīgs gaļēdājs/a nevar būt medību pretinieks? Nevajag domāt ka jums oponē mentāli neveselie "vegāni"..., vai par sevi parūpēties nespējīgi pubertātes vecuma tīņi, kas acīmredzot jūsuprāt vienīgie jūsu pretinieki, visai pārējai pasaulei it kā jābūt ar jums uz vienas platformas. Jūs dziļi maldaties. Medības, tāpat kā islams tiks pasaulē likvidēti, kā atavisms, "savagery". Latvijā tās vēsmas parasti nonāk, kā jau provincē, ilgu laiku pēc aktualitātes.
Lindai Dombrovskai
06.07.2018. 18:18Cienījamā Dombrovskas kundze!
Ir radīts jauns projekts "VILKAM TĀDA DVĒSELĪTE"
Tas ir stāsts par vilcēna dzīvi, lai labāk izprastu savējo.
Tas ir bērnu vokālo ansambļu uzvedums
šodien Dailes teātrī ar 160 bērnu piedalīšanos.
"Ja mēs paskatāmies šīs te divas pasaules - cilvēka un vilka pasauli, tur ir ļoti, ļoti daudz kā līdzīga", tā projekta mākslinieciskā vadītāja Sanita Sējāne.
Varbūt, Dombrovskas kundze, redzējāt Dziesmu svētku gājienā to līksmo, azartisko bērnu baru ar vilka galviņām uz krekliņiem? Prieks bija noskatīties!
Tā ir īstā, labestību pret dzīvo dabu audzinoša paraugstunda mūsu jaunajai paaudzei, kas, patiešām, ceru, vilkus un vilcēnus nešaus.
Vēl būs 2 koncerti 7. jūlijā.
kaut kas pazīstams
06.07.2018. 17:26»
nu nu
skaties, ka neapdirsies, atšāvēj. Zem segas ar rudzu bisi pašaut, tas ir viss uz ko esi spējīgs. Un vēl komentāros iepļūtīt, nožēlojamais lupata. Publicē savu adresi un vārdu un uzvārdu arī, ja jau esi tik drosmīgs. Slabo? Nu tad muti ciet, ņerga
vai tik tas nav mūsu Antoša?
nu nu
06.07.2018. 17:24»
Elitārsports
Ierosinu beidzot sākt rīkot medības uz medniekiem
skaties, ka neapdirsies, atšāvēj. Zem segas ar rudzu bisi pašaut, tas ir viss uz ko esi spējīgs. Un vēl komentāros iepļūtīt, nožēlojamais lupata. Publicē savu adresi un vārdu un uzvārdu arī, ja jau esi tik drosmīgs. Slabo? Nu tad muti ciet, ņerga!
hm
06.07.2018. 17:05»
Hehe
Tas gods viņai tiek aizskarts katru reizi vairākas reizes dienā, ko tad viña nesûdz tiesā Zewa kompāniju par goda aizskaršanu
varbūt, ka viņa lieto citu atejas papīru
Dzintars
06.07.2018. 17:05Rokas nost no mūsu patriotes, netīrie tenkotāji, būs pirmā, kas pimpajā līnijā stāsies pretim krievu tankiem un armijai!!
mednieki histērijā
06.07.2018. 17:05Saskrien tagad komentēt visas slepkavnieciskā varza un izliekas, ka baigie dabas aizstāvji.
Hehe
06.07.2018. 17:02Tas gods viņai tiek aizskarts katru reizi vairākas reizes dienā, ko tad viña nesûdz tiesā Zewa kompāniju par goda aizskaršanu??
nu jā
06.07.2018. 16:52»
pareizi
tā ir Zemkopības ministrijas un Valsts meža dienesta impotence ar mednieku asociācijas un savienības piepalīdzēšanu
un LATMĀ sēž vieni Latvijas valsts mežu veči, kas to visu bordeli apmaksā.
Duklavs ar Ozolu jau tik tādas ministrijas birkas, kā te viens izteicās. Meža dienests kurpes šiem nopucē
pareizi
06.07.2018. 16:37»
Ļimončiks Duk
Lapsa malacis! Redakcijas piezīmē pateicis skaidri un konkrēti - lai tā aita iet d*rst...
tā ir Zemkopības ministrijas un Valsts meža dienesta impotence ar mednieku asociācijas un savienības piepalīdzēšanu.
Līdz ar to Dombrovskai vieglāk, nu, paši saprotiet..
izrādās Pencim pieder pat vesels medību uzņēmums, ne vairs nieka mednieku biedrībiņa pažarnieku kantorī
06.07.2018. 16:27Ko klientiem piedāvā medību uzņēmums hunt.lv
Dear hunters!
You are most welcome to our website!
Our team of professional and experienced hunters will be happy to take you on a truly amazing hunting adventure! We cooperate with many hunting farms in the world, so for passionate and ardent hunters we can offer various exotic animal hunting in Latvia, a large part of Europe, Scandinavia, United Kingdom and Africa, as well as in Russia. Thanks to the cooperation with many hunting clubs and agencies, we are able to prepare an offer that fully meets your requirements. We offer you memorable hunting experience by providing wing-shooting and big game hunting at the same location for all species in season, such as pheasant, wild duck, capercaillie, black grouse, woodcock, red and fallow deer, roe deer, mouflon, wild boar, moose, ibex and also predators like lynx, wolf and bear. !!!!!!!!!!!!!!!!
http://hunt.lv/index.html
Ļimončiks Duk
06.07.2018. 16:22Lapsa malacis! Redakcijas piezīmē pateicis skaidri un konkrēti - lai tā aita iet d*rst!
Būtu vairāk tādi veči kā Lapsa, kas runā skaidru un konkrētu valodu, nevis sāk locīties pie pirmā uzbrauciena. Visu cieņu!
Kāds ir pavērojis cik stirnas klīst pa autoceļiem pat gaišā dienas laikā? Tas, ka stirnas apdraud satiksmes drošību jau nevienu no šiem neinteresē jo viņiem vajag tikai gaļu. Vilkus izšauj un vēl piebaro gaļas lopus.
Ja mednieki būtu goda cilvēki, tad viņiem rūpētu saprātīga dzīvnieku skaita kontrole, lai nav tā, ka stirnas un aļņi lien cilvēkiem uz galvas un nograuž laukos visu ko vien var, bet plēsējus izšauj.
Starp citu, visi kam ir meži noteikti ir redzējuši kā izskatās koks, kad to kokam augot ir iegrauzis alnis. Tiem kas nezina - tur koka stumbrā izveidojas tāds kā dobums vai kā citi saka rupjā vārdā - p*ža vai p*zda. Koks ir sabojāts un to sumbru vairs kā baļķi nevar pārdot, bet tas ir derīgs vairs tikai malkā. Šādi katru gadu mēs zaudējam velns vien zin cik naudas. Vai kāds to kompensē mežu īpašniekiem? Nē, jo mums taču valsts kompensē tikai vilku nokostās aitas :)
Nu kāpéc tá ar tám sievám un bérnu dedzinášanu..
06.07.2018. 16:20»
nu nu
O! Beidzot!!!! Es jau gaidīju. Lūk šis sauklis atklāj JŪSU patieso būtību. Pie kājas labestība, žēlsirdība: nošaut medniekus, izvarot viņu sievas, sadedzināt bērnus... Vai ne?... Punkts diskusijai
Cilvéki tik ir sašutuši par dzīvnieku, neaizsargātu mazulju, nobendéšanu. Un te komentárá káds aicinájis ( retoriski) uz : dots pret dotu (šauts pret šautu). Bet vai ir kādas aizdomas ( varbūt varat paskaidrot), ka mednieki būtu ne vien zvérus šāvuši, bet arī, kā to tā pieklājīgāk, hmm, ka būtu vilceném uzmākušies ? Ja jau jūs tā, uzreiz satraucāties par „ ciešāku kontaktu“ no „ atriebéju puses“.. Vai tiešām ? :))
lietas būtība
06.07.2018. 15:30»
Paija - pietiek.com
Dīvaini, ka privāta persona Linda D. grib , lai viņai atvainojas kā privātai personai, bet slēpjas un nenorāda savu kā fiziskas personas deklarēto adresi, Linda B. slēpjas aiz juridiskas personas adreses Dzirnavu iela 21...
Tam, ko prasa te Dombrovska no portāla, nav nekāda sakara ne ar viņas cieņas, ne goda nolaupīšanu. Tā ir tīri formāla lieta, kas bija jāizdara Latvijas avīzes žurnāla redaktorei, jo viņai to lika Kļavinskis. Tieši tāpēc tur nav uzrādīta viņas kā privātas personas adrese, bet gan darba devēja. Pretējā gadījumā, Dombrovskai nepieprasot atsaukumu un atvainošanos no portāla, nozīmētu to, ka viņa visam rakstā publicētajam par sevi piekrīt. Un tad darba devējs kārtu pie zvana tieši Dombrovsku par melīgo un sagrozīto informāciju, ko viņa regulāri izplata savos rakstos. Tikai šāvēja neparedzēja, ka portāls viņas depešu nopublicēs.
Armands
06.07.2018. 15:02»
jautājums
Tā ir Latvijas problēma, ka mednieki Latvijas valdošajās aprindās ir ļoti spēcīgs lobijs, tāpat kā maksātnespējas adminiem, tiesu izpildītājiem, ātrajiem kredītiem un visiem citiem augļotājiem...Tāpēc arī Latvija viss ir tādā p****ā...Un tāpēc ir tik asa sabiedrības beapmierinātība ar valdošo eliti...
piekrītu par 100%
jautājums
06.07.2018. 14:40»
nu nu
Iesaku palasīt likumus, nevis gremdēties fantāzijās
Tā ir Latvijas problēma, ka mednieki Latvijas valdošajās aprindās ir ļoti spēcīgs lobijs, tāpat kā maksātnespējas adminiem, tiesu izpildītājiem, ātrajiem kredītiem un visiem citiem augļotājiem...Tāpēc arī Latvija viss ir tādā p****ā...Un tāpēc ir tik asa sabiedrības beapmierinātība ar valdošo eliti!
Likums nav klintīie cirsts (kā Hammurapi)...Cilvēki pieņēm, cilvēki izmainīs vai pieņems jaunu, kas aizliegs medības kā šķiru. Pat ja tam būs nepieciešams referendums. Un ņemot vērā sabiedriskās somas attīstības tendenci-tuvāko 10 gadu laikā.
Zdrastvuj, maja Murka:)
06.07.2018. 14:36Вот пошли провалы, начались облавы,
Много стало наших пропадать.
Как узнать скорее - кто же стал шалавой,
Чтобы за измену покарать.
Раз пошли на дело, выпить захотелось,
Мы зашли в шикарный ресторан.
Там сидела Мурка в кожаной тужурке,
А из-под полы торчал наган.
vai var aizskārt?
06.07.2018. 14:35Vai vispār var aizskārt slepkavas, dzīvnieku bendes un mocītājas godu? Kā var aizskārt to, kā nava? Par šo paradoksu dzīvnieku bende Linda nav aizdomājusies, jo galvenais viņai ir plinte, duncis un asins. Vai šādu maniakālu sievišķi nav jāliek trako mājā? Vai sieviete vispār var būt tik asinskāra? Kaut kāds monstrs tikai...
oi, oi
06.07.2018. 14:33»
nu nu
O! Beidzot!!!! Es jau gaidīju. Lūk šis sauklis atklāj JŪSU patieso būtību. Pie kājas labestība, žēlsirdība: nošaut medniekus, izvarot viņu sievas, sadedzināt bērnus... Vai ne?... Punkts diskusijai
nu kāpēc uz reiz tik šausmīgi, pietiktu ar vienu krievu ruleti vai arī bez plintes palaistu aprunāties mežā ar lāci...
vai zinājāt, tādu interesantu faktu, ka
06.07.2018. 14:19»
jā, šim piekrītu
īstenībā tie ir veikalnieki un tirgotāji, kas aizsegušies aiz vārda mednieks. To mednieka vārdu viņi tikai izmanto kā izkārtni, birku, lai netraucēti paņemtu no meža visai sabiedrībai piederošu dabas resursu
Meža konsultatīvajā padomē, kas atrodas pie Zemkopības ministrijas,
starp meža apsaimniekošanas pakalpojumu sniedzēju, kokrūpniecības un tirgotāju, eksportētāju, kokapstrādes uzņēmēju, u.c. interešu grupām, kas aplipušas ap valsts mežiem,
ir arī tāda MEŽA NEKOKSNES VĒRTĪBU APSAIMNIEKOTĀJU interešu grupa, kuru pārstāv, nu, kā JŪS domājiet, kas?
Latvijas Mednieku asociācija!
?
06.07.2018. 14:18»
Elitārsports
Ierosinu beidzot sākt rīkot medības uz medniekiem
Tev zarna nebūs par tievu ? Droši vien vairāk par salātu lapām un datora peli rokās neesi turējis..
Vārds
06.07.2018. 14:15PIETIEK.COM izrādās ir tāda nozēlojama tenku lapele.. Biju augstākās domās.. Bet Lindai arī vajadzētu šo lapeli iesūdzēt. Lai filtrē kādus rakstus liek.
piga
06.07.2018. 14:11»
Shausmas
Viņas fb timeline izsaka visu .... drausmiigi
Aizejiet uz veici pēc desiņas, pēc karbonādītes. Paēdis cilvēks - labestīgs cilvēks!
nu nu
06.07.2018. 14:09»
jautājums
22 000 mednieku, kuri apgādā ne tikai savu ģimeni, bet arī draugus un radus. Mednieku katru var uzskatīt par atsevišķu vienību...
Iesaku palasīt likumus, nevis gremdēties fantāzijās!
jautājums
06.07.2018. 14:07»
nu nu
Elementāri. cik gaļas vajag vienai ģimenei uz nedēļu? Desas, karbonādes, zupa, cīsiņi, kotletes utt. Es teiktu, ka 4 cilvēku ģimenei 5-7 kilogrami. Cenas tirgū vai veikalā ir vidēji 7 eikro. Nu pavisam vidēji, ja skaitam no vistas līdz liellopam. Tātad nedēļā tie ir aptuveni 35-50 eiro. Un tas ir tā...
22 000 mednieku, kuri apgādā ne tikai savu ģimeni, bet arī draugus un radus. Mednieku katru var uzskatīt par atsevišķu vienību.
--------------------------------------------------
Viņi ir reģistrējušies kā saimnieciskās veicēji? Jo Latvijas mežu ir Latvijas valsts, respektīvi,tautas īpašums. Un VID ir noteicis, cik ogas un sēnes drīkst pārdot bez nodokļa. Bet te izrādās tiek laupītas valsts īpašums sev, radiem un draugiem...
Labi. Tas nav nopietni. Tā blondā *****a no vilcēnu gaļas kotletes cep? Nē, jo gaļa tur vispār nav arguments. Jūs varat melot sev, bet ir naivi cerēt, ka citi jūsu perverso izpriecu naivos attaisnojumus ņems par pilnu.
Medībās ne pēc gaļas iet, bet pēc perversa apmierinājuma-slaktēt. To latviešu folklorā sauc par -asinskāri. Tā ir nopietna psihiska novirze. Nākamā pakāpe ir sērijveida slepkavas-maniaki. Tie arī sāk parasti ar dzīvniekiem, bet tad pāriet uz cilvēku slepkavošanu.
Tas , ka medniekiem ar galvu nav kārtībā-strīda nav. Bet jūs ar saviem "gaļas aprēķiniem" esat vienkārši smieklīgs. Jo gala tajā stāstā vispār nav arguments.
Visi sliktākie cilvēka instinkti medībās manifestējās visā krāšņumā- dzeršana, maucība , lietu bīdīšana un koruptīvo shēmu bīdīšana...Tāpēc jau mūsu koruptīvie varoņi, ar zemkopības Ļimončiku priekšagalā, ir kvēli medību fani.
Vēl gadi 10 un es domāju ar sabiedribas referendumu medības vienkārši tiks aizliegtas. Un blondajām medniecēm tajā būs lieli npelni...Jo nevar saprātīga sabiedrība kam pagadās ieročus dot rokā.
nu nu
06.07.2018. 14:00»
Elitārsports
Ierosinu beidzot sākt rīkot medības uz medniekiem
O! Beidzot!!!! Es jau gaidīju. Lūk šis sauklis atklāj JŪSU patieso būtību. Pie kājas labestība, žēlsirdība: nošaut medniekus, izvarot viņu sievas, sadedzināt bērnus... Vai ne?... Punkts diskusijai.
nu nu
06.07.2018. 13:59»
jā, šim piekrītu
īstenībā tie ir veikalnieki un tirgotāji, kas aizsegušies aiz vārda mednieks. To mednieka vārdu viņi tikai izmanto kā izkārtni, birku, lai netraucēti paņemtu no meža visai sabiedrībai piederošu dabas resursu
"Visai sabiedrībai" nav ne jausmas par patiesajiem procesiem, par to, kā un kāpēc strādā medību un meža saimniecība. Skaļi saukļi un emocionāla viļņošanās ir tie paši pūļa vadības instrumenti, ko izmanto politikā.... Tīksminieties par savu gribubūt dabas aizstāvju aktivitāti... Tas it mentālais onānisms, jo jums(tas ir bezpersonisks "jums") nav nekādas izpratnes par strīdus priekšmetu.
jā, šim piekrītu
06.07.2018. 13:28»
tu padomā tā smalkāk
tu nu gan rupji rēķini! ļoti daudziem riebj gan mednieki, gan veikalnieki, jo mednieki tie paši veikalnieki vien ir! tev vajadzīgi pierādījumi? Paskaties kaut vai tos, kas sarakstīti aiz Mareka raksta, par ko Dombrovska te spārdās
īstenībā tie ir veikalnieki un tirgotāji, kas aizsegušies aiz vārda mednieks. To mednieka vārdu viņi tikai izmanto kā izkārtni, birku, lai netraucēti paņemtu no meža visai sabiedrībai piederošu dabas resursu.
Elitārsports
06.07.2018. 13:19Ierosinu beidzot sākt rīkot medības uz medniekiem!
Atšaujam katru gadu kādu simtiņu mednieku!