Ja Gints Feders vai kāda cita persona piedāvā par naudu ievietot rakstu PIETIEK, varat būt droši – jūs grib apkrāpt
PIETIEK04.10.2022.
Komentāri (0)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
atbalss
12.10.2022. 19:01Ērgļa nags vai vienkārši izklaidei piesaistīts jampampiņu izlase, bet kā skan tas centrs, prodzekts, direktorāts....
HT
05.10.2022. 18:09»
un vispār
Ja jebkura persona no jums mēģina izkrāpt naudu, tad variet būt pilnīgi droši, ka jūs tiekat krāpti
Ja Feders vau cits mēģina no jums izkrāpt naudu, jums skaidri jāzin, kau jau esat apkrāpti.
lasītājs
05.10.2022. 17:47»
To Pietiek
Jautājums...
Ja tas ko sakiet ir patiesība, tas ir ļoti interesanti. Uzrakstiet par tiem rakstiem.
Taču ņemiet vērā ka esiet potenciāli bīstams Pietiek un viņa pasūtītājiem. Jūs var izdzēst. Bet kamēr tas nav noticis, uzrakstiet. Būs ļoti interesanti.
To Pietiek
05.10.2022. 16:16Jautājums:
Vai patiešām visi raksti top neitrali un bez Jūsu ieinteresētības? Es esmu beidzis politoloģijas maģistru, tur pasniedza kādu priekšmetu ar kura palīdzību var veikt dažādas mēdiju analīzes....
Jūs patiešām negribēsiet zināt ko esmu sapratis analizējot Jūsu rakstus...
cietusais
05.10.2022. 16:12... GF paņēma no manis 10 eur., jo bija gatavs uztaisīt pozitīvisma kampaņu. Iznākums bija,draudi, nievas un teksts: ja iesi pret mani dabūsi pa sāniem.
Viņš kopā ar LL un DT fīrējas un naudu dala, darbu nedara :(.
Sūda gabals, Naudu jau nopelnīšu, bet tev karma atnāks un Rozīte teve pametis un pupeļus nerādīs...
un vispār
05.10.2022. 14:36»
:):):):):):)
" ja Gints Feders vai jebkura cita persona mēģina no jums izkrāpt naudu, pretī solot „nokārtot” publikāciju ievietošanu portālā pietiek.com, varat būt droši, ka jūs tiekat primitīvi, nekaunīgi krāpti", jo naudu par rakstu ievietošanu ņemu tikai un vienīgi personīgi es pats - Lapsa...
Ja jebkura persona no jums mēģina izkrāpt naudu, tad variet būt pilnīgi droši, ka jūs tiekat krāpti.
interesanti
05.10.2022. 14:33»
Jānis B.
RE:""To, ka tas tā notiek, lieliski zina visi tie lasītāji
Tu esi "visi tie lasītāji", ja jau apņemies runāt visu vārdā?
Par to, ka Lapsa publicē bezmaksas rakstus, lai aizpildītu telpu un nodrošinātu auditoriju, jau neviens neapšauba. Pasūtījuma raksti ir pavisam cita lieta un ir visai viegli identificējami.
nav dūmu tāpat vien
05.10.2022. 14:14Mūsu komercijas raksturīga iezīme-pakaļdarinājums.Un sabiediskā doma-ja taisnojies,tad - nu,nu ...
Jānis B.
05.10.2022. 11:26RE:""To, ka tas tā notiek, lieliski zina visi tie lasītāji""
Apliecinu uz savas vairākkārtējas pieredzes pamata, ka tas ir patiesība un tīra patiesība.
pareizais jautājums
05.10.2022. 10:52Kāpēc trakumsērgas traumētā lapsa vēl negaudo būrī kopā ar saviem dažiem zombij-faniem?
:):):):):):)
05.10.2022. 10:40" ja Gints Feders vai jebkura cita persona mēģina no jums izkrāpt naudu, pretī solot „nokārtot” publikāciju ievietošanu portālā pietiek.com, varat būt droši, ka jūs tiekat primitīvi, nekaunīgi krāpti", jo naudu par rakstu ievietošanu ņemu tikai un vienīgi personīgi es pats - Lapsa!
Indullis Durka no Dikļu durkas
05.10.2022. 07:36»
pietiek.lap$$as pa$$ūtījumu.galc
Nauda ne$$mird
Ir socīc, kai nou labi zogt citu domas.
pietiek.lap$$as pa$$ūtījumu.galc
04.10.2022. 23:34»
IM
Nozākāta Ukrainas cīņa pret Krievijas agresiju...
Nauda ne$$mird!!
Jānis
04.10.2022. 22:45»
HT
Pretrunu pilns Pietiek viedoklis.Ko sola Pietiek - ievietot rakstu, arī anonīmas personas...
Tu daudz ko nesaproti, jau no bernības
Garantēju
04.10.2022. 22:31Es jums visiem pasaku, ka tas Peders tieši tā arī dara, kā te rakstīts, un ne jau tikai par pietiek viņš ievāc kapeiku kešā, arī par jauns, piemēram. Un pēc tam muld, ka kaut kas protams ne viņa vainas dēļ sanāca par čiku. Vienkārši citos portālos šāds paziņojums vēl nav izskanējis, un tie, kas devuši to kešu tam uzmetējam, arī īsti tā ka nevar neko detalizēti pierādīt . Bet turies Peder, gan jau atradīsies vēl kāds info.
HT
04.10.2022. 21:22Pretrunu pilns Pietiek viedoklis.Ko sola Pietiek - ievietot rakstu, arī anonīmas personas?
Atbildes nav.
Kritērijus min pareizrakstību utt. Savus rakstus neievietoju, jo neticu , ka šie raksti kaut ko var ietekmēt, ja neskaita autora prieku.
Feders var taisīt tādu biznesu, solot nopublicēt. Kur šķēršļu? Vajadzīgā šķērsgriezumā uzcep viedokļa rakstu no piedāvātā materiāla tā, ka Pietiek nav pretenziju un pietiek to nopublicē, atzīstot vuedokļu brīvību.
Vai es kaut ko nesaprotu?
pēteris kk
04.10.2022. 20:53»
?
Skaidrs ka nav dūmu bez uguns. Gan tas, ka medijos izskanēja Mierkalna vārds, kuram konflikts ar Ramoliņu. Gan pēkšņi pārtrūkusī Ramoliņa nomelnošanas kampaņā, arī pie "sadarbības partneriem" Puaro. Tur jau noteikti bija dažādas operatīvās darbības. Ja nu noskaidrots kā "tante Skaidrīte" gājusi gan ...
nevis mēdijos, bet klasisks viltus ziņu paraugs, kad kaut kas kaut ko pasaka un cenšas to izplatīt. Šinī gadijumā te pieminētais raksts Dienā skaidri atklāj veco patiesību , zaglis kliedz ķeriet zagli. Gandrīz sanāca labs melnais PR,tas apaļais puisis būs sevi par tik tok zvaigzni iztaisijis . !!!
Latvijas mēdiji varētu piedalīties viltus ziņu izplatītāju konkursos.
nu nezin
04.10.2022. 20:47»
Tausnības labad
Būsim korekti, sen zināms, ka 5000 eur maksā tads smagaks skandāls, ja protams nav pats ieinteresēts. Kaut ka tas gramatas jadruka un ta afrika jaapbrauka
Nekā personiga" takse sākoties no 80 t. par vienu sižetu. Tur ar 5t cauri netiksi. Un katras viltus ziņas rada neticību nākamajām ziņām.Protams ka kopumā valsts pārvaldei vajag būt caurspīdīgākai un kadru atlasei pēc rēālām prasmēm un zināšanām. LV viss tiek pārspīlēti regulēts.
IM
04.10.2022. 19:34»
>IM
Bet tas nav traucējis te komentos visādiem durakiem nākt zākāties un lamāties
Jā, nu iznāk ka zākāšanās un lamāšanās uzvar vārda brīvību. Bet nav jau tas tā. Ja problēmu grib risināt, tad problēmu var atrisināt. Nav jau internetā neviens tik briesmīgi anonīms. Bet lieta jau ir pavisam cita. Vajadzīgs, piemēram, lai Latkovskis un Krautmanis NA varētu attaisnojošus un glaimojošus murgus publicēt, un nebūtu neviena kas, nestādoties priekšā pasaka ka murgi ir murgi.
NA būšot asa avīze? Ha! Gaidām ar maisu.
Cik
04.10.2022. 19:30Cik maksaja trauksmes celaja video? Lai niraktu Aparu un palidzet Pilena kompanijai + Zali zilie?
Tausnības labad
04.10.2022. 19:29Būsim korekti, sen zināms, ka 5000 eur maksā tads smagaks skandāls, ja protams nav pats ieinteresēts. Kaut ka tas gramatas jadruka un ta afrika jaapbrauka.
?
04.10.2022. 19:28»
Pēteris
Man ir ko teikt: Dievs vien zina-kas tur ir ar to Ramoliņu un viņam līdzīgiem...Cik tur melu-cik taisnības...Dūmi bez uguns gan nemēdz būt
Skaidrs ka nav dūmu bez uguns. Gan tas, ka medijos izskanēja Mierkalna vārds, kuram konflikts ar Ramoliņu. Gan pēkšņi pārtrūkusī Ramoliņa nomelnošanas kampaņā, arī pie "sadarbības partneriem" Puaro. Tur jau noteikti bija dažādas operatīvās darbības. Ja nu noskaidrots kā "tante Skaidrīte" gājusi gan pie VID darboņie, gan pie Pietiek darboņiem, gan vēl kaut kur. Vai nebūs pretēji Vonsoviča lietai,kur nekādi pasūtītāji un motīvi netika skaidroti un noskaidroti. Man jau nu šķiet, ka mūs gaida interesanti notikumi, kas būs diametrāli pretēji šeit deklarētajam nesautīgumam. Galu galā, no kā tad Lapsa pārtiek un uztur bērnus?
jau ir tiesas lēmumi, tad tā nav nomelnošana, vienīgi varbūt LL nopircis tiesu :))
04.10.2022. 19:17»
jautājums
diez vai Ramoliņs bija bez grēka
https://pietiek.org/raksti/miljonaru_gimenes_visatlautiba_pietiek_turpina_publicet_tiesas_materialus_saistiba_ar_ramolinu_iecereto_apbuvi_kapas
temida
04.10.2022. 19:08»
?
Piekrītu ka daļa rakstu tiešām varētu publicēt bez maksas. Piekrītu arī samērā brīvai komentēšanai. Taču par pārējo atļaušos nepiekrist...
par Ramoliņu (kuru bez JKP bandas neviens pat nepazītu) avīzē Diena VID FP priekšnieks skaidri pateica,pret Stigu un Ramoliņu lietas ir par aplokšņu algām( tas pats kas naudas atmazgāšana).
Ramoliņš caur Vīlandu esot sakukuļojis mēdijus lai apmelotu JKP polit konkurentus. Tagad JKP nav , jāgaida godīga izmeklēšana par to naudas atmazgāšanu. Un KNAB Jurašistu laikā sāka mazgāt cigarešu naudu caur stigu. Tagad jānoauditē stigas un Ramoliņa kreisos kantorus un cilvēkus.
Paldies L.Lapsam
04.10.2022. 18:46Mēs visi varam būt laimīgi, ka Latvijāi
ir Lato Lapsa!
Viņš atver acis tiem kas neredz kurp
slid Latvija un kas dzen tautu nabadzībā!
jautājums
04.10.2022. 18:40»
Pēteris K
cik Pata Tev samaksaja, Lato par Ramolina noraksanu
diez vai Ramoliņs bija bez grēka....
Pēteris
04.10.2022. 18:39»
?
Piekrītu ka daļa rakstu tiešām varētu publicēt bez maksas. Piekrītu arī samērā brīvai komentēšanai. Taču par pārējo atļaušos nepiekrist...
Man ir ko teikt: Dievs vien zina-kas tur ir ar to Ramoliņu un viņam līdzīgiem...Cik tur melu-cik taisnības...Dūmi bez uguns gan nemēdz būt..
>IM
04.10.2022. 18:38»
IM
Toties Lapsam žetons par to ka Pietiek ir laikam vienīgā vieta kur vēl var anonīmi komentēt rakstus. Citur visur vārda brīvība mūsu pieblīdušajā demokrātijā tiek ierobežota
Bet tas nav traucējis te komentos visādiem durakiem nākt zākāties un lamāties...
IM
04.10.2022. 17:54Toties Lapsam žetons par to ka Pietiek ir laikam vienīgā vieta kur vēl var anonīmi komentēt rakstus. Citur visur vārda brīvība mūsu pieblīdušajā demokrātijā tiek ierobežota.
?
04.10.2022. 17:49Piekrītu ka daļa rakstu tiešām varētu publicēt bez maksas. Piekrītu arī samērā brīvai komentēšanai. Taču par pārējo atļaušos nepiekrist.
Nezinu kas tur noticis starp Lapsu un Federu, bet internetā var atrast kaudzi informācijas par to, ka Pietiek par maksu nodarbojas ar nomelnošanu.
Sprūds pats kameras priekšā atzinās ka ir pasūtītājs. Vai tiešām bez maksas?
Meroni bezsakarīgā aprakstīšana gadu gadiem arī noteikti bez maksas.
Vonsoviča pirmssākumi arī noteikti sākās bez maksas? Vismaz līdz personīgajam aizvainojumam par atbildes gājienu.
Ramoliņa zākāšana gadu garumā arī noteikti bez maksas. Kad VID aizturēja izpildītājus, medijos izskanēja arī pasūtītāja un maksātāja vārds. Kampaņa pret Ramoliņu pazuda kā uz burvju mājiena.
Pietiek resursos daudz kas "bez maksas" atrodams.
Pēteri, tev nekas nav ko teikt?
Pēteris
04.10.2022. 17:36»
Lūsija
neatkarigs medijs Pietiek? nu comon
Tev jau noteikti neatkarīgi skaitās jenotu "IR", LTV Panorāma ar vietējo Skabejevu-Berkuli, kā arī Latvijas Radio. Ai Lūsij, Lūsij..
IM
04.10.2022. 17:33Nozākāta Ukrainas cīņa pret Krievijas agresiju?
Vai nevēlēšanās risināt problēmu ir cīņa un vēlēšanās risināt problēmu ir agresija? Skaidrs taču ka Rietumi ir nostājušies pozīcijā kas nerisina problēmu - (Krievijas - Ukrainas konfliktu). Nerisina! Latvija ir nostājusies pozīcijā kas nerisina problēmu, un Lapsa ar. Skumji!